Op dit adres zit nu: Sushi Vandaag

Tempelplein (1 minuut loopafstand)

• All you can eat

1601987603 78
1609719463 78

1. Walker-Smeets

Beste,
    Het was fantastisch. Fijne bediening en het eten Top.
    Groetjes,
    Fam. Walker-Smeets

2. Wij waren vaste klant bij yumi. Maar met de verandering van eigenaar zijn bepaalde gerechten niet meer hetzelfde van smaak. Erg jammer! Zo is de beef Maki heel anders en de biefblokjes van de plaat ook. De sojabonen waren hard en koud.
    Kortom niet meer ons favo sushi restaurant.

3. Joy lubbens

Beste sushi! Super smaakvol en ook mooi op gediend. Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Roger Linssen

Vandaag sushi besteld bij Yumi, om vijf uur leveren. Om vijf uur was de sushi niet geleverd. Om kwart over vijf maar 's gebeld, en toen bleek dat ze zogenaamd van niets wisten (we hadden een ontvangstbewijs van de website!!!!). Het is nu 10 over zes, en we hebben nog steeds niks ontvangen. Slechte service!!!

5. chris 17 punten

Al jaren hier zeer regelmatig gaan eten. Het eten is top! Laatste tijd is de service helaas wat minder. Ik zou zeggen Yumi let meer op het personeel want het was vroeger echt beter!
    Nog altijd een aanrader qua Sushi dat zeker!

6. Goede service.

7. Vertaal van English naar Nederlands

Het eten was al lekker, en het interieur is nu ook vernieuwd! Heel goed, maar werd ook tijd he Yumi. Bediening is aardig, maar moet nig beetje meer oplettender worden, dan is het echt een dikke 10.

8. Vind de sushi persoonlijk erg lekker bij yumi, de meeste bedieners zijn erg aardig maar wel erg traag. Heb vandaag 4keer gevraagd voor een cristal clear en niet gekregen. Had om 20:07 uur mijn laatste ronde ingevuld, om 20:45 kwam het. Je gaat me niet zegge dat je een dik halg uur nodig hebt voor 3 bolletjes ijs? Jammer maar het was wel lekker.

9. Vandaag gaan eten met een vriend van me! Restaurant zou om 19.00 vol moeten zitten dus we hadden maar 90 minuten om te eten. Echter was het om 19.00 nog praktisch leeg.
    Interieur is na 3 jaar nog steeds niet vernieuwd en overal zijn wel mankementjes te vinden. Service was oké. Niet geweldig. Maar service is het totale plaatje, dus 4 gerechten die gemist worden moet echt niet kunnen. Verder hadden we creme brulee die afgerekend werd maar nooit hebben gehad.

Kwaliteit. 30 stuks sushi op een small bordje proppen hoort niet, sauzen die van de een op de andere sushi komen, erg jammer. En het allerergste was de eendenborst, deze was letterlijk ijskoud en totaal niet lekker. En toen we er naar vroegen werd ons vrolijk verteld dat deze zo hoorde te smaken en koud zou moeten zijn.

Ik ga echt lachen als hier de keuringsdienst een keer binnenkomt!

2,7
  10. Zeer slecht!!!

Bij aankomst kregen we een plekje ergens weggedrukt bij een begebouwd gedeelte zeer ongezellig

Dan het eten...

Gefrituurde producten waardeloos vol vet gezogen troep
    Sushi smaakt echt helemaal nergens naar en zeer zeker niet op temperatuur. Bestellingen kloppen helemaal niet wat je doorgeeft op je lijstje.

Uitstraling van het restaurant zelf is zeer chaotisch en rommelig

Dus een zeer zeer slecht sushi restaurant

Bedenk je 3x voor je hier gaat eten want je krijgt niet waar je voor betaalt

1,4
  11. Vandaag voor de eerste keer sushi laten bezorgen. Kwam 45 min. Te laat zonder berichtgeving. Het eten is echt niet lekker! Het smaakte echt naar niks! Niet te geloven dat het restaurant nog open is. Ook al heb je geen verstand van voedsel, hier kun je niet van zeggen dat het lekker is. Voor ons de eerste en laatste keer! Ze zijn ook nog mega duur.

