Bezorgrestaurants in de buurt van Pak Boli

1419049276 70
1445902069 58
1506320853 80

1. Gjoosterlee

Lekker eten voor een goede prijs, en bediening was heel goed. Er werd regelmatig gevraagd of we wat wilde drinken, en vuile borden en glazen werden gelijk weggehaald. Top.

2. l.karsten

Eten bij Pak Boli is heel goed en gezellig vele malen gegeten met familie en vrienden altijd goed... maar afhalen is geen goed idee een paar keer geprobeerd maar zelfs met moederdag helemaal mis alles was fout zelfs de babi pangpang was niet te eten vlees is weggegooid geen groente en zelfs de bami was niet te eten heel jammer toch de drukte?

3. Heerlijk eten voor een laag bedrag met een zeer ruim aanbod. Waar krijg je nu een gefileerde tongfilet van deze kwaliteit? Bediening is geweldig. Alles ziet er netjes uit en wat wil je nog meer? Jammer dat je niet mag kiezen uit de benedenverdieping of boven. Het is beneden veel gezelliger. Helaas moesten hierdoor annuleren. Dan maar een andere wok waar men wel rekening houdt met de wensen van de klant. Mocht men zich niet aan willen passen, dan was dit de laatste keer, ondanks het goede eten.

4. Dit is een prima Chinees restaurant!
    Het eten is goed en er is altijd genoeg.

Het is er alleen erg ongezellig. Er wordt hard gepraat en de inrichting is ouderwets. Geen sfeer.

Van lopend buffet moet je gewoon houden, dus als je dat niet erg vind en je vind het niet erg om in een rij te staan is het prima vertoeven.

Wel prijzig voor een Chinees restaurant.

5. J van Heulen.

Vanavond eten wezen afhalen. We hadden bami en nasi en in allebei was wat ham gegooid en dat was de nasi en bami. Het was niet wat we gewend zijn, meestal zijn de menu's goed, bovendien was het erg weinig en wij zijn geen grote eters. De conclusie is: het was echt slecht.

6. Maureen Wattimena

We zijn hier heel vaak met een grote groep van ongeveer 10 tot 12 man. We komen regelmatig met verjaardagen en andere gelegenheden en het is altijd lekker, nooit problemen gehad.

7. fam. Verbrugge Hoogvliet

Met 5 volwassenen en 1 kind(6) op 2e kerstdag 2015 genoten van een hele fijne avond! Voor ons was dit het eerste bezoek aan Pak Boli. Wat vrijwel direct opviel was de vriendelijke en attente bediening! Over het buffet kan ik kort zijn, top!

8. Ik ga er altijd met mijn verjaardagvisite eten dat is ongeveer 14 man. Ik nodig ze dan uit en iedereen vindt het heerlijk, het eten is prima en iedereen kan eten wat hij graag lust. De bediening is heel goed aan de tafels, en ik hoef dan niks te doen. Nu 2 december gaan we weer en eerste kerst dag. Alleen ik eet niet meer zo veel ben namelijk 2 december 81. Maar ik ga lekker naar de wok.

9. Bestellen bij Pak Boli nooit meer van mijn leven. Ze zijn zeer onbeschoft aan de telefoon en vertellen leugens dat ze zijn langs geweest en dat ze je hebben gebeld maar ik heb geen gemiste oproep op mijn telefoon. Ik heb een uur en veertig minuten gewacht op mijn bestelling. Als ze eerlijk waren geweest dat er iets mis was gegaan had ik er begrip voor gehad, maar voor nu een dikke duim naar beneden.

10. We zijn met een groep van 13 mensen hier wezen eten en het was niet voor herhaling vatbaar. Het personeel is niet vriendelijk en de service was slecht. Er zit totaal geen smaak aan alle eten en het assortiment is vergeleken met andere wok restaurants te beperkt. Ten slotte namen we een cappuccino en deze was lauw. We hadden geen zin om hierover te klagen omdat je zelden de bediening zag.

11. Afgelopen Hemelvaartsdag, omdat het lekker dichtbij is, een babi pangang gehaald in dit restaurant. In het verleden ook vaak ter plekke gewokt, echter de afhaal menu's vallen steeds meer tegen. Wat in het verleden precies zo smaakte als in het restaurant, lijkt nu meer een te vaak opgewarmde maaltijd. Het vlees van mijn favoriete Babi pangang is zo droog en hard, dat het zelfs met een steak mes onmogelijk is om door te snijden. Dit wijst erop dat het heel wat keren in de magnetron is opgewarmd. Kunnen de drukte niet meer aan, en daarom alles in grote partijen gewokt klaar zetten en het bij de afhaal telkens het vlees in de magnetron opwarmen, met het resultaat dat het vlees helemaal uitdroogt. Hopelijk nemen ze notie van deze recensie, want wat goed is moet men behouden.

