Bovenop de parkeergarage Oud Gasthuisplein nabij het politiebureau. Loopafstand is 50-100 meter.

• OV

10 minuten lopen vanaf het station.

• Suikervrij

1404320107 80
1467721901 75
1520556729 82
1700195146 81

1. Prima in orde, bediening okay, kaart okay, ambiance okay.

2. De Opschepper

3. Mariska Jooris

Erg lekker eten, het concept wordt ook heel erg goed uitgelegd.

4. He hallo
    We hadden een gift for you bon en zijn daar voor naar de liefhebber geweest. De bazin heeft er ons mee geholpen hoe ik die kon reserveren. We zijn hartelijk ontvangen en super gezellig bedient. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Een aanrader om daar eens naar toe te gaan. Wij gaan nog eens terug om de tapas te proeven.
    Heel gezellig restaurant. 👌👌👌

5. Tako Tak

6. de Waard

Verrassende nieuwe ervaring 1ste bezoek, lekker gegeten heerlijke avond gehad. Gastvrouw legt goed de gang van zaken uit en welke keuze dat je heb. Het eten is met aandacht bereid en dat zie je gelijk. Je moet wel hier gaan eten om te genieten en de tijd hebben om te kunnen genieten. Wij gaan zeker nogmaals naar de liefhebber.

7. Mijn man en ik waren een weekend in Weert, en zaterdag een hapje eten kwamen wij bij de liefhebber uit.
    Reserveren is wel aan te raden want anders is er geen plek.
    Wij hebben veel tapas gegeten maar dit was echt overweldigend.
    Eigenaren helpen net zo hard mee in de zaak en idereen is zeer vriendelijk…
    Echt een SUPER aanrader.

8. Fijnproever

9. Gisteren tapas gegeten bij de Liefhebber in Weert.
    Ontvangst was vriendelijk. Zaak is knus ingericht.
    Tapas die je krijgt is heerlijk maar helaas krijg je niet veel.
    Tussen binnenkomst en de eerste ronde tapas die geserveerd werd zat 1,5 uur. Vervolgens weer 1 uur moeten wachten op ronde 2. En daarna 3 kwartier op ronde 3. Sommige dingen konden we niet bestellen want die waren op???

Als je om je heen keek was iedereen aan het wachten. En meerdere gasten waren aan het klagen dat het erg lang duurde.
    Maar ondanks alles hebben we toch een gezellige avond gehad.

10. Martin Sawicki

Mooi plekje! Veel variatie, lekkere combinaties en heerlijk eten. Service is vriendelijk en behulpzaam. De kaart is heel erg uitgebreid. AANRADER!

11. Bert Mertens

Heerlijk gegeten met familie en weer top!! Chapeau!!
    Dit restaurant is een ster waardig, chapeau voor Astrid en het gehele team.

12. Fesevur

13. Jan Raymakers

Zeldzaam lekkere Tournedos mogen eten (nogmaals complimenten aan de kok) in een leuke en gezellige ambiance.

14. 19-02-2017 vriendelijk via telefoon te woord gestaan en we hebben toen voor dezelfde middag gereserveerd.

Eerst bij de lounge iets gedronken en we vonden het een leuk idee en een leuke inrichting. Niet geheel duidelijk waarom we eerst bij het lounge gedeelte moeten wachten, waarschijnlijk zodat de keuken tijd heeft om de gewenste voorbereidingen te treffen (zelf ben ik dat vergeten te vragen en is dus mijn eigen schuld). We werden gevraagd welk soort menu we wensten en zouden zo worden opgehaald.

Eenmaal bij onze tafel, kwam vrij snel een draaibaar bord met kleine hapjes.
    Heerlijk! Dit belooft wat...

Na wat drankjes en de vraag of we nog meer wensten, kregen we een tweede bord, wederom met heerlijke gerechtjes.

Ook dit ging met smaak op en we kregen de vraag of we nog plek hadden voor nog een paar hapjes, of dat we reeds geproefde hapjes opnieuw wensten te krijgen. Ja en Ja! De gevulde dadels deden het namelijk erg goed...

Zat er wat bij dat we niet lekker vonden? Nee. We hebben zelf aangegeven dat we alles lusten, feit dat men daar rekening mee houd, is erg prettig. Het was weer eens iets anders, ja de typische tapas gerechtjes zitten er bij maar ook weer niet. Dus eens andere dingen kunnen proeven, dat was wel zo fijn.

