• Lid sinds 18 december 2011

Kaze

Peking Osaka

Aqui Ta To Rico

1. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Kaze

Wij hebben hier vanavond kermismaandag gegeten, super lekker eten, fijne bediening! Mooie inrichting. We komen zeker terug in deze gezellige zaak.

2. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Peking Osaka

andries

Vanavond een heerlijk diner gehad, goede bediening, lekker gerechtjes van de ala carte kaart! Bedankt Sonja en Tokin.

3. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Aqui Ta To Rico

Gezellige avond gehad met mijn vrouw en moeder van 91 jaar, lekkere Spaanse tapas , heerlijke Spaanse wijn en bier!! Eten was goed, bediening gezellig en bekwaam! Kortom een geslaagd avondje!! Hasta Luego

4. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Restaurant ONE

Vanavond van een uitmuntend diner genoten, veel smaaksensaties en mooie opmaak van de heerlijke gerechten(zie fotos) bediening en keuken!! Toppie

5. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Anno54

Gisteren de verjaardag van mijn moeder gevierd met 19 personen, in een woord geweldig, bediening en keuken een dikke pluim voor spijs en wijn!

6. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Peking Osaka

Op nieuwjaarsdag heerlijk gegeten, de zaak zat bomvol, maar dat was voor de bediening en koks (Sonja) geen probleem, we werden netjes bediend en zijn niets te kort gekomen! Complimenten aan de eigenaar en zijn staf!!

7. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor 't Brabants Genot

Donderdag 17 maart de verjaardag van mijn moeder gevierd met 11 pers bij 't genot, helaas hebben we niet echt kunnen genieten!! Om zes uur waren wij binnen, om 19.20 kregen we het voorgerecht, soep om 19.50 en hoofdgerecht om 20.20, waarom eerst zolang wachten en dan drie gangen in een uur? Andere gasten die later binnen kwamen hadden al weer gegeten voordat wij het voorgerecht hadden. Voor ons geen herhaling meer!! Een pluspunt van de avond, de meisjes in de bediening deden hun uiterste best, hier kan de keukenchef nog wat van leren, smaak van voorgerechten, soep en hoofdgerechten waren van mindere kwaliteit, toetjes waren prima.

8. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Bubbles & Bites
    Internationaal Roermond

Vanavond heerlijk gegeten, driegangen menu! Goede uitleg door charmante bediening over het concept! Mooie en smakelijke gerechtjes! Toetje had voor mij nog meer mogen zijn! Wijn per glas € 3.25 hoezo duur? Wij komen zeker terug!

9. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor 't Stationskoffiehuis

Afgelopen week een familie diner gehad met 11 personen, ontvangst verliep niet soepel ondanks dat er gereserveerd was en een menu afgesproken! Tijdens aperitive en tijdens het diner hebben we constant moeten vragen of we iets mochten drinken. TIP, kom gewoon met de fles wijn langs bij grotere gezelschappen.Het eten was prima, lekker en meer dan voldoende.

10. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Gisterenavond weer heerlijk gegeten, lekker soepje vooraf daarna heerlijke mosselen op Griekse wijze, als hoofdgerecht een malse livar schotel. Complimenten naar de uitbaters voor de gastvrijheid en het lekkere eten!

11. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor 't Brabants Genot

Gisteravond lekker gegeten met de familie!!

12. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Afgelopen donderdagavond met 5 personen gegeten. De eigenaar en het personeel vinden het heel leuk als er bekende gasten in het restaurant zitten, zij vergeten dan ook dat er nog andere gasten zijn. Daarbij is de klantvriendelijkheid minimaal. Het eten is van magere kwaliteit (geen concurrentie).

Niet voor herhaling vatbaar.

3,5
  13. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Zo... Eten & Drinken

Gisterenavond gegeten (27-2), dit was voor herhaling vatbaar. Perfecte gastvrouw die weet waar ze over praat, met ontzettend lekker eten en mooi opgediend! Amuse van spinazie soep, heel lekker! Viergangen wowdeal menu was subliem! Aangeklede kop koffie als afsluiter zeker de moeite waard.

14. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Touch of India

Vanavond met mijn vrouw en schoonmoeder heerlijk gegeten, we komen hier al 23 jaar. Pfff het verveelt nooit!! Wat een aardige mensen, menukaart hebben we niet nodig, zeg maar wat je wil eten en de koks maken heerlijke gerechten. Ga zo door.

Gr uit Roggel

15. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor De Wildenberg

Oudbollig restaurant met eten dat vroeger in de jaren 70 ook geserveerd werd, alleen hebben ze de prijzen royaal aangepast.Kwaliteit en opmaak van het eten, rode besjes, aardbeien, sinasappel en stervrucht, saus bij de zalm uit een pakje.Echt een trukkers tent, mij zien ze hier niet meer.Te duur voor het geen je krijgt!!

16. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Casa Sidney

Gisterenavond met vrienden genoten van een 6 gangen dineetje, alles was lekker en een fijne bediening, tot een volgende keer, groetjes uit Limburg.

17. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Rasa Senang
    Chinees-Indisch Roermond

Gisterenavond gegeten met wowdeal, gemiste kans voor dit bedrijf om zich te profileren in Roermond, wat een aanfluiting, buffet wordt niet of minimaal bij gevuld.Personeel staat elke minuut in de bakken te roeren om het vlees te tellen??
    Plus punt, het eten was op smaak en de consumpties werden snel gebracht.

18. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor De Raadskelder

Gisteren met drie personen heerlijk gegeten bij Danyel, zijn donderdagavond aanbieding was voortreffelijk, heerlijke amuse vooraf, daarna een krokant sliptongetje, en als hoofdgerecht een zeer mals beenhammetje met groene groenten, als afsluiting een lekkere chocolademouse met vanilleijs.

19. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Gisteren gegeten met 6 personen, mandje stokbrood vooraf, daarna een uur moeten wachten op het hoofdgerecht, ik en mijn vrouw hadden een combi schotel waarvan de mousaka lauw was, salade was een bordje iceberg sla met 1 olijf en en 1 stukje tomaat met cocktail saus.de rest van het gezelschap had redelijk gegeten, de prijzen bij dit restaurant zijn erg aan de hoge kant. € 22.00 voor een mousaka?

5,7
  20. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Met wowdeal voucher gegeten. Mosselen/carpaccio vooraf, matige kwaliteit,1 hoofdgerecht schotel was goed, de ossehaas met grote garnalen was erg weinig, circa 80 gram vlees met drie garnalen ongepeld in een ijzeren pannetje met een bakje griekse salade uit de emmer en een bakje grote gefrituurde aardappels. Dessert was half gesmolten omdat ze onze tafel waarschijnlijk niet konden vinden. Voor ons was dit de eerste keer bij deze zaak, je moet niet schrikken van de prijs voor hetgeen wat je krijgt, misschien als je al a la carte eet dat je meer krijgt..

21. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor De Kluis
    Nederlands Venlo

Gisteren gegeten met 5 personen waarvan 1 glutenvrij,zelfs glutenvrij brood bij het voorgerecht! Was allemaal goed verzorgd en ook heel lekker, voor deze prijs een goede maaltijd!

22. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Afgelopen woensdag gegeten met 5 personen, niemand had iets te klagen, eten en drinken was buiten gewoon goed geregeld. Tot de volgende keer.

23. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Mama DI Kookt

Gisteren gegeten met vrienden, we hebben genoten van al het lekkers, vriendelijke en snelle bediening, komen zeker nog een keertje terug!! Toppie

24. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Vanavond heerlijk gegeten en zeker niet de laatste keer, bedankt voor de gastvrijheid.

25. andries's profielfoto
    andries heeft een recensie geschreven voor Faubourg St. Jacques

Complimenten aan de kok, eten is goed van smaak en leuk opgediend. Helaas geen hulde aan de eigenaar, als je niet van Roermond bent kan er geen glimlach vanaf. Wat een arrogantie!