Yumi in Sittard

Tempelplein (1 minuut loopafstand)

Gelegen op de markt van Sittard ligt ons All You Can Eat restaurant Sushi Yumi & Grill. Bij ons kunt u genieten van vele kleine gerechten zoals sushi, groenten van de wok, vlees van de bakplaat en ook heel wat gefrituurde lekkernijen

4. Betalen pin Visa Master Card

1419453167 81
1500193796 80
1511203882 81

1. Gerrit te Slaa

Verrassend, goede sfeer, lekker eten en een uitstekende service

2. Lubberding.

Wezen eten met het gezin 10 personen. Hartelijk ontvangst, fijne bediening en heerlijk gegeten. Het was echt top. 👍

3. Anjo Willemen

We werden vriendelijk ontvangen… Erg goed eten… Gezellig zitten…

4. Fam Smellink

Na ruim 30 jaar weer een bezoekje gebracht aan de Witte wieven ......Heerlijk geluncht voor een goede prijs. Een aanrader.
    Er was niet veel meer te herkennen van vroeger, maar de witte wieven komen terug begreep ik!

5. Elly Verbaan

Lekker gegeten. Ideaal voor de kinderen, die vermaakten zich voor en na het eten prima. Echt een aanrader.

6. Marian Bannink

Het eten was heel lekker, iedereen aan tafel had wat anders, de kinderen konden rustig spelen tussen door.
    We hebben daardoor kunnen genieten van het eten.

- puntje, toen de terrasdeur dicht ging van het zaaltje, blokkeerde een tafel op het terras deze nooduitgang (hier rekening mee houden) ook al gebeurt er niets.

7. Prima, makkelijke kaart. Wat later op de avond is minder kinderen om je heen. Voor gezin met kinderen om 17:00 uur aan tafel. Perfect.

8. René en Nicolet

We hebben heel gezellig gezeten met 26 personen. Het koud en warm buffet was prima. Salades waren allemaal zelfgemaakt en smaakten super. Volgens mij waren de spareribs niet aan te slepen... De kleintjes hadden het prima naar hun zin in de speelruimte.

Als ik een klein puntje van kritiek mag leveren dan vond ik als toetjesmens dat deel iets minder. Het ijs was erg lekker van smaak!!

Zeker een aanrader!

9. Het is eten super goed, maar de bediening het is me al vaker opgevallen als het wat drukker is, is de efficiëntie totaal verdwenen. En dan hoor je iemand zeggen we hadden het niet zo druk verwacht. Kom op zeg je weet dat er mensen gereserveerd hebben, het weerbericht geeft al een week mooi weer aan. Dan zorg je toch dat je mensen genoeg hebt. Het zo jammer dat je telkens moet roepen als wat wilt drinken of nog wat wilt bestellen.

10. Raban Ernst-Sloot

Super lekker gegeten en de kinderen hebben ontzettend leuk gespeeld zowel buiten als de mooie indoor speelruimte binnen. Aanrader!

11. Heerlijk gegeten in een zeer kindvriendelijk restaurant.
    Een waar speelparadijs, zowel binnen als buiten. Als ouder geniet je van het eten en het vriendelijke personeel.

12. con schlszka

Heerlijk gegeten en kleinkinderen vonden het ook super.

13. Hester Beek

Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Fijne en aardige bediening. Dus alle ingrediënten voor een fijne avond met lekker eten. Een aanrader.

14. Supervlotte en vriendelijke bediening, een andere tafel voor ons opmaken was geen probleem, de dame die de bediening verzorgde was ook erg leuk met de kinderen. Heerlijk gegeten, meer dan genoeg. Schone toiletten, zeep en handdoeken aanwezig. Gezellige drukte en toch vrij rustige sfeer. Kortom helemaal goed! We komen zeker terug.

15. Theo, Miranda en de medewerkers van de Witte Wieven ontvangen ons altijd gastvrij en vriendelijk. Het eten is lekker en ruim voldoende, daarnaast is de presentatie van het eten erg goed! Bijbestellen of een andere wens is geen probleem voor ze. Wij genieten er altijd van om hier te mogen zijn en ook voor onze hond staat altijd een bak water klaar. Tot de volgende keer!

16. Prima gegeten, rustig buiten gezeten.

17. Irene Scheurink-Mengerink

Heerlijk gegeten. Pittige Spare-ribs, sukadelapje en kindermenu. Top!

