• Lid sinds 8 maart 2011

De Griekse Keuken

Weert

Steakhouse

Grubbenvorst

Liz heeft nog geen foto toegevoegd

1. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor Steakhouse

Een paar jaar geleden hebben we hier voor het laatst gegeten, toen was het prima. Vandaag terug geweest: wat een tegenvaller!!

Prijs kwaliteit is niet in verhouding. De porties zijn klein en de prijzen groot. Voor een klein stukje brood met wat champignons als voorgerecht betaal je 8,50!!

We kregen met drie personen maar 1 bakje friet geserveerd wat neer kwam op vijf frietjes per persoon, schandalig! We vroegen om extra friet maar die kwam niet. Een cola light kost 4 euro??? Belachelijk!

Uiteindelijk voor 3 personen bijna 90 euro kwijt en nog met honger naar huis.

3,1
  2. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor Paros
    Grieks Echt

Liz

Dit restaurant was een zware tegenvaller... Het was enorm luidruchtig en het personeel gedroeg zich niet professioneel. Het eten was niet bijzonder goed of slecht. Wat ons echter nog het meest tegenviel was dat er geen tzatziki bij geserveerd werd (wat naar onze mening erbij hoort in een Grieks restaurant). We vroegen hier om en achteraf bleek dit op de rekening te staan á 4,50! Ook kreeg ik, nadat ik spa blauw had besteld, alleen een glas water geserveerd zonder flesje. Kortom: veel te duur voor wat je krijgt. Bij Paros komen we zeker niet meer terug!

3. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor echtGENOTen

Liz

Dit is zonder twijfel de slechtste lunchroom die ik ooit bezocht heb. Toen wij er waren was het niet druk maar toch moesten we lang wachten tot er iemand kwam. Een man van het personeel (eigenaar?) liep ondertussen luid bellend en met deuren slaand door de zaak terwijl er gasten zaten!

Het broodje dat ik uiteindelijk kreeg was amper lauw terwijl het warm had moeten zijn en bevatte welgeteld 3 stukjes kip. Dit is niet overdreven, er zat nauwelijks iets op. De smaak was ook ver te zoeken. De prijs was natuurlijk wel stevig en m.i. dus absoluut niet in verhouding tot de kwaliteit. De bediening vond ik ook niet bijzonder vriendelijk of attent.
    Hier kom ik nooit meer!

4. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor Restaurant 5.0

Liz

Helemaal geweldig! Ons favoriete restaurant! Je proeft dat er met verse ingrediënten gewerkt wordt. Alles is origineel, van de aankleding van het restaurant tot de menukaart en de gerechten. Het personeel is vrolijk en informeel. Een echte aanrader!

5. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor IJssalon Fellini's

Liz

Zeer matig ijs, staat niet in verhouding tot de kwaliteit die ik bij de echte bekende ijssalons gewend ben. Het smaakte erg kunstmatig en niet bijzonder vers. Personeel ook niet bepaald vriendelijk, zonde van het geld.

3,6
  6. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor De Gulzige Kater

Liz

Wat jammer dat Groningen zo ver weg is voor ons want anders zouden we nog heel vaak terug komen bij dit restaurant! Vriendelijke bediening, heerlijk eten en zelfs van de salade kon ik niet afblijven terwijl ik geen salade fan ben.

Op het toilet ligt een gastenboek waar je een boodschap in kunt schrijven, erg leuk.

7. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Helaas geen goede ervaring met dit restaurant. We hadden om 18.00u gereserveerd en een voor- en hoofdgerecht besteld. Na het voorgerecht bleven we maar wachten op ons hoofdgerecht. Het was behoorlijk druk maar de tafels om ons heen kregen wél hun eten, ook mensen die later binnen waren gekomen. Na ruim een uur maar eens gevraagd waar het bleef. De eigenaar zei dat het onder de grill stond en er ieder moment aan zou komen. Hij bood ons ter compensatie een drankje van het huis aan maar dit drankje hebben we ook niet gekregen! Na een kwartier (het was inmiddels 20.00u) was ons eten er nog niet en dus besloten we te gaan. De eigenaar hield ons echter tegen en zei dat het er écht ieder moment aan zou komen en haalde ons over om weer te gaan zitten. Na nóg een kwartier (dus ruim een half uur nadat het 'onder de grill' stond) was ons eten er nog niet en zijn we vertrokken. Het was inmiddels 20.15u, dus ruim 2 uur na binnenkomst en nog geen eten gehad....

8. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor Vlaanderen

Liz

Ik was niet zo onder de indruk van dit restaurant. De inrichting is gezellig en sfeervol. Van de vijf medewerkers die aan onze tafel verschenen waren er slechts twee oprecht vriendelijk. De overige drie kwamen vrij nors over. De keuze op de kaart vond ik redelijk beperkt. Het eten was prima maar niet heel bijzonder en vrij prijzig in verhouding tot de porties. Spiegel op het toilet hing erg laag terwijl ik een gemiddelde lengte heb. Dit deed wat vreemd aan. Op zich niets mis met dit restaurant alleen voor mij niet voldoende om nog eens terug te keren.

5,3
  9. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Stationsplein

Liz

Afgelopen jaar twee keer iets besteld. De eerste keer moesten we veel meer betalen dan in de folder stond. We gingen er vanuit dat we een oude folder hadden dus vonden we het geen probleem.

Meteen de nieuwe folder gevraagd en bewaard. Maar toen we laatst weer besteld hadden moesten we wéér veel meer betalen dan in de folder stond.

Bij navraag werd er verteld dat de betreffende pizza's duurder waren geworden en dat ik een oude folder zou hebben. Dat zou betekenen dat ze in een half jaar tijd 2 tot 3 euro per pizza duurder zijn geworden....? Dat vind ik wel een érg groot verschil!

Na dit prijsverschil bleef er nog een bedrag van bijna 5 euro over dat we teveel betaald hebben. Dit zullen wel bezorgkosten zijn. Maar wij wonen in Weert en ze beweren dat ze gratis bezorgen in Weert bij een bestelling boven de 15 euro.

Oftewel, we voelen ons behoorlijk in de maling genomen en zullen hier niks meer bestellen. We kunnen er nooit van op aan dat we de juiste prijs betalen!

2,8
  10. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor La Fortuna

Tegenvaller. Personeel was ok maar ook niet meer dan dat. Er kon geen lachje vanaf. Eten was erg lekker maar niet gaar! Toen ik dit meldde werd er niets mee gedaan/ geen oplossing aangeboden. Wij komen niet meer terug.

3,6
  11. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor Aeterij de Bourgondiër

Het voorgerecht was gewoon heerlijk (gehaktballetjes, een echte aanrader!). Het hoofdgerecht viel er echter bij in het niet. Het smaakte zeker wel maar het viel een beetje tegen vergeleken met het voorgerecht. De steppegras-saus en frites was niet helemaal mijn smaak helaas. Ook vond ik het hoofdgerecht vrij prijzig in verhouding tot de kwaliteit.
    Nu kan het natuurlijk dat ik een beetje pech heb gehad met mijn keuze van het hoofdgerecht. De gehaktballetjes vooraf smaakten in ieder geval zeker naar meer!
    Ik zou dit restaurant daarom waarderen met een 7. Wellicht komen we nog eens terug.

Zeer vriendelijke en correcte bediening. We voelden ons erg welkom. Zo hoort het!!
    We hebben niet lang hoeven wachten op voor- en hoofdgerecht, bediening was heel efficient.

12. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor dei Vicini

We hebben drie soorten paste gegeten en deze waren alle drie erg lekker en je kon goed proeven dat de paste vers was. Enig nadeeltje was dat het te weinig was.
    Er was veel keus op de kaart, daarom hebben we ook voor deze combinatie gekozen omdat we niet voor een gerecht konden kiezen! Wel waren er wat weinig pizza`s dus als je specifiek trek hebt in pizza dan zou ik voor een ander Italiaans restaurant gaan.

13. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor Grand Café Place Du Nord

We wilden met 3 personen een broodje eten en een kopje koffie drinken. De bediening noteerde niets, bracht vervolgens het verkeerde broodje en het duurde daarna nog bijna een half uur voordat het goede broodje (een simpele tosti!!) eindelijk kwam. Uiteraard hadden de overige 2 personen toen hun broodje en koffie allang op.
    Er werd geen drankje van het huis of een andere passende oplossing aangeboden als excuses. Ook hebben we zelf diverse malen moeten vragen waar de tosti nu bleef. Uiteindelijk hebben we zelf korting moeten 'onderhandelen' om deze waardeloze service nog een beetje te rechtvaardigen.

14. Liz's profielfoto
    Liz heeft een recensie geschreven voor Confuso
    IJssalon Weert

Liz

Super!!! Heerlijk ijs, mooi ingericht en vriendelijke & attente bediening. Ook prettig dat handijs niet binnen mag om extreme drukte daar te voorkomen. Zo kun je nog eens gezellig samen een ijscoupe eten. Wij komen hier nog vaak terug, ook voor de heerlijke koffie!