Rhodos in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

Parkeergelegeheden in de nabije omgeving.

Emmasingel – Walburgpassage ( 1 – 2 minuten lopen )

Kalosorisate ! - Welkom !

Sinds 22 augustus 1991 is restaurant Rhodos een begrip en vertrouwd adres in Weert voor een gezellig, knus en lekker avondje tafelen. Hier kan men genieten van de echte Griekse specialiteiten die met trots en passie door onze chef-kok Stelios worden bereid.

Onze uitgebreide menukaart bestaat uit allerlei heerlijke mezedes (kleine hapjes) van vlees, vis, grill, oven en vegetarische gerechten en verder uit authentieke gerechten uit heel Griekenland.

Stelios staat borg voor een heerlijke keuken met verse producten, hoge kwaliteit, aandacht voor eerlijke ingrediënten en subtiele gerechten en combinaties. Zeer smaakvol, geen haast en met een vriendelijke sfeer.

In dit Griekse restaurant krijg je het gevoel alsof je gezellig bij iemand thuis bent met heerlijk eten. Grieks eten kun je op meerdere plaatsen, maar Grieks eten op kwaliteitsniveau is alleen mogelijk bij restaurant Rhodos. Er is een aparte rook en wachtruimte.

U kunt bij ons ook op het ruime terras dineren en genieten van de zon. Verder kunt u de producten ook afhalen en bedrijfs- of familiefeesten organiseren. Voor live muziek kunnen wij zorgen.

Wij hopen u in ons gastvriendelijk restaurant te mogen verwelkomen en voor u een heerlijke en gezellige avond te verzorgen.

Immers: ” een goede maaltijd brengt goede mensen samen”.

• Koosjer

1319582916 90
1419206137 92
1471947841 95

1. Heerlijk gegeten weer!! Komen er al een aantal jaar.... Nikki 😘

2. Zondag geweest eten bi Rhodos, het ontvangst was gastvrij door de lieve Nikki en het eten overheerlijk! De bediening was ook heel goed ook al was het aardig druk! Ga zo door Rhodos wij komen zeker terug! 😉

3. Sfeer is gezellig, lekkere muziek. Heerlijk gegeten! Vriendelijke service en het lekkerste griekse eten dat we gehad hebben! Echt een aanrader!

4. Grieks eten kun je op heel veel plaatsen, maar niet op dit niveau. Dit kan alleen bij restaurant Rhodos. Nikky en stellios zorgen ervoor dat het een onvergetelijke avond wordt. Een aanrader voor iedereen die van heerlijk Grieks eten houdt en van heerlijke wijnen op fles!

5. Wat een leuke avond en met lekker eten! Van begin tot eind maakt eigenaresse Nikki er een gezellige sfeer van! Als je in Weert bent kun je hier heel goed terecht en met een goed gevoel naar huis gaan.

6. Afgelopen maandag weer gezellig wezen eten bij Rhodos Weert. Wij komen al lange tijd regelmatig bij Rhodos. Het eten is erg lekker en goed op smaak met ruime porties. Je word altijd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, gemoedelijke gastvrijheid bij Rhodos!

7. Wij komen hier al jaren. Altijd is het eten van dezelfde goede kwaliteit. Vaak hebben we ook de aanbevolen vis gegeten. Heerlijk. Ook de gezellige bediening

8. Claudia Goessens

Wat een super ervaring. Spontaan gaan eten en het is ons gelijk heerlijk bevallen. Het eten smaakt goed. Je proeft de goede kwaliteit, alles is goed gekruid en heerlijk mals. De eigenaaresse is heel vriendelijk. Ze vroeg zelfs of we een flesje water nodig hadden voor onze lange terug reis. Heel attent. Wij komen zeker nog een keer terug!

9. Onverwacht weer eens binnengevallen en wederom heerlijk gegeten. Correcte bediening met af en toe vocale ondersteuning van de Griekse muziek. gerechten prima toebereid en gekruid en een verzorgd kopje koffie na.
    We hadden ook nog de mazzel dat er taart van een verjaardag was waar we elk een stuk van mochten proeven.
    μέχρι την επόμενη φορά = tot de volgende keer :-)

10. Rene Potters

We hebben heerlijk gegeten, diverse soorten vlees en Griekse specialiteiten op aanraden van de bediening.
    Complimenten aan de kok en uiteraard aan de bediening.
    We komen zeker nog een keer terug.

