Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spijkenisse verdeeld zijn.

1. Lion Broeders

Een beter restaurant zou ik niet weten.
    Gezellig personeel, eten topkwaliteit drank werd perfect bezorgd.
    Aanrader voor iedereen.
    We gaan zeker vaker er naar toe.
    TOPPIE TOPPIE. TOPPIE. TOPPIE.

2. Internationaal Spijkenisse

Wij zijn met Valentijn geweest en we dachten daar een lekker hapje te eten… blehhhh wat een blamage. Koud eten! Biefstuk laten bakken ik kon blijven kauwen maar helaas nee voor ons geen watertuin meer! Oja alleen me wijntje smaakte wel!

3. Altijd gezellig en heerlijk eten!

4. Een top Italiaans restaurant. Met passie wordt het eten voor je klaargemaakt en alles is even lekker! Verder een menu met voor ieder wat wils: diverse voorgerechten, hoofdgerechten zoals vlees, vis, pasta en pizza en overheerlijke desserts! Qua prijs kun je het zo duur maken als jezelf wilt. En ook de aandacht en vriendelijkheid naar ons zoontje van 4 was top! Ja, wij komen zeker nog een keer terug!

5. Astrid groen

Een heel goed en gezellig restaurant vriendelijk personeel alleen staan er nog oude prijzen op hun pagina. Heel goed eten vriendelijke bediening van mij krijgen zij een 10. Wij eten daar 1keer per week.

6. Yvette van zwet

Zitten er nu te eten....we zijn aan een tafel gezet bij de deur, hartstikke koud! Eerste ronde 1 gerecht vergeten, tweede ronde 3 gerechten....waar we op zitten wachten.....gevraagd, oh was niet ingevuld. Komt alsnog. Dus al met al....ff niet meer na dit keer, jammer

7. Cor en Julie

Zeer goed restaurant. Fijne chef selectie voor het maandmenu. Gezellig, maar wel wat rumoerig. Rustieke inrichting. Echt voor herhaling vatbaar!

8. Internationaal Spijkenisse

Het is nooit een teleurstelling bij Watertuin Spijkenisse. Of het nu is met mijn gezin, vriendinnen of collega's.… wij komen allemaal hier graag naartoe. Heerlijk eten, goede sfeer en een top service!

9. Internationaal Spijkenisse

Michel Faneite

Alles is gewoon super goed,
    Vanaf de parkeer al begint het goed naar een mooie avond met alles erop en eraan.
    Parkeer gratis, verwelkom geweldig, eten super lekker en keuzes zat. Prijs mag wel iets lager per persoon want een persoon eet geen €35 a €40 per avond, maar verder is het super lekker in het geheel 👍🏾

10. Tina van den Bergh

Klein maar fijn. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar.
    De jonge dame die ons bediende had pas haar tweede werkdag waardoor zij nog wat onzeker was maar dat is heel begrijpelijk.
    Als voorafje had ik een rucola salade die ik iets te eenvoudig vond. Daar mag wel wat finesse bij. Het gekozen hoofdgerecht heeft dit weer goed gemaakt. Er worden geen culinaire hoogstandjes geserveerd en daar kom je ook niet voor. Dit is een gezellige plek waar je van een lekker bord Italië tegen een fatsoenlijke prijs kunt genieten. Wij komen zeker terug.

11. Internationaal Spijkenisse

Xu

12. Internationaal Spijkenisse

Het was echt geweldig! Veel keus, kwalitatieve producten, leuke sfeer en snelle service! Wij waren uiteindelijk met 7 personen wezen dineren op een maandagavond. Netjes ontvangen en een rondleiding gekregen. De kinderen kregen een kleurplaat en konden na het eten lekker spelen in de speeltuin. Wij komen zeker snel terug!

