Rhodos in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

Parkeergelegeheden in de nabije omgeving.

Emmasingel – Walburgpassage ( 1 – 2 minuten lopen )

Kalosorisate ! - Welkom !

Sinds 22 augustus 1991 is restaurant Rhodos een begrip en vertrouwd adres in Weert voor een gezellig, knus en lekker avondje tafelen. Hier kan men genieten van de echte Griekse specialiteiten die met trots en passie door onze chef-kok Stelios worden bereid.

Onze uitgebreide menukaart bestaat uit allerlei heerlijke mezedes (kleine hapjes) van vlees, vis, grill, oven en vegetarische gerechten en verder uit authentieke gerechten uit heel Griekenland.

Stelios staat borg voor een heerlijke keuken met verse producten, hoge kwaliteit, aandacht voor eerlijke ingrediënten en subtiele gerechten en combinaties. Zeer smaakvol, geen haast en met een vriendelijke sfeer.

In dit Griekse restaurant krijg je het gevoel alsof je gezellig bij iemand thuis bent met heerlijk eten. Grieks eten kun je op meerdere plaatsen, maar Grieks eten op kwaliteitsniveau is alleen mogelijk bij restaurant Rhodos. Er is een aparte rook en wachtruimte.

U kunt bij ons ook op het ruime terras dineren en genieten van de zon. Verder kunt u de producten ook afhalen en bedrijfs- of familiefeesten organiseren. Voor live muziek kunnen wij zorgen.

Wij hopen u in ons gastvriendelijk restaurant te mogen verwelkomen en voor u een heerlijke en gezellige avond te verzorgen.

Immers: ” een goede maaltijd brengt goede mensen samen”.

• Koosjer

• Rookruimte

1220360664 90
1277198615 90
1319827079 90
1419293494 92
1461921958 94

1. Fred v d kerkhof

Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar en zeer vriendelijk personeel

2. Sandra Doensen

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos. We waren met zijn vieren. Het echtpaar wat bij ons was had nog nooit zo een gezellige sfeer meegemaakt in een restaurant. Het eten was echt overheerlijk. We hebben heel lekker gegeten. Bedankt voor deze super gezellige avond. Het is zeker een aanrader. Alles lekker vers en zelf gemaakt. Nogmaals bedankt.🤗😘

3. Eten is zeer lekker geen doorsnee Griek, vlees mals en smaakvol bereid.
    Gastvrouw maakt dat je je zeer welkom voelt.

4. Anders en veel beter als een gemiddeld Grieks restaurant, heerlijke gerechten met smaak bereid. Gastvrouw is geweldig en zingt regelmatig een deuntje mee met de muziek.
    Nogmaals, dit is geen standaard Grieks restaurant, het smaakt gewoon beter!

5. Jan en Rita Rebel

Lieve Niki en Stelios,

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij jullie.

Bedankt voor jullie vriendschap en gastvrijheid.

Het is altijd een feest om bij jullie te eten.

Jan en Rita

6. Eergisteren weer eens heerlijk gegeten! Op aanraden van de fantastische gastvrouw pasta met scampi uitgeprobeerd, dit was een succes, echt heerlijk! Volgende keer weer! Super gezellig en geweldig eten!

7. Nathalie van Heest

Aardige bediening en top kwaliteit eten. Komen zeker weten terug.

8. Echt authentiek Grieks gevoel en smaak in dit restaurant! De eigenaresse doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ik had een trio uit de oven met moussaka, stoofvlees en gevulde paprika. Net zo lekker en authentiek als op mijn vakanties in Griekenland!

9. Nellemieke

De lekkerste Griek waar ik ooit ben geweest! Hier komen Mn vriend en ik zeker snel terug 😊 fijne sfeer, super service en mega lekker eten!

10. Cora Vliet Vlieland

Super heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

11. Uitstekend eten. Livar vlees en zalm / scampies.
    Super vriendelijke mensen.
    Een aanrader voor liefhebbers van Grieks eten.