12. Eten was super lekker en heel mals en vers alleen het interieur is aan vervangen toe en wat ouder personeel aanschaffen zeer vergeetachtig maar wel vriendelijk al bij al zeer lekker eten.

13. Ton 271 punten

Zaterdag bij Yumi Sittard geweest met de familie, heerlijk gegeten wat een feest alleen de kleuren al. Bediening geweldig verzorgd allemaal komen zeker terug. Ga zo door.

14. Eerste indruk bij binnenkomst was chaotisch door de drukte. Maar vond het daarna juist gezellig.
    Eten was goed en het personeel was vriendelijk.
    Het enige minpunt is dat het interieur verouderd lijkt en toe is aan vervanging.
    Maar zeker voor herhaling vatbar.

15. Teleurstelling
    Rommelig geheel personeel wel aardig maar er ging wel het een en ander mis en door elkaar.
    Inrichting van de zaak kwam smoezelig over niet echt schoon.
    De tafels staan te dicht op elkaar.
    Het eten vond ik niet echt smaak hebben en vet!
    Smaakte ook niet vers maar alsof het uit de vriezer kwam.
    Het restaurant zat vol op een doordeweekse dag dat verbaasde mij.
    Dan kun je toch met verse producten werken lijkt mij.
    Ik ben toch al in heel wat shusi restaurants door het hele land geweest.
    Maar moet concluderen dat dit restaurant onderaan mijn lijstkomt te staan helaas!

16. Verkuijlen

Zeer lekker gegeten, tijdens kermis op het terras en was een leuke sfeer, goede bediening en kwaliteit was heerlijk! Aanrader.

17. We waren op een van de eerste warme avonden van het jaar uiteten, dus het zat bommetje, maar dan ook écht bommetje vol! Desondanks was de service geweldig, het eten heerlijk en werkte al de bediening ontzettend hard om iedereen tevreden te houden! We hebben genoten van een heerlijke avond die lekker lang mocht duren.

18. Chantal

Heerlijk gegeten, eten was super lekker.
    Vriendelijk personeel, alleen soms wat andere gerechten of gerechten vergeten, maar je kunt veel bestellen dus bij de volgende ronde komt dat weer goed.
    Gezellige zaak.

19. Weer super gegeten het was lekker. Mijn favoriete restaurant

20. Bianca Ceelen

Topavond gehad!! Heerlijk eten en super klantvriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar. :)

21. Lekker eten en een goede sfeer, alleen 2x opnieuw moeten vragen voor het drinken en een biertje zonder schuimkraag gekregen.

22. lienne verheyen

heel lekker eten.. heel gezellig.. altijd leuk om terug naar toe te gaan

23. Heerlijk gegeten zelfs voor de niet vis eters leuke jonge bediening

24. Josephine

Het eten kwam aan het begin van de avond vrij snel maar later moest ik nogal lang wachten.

25. Eten was heerlijk as always. Kom hier graag, bediening is vriendelijk.

26. Anoniem

Super lekker eten. Vriendelijke bediening.

27. Anoniem

Een goede ervaring gehad alleen nadeel vond ik dat de plaats waar ik zat veelste warm was. Voor de rest was alles in orde.

28. Natasha

Het was erg druk toen we kwamen, meerdere gerechten niet ontvangen. Erg rommelig. Naarmate het rustiger werd ging het beter. De kwaliteit wordt dan ook beter.

29. Heerlijk gegeten. Eerlijke prijs voor goede kwaliteit vlees. Alles met prima verzorgd.

30. Eten was super lekker! Een aanrader.

31. Josgeurts62@gmail.com

Eten prima, bediening rommelig, zeker wat betreft de bestelling van drankjes, duurde te lang.

32. Sushi lekker. Voor de kleintjes weinig keus, te denken aan groenten en fruit.

33. Stephanie

Heerlijk eten telkens weer! Service is super!
    Alleen als tip: de toiletten zouden schoner mogen zijn (deuren, tegels, vloer).

