Ristorante Pappagallo in Spijkenisse

Genieten van de échte Italiaanse keuken!

Bezorgrestaurants in de buurt van Ristorante Pappagallo

ma vanaf 15:30
di vanaf 15:30
wo vanaf 15:30
do vanaf 15:30
vr vanaf 15:30
za vanaf 15:30
zo vanaf 15:30

In ons restaurant aan de Karel Doormanstraat in Spijkenisse is bijna niets belangrijker dan onze gasten te laten genieten van de échte Italiaanse keuken in een authentieke maar aangenaam professionele ambiance… Heerlijke pizza’s, prachtige gerechten en, uiteraard, een uitgebreide wijnkaart maken een diner in Pappagallo voor iedereen gegarandeerd tot een heerlijke belevenis.

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1197600153 59
1204726909 66
1347262019 70

1. Joke Klaasse

Wat een geweldige sfeer, vriendelijke bediening en het eten was fantastisch!

2. Heerlijk en goed eten. We gaan hier altijd graag naar toe, met onze kinderen. Service goed en erg vriendelijk.

3. Top restaurant, eten heel lekker en bediening heel persoonlijk en top.

4. Tegelaar

Prima bediening, echt lekker eten en gezellige sfeer.
    Voor herhaling vatbaar.

5. Heel gezellige avond gehad!! Bediening top!!

6. Een hele fijne avond gehad! Eten was uitstekend! Bediening ook heel goed, zeer vriendelijk personeel. Zeker een top restaurant.

7. Het is een leuk, gezellig en zeer sfeervol restaurant. Het eten is erg lekker en het personeel is vriendelijk.

Door de combinatie van het gezellige restaurant, het lekkere eten en het vriendelijke personeel zeker voor herhaling vatbaar

8. B.v.dr.Sprong

Leuk en sfeervol restaurant. Eten was goed, maar niet goed warm - eerder lauw. Jammer, we vonden het qua prijs absoluut niet kwalitatief.

Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.

9. Angela kroep

Slechte bediening, rommelig. Geen amuses gekregen die iedere gast kreeg aangeboden. Water niet gekregen, ook niet na het twee keer aangegeven te hebben.

We wilden wachten tussen het voor- en hoofdgerecht, zodat we ons drankje konden nuttigen, maar dit nog niet gezegd hebbende kwam ons hoofdgerecht al.

Kortom: wat een lekker avondje eten had moeten worden is niet gebeurd en we waren met 1,5 uur weer buiten. Heb wel gezegd dat we niet tevreden waren, maar we kregen zelfs geen drankje of koffie van het huis.

Nee, hier komen wij niet meer.

11. Geweldige zaak, personeel altijd klantvriendelijk en servicegericht, heerlijke pizza's, lekkerste pizza Pollo van Nederland.. Absoluut niks te klagen, top!

12. jojo

13. Erg lekkere pizza en ander eten ook erg goed. Service was erg goed maar soms duurde het wel lang voor je geholpen word, maar voor de rest top, kom zeker vaker terug.

14. Marcel Smits

Gisterenavond heerlijk gegeten. Alles klopte, sfeer, bediening en keuken. Jammer dat we zo ver weg wonen anders kwamen we iedere week. Aan te bevelen: pizza Irisistibille.

15. Weer lekker gegeten, gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit gewoon goed...

16. Zo hoort een restaurant te zijn. Wij komen hier regelmatig.

Leuk ingericht, gezellige sfeer, het eten is heerlijk en de dames van de bediening zijn gezellig, ze zien er keurig uit en toch heel professioneel.

Mijn complimenten.

