IL Siciliano in Spijkenisse

Klein, subtiel en heerlijk Italiaans eten.

Online bestellen bij IL Siciliano

Afhalen Bezorgen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
BESTELMENU

ma Gesloten
di Gesloten

Omschrijving

U kunt bij ons dineren en afhalen. Al onze gerechten worden op ambachtelijke wijze bereid met verse producten. Onze menukaart biedt keuze uit veel verschillende pizza’s, pasta’s, warme en koude antipasti, vlees- en vis.

• Bezorgen

1451946985 76
1538242007 79
1704193972 78
1710832050 78

1. We hebben vandaag eten laten bezorgen. Het was een heel prettige ervaring. De bezorger was precies op tijd.
    In het vakje opmerking vroeg ik om van de magherita pizza’s kinderpizza’s te maken. Het waren geen kleinere pizza’s zoals gevraagd, maar in de vorm van een hart, vis en beer. Zo’n leuke verrassing! De kinderen hebben genoten en wij ook!

2. In mij ogen het beste Italiaanse restaurant in Spijkenisse. De smaken zijn uitstekend. De bezorging was iets later dan gepland, ik hoop maar dat het door de drukte komt want dat verdienen ze in deze tijd. Geen kritiek, jawel het bijgevoegde garnituur, prima van smaak zou iets rijkelijker mogen, gezien de prijs. Maar het eten smaakt top en met Italiaanse muziek ben je thuis, uit eten. Steun deze zaken in Corona tijd. Het zijn pareltjes. Forza ilsiciliano! Groeten Dicwas

3. 3 pizza's opgehaald en helaas waren ze ontzettend vies, zout en ongesneden, de service was helaas ook erg slecht, we hadden besteld via hun eigen site voor thuisbezorgen want daar adverteren ze mee, nadat ik mijn adres gegeven had moest ik betalen online en na betaling zeiden ze pas dat ze niet bezorgen in Hoogvliet en moet je toch nog de deur uit en ook nog betaald parkeren om je eten te halen, ik vind dit heel misleidend en niet netjes. Dit was dus ook de laatste keer... Helaas

4. Een top Italiaans restaurant. Met passie wordt het eten voor je klaargemaakt en alles is even lekker! Verder een menu met voor ieder wat wils: diverse voorgerechten, hoofdgerechten zoals vlees, vis, pasta en pizza en overheerlijke desserts! Qua prijs kun je het zo duur maken als jezelf wilt. En ook de aandacht en vriendelijkheid naar ons zoontje van 4 was top! Ja, wij komen zeker nog een keer terug!

5. Tina van den Bergh

Klein maar fijn. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar.
    De jonge dame die ons bediende had pas haar tweede werkdag waardoor zij nog wat onzeker was maar dat is heel begrijpelijk.
    Als voorafje had ik een rucola salade die ik iets te eenvoudig vond. Daar mag wel wat finesse bij. Het gekozen hoofdgerecht heeft dit weer goed gemaakt. Er worden geen culinaire hoogstandjes geserveerd en daar kom je ook niet voor. Dit is een gezellige plek waar je van een lekker bord Italië tegen een fatsoenlijke prijs kunt genieten. Wij komen zeker terug.

6. Jannie hoogendoorn

Vrijdagavond met man en vrienden weer heerlijk gegeten.
    De pizza tonno is zalig, krokant en goed gevuld, verder kalfsmedaillons met marsala mmmm, pasta met ossehaaspuntjes en truffelsaus en ik had de pasta uit de parmezaanse kaas met truffel, heerlijk! Mooi glas wijn erbij.
    Het dessert was voor ons de zabaglione mét Marsala, homemade door de Chef! Sublieme smaken. Zalige afsluiting! En mooie prijs-kwaliteit ook nog eens. Een topper dus!

7. José Leenders

Vrijdag voor het eerst naar IL SICILIANO gezellig goeie sfeer.
    Lekker gegeten, komen zeker terug.

8. Heel gezellig restaurant, attente bediening, prima wijn en echte Italiaanse pizza, bruchetta als amuse was ook heerlijk.

