Luna biedt bezorgmogelijkheden aan in verband Corona

Al onze gerechten kunnen nu besteld worden. 7 dagen per week. In de Gemeente Sittard-Geleen.

di lunch 11:00 - 16:30 diner 17:00 - 21:00

Bezorgrestaurants in de buurt van Luna

Uitzonderingen

1437991909 68
1458207471 68
1491900075 66

1. Annelies

Vandaag bij luna Sittard high tea gehad.
    Die viel erg tegen. Soepje was prima, maaaaar de sandwich… Klef en weinig smaak.
    Zoet viel ook erg tegen, en dat voor zoveel geld.
    Dit zijn we niet gewend van Luna.
    Bediening was dan wel gelukkig goed.

2. Wat zeg je me? Vegan lunch opties in Sittard? Meteen proberen!

Bij een reservering voor 10 personen kun je kiezen uit a-la-carte of iedereen hetzelfde. Uiteraard gekozen voor a-la-carte zodat we allemaal verschillende dingen kunnen proberen.

Dat is nu jammer! Bij het restaurant kwamen we er achter dat onze keuzes flink werden ingeperkt. Je mag niet kiezen uit de lunchgerechten selectie, je mag kiezen uit een selectie van de lunchgerechten! De twee vegan opties die er overbleven waren beide met brood. Jammer, ik had me verheugd op groenten.

2 lunches per persoon besteld omdat 1 broodje natuurlijk niet genoeg is voor een maaltijd. Ook een glas tomatensoep erbij voor de vegans. De geadverteerde 2,- is natuurlijk geen geld!

De bediening is zeer snel en kundig, de sfeer prima.

Als je twee lunches moet bestellen om genoeg te hebben is een lunch wat prijzig. Voor de soep moesten we uiteindelijk ook 2.95 betalen ondanks dat deze voor 2,- geadverteerd staat.

Als we hier ooit weer komen reserveer ik wel voor 2x5 personen, want op deze manier was het een beetje een teleurstelling. Controleer dus goed je bon en lees de kleine letters op de site om teleurstellingen te voorkomen.

4 vorige recensies
  3. Dankzij een recensie werden we gewezen op de nieuwe vegan opties voor gasten en daarom besloten we dat de eerste werkwoensdag van 2020 een goede dag was om de oude traditie van lunchen in een lokaal restaurant weer op te pakken.

Woensdagmorgen is er via hun website gereserveerd voor 10 personen. Daarvoor zaten velen van ons voor te smullen door de menukaart online te bekijken. Toen we aankwamen stond er een tafel voor ons klaar, maar al snel kwamen de meesten van ons erachter dat de gerechten waar we ons op verheugd hadden niet op het groepsmenu waar je van moet bestellen als je met 10 gasten komt stonden. De reserveerder was daar wel op gewezen, maar had het niet aan de rest van ons verteld.

Gelukkig stonden er nog steeds lekkere gerechten op het groepsmenu. Ik ben voor het broodje Biefstuk Deluxe gegaan en deze was lekker. De Crunchy Chicken wraps die sommige collegas hadden zagen er ook lekker uit. Ik vond zelf dat de lunch net niet vulde en een kleine rondvraag leerde me dat ik niet alleen was. Een klein bijgerechtje zoals wat frietjes of een salade had dat probleem opgelost.

Het restaurant zelf was erg gezellig en ondanks dat ik de Spicy Veggieburger waar ik me op verheugd had niet heb kunnen proberen zijn we niet teleurgesteld weggegaan. Waarschijnlijk is dit niet de enige keer dat we langskomen voor een werklunch dit jaar!

4 vorige recensies
  4. Vandaag heel lekker en gezellig geluncht bij Luna in Sittard. Voor ons voor de 1e keer. Eerst even buiten gezeten, maar daar begon helaas iemand te roken......Gelukkig was er binnen ( beneden) nog plek. Hier was een heel gezellige sfeer. Het zat vol met allerlei mensen van alle leeftijden. Ja er is wel veel geluid, van al het gepraat en de afzuiging. Met z'n tweeën is een gesprek goed te doen. We hoorden van de erg vriendelijke serveerder (het personeel waar we mee te maken hadden, was zeer vriendelijk en vrolijk), dat hier aan gewerkt wordt. We hebben een heerlijke vegan bowl gegeten, super lekker en heel leuk gepresenteerd. Ga zo door, kok en zorg voor meer keus voor vegans, want daar is een markt voor. Tip voor de uitstraling, als je de tafels schoonmaakt, kijk ook even naar de stoelen plus de bank en schudt die leuke kussens op de bank even op. Graag komen we nog eens terug.

5. Hier zondagavond gedineerd en het was geweldig! Heerlijke zalmtartaar vooraf en parelhoen als hoofdgerecht. Smakelijke gerechten en mooie opmaak van de borden. Verder ook een fijne en prettige service.

6. Je word gewoon weggestuurd wanneer je een drankje wilt doen. Werd ook verteld met een hele arrogante toon en dat we maar beter ergens anders konden gaan drinken. Mij zie je hier niet meer 👍🏼

7. Wij werden net met 4 meiden het terras afgestuurd omdat ze aan ons geen geld konden verdienen op de drankjes die we wilden bestellen. Op een zeer arrogante manier werd dit medegedeeld! Als we drankjes wilden zo laat nog moesten we maar naar de buren gaan… Het was 22.00Uur… en volgens de site is luna tot 24.00 Uur open… Sinds wanneer bepaald de bediening wat een gast wel of niet kan bestellen! Alle filialen van luna gaan achteruit! Porties worden kleiner en het eten duurder. En bovenal de bediening roddelt over je als je iets zegt wat niet goed is, top hoor! 😉🤔

8. Dionne Schlangen

Zojuist weggestuurd geworden toen wij met een paar vriendinnen een drankje wilden doen. Blijkbaar is dat te goedkoop en de bediening geeft aan dat ze ons niet aannemen als we maar 2,- gaan besteden. Dan kunnen we beter naar een ander cafe gaan zegt hij. Mij zie je hier niet meer 👍