11. We werden aangenaam verrast door verse vis. Heerlijk bereid en mooi opgediend. De gastvrouw en bediening waren voorkomend en attent. Super lekker toetje en natuurlijk vers! Ook op maandagavond 😊
    Toppers ga zo door💪

12. Hovsep Hovsepjan

Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Werkelijk voortreffelijk! De bediening is vriendelijk en het restaurant straalt een echte Griekse sfeer uit! We komen er graag en iedereen smult van alle lekkers. Echt de beste Griek waar ik ooit gegeten heb. De gerechten vond ik zeer goed gekruid en perfect klaargemaakt. Ondanks de drukte werden de gerechten vrij snel op tafel gezet. Personeel was ook zeer vriendelijk en professioneel. De sfeer in het restaurant was gezellig, zeker achterin de zaak… Echt een aanrader!

13. Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer mede door toedoen van Nicky en de meisjes die bedienen en natuurlijk de chefkok. Vriendelijk gastvrij en het gevoel dat je er even echt uit bent. Bedankt voor de fijne avond. Groetjes Sjeng en Els.

14. Lidy Meuwissen

Nikki, Stelios, gisteren weer in jullie restaurant geweest en samen met vriendinnen bij jullie gegeten. Heerlijke Bifteki en Giros gegeten, heerlijk mals en super lekker gekruid. Jullie zijn een echte aanrader! Al zo vaak bij jullie gegeten met mijn man en vrienden en altijd geweldig goed, fijne ambiance, vriendelijkheid, mooi tafeltje dat voor je wordt uitgezocht. Tot gauw en dank voor het lekkere eten ook namens mijn vriendinnen, warme groet Lidy

15. Ik kom al vanaf kleins afaan bij grieks restaurant Rhodos. Je krijgt een warm grieks welkom als je binnen komt. De bediening is super vriendelijk en het eten is overheerlijk. De producten zijn zeer vers en goed bereid. Ik kom graag naar grieks restaurant Rhodos voor een gezellige avond en overheerlijk eten!!

16. Heerlijk eten! Altijd verse producten en vers bereid. Lekker livar vlees.
    Stelios en Nikki wij komen altijd graag bij jullie eten. Heerlijk smaakvol.

17. Hebben zondag weer lekker gegeten bij Rhodos. Onder het toeziend oog van Nikki had Stelios weer iets bijzonders op ons bord getoverd. Heerlijk Grieks eten, mooie Griekse muziek, leuke Griekse bediening, beter kun je de week niet beginnen! Tot snel.
    Frank en Gerrie.

18. Afgelopen zaterdag een geweldige avond gehad bij Grieks Restaurant Rhodos. We werden gelijk geholpen door het personeel dat erg vriendelijk was!

Het eten was heerlijke en we hebben een top avond gehad!

19. Vandaag met z'n viertjes heerlijk gegeten bij Nikki en Stelios. Als voorgerecht verse mosselen gegeten. Een echte aanrader! Daarna hadden twee van ons lekkere livar spareribs super! Zoals altijd was de verse dorade ook weer geweldig. Helemaal top! Wij komen weer heel snel terug in dit echte Griekse restaurant.

20. Afgelopen zondag zijn wij bij het Grieks restaurant Rhodos geweest. Een vriendin van ons was jarig, op deze dag hadden een speciale kaart, met 5 gangen menu. Menu van voor tot hoofdgerecht. We hebben erg lekker gegeten bij deze Griek, dat hebben we nog nooit gehad bij een sterren restaurant.
    Eigenaar van het restaurant is kok. Het eten is niet alleen lekker maar ook goeie kealiteit(Livar vlees). Het gerecht is een waar kunstwerk op je bord. Een klein minpuntje is dat je zonder reservering vaak geen plek hebt.
    Een dikke tien voor dit restaurant, want zo een restaurant vind je zelden. Bediening is top en vlug, maar belangrijker nog, nog vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug bij Rhodos.

Tot de volgende keer.
    Groetjes Anna.

21. Gideon Edel

1 punt
  22. Evert Bravenboer

Als ik in Nederland ben bij vrienden in Weert, wil ik altijd eerst naar Nikkie heerlijk Grieks eten. Ik heb 2 jaar in Griekenland gewoond en ik kon nooit iets vinden bij verschillende Griekse Restaurants in Nederland wat ik gewend was, de echte Griekse keuken, tot dat mijn vrienden me meenamen in Weert, daar kreeg ik het gevoel dat ik weer in Griekenland was. De heerlijke Griekse sfeer, de bediening en natuurlijk het Griekse eten dat ik gewend was in mijn tijd dat ik in Griekenland woonde. TOP Nikkie jij heb mij weer het gevoel gegeven of ik weer in Griekenland zit te eten.