12. Anneke Jong

13. S. Lobregt

Afrader, slechter kan niet. Reservering gemaakt om met 12 personen te gaan eten. Bij aankomst kregen we te horen dat we nog enkele minuten moesten wachten omdat onze tafel nog niet vrij was. OK kan gebeuren denk je dan. Wachten duurde echter maar voort. Regelmatig geïnformeerd hoe het er mee stond. Iedere keer hetzelfde antwoord: nog een paar minuten. Na 45 minuten wachten zou het echt zeker nog maar 3 minuten duren. Die 3 minuten nog gewacht, toen we daarna weer hetzelfde te horen kregen, zijn we vertrokken en ergens anders gaan eten.

14. Kom er regelmatig, lekker eten. Alleen de wok-kok (oudere man) beneden in het restaurant is zeer onbeschoft, ongemotiveerd. Kan echt niet!!

15. Léonie Langius

16. Heerlijk wok restaurant waar alle producten vers zijn. Boven zitten is fijner vind ik dan beneden. Al vaker heerlijk gegeten.

17. Ik vond dit op een paar punten na helemaal niks. Waarom: bediening was langzaam en liep ongemotiveerd rond. Op een gegeven moment 3x drinken besteld, na de derde keer kregen we het eindelijk. Eten is niet echt heel bijzonder. Sushi daarentegen is wel super. Op een gegeven moment wilde ik sla op mijn bord doen. In plaats van blaadjes sla, lag zo'n beetje heel die bak vol met stronken sla. Moest echt zoeken voor wat blaadjes. Inrichting is gezellig gedaan zo met de feestdagen voor de deur.

18. Gisterenavond met familie gegeten bij Pak boli.
    We hadden gereserveerd voor 15 personen, maar kwamen met 17. Voor het personeel geen enkel probleem in allerhaast werden er stoelen bijgezet, en er voor gezorgd dat we toch allemaal aan een tafel zaten. eten was geweldig, en de bediening, ondanks de drukte geweldig.
    Twee gezinsleden werden nog overspoeld met bier, maar dat lag niet aan de bediening. de serveerster werd getorpedeerd door een klant, die daarna weg liep alsof zij niet de schuldige was. De dames die het overkwamen kregen van de bediening excuses en een fles wijn als troost. al met al een mooie avond waar we zeker nog een keer gaan eten.

19. let op ga hier niet eten
    waarom als je dr eenmaal geweest bent blijf je gaan

het eten is super alleen de bediening kan wel iets vlotter

20. Irma van Bokkem

21. Zijn voor de 1e keer wezen eten bij Pak Boli Spijkenisse,
    veel keus, netjes verzorgd.
    Maar van de bakplaat baggervet, de kok gooit er 2 x vet overheen en te veel, een soort van dunne ketjap vet druipt er van af.
    Misschien de verkeerde kok gehad, ga er niet meer heen.

22. Sally Ks

1 punt
  23. Zojuist gegeten daarzo en het was heerlijk en goede, snelle en aardige bediening.

24. Ik ben al supervaak met mijn moeder en zusje bij pak boli wezen eten..

Ik ben er zeer over te spreken en je bent niet gelijk failliet na een keertje uiteten gaan.

Het is natuurlijk geen 5 sterrenrestaurant maar wat verwacht je dan voor 22,00.

Het is voor die mannen bij de grillplaat natuurlijk ook moeilijk om iedereen snel en lekker eten te brengen.

Er staan natuurlijk ook gewoon andere mensen te wachten totdat zij hun eten kunnen laten klaarmaken.

25. Prima wokrestaurant.

Koks zijn goed, bediening laat wel wat steekjes vallen.

Misschien wat teveel oproepkrachten?

Van de wokrestaurants die ik ken is dit wel een van de betere, geen tijdslimiet en een goede prijs.

26. Veel positieve reacties gelezen, dus gisteren met 5 mensen gaan eten daar. Maar even een opsomming van onze beleving.. Limonadeglazen met scheuren erin, interieur net een klaslokaal, tja sieuw zeer grof gesneden ipv fijne lapjes, zalm niet of nauwelijks gekoeld en zeer dik geserveerd, ossenhaas van de wok zeer taai alsook de lamskoteleten met veel zeem erin. Was er dan niets goed..? Jawel, het toetje. Op de vraag heeft het gesmaakt met ons antwoord nou nee... kwam geen vervolgvraag maar een glimlach.... Jammer.