TIP: Dit is niet het soort zaak waar je in een zo kort mogelijke tijd, zo veel mogelijk naar kunt schuiven. Dus als je voor een all you can eat en het liefst zo snel mogelijk, gaat hem dat hier niet worden. (Want stel dat men dat zou denken, is dat bij deze beantwoord. En wat ons betreft, is dat maar goed ook!) Dit is een plek waar je kunt genieten van lekkere hapjes en daar de tijd voor kunt nemen.

Helaas moesten we deze avond nog ergens naartoe, anders waren we graag nog gebleven. Daarmee ook niet het dessert kunnen proberen (grrr...).

Maakt dat we de volgende keer meer tijd voor gaan uittrekken. Want terug gaan, dat willen we zeker!!

Kortom, we kijken uit naar de volgende keer...

15. Nanouk Hebben

Met ons gezelschap voor een vrijgezellendag hartelijk ontvangen en in de watten gelegd met het heerlijke tapasmenu. Veel variatie, lekkere combinaties en heerlijk eten. Erg genoten.

16. Heerlijk tapas gegeten bij de Liefhebber in Weert. Eerst een lekker aperitiefje in de loungebar en daarna heerlijk tapas. Pure producten, erg smaakvol, je proeft de ingrediënten. Keurige bediening en gezellig.

Kortom, een aanrader.

17. Heerlijk genieten in de lounge! In de winter bij het haardvuurtje... goede sfeer! Net de high cocktail gehad, een echte aanrader. Bediening is super en ze regelen iets voor je als je bijvoorbeeld vegetarisch eet. Ga er altijd tevreden weg!

18. Afgelopen week hebben mijn vriendin en ik heerlijk getafeld bij de Liefhebber. Een erg originele kaart waar je niet de standaard gerechten vindt waar je bij de meeste restaurants mee dood gegooid wordt. De bediening is oplettend, attent en komt erg prettige manier zelfverzekerd over. We hebben ons laten vertellen dat de kaart regelmatig veranderd.

Ontspannen sfeer, wij komen zeker terug.

19. Heb afgelopen week tapas gegeten bij De Liefhebber. De ervaring die ik had was niet positief. Ik ben namelijk zwanger en had dit bij de reservering al aangegeven. Nog kreeg ik de vraag waar rekening mee gehouden moest worden (6 maanden zwanger). De eerste ronde kregen we de tapas en hier was een gerecht bij met gedroogde ham. Dit mogen zwangere vrouwen niet hebben. Dit bij het serveren meteen bij de serveerster aangegeven. Deze was er heilig van overtuigd omdat de ham gedroogd was, dit niet meer rauw is en dat ik daarom de ham wel mocht hebben. Kreeg hier dan ook geen ander gerecht voor in de plaats. Daarnaast is de kwaliteit /prijs verhouding niet juist. Ook het concept all you can eat wordt niet juist uitgelegd. De uitvoering valt dan ook tegen. Voor mij was dit laatste keer dat ik hier gegeten heb.

20. Ik heb afgelopen zaterdag tapas gegeten bij jullie restaurant. Het was heel lekker en goed verzorgd. Ook de sfeer in jullie restaurant sprak mij zeer aan. Ik wil jullie restaurant dan ook graag aanbevelen bij mensen die lekker en gezellig willen eten in Weert.

Groetjes

Alinde

21. We wilde graag een avondje komen borrelen, even in de lounge zitten en genieten van de vrijdag avond, maar mijn vriend werd op de drempel van de deur al verzocht de pet af te zetten voor de mensen die aan het eten waren!? Zonde! Meteen rechtsomkeer gemaakt dus..

22. Ruime keuze voor vegetariërs, aangename ontvangst in de lounge, vriendelijk personeel en vooral heerlijk eten voor een redelijke prijs. Hier komen we vast nog eens terug!

23. Erg lekker gegeten, relaxte sfeer. Bijzonder vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit meer dan goed!!

24. tom

25. Maurice

Gezellig en prettig restaurant, goede bediening en goede kwaliteit eten. Als je haast hebt sla je dit restaurant over en als je tijd hebt kun je genieten van de lekkere gerechten.