9. Je mag hier niet zitten omdat je te weinig zou uitgeven als je alleen komt drinken

10. Met een paar vriendinnen heerlijk buiten zitten eten bediening zowel als het eten was zo als altijd prima in orde.

11. Vriendelijk personeel, goed eten, leuke sfeer. Komen hier geregeld naar toe.

12. Dikke minpunten:
    ---We bestellen wijn. "Wilt u daar een karafje water bij?" vraagt de serveerster. Ik denk:dit krijg je van het huis. Krijg ik de rekening, staat er €3,85 op de bon voor een beetje kraanwater. Pfff...
    -Het eten zelf, dat is niet beter dan, ja zelfs niet zo goed als wat ik thuis zelf voor elkaar krijg. Ik verwacht meer van profkoks.
    -Ik heb hier nu 3x gegeten en ik vind de prijs-kwaliteit niet in orde. De wijn ook is echt aan de prijs.
    -Pluspunten:
    +Heel vriendelijk personeel
    +Sfeer en aankleding van de zaak

13. Claessen

Even een reactie op jullie nieuwe koffie presentatie. Nou dit vind ik zo jammer, koffie in een klein glaasje. Totaal geen uitstraling. Ik denk en meerdere klanten dat jullie wel het koffieadres van Zitterd waren. Lekkere kop koffie, een aangeklede koffie, zunjesse koffie. Wanneer iets goed of zelfs superrrrr is, niet veranderen! Hierdoor verliezen jullie veel klanten. Trouwens ik denk dat menige mondige klant dit wel al aangegeven heeft.

14. Geachte directie van Luna,
    Vroeger kwamen wij heel graag bij Luna Sittard ontbijten, hapje eten, koffie drinken en eventueel iets anders drinken.
    Maar sinds kort gaan wij niet meer naar Luna Sittard maar naar een andere gelegenheid waar je wel een kopje koffie met een schoteltje krijgt met slagroom en een koekje.
    De reden dat wij, en met ons vele anderen, de koffie uit een glas zonder schoteltje niet willen drinken omdat de koffie hierin niet smaakt, koud is en je kunt je roerlepeltje nergens kwijt dan op de tafel en dat vinden wij niet hygiënisch. Verder is de slagroom weggelaten en het koekje wordt op een schaaltje aangeboden door de ober c.q. de serveerster.
    Wanneer de directie van Luna iets wil veranderen dan moet zij haar klanten ook een polsen wat zij ervan denken of willen.
    Directie van Luna: Zo ben je al klanten kwijtgeraakt en er zullen er wel meer volgen.

Met vriendelijke welgemeende groeten van EX-KLANTEN.

15. Gisteren bij Luna in Stein gegeten, zoals altijd bij alle zaken van jullie was het weer heerlijk!
    Ik kom overal even graag en raad ook iedereen jullie zaken aan...
    Bij de Windraak, bij geneeten en bij beide Luna's SUPER! Nu kreeg ik gisteren te horen van de vriendelijke medewerker dat jullie alleen nog maar pin betalingen gaan aannemen dus geen contanten meer !!!
    Dit kan toch niet waar zijn dat je evt. met wel of niet eten erbij verplicht bent om te pinnen??? Voor een kop koffie bv. Mijn moeder, oma zoveel mensen/ klanten kan je toch niet verplichten om te pinnen? En dat voor zulke bedragen, ik snap de opzet en het idee erachter en dat jullie liever geen contanten hebben... maar sorry dit gaat mijn pet te boven!
    Oudere mensjes, mensen onder bewind, mensen die in een gezin maar een pas hebben... Die kunnen dus niet meer komen.
    Ik kan alleen maar over mezelf praten (en ik kan pinnen) IK weiger het dat anderen beslissen hoe ik mijn geld uitgeef, dit zou voor mij dus een reden zijn om niet meer te komen! IK bepaal hoe ik betaal... Sorry Luna vreselijke domper!!!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  16. Annie van Etten

Lekker maar zeer rumoerig.

Eén vorige recensie
  17. Wat een waardelooze tent. Sommige mensen vinden het goed maar als je bij 5 ontbijtjes 2 koffie 2 thee en een latte besteld en dat kunnen ze niet brengen zonder iets fout te doen dan is het bij mij al klaar. Dan het ontbijt, de brie en tonijnsalade maar bij 2 man erbij. Ook niet al te slim. Eten was goed, niks mis mee… dus je kan een goede tent hebben wat je wilt maar met dit personeel van vanmorgen kom je er zeker niet.

18. Heerlijke Nacho Luna gegeten die erg lekker is. De gepaneerde gambas vielen wel tegen. Goede service en aardig personeel.

19. Angelique de Esch

Restaurant prima. Reserveerservice slecht. Restaurant wist van niks. Gelukkig had ik de bevestiging op de telefoon.

20. Vrijdag bij Luna gegeten in Sittard.
    We werden ontvangen door uiterst vriendelijke bediening. Vervolgens de spareribs met frietjes besteld en de scampi salade. De scampi salade smaakte prima, hierover was niets op te merken. De spareribs daarentegen waren smaakloos; geen kruiden, marinade of saus om het vlees smaakvol te maken. Bovenop was verder wat versiering gegooid met lente-ui en kleine chips?!
    Ook de frieten waren koud die bij de spareribs geserveerd werden. Uiteindelijk wat chili gevraagd om de spareribs toch weg te krijgen. Ondanks het personeel super attent was, mag in de keuken toch het een en ander gebeuren. Al jaren kom ik bij Luna, maar de kwaliteit van het eten is echt achteruit aan het gaan. Erg jammer want het personeel, aankleding etc gaat er juist wel op vooruit en er valt veel te behalen!

21. Hans van der Goot

Het voorgerecht was prima.
    Als hoofdgerecht bestelde ik lamsfilet. Deze lamsfilet was uiterst taai. Ik kreeg de filet met moeite doorgesneden. Ik heb enkele kleine stukjes gegeten en de rest laten liggen. Ik had tijdens het eten meteen moeten reageren...maar deed dit niet. Op de vraag kort daarna of het gesmaakt had kreeg ik de kans om e.e.a. aan de 'leidinggevende' kenbaar te maken. Hij verontschuldigde zich en gaf aan iets met de eindrekening te zullen doen. Niet dus. Ik kreeg een volle nota. Ik heb deze gewoon betaald betaald. Wel nogmaals desgevraagd aangevende dat het vlees totaal niet in orde was. P.s. ik had de indruk dat de buurvrouw hetzelfde gerecht besteld had. Zag er m.i. prima uit en werd ook smakelijk gegeten. Helaas had ik twee keer pech. Het gerecht en de gedane maar niet nagekomen (nota)belofte. Ik had totaal geen zin meer om me weer te beklagen, nu over de nota. Erg jammer.