27. Maandag 23-05-2011 ging ik voor het eerst bij dit restaurant eten. Ik woon al 25 jaar in Spijkenisse! De verhalen over dit restaurant zijn zeer uiteenlopend.

Het was ter ere van het afscheid van een collega. Ik had een tafel besproken voor 8 à 9 personen. We waren uiteindelijk met 8 personen. De tafel zag er prima uit. De eerste drankjes kwamen vrij snel. De rest duurde erg lang. Het eten was redelijk. Niet echt bijzonder.

De bediening was slecht! Vooral op het laatst. De dames die ons bediende waren waarschijnlijk al naar huis en iemand anders nam het over. Deze vrouw was erg chagerijnig en zij bijna niets. Een schaaltje werd nog net niet op tafel gegooid. We vroegen om de rekenig! We kregen een bakje met handdoekjes, maar nog steeds geen rekening! Na lang wachtend gingen we vast onze jas aan doen. De dame in kwestie liep weg en kwam nog net niet zuchtend terug met de mededeling dat de rekening onder het handdoekenbakje lag! En we hadden bijna voor 9 personen betaald i.p.v.8!

U begrijpt dat wij zeer ontevreden zijn. Er is tegen deze vrouw gezegd dat ze wel wat vriendelijker mag zijn!

28. Erg lekker eten en veel keuze, toetje en drankjes bij prijs inbegrepen. Vriendelijke bediening. Ruime capaciteit zonder dat de kwaliteit omlaag gaat. Ook erg kindvriendelijk. Wij gaan er graag nog een keer terug.

29. Kan er goed eten als je uit eten wilt gaan. Minder vind ik het als je er eten ophaalt, dan is alles groot / grof wat in je bakkie zit. Bijvoorbeeld hele champignons, klein gesneden ben ik meer een voorstander van.

30. Prima wok restaurant, ben eerlijk gezegd geen "wok" fan vanwege het van tafel moeten voor je eten en de soms onaangename manier van omgaan met voedsel.

Pak-Boli is erg netjes, niet té groot en schoon.

Als je toch besluit te gaan wokken, ga dan gerust eens naar dit restaurant.

Tip: als je gaat wokken, ga dan met een groepje! Dat maakt het nog wat gezelliger.

31. Ik vindt het eten bij Pak Boli heerlijk en ben verslaafd aan hun sushi. Kom er echt heel vaak, want kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Ik vind wel dat je inderdaad lang moet wachten op het drinken. De koks achter de grill zijn heel snel en aardig maar ik heb een aantal keer iets aan hun gevraagd en het enige wat ze konden doen is lachen. (ik denk dus dat ze helemaal niet snapten wat ik zei). Voor de rest vind ik het daar perfect.

32. Ben er gisteravond voor de tweede keer geweest. Wederom vond ik het eten niet denderend. Ik eet het liefst van de grilplaat, waar ik mijn beoordeling dus ook op schrijf. Ze bakken het vlees aan met blue band of jumbo huismerk boter, niet zoals het hoort met olijfolie. Ook gebruiken ze enkel zout en peper en niet de kruiden en/of sauzen die het vlees echt lekker maken.

Mensen die vinden dat er veel keuze is: dit restaurant biedt niet meer (ook niet minder) dan een gemiddeld restaurant met dit concept.

Daarbij laat het drinken erg lang op zich wachten (15 minuten voor 2 biertjes en een cola?)

Bovendien vind ik de sfeer wel aangenaam in het restaurant. Je wordt niets opgedrongen en de aankleding is verder goed.

33. Wij zijn er al heel vaak geweest. En we gaan er met plezier naar toe. Ach,.... lang wachten op je drinken, ik vind het best vlot gaan hoor! Als we dorst hebben dan doen we ons handje omhoog en dan is er heel snel iemand bij je tafel om je bestelling op te nemen. Je lege bordjes worden vrij vlot van de tafel afgeruimd en dan kan je ook gebruik maken om iets te drinken te bestellen. Het eten is heel goed. Je heb lekker veel keus, je kan je eigen menu samenstellen. En je kan van alles laten roerbakken met het sausje naar je keuze.

34. Erg goed restaurant, veel keus! De wok is een echte aanrader. Personeel ook vriendelijk. Alleen zoals eerder gezegd, is het vaak heel lang wachten op je drinken.

35. Nel Tabbers

1 punt
  36. Perfect restaurant, heb er met mijn gasten gasten voortreffelijk gegeten. Ik ben meer dan tevreden.

