Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sittard verdeeld zijn.

1. Vandaag ben ik gaan eten bij Trenta. Dit was een keer en nooit meer. Voor een sushi restaurant hebben ze behoorlijk weinig keuze qua sushi. Er staan wel wat extra sushi's op, maar hier moet je extra voor betalen, terwijl de rest niet eens €24,50 waard is. Het duurt lang voordat je je eten krijgt en het is het allemaal net niet. Er zit weinig smaak aan. De bediening had ook amper aandacht voor ons. Er werd niet gevraagd of het had gesmaakt en er kunnen geen suggesties worden aan gegeven op de website. Verder zijn de plaatjes op de menukaart zo klein dat je amper ziet wat alles is. Tot slot waren er geen Nederlandse menu kaarten meer, maar enkel Duitse. Heel erg jammer, maar niet aan te raden.

2,1
  2. Het eten had weinig smaak. Geur en geluidsoverlast van de spoelkeuken. Zou er niet meer terug gaan.

3,3
  3. Fam. Schenk

Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Op advies van de eigenaar een aantal heerlijke authentieke Griekse gerechten gegeten met een heerlijk wijntje erbij. Restaurant is sfeervol ingericht en zeer gezellig. Een echte aanrader voor een heerlijke avond. Zou wel reserveren zeker in het weekend.

4. Kleine eetwaren Sittard

Super lekker pizza's! En andere lekkere hapjes! Kom er regelmatig en erg graag! Zeker een aanrader om eens langs te gaan!!

5. Smullers snackbar in sittard heeft zeer vriendelijk personeel, dat moet gezegd worden, maar de automaten zijn bijna altijd leeg.

Ik kom daar zes keer per week en als je geluk hebt tref je één snack in al die automaten aan. Verkopen doe je zo niet omdat de meeste mensen snel iets willen snacken en niet nog eens een paar minuten moeten wachten want dat doet de trein ook niet.

Doe je voordeel ermee

6. Vandaag nog maar eens langsgeweest (omdat het zo makkelijk is). Niet alleen gegeten, maar echt genoten. Snelle bediening, zeer goede kwaliteit en wat je hier hebt, snel contact met andere gasten, echt gezellig. Nu kan dit er natuurlijk aan liggen, dat wij net voor de storm aanwezig waren (gezien andere recensie, zijn er nog steeds mensen die niet snappen dat het heel veel uitmaakt, of je nu voor 40 mensen of 200 mensen moet werken). En gezien het aantal gasten dat binnen zat, toen wij weggingen, zijn er dus nog meer mensen die er zo over denken. Dit is een aanrader voor iedereen die lekker wil eten voor een gepaste prijs.

Toch heb ik ook een minpuntje: vandaar die 9. En dat is de kaart, wij dachten al dat het aan ons lag, maar toen wij in de kaart zaten te neuzen, kwam de bediening al met een leesbril aanlopen, en naderhand zagen we dus ook, dat het niet aan ons lag, want de brillen gingen in het rond (ook best wel grappig eigenlijk). Best een aanrader en zeker tot een volgende keer.

7. Afgelopen zaterdag 10 januari 2015 heerlijk gegeten.
    Uitstekende service, goede prijs- kwaliteit.

8. Na dik 1,5 jaar toch weer eens proberen. Maar helaas, wat een amateuristisch gebeuren.

Slordige bediening, eten uit pakjes, teveel gasten willen aannemen terwijl er geen plaats is...

Wanneer stopt men eens met het starten van productie-bedrijven om geld te verdienen in plaats van liefde voor het vak en iets moois neer te zetten?

Hoop dat hier snel een nieuwe eigenaar in komt die deskundige mensen aan neemt

9. Sander

10. Was niet zo druk, maar toch lang wachten. Je mag 5 rondes, 3 gerechtjes kiezen binnen max 2,5 u. Als je dan steeds zo lang moet wachten, dan gaat de zin over. De laatste ronde hebben we dan maar gewoon niet gedaan en de koffie hebben we ergens anders gedronken.
    Sushi was lekker, maar niet bijzonder.

11. Vroeger best een lekkere thai maar t gaat heel hard achteruit. Een Thaise curry zonder groente...??? Nee beslist niet meer wat het ooit was. Beslist geen aanrader

2,4
  12. Met z'n 2e hier gaan eten. We hadden incl. drinken. Personeel was vriendelijk. Kinderen van het personeel liepen en rende door het restaurant. Wat opzich niet erg is. Maar als je met een bord eten loopt en ze rennen je bijna omver wordt het een ander verhaal. Ook zag ik dat één van hun kinderen gewoon met z'n handen van het buffet was aan het eten. Wat natuurlijk niet echt hygiënisch is. Het eten zelf was matig. De wok was erg waterig. De bami en mihoen was veel te vet en had een rare nasmaak. Het eten uit de buffetbakken was niet meer warm. En het fruit was niet vers. Maar stond al langer. Eten van de plaat was wel lekker en het ijs was ook goed. Dit was voor mij de eerste keer bij deze wok maar ook gelijk de laatste keer. De kwaliteit van het eten moet echt beter!!

