Rhodos in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

Corona informatie

Parkeergelegeheden in de nabije omgeving.

Emmasingel – Walburgpassage ( 1 – 2 minuten lopen )

Kalosorisate ! - Welkom !

Sinds 22 augustus 1991 is restaurant Rhodos een begrip en vertrouwd adres in Weert voor een gezellig, knus en lekker avondje tafelen. Hier kan men genieten van de echte Griekse specialiteiten die met trots en passie door onze chef-kok Stelios worden bereid.

Onze uitgebreide menukaart bestaat uit allerlei heerlijke mezedes (kleine hapjes) van vlees, vis, grill, oven en vegetarische gerechten en verder uit authentieke gerechten uit heel Griekenland.

Stelios staat borg voor een heerlijke keuken met verse producten, hoge kwaliteit, aandacht voor eerlijke ingrediënten en subtiele gerechten en combinaties. Zeer smaakvol, geen haast en met een vriendelijke sfeer.

In dit Griekse restaurant krijg je het gevoel alsof je gezellig bij iemand thuis bent met heerlijk eten. Grieks eten kun je op meerdere plaatsen, maar Grieks eten op kwaliteitsniveau is alleen mogelijk bij restaurant Rhodos. Er is een aparte rook en wachtruimte.

U kunt bij ons ook op het ruime terras dineren en genieten van de zon. Verder kunt u de producten ook afhalen en bedrijfs- of familiefeesten organiseren. Voor live muziek kunnen wij zorgen.

Wij hopen u in ons gastvriendelijk restaurant te mogen verwelkomen en voor u een heerlijke en gezellige avond te verzorgen.

Immers: ” een goede maaltijd brengt goede mensen samen”.

• Koosjer

1381112064 91
1582051315 95
1614201596 95

1. Ronald van der Lee

Restaurant Rhodos in Weert is absoluut een aanrader! De gastheer en gastvrouw verstaan hun vak tot in perfectie! Het eten is heerlijk en de service zeer goed en gezellig. “Echte mensen” en daarmee bedoel ik dat zij het hun gasten graag naar de zin maken. Echt ruime porties eten voor een prima prijs! Ook nu in Corona-tijd wordt er lekker gekookt en als je komt afhalen krijg je ook nog eens 10% korting!
    Complimenten!!

2. Sfeervol restaurant, in Griekse stijl aangekleed. Personeel is zeer vriendelijk evenals de eigenaar en eigenaresse van het restaurant. Het eten smaakt altijd goed! Naast het Griekse eten dat we in Nederland altijd eten, staan er ook echte Griekse gerechten op het menu. Dit restaurant is echt een aanrader voor een gezellig avondje grieken!

3. Johan & Heino

Super gezellig restaurant. Bijzondere sfeer, maar boven alles: heerlijk gegeten!
    Goede service, topkwaliteit en alles lekker vers en mals!
    Dank aan Stelios en Nikki!

Eén vorige recensie
  4. Vanavond weer heerlijk gegeten, je krijg altijd veel en deze mensen zijn zeer vriendelijk.
    Zeker een aanrader wij hebben no: 44 genomen d.w.z. livar Menu Suzuki Souflaki en Gyros van Livar vlees.
    Ga er gerust eten en geniet er van.

Eén vorige recensie
  5. Mijn familie en partner gaan al jaren naar Rhodos. Het is mijn favoriete restaurant in Weert. Het eten smaakt altijd goed en het restaurant is knus en gezellig. De gastvrouw is persoonlijk gericht en maakt graag een praatje. Later in de avond word er weleens vrolijk gezongen! Genieten.

6. Martin Arends

Eten en drinken was zeer goed. Er was alleen een nogal rumoerig groepje binnen wat afbreuk deed aan het geheel. Dit zal wel een uitzondering zijn geweest en vwb het eten zeer zeker een aanrader

7. Adriana yates

Lekker gegeten veel en gezellige sfeer

8. Het eten was heerlijk gastvrouw en bediening was top heel lief heb nog nooit zo lekker Grieks gegeten echt de oude Griekse style heel leuk en rust gevend kwamen de eerste dag aan vanuit het bungelopark in weert veel stress en teleurstelling toch een goeie afsluiter gehad Complimentjes voor de moeder van het huis 😌😌erg tevreden Een echte lieverd.

