Oude Maas in Spijkenisse

Japans & Dimsum restaurant. All you can eat!

Restaurant Oude Maas is het Japans Sushi, Seafood & Grill restaurant van Spijkenisse. Zij is sinds november 2009 geopend en verwelkomt sindsdien al haar klanten zowel in kleine als in grote gezelschappen. U kunt bij restaurant Oude Maas terecht voor zowel een uitgebreid diner als voor een (zakelijke) lunch.

Het 'all you can eat' concept van restaurant Oude Maas houdt in dat klanten voor een vaste prijs 'onbeperkt' de Japanse en Kantonese keuken kunnen ontdekken. Ons menukaart bestaat momenteel uit ± 115 gerechten. U kunt hierbij denken aan verschillende soorten sushi's, dim sum, vis & vleesgerechten. Wij leggen hierbij speciaal de nadruk op het woord vleesgerechten aangezien veel mensen de indruk hebben dat de Japanse keuken alleen uit seafood bestaat. Dit is niet juist aangezien de Japanse keuken verschillende specialiteiten kent, namelijk diverse sushi's, seafood & grill!! Ook de Kantonese keuken kent verschillende kanten. Benieuwd naar onze gerechten, zie menu.

1291972001 80
1419504437 75
1434219718 73

1. Emma 26 punten

Ik heb gisteren met mij gezin bij De Oude Maas gegeten, maar het viel best wel tegen. Volgensmij lette de kok even niet op toen hij azijn bij de rijst deed, want de sushi was enorm zuur. De service was opzich goed, alleen als je de bediening vraagt wat een gerecht is dan weten ze dat negen van de tien keer niet eens. Ook worden er vaak gerechtjes vergeten. Achter de bar zijn ze wel heel vriendelijk. Ik zou hier zelf niet snel meer komen omdat ik de sushi echt niet lekker vond.

2. M van der meer

Het is en blijft ons favoriete sushi restaurant.
    Of we er met zijn 2tjes of met zijn 7en komen het eten komt snel en is gewoon super lekker.

3. Normaal gesproken zeer tevreden over de oude Maas.
    Echter deze keer vies tegen gevallen. We hebben er 3 uur gezeten we hebben 3 rondes gehaald. Waarvan we van de eerste ronde en tweede ronde gerechten misten en deze ook nooit hebben ontvangen. Vreselijk lang wachten op eten. Duurde zeer lang eer er werd gevraagd of we iets te drinken wilden. Trap werd schoongemaakt (ivm gevallen sushi) en met hetzelfde doekje zonder deze uit te spoelen werden ook de tafels afgeveegd. Bonnetjes die van de sushi op de grond vielen werden gewoon weer op de sushi gelegd wat op het dienblad stond. 3 Kwartier wachten op een bak koffie en 2 bolletjes ijs.
    Personeel erop aangesproken. Geen reactie.
    Wij zullen hier niet meer terugkomen.
    Erg jammer.

4. Piet Langstraat

Met een mooi uitzicht op de maas en spijkenissebrug, was het al genieten vanaf het begin. Eten is lekker en goed klaar gemaakt. Ruime keuze, voor elk wat wils. Bediening is bijzonder aardig en zeer attent. De prijs/kwaliteit is prima dus een echte aanrader.

5. Fhessels

Eten zoals altijd goed en bediening zoals het hoort.

6. Super lekker hier, de beste en lekkerste sushi in de regio. En ook nog eens super gezellig. Komen hier elke maand wel een keer.

8. Na de opening in november 2009 zijn wij er een keer wezen eten met het idee hopelijk beter als de voorgangers en anders maar weer terug naar onze vaste adressen. Helaas zijn die een paar klanten kwijt geraakt en zitten wij zeer regelmatig bij De Oude Maas en weten van veel van de gerechten de nrs om op de lijst aan te strepen zelfs uit het hoofd. We zitten ook haast altijd op onze vaste plek in de gezellige zaal bij het raam. Wij hebben nog nooit klachten gehad en ook velen die meegaan zijn zeer content als ze aan het eind van de avond weer mee naar huis gaan. Hopelijk blijven zij voor ons nog lange tijd de goede kwaliteit, verzorging, sfeer etc. handhaven. Dan blijven wij regelmatig reserveren voor een gezellige avond.