23. Als je binnenkomt wordt je gelijk aangevallen door een mevrouw. Dan krijg je de menukaart en komt die mevrouw meteen vertellen wat je het beste kan nemen. Zit ze ook nog eens aan mijn ketting. Ik bepaal zelf wel wat ik besteld. Had mosselen als voorgerecht en die dreven in de olie. Had boerengerecht als hoofdmenu en dedan giros daarvan was aangebrand. Heb nog nooit zo slecht in een Grieks restaurant gegeten. Hoorde ook steeds ping van de magnetron zeg genoeg denk ik.

24. Vandaag weer eens heerlijk gegeten bij Nikki en Stellios. Deze keer lieten we ons eens verassen, zo proef je ook eens dingen die je anders nooit zou bestellen, zoals inktvis, deze was heerlijk!
    De ontvangst is altijd uiterst hartelijk en de nieuwe Griekse serveerster Katharina is een aanwinst, past helemaal in de sfeer van het huis. We hebben inmiddels alle familie en vrienden al meegenomen en ze willen allemaal voortaan vaker gaan! Niets dan lof!!

25. Sokol Muhja

Vandaag maandag is mijn vrije dag en ging ik naar Weert om vrienden te bezoeken!! En ging ik ook eten bij Griekse Restaurant Rodos!! Wat een sfeer en belangrijk: het eten was zo lekker met lange r lekkerrrrrrrrr en mooi music Grieks en mevrouw Nikki van de bediening zingt prachtig!
    En zeker tot gauw

Bedank voor dit lekkere diner!

26. Bas de Witt

Donderdagavond weer heerlijke gegeten bij Rhodos Weert.
    We komen vaker eten bij dit uitstekende restaurant en nergens kun je zo lekker echt Grieks eten. Elke keer weer worden we warm onthaalt door gastvrouw Nikki. De chef Stelios heeft echt een passie voor goed eten. Dat proef je ook aan de gerechten. De sfeer is gezellig en knus en men kan echt ontspannen genieten van het eten & drinken.
    Dank jullie wel Nikki & Stelios!

27. Kees de Witt

Weer een gezellige avond gehad met een hartelijke ontvangst door Nikki en een heerlijke maaltijd bereid door Stellios. Hij weet altijd de juiste kruiden te gebruiken in de juiste hoeveelheid terwijl Nikki altijd met een verrassend extra lekkernij klaarstaat.
    Ik zal hier nog vaak terugkomen

28. Lekker eten. Sfeervol. Gezellig. Heel vriendelijke gastvrouw! Zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader dus!

29. astrid jacobs lindner

Wauw!! Echt eten!!! Bijna op vakantie gevoel, genieten met een grote G!

30. Authentiek Grieks restaurant, je loopt binnen en de gastvrouw Nikki zingt graag mee met de Griekse muziek, heerlijke gerechten en ook nog livar vlees. Alles met zorg bereid. Ik zeg een aanrader voor iedereen die echt de Griekse sfeer wil proeven in Weert!

31. Yolanda Houben

Het was geweldig. Van de buitenkant denk je het niet meteen maar zodra je binnenkomt wordt je hartelijk verwelkomt en waan je gelijk in Griekenland. Nikki zingt heerlijk mee met de Griekse muziek en het duurt even dat je het menu kunt bestellen door alle entertainment maar zodra je het eten krijgt smaakt het heerlijk en is het vooral de moeite waard. Speciaal vind ik het ook omdat het Livarvlees is. Een eerlijk stukje vlees. Ik kom hier zeker terug.

32. Nelleke Gommans

Verse vis, échte calamaris, heerlijk vlees met héél veel liefde voor jou bereid. Meer moet dat niet zijn.
    Een dikke 10!

33. Maaike Haalstra

Heel lekker gegeten! Goede service en gezellige sfeer! Hier komen we vaker! =D

34. Een leuk gezellige avond gehad. Het eten wad heerlijk en heel goed van temperatuur. De bediening was uitermate vriendelijk!

35. Gabri van Cruchten

Lekker eten, heb de mixed grill gepakt. Het was heerlijk!

