Rhodos in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

Parkeergelegeheden in de nabije omgeving.

Emmasingel – Walburgpassage ( 1 – 2 minuten lopen )

Kalosorisate ! - Welkom !

Sinds 22 augustus 1991 is restaurant Rhodos een begrip en vertrouwd adres in Weert voor een gezellig, knus en lekker avondje tafelen. Hier kan men genieten van de echte Griekse specialiteiten die met trots en passie door onze chef-kok Stelios worden bereid.

Onze uitgebreide menukaart bestaat uit allerlei heerlijke mezedes (kleine hapjes) van vlees, vis, grill, oven en vegetarische gerechten en verder uit authentieke gerechten uit heel Griekenland.

Stelios staat borg voor een heerlijke keuken met verse producten, hoge kwaliteit, aandacht voor eerlijke ingrediënten en subtiele gerechten en combinaties. Zeer smaakvol, geen haast en met een vriendelijke sfeer.

In dit Griekse restaurant krijg je het gevoel alsof je gezellig bij iemand thuis bent met heerlijk eten. Grieks eten kun je op meerdere plaatsen, maar Grieks eten op kwaliteitsniveau is alleen mogelijk bij restaurant Rhodos. Er is een aparte rook en wachtruimte.

U kunt bij ons ook op het ruime terras dineren en genieten van de zon. Verder kunt u de producten ook afhalen en bedrijfs- of familiefeesten organiseren. Voor live muziek kunnen wij zorgen.

Wij hopen u in ons gastvriendelijk restaurant te mogen verwelkomen en voor u een heerlijke en gezellige avond te verzorgen.

Immers: ” een goede maaltijd brengt goede mensen samen”.

• Koosjer

1425207054 93
1443019784 93
1451926149 93
1532083432 95

1. Heerlijk eten. Echt een super aardige gastvrouw die heerlijk meezingt met de muziek, we hebben genoten van de ervaring

2. Geweldig eten, geweldige bediening. Tak Tak

3. We hebben heerlijk gegeten. De service was prima. De gastvrouw is erg gezellig.
    Als je wilt laten verrassen door authentiek Grieks eten: Rhodos Weert

4. Caroline

We hebben weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Op advies van de lieve gastvrouw dorade genomen. Dat was een topkeuze, grote vis, perfect gebakken en gekruid en met een fijne citroenmayo. De omlijsting met zelfgemaakte friet, rijst en salade maakte het af. Aanrader! We komen gauw weer terug.

5. Maarten

Heerlijk eten met zorg bereid en super gastvrouw! Echt een aanrader voor een gezellig etentje in Griekse stijl!

6. Wat hebben wij genoten. Met 2 jongens van 4 en 9 voor het eerst Grieks gaan eten.
    De gastvrouw dacht goed mee en bovendien een heel leuk persoon. Onze jongste die heel erg gek is van koken e.d mocht haar helpen. Té leuk gewoon.
    Buiten dat was het eten ook heerlijk. Goed eten voor een eerlijke prijs.

7. Een super leuke restaurant! Sfeer zit er goed in met een leuke en gezellige gastvrouw.

De bediening is snel en nauwkeurig, hierbij krijg je tussendoor wat aangereikt. Iets wat prettig is om te ervaren.

Op naar de volgende keer!!

8. Heerlijk eten, fijne sfeer echt een aanrader voor een avondje lekker grieks eten

Eén vorige recensie
  9. Erg fijne sfeer, super eten en super eigenaresse.

10. Michael

Heerlijk gegeten en uitstekende service.

11. Patrick Goodburn
    Vertaal van English naar Nederlands

Lovely dinner great fun service with a smile. Would return.

12. Het is hier helemaal top alles prima dit is echt een Griekse traditionele keuken 👍

13. Raymond

Avondje echt Grieks genieten; lekker eten en uitstekende service, tot de volgende keer!

14. Rudo en Majda

Heerlijk eten en drinken. Lieve en gezellige gastvrouw. Sfeervol Grieks interieur. Aanrader.