4,3
  13. Nederlands Sittard

Heerlijk geluncht, had de biefstuk met warme groentjes. Zeer vriendelijke bediening en snelle service. Ook de wijn was lekker. Kortom echt een aanrader als je in sittard komt!

14. Slechte friet, smaakt naar friet van 1 jaar over datum, echt vies.

15. Vorige week voor het eerst komen eten. Niet van te voren gereserveerd maar gelukkig nog een laatste tafel over.

We hebben een heerlijke burger gegeten en de friet van cassave is echt een aanrader. Helaas waren de spareribs op maar hier komen we graag nog een keer voor terug.
    Bediening is goed en niks is teveel, ondanks ze het erg druk hebben. Door de drukte duurde het ook even voordat ze onze bestelling kwamen opnemen. Gelukkig hebben we het toch gehaald hier binnen 3 kwartier snel wat te eten.

We komen snel de spareribs proeven en hopen dat jullie deze dan wel hebben!

16. 2e kerstdag voor de 2e maal hier gaan eten met 4 personen. Wederom hebben we heerlijk gegeten. Alles was vers en van goede kwaliteit. Vooral de bief van de grillplaat is toppie. We hebben het alweer als een zeer goede wok ervaren.

17. Gisteren gaan eten met 2 vriendinnen, het terras zat lekker vol! Nadat we onze bestelling hadden gedaan kregen we vrij snel brood geserveerd, dit was echter voor een ander tafeltje. De jongen bood zijn excuses aan en was een beetje geschrokken van zijn fout. Na een kleine 20 min kregen we onze tapasschotel al! Het eten zelf was "oké" niet echt speciaal en het vlees was snel koud. Toen we klaar waren heb ik de serveerster een seintje gegeven dat we nog iets te drinken wilden. Ik vroeg of ze nog een dessertkaart hadden, haar antwoord was: "er staat toch niet veel op, dus ik kan het je ook wel zo vertellen." Ik heb heb haar gezegd dat we er nog even over na wilde denken. Helaas, een uurtje later hebben we de rekening maar gevraagd, aangezien ze niet meer naar onze tafel was gekomen.

Ik mis het "de klant is koning" gevoel hier een beetje. Als serveerster wil je graag dat de klant voldoende drinken en eten heeft en zich op zijn gemak voelt, althans dat is mijn ervaring (werk nu 10 jaar in de horeca).

18. w.bemelmans

Met 4 personen voor het 3-gangen menu gekozen. De twee vegetarische menu' s waren redelijk en de andere waren ronduit goed en smaakvol. Vriendelijke bediening, lekkere wijn en sfeervolle ambience.

Jammer dat onze kleine telg van 2 jaar, ook tafelgenoot, niet getrakteerd werd op ijs; dit was het enige minpunt.

19. Internationaal Sittard

Het eten was erg lekker. We vonden alleen de bediening vanavond erg chaotisch. Er werden om ons heen constant verkeerde gerechten geserveerd. Aan onze eigen tafel kwam men ook een aantal keer vragen of een gerecht van ons was, wat niet het geval bleek te zijn. Daarbij werden bestellingen vergeten (drankjes) en waren deze later wel op de rekening terug te vinden. Ook het bestek werd een aantal keer vergeten en we moesten er steeds zelf om vragen. Resumé: Keuken zeer goed. Bediening zeer matig.

20. Ontzettend lekker eten. Prijs - kwaliteit goed! We gaan er regelmatig eten met kinderen en vrienden. Je kunt het combineren met een filmpje, maar door de gezelligheid komt dat er vaker niet van. Zeker aanrader!

21. Loek en Jolanda

Al bij binnenkomst krijg je het gevoel dat er een warme deken om je heen wordt geslagen. Een sfeervolle nostalgische omgeving, verlichting en interieur met sfeervolle en rustige achtergrondmuziek. De bediening is vriendelijk en persoonlijk, waarbij zelfs de kok komt informeren of het allemaal naar wens is. Een heerlijk kopje koffie en de lunch, voor mij de garnalen, champignon met steranijssaus brood en voor mijn man het
    geroosterd krull varken brood met bbq saus was super lekker. Echt de moeite waard om te ontdekken. Wij kunnen niet wachten op de avondkaart. Hier zullen wij nog vaak terugkomen.