26. Super tapas!! Verassing menu onbeperkt eten, echt alles vers en puur! Totaal niet zo als in een 'tapasketen'. Echt top ingrediënten en gerechtjes!

Dikke aanrader! Ze houden ook rekening met een eventuele allergie.

27. Marcel

Ik kom, samen met een goede vriendin, (bijna) elke week in De Liefhebber om even wat te drinken op hun knusse, kleine, gezellige terras. Ook in de wat frissere tijden van het jaar is het daar heerlijk toeven, want ze hebben er een prima terrasverwarming. En is het dan tóch te koud, dan is het binnen ook helemaal prima!

Wat De Liefhebber zo uniek maakt is, naast natuurlijk de prima drankjes, het heerlijke eten en de prima sfeer, het feit dat de bediening écht aandacht voor je heeft en haar vak verstaat. Ilse en Lieke zijn toppers! De anderen die er in de bediening werken ook, maar die zie ik niet zo vaak omdat die er meestal op de avond dat ik er vaak ben, niet zijn.

Daarnaast staat chefkok Astrid in de keuken prima haar mannetje en tovert samen met haar keukenteam de meest heerlijke gerechten op tafel, ook niet onbelangrijk natuurlijk, in een restaurant. ;) Wat ook zo leuk is als je er gaat eten: je wordt eerst (alleen indien je dat wil natuurlijk) in een heerlijke loungehoek geparkeerd, mag daar op je gemak uitzoeken wat je gaat eten (à la carte, tapas, het kan er allebei), en terwijl je lekker onderuitgezakt van een drankje geniet, zijn Astrid en haar keukenteam achter in de zaak aan het zorgen dat je gerechten precies zo worden klaargemaakt zoals jij het wil. En dat alles in een prima prijs/kwaliteitverhouding!

Ik hoop er nog héél vaak te mogen komen en kan deze zaak zéker aanraden!

28. Bouke en Katrien

Een goede keuze om te dineren voor onze bruiloft. We hebben genoten van een heerlijk 7-gangenmenu. Erg gezellige en besloten sfeer. Voor ons gezelschap van 15 personen was het zaaltje achterin erg geschikt. Een avond om niet snel meer te vergeten. Onze dank hiervoor.

30. Trees 13561 punten

De sfeer is niet echt geweldig (systeemplafonds). Wij hadden tapas deze was niet speciaal. Er zaten gerechten bij die oud en uitgedroogd smaakten. Ook het servies waar het op gepresenteerd werd kon zo uit het bejaardenhuis /ziekenhuis komen niet echt vrolijk. Voor tapas moet je toch naar een tapas tent gaan, hier in elk geval niet.

4,1
  31. Weer heerlijk gegeten bij de Liefhebber. Uiteraard weer gekozen voor het verrassingsmenu tapas, waarbij de chefkok zelf de rondes samenstelt. Een voorkeur voor enkele gerechten doorgeven is ook geen enkel probleem. Je kunt onbeperkt tapas eten en het smaakt ontzettend goed.

Het mag dan misschien wat duurder zijn dan een gemiddeld tapasrestaurant, maar je krijg hier zo veel meer kwaliteit! Ook wordt er goed rekening gehouden met speciale wensen, zoals allergieën.

De avond bestaat uit twee delen. Eerst kan je wat drinken in het loungegedeelte. Daar krijg je het voorgerecht geserveerd. Daarna word je meegenomen naar de tafel om te genieten van je eerste ronde tapas.

Een heel leuk concept! Het restaurant onderscheid zich daarmee zeker van de andere restaurants in de omgeving.

32. Ricardo Huybrechts

Het was een goed geslaagd avondje, fijn gegeten, leuk personeel! En zeker goed eten en drinken! Hier gaan we zeker nog eens naartoe!

33. Roy en Wendy

Heerlijke tapas gerechten (complimenten aan de chef). Goede sfeer. Erg vriendelijk personeel. Kortom een echte aanrader voor iedere liefhebber!

34. Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk personeel. We gaan zeker nog eens terug.

35. Meta de Groot

36. Saskia en Gerard

De Liefhebber behoort inmiddels tot één van onze vaste plaatsen om te eten. De kwaliteit van het eten is van top kwaliteit. Bediening is eveneens goed. Ook kan je er op je gemak van een cocktail genieten in het lounge gedeelte. Wij kunnen met ons kritische blik geen enkel kritisch punt bedenken.

