Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spijkenisse verdeeld zijn.

Cindy Hartog

Eten bij Amami is een heerlijke ervaring met japans en sushi.
    De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen en de bediening altijd aardig en netjes.
    Wij genieten er regelmatig met het gezin of met zijn tweeen. Het is er vaak druk maar niet storend. Dus reserveren is geen overbodige luxe.
    Zeker een aanrader!

Mathilde Sprong

3. Chinees-Indisch Spijkenisse

De ontvangst ziet er een stuk beter uit sinds de nieuwe eigenaren en wordt er beter Nederlands gesproken. Hierdoor worden er geen fouten meer gemaakt met de bestellingen. De koks zijn hetzelfde gebleven, dus prima eten uit de open keuken!

4. Chinees-Indisch Spijkenisse
  5. Internationaal Spijkenisse

Anneke Knape

Heerlijk gelucht voor iedereen aan te bevelen.👍

Monique de Willigen.

Wij hebben gisteren heerlijk en gezellig gegeten bij dit beren restaurant. (10 December).
    Heerlijk was de mix grill en super lekkere noten taart.
    Bediening vriendelijk en behulpzaam.
    Wij komen zeker terug.

7. Lunchroom Spijkenisse

Ineke Langstraat

Een echte aanrader. We zijn er al vaker geweest en het is elke keer weer heerlijk. Heel goed verzorgd en zeer vriendelijke bediening.

8. Chinees-Indisch Spijkenisse

Gjoosterlee

Lekker eten voor een goede prijs, en bediening was heel goed. Er werd regelmatig gevraagd of we wat wilde drinken, en vuile borden en glazen werden gelijk weggehaald. Top.

Spareribs gegeten 3 soorten besteld.
    Alle drie de smaken top.

Eten was heerlijk, bediening goed. Het wachten op het eten was m.i. iets te lang

Normaal gesproken zeer tevreden over de oude Maas.
    Echter deze keer vies tegen gevallen. We hebben er 3 uur gezeten we hebben 3 rondes gehaald. Waarvan we van de eerste ronde en tweede ronde gerechten misten en deze ook nooit hebben ontvangen. Vreselijk lang wachten op eten. Duurde zeer lang eer er werd gevraagd of we iets te drinken wilden. Trap werd schoongemaakt (ivm gevallen sushi) en met hetzelfde doekje zonder deze uit te spoelen werden ook de tafels afgeveegd. Bonnetjes die van de sushi op de grond vielen werden gewoon weer op de sushi gelegd wat op het dienblad stond. 3 Kwartier wachten op een bak koffie en 2 bolletjes ijs.
    Personeel erop aangesproken. Geen reactie.
    Wij zullen hier niet meer terugkomen.
    Erg jammer.

Het was zeer stil tijdens de lunch. De service was snel en goed.
    Ik bestelde een sandwich met forelfillets, geroosterde courgette en tomatenjam. De sandwich bestond uit een opengesneden broodje met daarop een paarblaadjes rode sla, slasaus, 4 toefjes tomatenjam en 4 kleine rolletjes van courgette gevuld met iets van roomkaas met een ieniemini donker stukje erin. En een hoopje chips. Ik vroeg waar de forelfillets waren. Die bleken in de rolletjes (diameter ongeveer 2 cm en 3 cm hoog) te zitten in de vorm van “salade”. De beschrijving op de kaart vond ik niet overeenkomen met wat ik kreeg. Gelukkig stelde ze voor wat anders te bestellen. Ik bestelde t zelfde als mijn vriendin, dan wist ik tenminste wat ik zou krijgen.
    Verwacht dus geen forelfillets als je forelfillets op brood bestelt, want je krijgt hoogstens een beetje kruidenkaas die naar forel zou moeten smaken.

Angelique

Het eten was heerlijk alleen jammer dat er champignons in de lasagne zaten. Ik heb dit nog nooit gehad en dat was een minpunt voor mij. Het staat ook niet op de menukaart. Verder was het gezellig.

Goed eten en prijs kwaiteit.

Teveel tafels en daardoor te krap en luidruchtig in het midden van de zaak.

We werden achter in de ‘kelder’ van het restaurant gezet door erg gehaast personeel, de “vintage” tafels en stoelen gaven een rommelig sfeertje, het eten was matig en vermoedelijk door iemand van grote afstand op het bord gekwakt… en dat voor een slordige 190 euro met 4 mensen eten… daar komen we dus niet meer.