9. Wat een slechte ervaring met dit restaurant, lang wachten, heel erg rumoerig smerig warm, we moesten achter in de zaak gaan zitten bij een Stinkende Oven er wat van gezegd maar geen actie, wel steeds rokend Personeel voor de deur en tot overmaat van ramp was het eten ook helemaal niets, kleine porties en smakeloos, Totaal niets aan onze klachten gedaan, we moesten maar niet zeuren het was druk werd er gezegd, kortom nooit meer naar deze vieze zaak. Toiletten stonken echt.

3,5
  10. Gastvrij, zeer vriendelijke medewerkers, zeer attent, niet eenmaal de wijn en het water zelf hoeven inschenken, na iedere gang werd netjes gevraagd of en hoeveel tussentijd we wilden voor het volgende gerecht, Het eten was prima klaargemaakt en de rekening viel ons ook nog mee. Wat verwacht je nog meer.
    Voor ons persoonlijk zijn de portie's te groot. Maar dit is natuurlijk geen kritiek.
    Wij komen hier zeker weer terug.
    Gr ACS.

11. De beste pizza ooit. Ik had een Il Siciliano genomen. Zeer dunne knapperige bodem. Duidelijk vers belegd en heel goed op smaak. Gemoedelijke sfeer. Lang tafelen heel goed mogelijk.

12. Frans Klaassen

Een ramp. Waren er voor 19 uur en om 20.30 uur kwam na veel aandringen onze maaltijd. Echter 1 maaltijd was niet compleet en ook niet volgens afspraak. We zijn weggegaan. Het was druk er was niet genoeg etc. waren de uitvluchten.
    Nooit meer naar deze zaak. Wat een teleurstelling.

3,2
  13. Wil La Fleur

Weer héérlijk gegeten en super gastvrij.

14. Tsja, beetje mindere ervaring. Niet heel erg gezellig, wat rumoerig ook, wel vriendelijk personeel. Maar pizza’s 4formaggi zonder tomatensaus en veel te veel mozzarella. Bij andere pizza champions vergeten, werden er koud en rauw bijgegooid. Andere pizza’s en pasta’s wel redelijk tot goed. IJs is van de goedkoopste fabriekskwaliteit, jammer. Espresso dan weer goed. Net aan een 6.

15. Het was jammer genoeg niet druk, maar drie tafels bezet, waardoor er weinig sfeer was.
    Het eten was perfect.

16. van den Genugten

Een aanrader, super lekker gegeten en bediening is goed, mijn man werd zelfs toegezongen door het personeel omdat die jarig was.

17. Nicolette Erkelens

18. R.v.d.Brugghen

Lekker simpel restaurant met goed Italiaans eten. Goede en vriendelijke bediening. Een restaurant waar eindelijk ook aan de verse groenten gedacht is.
    Kom zeker terug.

19. Je waant je op Sicilie, het eten is prima 👍

20. Het avondje uit eten was voor ons onaangenaam, met name doordat we gezeten waren direct naast de buitendeur. Voortdurend in_ en uitloop van bezoekers; mensen wachtend op uitsluitsel over een eventueel beschikbare plaats, steeds met de tochtdeur én buitendeur open (halletje zo klein), terwijl de buitentemperatuur rond het vriespunt lag.
    De kwaliteit van het eten was niet buiten gewoon. We misten een sausje over de carpaccio(toch €9,95); er was slechts wat olijfolie overheen gedruppeld.
    De serveerster deed erg plichtmatig haar werk met een kille uitstraling; er straalde geen plezier in haar werk aan af en ook toonde zij geen interesse in de klanten.

21. Linda de Waard

Al een aantal keer gegeten bij Il siciliano, ontzettend lekker! Goede service! En ook nog aangename prijzen! Gezellig restaurant!

22. Petra van Leeuwen

Super gegeten bij een gezellig familierestaurant. Gaan we zeker vaker doen!