15. J. Vermeer

Onverwachts hier terechtgekomen na een dagje Weert. We werden gastvrij ontvangen, kregen een “verrassingsmenu” geserveerd, en wat waren we aangenaam verrast.
    De sfeer was geweldig, het contact erg gezellig. Het was een aangenaam avondje uit!

16. Skinnie

Supper gast vrije mensen altijd vrolijk en vriendelijk, het eten is altijd vers ziet er altijd goed uit, vind de kwaliteit altijd supper goed, altijd wat extra's bij je eten, de sfeer is altijd gezzelig, ik zou dit restaurant aan raden om te eten, kom er al meer als tien jaar en kom er graag terug gr skinnie.

17. Eindelijk weer kunnen gaan eten bij Rhodos na jaar lockdown en na vervelende Covid. Het was weer uitstekend kwaliteit en sfeer en service. Dankjewel voor de fijne avond.

3 vorige recensies
  18. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening die ter plekke kon omschakelen in advies vanwege allergie. Alles echt lekker vers bereid en dàt proef je! Zelfs de cognac bij de koffie werd verwarmd geserveerd. Waar krijg je dat tegenwoordig nog? Komen zeker terug.

19. Bryan Munnik

De service was geweldig, er werd heel veel aandacht gegeven om de avond een super vriendelijk gevoel te geven. Het eten is heerlijk, de vis is vers en smaakvol, het vlees is heerlijk gegrild. Een van de fijnste plekken om zo vriendelijk onthaald te worden!

20. Eten was heerlijk! De beste Griek van Weert. Service was door Covid minder dan normaal gesproken. Het was vrij druk en ze hadden te weinig personeel naar mijn idee. Ondanks drukte heerlijk gegeten en niet het idee gehad dat we te lang moesten wachten op het eten.

21. Super lekker gegeten in een huiselijke sfeer. Lieve bediening. We komen zeker nog terug!

22. Johan en Heino

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! Super mals vlees, heerlijk gekruid, met lekkere bijlagen. Hier kom je echt tot rust en geniet je niet alleen van het eten. Dit was weer een topavond.

23. Peter en Eline de Bruijn

Weekendje weert en gegeten bij dit Griekse restaurant. We hebben heerlijk gegeten.
    En zijn hartelijk ontvangen door de lieve eigenaresse.
    Wat een lieve vrouw, we zijn verwend met alle lekkers en hebben genoten van haar Griekse zang!! Top!! Een aanrader!!

24. Voor 3 pers vis besteld: kregen 1 stuk middelmaat zalm, 15 taaie inktvis ringen, paar stukjes look a like kibbeling en drie garnalen.

Teleurstellend.

25. Peter en Tiny

Met vrienden weer heerlijk gegeten gisteravond bij de gastvrouw en topkok. Het is een gezellig restaurant, met vriendelijke bediening zoals je die ook zal vinden in Griekenland. We komen al jaren in dit restaurant, het is en blijft gewoon lekker.
    Als je geluk hebt laat de gastvrouw haar zangtalent nog horen, wat gewaardeerd wordt door de klanten.
    Ga zo door, en tot de volgende keer.
    Peter en Tiny

Eén vorige recensie
  26. Prima. Moesten wel wat lang wachten voordat er opgediend werd.

27. Opnieuw heerlijk gegeten en vertoefd met onze kids. We komen er geregeld, de eigenaren weten er altijd een mooie avond van te maken samen met het toegewijde personeel.

28. Vorig jaar hier gegeten was geweldig.
    Vandaag weer hier gegeten en ook mijn ouders meegenomen.
    Helaas was het dit keer teleurstellend 😞

Voorgerecht was inprincipe goed, daarna moesten we heel lang wachten op het hoofd gerecht. Een klein schaaltje patat werd gebracht, en wat salade. Het eten, vlees schotel was verbrand (kregen gelukkig wel een nieuw portie) maar de visschotel was droog.

De visschotel kwam ook weer veel later dan de vlees 😞
    Bij het zien van de rekening, kreeg ik tranen in m’n ogen en ben maar snel naar buiten gegaan heb de rest maar aan m’n man overgelaten.