12. Wederom fantastisch gegeten, authentiek Griekse keuken en niet te vergeten, de lieve gastheer en gastvrouw Stelios en Niki. We love you! X

13. Authentiek Grieks eten geserveerd door een echte Griekse mama die samen met haar echtgenoot in de keuken hart en ziel in hun zaak leggen. Prijs en kwaliteit zijn perfect in balans.
    De enorme uitgebreide keuze maakt dat er altijd iets is voor iedereen. Gewoon "TOP"!

14. Gisteren weer heerlijk gegeten. Het is elke keer een feest om hier te komen!

15. Fam Alteveer

Vanavond heerlijk gegeten bij Rhodos, eten was prima, gastvrouw was top en zeker voor herhaling vatbaar.

16. Luc en Ivana Belgie

Een weekendje in het gezellige Nederland, dan dineren we bij de Griek. De Rhodos was voor ons één van de toprestaurants echt een Griekse sfeer en het eten fantastisch.
    Prijs-kwaliteit heel goed. Wij komen zeker terug.

17. Onverwacht uit gaan eten. Kwam hier terecht. Zowel het eten, sfeer en bediening verdiend een dikke 10. Een top Grieks restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

18. Nikita Bongers

Gister avond weer gaan eten bij Rhodes! Wat was het weer lekker, credits naar de kok! Een gezellige avond hebben we gehad, mede dankzij Nikki, wat een top vrouw. Zeker een aanrader, de beste Griek van weert! Tot snel :)

19. Vandaag weer heerlijk gegeten bij Nikki! Goede service, heerlijk eten en een gezellige gastvrouw!

20. Lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Mals vlees, lekkere kalamaris, goede tsatziki saus en een goede service. Zeker een bezoekje waard.

21. Heerlijk gegeten! Super lekker… je wordt verrast! Echt super gezellig! Ik hou van de vrolijke Nikki! Dat is een gastvrouw en kok ten top! Dank je wel en hopelijk tot snel! :) xxx.

22. Heidi Vafeiadou

Excellent Greek restaurant! Very delicious seafood, meat and traditional Greek dishes. A great cook, a warm and friendly hostess, pleasant atmosphere. Fast service even though the restaurant was full. People here love their work!

23. Kostopoulos Kostas

A really good chef, both fish and meat dishes were delicious! Friendly hostess and stuff!! The best food I have eaten during my easter holidays in Germany and Holland.

24. Peter en Toos

Zoals altijd vanavond wederom heerlijk gegeten. Eerlijke verse producten bereid door Stelios… altijd een feest.
    Een warm welkom en zeer hartelijke bediening.
    We komen iedere keer graag terug.

25. Heerlijk gegeten bij Rhodos. Gezellige sfeer een super gastvrouw en prima bediening. Je kunt er heerlijk op je gemak eten.

26. Ook deze week weer super heerlijk gegeten bij Rhodos. Echt een geweldig Grieks restaurant, het beste in Weert en omgeving! Zeer hartelijke ontvangst en bediening. Elke keer weer een feestje om hier te gaan eten!

27. Fantastisch gegeten bij Rhodos. Zeer gastvrij ontvangen en service is de hele avond top, alsof je tot de familie behoort.
    Eten is geweldig (3 gangen verrassingsmenu).
    Echte aanrader en we komen zeker terug.

28. Maud Meuwissen

By far de beste Griek! Van de uitgebreide menukaart konden we geen keuze maken, dus het advies van de gastvrouw Nikki opgevolgd! Heerlijk genoten, de scampi’s waren heerlijk, de gyros en gehaktballetjes in tomatensaus ook! Een heerlijk avondje Grieks!

29. Renée en Hans Vroon

Vanavond voor het eerst gegeten bij Rhodos in Weert. Lieve en spontane ontvangst door eigenaresse Nikki. Gezellige sfeer en prima gerechten. Kortom, wij hadden een geweldige eet ervaring. Als wij in de buurt zijn gaan wij zeker daar weer eten. Een aanrader.