23. Eten was heerlijk, bediening goed. Het wachten op het eten was m.i. iets te lang

24. We werden achter in de ‘kelder’ van het restaurant gezet door erg gehaast personeel, de “vintage” tafels en stoelen gaven een rommelig sfeertje, het eten was matig en vermoedelijk door iemand van grote afstand op het bord gekwakt… en dat voor een slordige 190 euro met 4 mensen eten… daar komen we dus niet meer.

25. Ria Versteeg

Heerlijk gegeten met grote groep. De bediening bleef in gebreke wat de drankjes betrof. Dat was erg jammer. We hopen dat het een volgende keer beter is.

26. Alweer heel lekker gegeten. Blijft gezellig met een goede sfeer. Redelijke prijzen. Bijzonder lekkere rode wijn.

27. E Gerbrands

Het was de eerste keer dat we hier hebben gegeten, was lekker en wij gaan dit zeer binnenkort met een klein gezelschap nog een keer doen.

28. Heel gezellig, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten, zeker een aanrader!

29. Wederom een lekkere pizza gegeten.

30. Peter Buskop

Heerlijk gegeten en goede bediening, echt Italiaans

31. Annemiek

Voortreffelijk gegeten en een super bediening!

32. A.v-t Hof

Hello, we hebben nu voor de tweede keer bij jullie gegeten en het was heerlijk.
    Nu hebben we weer een lekker restaurant om naartoe te gaan, kunnen we nu heerlijk afwisselen. We komen in ieder geval terug.

33. In R,dam had ik op de witte de with straat een aantal eet tentjes ,wanneer ik daar kwam bij mezelf dacht , ja leuk,lekker effe gezellig een hapje eten,in een sfeertje van ons kent ons.Nou dat gevoel heb ik bij Il Siciliano ook weer,leuke drukke zaak met personeel en eigenaars wat je herkent,koken op verzoek,naast de kaart om,(als het op voorraad is tenminste).,en tot heden toe 3x geweest nog niets gegeten wat ik slecht vond,oke het een is wat lekkerder dan het andere,maar smaken verschillen,deze zaak durf ik een ieder aan te raden,en neem eens iets anders dan een pizza.

34. Beginnen met pasta met truffel aan tafel bereid.
    Daarna specialiteiten van de chef.
    Ongelofelijk lekker.
    Top personeel, of je zit te eten in een Italiaans familie restaurant. Helemaal top.
    Een aanrader voor iedereen die houdt van de Italiaanse keuken.

35. Anne-Marie

Erg lekker gegeten. Vooral de Lasagna kan ik aanraden. Als het druk is in het restaurant dan is het wel erg rumoerig. Verder is het zeker een aanrader.

36. Zaterdagavond erg lekker gegeten bij Il Siciliano. Zeer vriendelijk personeel ook. Absolute aanrader. Wij kwamen er voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst!

37. Fijn restaurant met goede bediening. Het eten is altijd heerlijk en vers. Aanrader, ik kom hier zeker vaker

38. Super lekker gegeten voor een redelijke prijs

39. Heerlijk gegeten, aardige en attente bediening. Wij komen hier zeker terug.

40. Peter Manden

Gezellig, vriendelijke bediening, zeer goede pizza's. Een aanrader.

41. Als je echt Italiaans wilt eten, de Siciliaanse keuken, dan zit je hier zeker goed. Italiaans zoals bedoeld, puur het gerecht niet afgeleid door de standaard frietjes en één haps groentes. En ook leuk dat men onthoudt dat iemand jarig. Ook al was dat even geleden gezegd. Kijk dat noem ik aandacht voor je gasten

Al paar maal geweest en bewust andere keuze. En steeds weer tot volle tevredenheid. Ga zo door.

42. Viel helaas erg tegen! Gereserveerd via Couverts met een Jumbo actie, om deze korting moesten we helaas ook nog eens vragen bij het afrekenen...

Het eten dan, Je krijgt letterlijk wat je bestelt, niks minder maar vooral niks meer! Ik een Entrecote, mijn vrouw zalm, dan verwacht je, zeker voor die prijs een vol bord!
    Niets erbij verder!! Gewoon een stuk vlees of vis op je bord met een paar stukjes aardappel, courgette en een verschroeid stukje broccoli (1 stukje)!