9. Avanderlinden@hotmail.com

Vandaag gegeten met vier personen bij rhodos in Weert leuke Entourage met sympathieke gastvrouw. Eten was super hebben genoten voor herhaling vatbaar toppie.

10. Susan van Broekhoven

Het eten was super zelden zo lekker grieks eten op. De gastvrouw en heer doen het goed. Super hoor gezelluge sfeer daar.

11. Kevin Gilissen

De beste griek wat ik ooit gehad heb! Altijd vriendelijk en sfeervol! Kortom top!

12. Pieter en esther

Zeer goed gegeten, geen mega gevoel,
    Maar net als je op vakantie bent in griekenland.
    Eten is zeer goed, het zijn de kleine dingen die het hem daar doen.
    We gaan zondag weer terug, haha.

13. In één woord, top! Vorig jaar tijdens mijn vakantie voor het eerst gegeten bij Rhodos, en dit jaar speciaal voor dit restaurant opnieuw naar deze locatie gereden. Het blijft elke keer geweldig en de sfeer is super. Niet alleen het eten is geweldig ook de sfeer is super! Één ding is zeker als ik weer in de buurt ben, zal ik zeker weer bij dit restaurant dineren!

14. Voor het tweede jaar op rij in de vakantie hier komen eten. Vorig jaar hier terecht gekomen omdat we in Weert op vakantie waren. Dit jaar vanaf onze vakantieplaats een half uur ervoor gereden maar dit was het zeker weer meer dan waard.

Wat een top restaurant! Super service, geweldige eigenaresse die zorgt voor een sfeer waarvan je een lach op je gezicht krijgt.

Ook het eten is super lekker, goeie porties en goed bereid.

Wij komen zeker nog een keer gereden wij maken er wel een dagtrip Weert van. Dit restaurant is het meer dan waard!

Een echte aanrader!

15. Mats Lemmers

Eten van top kwaliteit in een authentieke Griekse sfeer met échte Grieken aan het roer.

Warme en liefdevolle eigenaresse die persoonlijke interesse hoog in het vaandel heeft staan.

Beste giros van Limburg én een ruime keus voor vegetariërs. Absolute aanrader!

Eén vorige recensie
  16. Een gezellig restaurant met heel goed eten voor een vriendelijke prijs. De bediening is altijd enorm opgetogen en is altijd in voor een gezellig praatje.

Enorme aanrader, zeker niet overslaan als je in de buurt bent!

17. Hans en Yvonne

Super lekker gegeten, top bediening en gezellige sfeer, wij komen zeker terug👍🏼

18. Michael

Heerlijke griekse gerechten en ow wat is dat vlees mals. Wil je lekker eten met voldoende porties, dan je dit restaurant zeker een aanrader. Je wordt met open armen ontvangen. Geen twijfel mogelijk, hier eten krijg je geen spijt. Prijs/kwaliteit een dikke 10!!!

19. Vanavond weer besteld en grandioos lekker gegeten. Wat een hoeveelheid en kwaliteit bij dit restaurant en wat een gezellige ontvangst door de eigenaresse die gelijk klaarstaat met ouzo, flesjes water chocolade/snoep etc.
    Dit restaurant valt voor mij onder *****
    Oftewel 5 sterren restaurant.
    Complimenten ook zeker voor de kok.
    Waar voor je geld en ook zeker garant voor een gezellige avond.
    Als wij in de buurt zijn is dit The Place To Be…

20. Wij komen al sinds jaar en dag bij Nicky en Stellios. Bij toeval ontdekt en blijven plakken. Smaak, kwalteit en gezelligheid van heel hoog niveau. Vooral de vlees gerechten zijn subliem. Sfeer is als bij mam aan tafel in de keuken. Voor degeen die deze sfeer, de echte pure smaken en kwaliteit zoeken is Rhodos te Weert een absolute aanrader.

Gr
    Ben en Desiree Laenen

21. Heerlijk gegeten in een authentiek restaurant met super service van een geweldig mevrouw. Bedankt!
    Rhodos is zeker een aanrader!

22. Van der poel

Wat een fantastische ervaring.
    Vanuit Flevoland hartelijke groeten en wij gaan zeker terug komen.
    Een fantastische gastvrouw met heerlijk eten, we waanden ons in Griekenland.
    Gelukkig wonen onze ouders hier in de buurt, dus wij komen terug.