30. Dit is by far de beste Griek in Weert. Afgelopen vrijdag wezen eten en het was weer verrukkelijk!! We konden geen keuze maken dus Nikki raadde ons de scampi's aan. Deze waren super!! Natuurlijk kan gyros en de gehaktballetjes in tomatensaus niet ontbreken bij een heerlijk avondje Grieks.

31. Weer overheerlijk gegeten en zoals altijd heerlijk vers. En altijd wat verrassends.

32. Wendy van der Linden

Het was weer heerlijk.
    Comfort Food zou ik het eigenlijk willen noemen.
    Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk.
    Gastvrijheid top.
    Eten top.
    Service top.
    Echt een aanrader.
    We voelen hier ons altijd thuis!

33. Na heel lang niet meer in het Griekse restaurant gegeten te hebben, vanavond bij toeval bij Rhodos gegeten. Heerlijk! En een mooie maandag avond! Een aanrader..!

34. Super lekker mals vlees! Top bediening en gezellige sfeer.

35. Gister voor de eerste keer was niet zo lekker het vlees droog en de vis ook. En de bediening was ook niet zo goed alles snel achter elkaar gegeven met het eten. Het was wel jammer.

36. Eerste keer en genoten van een heerlijke Griekse keuken en van Nikki.. en dus ...gaan we terug. Graag zelfs.

37. Gister voor de eerste keer gegeten bij Grieks restaurant Rhodos. We werden binnengehaald alsof we er al jaren kwamen. Dat voelde enorm goed! Het eten was verrukkelijk en we hebben samen super genoten. Eten was zo lekker, dat is absoluut niet te vergelijken met een all you can eat restaurant. Je proefde de passie en liefde voor het koken in de gerechten. Heerlijk! Ook een persoonlijk praatje was er voor de gasten. Echt een gevoel van thuis komen. Mochten daar andere meningen over zijn, dan ligt dat absoluut niet aan de eigenaren van het restaurant. Super bedankt voor de fijne, gastvrije avond en het heerlijke eten. We hopen snel weer te komen.

38. Jerry Wolter

Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij restaurant Rhodos. Bij binnenkomst warm onthaald door de gastvrouw en de drankjes worden al klaar gemaakt voordat we nog aan tafel zitten. Top!

De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. Het eten is vers, smaakvol en meer dan voldoende.

Tevens is het een erg sfeervol restaurant en kan je er op je gemak rustig tafelen.

Aanrader voor iedereen!

39. Chaja Heerings

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, de eigenaresse is een erg warme en gastvrije dame. Ons eerste bezoek aan een Grieks restaurant in Weert, we gaan hier zeker vaker komen.

40. Vanavond lekker gegeten met een vriendin bij Rhodos. Hele gezellige sfeer met een vrolijk zingende gastvrouw (je waant je in Griekenland) heerlijk malse gyros… nergens beter te vinden, samengevat een geweldige avond gehad!

41. Vandaag heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos! Zeer gastvrije bediening waardoor we ons zeer welkom voelden. Je proeft de kwaliteit en de Griekse ambiance is geweldig. Een echte aanrader, we komen zeker terug!

42. Heerlijk gegeten bij Rhodos vanavond! Op advies van de vriendelijke gastvrouw een heerlijk feta voorgerecht gegeten om je vingers bij af te likken!
    Bij het hoofdgerecht maakte ze speciaal een kipgerecht in plaats van varkensvlees voor mij. Geweldige avond gehad! Komen hier zeker nog eens terug.

43. We hebben heerlijk gegeten en komen gauw terug.
    De bediening was super!
    Efharisto!

44. Carl van Hoef

Vanavond voor mijn verjaardag heerlijk gegeten bij Stelios en Nicky. Heerlijke Gyros en souvlakis gegeten en een lekker koffietje na gedronken. Ik kom hier al jaren en het is altijd lekker eten en goed toeven hier. Nicky bedient en zingt en Stelios kookt heerlijk. Aan het eind nog een verrassing gekregen voor mijn verjaardag. Het was weer top! Bedankt vrienden.

