• Lid sinds 20 augustus 2016

Watertuin

Spijkenisse

De Gulle Schranserij

Hellevoetsluis

CK heeft nog geen foto toegevoegd

1. CK's profielfoto
    CK heeft een recensie geschreven voor De Gulle Schranserij

Eten was verrukkelijk en in prima porties geserveerd. Grote krokante schnitzel, romeinse schotel was prima bereid. Enkel de varkenshaas was te ver doorbakken en aan de taaie kant (gevraagd om rosé).

Buitenkant van het gebouw straalt niet veel uit, maar vanbinnen is een gezellige sfeer terug te vinden. Personeel is vriendelijk maar schommelde tussen opdringerig en laks in. Het ene moment wordt ons na 2 happen gegeten te hebben al gevraagd of wij meer aardappeltjes/frietjes wilden en werd er bij halfvolle glazen (tweemaal in nog geen 5 minuten) gevraagd of wij nog iets te drinken wilden. Vervolgens liet bij het afruimen en bestellen van een nagerecht het personeel lang op zich wachten. Ook op het eten hebben wij erg lang moeten wachten. Zelfs het serveren van een mandje stokbrood ging niet al te snel.

2. CK's profielfoto
    CK heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    Internationaal Spijkenisse

Kwaliteit en smaak van eten verschilt per product, maar is over het algemeen meer dan prima. Ruim assortiment, dus met 4 eters met heel verschillende voorkeuren was het toch naar ieders bekkie.

Heerlijk dat drinken bij de prijs inbegrepen zit en er verdeeld over de locatie meerdere kleine barretjes staan. De prijs is voor een all-you-can-eatconcept prima.

Het restaurant ziet er netjes uit, maar is qua sfeer wat kil; dit vooral door de grootte en het personeel wat je verder op de avond niet meer ziet. Wel word je aan het begin van de avond vriendelijk ontvangen en wordt alles de eerste keer netjes en enthousiast uitgelegd. Een aantal van de koks zijn daarentegen vaak wat minder vriendelijk. Er wordt geen woord gezegd en een vriendelijke lach kan er ook niet vanaf.