22. Echt super, dit gaat ons nieuwe vaste stekkie worden om te eten of gewoon gezellig iets te drinken. Super eten en heel vriendelijk personeel, paar keer geweest, nu ronduit fantastisch! En prijs ook prima voor wat je allemaal krijgt wij vinden het een aanrader... samen met onze baby want hier is ook prima aan gedacht!

23. De sushi valt een beetje tegen tegenover andere sushirestaurants en het duurde soms ook erg lang. Verder niets mis mee.

5,9
  24. Nederlands Sittard

Ten eerste was de reservering niet correct opgenomen waardoor we alsnog beneden in de drukte moesten zitten terwijl we dat zo graag mogelijk wilden vermijden.
    Na een kwartier werd ons gevraagd of onze bestelling voor het drinken al was opgenomen. Helaas nog niet. De bestelling werd opgenomen en na iets meer dan 10 minuten kregen we gehaast ons drinken. Daarna moesten we nog even wachten tot de bestelling voor het eten werd opgenomen en na iets meer dan een uur sinds binnenkomst kregen wij ons lunchgerecht waarbij ik bij andere lunchrooms en restaurants toch al beter heb gehad. Er werden dingen vergeten en er werden eindjes gebruikt van vlees wat in dit geval niet te eten was.
    Het is onder het personeel een gigantische chaos en dit valt zeker op. Daarnaast lijkt het door het gebruik van smartphones om de bestellingen te noteren alsof ze even via een app gezellig aan het chatten zijn. Het kort op elkaar zitten met wild vreemden (afstand zo'n 30cm) voelt niet fijn en doordat je met je oren naast de koffiemachine zit wordt het gezellig kletsen, wat al door de slechte akoestiek niet uitnodigend is, meer een verdeld festival-gesprek.

25. Heerlijke Griek. Eten perfect en smakelijk. Prijzen zijn nogal stevig. Redelijk lang moeten wachten. Twee personen is rond de 70 euro aftikken incl drank en een voorgerecht. Zaak zat tot de laatste tafel vol en we hebben dan ook vooraf moeten reserveren. Anders was het niet gelukt hier te gaan eten.

Voor herhaling zeker vatbaar.

26. Eric1977

27. Voor een zondagmiddag gereserveerd voor 6 personen. Bij aankomst onduidelijkheid of we kwamen eten of voor de high-tea. Vreemd, telefoonnummer en email adres bij reservering doorgegeven, er had dus even gebeld kunnen worden. Het duurde daarna meer dan een kwartier, bij een bijna lege zaal, voordat de kaart werd gebracht. Tot onze verbazing konden we alleen van de brasseriekaart kiezen, de grote kaart was pas 's avonds beschikbaar. Dit staat niet op de website vermeld.

Gekozen voor het (lunch) menu van livar varken en wild stoofpot en schnitzel. Het voorgerecht van livar varken was heel goed. Het hoofdgerecht was wel goed maar een beetje saai. Naast het potje met stoofvlees lag, vergeleken met de berg frieten bij de schnitzel, maar een bescheiden portie gebakken aardappelen en de twee hoopjes rode kool konden het bord ook niet tot grotere hoogte tillen. Waarom niet een beetje meer variatie in groenten, bijvoorbeeld met een paar spruiten en wortelen had het bord er veel mooier uitgezien. De schnitzel was goed, maar de proportie frieten was veel te groot en de hoeveelheid sla (droog, zonder dressing geserveerd) eerder aan de kleine kant.

Voor de lokatie en de inrichting is dit een zeer goede keuze, maar de keuken en de bediening hebben toch wat steken laten vallen. Geen aanrader voor 's middags (alleen kleine kaart), misschien wel 's avonds.

28. Dautzenberg

Met 25 personen uit eten. Het eerste drankje kwam om 19.15 uur, het was all in 26.95. Hele trage bediening, soms 15 minuten wachten op een consumptie. Slecht afgeruimd, eten heel vettig, overal dezelfde smaak. Zonder te vragen aan de klant werd er gewoon rode wijn op de vis gedaan. Bij het afrekenen, 673,75 euro, had ik 75 cent te weinig cash, iemand anders moest extra de beurs ophalen om dit nog te betalen. 2 minuten voordat het afliep kregen we geen drinken meer. Geen aanbeveling.

3,2
  29. Wat een top restaurant. Ik ben al heel vaak sushi gaan eten bij de concurrenten, maar deze kleine, gezellige tent steekt er echt boven uit.

Erg veel keuze, goede bediening en opvallend goede kwaliteit van sushi. Ook de Asian fingerfood gerechten waren superieur.

30. Huiskamerrestaurant Sittard