37. Met 16 personen het amuse-verassingsmenu i.v.m. een bruiloft. Alles was van begin tot eind tot in de puntjes uitgewerkt, de service, aankleding en het eten was exceptioneel voor een redelijke prijs. Zou het van harte aanbevelen.

38. Wij hebben heerlijk gezeten, lekkere tappas en lekker wijntje en biertje, gezellig. Wij komen zeker vaker, groetjes Frank en Rona.

39. Shirley Nagel

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. We hebben deze keer voor het tapasmenu gekozen. En daar hebben we zeker geen spijt van gehad. We kregen er nog een tweede plateau bij en daarna mocht je nog meer bestellen. Dus we hebben onze buikjes goed rondgegeten. Een echte aanrader!!!!

40. Genoten van een verassing tapasmenu, erg lekker! De bediening en gastheer zijn erg vriendelijk! Voor het eten genoten in de lounge met een drankje en een lekker hapje.

41. krabbenborg

Heel gastvrij! Zeker een aanrader! Het eten en de service is top! Hier komen we zeker snel nog eens terug.

42. Afgelopen zaterdag met bon 'diner voor 2' hier gegeten. Vanwege het fijne weer, wilden wij ons eerste drankje op het terras nuttigen. Ook kregen we hier de eerste hapjes. Een bekende liep voorbij, even een kort gesprek dat bruut werd onderbroken door de gastheer: 'zullen we aan tafel gaan' waarna hij 'ja, sorry' tegen onze bekende zei. Ik vond dit eigenlijk niet netjes.

Het eten vond ik ook niet heel fantastisch. Gehaktballen snel koud, vleesspiesjes vonden wij ook niet erg bijzonder.

Om kwart voor 5 zijn we begonnen, om kwart voor 8 werd ons verzocht (had mijn kopje koffie net op) om als we nog iets wilde drinken plaats te nemen in het lounge-gedeelte of te vertrekken. Hij had de tafel weer gereserveerd... Dat terwijl er nog zeker 3 tafels van 2 personen vrij waren..

Al met al voor ons een keer maar nooit weer. Wij voelden ons erg opgejaagd en door gastheer niet netjes behandeld.

43. Met valentijnsdag genoten van een avondje bij de Liefhebber met heerlijke hapjes en voor ieder wat wils.

Het tapasmenu is een welkome verrassing van allerlei spannende gerechtjes, mooi geserveerd en ruim voldoende. Daarna nog even relaxt zitten in de lounge. Vriendelijke attente bediening. Kortom alle ingrediënten voor een gezellig avondje uit.

44. maartje coolen

Heerlijk tapasmenu, echt genoten van kleine hapjes en een heerlijke dessertsamenstelling. Echt aan te raden voor een teamuitje of een avondje prive.

45. Heerlijk gegeten gisterenavond. Het ontvangst was hartelijk en we hebben gezellig in de lounge gezeten, daarna aan tafel. De bediening was top!! Dit restaurant is een echte aanrader!!!

46. W. Clement

Deze week met z'n zessen een supergezellige avond gehad bij de Liefhebber in Weert!
    Een prima ontvangst en daarna genoten van overheerlijke, kleurige en verse tapas. Te veel om op te noemen. Ik wist wat me te wachten stond, maar mijn collega's waren hier voor de eerste keer.
    Zij waren blij verrast en erg onder de indruk van de kwaliteit, de veelzijdigheid en de sfeer. Dit is voor herhaling vatbaar!

47. Zojuist van een super leuke high cocktail genoten. Erg lekker en gezellig.

48. Wij komen regelmatig bij De Liefhebber, vanwege de altijd gezellige, warme sfeer en het heerlijke eten. Gisteren hebben we ook weer voortreffelijk gegeten. De hertenbiefstuk was geweldig en de borden waren weer mooi opgemaakt. De spruitjes, rode kool en aardappeltjes waren ook erg lekker! Jammer dat de tijd zo snel ging en de film voor het diner-bios arrangement bijna begon, maar dat hebben we na de film weer goedgemaakt door nog even plaats te nemen in de lounge en nog even na te genieten met een paar lekkere cocktails. We hebben weer een fantastische avond beleefd!

