Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spijkenisse verdeeld zijn.

1. Internationaal Spijkenisse

Gilbert van Rij

Slechtste ervaring ooit.. vlees van zeer slechte kwaliteit. Personeel wat er totaal geen zin in heeft. Zonde van je geld om hier naartoe te gaan!

2,2
  2. Van der Kaap

Wat een vreselijke toko!!! Vanmorgen om 11.15 uur persoonlijk in de zaak prijsopgave gevraagd voor 8 personen. Er werd beloofd einde middag mij te bellen met de prijs. Zelf uiteindelijk om 18.30 zelf maar gebeld. Meneer had nog steeds niks berekent. Om 19.30 weer zelf gebeld. Meneer had een prijsopgave bij de telefoon gehangen en was zelf niet meer aanwezig?! Het eten is heerlijk maar de service is ver beneden peil. Niet te vertrouwen dit bedrijf!!

3. Internationaal Spijkenisse

Het was een chaos, veel vieze tafels, geen schoon bestek, geen schone glazen. Over het toilet nog maar te zwijgen. Teveel personeel loopt rond niet wetend wat te doen omdat ze niet aangestuurd worden.

Kwaliteit van eten is achteruit gerold. Ik had wel even zin om iets van de plaat/grill te nemen maar ik vertik het om een worstje, hamburger of kant en klare kipsaté te nemen. Als ik dit wil eten dan zet ik zelf wel de barbecue aan en maak ik het vers.

Dan maar een stukje vis van de plaat, zeebaars, sliptong en zalm. Na 2 happen heb ik dit maar laten staan. Droog en veel te ver.

Nee wij komen niet meer terug. Zonde het is een prachtige locatie maar gebrek aan professioneel personeel en vakkennis is duidelijk een probleem hier.

4. Internationaal Spijkenisse

van dalen

5. Ik was altijd een fan van swietie. Het was altijd goed. Vandaag roti gehaald. Oei, wat was dit. Teveel kruiden en de saus was watterig. Zeer teleurgesteld.

6. schijterij

Aan de schijterij na een patatje met vlees. Oude troep dus.

2,5
  7. Heerlijk gegeten. Prima sfeer.

8. Ron koreman

Eten hier regelmatig altijd goed en vriendelijk. Uitgebreide kaart, gezellige sfeer

9. Waardeloze hamburgers... Je betaald de hoofdprijs maar krijgt echt waardeloze kwaliteit! Ik ga hier nooit meer heen. Patat pinda was wel lekker! Ik ben gewoon eerlijk, en ik wil waar voor mijn geld. Ligt niet aan het personeel. Er word gewoon laag kwalitatief fabrieks hamburgers ingekocht omdat mensen toch wel komen... Schandalig!

2,8
  10. Internationaal Spijkenisse

Prima 2,5 uurs arrangement gehad! Keurige ontvangst bij binnenkomst en de hele avond hardwerkend en correct vriendelijk personeel gezien.
    Een royale keus aan gerechten. (in het begin even oriënteren waar alles te vinden is) Alles werd steeds vlot en goed aangevuld. Ook het dessertbuffet is uitgebreid en goed.
    Al met al een locatie die aan te bevelen is en waar we gerust nog eens naar terug gaan.

11. Internationaal Spijkenisse

Vlees was matig, veel bakken leeg, veel borden vies. Wc niet schoon.

3,7
  12. Ik ging naar asian food express staat op Google dat ze tot 21.00 open waren kwam aan om 20.00 voor een dichte deur. Vind dat slechte service

13. Bediening deed weinig aan upsellen en suggestie had leuk geweest. Moesten erg lang wachten op het eten, prijs kwaliteit is wel goed

14. Heerlijk gegeten. Niet te veel niet te weinig. Rustige prettige sfeer. Geen muziek op de achtergrond, heerlijk

15. Ronald van Loon

Zoals altijd, super vriendelijk. Lekker gegeten, je wordt goed in de gaten gehouden of je nog drinken hebt. Eten is super zo ook de bediening. Top restaurant waar we al jaren heel graag komen. Dank jullie wel.

16. Ron koreman

Heerlijk gegeten, relaxte sfeer, prima bediening. Komen snel weer.