36. We eten regelmatig hier en het is altijd lekker en vers. Vanavond ook weer genoten! Het is altijd gezellig bij Nikki en Stelios.

37. Wessel Van de vorst

Ik ben er wezen eten met mijn verjaardag samen met mijn vader. Leuke sfeer, geweldig personeel en vooral natuurlijk verrukkelijk eten.
    Zeker aan te raden voor een gezellige avond!!

38. Karin hugo en tess

Nikki en Stelios zijn erg gastvrij, het eten is iedere keer weer heerlijk. Nergens in Griekenland zo'n lekkere moussaka en pasticio kunnen ontdekken.

39. Zoals iedere keer weer heerlijk gegeten hier vanavond! Super sfeer! Even wegdromen in de Griekse sferen. Toppers zijn het! Een echte aanrader!!

40. Blijft mijn favoriete restaurant. Heerlijk eten, altijd een warm welkom en een goed gevuld bord. Super bedankt Nicky en Stelios voor jullie gastvrijheid. 🍀👍💋

41. Super bediening en heerlijk eten.... 👍

42. Oscar Nijst

We hebben de eigenaresse een mooi menu samen laten stellen met super verse calamaris en pasticio. De retsina was uitstekend. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

43. Van der Elst

Hartelijk ontvangen en bij het bestellen werd er uitbundig advies geven om iets nieuws te proberen. De sfeer is gemoedelijk gezellig. We hebben heerlijk gegeten en zijn voldaan naar huis gegaan

44. Lonneke

Zeer enthousiaste en vriendelijke gastvrouw...die ons adviseerde om van alles wat te proeven.... ontzettend lekker... de sfeer was fantastisch warm en hartelijk de aanbevollen taart ipv ijs overtrof onze verwachtingen... kortom heerlijk gegeten

45. Gert claes

Altijd fijn om hier binnen te komen, vriendelijke gastvrouw, de keuken is eerlijk en de prijs/kwaliteit klopt. De kok heeft ook altijd geweldige suggesties! De beste calamares en tzatziki vind je hier!

46. Marion mertens

Het eten is authentiek grieks en super lekker. De bediening is persoonlijk en heel vriendelijk!! Echt een aanrader!!!

47. Wat een super restaurant. Alles klopt. Prijs/kwaliteit; sfeer; de mensen! Kortom alles!
    Voor ons hèt Grieks restaurant van Limburg! Een echte aanrader.

48. Linda Paans

Echt Grieks, heerlijk eten!!

49. Buitengewoon heerlijk gegeten en wat een vrolijke gastvrouw !
    Absoluut de moeite waard hier te eten.
    Echt Grieks eten met heerlijke smaken

50. Maria Scheffer

Geweldig lekker gegeten vanavond. We komen regelmatig bij Rodos en worden altijd hartelijk begroet door Nikki. Ze vraagt naar de familie, laat ons altijd extra gerechtjes proeven en weet ons te vermaken met griekse tips, weetjes en middeltjes voor keuken en gezondheid. Stelios bestiert de hele keuken, alles is vers. Vanavond kreeg ik witte tarama naast de meer bekende roze om te proeven. Verse tzatziki. Mosselen en garnalen. Heerlijk. Ze verkopen ook heerlijke olijfolie en honing. We vertrokken met volle buikjes en een goed gevoel. Tot de volgende keer!

51. Nicole maes

We dachten vanmiddag op Koningsdag bij Rhodos wat te drinken met twee kids. We zaten buiten op het terras. Allereerst duurde het erg lang voor er iemand van de bediening kwam vragen...
    Toen kwam de bazin en snauwde behoorlijk naar mijn dochter dat ze niet op d'r knieën in de stoel mocht zitten. Eenmaal ons drinken gekregen dachten we meteen te betalen, zogedaan en de jongedame nam het briefje van 50€ aan ze vouwde het en liep naar een volgende tafel en vervolgens naar binnen. We hadden voor 10€ geconsumeerd en wachtten op ons wisselgeld 40€. Toen de jongedame naar buiten kwam zonder geld, vroeg ik haar naar het wisselgeld waarop ze antwoorde aan wie heeft u betaald. Jaaaa deze jongedame had zelf het briefje van 50€ aangenomen.
    Ze liep naar binnen waarop de bazin erg klantonvriendelijk naar buiten kwam... We hadden volgens haar met 10€ betaald ipv 50€. We weten 100% zeker dat dit niet het geval is, er is met 50€ betaald!!! Ze ging behoorlijk tekeer en ook de baas meende zich er nog even in te mengen, allebei niet voor rede vatbaar en op het agressieve af!!! Naar de 40€ konden we fluiten en met een behoorlijke kater konden we vertrekken!!!
    Wij komen hier nooit meer!!! De klantvriendelijkheid is ver te zoeken, onbeschoft en onprofessioneel!!!