Normaal lijkt mij om er los een bakje gebakken aardappelen, frites of pasta naar wens bij te doen, zoals dit in ieder ander restaurant gebeurt. Je zit dus alleen je vlees of vis te eten, geen sausjes, geen opmaak, niks... een hongergevoel rest nog als je vertrekt.

Aangegeven dat het niet voldoende was en werd lacherig over gedaan, in de trant van "Dat horen we vaker, want het is zo lekker", dit was echter niet echt wat wij bedoelden. Als het dan ook echt lekker was... gewoonweg flauw, weinig smaak, niet de vraag hoe ik mijn vlees graag wilde enzovoorts. IJs en Tiramisu waren absoluut niet huisgemaakt maar afkomstig van de Sligro of iets dergelijks.

De volgende keer maar naar de echte Italiaan, niet meer dan een halve kilometer verderop, die er al 30 jaar zit en altijd volgeboekt is, ik noem geen namen want dan twijfelt men weer aan de echtheid van mijn verhaal, Spijkenissers weten wel wat ik bedoel. Voor wat je op je bord krijgt is het een behoorlijk duur restaurant, steriele inrichting, personeel wat continu in en uit loopt om een sigaretje te roken waardoor je steeds een klap kou in je nek krijgt, daarbij m.i. ook nog eens teveel personeel, dacht 10 man te hebben geteld. Kort samengevat, geen aanrader, lege maag, lege portemonnee!

3,5
  43. Prima om wat te happen. Niet bijzonder maar gewoon goed eten voor nette prijs. Achterin de zaak gezeten en datjes wat kil tov voor in de zaak. Meer sfeer daar is wel belangrijk!

44. Tweede (en ook laatste) bezoek aan Il Siciliano in Spijkenisse. Om de verjaardag van mijn vrouw te vieren naar Il Siciliano gegaan. Op de pizza van mijn vrouw zaten asperges. Althans de onderkanten er van. Nog helemaal hard en daardoor niet te eten. Melding van gemaakt en de reactie was dat ze vandaag ingekocht waren. Bij mijn tonijnpizza leek het wel of er een scheut Maggi over uitgestrooid was. Een smaak die totaal in strijd was met een tonijnsmaak.
    Jammer dat er geen gehoor, casu quo reactie, werd gegeven op onze aantekeningen. We kregen zelfs de indruk dat we vervelende gasten waren. Als je gevraagd wordt bij Il Siciliano of het smaakt en je geeft eerlijk antwoord, dan wordt dat toch niet zo op prijs gesteld.

3,3
  45. Was heerlijk, voorgerecht en pizza's, komen zeker terug, hoeven niet meer naar Vlaardingen, in Spijkenisse na heel wat jaren weer een goede Italiaan.

46. Nicolette E.

Heerlijk gegeten. De olijven en pizza waren zoals op Sicilië. De chocolade, pistachenoten taart was goddelijk. En het glaasje limoncello was een leuke en lekkere afsluiting van de maaltijd.

47. Super gegeten, heb nog nooit zo'n lekker stukje vlees gegeten in een restaurant. Zelfs niet in het kasteel van Rhoon. Aardige bediening. Iets meer sfeer d.m.v. kleur zou gezelliger zijn. Goed eten voor een redelijke prijs.

48. Echt lekker gegeten bij Il Siciliano. En de bediening is heel vriendelijk en gastvrij. Aan de akoestiek wordt gewerkt.

49. M 688 punten

Heerlijk gegeten vanavond bij IL Siciliano, Vriendelijke bediening.. Ze proberen het de gast echt naar hun zin te maken! De zaak zat vanavond helemaal vol. Reserveren is wel handig. Prijs kwaliteit is prima. Groot minpunt dat het vanavond zo remoerig was dat je geen normaal gesprek met je tafelgenoten kan voeren..

50. Het was erg lekker en goedkoop. De eigenaar was erg aardig en maakte ook een praatje met je. Als je van Italiaans houdt moet je zeker daar naar toe gaan!