We hadden ons er zoooo op verheugd. Helaas deze keer dus niet. Echt jammer.

29. Raymund Koch

Wederom super gegeten bij onze favoriete Griek. Chapeau voor de eigenaren Rhodos.

2 vorige recensies
  30. Gisteravond bij Rhodos weer heerlijk geeten en een lekker glas wijn gedronken, wat was het weer lekker eten, wat kan de kok toch heerlijk koken was als of een engel op mijn tong aan het pissen was zo lekker. En gewoon een op en top gastvrouw, ondanks dat het goed druk was in de zaak toch even tijd vrij maken voor een gesprekje.
    Dank jullie wel en tot snel weer xxx

31. Sakina, Ronald, Sarah en Robbin

We hebben in onze midweek vakantie hier 2x gegeten.
    Was gewoon heerlijk!!!
    Service is goed. Gezellige gastvrouw.
    Voor ons gewoon een echte aanrader.

32. Esmeralda Bos

Geweldige restaurant! Super netjes en schoon echt in een Griekse stijl. Super personeel met een hard van goud ❤️ Eten was ook erg lekker, de zalm is echt een aanrader! Je gaat er weer met een gezonde bolle buik weg❤️ Ik
    Hou van deze tent! We komen zeker nog een keer langs! Ondanks dat we ver weg wonen.

Echt super mensen, bedankt voor de gezelligheid

Liefs, Esmeralda en Joery

33. Heerlijk eten, sfeervolle omgeving en een super vriendelijke bediening. Top… zeker een aanrader.

34. Heerlijk gegeten, echt een aanrader, geweldig griekse sfeer, lieve gastvrouw en topkok!

35. We komen hier al sinds de opening en hebben altijd heerlijk gegeten. Een echte Griekse gastvrouw die er alles aan doet om het je naar de zin te maken, de kok kookt de sterren van de hemel, alles vers en van hoge kwaliteit.
    Kortom elke keer weer een feestje om hier te gaan eten.

36. Eindelijk mogen we weer na de corona naar ons favoriete restaurant.
    Het eten was weer uitmuntend.
    Wij komen er al meer dan 30 jaar,
    alle keren is het eten van een goede kwaliteit, nog nooit een klacht gehad.
    Ik kan iedereen aanraden om hier te komen eten.

37. Harrie Loos

Fantastisch gegeten en gezellige avond gehad! Mede door de lieve gastvrouw!

Beste Griek waar we tot nu toe gegeten hebben!

Fantastisch ga zo door, we komen vlug terug!

38. Wilma 35 punten

Vanavond na lange tijd weer eens kunnen uit eten. De keuze viel op een grieks restaurant Rhodos in Weert. We hadden het niet beter kunnen treffen. Gastvrouw een echte gastvrouw. Heerlijk gegeten.
    Brood met kruidenboter en warme olijfolie. Heerlijk.
    Een verrukkelijke tomatensoep met een pittige smaak. Die je nadien nog steeds proeft waardoor je kunt nagenieten.
    Toen kwamen de borden. Ze zagen er goed uit. Veel voor een redelijke prijs. Lekkere varkenshaas, ossenhaas, souvlaki, lamskorteletjes en gyros.
    De tzatziki was verrukkelijk. Normaal lust ik hem niet, maar nu zo lekker dat we hebben bij besteld. Gelukkig was er nog plek voor een stuk zelfgebakken chocoladetaart. Met limoncello van het huis. Een heerlijke avond afgesloten met een lekker kop thee. Niet van die gewone thee, maar specials.
    Ronduit het was voortreffelijk.

39. Heerlijk eten en erg gezellige sfeer. Griekse muziek op de achtergrond en een erg aardige gastvrouw! Af en toe zingt ze gezellig een stukje mee waardoor je je weer even in Griekenland waant. In tegenstelling tot sommige andere Griekse restaurant zowel de vlees als vis erg lekker en vers bereidt door de kok! Wij komen zeker terug (en snel).

