Op dit adres zit nu: De Vief Heringe

1. Voor een zondagmiddag gereserveerd voor 6 personen. Bij aankomst onduidelijkheid of we kwamen eten of voor de high-tea. Vreemd, telefoonnummer en email adres bij reservering doorgegeven, er had dus even gebeld kunnen worden. Het duurde daarna meer dan een kwartier, bij een bijna lege zaal, voordat de kaart werd gebracht. Tot onze verbazing konden we alleen van de brasseriekaart kiezen, de grote kaart was pas 's avonds beschikbaar. Dit staat niet op de website vermeld.

Gekozen voor het (lunch) menu van livar varken en wild stoofpot en schnitzel. Het voorgerecht van livar varken was heel goed. Het hoofdgerecht was wel goed maar een beetje saai. Naast het potje met stoofvlees lag, vergeleken met de berg frieten bij de schnitzel, maar een bescheiden portie gebakken aardappelen en de twee hoopjes rode kool konden het bord ook niet tot grotere hoogte tillen. Waarom niet een beetje meer variatie in groenten, bijvoorbeeld met een paar spruiten en wortelen had het bord er veel mooier uitgezien. De schnitzel was goed, maar de proportie frieten was veel te groot en de hoeveelheid sla (droog, zonder dressing geserveerd) eerder aan de kleine kant.

Voor de lokatie en de inrichting is dit een zeer goede keuze, maar de keuken en de bediening hebben toch wat steken laten vallen. Geen aanrader voor 's middags (alleen kleine kaart), misschien wel 's avonds.