Gratis parkeren voor de deur

Watertuin laten bezorgen?

di 17:00 - 21:00

1461929595 85
1620125911 68

1. Gilbert van Rij

Slechtste ervaring ooit.. vlees van zeer slechte kwaliteit. Personeel wat er totaal geen zin in heeft. Zonde van je geld om hier naartoe te gaan!

2,2
  2. Het was een chaos, veel vieze tafels, geen schoon bestek, geen schone glazen. Over het toilet nog maar te zwijgen. Teveel personeel loopt rond niet wetend wat te doen omdat ze niet aangestuurd worden.

Kwaliteit van eten is achteruit gerold. Ik had wel even zin om iets van de plaat/grill te nemen maar ik vertik het om een worstje, hamburger of kant en klare kipsaté te nemen. Als ik dit wil eten dan zet ik zelf wel de barbecue aan en maak ik het vers.

Dan maar een stukje vis van de plaat, zeebaars, sliptong en zalm. Na 2 happen heb ik dit maar laten staan. Droog en veel te ver.

Nee wij komen niet meer terug. Zonde het is een prachtige locatie maar gebrek aan professioneel personeel en vakkennis is duidelijk een probleem hier.

3. Prima 2,5 uurs arrangement gehad! Keurige ontvangst bij binnenkomst en de hele avond hardwerkend en correct vriendelijk personeel gezien.
    Een royale keus aan gerechten. (in het begin even oriënteren waar alles te vinden is) Alles werd steeds vlot en goed aangevuld. Ook het dessertbuffet is uitgebreid en goed.
    Al met al een locatie die aan te bevelen is en waar we gerust nog eens naar terug gaan.

4. Vlees was matig, veel bakken leeg, veel borden vies. Wc niet schoon.

3,7
  5. Weinig personeel, eten te koud, weinig variatie, geen lamskotelet, geen nugget, drinken niet koud, sfeer was ongezellig, te lange rijen en wachten in de rij bij grill en wokken.

6. Rommelige sfeer.
    Veel te veel lege bakken.
    Tafels borden en bestek niet goed schoon.

7. Kwaliteit van het vlees was matig, weinig keuze en geen smaak. Verse jus was waterig. Hygiëne was slecht, vloer plakte enorm, borden waren vies en stukjes vanaf, glazen zaten vol met kalkaanslag, kopjes waren vies en zaten nog koffie aanslag aan en plakte aan elkaar vast. Wij hebben 140 euro moeten betalen voor 4 personen maar dit was het echt niet waard!! Voor ons NOOIT meer!!

8. Yahlani

De medewerkers waren erg aardig en beleefd naar de klanten en er waren geen ene problemen.

9. Vandaag 25-2-22 gegeten maar wat is die zaak achteruit gegaan. Het begon al met de reservering. We stonden niet in het systeem en toen opeens wel. Lege bakken. De keuze uit verschillende dingen is minimaal. De kwaliteit van al het eten is achteruit gegaan. Bier uit de tap sloeg gelijk dood. Koffieautomaten kapot. Wc niet schoon.
    Ik weet niet wat er aan de hand is. Maar dit gaat bergafwaarts. Sterkte.

2,2
  10. Hele slechte service, niet bereikbaar, na bijna anderhalve week eindelijk contact gekregen en ze vertellen dan dood leuk o je reservering gaat niet door, je moet maar even de klantenservice bellen om je geld terug te krijgen en prettige dag nog.
    Echt geen stijl dit

11. Heb hier 11-2-2022 gegeten maar man man wat is het niet achteruit gegaan.
    Vlees is niet te eten de koks die er stonden zij allemaal weg er staan nu allemaal van die jonge gastjes achter die alleen maar met hun telefoon bezig zijn ipv van het vlees.
    Het eten bij het buffet is erg slecht alles is koud, koude patat, nasi noem het maar op. En maar te zwijgen over de shusi die moet koud zijn deze waren lauw en al aan het verkleuren. En de wc was ook ranzig schoonmaken hebben ze nog nooit van gehoord.
    Mij zien ze hier nooit meer.

2,6
  12. Komen al jaren bij jullie. Nu geweest, niet te vreten. Heeft niks meer met Chinees te maken 1 Chinese kok bij de sushi voor de rest niet. Totaal niet meer lekker en heel ander eten. Wat totaal niet meer met de Watertuin te ver gelijken is. Ons zien jullie niet meer

3,4
  13. 1 Sushi rol gegeten, werd gelijk misselijk. Kort daarna moest ik overgeven en had last van mijn buik. Dit aangekaart bij de dienstdoende manager, zij zou overleggen met haar baas en ik zal een mail ontvangen, w8 al 2 dgn op een reactie. Het eten is gwn smerrig, per dag word t assortiment minder!

