Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spijkenisse verdeeld zijn.

1. Marion van Egmont

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, die ons uitstekend hielp met onze keuze.
    Enige tip die we hebben:
    Kom wat eerder onze bestelling opnemen, we hebben vrij lang moeten wachten voordat ze dat deden.
    Verder alleen maar lof! Genoeg ruimte tussen de tafels ivm carona. Gaf ons een fijn gevoel.
    Komen zeker graag terug.

2. Internationaal Spijkenisse

Iris van Rooijen

Enkele weken geleden een bezoek gebracht aan de watertuin. Het eten was heerlijk, maar de rest was ronduit dramatisch.

Via de app bediening oproepen werkt niet. Sommige gerechten worden niet geleverd zoals deze geadverteerd worden. Medewerkers die tafels afruimen vragen te pas en te onpas of ze nog duidelijk zichtbaar volle borden mee mogen nemen. Drankjes welke niet via de app besteld konden worden duren een eeuwigheid, want de bediening vergeet het nogal.

Na mijn bezoek een geautomatiseerd mailtje gekregen om mijn bezoek te beoordelen. Hierbij heb ik netjes mijn ongenoegen geuit in het vakje enkel zichtbaar voor het management en niet voor overig publiek, in de hoop dat ik hier een reactie op zou krijgen. Dit is helaas niet gebeurd.

Als je goed wilt eten, met slechte, ongeïnteresseerde medewerkers, zit je hier op het juiste adres.

4,9
  3. Altijd super vriendelijk!
    En het eten is erg lekker... ik ben altijd tevreden als ik heb besteld bij atlantis.

4. We hadden het verrassingsmenu was weer heerlijk
    Wijntjes ook goed.
    Sfeer prima, leuke zaak
    Bediening een 10

5. Chinees-Indisch Spijkenisse
  6. Super vriendelijk personeel keurig verzorgd kom zeker nog een keer terug.

7. Angela Karremans

We eten heel weinig pizza maar als we dat dan eens doen natuurlijk bij Rossini. Heel vriendelijk aan de telefoon, zelf opgehaald. Wat waren ze weer lekker!

8. Van gijzen

Erg goed eten en goeie bediening.

9. Internationaal Spijkenisse

Mijn reservering uiteindelijk gecanceld, ik reserveerde voor mijn vrouw en mij en een vriend, volgens de site watertuin.nu eten jarige gratis. Echter was dit bij spijkenisse NIET het geval.
    Een extra pakket voor jarige zoals ballonnen en fontein moet je 24 uur van te voren bestellen. Staat ook niet op de site vermeld.
    Ik raad watertuin.nu NOOIT en te nimmer aan aan derde.
    Zeer slechte service / en heel brutaal aan de telefoon.

10. Onhygiënisch zooitje!
    Veel vliegen waaronder fruitvliegjes.
    Is er geen beleid mbt baarden (en vet haar wat onder een pet vandaan komt) en werken met etenswaar.
    Kom hier nooit meer.

11. Carla van der Haar

Waar om moet ik als ik huiswijn bestel 4,75 euro betalen als er op de site van jullie 3,40 staat
    Verders was alles erg goed.

12. Goede zaak, vriendelijk personeel.
    Helaas niet foutloos geholpen maar daar kom je pas thuis achter. Helaas kost dit wel geld, 2 bestellen en drie geleverd krijgen en betaald hebben. Helaas wordt de bon in de zak meeverpakt en zie je dit thuis pas. Helaas heeft dit geld gekost en werd het nodige weggegooid.
    Helaas was de kalfskroket smakeloos.

13. Internationaal Spijkenisse

van Diggelen

14. Heerlijk gegeten Zeer vriendelijk personeel en zeer gast vrij.

15. van Diggelen

16. Eindelijk, na lange tijd, weer uit eten geweest. Was erg gezellig, super leuke bediening en heerlijk eten. Echt wat je van een avondje uit eten verwacht! We komen snel weer!

17. Telefonisch gereserveerd voor drie personen. In verband met coronamaatregelen hierbij aangegeven dat niet alle personen uit hetzelfde gezin komen. Was geen probleem er zou een extra tafel aangeschoven worden. Bij binnenkomst blijkt hier toch geen rekening mee gehouden te zijn en wil men ons aan een (1) tafel zetten. Op onze vraag of men een extra tafel kon aanschuiven werd gezegd dat dit niet mogelijk was. De leidinggevende was nog botter en zei " U wilt hier toch komen eten, dan moet u maar aan 1 tafel gaan zitten en anders gaat u maar weg". Dat hebben we dus ook maar gedaan.

18. Jan Bouman

Zojuist 2 afhaalpizzas gehaald waarvan 1 de campagnola deze pizza zou volgens de menukaart met gegrilde aubergine zijn helaas deze ontbrak. Wel heel jammer want daarvoor had ik deze pizza gekozen en dit merk je pas bij thuiskomst. Het was onze 1e ervaring met la Vista en ik denk ook onze laatste.

19. Ria van der Touw

Al 5 maal wezen eten waarvan twee keer met 10 personen en iedereen was enthousiast. Het is heerlijk vers eten en erg smakelijk!

20. Ed

Ik ben hier vele malen geweest ook voor afhaal, kwaliteit altijd van een meer dan goed niveau, ook nu in de Corona tijd is de afhaal erg goed.
    Prijs/kwaliteit niveau erg goed, hier kan Domino etc. echt niet tegenop.

21. Ed

Eten vond ik al langer niet om te pruimen, maar als je dan in een hete zomer een grote beker ijs wil bestellen en wordt geweigerd door de eigenaar ben ik helemaal klaar met deze zaak.
    Dit is me op 3 verschillende data door eigenaresse geweigerd, waarschijnlijk alleen maar vanwege het feit dat ik geen vaste klant daar ben, volgens mij is ze hier mee nog strafbaar ook.

22. Zeer slecht, iedere bestelling die ik plaats gaat er wel wat verkeerd. Gister 3 x aan de deur gehad met iets wat ik niet bestelde. Bar en bar slecht echt een afrader.

1,1
  23. We hadden 2 lasagne 1x de vlees en 1x de lams lasagne. Normaal gesproken super lekker om je vingers erbij af te likken maar dit keer bijna in z’n geheel in de prullenbak beland. Alles smaakte naar tomaat en heel erg veel zout niet te eten!

24. Mila

25. Leuke tent, lekker eten, vriendelijke personeel.

26. Prima prijs/kwaliteit. Vriendelijke bediening altijd supersnel en foutloos geholpen.

27. Nelemans

Lekker eten en vriendelijk personeel. Altijd top.

28. De bediening en het eten is er heel goed.

29. Verschrikkelijke service - geen aanrader!

Op de Thuisbezorgd-app stond dat de bezorgtijd 50 min was, na 60 minuten belde ik zelf naar het restaurant om te vragen waar ze bleven. De Spijkenisse-brug stond open en ze weigerde om 5 minuten om te rijden!!! Als ik niet gebeld had, hadden ze me het dus niet laten weten. De onvriendelijke en vijandige medewerker aan de telefoon heeft snel mijn bestelling geannuleerd zodat ik geen recensie via de Thuisbezorg-app kon plaatsen.

Dit is zeker niet de eerste keer dat ik een slecht ervaring met dit restaurant heb gehad, maar ik wou het toch een kans geven, helaas is de slechte service niet veranderd...