45. Wij komen al 100 jaar bij Rhodos. Ook al toen georges er nog was. Is n echt gezellig familie restaurant. We worden altijd warm verwelkomd. Voelen ons er helemaal thuis. Stalios kookt als geen ander. Altijd mals vlees en smakelijke bijlagen. Alles vers. GRIEKSE GASTVRIJHEID VOOROP. N blik in de keuken. Verse vis en heerlijke ovengerechten. Zoals b.v. stifado en mousaka. Altijd belangstelling voor ons persoonlijk welbevinden. Vanavond heetlijk gegeten… echt n aanrader.

46. Tiny en Peter

Vanavond weer heerlijk gegeten zoals altijd.
    Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Nikki.
    Zeer vriendelijk personeel.

Mocht de gelegenheid het toe laten,dan zal Nikki haar zangtalent ten gehoren brengen.
    Wat de Griekse sferen ten goeden komt.

We zullen zeker nog vaker terug komen bij dit restaurant. Top 👍

47. Jose heemsker

Heerlijk gegeten samen met Ann Teeuwen, gezellige sfeer, zeer goede kwaliteit, volop keuzes, super bediening. Zeker een aanrader. Nikki bedankt 👍👍

48. Gisteren weer een hele gezellige avond gehad bij Stelios en Nikki.

Het eten was als vanouds weer top!
    De wijn was voortreffelijk.

49. Abdullah Nazari

Alles was super lekker heerlijk gegeten vriendelijk gast vrouw en super vriendelijk mensen wij komen zeker nog eens terug.

50. Voor de echte Griekse authentieke keuken ga je bij Rhodos eten. Geweldige kok en de bediening ook super. Voor mij een echte aanrader ❤️❤️❤️Chapeau👌🏻👌🏻👌🏻

51. We komen al jaren bij Nikki en stelios
    Het is voor ons altijd weer een feest en pure verwennerij .
    Met echte Griekse muziek op de achtergrond en het heerlijke eten GEWELDIG.
    We komen weer graag terug.

52. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Rhodos in Weert.

53. Wij kwamen binnen en onze jassen werden aangenomen. Er werd ons een tafeltje aangewezen tegenover de buitendeur. Mijn vriendin had last van de tocht dus ze vroeg een ander tafeltje. In eerste instantie werd dat geweigerd, maar door aanhouden werd er een ander tafeltje aangeboden. Wij werden sinds dat moment volledig genegeerd door de bazin.
    Ik heb 4 keer moeten vragen of wij drinken en eten konden bestellen. Bij elkaar duurde dat zo'n 20 minuten en toen kwam er iemand het eten en drinken opnemen. Eerlijk gezegd ging het toen vlot. Wij hadden beiden Mix grill besteld. Het was vet, te zout en opgebakken. Bij de frietjes waren ze de mayonaise vergeten. Na 2 drankjes te hebben genuttigd bestelde ik cola light. Die was niet koud. De bazin heeft de hele avond boos naar onze tafel gekeken. Andere gasten gingen weg en de jassen werden keurig aangereikt. Wij konden ze zelf zoeken. Zelfs bijna buiten snauwde ze nog tegen ons.
    Wij kwamen daar voor de eerste keer. Het viel mij op dat ze haar gasten heel goed kenden. Dat mag echter geen verschil maken want wij moeten tenslotte ook de best forse prijzen betalen.
    Voor ons nooit meer naar Rhodos Weert

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  54. Donna Perez

Vanavond heerlijk gegeten bij de gezelligste Griek van Weert en omstreken.
    Foto’s zegge genoeg😍
    Bedankt en tot de volgende keer schatje 😘

55. Nathalie Plokker

Altijd heel erg gezellig!!
    Heerlijk eten👌🏼
    Knusse sfeer
    Bedankt het was weer super
    Tot de volgende keer😘

56. Erg lekker eten en was zeer gezellige avond de gast vrouw was heel aardig en spontaan.

57. Zeer goede kwaliteit eten en drinken. Daarnaast uitstekende service en een gastvrouw die alles doet om de sfeer te verhogen.