18. De lunchkaart is goed en uitgebreid! Lunch was erg lekker en goedkoop.

19. Was weer gezellig druk. Lekker eten voor een goede prijs en een vriendelijke bediening

20. Niets anders dan lof.
    Leuk vlot ontvangst.
    Vlotte vrolijke bediening.
    Heerlijke gerechten.
    Goede prijs.
    Waren nu met z'n 2en maar komen zeker met de Kids terug. Zag er zowel binnen als buiten leuk uit voor Kids vermaak.

21. We waren een kleine groep gevraagd of weet 15 min later aan tafel konden dan de gemaakte afspraak heerlijk geen probleem lekker gegeten fijne service echte aanrader

22. De witte wieven is een prima restaurant. Hele frisse en vrolijke en positieve bediening. Het eten was voortreffelijk. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Een aanrader als je in de buurt van Zwiep bent.

23. Heerlijk en relax gegeten! Aanrader voor gezinnen met kleinere kids.

24. Heerlijk gegeten! Ook voor de kinderen is er genoeg keuze. Daarnaast is de locatie fantastisch en kunnen de kinderen zich naar hartelust uitleven.

1 Kleine aanmerking… zo gevarieerd als de kaart is qua voor- en hoofdgerechten, is de dessertkaart wat beperkt. Deze bestaat eigenlijk voor het gros uit ijs.

Maar lang verhaal kort, heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten!

25. Op zaterdagavond 5 augustus hier gegeten met 9 personen. Heerlijk eten, goede bediening. Prijs-kwaliteit prima.
    Een aanrader.
    De zaak zat vol, ook wij hadden van te voren gereserveerd gelukkig.

26. Wouw... dit is wat wij Brabander willen. Goed en betaalbaar. Vriendelijk personeel die de mensen begrijpen. Het is niet erg om door het maïsveld te fietsen voor zo'n hoge kwaliteit.

27. Ad en Wilma Sprang

Vorige week met de kleinkinderen wezen eten. Pannenkoek op soja basis in verband met allergie was totaal geen probleem. Geweldige zorg en persoonlijke aandacht. Meer dan voortreffelijk gegeten. Gisteren voor de tweede keer bij jullie wezen eten en wederom een voortreffelijke ervaring, zowel qua persoonlijke aandacht, prima bediening en geweldig eten. Prijs/kwaliteit verhouding is TOP. Echt een aanrader dit restaurant!
    Groet,
    Ad en Wilma.

28. Winfred Schmidt

Ik was vandaag bij jullie, kopje koffie gedronken met mijn vriendin…

Ik heb een vraag, waar komt de naam "De Witte Wieven" vandaan?!?

Ik denk dat ik het antwoord al weet maar ik woon in Noord-Holland dus misschien zit ik er naast…

Mooie plek!

Groet, Winfred.

29. Heerlijk gegeten, ideale plek om met jonge kinderen te eten.

30. John van yperen

Hebben hier maandagavond 24 juli 2017 heerlijk gegeten. Prettige uitstraling van het resaurant, goede bediening en voortreffelijke voor-hoofd- en nagerechten. Zeker aan te bevelen.

31. greutink

lekker eten zeker een aanrader

32. Fijn en vlot geholpen..eten was heerlijk

33. Heerlijk wezen eten bij de witte wieven super top locatie leuk voor kinderen maar wij waren zonder kinderen we hebben de mostersoep gehad ossenhaas puntjes en de sukadelap heerlijk en de bediening was vlot en correct.
    Wij komen zeker zeer snel terug.

34. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel; prima keuken gezellige entourage.

35. Zeer geschikt als je als ouders eens lekker rustig wilt dineren, het speelparadijs is daarin echt een uitkomst! Daarnaast is de prijs, kwaliteit, personeel en het eten echt top!! Een echte aanrader dus!

36. Boesveld

Lekker gegeten en bediening was goed.

37. Bettink

Afgelopen zondag heerlijk gegeten, de bediening was vlot en we hebben niet lang op het eten hoeven te wachten! Wel was het erg rumoerig waardoor je slecht met elkaar kon praten!