Mijn gasten komen van ver, maar ze komen zeker terug.

Zoveel keus, voor elk wat wils. En vlotte bediening, gezellige sfeer.

En een goede prijs.

Ga zo door.

37. Martijn V L

Eten was goed te doen, doorsnee chinees. Maar wat me wel tegenviel is het lange wachten eer je je drankje heb. Doen ze express om de kostprijs te drukken? En als je ernaar vroeg was het antwoord: "Komt eraan" na 15 minuten had ze erbij moeten zeggen!

2,1
  38. Prima concept!

Eten zelf uitzoeken, inleveren en gewokt meenemen naar je tafel.

Handig concept, zeker als je ook eens wat anders wilt proberen dan de nummers van de menukaart bij een regulier Chinees Restaurant.

De 'wokkers' zijn wat kortaf maar werken daarentegen wel snel. De inrichting is massaal maar ik kom om te eten en niet om van de omgeving te genieten ;-)

39. jan 6 punten

Diverse keren bezocht en.......................

Lekker eten, goede bediening, rustig en relaxed.

Jan.

40. Het eten is er heerlijk, de bediening is er vriendelijk zo ook de prijzen, aanrader voor zowel jong als oud.

41. Het eten is echt ontzettend lekker. Veel keus en voor iedereen zit er wel wat lekkers bij. De bediening vind ik vriendelijk en altijd heel netjes. De sfeer vind ik altijd wel gezellig vooral als het lekker druk is. Pakboli blijft mijn lievelingsrestaurant en ik ben blij dat die hier in Spijkenisse zit.

42. Inderdaad echt een vreetschuur, maar wel super lekker!

Een beetje ongezellig ingedeeld, net een klas lokaal.

In het weekend erg druk, lange rij, opdringerige klanten maar het gaat wel lekker snel.

Ik heb hier geen problemen mee, maar ik bekijk het even van 2 kanten.

Ik vind het concept namelijk super leuk, wat lekkers uitzoeken, bij elkaar mixen, afgeven en eten maar! Heerlijk.

Ow ja, 't is nog goedkoop ook, voor het zo-vaak-als-je-zelf-wilt-halen.

43. Ondanks de massale opzet van deze vreetschuur een gezellige ongedwongen sfeer. Vers, heerlijk eten met voor elk wat wils.

Vriendelijke bediening. Er zou wat vaker drank uitgeserveerd kunnen worden, maar bij vragen wordt er keurig bediend.

Super gezellig avondje uit voor iedereen.

44. Je kan hier heerlijk wokken. De variatie is erg groot. Voor iedereen is er wat.

Prijs is goed, kwaliteit goed.

45. Pak Boli heeft echt uitstekend eten!

De koks zijn prima, het eten uitstekend, omdat het allemaal zo vers is en zo goed klaargemaakt.

Echter heeft de bediening twee kanten.

Het leeuwendeel van de bediening is echt super; vriendelijk gezellig, in voor een grapje indien geschikt etc. Er loopt echter ook een bedieningslid rond waardoor de sfeer op een avond redelijk verpest kan worden.

Zolang deze ene dus ontlopen wordt, is het echt goed eten daar!

46. Erg lekker eten. Ook al zijn er veel mensen, het is toch gezellig. Hebben wel niet altijd alle wijn op voorraad.
    Service is ook uitstekend!

47. Leny Marmelstein

Vanavond met onze vrienden hier gegeten. Zoals altijd was het weer voortreffelijk. Klantvriendelijk, wokken en buffet buitengewoon goed. Pak-Boli blijft één van onze favorieten.

48. Heel goede kwaliteit. Snel, ruime keus en snelle en vriendelijke koks. Kortom aanbevolen voor wie van wokken houdt.

49. gezellig, ruim en goede kwaliteit

50. Ontevreden

Eten en ambiance is van prima kwaliteit.
    Bediening:
    ophalen lege borden gaat zo snel,een 10

Het vragen of men wat wil drinken en het daarna uitserveren is een drama.

51. van Druten

Goed eten erg druk maar niet zo gezellig

52. goed eten voor een goede prijs

53. M.D.Meeuw

De sfeer vind in niet optimaal en de bediening mag iets vriendelijker.
    De koks echter, waren erg vriendelijk en geduldig.
    Het eten was erg goed en vers.

54. J.Opdenkamp

gezellige sfeer en goed eten

55. Anita Hajiioannou

Bediening is vriendelijk en eten lekker. Absoluut goed en niet duur. Alleen, het is zo massaal

56. Het eten is heel lekker en de bediening is ook goed! De sfeer is heel aangenaam.