22. Marloes

Super lekker gegeten. Wij komen hier zeker weer!

23. hari

24. Jeanny

Prima gegeten, goede service.
    Weinig saus op het vlees, had ik misschien moeten vragen om meer.
    Lekker weer en gezellige mensen🌞🍷

25. Wat geboden werd was t geld niet waard, de eitjes waren koud en de broodjes niet voldoende afgebakken.
    Niet voor herhaling vatbaar, zijn elders koffie gaan drinken om de middag nog een beetje gezellig af te kunnen sluiten.

26. Gezellig druk, goede bediening, lekker eten.

27. Loes Grootjen

Het vlees was heel erg taai, de diamanthaas.
    Ook waten de groeten te hard.

28. Hans Koning

We hebben voor het eerst bij Luna gegeten en we waren blij verrast, zowel het eten als de service en de vriendelijke bediening waren dik in orde.
    We komen nog eens terug…

29. Rosian Papadopoulos

Super gezellige avond met mijn kinderen.
    Goede bediening en heerlijk gegeten.
    Dank jullie wel.

30. Een dik jaar geleden kwam ik graag bij Luna, het eten, de wijn. Alles was lekker. De laatste twee keer dat ik bij Luna heb gegeten was ik achteraf erg teleurgesteld, het is niet meer zoals het voorheen was. Wellicht hebben jullie een andere chefkok? Voor mij de volgende keer in ieder geval geen Luna meer. Jammer!

31. Normaal was het goed. Vandaag echter ver beneden peil. Daarom kom ik ook niet meer naar Luna.

Het duurde een uur tussen voorgerecht (op) en het hoofdgerecht. Daarbij moesten we met 4 personen gesplist eten, aangezien bij de mixed grill de spare-rib opwarmen, wij dan wel een satéstokje als vervanging accepteerden, maar ipv mixed grill een sate-schotel kregen. Na er wat van gezegd te hebben, heeft het weer 20 minuten geduurd voordat we pas de mixed-grill kregen.

Daarna nog een toetje voor 3 van de 4 personen zoals besteld.

De rekening: 3 van de 4 personen hadden een 3-gangen menu. 1 Alleen de mixed-grill. Bij het voorgerecht toch 2× de tapasschotel voor 2 personen gepakt. Echter werd ons niet verteld dat dit voor degene die geen 3-gangenmenu had, 8,50euro (zoiets) kostte. Wat vrij prijzig wad voor hetgeen we kregen. Ondanks de vele fouten, en het lange wachten, kregen we niets van de prijs afgedaan.

Ik vond dit zeer belachelijk, gezien het fijn wij hier 135 euro met 4 personen achterlieten.

32. Stephanie

Ontzettend lekker eten en de service was super goed. De vorige keer dat ik er kwam heb ik 1,5 uur moeten wachten op mijn hoofdgerecht maar ik besloot nog een keer te gaan. Gelukkig was het nu allemaal top in orde.

33. Om 18.30u op het terras geïnformeerd naar een hapje zoals een borrelplankje. Graag wilde ik de kaart. Volgens het meisje van de bediening komt 'die kaart' pas om 20.30u op tafel. Dus ik kan niks bestellen? Geen borrelplankje, plus geen bitterballen, etc.? Nee, was het simpele en niet gastvrije antwoord.
    Terwijl we juist lekker een avondje op het terras wilden borrelen met wijntjes, speciaal biertjes, likeurtjes. De plaatsen voor het diner binnen lieten we al bewust vrij voor andere gasten.
    Bij de vraag of we nog iets wilden drinken was het antwoord gemakkelijk 'Nee'! Wij brengen de avond wel ergens anders door en drinken en eten wel ergens anders. Wat een afknapper Luna.

34. Afgelopen dinsdag heerlijk geluncht! Lunchcombi vis voor mij en pittig gehakt broodje voor mijn medestudenten. Prijs/kwaliteit klopt en bediening is zeer behulpzaam en leuk!

35. Math Daemen

36. Zoals altijd lekker, goede prijs, super bediening. Kortom: #ILOVETHISPLACE

37. Ik vind de high tea niet goed voor de prijs. Weinig variatie wat sandwiches betreft en het zoete gedeelte veel te weinig variatie en hoeveelheid. Gewoon alles bij elkaar een teleurstelling.

38. Vanochtend 'verse' muntthee gedronken, na opnieuw een bosje verse munt te hebben gekregen, wat overigens niet van harte gegeven werd, weer oude munt gekregen, niet afgespoeld, kom op jongens, dit is gemakkelijk te verbeteren!! Bied geen verse munt aan wanneer je dat niet kunt bieden!!
    Jammer, ik ga naar een ander plekje op de mark!

39. Bourgondiër

Hier al vaak gegeten. Zowel lunch als diner. Altijd vriendelijke bediening, ook als het druk is. Maaltijdsalades zijn super. Kortom: een aanrader in Sittard.

40. Dubbele gevoelens, in het begin altijd lekker eten. Laatste jaren erg karig, in vergelijking wat je krijgt en betaalt! Gemiddelde prijs voor het eten rond de 25,00 euro en heel veel is het echt niet.

Rauwe kip gehad, personeel ook niet altijd vriendelijk. Overigens op het terras staan boompjes en dan zetten ze daar net een tafel naast. Dus heb je dubbel een obstakel als je daar langs wilt met een kinderwagen. Wanneer je er zelf zit met een kinderwagen kun je wel 1250x opstaan tenzij je ervoor kiest om deze 50 meter verderop te parkeren met alle gevolgen... Ik ga er niet meer heen!

41. Rob 2563 punten

Zeer matige eetervaring gehad hier bij deze populaire zaak op de markt in Sittard. We zaten er heerlijk op het terras in de voorjaarszon. De zaak is zowel binnen als buiten afgeladen vol op deze donderdag. Het eten is echter bijzonder matig en hoewel 25 euro voor een driegangen keuze menu niet duur is, blijkt dit nog veel te veel geld te zijn voor het gebodene bij Luna. Vooraf de garnalenkroketten komen uit de fabriek en zijn vrij smaakloos en als hoofdgerecht is de mix visschotel heel matig. De minuscule stukjes vis en garnalen zijn helemaal droog gebakken en ook het groente garnituur laat te wensen over. De frieten zijn wel lekker. De ossenhaasspies is ook zeer matig en heel droog, de bijgeleverde saus is nauwelijks eetbaar, vanwege de aangebakken smaak. Hoe dan ook, hier zullen we niet meer terug keren om te eten, dat kun je op veel plekken in de buurt veel beter.

42. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Luna. We komen er regelmatig en ook nu weer genoten. De bediening was zoals altijd heel goed en vriendelijk. We komen zeker snel terug.

44. Bjorn 743 punten

Dubbel gevoel bij Luna. Leuke ligging, sfeervolle zaak met vriendelijke, professionele bediening. Wel erg duur. De prijs is altijd net wat te hoog, de porties net wat te klein of de smaak net niet fantastisch. Daardoor ga ik meestal voldaan, maar met een kleine zucht naar buiten.
    Gisteren wou ik met mijn vrouw gaan lunchen, bleek dit niet mogelijk te zijn. Tot half 12 is hier de mogelijkheid om te ontbijten, en vanaf 12 uur is er lunch. In mijn ogen erg slecht geregeld, op primetime niets te eten kunnen aanbieden. Inmiddels hadden we al drinken besteld, en aangezien het 11.32 was hadden we beter direct kunnen vertrekken. De niet erg representatief ogende kok stond aan de bar wat te drinken en liet toen de ober vroeg of hij nog iets voor ons kon betekenen duidelijk blijken dat hij dit niet van plan was.
    Drankje betaald en naar buiten gelopen met de gedachte dat dit voorlopig de laatste keer Luna was.

45. Na 3 weken geleden heerlijk te hebben geluncht bij Luna, besloten wij om mijn verjaardag daar te vieren met een diner. De spinaziesoep van mijn man was lauw/koud, maar werd na een opmerking hierover opgewarmd. Mijn garnalenkroketjes waren eveneens lauw, maar omdat dit niet in mijn aard ligt, heb ik dit niet gemeld. Mijn man en zoon hadden vervolgens allebei een mixed grill, die er uit zag en smaakte alsof hij opgebouwd was uit restjes, die opnieuw verwarmd waren in de magnetron. Na een klacht tegen de bediening, kon mijn man een andere hoofdgerecht kiezen, maar dit hebben wij afgewezen. Onze dochter had een kogelbiefstuk met champignonsaus, maar de saus was niet terug te vinden op het bord, hetgeen wij eveneens gemeld hebben. Daar werd niks mee gedaan. Mijn eendenborst daarentegen was wel lekker en ook de scampis aglio ollio van onze schoonzoon smaakten goed. Het dessert was ook lekker. De service liet ook te wensen over, het duurde lang voordat ze de tweede keer kwamen vragen of we nog wat wilden drinken. Mijn man hoefde zijn hoofdgerecht niet te betalen, maar hij heeft het dan ook niet gegeten. Conclusie: hier zien ze ons niet meer terug!

46. Was een gezellige avond. Eten was prima. Restaurant was helemaal volgeboekt. Bij het dessert zou de appeltaart warm zijn, was niet zo. Maar na navraag werd dit gelijk opgelost. Super. Komen zeker nog een keer terug.

47. Vanavond voor t eerst gaan eten bij Luna. Bediening meteen behulpzaam. Geen klachten over. Als hoofdgerecht mixedgrill, de stukjes vlees waren zeer gezouten zoals ook de frieten. Over de spareribs zat een pittige saus. Niet mijn smaak. Jammer.

48. Prima gegeten maar geen topper.

Qua eten; de groenten bij de ossenhaas waren erg karig, dat had meer in verhouding mogen zijn. De ossenhaas was wel prima bereid. De salade Quinoa was anders dan op de kaart stond. De gepofte tomaatjes, spinazie en lente-ui was vervangen door stukjes komkommer, tomaat (beiden niet aangemaakt) en rode ui. Daardoor een ander (saaier) gerecht dan verwacht, maar evengoed wel oke.

De bediening was niet alert en heeft alleen bij ontvangst om drinken gevraagd. Absoluut een verbeterpunt.

49. Ten eerste was de reservering niet correct opgenomen waardoor we alsnog beneden in de drukte moesten zitten terwijl we dat zo graag mogelijk wilden vermijden.
    Na een kwartier werd ons gevraagd of onze bestelling voor het drinken al was opgenomen. Helaas nog niet. De bestelling werd opgenomen en na iets meer dan 10 minuten kregen we gehaast ons drinken. Daarna moesten we nog even wachten tot de bestelling voor het eten werd opgenomen en na iets meer dan een uur sinds binnenkomst kregen wij ons lunchgerecht waarbij ik bij andere lunchrooms en restaurants toch al beter heb gehad. Er werden dingen vergeten en er werden eindjes gebruikt van vlees wat in dit geval niet te eten was.
    Het is onder het personeel een gigantische chaos en dit valt zeker op. Daarnaast lijkt het door het gebruik van smartphones om de bestellingen te noteren alsof ze even via een app gezellig aan het chatten zijn. Het kort op elkaar zitten met wild vreemden (afstand zo'n 30cm) voelt niet fijn en doordat je met je oren naast de koffiemachine zit wordt het gezellig kletsen, wat al door de slechte akoestiek niet uitnodigend is, meer een verdeld festival-gesprek.

50. Als ik mag kiezen ga ik hier het liefst eten. Eten is goed, en de 3 gangen voor €25 is echt geen geld. Bediening is vriendelijk en de sfeer is ook goed. Je hoeft ook niet lang te wachten. En ze hebben de lekkerste carpaccio ever!

51. Robbert

52. Weer heerlijk gegeten bij Luna! De keuze was moeilijk gezien de vele lekkere gerechten op de kaart, maar uiteindelijk erg genoten van een heerlijke Salade deLuxe. Luna heeft een fijne, ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard!

53. Hebben afgelopen dinsdag de 90 jarige verjaardag van mijn schoonvader bij Luna gevierd. We werden geplaatst op bijna de zolderverdieping (leek erop dat hier kookles gegeven wordt). In ieder geval een sfeerloze ruimte. De enkele versiering welke was aangebracht om de ruimte "feestelijk" aan te kleden was een carnavals guirlande tussen twee provisorisch opgehangen lampen.

Het voorgerecht was niet slecht maar zoals ik van andere gasten hier ook al lees de kogelbiefstuk was lauw,
    de bij het gerecht behorende salade heb ik niet kunnen vinden, de groenten evenmin. De wijnsaus is het zelfde lot overkomen, dus ook zeker onvoldoende.

Het dessert we hadden koffie genomen was niet te pruimen. Voor ons dus absoluut de eerste en laatste keer dat we ons geld achterlaten in dit restaurant er zijn veel betere.