14. Iris van Rooijen

Enkele weken geleden een bezoek gebracht aan de watertuin. Het eten was heerlijk, maar de rest was ronduit dramatisch.

Via de app bediening oproepen werkt niet. Sommige gerechten worden niet geleverd zoals deze geadverteerd worden. Medewerkers die tafels afruimen vragen te pas en te onpas of ze nog duidelijk zichtbaar volle borden mee mogen nemen. Drankjes welke niet via de app besteld konden worden duren een eeuwigheid, want de bediening vergeet het nogal.

Na mijn bezoek een geautomatiseerd mailtje gekregen om mijn bezoek te beoordelen. Hierbij heb ik netjes mijn ongenoegen geuit in het vakje enkel zichtbaar voor het management en niet voor overig publiek, in de hoop dat ik hier een reactie op zou krijgen. Dit is helaas niet gebeurd.

Als je goed wilt eten, met slechte, ongeïnteresseerde medewerkers, zit je hier op het juiste adres.

4,9
  15. Mijn reservering uiteindelijk gecanceld, ik reserveerde voor mijn vrouw en mij en een vriend, volgens de site watertuin.nu eten jarige gratis. Echter was dit bij spijkenisse NIET het geval.
    Een extra pakket voor jarige zoals ballonnen en fontein moet je 24 uur van te voren bestellen. Staat ook niet op de site vermeld.
    Ik raad watertuin.nu NOOIT en te nimmer aan aan derde.
    Zeer slechte service / en heel brutaal aan de telefoon.

16. van Diggelen

17. Wij zijn met Valentijn geweest en we dachten daar een lekker hapje te eten… blehhhh wat een blamage. Koud eten! Biefstuk laten bakken ik kon blijven kauwen maar helaas nee voor ons geen watertuin meer! Oja alleen me wijntje smaakte wel!

18. Het is nooit een teleurstelling bij Watertuin Spijkenisse. Of het nu is met mijn gezin, vriendinnen of collega's.… wij komen allemaal hier graag naartoe. Heerlijk eten, goede sfeer en een top service!

19. Michel Faneite

Alles is gewoon super goed,
    Vanaf de parkeer al begint het goed naar een mooie avond met alles erop en eraan.
    Parkeer gratis, verwelkom geweldig, eten super lekker en keuzes zat. Prijs mag wel iets lager per persoon want een persoon eet geen €35 a €40 per avond, maar verder is het super lekker in het geheel 👍🏾

20. Xu

21. Het was echt geweldig! Veel keus, kwalitatieve producten, leuke sfeer en snelle service! Wij waren uiteindelijk met 7 personen wezen dineren op een maandagavond. Netjes ontvangen en een rondleiding gekregen. De kinderen kregen een kleurplaat en konden na het eten lekker spelen in de speeltuin. Wij komen zeker snel terug!

22. Vandaag op zondag gegeten, jeetje wat gaat de watertuin hard achteruit.
    Vis niet gaar, mee terug gegaan kreeg wel nieuwe. T bone ook niet gaar. We waren er om half 7 maar heel veel dingen op. Borden stonden er niet. Stokbrood kruidenboter patat foe yong hai carpaccio. Op een gegeven moment komt een medewerker om te vragen of alles naar wens is. Dingen aangegeven. Dan willen ze het voor je maken of halen. Maar het is toch vreemd dat je dit moet aangeven. Toen ging ik thee halen waren de theeglazen op, ja die staan in de vaatwasser zei de medewerker. Er kan best iets op zijn of dat het bijgemaakt moet worden maar je ziet ze gewoon staan en kletsen met elkaar. Je betaald wel 38 pp.

2,4
  23. Wij zijn ter gelegenheid van de zestigste verjaardag van mijn vrouw met 8 personen wezen eten bij de Watertuin spijkenisse. Over het algemeen is het een beetje tegengevallen. Het was enorm druk en bij het "inchecken" stond al een behoorlijke wachtrij. Door de drukte was de wachttijd voor een biefstukje echt veel te lang. De koks werken keihard maar konden de drukte niet voldoende aan. Het dieptepunt was voor mij dat om 20.00 Uur de biefstuk "op" was. Dat moet bij een restaurant met dit concept toch niet kunnen. Het was zeker niet slecht maar gezien de pittige toegangsprijs was dit de eerste en gelijk ook de laatste keer Watertuin voor ons.

5,3
  24. Eten was prima, niets op aan te merken. Wat wel tegenvalt is het feit dat je voor een aantal uur betaald, de keuken volgens de site tot 22.00 Uur open is, maar om 21.30 Al de helft van de keuken wordt gesloten. Het laatste half uur kun je dus niet meer volledig van het buffet gebruik maken, terwijl je daar wel het volledige tarief voor betaald. Ook worden de plantjes al van tafel gehaald terwijl je nog aan het eten bent. Voelt alsof je wordt weg gekeken. Klacht gemeld bij de kassa, maar vraagtekens of er ook daadwerkelijk iets mee wordt gedaan.