34. Lekker gegeten, aardig en attent personeel.

35. Inge Janssen

Het was weer overheerlijk, lekker eten das echt genieten.

36. Top!
    Wij zijn hier vaste klant!
    Sushi eet je bij yumi en nergens anders!

37. Heerlijk gegeten. bediening erg vriendelijk. Komen hier zeker terug.

38. Annemiek geven

Altijd lekker en goed eten!

39. Lang wachten, wasabi op. Sushi niet zo lekker. Jammer normaal gesproken wel altijd lekker.

40. We werden hartelijk verwelkomt, maar de banken waren kapot. Het eten duurde veelste lang wegens de drukte, 45 min. gewacht op ons eten. Eten werd verkeerd ingevoerd, we kregen inplaats van 2 krokante kip 4 krokante kip. Echt slecht.

41. Sushi en gerechten van waren lekker en vers, wel wat aan de vettige kant, maar in het algemeen niet verkeerd.
    We kregen vieze borden, op de stokjes zatten nog restjes voedsel. We kregen meteen nieuwe borden en bestek.
    Bierglazen die waarschijnlijk niet regelmatig gebruikt waren (witbier), waren vies.
    Personeel was vriendelijk, maar erg jong en niet altijd even alert.
    Onze ervaring was matig.

6,1
  42. Albert Salden

Prima concept om met vrienden een avondje uit te gaan eten. Hartelijke bediening. Eten was over het algemeen heerlijk. Sommige (vis)gerechten waren voorzien van te veel knoflook. Jammer, maar de rest was OK.

43. Monique Kamphuis

Het eten is prima, de bediening mag wel wat zorgvuldiger (het eten en de drank worden bijna op tafel "gesmeten"). Het restaurant is hard aan een opknapbeurt toe.

44. Hooguit mijn favoriete restaurant, altijd tevreden over het personeel en voor die prijs blijft het leuk om te komen! Kom hier geregeld en elke keer ga ik weer met een tevreden gevoel de deur uit, super!

45. Het begon al met de reservering. Wij hadden gereserveerd en deze was niet bekend bij Yumi. Toch kregen we een plaatsje. Vervolgens krijgen we de eerste 3 rondes niet alles wat er is besteld is door ons.

Kortom, niet de beste sushi keten waar we zijn gaan eten!

46. Yumi wat is er gebeurd met de vestiging in Sittard? Vroeger altijd vaste klant geweest (1x per maand) en na mijn verhuizing doorgeschoven naar een andere vestiging van Yumi, waar ik nu vaste klant ben.

Gisteren (zaterdag 5-11-16) met een vriendin geluncht bij jullie, na reservering om 12:30u.
    Aan het buffet waren de koks druk doende en zag dat het heel rustig was in het restaurant (wat in mijn geheugen altijd volzat?!).
    Nadat wij onze eerste bestelling hadden gedaan kwam de 1e ronde pas na ongeveer een half uur. Deze was compleet en vers, doch vielen de Temaki's (onze favoriet!) tegen qua volume. (De in de rijst geduwde vingerafdrukken waren te zien en maakte het iets minder smakelijk, ondanks dat de korrels bijna te tellen waren.)
    De daarop volgende rondes (4 rondes gehad) zat er tussen het uitserveren van ieder gerecht dusdanig veel tijd, dat wij ons afvroegen of we vergeten waren. De Temaki's (en Gunkan die helemaal niet meer gekomen is) bleken kennelijk een probleem te zijn.
    In het restaurant zelf waren ongeveer 8 tafels bezet en nadat we voor de 2e keer vroegen waar ons eten bleef, kregen wij een geïrriteerd antwoord dat het langer duurde omdat de koks al vanaf 12:30u bezig waren met de voorbereidingen voor het avondeten en de rest daarop moest wachten.
    Sorry, jullie bieden toch lunch aan? We hebben n.b. gereserveerd... dus het was niet onverwacht dat er uberhaupt klanten kwamen, buiten het feit dat het niet druk was.