58. Fantastisch Restaurant met een zeer vriendelijk en gastvrije Gastvrouw waar je fantastisch kunt eten en elke hap een waar genot is!
    Zeker een aanrader.

59. Piet en Lenie

Wij komen al enkele jaren bij Nikki en Stelios omdat je hier ontzettend lekker en gezellig kunt genieten van het eten. Het was dus afgelopen donderdag weer super genieten. Bedankt voor het heerlijke diner.

60. Mila Barollo

Gister geweest met mijn familie en mijn vriend. Heerlijk gegeten en gedronken, leuke sfeer en goed personeel. Al met al top! Dit is echt de beste Griek van Limburg! Kom zeker terug.

61. Gerard Agterdenbos

Tijdens onze vakantie neergestreken bij Grieks restaurant Rhodos. We werden hartelijk begroet en geadviseerd voor de menu keuze.
    Als vooraf de Griekse gehaktballetjes met linzensoep. Het hoofdmenu was een heerlijke vleesschotel (nr 63 op de menukaart). Heerlijk mals en gekruid vlees. Meer dan genoeg.
    We zaten vol en kregen tot onze verrassing een heerlijke dessert mee naar huis.
    Kortom een heel gezellig restaurant, super gastvrouw en kok en heerlijk eten.
    Als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

62. Leuke sfeer, gezellige gastvrouw, goed personeel en belangrijkste: zeer lekker eten.

63. R. Sonneville

Afgelopen woesdag mijn ouders getrakteerd op een etentje bij de Griek Rhodos in Weert. Eigenlijk al vele jaren mijn favoriet Grieks restaurant in Weert en omstreken.
    Zoals altijd hartelijk ontvangen door gastvrouw Nikki, die je toch altijd wel weer een stukje persoonlijke aandacht weet te geven. Hierdoor ben je uit, maar voelt het toch ook weer als thuis.
    Het eten was uiteraard weer van uitstekende kwaliteit en de bediening en sfeer was top!!
    Wil je voor een gezellige avond uit eens lekker en goed gaan eten bij een Grieks restaurant, overweeg dan zeker om naar Rhodos in Weert te gaan.

Nikki, dank je voor jouw gastvrijheid en uiteraard komen wij weer terug!

64. Goedenavond,
    Vanavond hebben we hier bij Rhodos gegeten, het eten was echt super lekker! Personeel heel vriendelijk en professioneel. Het is echt een aanrader om hier te eten want alles was gewoon perfect en goed geregeld! Ik kan dan ook zeggen dat dit een van de beste restaurants is waar ik ooit heb gegeten! Nogmaals mijn complimenten voor personeel en de gastvrijheid die ze hier bieden! Top kwaliteit! Top restaurant!

65. Heel lekker gegeten sfeer was goed!
    Vriendelijke personeel en snelle service niets tekort gekomen.
    Kwaliteitvolle eten!

Voor herhaling vatbaar!

Complimenten aan de chef!

66. Wil van roij

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij jullie komen helemaal uit België naar jullie toe en elke keer is het weer een feestje op ons bord.
    Danke en tot snel weer xxx.

67. Weer heerlijk gegeten bij Nikki en Stelios op nieuw jaar dag.
    Stelios wat kun je toch lekker koken en Nikki een super gastvrouw xxx tot weer snel.

68. Nick en Britta

Weer heerlijk gegeten!

69. Wij komen hier al jaren en hebben hier altijd een zeer goede ervaring bij. Altijd lekker eten, alles wordt met passie gedaan dat kun je zien en proeven. Echte gezellige griekse sfeer, altijd leuk wanneer Nikki een stukje mee zingt. Zeker een aanrader dus!

70. Lucas Franse

Heel klantvriendelijk, lekker eten en heel gezellig. Eten is er snel en heerlijk. De krantvriendelijkheid is 10+ je wordt hier heel goed behandeld.

