• Lid sinds 3 oktober 2010

Eindhoven

De Griekse Keuken

Weert

1. Marie-Jose's profielfoto
    Marie-Jose heeft een recensie geschreven voor Ketelbinkie

Wat een ontzettend leuk restaurant is dit zeg! We gingen er heen met een Social deal: 4-gangen menu voor €12,45. Wat kan er mis gaan? Nou helemaal niets! De ontvangst was hartelijk, het plekje wat voor ons gereserveerd was, was gezellig en knus. De bediening was vlot en netjes. Het was schoon, de sfeer was gezellig en ongedwongen. Het eten was ronduit fantastisch. We kregen stokbrood met smeerseltjes, daarna de lekkerste kalamaris die ik sinds tijden heb gehad en ons hoofdgerecht was een heerlijk vispannetje. Als afsluiter een heerlijk dame blanche ijsje. Subliem! Ik had nooit verwacht zo lekker te eten voor zo weinig. Zonder Social deal is het hier ook niet duur. We zagen dat een 3-gangen menu normaal ook maar € 14,95 kost dus we gaan zeker weer terug want er stonden ook heel veel lekkere vleesgerechten op de menukaart en ook vegetarisch. En alleen al die kalamaris is voor mij een reden om terug te gaan. Drankjes ook prima en niet duur. Dikke aanrader dit restaurant voor een mooi avondje uit. Daarna lekker uitbuiken met een wandeling langs de Wilhelminakade. Metro en Parkeergarage naast de deur. Ideaal.

2. Marie-Jose's profielfoto
    Marie-Jose heeft een recensie geschreven voor All You Can Greek

Nu inmiddels 2 keer gegeten sinds de opening. De eerste keer met mijn man, de tweede keer met een groep vrienden. De eerste keer was al top maar de tweede keer was het nog beter! Er was echt geluisterd naar ervaringen van mensen en dan zie je als je weer terugkomt dat er kleine aanpassingen zijn om nog beter aan je wensen tegemoet te komen. Leuke mensen, leuke sfeer en de kwaliteit is zoveel beter dan de prijs doet vermoeden. Twee keer een topavond gehad, ik kom zeker vaker.

3. Marie-Jose's profielfoto
    Marie-Jose heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Veruit de beste Griek van Weert en omstreken. Ik kom hier zeker 5x per maand en heb alles op de kaart uitgeprobeerd. Waar bij anderen alles een beetje hetzelfde smaakt, heeft hier elk gerecht zn eigen nuances en wordt perfect bereid en opgediend. Tzatziki en mayonaise zit gewoon bij de prijs in dus je komt niet achteraf voor verrassingen te staan zoals bij andere restaurants wel eens gebeurt. De kaart is pas uitgebreid, met name de all you can griek kaart bevat nu zo'n 70 gerechten. Er hoeft niet bijbetaald te worden, alleen de ossehaas en lamskotelet heeft een kleine meerprijs maar dat is logisch, dat is een duurder stuk vlees. Wanneer je een hoge rekening hebt dan heb je gewoon flink geborreld. Dat kun je daar ook echt heel gezellig want de sfeer is top. De eigenaar neemt zn zaak serieus en vindt het belangrijk dat de gasten optimaal bediend worden. Wanneer iets niet naar je zin is, kun je dat aangeven en hij lost het direct op. Ook wanneer het druk is en je misschien iets langer moet wachten, lost hij dat op met een drankje van het huis of iets anders. Je hoeft maar te kikken en je word op je wenken bediend. Dit is mijn favoriete restaurant ever.

4. Marie-Jose's profielfoto
    Marie-Jose heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Vandaag genieten we weer! De Griekse Keuken heeft een nieuw voorgerecht met green shell mosselen in feta-mosterdsaus. Het was heel verrassend en ongelooflijk lekker. We hebben weer gesmuld. Het wordt hier elke keer beter en lekkerder. Dat zijn weer 10 punten voor Sotiris.

5. Marie-Jose's profielfoto

Langstraat 48 Weert
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Marie-Jose's profielfoto
    Marie-Jose heeft een recensie geschreven voor Rhodos

We kwamen hier vroeger wel eens omdat het eten redelijk goed was, maar sinds er een goed alternatief is hoeft het niet meer.

Elke keer schrikken van de rekening. Nikki doet heel gezellig en laat je van alles proeven, leuk, maar pas op: met afrekenen staat het er gewoon allemaal bij. Ook een beloofde leuke prijs voor een groep bleek achteraf vooral leuk voor hen.

Het maakt me niet uit om meer te moeten betalen voor goede kwaliteit, maar hier is de verhouding zoek. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent op het einde en daar hou ik niet van.

De grootste rip off was het water: 8 euro!

7. Marie-Jose's profielfoto
    Marie-Jose heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Ik kom heel vaak ik dit restaurant. Het eten is heerlijk en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en wordt steeds beter. Gisteren weer een heerlijk nieuw gerecht geprobeerd: Een grieks gerecht met -heel verrassend- braadworst! Ik wist niet wat ik meemaakte zo lekker.

Ook de dessertkaart is weer aangepast. Gisteren hadden we een heerlijke chocoladesouffle die speciaal voor jou gebakken wordt. Je moet even een kwartiertje wachten maar dit staat er bij op de kaart! Geeft je wel genoeg tijd om even het hoofdgerecht lekker te laten zakken zodat je optimaal van de souffle kunt genieten.

We hebben alweer heerlijk gegeten, zoals altijd.

En Sotiris en zijn vrouw zijn ontzettend aardig. Hele lieve mensen.

8. Marie-Jose's profielfoto
    Marie-Jose heeft een recensie geschreven voor Filoxenia

Mijn vriend en ik komen hier vaak en graag. We worden altijd vriendelijk bediend en het eten en de wijn zijn super!
    We hebben geen kritiek op de andere grieken in Weert maar deze bevalt ons het beste.