54. Gisteren met mijn dochter en mijn man wezen eten bij Luna. Mijn dochter had gezegd dat we hier het beste heen konden gaan op een maandag avond, maar als ik het voorheen geweten had dat het zo matig zou zijn was ik niet gegaan. We kwamen binnen op gok zonder reservering en hoewel de serveerster én ober ons aankeken zijn we niet geholpen naar een tafel (niet eens begroet). Mijn dochter heeft toen maar gezegd dat we maar ergens moesten gaan zitten. Snelle drankjesservice, alsnog leuke serveerster maar erg klungelige ober. Bovendien stond de deur de helft van de avond open wat erg tochtte.
    Het voorgerecht van mijn man en mij waarvan werd gezegd dat het op een etagère zou worden geplaatst was matig. We kregen allebei een bord met iets anders (maar aten het met twee personen)..... Dat snapte ik niet goed. Ondanks dit was het wel erg lekker. Mijn dochter heeft ook genoten van haar gerecht.
    Hoofdgerecht was prima, alleen het ''rommeltje'' bij mijn kogelbiefstuk was lauw en ik kon niet zien wat het eigenlijk was. De frietjes, waarvan wij niet wisten dat we ze moesten delen, werden alleen naast mijn bord gezet. We hebben toen maar gevraagd of delen de bedoeling was, waarop de ober zei dat we altijd nog "kostenloos" frietjes bij konden bestellen (dit stond echter wel op de rekening! het is geen probleem dat we er dan voor moeten betalen, maar vermeld dat dan niet....). Meteen gedaan, ons eten was echter al bijna helemaal op toen we nog eens wat kregen.
    Het nagerecht daarentegen was heerlijk en heeft hier en daar wat goed gemaakt. Bovendien zag het er binnen knus uit. Schone toiletten.

Nee, naar mijn mening geen tweede keer voor Luna, hoewel mijn dochter het daarentegen nog een kans geeft. Ze zegt het niet gewend te zijn van dit restaurantje..

55. Oei tegen gevallen, dat ben ik niet gewend van Luna. Vlees was niet goed gebakken, veel te weinig saus. Groentegarnituur koud en het dessert was niet vers. Staat er een andere chef in de keuken?? Tip: Veel te veel gerechten op de kaart, halveren en kwaliteit verbeteren. Meer vers en minder sligro.

56. Leuk restaurant, leuke vriendelijke bediening en goed eten! Prijs is goed voor het eten dat je krijgt. Leuke avond gehad.

57. We hebben met vaderdag bij Luna ontbeten en dit is ons prima bevallen! Er was voldoende keuze en alles was lekker vers. Jammer alleen dat bij een ontbijt van ca. 10 euro p.p. slechts 1 kop koffie is inbegrepen. We komen graag nog een keer terug.

58. Roel 72 punten

Fijne avond gehad, maar helaas kwam dat niet door het eten bij Luna. Heel jammer! Veel personeel voor relatief kleine zaak, slechte communicatie onderling. Drie keer aan tafel gekomen met foute drankjes en zelfs fout menu doorgegeven. Je krijgt veel eten voor je geld, jammer dat de garing van vlees en vis nogal te wensen overlaat. Iets meer aandacht hieraan en je hebt zeer goede gerechten voor een mooie prijs. Komt allemaal chaotisch over!

59. Wendy 31 punten

Tijdens een weekje limburg hier terecht gekomen voor lunch.
    Uitgebreide keuze aan lunchgerechten. Heerlijke koffie en broodjes.

60. Ik kom er regelmatig voornamelijk op het terras de prijs, kwaliteit verhouding vind ik goed. Service goed je hoeft niet bij wijze van spreken uren te wachten tot de bediening langs komt om de bestelling op te nemen of je bestelling brengt zeker een aanrader als je effe wilt ontspannen.

61. bart schepers

62. Woensdag een high-tea besproken met mijn dochters van 15 en 11 en mijn schoonmoeder. Vooraf aangegeven dat de jongste niet zoveel eet, de porties werden aangepast, en we hebben genoten. Lekkere sandwiches, heel veel soorten thee, lekkere 'toetjes'. Super verzorgd, lekker, schappelijke prijs, kortom, een aanrader.

63. Na meerdere keren een gast van Luna eten en drinken te zijn geweest.
    Zal ik mijn ondervindingen hier voort blijven zetten.
    Naar mijn mening is de keuken super!
    De gerechten zitten vol met puur smaak.
    De porties zijn goed van volume en de pasta's zijn heerlijk, pasta pollo een echte aanrader!

De service is ook in orde, altijd vriendelijk en aandacht voor de gasten wat ik belangrijk vind.
    Ik kom hier graag terug. Mvg Arnold

64. Jos 34 punten

Eten altijd goed. Wat wel jammer is, dat er soms geen plaats is omdat de tafels gereserveerd zijn. 1 uur later, zit er dan nog niemand. Om een kleinigheid te eten, zijn we wel op een uur klaar.

65. Was super.
    goede bediening, lekker eten en gezellig op het marktplein.
    Van mij een dikke tien.

66. Gezellig op de markt in sittard, ruime keuze en ook voor vegetariers een ruime en diverse keuze. Zorg er wel voor dat je veel tijd hebt als je bij Luna wat wil eten, want het duurt erg lang voor er geserveerd wordt. Ook de tijd tussen de gangen is erg lang. De bediening is vriendelijk, maar klungelig: er klotste behoorlijk wat koffie uit het kopje op het schoteltje. Ondanks de ruime keuze op de menukaart viel het eten tegen. Wellicht door slordigheid in de keuken: de vegetarische lasagne was zwart aangebrand, op het voorgerecht dat met nadruk zonder kaas was besteld lag toch kaas en op de vegetarische pasta zat gedroogde spek (misschien er per ongeluk op gevallen). Een schoonheidsfoutje kan gebeuren, maar deze mate van slordigheid hoort niet. Helaas geen aanrader en zeker niet om nog eens naar toe te gaan.