17. Léonie Langius

18. Goede service, lekker eten, toprestaurant. Snap al die negativiteit niet

19. Annelies

Na 10 jaar hier weer eens gegeten. Het was helaas weer een teleurstelling! We hadden laat gereserveerd waardoor wij aanvankelijk binnen moesten zitten. Uiteindelijk was er toch plaats in de serre , maar dat was niet zo gezellig als men deed voor komen want er zaten mensen aan tafel te roken!
    Het ergst vonden wij de wachttijd! We waren er om 19 uur maar kregen pas om 20:30 uur ons hoofdgerecht, nadat wij hadden gedreigd om binnen 5 minuten op te stappen!
    We hadden 1x het maandmenu (halve kreeft met kreeftravioli varkenshaas en aardbeien nagerecht) en 2 x stokbrood en 2x pizza. Wij vonden de pizza's erg droog en hard (deeg zag er bleek uit dus niet verbrand maar waarschijnlijk te lang warm gehouden) en ook de varkenshaas ( 2 kleine stukjes met spek erop) was erg droog. Het nagerecht kregen we pas om 21:30. De entourage is wel erg leuk. Vooral als je zomers in de tuin kunt zitten, maar misschien wordt daar dan nog meer gerookt.
    De bediening was wel vriendelijk. We vonden de hoofdgerechten wel vrij duur (gemiddeld 25 euro), zeker gezien de kwaliteit.
    Kortom: de eerste 10 jaar komen we hier niet meer!

20. Gister hier gegeten. Leuke sfeer en prijs/kwaliteit is ook erg goed. We waren met z'n zessen en hadden de pizza's erg snel! Allemaal binnen een kwartier. De pizza's waren allemaal erg lekker. De bediening was aardig, maar soms wel wat vergeetachtig. Moesten af en toe drankjes dubbel vragen, maakte niet zoveel uit want het was er erg gezellig. Zeker een aanrader!

21. M 608 punten

Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Erg gezellige sfeervolle zaak, Met vriendelijke bediening. Vooraf stookbrood met kruidenboter en tapenade. Ons hoofdgerecht: zalmfilet in krokante korst van knoflook en oregano met saus van Limoncello. En de Filetto al pepe, tournedos met pepersaus. Dessert: Torta di mele, warme tarte tartin van appel met kaneelijs. Echt top, Aanrader !! Bedankt voor het heerlijke eten en de gezellige avond.
    Gegeten op: 19 maart 2013.

22. We hebben erg lekker gegeten. We hadden grote moeite met kiezen tussen de gerechten. Wat staan er lekkere gerechten op het menu. We werden geholpen door een hele fijne serveerster die haar vak verstaat. Ze kon ons goed adviseren. Jammer dat we lang moesten wachten op drinken en eten.

Maar het is absolute aanrader!

23. Erg gezellig maar niet bepaald klant vriendelijk, kom je er eten met 10 man, mag je geen kinderpizza bestellen! Omdat ze dat niet voor volwassenen doen.. maar ik heb een maagverkleining gehad, dus ik kan niet veel eten! Vind het zeer onvriendelijk, helemaal omdat je met een grote groep bent! Nee, je mag wel een kinderpizza, als je maar wel betaald voor een grote.

24. Elia van Dijk

In het verleden heb ik hier heerlijk gegeten. Waarschijnlijk gaat het goed als het heel rustig is. Afgelopen donderdag (26-07-2012) was het echt prut. Ik had familie meegnomen, omdat het zo lekker zou zijn! Nou het voorgerecht was carpaccio van Roodbaars, dit was waterig zonder smaak! Hoofdgerecht kregen we 1 schaaltje aardappelen en 1 schaaltje salade met 6 personen. De drankjes kwamen pas tijdens het voorgerecht, nadat ik er nogmaals om gevraagd had! Toetje was goed! Een deel van de bediening was onaardig. Kortom, mijn gasten gaan hier nooit meer heen, en ik voorlopig ook niet!

25. Irma van Bokkem

Leon

26. Echt een heerlijk restaurant voor een verliefd paar,
    ik kom daar al 5 jaar op rij eten en wordt tot nu toe niet teleur gesteld.
    Er is aardige bediening die af en toe langs komt om op de hoogte te stellen, je krijgt eerst een amuse wat een lekker begin is en verder is al het eten en drinken qua kwaliteit en prijs echt top.

