Rhodos in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

Parkeergelegeheden in de nabije omgeving.

Emmasingel – Walburgpassage ( 1 – 2 minuten lopen )

Kalosorisate ! - Welkom !

Sinds 22 augustus 1991 is restaurant Rhodos een begrip en vertrouwd adres in Weert voor een gezellig, knus en lekker avondje tafelen. Hier kan men genieten van de echte Griekse specialiteiten die met trots en passie door onze chef-kok Stelios worden bereid.

Onze uitgebreide menukaart bestaat uit allerlei heerlijke mezedes (kleine hapjes) van vlees, vis, grill, oven en vegetarische gerechten en verder uit authentieke gerechten uit heel Griekenland.

Stelios staat borg voor een heerlijke keuken met verse producten, hoge kwaliteit, aandacht voor eerlijke ingrediënten en subtiele gerechten en combinaties. Zeer smaakvol, geen haast en met een vriendelijke sfeer.

In dit Griekse restaurant krijg je het gevoel alsof je gezellig bij iemand thuis bent met heerlijk eten. Grieks eten kun je op meerdere plaatsen, maar Grieks eten op kwaliteitsniveau is alleen mogelijk bij restaurant Rhodos. Er is een aparte rook en wachtruimte.

U kunt bij ons ook op het ruime terras dineren en genieten van de zon. Verder kunt u de producten ook afhalen en bedrijfs- of familiefeesten organiseren. Voor live muziek kunnen wij zorgen.

Wij hopen u in ons gastvriendelijk restaurant te mogen verwelkomen en voor u een heerlijke en gezellige avond te verzorgen.

Immers: ” een goede maaltijd brengt goede mensen samen”.

• Koosjer

1500207885 94
1519288377 94
1532008706 95

1. Zoë Jackson

Fantastisch! Het eten was verrukkelijk, het weer was perfect en de mensen waren super aardig. Eerste keer dat we hier eten en het was een volledig succes. De vis hier is ook echt te proberen, als de vis van de week 'Dorade' is dan kan je het niet maken om deze niet te nemen. Vooral tijdens een lekker zomer weertje, neem een biertje of Radler erbij en een stevig gerecht en dan komt het goed!

2. Treasure Hunting Leeuwarden

Een dikke 10 voor alles.
    We zijn hier met 3 man op een maandag rond etenstijd spontaan naar binnen gelopen en zijn zeer gastvrij ontvangen door een lieve en vrolijke gastvrouw/eigenaresse.
    Glutenvrij? Geen probleem. Er werd gelijk uitleg gegeven in wat ik kon eten. Er waren nog enkele tafeltjes leeg en wij hadden vrije keuze om ergens te gaan zitten. Gezellig bij het raam op zeer comfortabele bankjes. De menukaart met heerlijke (betaalbare) gerechten en 3 glaasjes Ouzo (van het huis) en een plankje met broodjes en dip werden gebracht. Super. We hebben eten en drinken besteld en ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten. De tafel stond al snel vol met heerlijke gerechten, en super salade, rijst en patat. Een superieure wijn voor de prijs van een huiswijn maakten alles tot een smaakvol geheel. Ondanks angst ivm gluten intolerantie en allergie super gegeten. We komen zeker nog eens langs vanuit Leeuwarden. De moeite van de lange autorit waard. ευχαριστώ (hartelijk dank) Treasure Hunting Leeuwarden.

3. Heerlijk gegeten, Gezellige sfeer en vriendelijk personeel! Lekker vers eten werd bij ons geserveerd sausjes werden aan tafel gebracht.

4. Wij komen elk jaar hier langs als we naar het zuiden of terug gaan naar het noorden. We rijden speciaal hier langs om lekker te eten en te genieten van de sfeer en de service. Onlangs in mei geweest, kreeg gratis 4 flessen mythos en een stuk Grieks cake mee. Wat een service, top restaurant

5. Ria en Johan

We komen al jaren met enige regelmaat graag eten bij onze "Griek" Rhodos. Dus wordt het tijd om dit ook eens op te schrijven. Voor ons is dit het beste en het lekkerste Grieks restaurant in de gehele omgeving. Onze favorieten zijn de overheerlijke lamskoteletjes alsook de sardientjes. Perfect klaargemaakt door Stelios, wat kan hij koken! Verder genieten van een heerlijk glas wijn. En… regelmatig worden vergast met de Griekse zangkunst van de leuke gastvrouw Nikkie. Wat wil een mens nog meer. 👍👍

6. Een heel leuk restaurant waar je nog echt de griekse keuken en cultuur kunt proeven, ook het Livar vlees is zeker een aanrader! Kortom, hou je van grieks eten en de cultuur dan zeker een restaurant die je bezocht moet hebben.