40. Patricia

Als eerste wil ik zeggen dat de koppel (kok en gastvrouw) super mensen zijn! We komen hier al járen en we hebben het altijd erg gezellig en naar ons zin. Het eten is altijd lekker en de bediening erg vriendelijk. De gastvrouw is een écht Grieks vrouwtje en het voelt ook aan alsof je in Griekenland zelf bent. Met de verjaardag van mijn partner hadden ze mijn schoonfamilie een geweldige avond gegeven. Lekkere vis, wijn en we hebben zelfs gezongen en gedanst. Wij gaan er heel graag heen!

41. hans 50 punten

Waardelois gegeten en zeer bekocht gevoel aan overgehouden. De zogenaamde gastvrouw die ik van deze site niet bij naam mag noemen ziet er niet verzorgd uit voor een etens zaak, ze geeft ongevraagd zogenaamde tips over het eten bestellen maar waar je dan juist veel meer voor moet betalen. Allereerst is het al raar dat ze ons lieverds noemt terwijl we het hele mens niet eens kennen. Door haar tips was het grootste gedeelte van de gemixte vleesschaal gyros en die was zo droog als sinterklaas zijn reet. Kortom een gore etenstent met slechte bediening die niet eens kon vertellen wat er op de schaal geserveerd lag, inmiddels weet ik dat het 1 grote droge berg vlees was met daarop 4 stokjes ander vlees, stukjes kipfilet en het smaakte allemaal droog en hetzelfde als de gore gyros. Ook de patat was al meerdere keren gebakken...erg knapperig en het vet droop eruit. Kortom ik zou deze zaak zeker niet aanraden want het eten is niet tof en zeer klantonvriendelijk gedrag van de gastvrouw die ik van deze site niet bij naam mag noemen. Hoop dat deze review wel geplaats wordt want ik snap niet hoe het mogelijk is dat dit restaurant een hoge beoordeling heeft op deze site. Kortom spijt dat ik niet gewoon broodjes shoarma heb gehaald dan had ik naar mijn idee meer en beter vlees gehad en minder pijn in mijn portemonnee. Zwaar overschat restaurant naar ons idee.

42. Monique

We hebben weer super lekker gegeten bij Rhodos weert. Waar we altijd vriendelijk worden ontvangen door de eigenaren. En de sfeer is goed. En het eten en drinken is prima. We komen er altijd heel graag.

43. Lenie en Hans

We komen al meer dan 10 jaar hier eten, als je nog niet naar Griekenland durft vanwege Covid-19 is dit het beste alternatief! De ambiance is op en top Grieks met sfeerverhogende Griekse muziek en het eten is altijd bijzonder goed.
    We hebben vaak een menu in ons hoofd maar we laten ons nog liever verrassen door de gastvrouw, dat is nog nooit tegengevallen!

Kortom een aanrader!

44. Joey Reijnen

45. Zaterdag 26 Juni besteld alles was lekker Livar vlees was echt goed en veel ook de.
    Tachiki was erg lekker we komen elk jaar terug en vandaag weer besteld als afsluiting Weerterbergen echt TOPPERS daar.

46. Peter en Rachel

Wanneer je geen tijd hebt om op vakantie naar Griekenland te gaan, is dit het beste alternatief! Echt authentiek en uniek. Heerlijk eten en een warme gastvrijheid die de avond compleet maakt. We komen hier al jaren met veel plezier en bevelen het van harte aan!

47. m.de jong

Op advies van de bazin de lamsbout gegeten en we vonden het idd fantastisch,
    zeker blij dat we haar aanbeveling hadden gekozen. Complimenten.
    En mevr. houdt alles in de gaten!
    Gezellig en lekker.

48. Jacques& Jeanne Baexem

Maandagavond 21-06-2021 super lekker gegeten. Rhodos is een aanrader van wie goed Grieks wil eten zonder overgeleverd te zijn aan de ketens. Klein maar fijn. De bediening is super met goed advies over de combinatie wat te eten plus de keuze van de juiste wijn bij het menu. Wij hebben genoten van het Griekse eten en de gastvrijheid. Een aanrader.