23. Evelien & Jean-Pierre

Het was weer een avondje genieten bij Rhodos. Super gezellig restaurantje met een geweldige kok die vol passie mooie gerechten maakt.
    Zijn vrouw is gastvrouw en zorgt voor de goede sfeer in het restaurant.
    Het zijn mensen die liefde hebben voor hun vak, heerlijk eten en een super sfeer. Echt een aanrader.

24. Vanavond hebben wij een volledig verzorgde avond gehad bij de beste Griek van Weert! Heerlijke gerechten, alles zeer smaakvol en hartstikke vers bereid. Onze gastvrouw Nikki zorgde met passie voor haar gasten zodat zij niets tekort kwamen.

Wij komen heel graag snel weer terug!

25. Maikel Graef

Wij hebben enorm genoten! Zeker aan te bevelen. Gezellig klein restaurantje met enorme leuke eigenaresse die af en toe ook nog een Grieks nummertje uit volle borst meezingt. Wij komen zeker terug!

26. Hans Nevelsteen

Lekker eten! Geweldige gastvrouw!
    Supergoed restaurant!
    Een echte aanrader in Weert!

27. Patrick Stevens

Zeer goed eten vriendelijke bediening de eigenaresse kwam een lied zingen 💪🏻

28. In het beste Griekse restaurant van Weert genaamd Rhodos hebben mijn familie en ik meerdere keren gegeten en het is gewoonweg een top restaurant. Een hele goede sfeer, uitermate goede werknemers en een gigantisch vrolijke boel. Kortom zou ik het restaurant Rhodos in Weert, iedereen aanbevelen door de gastvrijheid en het super lekker klaargemaakte eten van de Chef (die al dit lekkere eten in zijn eentje bereidt.) Kom zeker een keertje langs als je van lekker eten en bijpasselijk gezellige sfeer houdt! Met bekende groet & zeker tot ziens!

Noah en familie

29. Het was weer thuis komen. Wat was het verschrikkelijk lekker en wat een lieve vrouw. Goed eten en er was meer dan genoeg. We komen zeker nog een keer terug.

30. Jeffrey Verweij

Wat een warm gevoel als je al binnen komt… lieve eigenaresse waar niks teveel is, of te veel moeite!
    Eten waar ik vanuit IJsselstein heel graag voor naar Weert rij…
    Alles super vers, lekker, en het vlees!
    Absoluut een aanrader! Echt ik kom hier graag vaker heen!

31. Mooi restaurant, sfeervol en gezellig en mooi ingericht.
    Altijd een warm welkom.
    Voor hun gasten is niets te veel voor Stelios en Nikki.
    Heerlijk gegeten :-) :-)

32. Anique Conjarts

Gezellig en sfeervol restaurant! Heel lekker eten. Goed bereid, gekruid en goede porties! We worden elke keer weer in de watten gelegd door Stelios en Nikki! Je komt aan niets te kort!

33. delvaux roeland

Twee maal super genoten, een aanrader zowel qua eten als qua sfeer.

34. In veel Grieks restaurants gegeten, maar Rhodos in Weert steekt er met kop en schouders bovenuit.
    Heerlijk gekruid vlees mooie porties. Prettig personeel en het chocolade taartje met ijs was Geweldig. Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.

35. Johan en Wendy

Gisteren zijn we weer bij Rhodos wezen eten. Het restaurant is mooi vernieuwd. We hebben weer heerlijk gegeten en zijn in de watten gelegd door gastvrouw Nikki.
    We komen al jaren, wonen niet meer in de buurt maar rijden er nu speciaal voor naar Weert!

Eén vorige recensie
  36. Heerlijk gegeten. Het vlees is goed bereid en de gyros is om te smullen. We hebben een leuke avond gehad en genoten van de sfeer en het eten.
    Tijdens het eten is er ook nog gezongen door de eigenares.

37. Frank Hendrikx

Net terug van maandje vakantie, aan de andere kant van de wereld, maar niemand kan tippen aan de kook kunsten van Stellios, en de gastvrijheid van Nikki, we hadden het echt gemist, maar vanavond weer ingehaald en het was weer zoals altijd weer helemaal top, beste Griek waar ik ooit ben geweest. 👍👌👏

38. Fam. Van Leeuwen

Mooi restaurant met een bijzonder aardige gastvrouw en dito bediening.
    Het eten was voortreffelijk.