7. Klein gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten en kunt genieten van Griekse wijn. Zeker een aanrader!

8. Masih Ghaffari

Heerlijk gegeten bij restaurant Rhodos, de lamskoteletten waren overheerlijk, de lamsspies was van top kwaliteit! Kortom een aanrader voor mensen die van lekker eten houden!

9. Heerlijk gegeten de Dorade was heerlijk bereidt. We komen hier zeker nog eens terug.

Peter & Trudy.

10. Sydney koperdraad

Het eten was echt heerlijk. Echt geweldig het voelde net alsof je op vakantie was. De bediening was top, super gezellig en zo gastvrij. Zeker een aanrader als je echt van grieks eten houdt.

Ps er wordt altijd prachtig voor je gezongen.

11. Dirk Hoogers

Bij de eerste stap over de drempel voel je je hier meer dan welkom. Heel gastvrij wordt je onthaald door eigenaresse. Ze neemt uitgebreid de tijd om je de Griekse specialiteiten uit te leggen. Uitgenodigd om in de keuken een kijkje te nemen en de verse ingrediënten die gebruikt worden te zien. Supervers en keurig bewaard in een koelcel. Wij wilden graag een mooi menu en kregen het advies te starten met Calamaris en het hoofdgerecht een mooie Dorade.
    Hetgeen ons werd geserveerd overtrof onze al hoge verwachtingen. Een subliem bereide Calamaris perfect gekruid en zo heerlijk mals als wij tevoren niet eerder mochten ervaren. Na de starter was de verwachting hoog voor de smaak van de Dorade. Inderdaad was de Dorade ook een streling voor de smaakpapillen.
    Kortom een zeer gastvrije en keurige bediening met een zeer hoge kwaliteit van eten. Hierbij is de prijs /kwaliteit verhouding bijzonder netjes.
    Hier gaan we vaker komen, waarbij we ook zakelijke gasten zonder schroom mee heen kunnen nemen.
    Gastvrouw en gastheer(kok) bedankt voor de culinaire Griekse reis in Weert.

12. Toppie eten en lieve nikkie en stelios

13. Cher Chanel

Heerlijk gegeten met me gezin.
    Eten was heerlijk.
    En de gastvrouw was heel vriendelijk.
    Zeker een aanrader.
    We komen zeker snel nog eens terug.

14. S. de Groot

Wederom heerlijk gegeten bij Rhodos in Weert. De zingende gastvrouw is superlief. De gastheer kookt de sterren van de hemel. De gyros van het livar varken is heerlijk. De moussaka om je vingers bij af te likken.
    Deze mensen werken 7 dagen in de week en je wordt altijd fantastisch bediend. Petje af.

15. Kelly Koperdraad

Het eten, de sfeer en de gastvrijheid zijn echt geweldig! Als je heerlijk Grieks wilt eten en je even in Griekenland wilt begeven, ben je hier aan het juiste adres. Het zijn ook grote porties, je gaat niet met trek naar huis ;P..

16. Het allerlekkerste griekse restaurant waar ik ben geweest, zeker net zo lekker als in griekenland zelf! Gyros en gebakken mosselen Zijn hier favoriet, maar alles is erg lekker!!! Wij komen hier met de hele familie geregeld, en altijd top service!

17. Daan Bongers

Beste griek van weert en omstreken, komen er al jaren. Vriendelijke service en natuurlijk heel lekker vers eten.

18. Cheyenne

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Rhodos! Bedankt voor het heerlijke eten en de gezelligheid!

19. Danielle Dentener

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Rhodos in Weert. Stelios bereid elke keer weer de gerechten met alle liefde en van hoge kwaliteit, zelfs voor mij als veganist wordt een vegetarisch gerecht omgetoverd tot vegan schotel met veel variatie. Als je echte kwaliteit en authentiek Grieks eten wilt dan is Rhodos de ENIGE griek in Weert!