27. Vorige week zondag 13 November weer eens gaan eten bij Papagallo, pas 's middags gereserveerd, was wel een tafeltje maar naast een groep van 30 man of dit geen probleem was (was dus niet zo). Carpaccio vooraf was echt heel goed, en de pizza's van de kinderen ook weer zoals vanouds. Nagerechten waren iets aan de late kant, werd direct goed gemaakt door een gratis dessert wijntje. Al met al een gezellige avond, erg leuk, klasse. Ik kom hier al ca 25 (?) jaar en nog steeds goed.
    mvg Mark Gelderblom

28. Geweldig restaurant!

Zelfs toen ik niet in de buurt woonde kwam ik hier nog langs voor het heerlijke eten.

Personeel is altijd beleefd en komt op het juiste moment.

Door de kwaliteit van het eten en de service kom ik hier iedere keer graag terug.

De prijs is ook zeer aantrekkelijk voor wat je krijgt.

29. Na jaren weer eens de Pappagallo bezocht, 5 personen waarvan 1 van 10 maanden oud. De kinderstoel stond al klaar en we hadden snel een amuse op de tafel die goed smaakte. Het eten liet niet lang op zich wachten en smaakte goed. Ook het toetje hadden we geen klagen over en voor onze kleine gast stond wat te spelen op tafel.

Hier komen we graag nog eens terug.

30. Gisteravond, donderdag 3 februari, maakten wij zelf de fout om, voor een voorstelling in de Stoep, te gaan eten in dit restaurant. Dat had geen probleem geweest als we alleen een hoofdgerecht hadden genomen. Maar het maandmenu zag er zo aanlokkelijk uit dat we dat namen. Het voorgerecht was heerlijk en het hoofdgerecht ook alleen....... we hadden geen tijd meer voor een nagerecht. De meisjes van de bediening deden er alles aan om het zo snel mogelijk te doen en als klap op de vuurpijl gaven ze ons een heerlijk toetje mee wat we thuis nog konden opeten! Zoveel begrip voor iets wat we zelf niet goed geregeld hadden terwijl het restaurant bomvol zat! Echt geweldig! We hadden niet eens meer tijd om fatsoenlijk afscheid te nemen vandaar deze reactie! We komen zeker terug en hopen dan wat langer te kunnen genieten want het was allemaal heerlijk! Bedankt, namens Rob en Bianca Tates en Randy en Tessa Bennik.

31. Marvin Haesebrouck

Zeer gezellige zaak...

Heb het 4 gangen verrassingsmenu genomen met z'n 2en.

Er werd keurig gevraagd wat je niet lust of allergisch voor ben.

En hebben vervolgens een waar feest maal op.

Na mijn ervaring kan ik dit zeker aanraden.

Personeel mag wel iets vlotter zijn maar kleinigheidje.

32. door rene

Pappagallo heeft uitstraling, gezellige ambiance. Amuse heerlijk evenals het hoofdgerecht. Bediening is heel vriendelijk. Een aanrader. We (meervoud) zullen er zeker weer gaan eten.

33. Lekker eten, gezellige sfeer. Moest even wachten en kreeg een mandje brood voor het ongemak. Kan gebeuren.
    Prima prijs kwaliteit verhouding.

34. Gezellige zaak, maar het eten is een aanfluiting.

Begonnnen met amuse, 1 grote en 1 hele kleine?

Mandje brood vooraf, helaas brood al taai.

Hoofdgerecht eendenbout, deze was niet goed doorgegaard, de gefrituurde chips dreven in de saus. De gebakken aardappeltjes kwamen uit de oven en hadden hierdoor een taai randje aan de buitenkant. De bij de Vitello Tonato behorende tonijnsaus was niet te proeven, de bijbehorende Risotto had een taaie korst bovenop, ook door de oven. De cassata als dessert was naar mijn idee ook niet zelf gemaakt, weinig smaak. Was deze wel zelf gemaakt dan is het helemaal een aanfluiting.