Jammer Yumi Sittard, mijn vriendin en ik komen hier niet meer terug :-( !

2,8
  47. Al een aantal keren bij Yumi gaan eten. Altijd tevreden over het eten en het personeel. Als vegetariër (die geen vlees of vis lust) is er genoeg keuze om genoeg en gevarieerd sushi te eten. Wat ik vooral de laatste keer erg prettig vond, was dat de vegetarische gerechten beter gescheiden waren als de visgerechten. Eerder werd wel eens mijn vega sushi tegen die van mijn vriend aangelegd. Dit is geen probleem bij de meeste sushi, maar wel wanneer er zalmeitjes aan de buitenkant van de sushi zit. Dit heeft namelijk een erg sterke smaak. Dat was de enige opmerking die ik erover had. Verder altijd prima eten, vriendelijk personeel en snelle service.

48. De sushi is er heerlijk.

49. Robert Zeegers

50. Ik ben al meerdere malen wezen eten bij dit restaurant. Prijs/kwaliteitverhouden is prima. Meer dan genoeg keuze, ook voor diegene die niet van sushi houden. Goede locatie en makkelijk bereikbaar. Het restaurant is ook goed toegankelijk voor mensen die minder mobiel zijn (krukken, rollator, rolstoel). Vriendelijke bediening.

51. Fabiënne

Ik kom al jaren bij de Yumi in Sittard en Brunssum. Er is altijd vriendelijk personeel en je kan goed met ze lachen. Het eten is verrukkelijk.

Tot de volgende keer. ;)

52. Echte recensie

Opzich geen verkeerde zaak, maar moeten nog wat aan hun manier van bediening doen. Wat je besteld wordt zelde in een keer samen geleverd. En daar gaat het dus ook vaak mis. Zo is bij ons 3 gerechten niet geleverd, vergat een wat we aan drinken besteld hadden of kwam het gerecht lauw aan. Personeel straalt dan ook een onprofessionele en lakse houding uit. Het mooiste was de twee nagerechten (bolletje vanille ijs) waarvan een gewoon gesmolten geleverd werd. Degene die hem leverde zei ook, ja sorry die ziet er niet echt uit en zet het op tafel en loopt weg. Uiteraard terug gegeven en bedankt voor de moeite.

5,7
  53. Ik ben afgelopen weekend bij u komen eten met mijn schoonfamilie. Helaas zie ik dat het personeel alles behalve enthousiast is. Ze hebben geen kennis over het product, drankbestellingen duren super lang wat ik niet vind kunnen. Ik heb het idee dat u aan het bezuinigen bent op het personeel.
    Ook een voorbeeld is: wij bestelden een ice tea en cola light. Na 3 keer vragen en ongeveer 20 minuten laten kregen wij het. Toen we op het einde gingen afrekenen stonden er toch dubbel drankjes op de rekening.
    Ik kom altijd graag bij u, maar aangezien ikzelf ook in de horeca werk zijn dit dingen die mij enorm storen.
    Hopelijk gaat u hier iets aan doen, want u bent zo aan het groeien en uw product wordt steeds slechter.

54. We komen er regelmatig. Eten is goed, veel variatie. Al merk ik wel dat de kwaliteit de laatste maanden iets achteruit gaat. Wat ook anders kan is binnen twee minuten door 4 verschilende obers gevraagd worden of je iets wilt drinken...

55. fam. Lomme

Heerlijke sushi, veruit de beste in omstreken. Vriendelijk personeel. Goeie prijs/kwaliteit verhouding! We zijn er vaste klant. :-)

56. Na het nog 3 keer geprobeerd te hebben nu totaal klaar ermee. Tonijn tot 3x toe vies en stinkt. Warme hapjes zijn lauw en vettige. Sushi is soms lauw. Resto is volgestampt, sfeer dus een dikke 0!

Hier moet de keuringsdienst eens binnenlopen... Niet te geloven dat er ook nog 3 van diezelfde kwaliteit tenten in Zuid Limburg bestaan! Jammer, hun eerste jaar waren ze nog goed bezig.