71. Antoon Cuijvers

Hallo fooks wij hebben heel lekker gegeten bij Grieks resterant rhodos in weert. Heel belangrijk is je voelt je helemaal thuis. Heel klant vriendelijk. En het eten is super lekker. Het is net als je in Griekenland zelf bent😀👌

72. Ik heb nog nooit zo lekker Grieks gegeten in mijn leven. Hele lieve gastvrije vrouw die je bediend!!! Top restaurant

73. Het is echt een geweldig restourant echt een aanrader het is echt een geweldige sfeer het personeel is super vriendelijk en het eten is echt verrukkelijk het is altijd heel erg gezellig hier het is ook echt een Griekse sfeer dit restaurant zou een voorbeeld moeten zijn voor alle andere Grieken, super lekker en super gezellig Ik kom zeker nog vaak terug.

74. Gisteravond met vier volwassenen en vier kinderen gaan eten.
    Het eten was van een topkwaliteit! Geweldige gyros en superverse inktvisringen.
    De gastvrouw was hartelijk en lief. Onze kinderen mochten mee helpen om de tafel op te ruimen en ze kregen waardevolle tips van de gastvrouw.
    Het was fantastisch, we komen hier zeker terug. Beste griek in de omstreken.

75. Esma Ammor

Gezellige sfeer, heerlijk eten en top gastvrouw 👍👍👍

76. Enkele maanden geleden door de gastvouw overtuigd geworden om binnen te gaan. Geen spijt van gehad. Nu weer terug gegaan. Heerlijk, eerlijk Grieks eten. Zeer lieve gastvrouw. Geweldige sfeer. We gaan zeker terug!!!

77. Joyce de Jong

Hele lieve mensen Stelios en Nicky. Wij kennen ze al jaren en als we een keer in Weert en omgeving zijn, gaan we ook altijd eten bij 'Rhodos'. Heerlijk eten en leuke ontspannen sfeer. Een aanrader dus voor iemand die van Grieks eten houdt!

78. Jasper Winkelmolen

Veruit het beste Griekse restaurant in Limburg! Ik ga hier altijd Grieks eten. Het eten is altijd top in orde! Sowieso de lekkerste Gyros die er te krijgen is. Bediening word ik altijd erg vrolijk van en ga elke keer weer met een voldaan gevoel naar buiten. Kwaliteit en kwantiteit is hier beide aan de orde. Een echte aanrader voor echt Grieks lekker eten in Weert!

79. De beste Griek in Weert en omstreken. Kom hier graag en wordt altijd heel hartelijk ontvangen. Voor service met een lach en een gevulde buik na afloop bent u hier aan het juiste adres!

80. Davide Derrez

Restaurant Rhodos:
    Beste Griek van Limburg.
    Super eten, Heerlijke drankjes,
    En geweldige sfeer, wat hebben we genoten! Een hele lieve en spontane gastvrouw (goede zangeres en danseres trouwens ) tot snel Rhodos!

81. Wat een goede service, mocht jou wensen niet op de kaart staan dan geven zij een overheerlijke suggestie wat ze speciaal voor je maken buiten de kaart om. Geweldige gastvrouw die je welkom laat voelen, een echt thuis gevoel.

82. Geweldig lieve gastvrouw een een fijne warme ontvangst. Heerlijk eten en een leuke sfeer. Is voor herhaling vatbaar en wij komen graag terug als we in de buurt zijn.

83. Katalin Varga

Een uitstekende ontvangst, perfecte bediening, lekkere smakelijke gerechten en dat allemaal met een hartelijke glimlach. Een absolute must als je in Weert bent! Bedankt voor alles, we komen zeker terug!!!