35. Slecht en smakeloos, pasta kleefde aan elkaar.

Pluspunt was dat ik na mijn beklag het gerecht niet hoefde te betalen, de serveerster gaf me 100% gelijk.

36. Arthur

Nico

37. Evelien

Ik vind Pappagallo een heerlijke plek om te gaan eten en kom er al van kleins af aan. Ik ben het er wel mee eens dat er de laatste tijd wat steekjes vallen. Zoals het vergeten van dingen en pizzadeeg die nog niet helemaal gaar is.

Maar toch, als we visite hebben gaan we bijna altijd hierheen! Ook de afhaalpizza's zijn erg lekker.

38. Ondanks de vele negatieve ervaringen hier toch gaan eten. Bediening is heel vriendelijk en geduldig. Het bestelde eten, drinken en dessert was ook goed. Er zat genoeg tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Gaan hier zeker nog een keer eten.

39. Vanavond (9mei 2010) heerlijk wezen eten bij "Pappagallo" eindelijk kan ik wel zeggen na zeer vroegtijdig reserveren.

Voor mijn vriendin en mijzelf was ongeveer de 5de keer dat wij een bezoek hebben gebracht aan dit restaurant. Aangezien wij vrienden ook dit restaurant wilde aanbevelen zijn we met z'n vieren geweest.

Een goede aanrader! Heerlijke pasta's en alles kan naar wens!

Wil je bijvoorbeeld geenn ui in je pasta, dan wordt dat geregeld, of extra champignons, kan allemaal. Ook de pizza's zijn goed en het bedienende personeel netjes en vriendelijk.

Later op de avond kan het wat rommelig zijn maar dat doet niets af aan gezelligheid of kwaliteit.

Ook in de zomer een leuke plek, lekker op het terras aan het water met een heerlijke rosé of een lekker glas fris.

Nogmaals, ik kan dit restaurant aanraden aan mensen die houden van lekker Italiaans eten en van een niet al te 'strakke'stijl.

Succes en eetsmakelijk,

40. In dit restaurant kom ik al meer dan 6 jaar, helaas is het niet meer wat het was. De bediening is er slecht geworden, je zit soms een half uur op je drankjes te wachten. Jammer, als je net je eten heb gekregen, en je moet zo lang wachten op verkoeling. Het wordt weer tijd dat de eigenaresse weer eens komt kijken hoe de zaak (achteruit) loopt.

41. Met zijn 3-en gegeten. Vriendelijke ontvangst en een erg attente serveerster. De salade die ik zou krijgen ontbrak, en bij navraag en belofte niet gekregen. De ober (de baas?) was wat nors. Al met al meer plus dan minpunten, een 7,5. Eten was goed.

42. Op 9 jan met m'n broer uit Londen onze verjaardag gevierd. (3 pers) Helaas de verkeerde plek. 15 minuten duurde het voordat iemand besefte dat we binnen waren. Niemand neemt de moeite om "goedenavond" te zeggen. Bediening slecht. Niets dat iets afwijkt van het menu kon. Gebakken aardappels waren ronduit een aanfluiting. Nooit meer, na ook een slechte ervaring zo'n 20 jaar geleden.

1,7
  43. Sfeervol restaurant. Prima gegeten. Zeer vriendelijk personeel.

44. jeffrey

45. Uitstekend gegeten! Gezellige ambiance en bediening.

Was spontaan en gastvrij (Barbara).

We komen zeker terug!

46. Pizza is wel lekker. De bediening kan stukken beter. Na een paar keer toch wel gezien daar.

47. cora 13 punten

Laten we maar zeggen dat ze hun best doen. Duidelijke leiding ontbreekt. Bediening staat met vriendje te flikflooien bij de bar.