9. Léonie Langius

10. TJMV

11. Vandaag afgehaald bij dit restaurant en is enorm tegen gevallen. Het eten was vlak en zonder veel smaak. De pindasaus hebben we niet eens op durven eten. Zaten donkere stukken in die je ziet bij oude opgewarmde pindasaus.

Ook de service was bijzonder vreemd. Het eten stond op een gegeven moment klaar. Mevrouw 1 kijkt ernaar. 3 minuten later pakt mevrouw 2 het op maar wordt geroepen door iemand. Weer later pakt mevrouw 3 het eten en probeert het in te pakken maar er komen gasten dus ze laat het halverwege staan. Mevrouw 4 gaan eindelijk het eten in papier pakken en jawel.. de telefoon....

Nadat het gesprek maar gaan bleef ben ik na 3 minuten opgestaan en heb iemand gevraagd of ik alsjeblieft mijn eten mag meenemen.

Wat mij betreft is dit de laatste keer dat ik hier wat haal of eet!

Gr,
    Gerard

12. Ik ben helemaal fan van dit restaurant. Lekker eten, goeie service, mooi uitzicht, je hoeft er vaak niet te reserveren dus er is altijd wel een plekje voor je. Verder wordt je niet tijdens het natafelen weggekeken door het personeel. Op de kaart veel variatie dus voor ieder wat wils. Vaak als we in de buurt komen, moeten we gewoon een hapje eten daar!

13. We zijn tweede kerstdag hier wezen eten en ons is het uitstekend bevallen.Mooi uitzicht over de maas en een mooie strakke inrichting.Personeel vriendelijk en behulpzaam.Glazen werden scherp in de gaten gehouden en vol gehouden.Alles wat er op tafel kwam zag er verzorgd uit en smaakte zeer goed.Van rauwe gerechten tot gebakken of gegrild alles even lekker.Als je van dit soort eten houd is het een echte aanrader.Wij hebben niets kunnen ontdekken wat ons tegenviel dus hulde voor dit team van mensen die ons een leuke avond bezorgde.En met een volle buik en voldaan weer naar huis.

14. Slecht! Eten veel frituur, rundvlees is afval, bestellingen kloppen niet en personeel begint om 21 uur met schoonmaken, waardoor ze gasten met lege glazen en borden laten zitten. Nooit meer!

15. Fam. Stomp

We hadden vrij vroeg van tevoren gereserveerd en nadrukkelijk gevraagd om een mooie plek omdat we iets te vieren hadden maar we zaten bij de nooduitgang en precies op dat plekje hebben ze blauwe raamfolie geplakt met pinguinprint dus geen mooi uitzicht over de maas.
    De tafel plakte,verder was het ook niet schoon.
    Ook ontbrak er een achtergrondmuziekje wat het zeker een stuk aangenamer had gemaakt.

Erg vriendelijke bediening en het eten was verder prima,lekker vers en veel keuze.

Volgende keer gaan we toch ergens anders sushi eten.

16. Ik ben hier al meerdere malen wezen eten, een paar maanden terug hebben ze de hele zaak verbouwd en het straalt nu veel meer uit!
    De service was top en het eten erg lekker! Binnenkort zeker nog een keer, een aanrader!

17. marlies & frank en marjan

We zijn al diverse keren geweest en iedere keer is het weer een feest om hier te eten.

Eten is lekker en goed klaar gemaakt.
    Ruime keuze, voor elk wat wils.
    Bediening is bijzonder aardig en zeer attent.
    Sfeer maak je zelf en deze omgeving doet daar veel goed aan.
    De prijs is prima dus tot binnenkort.

18. Op aanraden van bekende, hoorde ik dat je hier ook kon afhalen. Gekozen voor een combi menu, en daarvan de babi pangang spek, krokant gebraden kip, en de chinese garnalen. Dit was een fiasco!