52. Familie Peersman

Heerlijk restaurant, liefdevolle eigenaresse die weet waar ze t over heeft. Gewoon heerlijk eten voor een eerlijke prijs in een ongedwonge sfeer waarbij de eigenaresse op de tijd lekker meezingt met de muziek. Tot gauw!!

53. Robbert Jan Veraa

Ik had voor Rhodos gekozen naar aanleiding van de recensies.
    Ik hou van Grieks eten maar een nieuwe Griek dus geen te hoge verwachtingen.
    Na een vriendelijk ontvangst werd er vrijelijk verteld wat de specialiteiten van de dag waren.
    Ik ben blij dat ik ze gevolgd heb want ik heb er uitstekend gegeten.
    De sfeer was aangenaam, ik ben benieuwd hoe dat ie is als je er gaat op een zaterdag avond (ik ging op donderdag avond).
    Ben je in Weert, ga hier zeker een hapje eten!!!
    Vergeet niet ook eens op hun Facebook pagina te kijken voor je gaat; misschien zie je er wel iets op staan dat je graag wil proeven (en dat niet op de menu staat)!

54. Gister voor de eerste keer bij Rhodos gaan eten.
    Van te voren geen hoge verwachtingen, gewoon een simpel etentje bij een Griek.
    Ik was blij verrast.
    Leuke sfeer. Lekker gegeten en werkelijk super goede wijn.
    Ben je in Weert, ga hier zeker een hapje eten!!!

55. Het is een gezellige restaurant. De service is perfect. Het eten is erg lekker. Alles is netjes en in orden.

56. Dafni Efstratiou

Nice place! Very friendly! The food was very nice and tasty, you should try Calamari it was very fresh. You can find a lot of Greek plates, pastitsio, souvlaki, gyros, calamari,tzatziki,feta saganaki etc.
    I would defenetly recommend this place.

57. Inge & Bart

Afgelopen zaterdagavond samen met mijn partner bij restaurant Rhodos wezen eten. Dit was echt een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar! De gastvrouw en bediening zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Op aanraden van de eigenaresse hadden wij verschillende warme en koude voorgerechtjes besteld. Dit was zalig!
    Als hoofdgerecht hadden wij een schotel met livar vlees (heerlijk mals) en verschillende soorten verse vis. Je kon duidelijk proeven dat dit vers bereid wordt. Bovendien heeft dit restaurant goede flessen wijn voor een leuke prijs.
    Het restaurant is erg leuk en authentiek Grieks ingericht.
    Het is ook fijn dat ze bij Rhodos echt de tijd voor je nemen en het avondvullend is.
    Wij komen hier zeker snel terug!

58. Een super gezellige avond gehad met zn 9en lekker getafeld! Service was top en een super sfeer, en weer heerlijk gegeten! Zeker een aanrader voor iedereen die van de Griekse keuken en gezelligheid houdt.

59. Wouter 217 punten

Gegeten met 5 personen, waarvan 2 kinderen.

Service:
    De bediening door de gastvrouw is wel gastvrij, maar naar onze begrippen ietwat apart en vrijpostig, maar wel met goede bedoelingen. Wat niet goed is, is dat ze ons met een keukenschort aan bediende, de glazen met de handen aan de bovenrand vastpakte en achter de bar niesde zonder een zakdoek o.i.d. voor te houden.
    De jongedame van de bediening was daarentegen heel vriendelijk, beleefd, correct en net gekleed. Erg goed dus.

Sfeer:
    Gezellige inrichting in de typische Griekse stijl.

Eten & drinken:
    De bestelde schotels waren overdadig en erg lekker. Heerlijk mals vlees en de verschillende soorten ook allemaal met hun eigen smaak. De hoeveelheid salade was naar verhouding ietwat aan de kleine kant. De kinderkaart had iets uitgebreider gemogen (bijv. enkele gerechten met 1 soort vlees, zodat kinderen beter het vlees kunnen kiezen dat ze het liefst eten).