25. Leuk all inclusive restaurant, waar we al vaker zijn wezen eten. Heerlijke vis en vlees, sushi, wok enz. We komen er graag. Vragen altijd een tafeltje aan de wok kant omdat dit wat rustiger zitten is, dan aan de andere kant. Jonge bediening maar allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.

26. H van wel

Locatie prima eten niet op smaak veel te duur voor een wok van deze tijd 38 euro voor 2uur op zaterdag waar zit het verschil als je om 2 uur namiddags komt 22 euro nooit meer naar toe ondanks de vriendelijke bediening.

5,1
  27. Je kan er goed eten, vers, goede kwaliteit, vooral de vis was heerlijk.

28. Vanmorgen dachten we via een reductiebon voor ontbijt met zijn 3-en te gaan ontbijten. Op de bon staat ten eerste niet dat je die moet inleveren en ook niet dat het voor 1 persoon geldt.
    Als we 3 bonnen zouden hebben, krijg je de korting wel?
    Na een discussie over een paar euro's (volgens het personeel) toch gegeten.
    Pure misleidende kortingsbonnen.

29. Gezien de prijs en reviews hoge verwachtingen, wat een teleurstelling! Buffet heel onlogisch ingedeeld, weinig keus in gerechten, voor een stuk vlees te laten grillen moet je helemaal naar de andere kant van het hoofdbuffet, waarna je dan weer terugdoet voor je bijgerechten.
    Nee voor deze prijs kun je heel wat lekkerder eten

30. Lourens.J.D

Was leuk, gezellig. Eten was heerlijk. Je doet lekker je eigen smaak. Aardige bediendes. Goede service.
    Wel niet zo prettig, het plek waar wij hadden gezeten. Het westerzijde.
    Veel last van het rookgeur van het bakken nabij gelegen keuken.

31. leen en liza

Lekker en perfect.

32. A.C.M.Boeters

Ik dacht geboekt te hebben voor euro 27,50 pp maar maar dat bleek door een opslag i.v.m weekend prijs euro37,00 te zijn wij waren met 4 personen, we haalden het net in de afgesproken 2 uur voelden ons best wel opgejaagd, doordat het vrij druk was bleef ook de gebruikte borden lang op tafel staan ik geef als cijfer een -6

33. We waren hier voor verjaardag en het mooie is dat de jarige gratis is .Op veroon van legitimatie
    Heerlijk gegeten.

34. Het was heerlijk en het leuke is met je verjaardag is het gratis.

35. Anneke Knape

Heerlijk gelucht voor iedereen aan te bevelen.👍

36. Erwin Maria

Eten is goed vind alleen voor anderhalf uur wel een beetje duur voor twee mensen 68 euro maar verder eten was wel lekker en bediening was ook goed.

37. Voor ons was het al de 4e keer dat wij Watertuin bezoeken.
    Wij zijn met familie geweest, die vinden Watertuin ook super.
    Ze zijn van plan om voor 14 feb te reserveren.
    Wij hebben genoten. Was super.

Watertuin tot ziens...

38. Alles was prima. Ik had alleen een minpuntje: de coquilles waren niet gaar genoeg, verder alles goed!

39. Kwaliteit en smaak van eten verschilt per product, maar is over het algemeen meer dan prima. Ruim assortiment, dus met 4 eters met heel verschillende voorkeuren was het toch naar ieders bekkie.

Heerlijk dat drinken bij de prijs inbegrepen zit en er verdeeld over de locatie meerdere kleine barretjes staan. De prijs is voor een all-you-can-eatconcept prima.

Het restaurant ziet er netjes uit, maar is qua sfeer wat kil; dit vooral door de grootte en het personeel wat je verder op de avond niet meer ziet. Wel word je aan het begin van de avond vriendelijk ontvangen en wordt alles de eerste keer netjes en enthousiast uitgelegd. Een aantal van de koks zijn daarentegen vaak wat minder vriendelijk. Er wordt geen woord gezegd en een vriendelijke lach kan er ook niet vanaf.

40. Heerlijk gegeten en het leuke is op je verjaardag gratis eten, een hele leuke actie, je betaalt maar voor 1persoon.

41. Super avond gehad. Goede ontvangst en uitleg. Groot assortiment, alles even vers. De koks waren zeer hulpvaardig. Drank, fris en koffie/ thee netjes, kwaliteit en ruim voldoende. Jammer dat de glazen niet werden afgeruimd. Zelfs kaas als dessert! Mooie sfeervolle zaak. Wij komen graag terug!