39. Luciën Bouwels

Gezellige avond gehad! Erg lekker gegeten, weer voor herhaling vatbaar.

40. Heerlijk avondje vertoefd bij Rhodos. Bij binnenkomst verrast door de vernieuwing in het restaurant. Vervolgens werden op advies van eigenaresse Nikki heerlijke gerechten voorgeschoteld. Net even anders dan de gerechtjes die we gewoonlijk zouden kiezen. Top service en aandacht voor de klant!

41. Een ECHTE aanrader super lekker eten. Wij komen zelf uit Helmond maar dit is echt ons favoriete Griekse restaurant! Komen hier al jaren en iedere keer super eten en goede service!

42. De beste griek waar ik ooit ben geweest 😍!
    Wat een heerlijk eten en een geweldige service.

De hele avond hangt er een topsfeer door de vrouw die aan het zingen, en met alle liefde in de bediening rond loopt.

Als je echt grieks wilt eten in de buurt van Weert kan je het beste hier heen gaan. Hier proef je de échte griekse kwaliteit door de topchef die hier in de keuken staat.

Ik mag hier graag iedere week weer terug komen om iedere keer weer een ander grieks gerecht te proeven!

43. Samen met dochterlief gegeten. Het was echt een avondje uit hier. Gezellige sfeer, zingende gastvrouw, erg vriendelijke, correcte bediening en héérlijk eten. Trio uit oven, alledrie een anders van smaak, verrukkelijk! Pizza voor dochterlief, goed gevuld, lekkere combinatie. Zoals dochterlief omschreef: goddelijk! En zoiets zegt, wat eten betreft, kieskeurige dochterlief niet erg snel...

44. Ik ben hier meerdere malen komen eten met mijn familie en ben elke keer weer met een gigantisch grote glimlach naar buiten gegaan! De gastvrouw is een super lieve en behulpzame dame die altijd voor je klaar staat. Het maakt niet uit met wat voor vraag je komt, ze zorgt er voor dat je krijgt wat je wenst. De kok is kort gezegd een Held in de keuken, het eten wat deze man bereid is als geen ander. Alles is zo lekker dat als je bord op is, je het tot het laatste beetje van je bord af wil likken! Daarom 5+ Sterren voor de Held in de keuken. Ook de jonge mensen in de bediening zijn altijd in een top bui en maken elke wens naar vervulling, niks op aan te merken, een restaurant die het elke keer weer waard is om naartoe te gaan.
    En buiten dit alles is de gastvrouw ook een sfeer brenger die door de avond heen de mensen vermaakt met het meezingen van de mooiste Griekse liedjes en daardoor de sfeer alleen maar gezelliger en beter wordt.

Grieks Restaurant Rhodos in Weert,
    Dat is de plek waar je moet zijn!

Groetjes,
    Jullie vaste klant voor het leven.

45. Fred v d kerkhof

Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar en zeer vriendelijk personeel.

46. Sandra Doensen

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos. We waren met zijn vieren. Het echtpaar wat bij ons was had nog nooit zo een gezellige sfeer meegemaakt in een restaurant. Het eten was echt overheerlijk. We hebben heel lekker gegeten. Bedankt voor deze super gezellige avond. Het is zeker een aanrader. Alles lekker vers en zelf gemaakt. Nogmaals bedankt.🤗😘

47. Eten is zeer lekker geen doorsnee Griek, vlees mals en smaakvol bereid.
    Gastvrouw maakt dat je je zeer welkom voelt.

48. Anders en veel beter als een gemiddeld Grieks restaurant, heerlijke gerechten met smaak bereid. Gastvrouw is geweldig en zingt regelmatig een deuntje mee met de muziek.
    Nogmaals, dit is geen standaard Grieks restaurant, het smaakt gewoon beter!

49. Jan en Rita Rebel

Lieve Niki en Stelios,

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij jullie.

Bedankt voor jullie vriendschap en gastvrijheid.

Het is altijd een feest om bij jullie te eten.

Jan en Rita

50. Eergisteren weer eens heerlijk gegeten! Op aanraden van de fantastische gastvrouw pasta met scampi uitgeprobeerd, dit was een succes, echt heerlijk! Volgende keer weer! Super gezellig en geweldig eten!