49. Mariska en Frank

Vandaag weer heerlijk gegeten. Zoals altijd was het heerlijk. Rhodos is een klein en zeer gezellig restaurantje.
    De gastvrouw is zeer vriendelijk en gezellig. Ze zingt graag met de muziek mee.
    Vandaag stelde ze een menu voor, deze hebben we dan ook gekozen. We hebben geen betere keuze kunnen maken. Het was super lekker.
    Als afsluiter hebben we een kopje koffie gedronken. Onze tafel kwam vol te staan met allerlei lekkers van snoepjes, bonbons, nootjes tot koekjes... lekker lekker.
    Onze vrienden en wij hebben het dus super gezellig gehad. Onze complimenten. 👍👍

50. Oke, letterlijk nog nooit van mijn leven zo lekker buiten de deur gegeten. Bijzonder lekker en de sfeer is prachtig. Lekker met Ozoo begonnen en verder genieten. Echt een aanrader. Wij hebben voor nrs 51 en 57 op het menu gekozen. Sowieso 51 is heerlijk. Baklava is ook huis made en dat proef je heel goed, bijzonder smaak.
    Mensen gewoon doen 😍

51. Het eten is fantastisch, met liefde bereid en dat proef je. Heerlijk vers vlees en verse vis, mooie porties. In deze tijden alleen afhalen maar de sfeer is altijd prima. Hartelijke ontvangst waardoor je je meteen thuis voelt.

52. Ronald van der Lee

Restaurant Rhodos in Weert is absoluut een aanrader! De gastheer en gastvrouw verstaan hun vak tot in perfectie! Het eten is heerlijk en de service zeer goed en gezellig. “Echte mensen” en daarmee bedoel ik dat zij het hun gasten graag naar de zin maken. Echt ruime porties eten voor een prima prijs! Ook nu in Corona-tijd wordt er lekker gekookt en als je komt afhalen krijg je ook nog eens 10% korting!
    Complimenten!!

53. Sfeervol restaurant, in Griekse stijl aangekleed. Personeel is zeer vriendelijk evenals de eigenaar en eigenaresse van het restaurant. Het eten smaakt altijd goed! Naast het Griekse eten dat we in Nederland altijd eten, staan er ook echte Griekse gerechten op het menu. Dit restaurant is echt een aanrader voor een gezellig avondje grieken!

54. Martin Arends

Eten en drinken was zeer goed. Er was alleen een nogal rumoerig groepje binnen wat afbreuk deed aan het geheel. Dit zal wel een uitzondering zijn geweest en vwb het eten zeer zeker een aanrader

55. Adriana yates

Lekker gegeten veel en gezellige sfeer

56. Het eten was heerlijk gastvrouw en bediening was top heel lief heb nog nooit zo lekker Grieks gegeten echt de oude Griekse style heel leuk en rust gevend kwamen de eerste dag aan vanuit het bungelopark in weert veel stress en teleurstelling toch een goeie afsluiter gehad Complimentjes voor de moeder van het huis 😌😌erg tevreden Een echte lieverd.

57. Avanderlinden@hotmail.com

Vandaag gegeten met vier personen bij rhodos in Weert leuke Entourage met sympathieke gastvrouw. Eten was super hebben genoten voor herhaling vatbaar toppie.

58. Susan van Broekhoven

Het eten was super zelden zo lekker grieks eten op. De gastvrouw en heer doen het goed. Super hoor gezelluge sfeer daar.

59. Kevin Gilissen

De beste griek wat ik ooit gehad heb! Altijd vriendelijk en sfeervol! Kortom top!

60. Pieter en esther

Zeer goed gegeten, geen mega gevoel,
    Maar net als je op vakantie bent in griekenland.
    Eten is zeer goed, het zijn de kleine dingen die het hem daar doen.
    We gaan zondag weer terug, haha.