13. Jenny Stroober

Met 6 personen prima gegeten in leuke ambiancie. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

14. Internationaal Spijkenisse

Vandaag op zondag gegeten, jeetje wat gaat de watertuin hard achteruit.
    Vis niet gaar, mee terug gegaan kreeg wel nieuwe. T bone ook niet gaar. We waren er om half 7 maar heel veel dingen op. Borden stonden er niet. Stokbrood kruidenboter patat foe yong hai carpaccio. Op een gegeven moment komt een medewerker om te vragen of alles naar wens is. Dingen aangegeven. Dan willen ze het voor je maken of halen. Maar het is toch vreemd dat je dit moet aangeven. Toen ging ik thee halen waren de theeglazen op, ja die staan in de vaatwasser zei de medewerker. Er kan best iets op zijn of dat het bijgemaakt moet worden maar je ziet ze gewoon staan en kletsen met elkaar. Je betaald wel 38 pp.

2,4
  15. Nu voor de 3e keer bij de Bram zachte slappe niet goed gebakken patat. Vet zit aan je handen. Maar eens een andere frietzaak zoeken

16. Ted van Gelder

17. Jannie hoogendoorn

Vrijdagavond met man en vrienden weer heerlijk gegeten.
    De pizza tonno is zalig, krokant en goed gevuld, verder kalfsmedaillons met marsala mmmm, pasta met ossehaaspuntjes en truffelsaus en ik had de pasta uit de parmezaanse kaas met truffel, heerlijk! Mooi glas wijn erbij.
    Het dessert was voor ons de zabaglione mét Marsala, homemade door de Chef! Sublieme smaken. Zalige afsluiting! En mooie prijs-kwaliteit ook nog eens. Een topper dus!

18. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Duurde lang voor het eten en drinken kreeg.
    Ter wel het niet druk was.

19. José Leenders

Vrijdag voor het eerst naar IL SICILIANO gezellig goeie sfeer.
    Lekker gegeten, komen zeker terug.

20. Prima restaurant. Gezellig.
    Eten erg goed. Fantastische smaken.
    Vriendelijk personeel. Top avond gehad.

21. Ria Terhoeve

Prima gegeten, goede service, de sfeer in het restaurant vind ik iets minder, niet zo gezellig. Prijzen zijn prima

22. Chinees-Indisch Spijkenisse

Zateragavond 19.00 uur loempia besteld. Sorry loempias zijn op. Vorige keer sorry kroepoek is op. Moet niet gekker worden. Niks meer bestellen.

23. Eten was prima, live muziek.
    Prijsstelling wordt wel geleidelijk hoger.
    Maar al met al een prima tent.

24. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Bijna 45 minuten moeten wachten zondag.
    Vlees was nog net warm.
    Waar we zaten was het moeilijk de kaart te lezen slecht licht.

25. Vriendelijk personeel. Leuk ingerichte zaak. Gisteravond met een groep gegeten bij Olijf. Het eten was niet lekker. Niet vers, niet smakelijk en zeker geen liefde erin. Teleurstellend omdat de prijs ook niet laag is.

3,2
  26. Wij zijn vaker naar dit Italiaanse restaurant geweest.

Een paar jaar geleden was ook alles best lekker, maar nu blijven ze hangen in geen goede kwaliteit pizza's.
    De laatste 3 keer dat wij hier kwamen is het alle 3 keer erg matig tot slechte pizza's.
    Er lijkt ook geen verbetering in te zitten.
    Ze zijn aan de rand te deegerig (te rauw) en in het midden erg taai, waardoor je verkeerde smaken gaat krijgen. De toppings zijn erg verschillend en daar ligt het probleem ook niet.

Mijn advies....ga toch maar eens naar verschillende pizzeria's toe om te kijken en te proeven hoe het weer moet.
    Wij vinden het zonde dat zo'n leuk en gezellig restaurant met geweldige service, zo achteruit gaat.

Kop op mensen!
    Gaat vast goed komen.

6,1
  27. Super lekker gegeten
    Snel geholpen niet lang hoeven wachten op ons eten en drinken
    Super service zeer tevreden

28. Heel gezellig restaurant, attente bediening, prima wijn en echte Italiaanse pizza, bruchetta als amuse was ook heerlijk.

29. Leijen J.P.

Pizzabodem was aan de flauwe kant. Voor de rest was de pizza ruim voldoende.

30. Albertine

M'n kleindochter en ik hebben genoten vanaf de ontvangst t/m het nuttigen v/d maaltijd. Het drankje vooraf daar was grote zorg aan besteed, dankje.