• Lid sinds 17 oktober 2010

De Wildenberg

Weert

MR.CHANG

Waalre

Erna en peter van leeuwen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen vindt Plateau leuk
  2. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen heeft een recensie geschreven voor De Wildenberg

Toen we vrijdag 14-12 om ong. 16:00 binnenkwamen met 4 pers. stonden er 3 serveersters met de rug naar de gasten (bar) zeker 5 min. te kleppen zonder ons ook maar een blik te gunnen.
    Na dat het drinken was opgenomen en gebracht kwam er een oude man ong. 70 jaar die vroeg om af te mogen rekenen toen zei 1 van de serveersters wilt u omlopen want de kassa staat aan de andere kant, waarop de man zei dat er normaal bij de tafel wordt afgerekend.
    De serveerster zei hierop dat er 's middags niet aan tafel afgerekend wordt???
    Toen we af wilden rekenen zagen ze het wel, mijn vrouw stond al enige tijd aan de bar maar pas na het roepen kwamen ze naar ons toe.
    We zijn al vaak geweest maar met dit personeel zal de zaak het niet lang volhouden.

3. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen heeft een recensie geschreven voor MR.CHANG

De gerechten (vooral de pekingeend) zijn echt enorm lekker de keuze is ruim het personeel is ook erg behulpzaam en vriendelijk.
    De moeite waard om er voor om te rijden.

4. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen heeft een recensie geschreven voor Tussen Harrie & Toon

Wij hadden het tapas menu en werkelijk alles wat we besteld hebben smaakte ZEER goed het dessertbuffet was ook heel lekker en een enorme keuze aan toetjes.

5. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen heeft een recensie geschreven voor Ho-Wah
    Chinees-Indisch Deurne

Wij vonden het eten matig, de soep smaakte goed maar verder vonden wij het erg droog het buikspek zelf was zelfs harder dan het zwoerd! Wij zijn misschien verwend wat kwaliteit aangaat maar wij komen hier zeker niet meer.

6. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen heeft een recensie geschreven voor Het Plein
    Internationaal De Koog

Het eten smaakte weer heel lekker alleen jammer dat als je een toetje besteld waar je voor moet bijbetalen deze ook maar 1/3 van een normaal toetje is.
    maar ondanks dat komen we zeker weer als we weer op Texel zijn.

7. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen heeft een recensie geschreven voor 't Schoutenhuys

Nadat we hier in februari al een keer geweest waren vonden we dat we terug moesten komen, de vorige keer enorm goed bevallen namelijk. Van de 14 gerechies waren er zeker 10 anders dan de voorgaande keer maar deze smaakten ook erg lekker, het was zeker weer de moeite waard en de volgende keer als we weer op Texel zijn weet ik zeker dat we er weer heen gaan, want ook voor de prijs hoef je het niet te laten.

8. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen heeft een recensie geschreven voor 't Schoutenhuys

Het is een geweldige ervaring om deze gerechtjes te eten, je kan alleen opgeven of je een allergie hebt en of je iets werkelijk niet lust en voor de rest van de avond ben je aan de Chef overgeleverd. De gerechtjes smaken stuk voor stuk heerlijk met bijpassende wijnen als je dat wilt.
    Als we van de zomer weer naar Texel komen gaan we er zeker nog eens eten.

9. Erna en peter van leeuwen's profielfoto
    Erna en peter van leeuwen heeft een recensie geschreven voor 't Olde Schop

Zaterdag 16 oktober naar de Wildproeverij geweest en het was één groot feest, zowel culinair als het entertainment, het eten was werkelijk subliem bereid en ons petje af voor de bediening die zich de benen uit het lijf liepen om het de gasten naar hun zin te maken.

De hoornblazers vertelden hoe het er bij de jacht aan toe gaat en begeleiden dit door muziek zoals begin jacht, vos dood en einde jacht te blazen, was enorm leuk om een keer mee te maken.

Verder werd de avond opgeluisterd door een fantastische show met slangen en vuurspuwen door Darcana en de zanger Serge wist iedereen tussen de gangen door op de dansvloer te krigen met een fantastisch optreden.

Komen hier zeer zeker weer terug.