67. Chris 2018 punten

Hier vandaag gegeten met de Eet.nu lunch. Was weer op alle gebieden prima. De ober en serveerster waren zoals gebruikelijk zeer beleefd en netjes. Zelf had ik de carpaccio genomen, deze smaakte werkelijk voortreffelijk en was mooi opgemaakt. De sfeer was ook prima, het terras zat lekker vol maar was niet al te druk, een gesprek voeren was in ieder geval verre van een probleem. De hoeveelheid en smaak tegenover de prijs kan ik niet goed beoordelen, ik had namelijk de carpaccio zonder brood genomen en daardoor was het wat weinig, maar voor dezelfde prijs had ik deze met brood kunnen nemen en zou het waarschijnlijk veel meer zijn geweest. Bij mijn collega's kwam althans voor gelijkwaardige prijzen veel meer op het bord, dus ook op dat gebied lijkt het me hier prima in orde te zijn. Al met al dus duidelijk een prima ervaring zoals we inmiddels van Luna gewend zijn.

Eén vorige recensie
  68. Prima eten en prima service. Gezellig op de markt buiten op het terras. Prima ligging.

69. Prima eten goede bediening

70. Voorgerecht antipastischotel (italiaanse hapjes) voor twee. Hoofdgerecht had ik de vegetarische lasagna met spinazie en champignons die overigens erg lekker was!! Mijn vriend had lamshaasjes met gebakken aardappeltjes...als nagerecht de chocolodamousse en creme brulee. Eten was echt super en ook de bediening was zeer vriendelijk en attent. Goede service! Complimenten aan keuken. Volgende keer ga ik voor een ijscoupe van de nieuwe ijskaart!

71. Maria 305 punten

Ik ga vaker lunchen bij Luna, altijd lekker eten! De broodjes zijn fris en de porties zijn goed. De service (vooral van de man in de bediening) is uitstekend. Je kunt binnen gezellig zitten of buiten op het verwarmde terras. Wanneer ik ga lunchen in Sittard, dan altijd bij Luna!

72. Heerlijk verwarmd terras, snelle en vriendelijke bediening. We hebben een lekkere nachos schotel en tapas besteld met een paar glazen buitenlands bier.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!!

73. Zaterdag bij Luna diner gegeten. Het eten was erg lekker maar daar is alles mee gezegd. Personeel was enkel met zichzelf bezig, drankjes moesten we bij de bar bestellen en de klantvriendelijkheid was ver te zoeken.
    Voor ons geen terugkeer!

74. Anke en Sandra

Wij zijn vanavond gaan dineren bij Luna op de markt in Sittard. Sinds de komst van de nieuwe chef in de keuken komt de prijs-kwaliteit verhouding nog beter tot zijn recht. De chef werkt als een kunstenaar in de keuken, hetgeen te merken is in de smaaksensatie en in de presentatie. Bospaddelstoelenrisotto was heerlijk evenals de gambas met knoflookpasta en gegrilde groente. Ook het dessert was een lust voor het oog met het amarenenijs, amarenen, vers exotisch fruit en geklopt/gebrand eiwit.
    Het personeel is altijd even vrIendelijk en servicegericht. Er hing een gezellige sfeer. Kortom: absoluut een aanrader.

Eén vorige recensie
  75. Hier gisteren voor de lunch terecht gekomen.

Als drankje heb ik een klets koffie genomen, hij smaakte wel goed maar ik had een andere presentatie van een klets koffie verwacht. Dat lekker krokante karamel koekje was een genot.

Voor de lunch een tuna melt genomen, een pluim voor de kok zo lekker! Nog nooit warme tonijnsalade gegeten en de combinatie mozzarella kaas in de oven , ga ik zeker thuis ook toepassen voor de lunch ;)

De bediening voldeed aan al onze wensen.

De zaak was wat donker maar dat komt naar alle waarschijnlijkheid door de tijd van het jaar.

Prijs/kwaliteit goed, zeker als je werkt met verse producten.

Voor mij zeker een aanrader.

76. Leuke zaak met hele leuke vlotte bediening. Meisje dat mij en m'n vriendin bediende was leuk, vriendelijk en opgewekt. De prosecco met liquer 43 is aan te raden...
    Eten was prima in orde, alleen de biefstuk was aan de kleine kant.

77. Al meerdere malen bij Luna wezen eten / drinken. Tijdens een koude herfstdag hier gestopt met mijn vriend om te lunchen. We werden direct benaderd door de vriendelijke ober. Ik besloot te beginnen met een speciale koffie: Heavenly Dream. Een koffie met hazelnoot en een scheutje drank erin. Deze werd mooi geserveerd op een dienblad met slagroom en een Merci-chocolaatje.

Na een blik op de menukaart viel de prachtige foto van een broodje met kip op. Bij navraag bleek dit de kip de luxe te zijn (Italiaanse bol met gekruide kipreepjes, gebakken champignons, spekjes, gemengde sla en cocktailsaus). Het duurde niet lang voordat het gerecht werd uitgeserveerd. Het was wel jammer dat er enige (waarschijnlijk) watervlekken op het bestek zaten. Deze heb ik er zelf afgeveegd met mijn servet. Ook was er een scherp randje aan het vierkante bord; er was namelijk een scherfje vanaf, waardoor ik moest opletten dat ik me niet zou snijden. de rest van de presentatie zag er goed uit! De verdeling van spek was echter niet geheel eerlijk. Mijn vriends broodje had heel erg veel spekjes en de mijne een stuk minder. Het was een beetje overkill aan spekjes, dus we hadden ze onderling nog een beetje verdeeld.
    De smaak was ietwat te zout, waarschijnlijk door de grote hoeveelheid spekjes, maar dit werd gecompenseerd door de lekkere cocktailsaus. De champignons zorgde voor een heerlijke combinatie met de adere ingrediënten. Tijdens onze lunch kwamen ze tweemaal vragen of het allemaal smaakte en of alles naar wens was.

De hoeveelheid was ruim voldoende.

Het is fijn toeven bij Luna, vanwege de lekkere fleecedekens en terrasverwarmers, die voor een gezellige sfeer zorgen in de koude dagen.

Luna is zeer aan te raden, ook al was mijn broodje ditmaal wat te zout.

78. Laatst hier gegeten middels een actie van Groupon. Het ging om een 3-gangenmenu. Alles was prima: alerte bediening, smakelijke gerechten en redelijk geprijsd. Wij hebben op het terras gezeten, wat erg gezellig was. Wij gaan hier zeker nog eens een keertje terug!

79. Ik vond het ontbijt wat ik samen met een groep dames deze ochtend heb genuttigd zeer goed. Het personeel is erg attent en vriendelijk. Ook de prijzen zijn schappelijk m.a.w. een aanrader !!