58. Laatst met vrienden gaan eten; werden in het bijgebouwde gedeelte geplaatst. Keken uit op de ongepoetste ramen met de stickers er nog op van de vorige eigenaar. Slordig en erg vies. Hapjes waren erg vet. Komen waarschijnlijk nog wel eens terug, maar voorlopig niet !

4,7
  59. Je kan er goed eten, maar soms is het personeel zo aan het rennen dat ze je bijna van de stoel aflopen.

60. De sushi valt een beetje tegen tegenover andere sushirestaurants en het duurde soms ook erg lang. Verder niets mis mee.

5,9
  61. Yumi is een echte aanrader om een gezellig avondje uit te gaan eten, ook als je geen vis of sushi lust, er is voor iedereen voldoende keuze, ook voor kinderen! Je zit er toch zeker 2,5 uur en dat vind ik ook gezellig steeds die kleine hapjes, want als je bijvoorbeeld naar de griek gaat dan krijg je je bord met eten en een nagerecht en als het op is ben je klaar, en dat toch wel vaak binnen een uur! En bij Yumi kun je lekker rustig de hele avond blijven eten.
    Ik vind het weer altijd heerlijk eten bij Yumi met vriendelijke en zeer goede bediening!

62. Prima ervaring met Yumi. Het eten en drinken is lekker, de snelheid is in orde.

Sfeervolle zaak, prima bediening. Het is in mijn ogen allemaal prima, maar het blinkt nergens echt uit. Ik heb wel eens betere Sushi gegeten, ik ben wel eens vriendelijker geholpen en heb ook wel eens een mooier restaurant gezien. Yumi scoort in mijn ogen een dikke voldoende, maar niet meer dan dat.

Ik zou een bezoekje zeker niet afraden, en sluit ook zeker niet uit dat ik er zelf nog eens ga eten, maar wat ons betreft is de concurrent in Geleen op ieder vlak een beter alternatief.

63. Heeeerlijke sushi en andere Aziatische hapjes! Je mag 5 keer 5 gerechtjes bestellen en heb nog nooit gehoord van iemand dat ze dat is gelukt, je gaat hier niet weg met honger! Zelfs als je geen sushi lust is er genoeg andere keus. Personeel is altijd vriendelijk en oplettend. Van buiten vind ik het niet zo sfeervol uitzien, binnen is dat beter. Een aanrader!

64. All you can eat sushi voor 25 euro per persoon is geen geld. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening, je wordt snel en netjes geholpen. Wij komen zeker terug.

65. Kim cqk

66. Al een paar keer gegeten, altijd lekker. Alleen de laatste keer niet: het was er bloedheet, de sushi was niet vers, en de vloer, tafels en menukaarten waren hartstikke plakkerig! Jammer Yumi!

67. Toos Berkmans

Ik kreeg van mijn 2 nichtjes een lunch aangeboden voor mijn 70ste verjaardag en dat was een geweldige ervaring, heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening dus....voor herhaling vatbaar.
    Als mijn kinderen uit Canada binnenkort komen weet ik zeker dat ik ze een etentje bij jullie ga aanbieden en daar verheug ik me zelf ook al op.
    Met vriendelijke groet T.B. uit Geleen.

68. We zijn een paar keer bij Yumi in Sittard geweest en het bevalt ons altijd heel goed. Uitgebreide keus en vooral vriendelijke bediening.

69. lisan palmen

Lekker eten, leuke sfeer en vriendelijke bediening.

70. Maria 305 punten

Heerlijke sushi (vooral de bomb) en ook voldoende keuze in andere gerechten. Wij hebben hier al vaker sushi gegeten en komen zeker terug. Vriendelijk personeel en een goede service.

71. Vaker bij Yumi geweest, jammer dat sushi sinds korte tijd zo'n hype is, en de kwaliteit naar beneden gaat. Eten is op zich prima. Ik kom er nog graag, maar de concurrentie is groot.