49. Zeer middelmatig restaurant. Er hangt een sfeer van culinaire expertise, maar aan smaak en manier van opdienen is het niet te zien. De hertenbiefstuk zag er totaal niet bijzonder uit, de spruitjes waren taai. Ik zag geen "feest op mijn bord", terwijl je met die sfeer toch echt moet zien, proeven en voelen dat ze lekker eten hun passie is. Heb er nu een keer of 3 gegeten, verdeeld over een paar jaar. Vrienden vinden het een goed restaurant, maar mij kan het niet boeien. Wat mij betreft was dit echt de laatste kans. Jammer.

3,4
  50. Jos 338 punten

Dit weekend tapas gegeten. We kozen voor het tapas verrassingsmenu. Voor 25 euro p.p. kreeg je verschillende tapasgerechten, welke je onbeperkt mocht bijbestellen. Na een heerlijk voorgerecht, de eerste ronde met vier heerlijke koude gerechten en de tweede ronde met vier heerlijke warme tapas gerechten, kregen we nog een derde ronde. Allemaal prima! Mijn persoonlijke favorieten: de gehaktballetjes met amandelsaus, de calamaris en gevulde tomaten. Mooie zaken ook. Binnen is het heel stijlvol en ontspannen ingericht. Service is goed en attent. Een dikke voldoende wat ons betreft en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader.

51. Fam. Tavenier

Heerlijk op vakantie in eigen land en toch in mediterrane sferen dan kan dat bij de liefhebber. Heerlijk in de tuin onder de wijnranken genieten van overheerlijke tapas gerechten. Ook onze jongens van 10 en 13 hebben heerlijk zitten eten. We hadden gekozen voor een vast bedrag per persoon onbeperkt tapas eten en na twee rondes van 7 gerechten en op vraag nog een extra rondje om de kleine gaatjes te vullen hadden we onze buikjes rond gegeten. Als toetje nog een heerlijk kopje koffie, en voor onze heren een super lekker dessert van de chefkok, maakte de avond kompleet! Zeker aan te bevelen dus....eet smakelijk!

52. Restaurant De Liefhebber.
    We konden kiezen uit het a la carte restaurant, de lounge of zelfs in de tuin eten.
    Het restaurant, bij binnenkomst rechts is wat verouderd qua interieur en inrichting want waar zie je nog servetten gevouwen in de vorm van een waaier! Alleen bij de Chinees toch?
    Aangezien onze tafelgenoten niet van buiten eten houden kozen we voor de lounge.
    Nou ja lounge... Het lijkt net of ze het terras van buiten binnen hebben gezet.
    Maar goed dan het eten want daar komen we tenslotte voor.

We kozen voor Tapas en we waren een beetje sceptisch na de toch wat teleurstellende entourage maar over het eten waren we blij verrast.
    Echt heerlijke verrassende tapas-gerechtjes erg smaakvol en vers gemaakt.
    Hier geen saaie gehaktballetjes in tomatensaus uit een pakje maar mooi opgemaakte gerechtjes die stuk voor stuk erg lekker waren ook volgens onze tafelgenoten.
    Daarbij aardige wijnen en nette bediening van de dame met bril maakte de avond toch nog een succes.
    Nogmaals jammer van de inrichting maar als je van Tapas houd ben je hier op het juiste adres.

53. Zaterdag zijn we naar een geweldig restaurant geweest: De Liefhebber in Weert. Mooie sfeer: lekker muziekje op de achtergrond, prachtige wanddecoraties. De gerechten bestaan zowel uit a la carte en tapas, met veel verrassingen. We hebben ieder 3 tapas gekozen, bv mini calzones, vers tomatensoepje met chorizo en een mini kaasfondue. Ook was het assortiment drankjes (speciale bieren, cocktails) uitgebreid. het personeel was erg attent en neemt echt de tijd voor de gasten. Na de heerlijke proeverijen was het heerlijk nagenieten op een comfortabele loungebank met een lekker cocktailtje. Een aanrader!

54. Wij hebben ons bruiloftsfeestje bij restaurant "de liefhebber" gehouden. Warm onthaal met champagne en friandises. hierna een 8 gangen menu waar rekening gehouden werd met alle wensen van de gasten (1x geen kaas, 1x zwanger en 1x vega). Getafeld van half zeven tot half twaalf waarbij iedere gang toegelicht werd en bij iedere gang de wijn aangepast werd. Gezellige sfeer en goede bediening. Wij hebben een topbruiloft gehad dankzij restaurant "de liefhebber". Dit is echt een aanrader voor lekker rustig tafelen in een goede ambiance.