51. Nathalie van Heest

Aardige bediening en top kwaliteit eten. Komen zeker weten terug.

52. Echt authentiek Grieks gevoel en smaak in dit restaurant! De eigenaresse doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ik had een trio uit de oven met moussaka, stoofvlees en gevulde paprika. Net zo lekker en authentiek als op mijn vakanties in Griekenland!

53. Nellemieke

De lekkerste Griek waar ik ooit ben geweest! Hier komen Mn vriend en ik zeker snel terug 😊 fijne sfeer, super service en mega lekker eten!

54. Cora Vliet Vlieland

Super heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

55. Uitstekend eten. Livar vlees en zalm / scampies.
    Super vriendelijke mensen.
    Een aanrader voor liefhebbers van Grieks eten.

56. Wederom fantastisch gegeten, authentiek Griekse keuken en niet te vergeten, de lieve gastheer en gastvrouw Stelios en Niki. We love you! X

57. Authentiek Grieks eten geserveerd door een echte Griekse mama die samen met haar echtgenoot in de keuken hart en ziel in hun zaak leggen. Prijs en kwaliteit zijn perfect in balans.
    De enorme uitgebreide keuze maakt dat er altijd iets is voor iedereen. Gewoon "TOP"!

58. Pascale

Gisteren weer heerlijk gegeten. Het is elke keer een feest om hier te komen!

59. Fam Alteveer

Vanavond heerlijk gegeten bij Rhodos, eten was prima, gastvrouw was top en zeker voor herhaling vatbaar.

60. Luc en Ivana Belgie

Een weekendje in het gezellige Nederland, dan dineren we bij de Griek. De Rhodos was voor ons één van de toprestaurants echt een Griekse sfeer en het eten fantastisch.
    Prijs-kwaliteit heel goed. Wij komen zeker terug.

61. Onverwacht uit gaan eten. Kwam hier terecht. Zowel het eten, sfeer en bediening verdiend een dikke 10. Een top Grieks restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

62. Nikita Bongers

Gister avond weer gaan eten bij Rhodes! Wat was het weer lekker, credits naar de kok! Een gezellige avond hebben we gehad, mede dankzij Nikki, wat een top vrouw. Zeker een aanrader, de beste Griek van weert! Tot snel :)

63. Vandaag weer heerlijk gegeten bij Nikki! Goede service, heerlijk eten en een gezellige gastvrouw!

64. Lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Mals vlees, lekkere kalamaris, goede tsatziki saus en een goede service. Zeker een bezoekje waard.

65. Heerlijk gegeten! Super lekker… je wordt verrast! Echt super gezellig! Ik hou van de vrolijke Nikki! Dat is een gastvrouw en kok ten top! Dank je wel en hopelijk tot snel! :) xxx.

66. Heidi Vafeiadou

Excellent Greek restaurant! Very delicious seafood, meat and traditional Greek dishes. A great cook, a warm and friendly hostess, pleasant atmosphere. Fast service even though the restaurant was full. People here love their work!

67. Kostopoulos Kostas

A really good chef, both fish and meat dishes were delicious! Friendly hostess and stuff!! The best food I have eaten during my easter holidays in Germany and Holland.

68. Peter en Toos

Zoals altijd vanavond wederom heerlijk gegeten. Eerlijke verse producten bereid door Stelios… altijd een feest.
    Een warm welkom en zeer hartelijke bediening.
    We komen iedere keer graag terug.

69. Heerlijk gegeten bij Rhodos. Gezellige sfeer een super gastvrouw en prima bediening. Je kunt er heerlijk op je gemak eten.

70. Ook deze week weer super heerlijk gegeten bij Rhodos. Echt een geweldig Grieks restaurant, het beste in Weert en omgeving! Zeer hartelijke ontvangst en bediening. Elke keer weer een feestje om hier te gaan eten!

Eén vorige recensie
  71. Fantastisch gegeten bij Rhodos. Zeer gastvrij ontvangen en service is de hele avond top, alsof je tot de familie behoort.
    Eten is geweldig (3 gangen verrassingsmenu).
    Echte aanrader en we komen zeker terug.