72. Na een jaar ervaring even tijd voor een recensie.
    Wij komen nu ruim een jaar maandelijks bij Yumi. Dat had ook de reden dat wij het eten prijs/kwaliteit erg lekker vonden, de bediening vriendelijk en netjes.
    Helaas zijn wij na onze laatste bezoekjes toch overgestapt naar een andere Sushi tent.
    De bediening is niet meer zoals geweest, erg vergeetachtig, geen kennis van product...
    De keuken stelde ons de afgelopen drie keer ook teleur: de warme gerechtjes waren lauw-koud en de sushi was lauw!
    Jammer, wij kwamen er graag!

2,7
  73. Al enkele keren sinds de opening bij Yumi gaan eten en het bevalt ons nog steeds zeer goed.
    De gerechten zijn vers bereidt en zijn van hoge kwaliteit en de smaken zijn puur en lekker divers.
    Het fijne van dit restaurant is , ongeacht de drukte , dat je op je eigen tempo en in alle rust kunt genieten .
    Bediening is alert en vriendelijk .
    Het enigste wat beter kan is de sfeer en de entree van het restaurant , welke wel oosters is maar niet typisch Japans.
    Voor ons is dit een van de betere sushi restaurants van Sittard e.o. en we zullen hier nog geregeld komen genieten .

74. Jos 338 punten

Dit weekend gegeten bij Yumi. Algehele ervaring is een prima prijs-kwaliteit verhouding. Er is keuze tussen zo'n 100 verschillende gerechtjes. Per persoon maximaal 25 gerechten, per ronde 5 stuks. Bestelling en bediening liep vlot door. Soms wat onrustig door het personeel wat constant gerechtjes neerzet of lege bordjes weg haalt en daarbij vaak vraagt of je nog wat wilt drinken. Eten smaakt lekker. Goede smaakjes en veel variatie. Aan het eind vroegen we of ze ook ijs hadden. (Staat niet op de kaart). Dat was er. En in verrassende smaken! Tip: naast de vele leuke gerechten, een vreemd gerecht. Een kaaskoekje. Bleek een rostirondje van Aviko te zijn met een plakje kaas erop. Moet je volgens mij als restaurant niet aanbieden! Verder alles prima eten.

75. Een week geleden zijn we hier voor het eerst gaan eten (vrijdagavond). Het was werkelijk heerlijk! De sushi's waren zo vers dat de norivellen nog kraakten! Ook de warme gerechtjes waren goed heet en lekker, en er is voldoende keus voor iedereen. Bediening ging erg snel, en we hebben in 2,5 uur tijd 5 rondes kunnen bestellen. Op het laatst werd er nog gezongen voor mijn jarige nicht en kreeg ze een drankje van het huis. Eerst gingen we altijd naar een andere sushi&grill, maar Yumi is ons zo goed bevallen dat we hier de volgende keer weer naartoe gaan.

76. Tom-Eric

77. Al vaker hier gaan eten en altijd weer lekker, alleen de bediening is erg slecht!!
    Laatste keer dat ik ben geweest was het mogelijk om op het terras te zitten. Het meisje wat daar aan het werk was snapte het volgens mij niet helemaal. Een (waarschijnlijk) vriendin van haar zat ook op het terras waardoor de serveerster geen oog meer had voor de andere tafels. Constant aan het praten en het duurde erg lang voordat we de lijst in konden leveren. Dus zijn we zelf naar het meisje toegelopen waarna ze nog 5 minuten met haar vriendinnetje stond te praten. Ook is 2x vergeten ons drinken te brengen. Een tip voor het restaurant; neem eens wat oudere mensen aan die structuur kunnen brengen i.p.v. al die jonge mensen die als een kip zonder kop rond aan het lopen zijn!

78. Bij ontvangst werden wij naar onze tafel gewezen. Na 15 minuten(!!) konden wij pas, na zelf te vragen ons drinken bestellen. De bediening was rommelig, net als onze tafel. Borden en glazen werden apart opgehaald waardoor de tafel bijna de gehele avond een rommel was. Lang moeten wachten om drinken te kunnen bestellen en gerechten vergeten te serveren.
    Al met al hing er weinig sfeer, dit kwam voornamelijk door het chagerijnige personeel.