55. Fejonna & Rob

Wanneer u wilt genieten, bent u hier aan het goede adres!

Het personeel is zeer vriendelijk en maakt altijd tijd voor een gezellig praatje. Ze staan open voor vragen en denken echt met je mee bij bijvoorbeeld allergieën.
    Je kunt hier heerlijk tapas en a la carte eten, of gewoon gezellig wat komen drinken in de lounge ruimte. Wat hier zo fijn aan is, is het feit dat de muziek niet te hard staat, zodat je echt met elkaar kan praten.
    Persoonlijk is de lekkere tapas met een heerlijke Pina Colada, uit de ruime cocktailkaart, onze favoriet.

Wij komen hier vaak terug, omdat je hier altijd een gezellige avond hebt!

56. Klaus Wittkowski

Na de begrafenis van onze moeder bood De Liefhebber ons een warm nest om met familie bij elkaar te zijn. We werden vriendelijk ontvangen en rap van een drankje voorzien. Daarna konden we gezellig aan een lange tafel bijelkaar zitten en hebben we genoten van een vooraf besteld 3-gangen menu. Het gebodene viel bij iedereen zeer in de smaak; vooral het sausje!
    Ondanks de droeve reden van de bijeenkomst hebben wij het fijn gehad, dank jullie wel!

57. Afgelopen zaterdag weer eens bij de liefhebber gegeten en wederom zeer tevreden. Deze keer hadden we gekozen voor de Tapas. De liefhebber bied onbeperkt tapas eten aan voor 25€ en dat is is geen cent teveel voor de heerlijke verse tapas die geserveert worden. De bediening adviseerde ons een heerlijke kruidige wijn die voor 26€ op de kaart stond en dat was hij zeker waard. De lounge was gezellig druk op deze zaterdag maar de service en bediening leed daar niet onder. Al met al een geslaagd bezoek en we komen zeker terug.

58. Gisteren zijn we met een bongobon "wereldgerechten" tapas gaan eten bij de Liefhebber in Weert.
    We werden netjes ontvangen, ons tafeltje was in het lounge gedeelte. Het was naast een doorgang en ik kon amper in mijn stoel komen omdat het zo dicht op elkaar stond.
    We hebben zelf het tafeltje verschoven om iets meer plaats te creeëren.
    We kregen onze drankjes en hebben toen bijna 45 minuten moeten wachten op de tapashapjes die de naam tapas niet waardig waren.
    We kregen broodrolletjes met ansjovis, gefrituurde groenten in een jasje (deze moesten pittig zijn, maar waren amper met smaak), frietjes, gehaktballetjes in tomatensaus (rauw van binnen!), tomaat met zalmvulling, nog een vleesgerecht (moest warm zijn maar de binnenkant was koud) en saranoham.
    Het zag er netjes uit maar prijstechnisch was het natuurlijk waardeloos.
    Beide vleesgerechten hebben we laten staan, de gehaktballetjes waren rauw, de structuur van het gehakt was echt te proeven.
    Toen we om de rekening vroegen werd gevraagd of het naar wens was geweest en hebben we gezegd dat het vlees rauw was en het andere vlees koud.
    Er kwam een heel verhaal dat het rood van binnen hoort te zijn, maar uiteindelijk werd ons wel een alternatief aangeboden. Dit hebben we vriendelijk afgeslagen daar we om 20.30 uur weg moesten. We kregen de drankjes voor niets dus het is netjes opgelost.
    Toch komen we geen tweede keer meer, de sfeer is het allemaal net niet. Het systeemplafond past niet bij een gezellige tapasavond.
    Tevens zijn de prijzen echt hoog voor hetgene dat je krijgt, ik kan niet zeggen dat de hapjes die gisteren geserveerd werden voor €30,00 afdoende waren, het was zeer karig en niet echt lekker (buiten de frietjes) daarom deze beoordeling.

