Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spijkenisse verdeeld zijn.

Goed eten en prijs kwaiteit.

Teveel tafels en daardoor te krap en luidruchtig in het midden van de zaak.

We werden achter in de ‘kelder’ van het restaurant gezet door erg gehaast personeel, de “vintage” tafels en stoelen gaven een rommelig sfeertje, het eten was matig en vermoedelijk door iemand van grote afstand op het bord gekwakt… en dat voor een slordige 190 euro met 4 mensen eten… daar komen we dus niet meer.

Was een drukke avond met naar mijn idee veel nieuwe mensen in de bediening. Ging soms wat mis in de bediening en werden er soms wat dingen vergeten.
    Verder altijd super goed eten bij Amami.

Ria Versteeg

Heerlijk gegeten met grote groep. De bediening bleef in gebreke wat de drankjes betrof. Dat was erg jammer. We hopen dat het een volgende keer beter is.

Joke Klaasse

Wat een geweldige sfeer, vriendelijke bediening en het eten was fantastisch!

6. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Heerlijk onbeperkt spareribs gegeten met 6 personen erg jammer dat er maar 1 klein bakje knoflooksaus en 1 klein bakje rodesaus bij was voor 6 personen... ik dacht dat dat per gerecht was 2 sausjes! Heb nog saus extra besteld die later op de bon stonden gerekend.

We waren met groep van 8 personen. Hebben ons prima vermaakt in dit gezelllige restaurant. Bediening was zeer vriendelijk. Spareribs is echt super en onbeperkt voor grote eter. Een paar hadden de hamburger deluxe genomen, ze waren er zeer over te spreken. Voor ons was het een aanrader.

Meerdere keren hier gegeten en elke keer meer dan vol huiswaarts gekeerd. Het eten en drinken (héél véél keus voor bier en wijn) is voortreffelijk en de service/bediening goed en aardig. Ook de prijs-/kwaliteitverhouding is meer dan prima. Ik kom hier zeker nog (veel) vaker terug!

Gezellige sfeer en lekker gegeten en bediening was prima. Voor herhaling vatbaar!

Weinig voedsel gezien de prijs, de mixed grill was zeer karig, daarnaast was de bestelde biefstuk gewoon koud, de pepersaus had naar ons idee al ruim 4 dagen op het vuur gestaan, en was een vastgeklonterde substantie geworden.

Het hamburgerbroodje van de vegetarische burger was zo droog dat ‘ie uit elkaar viel om over de burger nog maar niet te spreken (minstens zo droog ), de sla die geserveerd werd bij het hoofdgerecht was amper te vinden onder de berg kaas die er overheen gestrooid lag, dat zelfde gold voor de salade bij het hoofdgerecht, ook bedolven onder een dikke laag kaas.

Jammer dat wij weg moesten vóór het dessert, want wellicht had daar ook nog een dikke laag strooikaas overheen gezeten?

Daarnaast liep er slechts één serveerster, voor ruim 15 man die op dat moment in de zaak zaten.

Slechte verlichting kon amper de kaart lezen. Eén meisje deed de bediening in heel de zaak, eten was niet warm, broodje voor de burgers was oud, voor- en hoofdgerecht zelfde sla op je bord. Niet voor herhaling vatbaar.

Lekker gegeten.
    Onverwachts gereserveerd toch nog een plaatsje gevonden. Lekkere sushi vriendelijke bediening.

Heerlijk gegeten bij de Gulle gaper samen met onze familie, kleine kaart maar voor iedereen wat, helemaal goed, super vriendelijk personeel wat echt zijn best doet.
    Maar er was toch wel een minpunt, er is zoveel herrie van pratende mensen w at op zich geen probleem is natuurlijk maar ik denk dat het geluid niet weg kan of het kwam dat wij helemaal achterin zaten weet ik niet, maar zelf de serveerster kon ons niet verstaan en moest een paar keer vragen wat we nu wilde bestellen.
    Helaas was er aan tafel zonder naar elkaar te schreeuwen geen gesprek mogelijk mensen die naast ons zaten hadden er ook zeker last van.
    Helaas voor ons daardoor geen Gulle gaper meer.

14. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Goede service
    Goede bediening
    Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpuntje de prijs voor een klein bakje ketchup voor bij de frietjes

Alweer heel lekker gegeten. Blijft gezellig met een goede sfeer. Redelijke prijzen. Bijzonder lekkere rode wijn.

Denice Schreuders

We komen er altijd tijdens de drukste tijd en dag, maar de service is altijd goed en het eten is echt goddelijk. Het is ook zeer betaalbaar, we zijn met zijn 2en altijd rond de 60 euro kwijt en dan zitten we bomvol en zijn we volledig voldaan op elk niveau.

17. Internationaal Spijkenisse

Erwin Maria

Eten is goed vind alleen voor anderhalf uur wel een beetje duur voor twee mensen 68 euro maar verder eten was wel lekker en bediening was ook goed.

18. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Everything was good. The food was very tasty. It was worth traveling all the way from Dordrecht. God job.

Kwamen binnen, druk en gezellig! Pauze van 45 minuten. Even een lunch pakken. Na 18 minuten nog geen bediening! Niets besteld! Geen volgende keer beter!

Els de Hek

Zeer gastvrij ontvangen en bijzonder goede service gekregen. Chapeau!! Zeker bezoeken waard. Heerlijk gegeten voor elk wat wils.

paula beelaard

Lekker eten voor een goede prijs; aanrader!

22. Chinees-Indisch Spijkenisse

Donderdag 12/10 chinees gehaald.
    Bar slecht, sinds de ouwe eruit is gaat het steeds slechter.
    Mij zien ze er niet meer.

Maureentjuh

Toppie, echt waar. Alles in 1 woord toppie! Geweldige bediening, super sfeer, en knappe gastheer!

E Gerbrands

Het was de eerste keer dat we hier hebben gegeten, was lekker en wij gaan dit zeer binnenkort met een klein gezelschap nog een keer doen.

Heerlijk en goed eten. We gaan hier altijd graag naar toe, met onze kinderen. Service goed en erg vriendelijk.

Rob en Joyce

Komen er zeker 1keer in de 6 weken en nog nooit is het tegen gevallen.
    Zalig eten en vriendelijk personeel!

Carpaccio was veel te dik en te droog. Het hoofdgerecht was in etappen. Eerst het vlees en veel later de bijlagen. Het ijs was goed, de koffie lauw.

28. Lunchroom Spijkenisse

Peter Verdonk

Met een oud collega een tweetal consumpties gebruikt en als lunch "broodje warm vlees" gegeten. Er was keuze uit diverse broodsoorten. Ik koos voor witbrood, mijn tafeldame voor pistolet. De opgemaakte borden waren kleurrijk. Het vlees kwam goed tot zijn recht, overbakken met ui, champignons, en voorzien van een uitstekende pindasaus. Met de ruime salade een prima lunchgerecht. Afgewogen tegen de scherpe prijs: ga dit lunchrestaurant vooral bezoeken. Prima!!

Belachelijk duur en zo niet bijzonder! Voor een steakhousemenu betaal je 8,50 dit houd in een burger met uitjes sla en tomaat een saladetje en saus. En patat. Voor kaas en bacon betaal je een euro voor saus betaal je 50 cent en voor je drinken minimaal 2 euro wat dus uit komt op voor ons 12,50 voor een zeer matig menu. Voor ons NOOIT MEER!

Heel gezellig, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten, zeker een aanrader!