Was een drukke avond met naar mijn idee veel nieuwe mensen in de bediening. Ging soms wat mis in de bediening en werden er soms wat dingen vergeten.
    Verder altijd super goed eten bij Amami.

Ria Versteeg

Heerlijk gegeten met grote groep. De bediening bleef in gebreke wat de drankjes betrof. Dat was erg jammer. We hopen dat het een volgende keer beter is.

Joke Klaasse

Wat een geweldige sfeer, vriendelijke bediening en het eten was fantastisch!

20. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Heerlijk onbeperkt spareribs gegeten met 6 personen erg jammer dat er maar 1 klein bakje knoflooksaus en 1 klein bakje rodesaus bij was voor 6 personen... ik dacht dat dat per gerecht was 2 sausjes! Heb nog saus extra besteld die later op de bon stonden gerekend.

We waren met groep van 8 personen. Hebben ons prima vermaakt in dit gezelllige restaurant. Bediening was zeer vriendelijk. Spareribs is echt super en onbeperkt voor grote eter. Een paar hadden de hamburger deluxe genomen, ze waren er zeer over te spreken. Voor ons was het een aanrader.

Meerdere keren hier gegeten en elke keer meer dan vol huiswaarts gekeerd. Het eten en drinken (héél véél keus voor bier en wijn) is voortreffelijk en de service/bediening goed en aardig. Ook de prijs-/kwaliteitverhouding is meer dan prima. Ik kom hier zeker nog (veel) vaker terug!

Gezellige sfeer en lekker gegeten en bediening was prima. Voor herhaling vatbaar!

Weinig voedsel gezien de prijs, de mixed grill was zeer karig, daarnaast was de bestelde biefstuk gewoon koud, de pepersaus had naar ons idee al ruim 4 dagen op het vuur gestaan, en was een vastgeklonterde substantie geworden.

Het hamburgerbroodje van de vegetarische burger was zo droog dat ‘ie uit elkaar viel om over de burger nog maar niet te spreken (minstens zo droog ), de sla die geserveerd werd bij het hoofdgerecht was amper te vinden onder de berg kaas die er overheen gestrooid lag, dat zelfde gold voor de salade bij het hoofdgerecht, ook bedolven onder een dikke laag kaas.

Jammer dat wij weg moesten vóór het dessert, want wellicht had daar ook nog een dikke laag strooikaas overheen gezeten?

Daarnaast liep er slechts één serveerster, voor ruim 15 man die op dat moment in de zaak zaten.

Slechte verlichting kon amper de kaart lezen. Eén meisje deed de bediening in heel de zaak, eten was niet warm, broodje voor de burgers was oud, voor- en hoofdgerecht zelfde sla op je bord. Niet voor herhaling vatbaar.

Lekker gegeten.
    Onverwachts gereserveerd toch nog een plaatsje gevonden. Lekkere sushi vriendelijke bediening.

Heerlijk gegeten bij de Gulle gaper samen met onze familie, kleine kaart maar voor iedereen wat, helemaal goed, super vriendelijk personeel wat echt zijn best doet.
    Maar er was toch wel een minpunt, er is zoveel herrie van pratende mensen w at op zich geen probleem is natuurlijk maar ik denk dat het geluid niet weg kan of het kwam dat wij helemaal achterin zaten weet ik niet, maar zelf de serveerster kon ons niet verstaan en moest een paar keer vragen wat we nu wilde bestellen.
    Helaas was er aan tafel zonder naar elkaar te schreeuwen geen gesprek mogelijk mensen die naast ons zaten hadden er ook zeker last van.
    Helaas voor ons daardoor geen Gulle gaper meer.

28. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Goede service
    Goede bediening
    Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpuntje de prijs voor een klein bakje ketchup voor bij de frietjes

Alweer heel lekker gegeten. Blijft gezellig met een goede sfeer. Redelijke prijzen. Bijzonder lekkere rode wijn.

Denice Schreuders

We komen er altijd tijdens de drukste tijd en dag, maar de service is altijd goed en het eten is echt goddelijk. Het is ook zeer betaalbaar, we zijn met zijn 2en altijd rond de 60 euro kwijt en dan zitten we bomvol en zijn we volledig voldaan op elk niveau.