3,4
  59. Eerst buiten op het terras een aperitief genomen. Besloten om het amusemenu van 6 gangen te nemen. Toen het eerste gerecht klaar was, werden we begeleid naar onze tafel binnen. De rest van de avond hebben we genoten van 6 heerlijke gerechten. Alles smaakte prima en de wijn die we hierbij gekozen hadden, was er ook lekker bij. Zeker een aanrader, dit amusemenu (ook mogelijk met 7 of 8 gangen voor de grote eters, voor ons was 6 gangen meer dan voldoende), je moet wel de tijd hebben om er de hele avond van te genieten.
    Prima service en vriendelijke bediening.

60. Gister avond samen met mijn man tapas gaan eten , wij hadden een tappas bon van €45,00, we werden vriendelijk ontvangen met een welkoms drankje (€5,00) hierna kregen we in het lounge gedeelte onze eerste hapjes, lekker maar simpel, hierna mochten we aan tafel waar we de rest van onze gerechtjes kregen, ook deze waren erg simpel en niet erg op smaak, we hebben later nog 4 gerechtjes bij besteld omdat we nog honger haden, nog koffie met borrel gedronken en in totaal 7 wijntjes. Toen we de rekening kregen schrokken we ons een hoedje we moetsen nog € 94,00 bijbetalen!! Niet meer normaal, dus we hadden met ons 2tjes eigenlijk voor €140,00 tapas gegeten, deze prijs staat totaal niet in verhouding met de gerechten wat we hebben gekregen waren nog niet eens luxe gerechten, dus dit was 1x en dus nooit meer.

61. Fien en Willy Nelissen, Maastricht

Hallo,

Tijdens een fijne fietstocht van Nederweert naar Weert werden we ontvangen bij De Liefhebber in Weert. Via een arrangement van Happen en Trappen gingen we hier het diner gebruiken.

De ontvangst was goed. Vriendelijk en uitnodigend. We dronken iets en de kokkin ging voor ons lekker koken. Mooi opgediend en het smaakte heerlijk, varkenshaas met frietjes en salade. Lekkere wijn en een goed biertje. Inmiddels viel de regen met bakken uit de hemel. Geen probleem want we werden goed verzorgd en het was erg gezellig om te blijven zitten. Vanwege de regen konden we ons programma niet meer afmaken. We hadden nog een dessert te goed. Géén probleem. De bazin belde naar ons dessert restaurant en maakte voor ons een heerlijk dessert. Wat een service! Hele fijne bediening en vriendelijk. We moesten naar Maarheze terugfietsen en we kregen een uitgeprintte fietsroute mee om goed thuis te komen. We hebben genoten en een hele leuke dag gehad. Voor herhaling vatbaar en komen we weer in Weert gaan we zeker bij de Liefhebber eten.

62. Op 2e Kerstdag hebben wij bij de Liefhebber een heerlijke avond gehad met lekkere tapas! Wij hebben kunnen genieten van een breed assortiment tapas die we onbeperkt mochten bestellen. Het personeel was erg vriendelijk. Prijs en kwalititeit is hier zeker in evenwicht! Het restaurant ziet er gezellig uit en je kunt er heerlijk zitten!

63. Vorige week ben ik met mijn man gaan eten bij Restaurant de Liefhebber. We werden eerst ontvangen in de warme lounge voor een aperitief.

Vervolgens werden we naar onze tafel gebracht. Mijn man en ik hebben een ontzettende leuke avond gehad. Bij de Liefhebber eten is een avondje uit. Het eten was heerlijk. Het was druk in het restaurant en het zag er naar uit dat de mensen tevreden waren.

De bediening en de gastheer waren vriendelijk.

Mij zien ze hier vaker terug.

64. Het eten was prima in orde. De gastheer gaf me echter samen met mijn kinderen niet het gevoel dat we welkom waren. Mijn kinderen gedroegen zich netjes. De gastheer kwam echter voordat er mensen bijkwamen (een tafel naast ons) vragen aan de kinderen of ze rustiger konden doen. Mijn moeder moest geld bijbetalen voor het bioscooparrangement. Voor een kaart waarvoor hij €5 had betaald moest zij €8 betalen (dit zagen we later aan de prijs op het kaartje.

Mij zien ze hier niet meer terug.

65. We zijn hier nu 2 keer geweest, was echt een leuke verrassing een gezellige avond uit.

66. Heerlijk buiten gegeten. alles tip top in orde

67. Jan van Dongen