38. Soraya Wittebroek

We hebben met een grote groep buren erg lekker gegeten. We zaten apart van de rest in het restaurant waardoor het geen probleem was dat kinderen in en uit konden lopen. Er was genoeg te doen voor de kinderen (alle leeftijden) waardoor niemand zich heeft hoeven vervelen. Er werd rekening gehouden met glutenvrije diëten. Tevens konden we apart betalen, wat ook erg prettig was met een grote groep.

39. Voor de tweede keer heel erg lekker gegeten!

enige minpuntje zou kunnen zijn dat op de dessertkaart praktisch alleen ijs staat. Bij de enige , overigens prima pudding , zat geen stevige ,lekkere ,slagroom (spuitbus? ) Verwacht je niet na al dat lekkere eten...

40. Nijenhuis

We hebben heerlijk gegeten.

41. René Geurts

Super gegeten. Vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader.

42. Alles klopt! Botermalse biefstuk, mooi terras in rustgevende omgeving, prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader.

43. Antvelink

Alles erg goed en bovendien perfect adres voor glutenvrij eten met veel keuze door een dieet kok.
    We zullen u op Livaad vermelden.

44. Was gewoon gewoon super. Goed eten en meer dan genoeg. Hele vriendelijke bediening en prijs kwaliteit gewoon erg goed. Aanwinst voor Zwiep en een mooi nieuw leven voor de witte wieven!

45. Kloosterboer

Prima gegeten vriendelijke bediening redelijke prijs
    In een woord fantastisch

Hartelijke groeten van Nel en Henk Kloosterboer.

46. J.Siebel

Komen hier regelmatig.
    Zeer vriendelijk personeel en eten zeer goed.

47. Eva en Jody Looze

Tijdens een paar dagen in Lochem geweest te zijn hebben wij hier heerlijk buiten gezeten en gegeten. Erg vriendelijk personeel. Mochten wij weer in de buurt zijn van de Witte Wieven, komen wij hier zeker weer eten!

48. G.J. Hogenhout

Afgelopen weekend met groot gezelschap hier wezen eten. Het was erg druk, waardoor de wachttijden tussen de verschillende gangen heel erg lang waren. Om 17.15 uur besteld en pas om 18.45 uur kwam het voorgerecht. Het hoofdgerecht volgde vervolgens pas rond 20.00 uur. Nu begrijpen wij best dat het in de horeca niet altijd te plannen is en dat er door omstandigheden ineens handen te kort zijn, maar de manier waarop er hier mee omgegaan werd was verre van klantvriendelijk/servicegericht. Er werden geen excuses gemaakt dan wel uitleg gegeven. Wij moesten zelf vragen wanneer onze lege borden opgehaald werden of dat we nog een drankje konden krijgen (wat vervolgens ook weer heel lang duurde). De bediening gedroeg zich ook erg gehaast en straalde dat uit naar de klanten. Er kon geen lachje meer van af. Er was geen tijd voor opruimen, de wc schoonmaken, zeep aanvullen, tafels leeghalen en er werd ook niet gevraagd of alles naar wens was etc. De sfeer was door dit alles niet goed. Meerdere klanten deden hun beklag. Heel jammer. Het eten maakte gelukkig een hoop goed, want dat smaakte prima. Door het hele teleurstellende gebeuren hebben we er echter voor gekozen geen dessert/koffie na meer te nemen. Jammer!

49. g.striekwold

We hebben begrip voor de onderbezetting van het personeel i.v.m. keidagen... Maaltijden waren goed, alleen de tafels zijn o.i. te klein voor 4 personen of de borden te groot! Wensen jullie veel succes en het zal niet de laatste keer zijn dat we jullie bezoeken!!

50. Van Putten

Een erg leuk en klantvriendelijk personeel, voor de Kids is niets te gek en ze kunnen zowel buiten en binnen spelen, eten is echt lekker en zeker genoeg zo niet kun je meer krijgen , als je twijfelt niet doen gewoon heen gaan echt een aanrader

51. Hermien de wit

Was heerlijk en goed eten. Komen zeker nog een keer terug.

52. r miltenburg

Leuke plek, binnen ook, zeker voor kinderen. De pannenkoeken vielen tegen.

53. Weer heerlijk gegeten. Lekker buiten. Groot voordeel, er is een apart niet-roken terras, super. Wij komen snel weer.

54. Janneke

Super fijne bediening!! Mooi vernieuwd en gezellige sfeer!
    Met 4 bewoners (pg verpleeghuis) en begeleiding wat gedronken en pannenkoek gegeten!
    Iedereen vind het erg lekker en gezellig! We komen zeker nog eens terug!

