Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spijkenisse verdeeld zijn.

1. Internationaal Spijkenisse

Vanmorgen dachten we via een reductiebon voor ontbijt met zijn 3-en te gaan ontbijten. Op de bon staat ten eerste niet dat je die moet inleveren en ook niet dat het voor 1 persoon geldt.
    Als we 3 bonnen zouden hebben, krijg je de korting wel?
    Na een discussie over een paar euro's (volgens het personeel) toch gegeten.
    Pure misleidende kortingsbonnen.

Ik heb gisteren eten bij u besteld maar dat viel erg tegen. Het vlees was wel goed maar de patat en gebakken aardappelen waren niet te eten. Ze waren zacht en vet. Ik geef een 5 als cijfer.

Perfecte prijs / kwaliteit.

Een aantal weken geleden even wat drinken, helaas moesten we heel lang wachten totdat de bestelling werd opgenomen. Het personeel had geen oog voor de klanten. Tip; kleed het terras wat gezelliger aan, het is nu alleen beton.

Sinds ik in spijkenisse woon eet in daar al paar keer ergens anders in spijkenisse gegeten maar dat was het net even niet de oude maas vind ik goed eten wij komen er graag.

Annet Verhoeff

We hadden een feestje en hebben eten bij souvlaki besteld, het was weer geweldig! Echt een aanrader!

Prima, rustige sfeer. Heel fijne bediening, grote keuze en heerlijke gerechten.

8. Lunchroom Spijkenisse

High tea gebruikt, het waren allemaal cadeautjes, super lekker prima verzorging.

9. Shoarma Spijkenisse

De beste shoarma en de verse salades top kwaliteit en een hele vriendelijke bezorger

10. Shoarma Spijkenisse

Adriaan van der zwaan

Eten is altijd lekker en de sfeer is ook goed authentiek Japans muziek zachtjes op de achtergrond. De kok is echt Japans en de prijs/kwaliteit verhouding is ok.
    De service vind ik het minste vaak moet ik mensen aanspreken om drinken te bestellen en dan duurt het vaak te lang voordat ik mn drankje krijg, en ik eet hier zeker een keer per maand waardoor ik dit dus uit herhaald ervaring kan bevestigen.
    Voor de rest zeker een aanrader!

12. Internationaal Spijkenisse

Gezien de prijs en reviews hoge verwachtingen, wat een teleurstelling! Buffet heel onlogisch ingedeeld, weinig keus in gerechten, voor een stuk vlees te laten grillen moet je helemaal naar de andere kant van het hoofdbuffet, waarna je dan weer terugdoet voor je bijgerechten.
    Nee voor deze prijs kun je heel wat lekkerder eten

Sinds lange tijd weer eens bij Pappagallo gegeten en geen spijt van gekregen.
    Een gezellige ambiance, een gastvrij team en een keukenbrigade die hun werk verstaat.

We besloten beiden het 4-gangen surprisemenu te nemen en dat bleek een goede keuze.
    Voordat we daarmee begonnen openden we de avond met een amuse van eendeborst en een broodplankje. Daarna begon het echte genieten. En de prijs? Die viel ons voor het gebodene echt alleszins mee. Kortom, wil je lekker eten en een gezellige avond beleven, dan kan dat prima bij Pappagallo. Wij laten het in ieder geval niet meer zo lang duren voordat we er weer een keer gaan eten.

We komen graag en regelmatig. Altijd gezellig druk vriendelijke bediening en t eten heel erg goed. Zeker een aanrader

Yvonne Oster

Ontzettend lekker en heel vriendelijk…

M.Ouwendijk

Goed eten, en goede service

Friet was stug en taai. Lijkt wel extra opgewarmd.
    Erg duur!
    Personeel is top! Entourage als heuse frietkot.

Puur en vriendelijk personeel, heerlijk gegeten alles was perfect, niets meer aan toe te voegen.
    Wil je lekker en gezellig eten, een aanrader'! '!

In de bediening ging het meerdere keren mis. Wij moesten heel lang aan tafel zitten voordat een ober onze drank kwam opnemen. Bij het voorgerecht werd het brood met kruidenboter niet gebracht. Bij het hoofdgerecht had ik een extra bakje bolognese saus besteld. Maar die is nooit gekomen. Kwaliteit van het eten heel goed. Communicatie is een aandachtspunt. Eten zeker niet.

Je waant je op Sicilie, het eten is prima 👍

22. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Nina Peereboom

Bij binnenkomst duurde het 10 minuten voordat we wat te drinken konden bestellen en we de kaart kregen. Wij (2 personen) hadden gekozen voor het onbeperkt spareribs menu en hadden vervolgens 2 spareribs besteld. Na 40 minuten wachten hadden wij nog steeds ons eten niet. De bediening was continue aan het eten en de kok verdween zelfs even voor 10 minuten. Uiteindelijk hebben wij besloten om weg te gaan aangezien wij het niet zagen zitten om iedere keer 40 minuten(!) te wachten op 2 spareribs. Zonde van onze tijd

23. Internationaal Spijkenisse

Chantra Thongjan

Leuk en gezellig buiten gegeten.
    Leuke bediening en vriendelijk.
    Eten is perfect.
    Aanrader.
    Johan en Gerdiene.

David Benjamin

Belachelijk duur geworden. Vroeger stuk goedkoper en betere kwaliteit.

Lekker eten en zeer goede bediening! Komen zeker terug!

13 April met mijn dochter voor het eerst gegeten en gedronken bij Brownies & Downies. Wat een enthousiast personeel. Vriendelijk- spontaan en zeer attent. Het eten was overigens heerlijk. Chapeau voor de kok, die mag zeker blijven. Wij hebben genoten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Voor alles krijgt deze zaak een tien. Groetjes Willy en Angelique.

Willy Rolandus

Leuk en gezellig restaurant,

Aparte en verfrissende menukaart. Vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer.

30. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Lekker gegeten, voorgerecht duurde wat lang, voor de rest perfect.