20. Nicole Bohnen

Een Grieks restaurant waar je de echte Griekse keuken kan en mag proeven. Chapeau voor jullie goede keuken, kwaliteit, sfeer. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Zeker de moeite waard voor ieders die de Griekse keuken wil verkennen. Een genot, ❤️🥂🍽

21. Weer overheerlijk gegeten bij Rhodos. Al jaren de beste Griek in Weert!

22. Dieter en Anita

Heel leuk restaurant met heerlijk eten en een zingende bazin. Super.

23. M. Kneepkens

Heerlijk gegeten vanavond!
    Het vlees was super mals en de service was top,
    mede door de erg gezellige gastvrouw.
    Een echte aanrader, wat een Toptent!

24. Echt lekker Grieks eten, dan moet je bij Rodos zijn. Zoals altijd weer heerlijk gegeten met mijn lieve vrouw. Wij komen hier graag!

25. Helma en Fred

Wat een ambiance! Heerlijk gegeten met een bijzonder hartelijke Griekse gastvrouw. Lamskoteletjes zijn aan te raden. Daarnaast prachtige wijn. Nog nooit zo lekker gegeten!

26. Heerlijk eten en super gastvrij personeel!

27. Weer heerlijk gegeten vanavond. Zoals gewoonlijk heeft de kok Stellios zichzelf weer overtroffen. Voor de heerlijke authentieke Griekse keuken moet je bij Rhodos zijn. 👍🏻😍

28. Paul Janssen

Dat is lang geleden dat mijn gezin en ik zo lekker hebben gegeten.
    Heerlijk vlees en vis van top kwaliteit en wat een gezelligheid zeg, een hele lieve warme gezellige gastvrouw… echt een aanrader!

29. Gianna Luijs

Ik kom al bij dit restaurant sinds ik 5 jaar ben en ik geniet er elke keer weer van. Het is gewoon heerlijk. Het personeel is hard super vriendelijk, de muziek is sfeervol en de kok kan heerlijk koken. GA ZO DOOR! Xxx.

30. Geweldig ontvangst zodra je binnenkomst, daarna kom je binnen in een perfecte sfeer met muziek en mooi uitzicht waar je van kan genieten. Sevice is hartstikke goed met een ruim assortiment aan vleeswaren. Je gaat weer naar buiten met een volle buik en een lach op je gezicht.

31. Wat hebben wij genoten! Dit is echt wel de beste Griek van Weert en omstreken! Wij hebben onwijs heerlijk gegeten (goede porties, kwalitatief goed vlees en goed gekruid), gedronken en vooral veel gelachen. Wij zijn echt in de watten gelegd. Een gezellige, ontspannen en persoonlijke sfeer.

32. F & S Peeters

Wij waren zeer laat! Maar toch met alle egards naar binnen gehaald. De keuken ging weer open. De lamskoteletten zijn hier van de aller-beste kwaliteit, ook dank zij de kok. De gastvrouw is zeer hartelijk. Wij hadden een geweldige avond na een lange reis uit Ierland.
    Als wij een feest vieren gaan wij hier naar toe.

Hartelijk dank voor jaren (al meer dan 27 jaar!) van plezierig uit eten!

33. Ellen Veltmans

Mijn favoriete restaurant! Ik kom hier al jaren en geniet elke keer weer van het heerlijke vlees, tzatiki salade enz. Vooral de giros smaakt nergens zo lekker als hier. Ik hoop nog heel vaak te kunnen komen.

34. Goed restaurant, lekker eten!
    Vriendelijk personeel.

35. We hebben hier heerlijk gegeten!
    Heel vriendelijk personeel!
    De lekkerste Griek van Weert en omstreken!
    Echte aanrader!
    Verdiend een dikke 10

36. Op vakantie in Weert en de laatste avond uit eten geweest bij Rhodos met 10 personen.
    Wat een gezelligheid en heerlijk eten. Als we weer in Weert komen gaan we zeer zeker hier weer eten.
    Dank jullie voor de leuke avond.😀

37. Lekker eten en gezellige bediening. Zeker een aanrader als je in Weert bent. 👍👍

38. Mark vd veen

Potverdikke wat lekker eten hier 👍👍👍👍

En de beste maar vooral liefste bediening die je maar denken kunt.

39. Mirte Scheerman

Een gezellige avond gehad die begon met het hartelijke ontvangst wat we kregen. Het eten is van goede kwaliteit en wordt netjes geserveerd. Wederom een fijne avond gehad bij Rhodos in Weert.