Bedankt namens bewoners en begeleiding van verpleeghuis Den Es in Varsseveld.

55. Het was allemaal prima in orde, we hebben lekker gegeten.

56. Dirri Huurnink

Lekker gegeten en betaalbaar. Leuk en vlot personeel. Wel even reserven, want het is er altijd erg druk.

57. C. Hendriks

we zijn netjes ontvangen en zeer vriendelijk geholpen. Het eten was zeer goed en op tijd geen lange wachttijden maar ook niet alles direct achter elkaar. wat wij ook wel prettig vinden is dat ze niet opdringerig zijn. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

58. Zeer goed. Vriendelijke bediening, zeer ruime porties. Mag misschien iets minder, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wij komen ook zeker nog een keer terug. Top

59. Aartje

Heerlijk gegeten, de aspergesoep was verrukkelijk, mooie lokatie, vriendelijke bediening. Het eten was erg goed, wij komen zeker terug.

60. J.Koppelaar

Zeer goede kwaliteit en sfeer. We komen zeker terug.

61. Zeer goed we zijn zeer tevreden, en komen beslist nog een een keer eten en zullen het verder aanbevelen.

62. Meuleman

Erg goed, erg lekker en een fantastische plek voor kleine kinderen

63. Super lekker gegeten. Vooral het voorgerecht, "Een proeverijtje", was meer dan verrukkelijk. Leuke bediening en een heel gezellig, sfeervol restaurant.

64. Super! Keurige bediening, gastvrij en behulpzaam. Het eten was goed van smaak en uitgebreid heerlijke appelcompote (huis gemaakt). Goed betaalbaar. Een aanrader.

65. Afgelopen woensdag weer wezen eten bij de Witte Wieven, en zoals we gewend zijn bij Theo en Miranda, was het top!
    Onze complimenten voor chef kok Ido. Het asperge seizoen is weer begonnen,
    en het smaakte heerlijk! Een echte aanrader, komen snel weer.
    Groetjes Peter en Olga

66. Gezellige sfeer en lekker eten voor goede prijs. Kinderen vermaakten zich prima.

67. heerlijk gegeten en goede bediening. prijs kwaliteit verhouding is goed. dochter heeft ook goed gegeten en vond het heerlijk.
    zeer vriendelijk personeel.

68. Marijke

Prima gelegenheid om gezellig een hapje te eten, ook zonder kinderen. Vriendelijke bediening, ruim van opzet, gevarieerde kaart.

69. Ellen van Assem

Leuke plek om met kinderen te eten. Binnen en buiten mooie speelruimte. Ruim opgezet, meer dan genoeg ruimte tussen de tafels.

70. Gezellig en heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen. Kinderen in de ballenbak en met schoonzonen een lekker biertje gedronken. Voor herhaling vatbaar.

71. Super lekker gegeten, lekker rustig, niet te druk.
    Voor herhaling vatbaar.

72. Betsie Visser

Hele goede ervaring van alle 6 personen maar vooral het glutenvrije eten was smakelijk en met veel aandacht bereid bedankt

73. Leuke ambiance.Ondanks dat er veel plaatsen zijn is het ruim van opzet. Betaalbaar en leuke vlotte bediening. Porties waren groot o.i. Konden wel wat kleiner Welkome uitbreiding voor Lochem om daar te eten. Voor de kinderen is er een leuke speelkamer gemaakt. Ruime kaart met veel mogelijkheden voor ieder wat wils. Ook aan de kleintjes is gedacht.

74. Super lekker gegeten.
    Vriendelijk personeel en de kids hebben zich prima vermaakt!
    Wij komen zeker nog een keer terug.

75. Heerlijk schnitzel en sukade lapje gegeten, en vooraf proeverijtje, zeer lekker en mooi opgemaakt en goeie stevige mosterdsoep.
    Voor herhaling zeer zeker vatbaar.

76. Vandaag heerlijk gegeten in dit prachtige en sfeervolle restaurant. Gezellige bediening. Echt een aanrader. Ook voor mensen met kinderen is het helemaal geweldig.

77. Heerlijk gegeten,vriendelijke bediening.Top!!

78. Elisabeth

We hebben heerlijk gegeten. Veel voor weinig. Het was ook bijzonder gezellig!

79. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer!
    Vriendelijk personeel. Wij komen zeker eens terug, hopen dan wel op een dessertkaart met iets meer te bieden dan voornamelijk ijs. Waar overigens niets mis mee was.

80. Heerlijk gegeten! Kinderen heerlijk gegeten en gespeeld...We komen zeker nog eens weer!

81. Met acht personen gegeten. Erg goed, iedereen erg tevreden.

82. Heerlijk gegeten in een warme en huiselijke sfeer. Bediening uiterst correct. Ze geven je echt het gevoel dat je welkom bent.

83. Wat een metamorfose binnen! Leuk gegeten en gespeeld. Komen zeker weer.

84. Chantal Jansen

Heerlijk gegeten met 5 personen. Vriendelijk personeel en onze dochter heeft zich goed vermaakt in de spelerij! Wij zeggen "tot ziens"!

85. Ed Bontekoe

1 punt
  86. Erg fijne en kindvriendelijke zaak met leuke speelmogelijkheden, prima gerechten voor prima prijzen en een zeer attente en vriendelijke bediening. Graag tot een volgende keer.

87. Lekker gegeten, mooi kindergedeelte. Zelf zaten we te lunchen in het stuk tussen restaurant en speelgedeelte, dit stuk is ook restaurant. Wel vonden we het erg koud, en was het meubilair niet prettig. De sfeer in het vernieuwde gedeelte zag er goed uit.

Het eten was lekker, goed verzorgd.

Bediening haalde maar half de spullen af, en liet 1 van de 3 borden staan.

88. Lekker gegeten en gedronken. Veel voor weinig.
    Door drukte soms wat lang moeten wachten, vriendelijke bediening.
    De kinderen hebben zich prima vermaakt in de spelerij.

89. Uitstekende keuken en een prima bediening.
    Een aanwinst voor de regio.

90. Eten is super, bediening loopt ongeorganiseerd rond. Eten op en dan nog een half uur met een leeg bord zitten, bord word weghaald niet gevraagd of je nog wat na wilt.

91. Leuke accomodatie!

92. Heerlijk gegeten bij de Witte Wieven, vlotte bediening en super leuke speelgelegenheid voor de kinderen.

93. M.Geenevasen

Heerlijk gegeten zowel lunch als diner. Bediening dik in orde. Eten prima. Hulde aan de kok. Komen uiteraard terug. Zeker aan te bevelen ook voor grotere groepen.

94. Ben te Plate

Leuke locatie. Voor herhaling vatbaar. Zal het zeker aanbevelen. Groet B. te Plate

95. H. Marsman

We hebben heerlijk gegeten!! Voor herhaling vatbaar!

96. Erg lekker gegeten, goed gevulde borden en leuke speelgelegenheid voor kinderen!

97. Jihanneke

Super voor kleine en iets grotere kinderen met de binnenspeelplaats. Eten goede prijs en kwaliteit verhouding. Personeel erg behulpzaam. Keuken uitgebreid, maar toch ook niet heel erg bijzonder. Genoeg voor iedereen om iets lekkers te kiezen.

98. Vanmiddag wezen eten bij De Witte Wieven. Wat een top tent is het geworden! Heerlijk gegeten voor een super prijs, de bediening was snel en super gastvrij, er hangt een leuke en ontspannen sfeer voor de kinderen. Een leuk speelparadijs. Voor iedereen wat wils.

Wij komen zeker snel weer terug!

99. Heel gezellig, sfeervol en prachtig ingericht. Vriendelijke bediening en vervulde al onze wensen omtrent dieet. Het eten was bijzonder lekker, iedere hap smaakte verrukkelijk. Geen gehaast, alle tijd die we nodig hadden. Het was een bijzondere avond uit. Echt een feest om naartoe te gaan. Gaan we beslist gauw nog eens doen. Mooie ruimte met speelgoed, ballenbad en wandpuzzels. Een prima plek voor de allerkleinsten en grotere kinderen. Zelfs honden kregen een waterbak. Top dus 👍🌹

100. Het was erg druk, maar toch werden we vlot geholpen. Het eten stond snel op tafel en het was heerlijk. De meiden van de bediening waren zeer vriendelijk en attent. We hebben echt een heerlijke avond gehad. Bedankt.

