1. Kan mij totaal niet vinden in alle negatieve reacties over deze Griek. De Griekse Keuken is in de verre omtrek de beste Griek die ik ken. Ik kom er zeker 1x per maand en heb nooit klachten.

Bij de Griekse Keuken hebben ze een uitgebreide menukaart, met verreweg de lekkerste gyros in omstreken. De biftiki is heerlijk en goed op smaak. Probeer de kip in honingsaus eens, super mals en weer eens wat anders. De salade is lekker, met veel kool erin. En de moussaka smaakt ook super.

De bediening is hulpvaardig. Typisch Grieks. En wat betreft het drankje van het huis, dat krijg je de ene keer wel en de andere keer niet. Maar dat krijg je bij een ander restaurant ook meestal niet. Ik zie het als extra service en niet als een verplichting.

Wat ik prettig vind, is dat je er niet in benauwde nisjes zit met keiharde muziek aan, wat bij de meeste Griekse restaurants wel zo is. Al met al een goed restaurant!