40. Heerlijk en eerlijk gegeten… (vis) gastvrij en gezellig… Goede wijnen… Heerlijke baklava…

41. Sowieso de beste griek die er is. Heerlijke smaken, kwaliteit, top service, gezellig. Geen vreetschuur maar gewoon goed eten. Livar gyros is verrukkeluk evenals de Bieftaki.
    Met 3 voorgerechtjes was het iets te veel voor 2, maar nu kunnen we er lekker morgen nog van genieten :)
    Wij zijn fan!

42. We gaan niet vaak, maar als we gaan Grieken is dit de plek waar je heerlijk authentiek Grieks kan eten.
    Gezellige sfeer met een leuke Griekse gastvrouw die gezellig een babbeltje komt maken en af en toe een leuk deuntje zingt.
    Heerlijk genoten weer vanavond.

43. Super lekker allemaal, en ik heb daar de lekkerste Giros ever gegeten!
    De kinderen kregen allemaal nog een extra drankje gratis!
    En de volwassenen uiteraard vooraf een Grieks shotje Ouzo.

44. Geweldig restaurant, een beetje Griekenland in Weert inclusief vermaak!

45. Y.Leeuwenburgh

We hebben heerlijk gegeten! De kwaliteit van het Livar vlees was uitstekend en het was lekker bereid.
    De ontvangst is hartelijk en de sfeer is prima.
    Kortom voor herhaling vatbaar!

46. Echt het beste restaurant van heel Nederland, eigenaresse geweldigste vrouw die je ooit mee kan maken haar gun je de hele wereld echt hier moet je zijn geweest. Echt heel fijn hier komen hier 2 keer in de week en willen nooit meer zonder! Ze zijn geweldig.

47. Shewan Rauf

Vandaag lekker gegeten bij Rhodos in Weert. Wat een lekker sfeertje hangt daar. Heel fijn ontvangen door de serveerster en mochten aan een mooi tafel zitten aan het raam. Het voelde alsof ik weer in Griekenland was. Echt een aanrader!

48. Je waant je in dit restaurant alsof je in het echte Griekenland bent. Griekse muziek, heerlijke gerechten, lekkere wijn en een zeer goede sfeer. De gastvrouw is zeer gastvrij, open en heeft een zeer goed contact met de klanten, zingt de Griekse nummers mee. Restaurant op 5 minuten van het station te bereiken, zeker een tussenstop waard als U met de trein reist. Voor iedereen die van lekker Grieks eten houd is dit restaurant een must.

49. Op aanraden van de uitbaatster van het nabijgelegen café kozen we voor dit restaurant en het bleek een topadresje te zijn.

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, lekker eten aan een betaalbare prijs in een losse, leuke sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar!

50. Super lekker eten en een hele leuke gastvrouw! Echte aanrader! Lekkerste griek die ik ken.

51. Geweldig restaurant geweldige sfeer heerlijk eten!!!😍😍😍

52. Kom iedere maand hier om gezellig te eten, moet zeggen Nikki doet altijd haar best. Zaterdagavond is het meestal druk,reserveren is wel aan te bevelen. Vandaag spareribs gegeten(livarvlees),heb ze nog nooit zo goed gegeten. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen.

53. Marie-Michèle Stokbroeks

De lekkerste spareribs ooit gegeten. Verwend door Niki en Stelios!

54. Heerlijk gegeten weer!! Komen er al een aantal jaar.... Nikki 😘

55. Zondag geweest eten bi Rhodos, het ontvangst was gastvrij door de lieve Nikki en het eten overheerlijk! De bediening was ook heel goed ook al was het aardig druk! Ga zo door Rhodos wij komen zeker terug! 😉

56. Sfeer is gezellig, lekkere muziek. Heerlijk gegeten! Vriendelijke service en het lekkerste griekse eten dat we gehad hebben! Echt een aanrader!

57. Grieks eten kun je op heel veel plaatsen, maar niet op dit niveau. Dit kan alleen bij restaurant Rhodos. Nikky en stellios zorgen ervoor dat het een onvergetelijke avond wordt. Een aanrader voor iedereen die van heerlijk Grieks eten houdt en van heerlijke wijnen op fles!