Prijs / kwaliteit:
    De prijzen zijn gangbaar voor dit soort restaurants.

Als met al nog een paar punten voor verbetering, maar wel prima eten.

60. Met de nodige twijfel hier eens binnengestapt voor een hapje. De inrichting is mooi en netjes verzorgd. Het stokbroodmandje was doordrenkt met olijfolie en koud. Niet lekker en deels laten staan. Toen kwam het hoofdgerecht. Nog nooit zo'n lekker Grieks gerecht gehad. Heerlijke smaak en elk stukje vlees smaakte anders. Het vlees is niet droog zoals bij de meeste Griekse restaurants. We werden op tijd en goed verzorgd met drank en extra bestellingen. De gastvrouw is bijzonder aardig en maakt een praatje. Al met al ontzettend lekker gegeten en deze Griek laat alle andere door ons bezochte Griekse restaurants ver achter zich!

61. Net weer een hapje gegeten bij Rhodos. Je wordt er altijd gastvrij ontvangen door de lieve Nikki. Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk. Voor ons geen ander Grieks restaurant. Stelios en Nikki zijn 👍

62. Maxime Mazaraki

Heerlijk pasta met zalm gegeten. Alles was goed: vriendelijke bediening, mooie plek om te zitten, het eten was perfect. We komen zeker een keer terug!

63. Ik ben gisteren gekomen met 3 andere personen. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was super. Als we nog een keer langs weert komen, komen we zeker langs! Ik heb de lamskotelettjes gegeten en die waren echt goed. Zeker een aanrader. Top

64. It was one of our best nights with my family! The atmosphere was very cozy and the people very friendly! The food was delicious especially the "kalamarakia" .

65. hilbolling geert en ria

Uitstekende bediening en heerlijk eten. De huiswijn is zacht en rood. Een aanrader voor echte liefhebbers van lekker. Grieks eten.
    Met een beetje geluk zingt de eigenaresse speciaal voor jou en waan je je in de zonneschijn van Apollo.

66. Annalies van Eldijk

Het is goed vertoeven bij Nikkie en Stellios. We worden altijd vriendelijk bediend en komen nooit iets te kort. De rode wijn die Nikkie aanbeveelt is heeeerlijk. Net als het eten. Dank je wel, het is genieten met een grote G.

67. Een TOP ervaring mag ik wel zeggen. Woensdagavond 14 december hebben wij voor het eerst bij Rhodos (Grieks restaurant te Weert) gegeten en het was een top ervaring. De gastvrouw Nikki verstaat haar vak perfect, je voelt je vanaf binnenkomst gelijk welkom. Nikki 'legt je in de watten' met haar advies en lekkernijtjes. We hebben heerlijk gegeten (biologisch vlees van de grill en mijn vrouw de vis trio). Allemaal erg smaakvol, je proeft gelijk dat het met liefde is klaargemaakt, zeker te weten dat de kok zijn vak verstaat en passie heeft voor koken. Hoe 'n gewoon doordeweeks noodzakelijke maaltijd ver van huis je het 'vakantie gevoel' kan meegeven. We zijn thuis gelijk gaan kijken wanneer we een reden kunnen bedenken om weer eens die kant op te gaan en bij Nikki aan tafel te schuiven. Nikki, bedankt voor je gastvrijheid en voor het heerlijke eten. We komen snel terug!

68. Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Stelios en Nikki. Bedankt voor de goede zorgen en tot snel.

69. Vandaag hadden we heerlijk gegeten bij Rhodos. Een heerlijk voorgerecht van fetakaas in filodeeg met honing en sesamzaadjes. Als hoofdgerecht had ik giros, de lekkerste giros die ik ooit heb gehad. De gastvrouw is hartstikke gezellig, en er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. Verreweg het lekkerste en beste grieks restaurant in Weert!

70. Perfecte avond, lekker gegeten. Gezellig. Bedankt Nikki.

71. Vandaag op 13 november weer super en heerlijk gegeten bij Stelios en Nikki. Als voorgerecht fetakaas in ei gebakken met een heerlijke honing sesam saus. Als hoofdgerecht door Stelios samengestelde visschotel. Mijn vrouw had nog een lekker na toetje van chocolade. Wat kan die Stelios toch goed koken en Nikki als gastvrouw gewoon super. Niks anders dan lof!

72. Kwalitatief veruit de beste Griek die ik ken!

Zeer smaakvol en mals vlees, ruime porties en een vrolijke goedlachse eigenaresse!

