• Lid sinds 27 februari 2012

Nieuw Kam San

Katwijk zh

Panini

Lisse

Noordhoek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Noordhoek's profielfoto
    Noordhoek heeft een recensie geschreven voor Dragon Town
    Chinees-Indisch Lisse

Gewoon goed en gezellig.

2. Noordhoek's profielfoto
    Noordhoek heeft een recensie geschreven voor Nieuw Kam San

Fantastische zaak. Echt een Chinees restaurant wat is wat het is. De omgeving spreekt niet echt tot de verbeelding, maar dat maakt niks uit, ze hebben ons nog nooit teleurgesteld hier! Zowel afhaal- als restaurantgerechten smaken voortreffelijk. Hier komen we graag terug, voor mij de beste Chinees van Katwijk en omstreken!

3. Noordhoek's profielfoto
    Noordhoek heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Gezellig restaurant met goede bediening. Heel vriendelijk. De huiswijn was niet echt geweldig... Het eten daarentegen smaakte erg goed. Wel wat grof gesneden allemaal en ook erg veel voor ons doen. De smaken waren goed! Al met al een fijne plek om gezellig te tafelen. Eigenaar was zeer betrokken en vol aandacht. Hier komen we graag nog eens terug.

4. Noordhoek's profielfoto
    Noordhoek heeft een recensie geschreven voor Panini
    Lunchroom Lisse

We komen hier al jaren. Wonen zelf elders aan de kust, in de buurt, maar zo'n zaak hebben we helaas niet in ons dorp.
    Alles is hier voortreffelijk. Prettige bediening, wel zakelijk. Het eten is supervers en alleen de beste ingrediënten worden gebruikt. En dat proef je. Ook koffie e.d. is fantastisch. Voor ons altijd weer een feestje om hier te eten. We komen heel graag weer op bezoek. De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. Een aanrader voor iedereen die van eten houdt!!