58. Wat een leuke avond en met lekker eten! Van begin tot eind maakt eigenaresse Nikki er een gezellige sfeer van! Als je in Weert bent kun je hier heel goed terecht en met een goed gevoel naar huis gaan.

59. Afgelopen maandag weer gezellig wezen eten bij Rhodos Weert. Wij komen al lange tijd regelmatig bij Rhodos. Het eten is erg lekker en goed op smaak met ruime porties. Je word altijd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, gemoedelijke gastvrijheid bij Rhodos!

60. Wij komen hier al jaren. Altijd is het eten van dezelfde goede kwaliteit. Vaak hebben we ook de aanbevolen vis gegeten. Heerlijk. Ook de gezellige bediening

61. Claudia Goessens

Wat een super ervaring. Spontaan gaan eten en het is ons gelijk heerlijk bevallen. Het eten smaakt goed. Je proeft de goede kwaliteit, alles is goed gekruid en heerlijk mals. De eigenaaresse is heel vriendelijk. Ze vroeg zelfs of we een flesje water nodig hadden voor onze lange terug reis. Heel attent. Wij komen zeker nog een keer terug!

62. Onverwacht weer eens binnengevallen en wederom heerlijk gegeten. Correcte bediening met af en toe vocale ondersteuning van de Griekse muziek. gerechten prima toebereid en gekruid en een verzorgd kopje koffie na.
    We hadden ook nog de mazzel dat er taart van een verjaardag was waar we elk een stuk van mochten proeven.
    μέχρι την επόμενη φορά = tot de volgende keer :-)

63. Rene Potters

We hebben heerlijk gegeten, diverse soorten vlees en Griekse specialiteiten op aanraden van de bediening.
    Complimenten aan de kok en uiteraard aan de bediening.
    We komen zeker nog een keer terug.

64. We werden aangenaam verrast door verse vis. Heerlijk bereid en mooi opgediend. De gastvrouw en bediening waren voorkomend en attent. Super lekker toetje en natuurlijk vers! Ook op maandagavond 😊
    Toppers ga zo door💪

65. Hovsep Hovsepjan

Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Werkelijk voortreffelijk! De bediening is vriendelijk en het restaurant straalt een echte Griekse sfeer uit! We komen er graag en iedereen smult van alle lekkers. Echt de beste Griek waar ik ooit gegeten heb. De gerechten vond ik zeer goed gekruid en perfect klaargemaakt. Ondanks de drukte werden de gerechten vrij snel op tafel gezet. Personeel was ook zeer vriendelijk en professioneel. De sfeer in het restaurant was gezellig, zeker achterin de zaak… Echt een aanrader!

66. Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer mede door toedoen van Nicky en de meisjes die bedienen en natuurlijk de chefkok. Vriendelijk gastvrij en het gevoel dat je er even echt uit bent. Bedankt voor de fijne avond. Groetjes Sjeng en Els.

67. Lidy Meuwissen

Nikki, Stelios, gisteren weer in jullie restaurant geweest en samen met vriendinnen bij jullie gegeten. Heerlijke Bifteki en Giros gegeten, heerlijk mals en super lekker gekruid. Jullie zijn een echte aanrader! Al zo vaak bij jullie gegeten met mijn man en vrienden en altijd geweldig goed, fijne ambiance, vriendelijkheid, mooi tafeltje dat voor je wordt uitgezocht. Tot gauw en dank voor het lekkere eten ook namens mijn vriendinnen, warme groet Lidy

68. Ik kom al vanaf kleins afaan bij grieks restaurant Rhodos. Je krijgt een warm grieks welkom als je binnen komt. De bediening is super vriendelijk en het eten is overheerlijk. De producten zijn zeer vers en goed bereid. Ik kom graag naar grieks restaurant Rhodos voor een gezellige avond en overheerlijk eten!!

69. Heerlijk eten! Altijd verse producten en vers bereid. Lekker livar vlees.
    Stelios en Nikki wij komen altijd graag bij jullie eten. Heerlijk smaakvol.

70. Hebben zondag weer lekker gegeten bij Rhodos. Onder het toeziend oog van Nikki had Stelios weer iets bijzonders op ons bord getoverd. Heerlijk Grieks eten, mooie Griekse muziek, leuke Griekse bediening, beter kun je de week niet beginnen! Tot snel.
    Frank en Gerrie.