61. In één woord, top! Vorig jaar tijdens mijn vakantie voor het eerst gegeten bij Rhodos, en dit jaar speciaal voor dit restaurant opnieuw naar deze locatie gereden. Het blijft elke keer geweldig en de sfeer is super. Niet alleen het eten is geweldig ook de sfeer is super! Één ding is zeker als ik weer in de buurt ben, zal ik zeker weer bij dit restaurant dineren!

62. Voor het tweede jaar op rij in de vakantie hier komen eten. Vorig jaar hier terecht gekomen omdat we in Weert op vakantie waren. Dit jaar vanaf onze vakantieplaats een half uur ervoor gereden maar dit was het zeker weer meer dan waard.

Wat een top restaurant! Super service, geweldige eigenaresse die zorgt voor een sfeer waarvan je een lach op je gezicht krijgt.

Ook het eten is super lekker, goeie porties en goed bereid.

Wij komen zeker nog een keer gereden wij maken er wel een dagtrip Weert van. Dit restaurant is het meer dan waard!

Een echte aanrader!

63. Mats Lemmers

Eten van top kwaliteit in een authentieke Griekse sfeer met échte Grieken aan het roer.

Warme en liefdevolle eigenaresse die persoonlijke interesse hoog in het vaandel heeft staan.

Beste giros van Limburg én een ruime keus voor vegetariërs. Absolute aanrader!

Eén vorige recensie
  64. Een gezellig restaurant met heel goed eten voor een vriendelijke prijs. De bediening is altijd enorm opgetogen en is altijd in voor een gezellig praatje.

Enorme aanrader, zeker niet overslaan als je in de buurt bent!

65. Hans en Yvonne

Super lekker gegeten, top bediening en gezellige sfeer, wij komen zeker terug👍🏼

66. Michael

Heerlijke griekse gerechten en ow wat is dat vlees mals. Wil je lekker eten met voldoende porties, dan je dit restaurant zeker een aanrader. Je wordt met open armen ontvangen. Geen twijfel mogelijk, hier eten krijg je geen spijt. Prijs/kwaliteit een dikke 10!!!

67. Vanavond weer besteld en grandioos lekker gegeten. Wat een hoeveelheid en kwaliteit bij dit restaurant en wat een gezellige ontvangst door de eigenaresse die gelijk klaarstaat met ouzo, flesjes water chocolade/snoep etc.
    Dit restaurant valt voor mij onder *****
    Oftewel 5 sterren restaurant.
    Complimenten ook zeker voor de kok.
    Waar voor je geld en ook zeker garant voor een gezellige avond.
    Als wij in de buurt zijn is dit The Place To Be…

68. Wij komen al sinds jaar en dag bij Nicky en Stellios. Bij toeval ontdekt en blijven plakken. Smaak, kwalteit en gezelligheid van heel hoog niveau. Vooral de vlees gerechten zijn subliem. Sfeer is als bij mam aan tafel in de keuken. Voor degeen die deze sfeer, de echte pure smaken en kwaliteit zoeken is Rhodos te Weert een absolute aanrader.

Gr
    Ben en Desiree Laenen

69. Heerlijk gegeten in een authentiek restaurant met super service van een geweldig mevrouw. Bedankt!
    Rhodos is zeker een aanrader!

70. Evelien & Jean-Pierre

Het was weer een avondje genieten bij Rhodos. Super gezellig restaurantje met een geweldige kok die vol passie mooie gerechten maakt.
    Zijn vrouw is gastvrouw en zorgt voor de goede sfeer in het restaurant.
    Het zijn mensen die liefde hebben voor hun vak, heerlijk eten en een super sfeer. Echt een aanrader.

71. Vanavond hebben wij een volledig verzorgde avond gehad bij de beste Griek van Weert! Heerlijke gerechten, alles zeer smaakvol en hartstikke vers bereid. Onze gastvrouw zorgde met passie voor haar gasten zodat zij niets tekort kwamen.

Wij komen heel graag snel weer terug!

72. Maikel Graef

Wij hebben enorm genoten! Zeker aan te bevelen. Gezellig klein restaurantje met enorme leuke eigenaresse die af en toe ook nog een Grieks nummertje uit volle borst meezingt. Wij komen zeker terug!