17. Kom hier al jaren. Goede friet en andere frituurprodukten. Heel vriendelijk Chinees echtpaar in de bediening. Redelijke prijzen.
    Cafetaria ademt wel een jaren 70 sfeer uit🤣 Maar goed je komt daar niet om in de zaak je eten op te eten.

18. Heb voor jaren terug nog een hotel was en heb hier gezellig kunnen eten en overnachten.
    De sfeer was er altijd gezellig en het eten was ook goed.

19. Sipke de Jonge

20. Wij hadden varkenshaas genomen. Allereerst was t niet warm en was het wel varkensvlees maar zeker geen varkenshaas. Hebben maar geen toetje genomen.

4,5
  21. Internationaal Spijkenisse

Weinig personeel, eten te koud, weinig variatie, geen lamskotelet, geen nugget, drinken niet koud, sfeer was ongezellig, te lange rijen en wachten in de rij bij grill en wokken.

22. Internationaal Spijkenisse

Sahara Pandee

23. Als regelmatige bezoeker nu ook eens de lunchkaart uitgeprobeerd. De ossenhaassalade is echt een aanrader. Een hele mooie opgemaakt salade. De smaak was geweldig.

24. Konden een kortingsvouche van 50% verzilveren op 1 pizza vanwege een late en koude bezorging. Zojuist gedaan, en deze keer keurig warm bezorgd. Daarom ook een flinke fooi gegeven. Ze hebben de belofte waar gemaakt. Ze kunnen het echt wel. Groeten van een vaste klant.

25. Internationaal Spijkenisse

Rommelige sfeer.
    Veel te veel lege bakken.
    Tafels borden en bestek niet goed schoon.

26. Kom hier al 10 jaar, beste snackbar van Spijkenisse

27. Altijd fijn koffie drinken bij de Hema in Spijkenisse. Heerlijk vers appelgebak (de enige Hema die dat heeft).
    Wel jammer dat de appelpuntjes kleiner worden en de prijs hoger.

5 cent betalen vanwege het plastic van de koffiepuntjes vind ik niet het toppunt van gastvrijheid.

28. Hier meerdere keren besteld.
    1 keer geen ui bij m'n oorlog, stond nog op de bon. 2e keer een patat oorlog en een patat met, geen mayo gehad bij m'n patat met.
    Nu een grote patat oorlog en een patat met. Mis ik een patat en mis ik weer m'n mayo. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Dus m'n bestelling kan niet worden rechtgezet.
    Hier bestel ik nooit meer.

29. Om half 5 online besteld met bezorgtijd 18.00 uur. Om 18.15 maar eens gebeld of mijn bestelling al onderweg was. Dame moest het even navragen. Bestelling lag klaar en zou er aan komen. Dit moet binnen 10 minuten bij ons thuis af te leveren zijn. Na het telefoonesprek beëindigd te hebben ontvang ik prompt een sms bericht met: "bedankt voor uw bestelling". Ik durf te wedden dat zij de online bestelling gewoon vergeten waren en nu, alsnog, handmatig ingevoerd hebben...
    Dit is zeker niet de eerste keer dat dit gebeurd. Wel eens eerder een zeer onbeschofte bezorger aan de deur gehad die mij de verkeerde bestelling gaf. Gelukkig stond hij nog voor de deur en kon ik de bestelling omruilen maar kreeg ik eerst nog een grote mond. Per mail hierover een klacht ingediend...nooit antwoord op gehad.
    Bestelling van vandaag uiteindelijk om 18.45 afgeleverd. Voor mij de laatste keer!!!

30. Tineke v Bastelaar

Voor het eerst in de nieuwe zaak. Ik met 2 dochters en 4 kleinkinderen. Op 27/8 om 18.15 uur binnen en eten besteld, om 19.35 uur kregen we pas het eten. Na vragen omdat ik anders weg zou gaan. Kl tafels gingen steeds voor + bestellingen. Met kleine kinderen zolang wachten die de dag erna naar school moeten is een ramp. Maar als het eten lekker is oke dan. Helaas was dat niet het geval, de shoarma was uitgedroogd en hard, niet lekker. Dochter kreeg iets verkeerds wat niet besteld was. De döner kebab was slap, meer gekookt als gebakken. Merendeel van het eten in terug gegaan dus niet gegeten. Zolang moeten wachten en niet lekker gegeten wel 102.75 euro kwijt
    Ik ga hier nooit meer eten.

3,4