Bargasten (wachtend op een tafel) staan naast jouw tafel luid in groepjes te converseren, terwijl er al tafels vrij zijn. Aan onze tafel moesten we dus bijna schreeuwen. Geen ontvangst bij binnenkomst; we hadden gereserveerd, maar moesten dit bij de persoon achter de bar kenbaar maken. Bediening weinig professioneel (stagiaires?). We komen hier al heel wat jaren, maar de bediening wordt er niet beter op.

48. Heerlijk gegeten, gezellig sfeer en goede bediening.

49. Simone K.

Vorige week, net voor de kerstdagen, zijn we met z'n vieren gaan eten bij restaurant Pappagallo. Wij werden bediend door een jongeman die naar de alcohol rook! Vriendelijkheid was ook ver te zoeken! De rest van het personeel liep er bij alsof het een straf is om daar te werken! Dat is zeker niet een positieve uitstraling voor de gasten. Het eten was niet geweldig voor de prijs die wij ervoor moesten betalen! Wij zaten vlak bij de bar, en hoorden daardoor ook vaak de bel van de keuken! Erg irritant! De kerstversiering was jammer genoeg ook aan de maatige kant! 1 plus punt is de witte zoete wijn! Voor de rest is het absoluut geen aanrader!

50. Gerard Schouten

Met 10 personen gereserveerd voor 19.00 uur en de avond om 22.30uur zonder nagerecht beëindigd. We waren het zat! Bediening onopgevoed, organisatie in keuken en bar mist. Gerechten laat geserveerd, reeds afgekoeld of te gaar; de kabeljouw was een vissoep geworden. Klacht bij de bedrijfleiding leverde als reactie op dat de zaak kennelijk niet bij ons paste. Absoluut geen aanrader!

51. antoinette

De zaak is mooi en gezellig straalt wel sfeer uit,maar eten is een stuk minder pizza"s smakwen echt nergens naar weinig kaas en zeer geirig met de ingredienten die er op horen en gewoon geen smaak aan,bediening breng ook gewoon ongevraagd wijn niet besteld maar ja ,ze hebben ook niet een kinerkaart je kan kiezen een frikandel of kroket,nee vroeger was het nog een echte italiaan met echte goed smakende gerechten helaas door overname zijn de gerechten smakeloos en karig,helaas dus niet lekker gegeten echt jammer van zo'n mooie zaak

52. g.a.holslag

Ik heb al een reactie geschreven maar vind deze niet terug.Wij hebben met familie en vrienden onze 55 jarig bruiloft gevierd in dit restaurant in spijkenisse dorp.alleen maar lof voor zowel het eten,ambiance(daar kies je zelf voor)de lieve goede bediening en vooral de sfeer eten,.gezelligheid en (belangrijk?) de afrekening s,avonds.Alle maar dan ook alle lof ook namens de gehele familie en gasten van ons voor dit personeel eten drinken en prijs.Ik ben vol verwondering voor alles ver beneden mijn budget gebleven.nogmaals dank voor deze avond.

53. heerlijke avond gehad,verrassend gegeten,maanmenu is een aanrader!en voor wie niet kan kiezen de vis/vleesproeverij! bediening was erg attent.Hier kan ik met een gerust hart gasten mee naartoe nemen.

54. heerlijke pasta en antipasti !!
    jammer van t kalfsvlees het was niet verassend lekker maar , dat was dan ook een het enigste pinpunt aan het eten verder niks te klagen :)
    en heb ik een gezzelig avondje gehad !

55. Misschien door drukte dat men wel eens een steekje laat vallen maar veder is alles top.

56. De bediening moet beter luisteren naar de klant. En of het nou altijd echt Italiaans is????

57. Super gezellig en erg goed!!

58. Er kort door de bocht de gastvrijheid. Het is overduidelijk dat hier jammer genoeg de zaken te goed gaan

59. Gezellige tent! Wij hadden bijzonder deskundige bediening! De proeverijen zijn fantastisch!