73. Heerlijke kalfslever gegeten... super mals. Top!! Mooie en gastvrije bediening. Een aanrader

74. Gewoon helemaal prima. De duidelijk verse ingrediënten waren lekker klaargemaakt. Mijn bord was mooi opgemaakt. Complimenten voor de service en gastvrijheid. Ik kom alleen al voor dit restaurant graag weer naar Weert.

75. Lekker eten en vriendelijk personeel. Al jaren klanten van Rhodos en we worden telkens weer verrast door de kookkunsten van Stelios. Bedankt voor de fijne avond.

76. Laatst gegeten bij Rhodos. Het eten was erg lekker. Sfeer was heel gezellig. Mijn complimenten voor deze mensen die je een heerlijke leuke avond verzorgen, personeel heel vriendelijk.

Het is echt een aanrader!!

77. Kalinichta Stelios en Nikki mou,

Vanavond wederom heerlijk gegeten met een lekker Mythos biertje en rood wijntje toe... Puur genieten noemen wij het.
    The Place To be in Weert hou je van authentieke Griekse cuisine. Wij komen snel terug!!

Lieve groet,
    Conny en Patrick

78. Heerlijk gegeten, leuke bediening. Op aanraden van gastvrouw voorgerecht en hoofdgerecht gekozen, erg lekker, goed advies. Ook wijnadvies was perfect.
    Fles water en drankje na van het huis.
    Kortom voor herhaling vatbaar.

79. Nikki en stelios jullie hadden weer lekker voor ons gekook was verukkelijk maar zo is het altijd bedankt voor de ouzo en de wijn tot snel grtjs jp en miranda

80. Het moet gezegd, dit is geen gewone Griek. Volgens mij komen er veel vaste klanten, sommigen werden zeer hartelijk (met zoen en al) ontvangen. Heel erg lekker gegeten. Prima lamsvlees, goed op smaak. Afgerond met een meesterlijke baklava. Met prima ijs, maar helaas (minpuntje) met nepslagroom uit een spuitbus. Jammer. Goeie koffie, dat dan weer wel. Voor herhaling vatbaar.

81. Vanavond gegeten bij Rhodos waar we hartelijk ontvangen werden zoals altijd. Het eten was heerlijk en de bediening ook top!!Voor ons de beste griek van Weert en omstreken, hier al vaker gegeten en altijd met een tevreden gevoel vertrokken. Tot de volgende keer!

82. Gezellig restaurant,vriendelijk personeel,sfeervol. Wij voelen ons altijd thuis in dit restaurant bij Nikki en Stelios.

Een echte aanrader!!

83. Marie-Michèle Stokbroeks

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Nikki en Stelios. Vlees (Livar) zoals altijd weer top 👍🏻. De lekkerste giros eet je hier. Door de warme en lieve ontvangst van Nikki voel je je meteen thuis.

We waren met een groep van zes en werden prima geadviseerd over de menukeuze. We zijn weer heerlijk verwend en komen snel weer terug.

Aanrader!

84. Echt even de behoefte om op te schrijven hoe heerlijk we hier hebben gegeten. Verse vis, heerlijk vlees, pasta, de beste tzatziki van Nederland, goede wijnen, ontspannen Griekse sfeer. Helaas geen tijd meer voor dessert, mooie reden nog eens terug te gaan. Echt een topper!!! En zeker een aanrader!

85. Peter en Tobi

Gisteren weer een geweldige avond gehad op het terras van dit Griekse restaurant, waar wij al sinds 1991 gast zijn. Nikki heeft ons geadviseerd de spiezen met kalfs-, lams- en tournedosvlees te bestellen, wat we ook hebben gedaan. Wat hebben we genoten van dit zalige gerecht.

Nikki bedankt voor de gezellige avond en Stelios is echt de allerbeste Griekse chef !

86. Heerlijk gegeten bij Rhodos in Weert, lekker en verzorgd met lekker wijn erbij. Wat wil een mens nog meer? Bedankt voor een gezellige avond en lekker eten. Tot weer snel.

87. Gisteren bij Rhodos in Weert gaan eten. Gelijk werden we vriendelijk begroet door de gastvrouw en gevraagd waar we graag wilden gaan zitten, wij hadden besloten bij het raam te zitten en de gastvrouw wees ons naar een tafel bij het raam.