80. I stopped in here on this miserable day seeking a nice warm cup of something. I sat outside under their waterproof canopy with a gas heater warming my back.
    I was quickly approached by a waitress, this impressed me as I had just sat down alone outside without drawing any attention to myself, and expecting to go inside to place an order.
    I ordered a hot chocolate which was served within the minute topped with cream and a biscuit on the side. The waitress realising I was struggling with the menu took the time to translate a fair chunk of it into English for me so I could make a choice, I thought this was very thoughtful!
    My selection arrived very rapidly, A crusty brown bread roll topped with a generous serve of brie, drizzled with honey and sprinkled with pine nuts, I chased this with another hot chocolate. A tasty lunch at a reasonable price and with great service, my only complaint could be a slightly too crunchy bread roll...

81. Erg gezellige inrichting. Eten was heel lekker, alleen qua hoeveelheid voor het hoofdgerecht vrij weinig. Zouden grotere porties mogen zijn. Bediening was in orde, soms leken ze een beetje afwezig te zijn, maar wel vriendelijk.

82. Wij komen vaker bij Luna. Lunchen, dineren, borrelen is ons erg goed bevallen. Vriendelijk personeel, lekkere drankjes en gezellige sfeer...
    Ik zou zeggen goed bezig!

Vief, Tom and friends

83. Gisteren met een bon van Groupon met 4 personen gegeten bij Luna. De bedoeling van Groupon is kennismaken met bv een restaurant met de bedoeling hier weer terug te komen...... Maar daar slaat Luna de plank volledig mis. Het begon al met de ontvangst... We hadden gereserveerd. Voor 4 personen een tafeltje van 80x80....Dit hebben we niet geaccepteerd en na lang aandringen kregen we 2 tafeltjes, aan elkaar geschoven... Prima. We waren om 17.15 bij Luna. Het menu van de chef, van de Groupon bon, een beperkte keuze, maar we konden toch iets van onze gading vinden. De bediening, 4 verschillende medewerkers aan onze tafel, waren beleefd.... maar daar was dan ook alles mee gezegd. Het was wachten geblazen.... geduld werd op de proef gesteld. We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten op het voorgerecht, daarna nog eens anderhalf uur op het hoofdgerecht en daarna nog eens een kwartier op het nagerecht, omdat ik had aangegeven dat ik om half 9 een afspraak had. Om de rekening ben ik moeten gaan vragen, anders hadden we er nu nog gezeten, ben ik bang. De rekenining, 2 bitter lemmon, 1 pilsje en 2 cola light.......en 1 kommetje frietjes met mayonaise, omdat het niet voldoende was wat op de borden lag........17,50 euro. Jammer Luna, doe hier iets mee, want dit voorspelt niet veel goeds voor de toekomst. De horeca heeft het al niet gemakkelijk in deze tijd. Veel succes verder.

84. Dimphy Roufs

85. High beer! Wat een uitvinding :)

Eigenlijk voor iedereen die het leuk vind om op een terrasje een biertje te drinken is dit wel geschikt!

Je kunt kiezen uit 5 jupiler of 4 speciale bieren, daarnaast krijg je 3 gangen hapjes.

De hapjes zijn lekker, passen goed bij een avondje terras hangen en behalve de laatste ronde zijn het geen kant-en-klaar hapjes, er is dus ook echt moeite voor gedaan door iemand in de keuken.

De sfeer op het terras is goed, gezellig en niet over vol. Je kunt dus rustig met elkaar praten en je hebt ook niet het idee dat je de enige bent.

De bediening is erg aardig en doet goed haar best om de high beer op een leuke manier te serveren. Ze zijn er zich van bewust dat het voor veel mensen een nieuwe ervaring is en leggen het daarom ook rustig uit.

Als je het bier niet acher elkaar naar binnen gooit, kun je er makkelijk een avondje mee vullen en je hebt ook nog eens behoorlijk wat lekkere hapjes gehad. Als je dit los zou moeten bestellen ben je veel meer kwijt, dus over de prijs hoor je mij niet klagen.

Voor iedereen die gezellig een biertje drinken op het terras leuk vind, is dit zeker een aanrader!

86. Eindelijk mijn vaderdag kadobon "High Beer" ingeleverd. Wat een goed idee! De keuze was 4 stuks speciale bieren of onbeperkt Jupiler van de tap. Ik heb voor de Jup gekozen. De hapjes waren heel divers lekker van smaak en meer dan genoeg, zoutjes, tortilla's, wraps, tapas, bittergarnituur.

De bediening is heel vriendelijk alles heel netjes verzorgd, echt een aanrader.

87. Tjitske

Afgelopen dinsdag geacht uit eten te gaan om thuis niet te lang in de keuken te hoeven staan; bij nader inzien een verkeerde keus. Gezien we al wat trek hadden bij het bestellen alvast om wat stokbrood gevraagd; dit was lang en breed op toen na ruim drie kwartier nog geen voorgerecht was gearriveerd. Vreemd, want de serveerster (één van die vijf die we aan tafel hebben gehad) had twintig minuten eerder al gezegd dat het 'er zo aan kwam'. Toen het voorgerecht eindelijk gebracht werd hebben we maar aangegeven het hoofdgerecht er 'meteen achteraan' te doen, want inmiddels was het al na negenen. Ook deze instructie kwam blijkbaar niet door, en de bediening schitterde in afwezigheid - weer drie kwartier later moesten we uiteindelijk zélf naar binnen om te vragen waar het eten bleef. Er werden excuses aangeboden en koffie van de zaak beloofd. Toen het hoofdgerecht uiteindelijk kwam, was er geen bestek bij; vervolgens kreeg ik een 'nieuw' servet met vlekken erop bij het bestek.

Toen we het hoofdgerecht op hadden hebben we niemand meer aan tafel gezien om af te ruimen, de beloofde koffie te brengen of om een rekening te kunnen vragen. Opnieuw moesten we zelf naar binnen om te vragen om een rekening - je kunt je voorstellen dat we daar inmiddels niet veel zin meer in hadden. Drie van onze drankjes werden van de rekening geschrapt. Ik had wat meer menselijke aandacht meer op prijs gesteld dan die paar euro korting.

Al met al erg jammer. Het eten smaakte prima toen het er eenmaal was en was leuk opgediend. De service liet echter op meerdere fronten te wensen over.