79. Het eten was lekker, maar de bediening was niet al te best. In 2,5 uur 4 drankjes kunnen bestellen, want sneller ging het niet.
    Eten dat vergeten werd, werd zelfs na navraag niet meer geserveerd.

80. nicole scipio-turlings

Wij zijn 25 mei met wat vrienden voor de eerste keer sushi gaan eten bij Yumi en hebben een heerlijke avond gehad.
    Ondanks de late reservering (er was eigenlijk geen plaats meer), heeft het personeel zich de moeite genomen om toch nog een plekje te regelen voor ons zessen en zijn we van begin tot eind in de watten gelegd.
    Dit was voor ons allen de eerste keer dat we sushi hebben gegeten en het was echt top! Jullie maken op elk gebied waar wat er over jullie geschreven word.
    Wij zullen jullie zeker weer snel bezoeken en komen genieten van het het heerlijke eten en jullie gastvrijheid!!

N. Scipio

81. Marco 197 punten

Ben eeerdere malen geweest en inmiddels super fan van Yumi. Het woord Yumi brengt bij ons thuis al gelijk een "hoera" stemming. Zowel de sushi als de yaki gerechten zijn uitstekend. Zeker uitproberen: rundvlees blokjes en eende borst filet. Reserveren is wel een vereiste, voor dinner tijdens het weekend zelfs een aantal dagen vooraf reserveren.

Reserveren wordt overigens heel serieus genomen door het team van Yumi. Perfecte, nette en snelle feedback per e-mail of telefoon. Je krijgt een telefoontje bijvoorbeeld als een tafel eerder vrij is dan gereserveerd. Aan communicatie wordt duidelijk veel aandacht besteed, iets wat ik tegenwoordig regelmatig mis bij restaurants. Je merkt dat de eigenaren met hart en ziel aan de kwaliteit werken en zijn zichtbaar verheugd wanneer je hun feedback geeft.

Als ik dan toch punten voor verbetering moet noemen: De ontvangst is hartelijk, echter de ingang is zodanig ingericht dat het bij binnenkomst wat rommelig kan overkomen, al wordt je direct en heel vriendelijk opgevangen. Dit is vooral wanneer er mensen wachten op afhaal gerechten of op een tafel. Eenmaal aan tafel is de sfeer en indruk zeer goed. De uitstraling van buiten het pand geeft niet direct een reflectie van de kwaliteit die geboden wordt. Wellicht de entree iets aankleden?

Alles samenvattend zeker een aanrader, ook als je niet van sushi houdt. De mix van gerechten zijn zodanig dat je met een gemengd gezelschap van vlees en sushi liefhebbers uitstekend kunt eten, waarbij iedereen voldoende keus heeft. Ook voor kinderen zijn er voldoende alternatieven.

82. Jennifer

We zijn op een drukke avond bij yumi gaan eten. We zaten direct aan de ingang, onprettig eten. De service was snel, bijgerechten lekker. De sushi is erg rommelig gemaakt, niet netjes gerold. Daarnaast is de smaak van de rijst erg vlak en weinig aromatisch. Al met al een prima zaak, maar geen topkwaliteit.

5,7
  83. Heerlijke gegeten. De kwaliteit van de sushi is erg goed en ook de warme hapjes zijn lekker. Snelle service, hooguit 10 minuten voor het eten geserveerd wordt. Hier ga ik zeker nog vaak terug komen!

84. Al veel sushi restaurants bezocht in Aken, Amsterdam, Leuven, Keulen en Sittard, maar Yumi Sittard overtreft deze allemaal! Wat een fantastische kwaliteit sushi. Service ook prima. Ervaar het juist als prettig als het drinken goed wordt bijgehouden en je niet 15 minuten op je cola hoeft te wachten. De inrichting is niet het typische 'sushi hip' maar eerder traditioneel Chinees met een modern tintje zoals bij een Wok of Chinees restaurant. Kortom echt fantastisch genoten!