Na een paar minuten kwam de gastvrouw met 2 ouzo en de kaart en ze vroeg wat we graag wilden drinken, we kozen voor een liter rode wijn. De wijn werd gebracht en we krijgen een fles water van het huis, een goed begin van een gezellige avond, het menu en specials werden uit gelegd en we kozen voor verse sardientjes en verse calamares. In een woord top, erg lekker en mooi opgediend met een klein kopje verse soep en brood.

Ons hoofdgerecht was giros met verse groente op Griekse wijze en mix grill wat ook erg lekker uitzag en erg smakelijk was, tussen door kwam de gastvrouw vragen of alles naar wens was, eigenlijk overduidelijk want onze borden waren leeg op een beetje salade na.

Ons nagerecht bestond uit een tiramisu en en een glas wijn.

Hier komen we zeker vaker terug als we in Weert zijn, fijne bediening en heerlijke eten en de prijs die valt erg mee.
    Dankje Nikki en Stelios voor een gezellig avond.

88. We hebben gister hier gegeten met een groep van 6 mensen.
    We hadden 2 soorten gerechten besteld, 1 schaal met trio vis en een schaal met trio lam.
    De smaak was heel erg lekker en de service was heel erg goed.
    De kwaliteitsverhouding is goed tegenover de prijs die je aan het einde ervoor moet betalen.

We komen snel weer terug.

89. Gerda. Van der Hout

Zeer slecht gegeten, voorgerechten kwamen niet tegelijk, waren 1 voorgerecht vergeten. Carpaccio bremzout. namen 2 hoofdgerechten een mix vlees en een vis. Vis smaakte en rook naar ammoniak. Dit hoorde volgens de serveerster bij de zwaardvis. Nou vis hoort naar de zee te ruiken. We kregen tilapia maar vertrouwen was weg. De serveerster had niet echt oren naar mijn commentaar dat het niet gesmaakt had. Vroeger hier wel vaker geweest, toen was het goed, maar nu bijna leeg restaurant, met opdringerige serveerster.
    Kom hier nooit meer.

90. Vandaag zijn we hier wezen eten vanuit Gemert. het eten was super goed, heerlijk mals vlees.
    Alles zoals het hoort te zijn.
    Heel erg vriendelijke eigenaresse die een gezellig praatje aan tafel komt maken. Klant is hier de koning en je wordt hier niet weggekeken!
    Komen hier zeker nog vaker.

91. Stef de Goeij

Altijd super vers en kwaliteit eten. Medewerkers zijn heel vriendelijk

92. Vandaag samen met men zoon hier weer eens gaan eten heerlijk gewoon, eten was voortreffelijk, niet zoals overal dat alles hetzelfde smaakt. Je proeft dat alles apart wordt klaar gemaakt.

De bediening was heel vriendelijk en de gastvrouw zingt gezellig een deuntje mee. Zeker een aanrader als men echt goed grieks wil eten en op je gemak wilt natafelen, hier kijken ze je zeker niet naar buiten

93. Heerlijk eten in een mooie ambiance, gewoon goed en lekker eten. Dat is Rhodos voor mij. Mijn vrouw en ik gaan er regelmatig eten omdat we kwaliteit op ons bord krijgen. Daarbij ook nog eens een goed glas wijn in een mooi glas.

Wij komen er graag! Ga zo door Stelios en Nikki!
    Jan

94. Nathalie

Wat een top Griek! Super lekker eten, en altijd gezellig. Vanavond weer eens erg genoten! :)

95. Altijd heerlijk eten, regelmatig nieuwe Italiaanse gerechties op de Stelios specialiteitenkaart. Vlees o.a. van Livar, verse producten. Nicky zijn zeer gastvrije mensen, echt een aanrader!

96. Ik vond het eten heerlijk en de sfeer goed. De bediening was netjes en goed, heerlijk gegeten en ik zal zeer zeker terug gaan.

97. Een hele lieve vrouw, zeer klantvriendelijk. Het eten is perfect. Ik geef het complete plaatje een dikke 10

98. Ik vind het een zeer goed restaurant en goede bediening.

99. Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n onvriendelijke bediening gehad in een restaurant. En dan zeggen ze ook nog dat ze vermaak hebben voor kinderen?? 0,0! Eten was heerlijk maar voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar.

100. Math Bongers

Zoals altijd heerlijk gegeten. Gezellige sfeer met een af en toe enthousiast zingende gastvrouw.
    Aanrader

Volgende pagina