84. Judit Simon

Het gezelligste Griekse restaurant in Weert! Heerlijke en kwalitatieve gerechten, je waant je net in Griekenland. Authentiek op en top. Zeer warme en sympathieke bediening ook. Een absolute aanrader als je van Griekenland/het zuiden houdt! Wordt ons vaste Griekse restaurant :)

85. We komen hier nu al jaren met regelmaat en het is elke keer weer een feest om hier te zijn. Het eten smaakt authentiek en vind je niet snel bij de gemiddelde Griek. Ben je in Weert? Zeker gaan!

86. Deze mooie en authentieke grieks restaurant is niet alleen heel sfeervol, maar het eten is er heerlijk, bediening is vriendelijk en als kers op de ijstaart ook eens oude grieks muziek op de achtergrond. De eigenares Nikki is heel warm en vriendelijk waardoor je haar bijna zou willen knuffelen. Dit restaurant is zeker een aanrader. De vlees/visschotel voor 2 personen is heerlijk!

87. Wij zijn op 19 augustus met 4 vrienden hier komen eten.
    We hebben heerlijk gegeten er hing een gezellige sfeer.
    Zeker een aanrader!
    Groet, Bas.

88. Fantastisch restaurant!! Heerlijk eten, goede wijn en een fantastische bediening!! Hartelijk dank voor de gastvrijheid en het heerlijke eten!!

89. Heerlijk gegeten, binnenkort gaan we met groot gezelschap terug. Gezellige bediening.

90. Hier met 8 personen wezen eten op onze trouwdag. Enorm leuke sfeer met een geweldige gastvrouw die met alle Griekse liedjes meezong en de sfeer aan tafel nog gezelliger maakte. Een fantastische kok die een zeer uitgebreide maaltijd op tafel serveerde. Zeer mals vlees en meer dan genoeg. Medewerkers van Rhodos bedankt voor een super avond tegen een schappelijke prijs. Wij komen zeer zeker terug en zullen jullie bij vrienden en kennissen die die richting opgaan op zeker aanbevelen. Nogmaals onze dank. Liefs en HOPPA van familie de Werd uit Soesterberg.

91. Hier met ouders, kennisen, vriendin en kleine broertje wezen eten. Erg gezellig restaurant met een fantastische bediening die tevens fungeert als live artiest. Mijn vriendin die vegetarier is heeft ook prima kunnen eten met voldoende keus. Het vlees is heerlijk mals.

92. Leuke tent, goed eten heeel lekker! Gezellige sfeer. Lieve vrouw werkt er! Avond van mijn leven!

93. Ik kom al jaren bij Rhodos en het is er altijd even gezellig!

Het eten is heerlijk en altijd vers en het wordt bereid door de beste kok die ik ken Stelios.

Onze gastvrouw Nikki is altijd zeer gastvrij en zorgt dat alles tip top in orde is.

Een echte aanrader om een avondje te gaan eten op zijn Grieks!

94. Gisteren voor het eerst naar dit restaurant geweest. Unieke ervaring, alsof je er dagelijks over de vloer komt! Zeer gezellige en huiselijke sfeer! Prima en vriendelijke bediening. De vriendelijke bazin zingt leutig mee met de mooie Griekse muziek. Dit zorgt voor een extra vakantiegevoel! Aanrader! Wij gaan zeker terug!

95. Jori de Kok

Eindelijk een grieks restaurant in de regio waar we graag nog eens terug gaan voor een volgend etentje. Dolmadakia, tsjatjiki, souvlaki, gyros allemaal erg lekker. Daarnaast een sfeervol ingericht restaurant met aangename sfeer.

96. We komen hier al enkele jaren. Het eten en de gastvrijheid is bij Stelios en Nikki erg lekker en super goed. We komen hier altijd met veel plezier terug. Hebben nergens zo goed en lekker grieks gegeten.

97. Ook wij komen al enige jaren bij Stellios en Nikki, het eten de gastvrijheid is gewoonweg super. Fantastische mensen met liefde voor het eten en zeker ook de innerlijke en buitenkant van de mens.

Nikki en Stellios denk ook eens aan jullie zelf en neem eens een dagje vrij en geniet hiervan want dat verdienen jullie beiden.

Raymund

98. Sofie K.