85. Al meerdere keren zeer lekker gegeten. Niet alleen de sushi, maar ook de warme gerechten zijn prima.

Minpuntjes:
    Er wordt te vaak gevraagd om drinken te bestellen.
    De aankleding van de zaak mag wat beter afgewerkt worden. Aan de zijde van de ingang moet volgens mij nog wel het een en ander gebeuren. De sfeer zou hierdoor nog wel wat beter kunnen worden.

86. Helemaal top. Eten fantastisch, fijne bediening. Kom zeker terug.

87. Zoveel keus dat ik alleen daarvoor nog eens terug zou willen gaan. Niet alleen de sushi is erg goed bereid maar de warme hapjes zijn ook erg lekker(eendenborst, biefstuk en lamsvlees bijvoorbeeld). Een dikke aanrader.

88. Heerlijk gegeten, gezellig aan de markt en zeer goede bediening.

Vandaag gelunched all-you-can-eat. 5 gerechtjes per ronde mag je uitzoeken, maximaal 5 rondes of totaal 2,5 uur. Als veganist moet ik veel eten om genoeg calorieën binnen te krijgen. Dat was geen probleem hier.

Mijn eerste bestelling waren de Miso soep, yaki udong noodles, zeewiersalade, champignons en courgette.

Binnen 10 minuten stond het op tafel! Dat is snel. Ik ben gewend heel lang te wachten voordat ik mag bestellen en dan ook nog lang voordat het er is.

Yaki udong noodles had ik nog nooit eerder gehad. Een soort hele dikke glibberige pieren die zich lastig met de stokjes laten pakken, maar lekker joh! Heel lekker.

De champignons en courgette waren ook lekker, maar wellicht wat eenzaam. Samen met de salade kwamen ze beter tot hun recht en het gaf de salade ook wat pit.

Hierna verschillende maki sushi's geprobeerd en een hele mooie temaki sushi oa gevuld met sla, komkommer en avocado (sorry, geen foto)

De derde en laatste ronde die we namen, want dan zit je toch best al vol heb ik de lekkerste dingen nog een keer genomen.

Toen ik de rekening vroeg wilden ze ons niet laten gaan voordat we hun bijzondere ijs hadden geprobeerd. Aparte smaken zoals Japanse vanille, rode bonen, kokos en groene thee. Lekker fris op zo'n warme dag.

Voor 22,- pp (incl 2 drankjes) is het wat prijzig voor een lunch. Voor sushi is het een normale prijs en vergeet niet dat je daarmee toch meer dan 2 uur onder de pannen bent.

89. het eten is prima; genoeg keuze. De bediening is snel . Persoonlijk vind ik dat er te veel verschillend personeel om de haverklap aan je tafeltje staat om iets te brengen of op te ruimen, erg storend vind ik dat heel vaak gevraagd wordt of je nog iets wil drinken en de lege glazen worden demonstratief weggehaald.

90. Lekker eten, vriendelijke en attente bediening. Komen zeker terug.
    Minpuntje: iets te vette kip en iets te grote porties.

91. Mark van der Ben

Echt heel lekker gegeten. Hele mooie zaak met relaxte corners waar je lekker intiem van je sushi en toebehoren kunt genieten. Zeer klantvriendelijk en nemen de tijd om je evt. het een en ander uit te leggen.

Dit is mijn 2e keer sushi eten en ben er zeer over te spreken.

92. anne 181 punten

Beste mensen van Yumi. Wij hadden gisteren iets te vieren.
    Met 9 pers. hebben we echt genoten van alle lekkere hapjes en drankjes (o.a. de PLUM=heerlijke zoete wijn).
    Bedankt voor de gezellige avond en vriendelijke bediening.
    We wensen jullie dan ook heel veel succes met de mooie zaak!!
    Zeker tot ziens.

93. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening, we komen zeker terug en zullen dit ook vrienden aanraden!
    Dank voor de heerlijke avond.

94. Heerlijk gegeten. Al bij diverse andere sushi restaurants gegeten in Limburg en Duitsland (Maastricht, Heerlen, Aken en heel veel in Berlijn). Deze hoort zeker bij de top.
    Zeer vriendelijk personeel en heerlijke sushi.