Nog nooit van me leven zo slecht chinees food mogen krijgen. De babi pangang en de de kip leek wel op afval vlees en de bami welke erbij zat was vermoedelijk al een paar keer opgewarmd. Het is tenslotte een boterham geworden, en de afhaal maaltijd (afval) is de container in gegaan.

Conclusie, 20 euro en een illusie armer.

19. Muizen lopen vrolijk door de zaak terwijl we er zitten en het personeel weet ervan! Voor weinig eet je je vol met redelijk eten. Sushi wel lekker, dimsum matig. Interieur smakeloos. Muis een echte afknapper!

20. Leuk voor een keer of twee, hoop frituur opwarming.

21. Afgelopen maandag gegeten bij restaurant Oude-maas in Spijkenisse.

Na een aantal leuke recensies te hebben gelezen besloten om mijn vriendin mee te nemen naar dit restaurant.

Wij gaan vaak uit-eten en hebben goede en mindere ervaringen en zijn best wel wat gewend.

Maar wat een teleurstelling!

Het personeel is alleen maar bezig met naar de kaarten te kijken waarop je invult wat je wil eten, geen oogcontact, niet vragen of alles naar wens is, niet vragen of je nog iets wil drinken ( wat je wel zou verwachten aangezien dat toch een inkomstenbron is, zeker bij een all you can eat concept ).

Het eten is niet lekker en van de 10 verschillende soorten vlees die ik besteld heb, zit 10 maal hetzelfde sausje eroverheen ( dat ben je best wel snel zat ).

Het eten is niet lekker, weinig keus ( zeker als er overal hetzelfde sausje overheen zit ), de bediening is gewoon slecht en ook niet onbelangrijk in een restaurant is de sfeer en die is : sfeerloos! ( kon alleen maar denken aan een fastfood reastaurant )

Kortom een teleurstelling.

22. Mijn ervaring met restaurant de Oude Maas, goed eten voor een goede prijs. Over smaak valt te twisten, over kwaliteit niet.

Voor wie hier nog niet geweest is, gewoon een keer doen!

23. Al vele malen hier wezen eten en het is heerlijk! Dichtbij huis, dus makkelijk aan te lopen.

Een uitgebreide kaart, aardig personeel en een leuke aankleding. Het concept is All you can eat en je krijgt hier ook goed de kans voor, ze komen vaak je kaart ophalen en je gerechten staan snel op tafel.

Een aanrader; veel voor een goede prijs!

24. Een goed restaurant, een all you can eat concept, met zeer smakelijke gerechten.

Zeer vriendelijke mensen, goede bediening en service, voor hedentendage een zeer aantrekkelijke prijs.

Wat mij betreft een aanrader!

25. Afgelopen zondag daar gegeten op uitnodiging.

Eten was goed en de bediening ook. Eigenlijk niets te klagen.

Alleen moeten ze wat doen aan de entourage. Het licht en de bekleding van de zaak.

Voor de rest was het goed te doen kwa prijs...

26. astrid groen

Wij eten graag bij deze Japanner. Ik zit in een rolstoel, dat is geen punt.
    De gerechten zijn meer dan goed en betaalbaar en wij kunnen er naar toe lopen, dus mijn man kan gerust een paar biertjes nemen. Personeel is heel vriendelijk en correct.

Bij deze Japanner eten is meer dan alleen het eten, ook zijn de prijzen normaal. Het eten is 1 prijs, een drankje kost 1 euro.
    Bent u er eenmaal geweest, dan ga je daar ook terug. Wij zeker en vele mensen met ons.

27. Dit is een nep-Japans all you can eat, maar het is zo lekker dichtbij. Een stel Chinezen die met een Japans all you can eat concept proberen een nieuwe markt te veroveren.

In Spijkenisse lukt ze dit zeker zeer goed, mede ook door gebrek aan concurrentie (dichtsbijzijnde alternatieven in Rotterdam of Schiedam).

Het eten is niet goed (als je echt kijkt naar Japanse Maki, Temaki etc), maar zeker ook niet slecht!

Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten en je gaat echt voldaan naar huis.

Zaak is nog in de stijl van 1e eigenaar Grieks restaurant.