71. Afgelopen zaterdag een geweldige avond gehad bij Grieks Restaurant Rhodos. We werden gelijk geholpen door het personeel dat erg vriendelijk was!

Het eten was heerlijke en we hebben een top avond gehad!

72. Vandaag met z'n viertjes heerlijk gegeten bij Nikki en Stelios. Als voorgerecht verse mosselen gegeten. Een echte aanrader! Daarna hadden twee van ons lekkere livar spareribs super! Zoals altijd was de verse dorade ook weer geweldig. Helemaal top! Wij komen weer heel snel terug in dit echte Griekse restaurant.

73. Afgelopen zondag zijn wij bij het Grieks restaurant Rhodos geweest. Een vriendin van ons was jarig, op deze dag hadden een speciale kaart, met 5 gangen menu. Menu van voor tot hoofdgerecht. We hebben erg lekker gegeten bij deze Griek, dat hebben we nog nooit gehad bij een sterren restaurant.
    Eigenaar van het restaurant is kok. Het eten is niet alleen lekker maar ook goeie kealiteit(Livar vlees). Het gerecht is een waar kunstwerk op je bord. Een klein minpuntje is dat je zonder reservering vaak geen plek hebt.
    Een dikke tien voor dit restaurant, want zo een restaurant vind je zelden. Bediening is top en vlug, maar belangrijker nog, nog vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug bij Rhodos.

Tot de volgende keer.
    Groetjes Anna.

74. Gideon Edel

75. Evert Bravenboer

Als ik in Nederland ben bij vrienden in Weert, wil ik altijd eerst naar Nikkie heerlijk Grieks eten. Ik heb 2 jaar in Griekenland gewoond en ik kon nooit iets vinden bij verschillende Griekse Restaurants in Nederland wat ik gewend was, de echte Griekse keuken, tot dat mijn vrienden me meenamen in Weert, daar kreeg ik het gevoel dat ik weer in Griekenland was. De heerlijke Griekse sfeer, de bediening en natuurlijk het Griekse eten dat ik gewend was in mijn tijd dat ik in Griekenland woonde. TOP Nikkie jij heb mij weer het gevoel gegeven of ik weer in Griekenland zit te eten.

76. Als je binnenkomt wordt je gelijk aangevallen door een mevrouw. Dan krijg je de menukaart en komt die mevrouw meteen vertellen wat je het beste kan nemen. Zit ze ook nog eens aan mijn ketting. Ik bepaal zelf wel wat ik besteld. Had mosselen als voorgerecht en die dreven in de olie. Had boerengerecht als hoofdmenu en dedan giros daarvan was aangebrand. Heb nog nooit zo slecht in een Grieks restaurant gegeten. Hoorde ook steeds ping van de magnetron zeg genoeg denk ik.

77. Vandaag weer eens heerlijk gegeten bij Nikki en Stellios. Deze keer lieten we ons eens verassen, zo proef je ook eens dingen die je anders nooit zou bestellen, zoals inktvis, deze was heerlijk!
    De ontvangst is altijd uiterst hartelijk en de nieuwe Griekse serveerster Katharina is een aanwinst, past helemaal in de sfeer van het huis. We hebben inmiddels alle familie en vrienden al meegenomen en ze willen allemaal voortaan vaker gaan! Niets dan lof!!

78. Sokol Muhja

Vandaag maandag is mijn vrije dag en ging ik naar Weert om vrienden te bezoeken!! En ging ik ook eten bij Griekse Restaurant Rodos!! Wat een sfeer en belangrijk: het eten was zo lekker met lange r lekkerrrrrrrrr en mooi music Grieks en mevrouw Nikki van de bediening zingt prachtig!
    En zeker tot gauw

Bedank voor dit lekkere diner!

79. Bas de Witt

Donderdagavond weer heerlijke gegeten bij Rhodos Weert.
    We komen vaker eten bij dit uitstekende restaurant en nergens kun je zo lekker echt Grieks eten. Elke keer weer worden we warm onthaalt door gastvrouw Nikki. De chef Stelios heeft echt een passie voor goed eten. Dat proef je ook aan de gerechten. De sfeer is gezellig en knus en men kan echt ontspannen genieten van het eten & drinken.
    Dank jullie wel Nikki & Stelios!