88. Via Groupon kennismaken met Luna te Sittard. Extra vroeg gereserveerd (18u) ivm de kids. Het eten was goed, alleen jammer dat ze ons (gelukkig waren we niet de enige) errug lang lieten wachten. Gelukkig kregen we vooraf wat nootjes zodat de kids iets te knabbelen hadden. Maar eindelijk, na 45min. kregen we het voorgerecht. En na 40min. ons hoofdgerecht. En een half uur later ons nagerecht.

89. Wij komen vaak met een stel vrienden bij Luna. Een hapje eten en wat drinken. Altijd gezellig, vooral Marcel is een geweldige ober. Heel vriendelijk en weet al wat we willen drinken als we nog niet besteld hebben. Ook de rest van het personeel is erg vriendelijk! Kan veel horeca op de markt een voorbeeld aan nemen!

90. Het leek een prima zaak met een leuke menukaart maar afgelpen zondagavond voor de eerste keer geweest en er ging vanalles mis. Ongeveer 20 minuten moeten wachten voordat de (eet)bestelling werd opgenomen. Vervolgens krijgen we beiden kip met pasta terwijl ik salade had besteld. Bij mijn partner was de kip op de pasta bijna koud. Bij het opnieuw serveren werd door de kok gevraagd wat we van de zaak wilden drinken. Maar die drankjes kwamen nooit... Het personeel had het voor in de zaak erg druk met klanten/elkaar en ze stonden met de rug naar de zaak luidkeels te praten. Bij het afrekenen stond er 2x pasta plus de salade op de rekening. Na onze opmerking dat het niet klopte werd de rekening aangepast en de drankjes die we eerst hadden gedronken van de rekening afgehaald. We werken zelf in de horeca en vinden dit allerminst professioneel. Ook al is het druk (geweest), zoveel fouten mag je niet maken.
    Een tip voor de eigenaar/bedrijfsleider: doe hier iets mee want je krijgt maar 1 kans voor een eerste indruk!

91. pia 31 punten

Vriendelijke bediening, lekkere koffie en ook 't eten smaakt goed. Kortom niks op aan te merken.

92. We komen hier vaak om wat te drinken, te lunchen of te dineren.

Altijd prima in orde.

Afgelopen donderdag avond komen we binnen rond 20.00 voor een kopje koffie. We zien een tafeltje vrij en vragen of we daar kunnen gaan zitten, dit kon.

Komt er een serveerster met menu kaart, ik zeg we willen alleen een kopje koffie. Dit kon niet aan deze tafel, want hier kon ze ook 100 euro verdienen aan iemand die kwam eten. Hier waren andere tafels voor die minder goed liggen.

Tip, vraag bij binnenkomst waar je voor komt zodat dit gelijk duidelijk is, nu kwam het erg klant onvriendelijk over. Jammer.

93. Woensdag 9 februari ben ik er met mijn 3 zoons gaan eten.

Alles was naar wens, alleen de aardappelgratin was zwart van boven en keihard... Jammer, want was de vorige keer dat we er waren ook al. Goed personeel, de zelfde jongeman als de vorige keer en maakt het ons altijd nog net iets gezelliger en naar het gemak dan dat het al is.

Zeker een aanrader!

94. Komen vaak bij Luna borrelen/eten.

Altijd lekker en gezellige bediening, wij hebben al vaker aangegeven dat we altijd last hebben van koppijn na een lange tijd zitten! Er blaast een warme stoffige lucht bij de deur die alles behalve aangenaam en gezond is! s'Avonds een stuk minder. Aanrader: wokje, lam, salades.

95. Nu een paar keer bij Luna gegeten en ik word steeds enthousiaster.

De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kaart is niet spannend, maar prima voor de clientele die bij Luna gaat eten. En zeker niet onbelangrijk: het eten smaakt goed.

De prijs/kwaliteit verhouding vind ik fair te noemen en de inrichting van de zaak is zeer knus. Geen restaurant om de hele avond te blijven hangen, maar in zijn geheel een gezellig restaurant met prima eten. Aanradertje!

96. Afgelopen weekend bedrijfsuitje gehad bij Luna. Het was ons erg goed bevallen! Met 17 personen een 3 gangen menu gegeten wat vooraf was afgesproken. Alles klopte en smaakte erg lekker. De bediening was correct en vriendelijk.

Wij kunnen grote groepen toch aanraden want onze ervaring was voor de tweede keer op een rij erg positief!

Wij komen terug voor de kerstborrel.

97. Hele slechte ervaring! Carpaccio kwam uit de driepvries, was erg nat, zonder smaak en mét ijskristallen. Teruggegeven aan de serveerster welke het met de keuken zou overleggen....en toen? De garnaalkroketjes waren bevroren van binnen. Gevraagd werd of ze niet wilden weten hoe we de bief gebakken wilden hebben. Oh ja idd, kom 't zo opnemen. De bestelde biefstuk 'medium' werd vervolgens 'well done' gebakken. De aardappelgratin was wel heerlijk. Duidelijk is dat ze geen groepen aankunnen. Ik kom hier nooit meer. Bediening matig.

98. Mijn vriend en ik hadden dit restaurant gevonden via eet.nu en zijn toen speciaal naar Sittard gereisd omdat de menukaart er goed uit zag en de sfeer op de website er goed uitzag.

We hebben er beide keren absoluut geen spijt van gehad! Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en de prijs-kwaliteit verhouding is goed.

De laatste keer heb ik vooraf een salade gehad met gerookte kip - erg lekker. Het enige op te merken op de hele avond was dat de op de kaart genoemde 'mangodressing' te scherp was.

Vervolgens heb ik overheerlijke knoflookgamba's op pasta met kruidenolie en rucola gegeten - werkelijk overheerlijk! Meer hoef ik er eigenlijk niet over zeggen...

En als nagerecht heb ikzelf twee bolletjes australian ijs gegeten, en mijn vriend een overheerlijke bailey's shake.

We zullen hier zeker blijven terugkomen!

99. Wij gaan hier altijd heen voor de twisterfrietjes met de hamburger... Jammer alleen dat deze bij de lunch staat... maar als je om 5 uur gaat dan kan het nog. De pasta met zalm schijnt ook erg lekker te zijn. Ook qua lunch kun je goed terecht voor lekkere hapjes.

Binnenkort gaan we hier high tea doen dus laten ons verrassen!

100. Mooie kaart, matige bediening. De bestelde biefstuk werd ongevraagd helemaal doorbakken geserveerd. Desserts ( ijs ) : mooi ijs met slagroom uit spuitbus wat een matig eindresultaat oplevert. Toiletten waren vies en niet opgeruimd.

Volgende pagina