73. Hans Nevelsteen

Lekker eten! Geweldige gastvrouw!
    Supergoed restaurant!
    Een echte aanrader in Weert!

74. Patrick Stevens

Zeer goed eten vriendelijke bediening de eigenaresse kwam een lied zingen 💪🏻

75. In het beste Griekse restaurant van Weert genaamd Rhodos hebben mijn familie en ik meerdere keren gegeten en het is gewoonweg een top restaurant. Een hele goede sfeer, uitermate goede werknemers en een gigantisch vrolijke boel. Kortom zou ik het restaurant Rhodos in Weert, iedereen aanbevelen door de gastvrijheid en het super lekker klaargemaakte eten van de Chef (die al dit lekkere eten in zijn eentje bereidt.) Kom zeker een keertje langs als je van lekker eten en bijpasselijk gezellige sfeer houdt! Met bekende groet & zeker tot ziens!

Noah en familie

76. Het was weer thuis komen. Wat was het verschrikkelijk lekker en wat een lieve vrouw. Goed eten en er was meer dan genoeg. We komen zeker nog een keer terug.

77. Jeffrey Verweij

Wat een warm gevoel als je al binnen komt… lieve eigenaresse waar niks teveel is, of te veel moeite!
    Eten waar ik vanuit IJsselstein heel graag voor naar Weert rij…
    Alles super vers, lekker, en het vlees!
    Absoluut een aanrader! Echt ik kom hier graag vaker heen!

78. Mooi restaurant, sfeervol en gezellig en mooi ingericht.
    Altijd een warm welkom.
    Voor hun gasten is niets te veel voor ze.
    Heerlijk gegeten :-) :-)

79. Anique Conjarts

Gezellig en sfeervol restaurant! Heel lekker eten. Goed bereid, gekruid en goede porties! We worden elke keer weer in de watten gelegd! Je komt aan niets te kort!

80. delvaux roeland

Twee maal super genoten, een aanrader zowel qua eten als qua sfeer.

81. In veel Grieks restaurants gegeten, maar Rhodos in Weert steekt er met kop en schouders bovenuit.
    Heerlijk gekruid vlees mooie porties. Prettig personeel en het chocolade taartje met ijs was Geweldig. Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.

82. Johan en Wendy

Gisteren zijn we weer bij Rhodos wezen eten. Het restaurant is mooi vernieuwd. We hebben weer heerlijk gegeten en zijn in de watten gelegd door de gastvrouw.
    We komen al jaren, wonen niet meer in de buurt maar rijden er nu speciaal voor naar Weert!

Eén vorige recensie
  83. Heerlijk gegeten. Het vlees is goed bereid en de gyros is om te smullen. We hebben een leuke avond gehad en genoten van de sfeer en het eten.
    Tijdens het eten is er ook nog gezongen door de eigenares.

84. Frank Hendrikx

Net terug van maandje vakantie, aan de andere kant van de wereld, maar niemand kan tippen aan de kook kunsten, en de gastvrijheid, we hadden het echt gemist, maar vanavond weer ingehaald en het was weer zoals altijd weer helemaal top, beste Griek waar ik ooit ben geweest. 👍👌👏

85. Fam. Van Leeuwen

Mooi restaurant met een bijzonder aardige gastvrouw en dito bediening.
    Het eten was voortreffelijk.

86. Luciën Bouwels

Gezellige avond gehad! Erg lekker gegeten, weer voor herhaling vatbaar.

87. Heerlijk avondje vertoefd bij Rhodos. Bij binnenkomst verrast door de vernieuwing in het restaurant. Vervolgens werden op advies van de eigenaresse heerlijke gerechten voorgeschoteld. Net even anders dan de gerechtjes die we gewoonlijk zouden kiezen. Top service en aandacht voor de klant!

88. Een ECHTE aanrader super lekker eten. Wij komen zelf uit Helmond maar dit is echt ons favoriete Griekse restaurant! Komen hier al jaren en iedere keer super eten en goede service!