72. Maud Meuwissen

By far de beste Griek! Van de uitgebreide menukaart konden we geen keuze maken, dus het advies van de gastvrouw Nikki opgevolgd! Heerlijk genoten, de scampi’s waren heerlijk, de gyros en gehaktballetjes in tomatensaus ook! Een heerlijk avondje Grieks!

73. Renée en Hans Vroon

Vanavond voor het eerst gegeten bij Rhodos in Weert. Lieve en spontane ontvangst door eigenaresse Nikki. Gezellige sfeer en prima gerechten. Kortom, wij hadden een geweldige eet ervaring. Als wij in de buurt zijn gaan wij zeker daar weer eten. Een aanrader.

74. Dit is by far de beste Griek in Weert. Afgelopen vrijdag wezen eten en het was weer verrukkelijk!! We konden geen keuze maken dus Nikki raadde ons de scampi's aan. Deze waren super!! Natuurlijk kan gyros en de gehaktballetjes in tomatensaus niet ontbreken bij een heerlijk avondje Grieks.

75. Weer overheerlijk gegeten en zoals altijd heerlijk vers. En altijd wat verrassends.

76. Wendy van der Linden

Het was weer heerlijk.
    Comfort Food zou ik het eigenlijk willen noemen.
    Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk.
    Gastvrijheid top.
    Eten top.
    Service top.
    Echt een aanrader.
    We voelen hier ons altijd thuis!

77. Na heel lang niet meer in het Griekse restaurant gegeten te hebben, vanavond bij toeval bij Rhodos gegeten. Heerlijk! En een mooie maandag avond! Een aanrader..!

78. Super lekker mals vlees! Top bediening en gezellige sfeer.

79. Gister voor de eerste keer was niet zo lekker het vlees droog en de vis ook. En de bediening was ook niet zo goed alles snel achter elkaar gegeven met het eten. Het was wel jammer.

80. Eerste keer en genoten van een heerlijke Griekse keuken en van Nikki.. en dus ...gaan we terug. Graag zelfs.

81. Gister voor de eerste keer gegeten bij Grieks restaurant Rhodos. We werden binnengehaald alsof we er al jaren kwamen. Dat voelde enorm goed! Het eten was verrukkelijk en we hebben samen super genoten. Eten was zo lekker, dat is absoluut niet te vergelijken met een all you can eat restaurant. Je proefde de passie en liefde voor het koken in de gerechten. Heerlijk! Ook een persoonlijk praatje was er voor de gasten. Echt een gevoel van thuis komen. Mochten daar andere meningen over zijn, dan ligt dat absoluut niet aan de eigenaren van het restaurant. Super bedankt voor de fijne, gastvrije avond en het heerlijke eten. We hopen snel weer te komen.

82. Jerry Wolter

Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij restaurant Rhodos. Bij binnenkomst warm onthaald door de gastvrouw en de drankjes worden al klaar gemaakt voordat we nog aan tafel zitten. Top!

De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. Het eten is vers, smaakvol en meer dan voldoende.

Tevens is het een erg sfeervol restaurant en kan je er op je gemak rustig tafelen.

Aanrader voor iedereen!

83. Chaja Heerings

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, de eigenaresse is een erg warme en gastvrije dame. Ons eerste bezoek aan een Grieks restaurant in Weert, we gaan hier zeker vaker komen.

84. Vanavond lekker gegeten met een vriendin bij Rhodos. Hele gezellige sfeer met een vrolijk zingende gastvrouw (je waant je in Griekenland) heerlijk malse gyros… nergens beter te vinden, samengevat een geweldige avond gehad!

2 vorige recensies
  85. Vandaag heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos! Zeer gastvrije bediening waardoor we ons zeer welkom voelden. Je proeft de kwaliteit en de Griekse ambiance is geweldig. Een echte aanrader, we komen zeker terug!

86. Heerlijk gegeten bij Rhodos vanavond! Op advies van de vriendelijke gastvrouw een heerlijk feta voorgerecht gegeten om je vingers bij af te likken!
    Bij het hoofdgerecht maakte ze speciaal een kipgerecht in plaats van varkensvlees voor mij. Geweldige avond gehad! Komen hier zeker nog eens terug.