80. Kees de Witt

Weer een gezellige avond gehad met een hartelijke ontvangst door Nikki en een heerlijke maaltijd bereid door Stellios. Hij weet altijd de juiste kruiden te gebruiken in de juiste hoeveelheid terwijl Nikki altijd met een verrassend extra lekkernij klaarstaat.
    Ik zal hier nog vaak terugkomen

81. Lekker eten. Sfeervol. Gezellig. Heel vriendelijke gastvrouw! Zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader dus!

82. astrid jacobs lindner

Wauw!! Echt eten!!! Bijna op vakantie gevoel, genieten met een grote G!

83. MV 13 punten

Authentiek Grieks restaurant, je loopt binnen en de gastvrouw Nikki zingt graag mee met de Griekse muziek, heerlijke gerechten en ook nog livar vlees. Alles met zorg bereid. Ik zeg een aanrader voor iedereen die echt de Griekse sfeer wil proeven in Weert!

84. Yolanda Houben

Het was geweldig. Van de buitenkant denk je het niet meteen maar zodra je binnenkomt wordt je hartelijk verwelkomt en waan je gelijk in Griekenland. Nikki zingt heerlijk mee met de Griekse muziek en het duurt even dat je het menu kunt bestellen door alle entertainment maar zodra je het eten krijgt smaakt het heerlijk en is het vooral de moeite waard. Speciaal vind ik het ook omdat het Livarvlees is. Een eerlijk stukje vlees. Ik kom hier zeker terug.

85. Nelleke Gommans

Verse vis, échte calamaris, heerlijk vlees met héél veel liefde voor jou bereid. Meer moet dat niet zijn.
    Een dikke 10!

86. Maaike Haalstra

Heel lekker gegeten! Goede service en gezellige sfeer! Hier komen we vaker! =D

87. Een leuk gezellige avond gehad. Het eten wad heerlijk en heel goed van temperatuur. De bediening was uitermate vriendelijk!

88. Gabri van Cruchten

Lekker eten, heb de mixed grill gepakt. Het was heerlijk!

89. We eten regelmatig hier en het is altijd lekker en vers. Vanavond ook weer genoten! Het is altijd gezellig bij Nikki en Stelios.

90. Wessel Van de vorst

Ik ben er wezen eten met mijn verjaardag samen met mijn vader. Leuke sfeer, geweldig personeel en vooral natuurlijk verrukkelijk eten.
    Zeker aan te raden voor een gezellige avond!!

91. Karin hugo en tess

Nikki en Stelios zijn erg gastvrij, het eten is iedere keer weer heerlijk. Nergens in Griekenland zo'n lekkere moussaka en pasticio kunnen ontdekken.

92. Zoals iedere keer weer heerlijk gegeten hier vanavond! Super sfeer! Even wegdromen in de Griekse sferen. Toppers zijn het! Een echte aanrader!!

93. Blijft mijn favoriete restaurant. Heerlijk eten, altijd een warm welkom en een goed gevuld bord. Super bedankt Nicky en Stelios voor jullie gastvrijheid. 🍀👍💋

94. Super bediening en heerlijk eten.... 👍

95. Oscar Nijst

We hebben de eigenaresse een mooi menu samen laten stellen met super verse calamaris en pasticio. De retsina was uitstekend. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

96. Van der Elst

Hartelijk ontvangen en bij het bestellen werd er uitbundig advies geven om iets nieuws te proberen. De sfeer is gemoedelijk gezellig. We hebben heerlijk gegeten en zijn voldaan naar huis gegaan

97. Lonneke

Zeer enthousiaste en vriendelijke gastvrouw...die ons adviseerde om van alles wat te proeven.... ontzettend lekker... de sfeer was fantastisch warm en hartelijk de aanbevollen taart ipv ijs overtrof onze verwachtingen... kortom heerlijk gegeten

98. Gert claes

Altijd fijn om hier binnen te komen, vriendelijke gastvrouw, de keuken is eerlijk en de prijs/kwaliteit klopt. De kok heeft ook altijd geweldige suggesties! De beste calamares en tzatziki vind je hier!

99. Marion mertens

Het eten is authentiek grieks en super lekker. De bediening is persoonlijk en heel vriendelijk!! Echt een aanrader!!!

100. Wat een super restaurant. Alles klopt. Prijs/kwaliteit; sfeer; de mensen! Kortom alles!
    Voor ons hèt Grieks restaurant van Limburg! Een echte aanrader.

Volgende pagina