89. De beste griek waar ik ooit ben geweest 😍!
    Wat een heerlijk eten en een geweldige service.

De hele avond hangt er een topsfeer door de vrouw die aan het zingen, en met alle liefde in de bediening rond loopt.

Als je echt grieks wilt eten in de buurt van Weert kan je het beste hier heen gaan. Hier proef je de échte griekse kwaliteit door de topchef die hier in de keuken staat.

Ik mag hier graag iedere week weer terug komen om iedere keer weer een ander grieks gerecht te proeven!

90. Samen met dochterlief gegeten. Het was echt een avondje uit hier. Gezellige sfeer, zingende gastvrouw, erg vriendelijke, correcte bediening en héérlijk eten. Trio uit oven, alledrie een anders van smaak, verrukkelijk! Pizza voor dochterlief, goed gevuld, lekkere combinatie. Zoals dochterlief omschreef: goddelijk! En zoiets zegt, wat eten betreft, kieskeurige dochterlief niet erg snel...

91. Ik ben hier meerdere malen komen eten met mijn familie en ben elke keer weer met een gigantisch grote glimlach naar buiten gegaan! De gastvrouw is een super lieve en behulpzame dame die altijd voor je klaar staat. Het maakt niet uit met wat voor vraag je komt, ze zorgt er voor dat je krijgt wat je wenst. De kok is kort gezegd een Held in de keuken, het eten wat deze man bereid is als geen ander. Alles is zo lekker dat als je bord op is, je het tot het laatste beetje van je bord af wil likken! Daarom 5+ Sterren voor de Held in de keuken. Ook de jonge mensen in de bediening zijn altijd in een top bui en maken elke wens naar vervulling, niks op aan te merken, een restaurant die het elke keer weer waard is om naartoe te gaan.
    En buiten dit alles is de gastvrouw ook een sfeer brenger die door de avond heen de mensen vermaakt met het meezingen van de mooiste Griekse liedjes en daardoor de sfeer alleen maar gezelliger en beter wordt.

Grieks Restaurant Rhodos in Weert,
    Dat is de plek waar je moet zijn!

Groetjes,
    Jullie vaste klant voor het leven.

92. Fred v d kerkhof

Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar en zeer vriendelijk personeel.

93. Sandra Doensen

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos. We waren met zijn vieren. Het echtpaar wat bij ons was had nog nooit zo een gezellige sfeer meegemaakt in een restaurant. Het eten was echt overheerlijk. We hebben heel lekker gegeten. Bedankt voor deze super gezellige avond. Het is zeker een aanrader. Alles lekker vers en zelf gemaakt. Nogmaals bedankt.🤗😘

94. Eten is zeer lekker geen doorsnee Griek, vlees mals en smaakvol bereid.
    Gastvrouw maakt dat je je zeer welkom voelt.

95. Anders en veel beter als een gemiddeld Grieks restaurant, heerlijke gerechten met smaak bereid. Gastvrouw is geweldig en zingt regelmatig een deuntje mee met de muziek.
    Nogmaals, dit is geen standaard Grieks restaurant, het smaakt gewoon beter!

96. Jan en Rita Rebel

Lieve Niki en Stelios,

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij jullie.

Bedankt voor jullie vriendschap en gastvrijheid.

Het is altijd een feest om bij jullie te eten.

Jan en Rita

97. Eergisteren weer eens heerlijk gegeten! Op aanraden van de fantastische gastvrouw pasta met scampi uitgeprobeerd, dit was een succes, echt heerlijk! Volgende keer weer! Super gezellig en geweldig eten!

98. Nathalie van Heest

Aardige bediening en top kwaliteit eten. Komen zeker weten terug.

99. Echt authentiek Grieks gevoel en smaak in dit restaurant! De eigenaresse doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ik had een trio uit de oven met moussaka, stoofvlees en gevulde paprika. Net zo lekker en authentiek als op mijn vakanties in Griekenland!

100. Nellemieke

De lekkerste Griek waar ik ooit ben geweest! Hier komen Mn vriend en ik zeker snel terug 😊 fijne sfeer, super service en mega lekker eten!

Volgende pagina