87. We hebben heerlijk gegeten en komen gauw terug.
    De bediening was super!
    Efharisto!

88. Carl van Hoef

Vanavond voor mijn verjaardag heerlijk gegeten bij Stelios en Nicky. Heerlijke Gyros en souvlakis gegeten en een lekker koffietje na gedronken. Ik kom hier al jaren en het is altijd lekker eten en goed toeven hier. Nicky bedient en zingt en Stelios kookt heerlijk. Aan het eind nog een verrassing gekregen voor mijn verjaardag. Het was weer top! Bedankt vrienden.

89. Henkentoos

Wij komen al 100 jaar bij Rhodos. Ook al toen georges er nog was. Is n echt gezellig familie restaurant. We worden altijd warm verwelkomd. Voelen ons er helemaal thuis. Stalios kookt als geen ander. Altijd mals vlees en smakelijke bijlagen. Alles vers. GRIEKSE GASTVRIJHEID VOOROP. N blik in de keuken. Verse vis en heerlijke ovengerechten. Zoals b.v. stifado en mousaka. Altijd belangstelling voor ons persoonlijk welbevinden. Vanavond heetlijk gegeten… echt n aanrader.

90. Tiny en Peter

Vanavond weer heerlijk gegeten zoals altijd.
    Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Nikki.
    Zeer vriendelijk personeel.

Mocht de gelegenheid het toe laten,dan zal Nikki haar zangtalent ten gehoren brengen.
    Wat de Griekse sferen ten goeden komt.

We zullen zeker nog vaker terug komen bij dit restaurant. Top 👍

91. Jose heemsker

Heerlijk gegeten samen met Ann Teeuwen, gezellige sfeer, zeer goede kwaliteit, volop keuzes, super bediening. Zeker een aanrader. Nikki bedankt 👍👍

92. Gisteren weer een hele gezellige avond gehad bij Stelios en Nikki.

Het eten was als vanouds weer top!
    De wijn was voortreffelijk.

93. Abdullah Nazari

Alles was super lekker heerlijk gegeten vriendelijk gast vrouw en super vriendelijk mensen wij komen zeker nog eens terug.

94. Voor de echte Griekse authentieke keuken ga je bij Rhodos eten. Geweldige kok en de bediening ook super. Voor mij een echte aanrader ❤️❤️❤️Chapeau👌🏻👌🏻👌🏻

95. We komen al jaren bij Nikki en stelios
    Het is voor ons altijd weer een feest en pure verwennerij .
    Met echte Griekse muziek op de achtergrond en het heerlijke eten GEWELDIG.
    We komen weer graag terug.

96. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Rhodos in Weert.

2 vorige recensies
  97. Wij kwamen binnen en onze jassen werden aangenomen. Er werd ons een tafeltje aangewezen tegenover de buitendeur. Mijn vriendin had last van de tocht dus ze vroeg een ander tafeltje. In eerste instantie werd dat geweigerd, maar door aanhouden werd er een ander tafeltje aangeboden. Wij werden sinds dat moment volledig genegeerd door de bazin.
    Ik heb 4 keer moeten vragen of wij drinken en eten konden bestellen. Bij elkaar duurde dat zo'n 20 minuten en toen kwam er iemand het eten en drinken opnemen. Eerlijk gezegd ging het toen vlot. Wij hadden beiden Mix grill besteld. Het was vet, te zout en opgebakken. Bij de frietjes waren ze de mayonaise vergeten. Na 2 drankjes te hebben genuttigd bestelde ik cola light. Die was niet koud. De bazin heeft de hele avond boos naar onze tafel gekeken. Andere gasten gingen weg en de jassen werden keurig aangereikt. Wij konden ze zelf zoeken. Zelfs bijna buiten snauwde ze nog tegen ons.
    Wij kwamen daar voor de eerste keer. Het viel mij op dat ze haar gasten heel goed kenden. Dat mag echter geen verschil maken want wij moeten tenslotte ook de best forse prijzen betalen.
    Voor ons nooit meer naar Rhodos Weert

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  98. Donna Perez

Vanavond heerlijk gegeten bij de gezelligste Griek van Weert en omstreken.
    Foto’s zegge genoeg😍
    Bedankt en tot de volgende keer schatje 😘

99. Nathalie Plokker

Altijd heel erg gezellig!!
    Heerlijk eten👌🏼
    Knusse sfeer
    Bedankt het was weer super
    Tot de volgende keer😘

100. Erg lekker eten en was zeer gezellige avond de gast vrouw was heel aardig en spontaan.

Volgende pagina