1. Enthousiast gingen we voor het eerst ernaar toe omdat dit restaurant vermeld is in de cadeaubon gids.
    Aandachtspunten voor het restaurant zijn`;
    - etiquette, hoe zet je de koffie kopjes neer
    - voorgerechten waren uitstekend echter niet tegelijk gekregen
    - hoofdgerecht kip met honing: teveel, grote brokken, en de honing was niet te proeven. De saus leek meer op een potje van knorr. Natuurlijke producten vullen niet zo.
    - teveel service personeel, ze liepen voortdurend langs de tafels af, waardoor je intimiteit mist.
    - De hoeveelheid eten die geserveerd wordt is teveel, de prijs navenant.
    - Er blijft veel eten staan, niet echt milieubewust.

1. Beste gast,
    hartelijk bedankt voor uw recentie.
    Allereerst wil ik mij voorstellen ik ben de trotse eigenaar van de Griekse keuken.
    Ik zit zelf al meer dan twintig jaar in de horeca, en ik probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen.
    Daarom weet ik ook precies wie u bent want ik ben constant bezig met mijn restaurant zoals bekent is bij mijn klanten.
    Jammer genoeg met jullie voorgerecht was de enige fout van die avond gemaakt.
    Iedere opmerking of klacht neem ik serieus.
    Dus ik heb uw opmerking te harte genomen, nu volgt mijn antwoord op uw opmerkingen.
    Ik heb gekozen dat mijn antwoord voor iedereen te zien is en niet alleen voor u.

Wij willen ons excuus aanbieden als wij uw koffie twee centimeter links of rechts hebben geplaatst.

Voor het probleem dat was opgetreden met het voorgerecht heeft u helemaal gelijk, maar het tijdsverschil was maar drie minuten beiden gerechten waren koude voorgerechten (Tzatziki en Tonijnsalade).
    Voor het gerecht kip met honingsaus natuurlijk ga je niet alleen de honing proeven, maar je proeft een zoete saus met basis van honing.
    De honing heeft een hele sterke smaak, maar de bedoeling bij ons is dat je alle smaken kunt proeven dus niet alleen honing of alleen kip.
    Als u weet welk potje van Knorr het is dan zou dat voor ons een goede goedkope oplossing zijn.

Wij hebben gekozen voor wat meer personeel te hebben zodat als het druk is de klanten goed bedient kunnen worden, maar als het minder personeel was gezien uw klachten zou dat waarschijnlijk uw volgende opmerking zijn dat we te weinig personeel hebben.

Wat is veel en wat is weinig? iedere klant heeft hier zijn eigen mening over.
    Als de prijs van 19,50 te hoog is voor 400gr Kip, 200gr verse groenten, saus, aardappelen, salade en tzatiki...mijn excuses daar voor.

Ik vindt het echt jammer dat u voor deze manier heeft gekozen om uw opmerkingen te plaatsen en heeft tegen ons helemaal niets hier over gezegt.
    Toen jullie aan het eten waren is er zeker iemand aan uw tafel geweest om te vragen of alles naar wens was, zoals bij iedere tafel het geval is.
    En bij het afruimen van de tafel was dit weer gevraagt, toen de rekening gebracht werd hebben wij dit weer gevraagt.
    Dus driemaal is dezelfde vraag aan u gestelt, toen vond u het waarschijnlijk niet zo belangrijk omdit aan ons te vermelden.

Een paar weken geleden was er een programma op de tv over anoniem en nep recenties. (Uw naam staat vermeld als Koch maar misschien is dit niet uw echte naam dat kunnen wij niet weten op deze manier.)
    Gelukkig onze gasten nemen deze recenties niet serieus en daarom hebben wij het altijd lekker druk.
    Er werd ook gesproken over restaurants die zelf recenties schrijven zoals u kunt zien wij doen dat niet, dat hebben we niet nodig.

Het best is als u een klacht heeft is om gelijk met de directie van het
    restaurant te spreken, en aan de hand van hoe uw opmerking behandeld wordt kunt u daarna zien hoe serieus het bedrijf werkt.

Als afsluiting zou ik u willen zeggen dat u van harte welkom bent om weer te komen in ons restaurant, maar de volgende keer moet u hier komen zoals al onze klanten komen om lekker te kunnen genieten, en als uw koffie een beetje meer naar rechts of links komt kunt u dit tegen ons zeggen en de volgende keer zullen wij dit verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
    Sotirios Sampaliotis