101. Wat hebben we heerlijk gegeten, maar wat ik minder heb gevonden zijn al die jankende kinderen, maar ik denk wel dat dit de formule is voor de witte wieven 😃 We zullen zeker vaker komen want het eten is super, maar dan wel op tijden zonder kinderen. Ga zo door en dan zal bijna iedereen zich hier thuis voelen, want de bediening is TOP.

102. Hoofdgerecht stond in no time op tafel, was ook erg lekker. Vervolgens zeker een half uur met lege glazen en lege borden gezeten. De borden werden van tafel gegrist en niet de vraag of we nog een nagegerecht of wat te drinken wilden. Naast ons ook zo, deze mensen zaten ook te wachten om een nagerecht te bestellen. Maar als dat ruim een half uur moet duren. Jammer, gemiste kans. En de sfeer deed kaal aan.

103. Wederom op vakantie in de buurt. Waar ga je dineren? Kwamen via Eet.nu uit bij De Witte Wieven. En geen spijt! Wat een toplocatie! Geweldige ontvangst, mooie kaart, vlotte bediening, en belangrijk...geweldig gegeten. Top Restaurant! Komen zeker terug.

104. Geweldig mooi verbouwd. Zeer sfeervol. Gezellig en je voelt je er gelijk thuis. Personeel super vriendelijk en het eten van hoge klasse. Komen zeker terug.

105. Theo en Miranda, dikke pluim voor jullie! Wat is het prachtig geworden! Wij werden gastvrij ontvangen. De bediening was vlot en vriendelijk. De bolus smaakte heerlijk, ruime keuze uit verschillende soorten thee en we kregen nog een heerlijk gebakje erbij. Wat een verwennerij! De kinderen konden binnen heerlijk spelen in de prachtige spelerij. Een uitstekend idee om eens naartoe te gaan! Volgende keer blijven we ook eten!

106. Theo en Miranda hebben een paleisje geschapen van de 'nieuwe' Witten Wieven.

Heerlijk gedineerd en de goede sfeer was ook meegekomen van Merlot!!

Komen zeker vaker 'een vorkje prikken' in Zwiep!!!

107. Gisteravond heerlijk gegeten. Na de totale renovatie is De Witte Wieven weer op en top een locatie geworden, waar je je welkom en thuis voelt. Pluim voor Theo en Miranda Blaauw!!

Personeel zeer vriendelijk en attent, sfeer warm en in de keuken wordt gekookt met liefde voor het vak en dat proef je op je bord.

Echt een aanrader!! Een aanwinst voor Lochem.

Theo en Miranda tot gauw.

108. Nancy Masselink

Super gezellige avond gehad bij de Witte Wieven! Vlotte en vriendelijke bediening en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Wij komen zeker weer terug! :)

109. Wij hebben voor het eerst gegeten bij de nieuwe Witte Wieven. Een uitgebreide menukaart met heel veel keus. Het eten was fantastisch, en er is een fijne sfeer! Ook fijne bediening. Theo en Miranda, ga zo door dan zie je ons regelmatig langskomen!

110. Herman Postel

1 punt
  111. Binnenkort openen wij de deuren bij De Witte Wieven. Wij zijn Theo en Miranda Blaauw en we hebben er zin in. Helaas krijgen we de recensies er niet af en moeten we ze meenemen.
    Voorheen hadden we Grand café Merlot in Lochem waar prijs, kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Ook gaan we dat natuurlijk invoeren bij De Witte Wieven. Wij zien u dan ook graag op De Witte Wieven voor een ontspannend en gezellige beleving wat U wilt.

112. Afgelopen zondag geweest. We waren met een grote groep wat ze niet logischerwijs niet verwacht hadden. Bruin brood was snel op en ondanks bij de uitsmijter speciaal om bruin brood gevraagd te hebben komen ze doodleuk met witbrood en met veel minder garnering (i.i.g. bolletje salade) dan de mensen voor ons. Wanneer ik er naar vraag naar het brood is het antwoord 'bruin brood is op'. Geef dat dan aan, dan had ik wat anders besteld en hadden ze het bord aan iemand anders kunnen geven. Ze hadden nog wel bruine bollen. Gevraagd om Radler 0.0 maar werd 2.0 dus toen maar Icetea besteld.

Kan ongetwijfeld leuk zijn als het rustig is maar in dit geval vond ik het erg tegenvallen. Ik heb er alle begrip voor dat dingen op zijn maar hoe ze het op deze manier hebben opgepakt vond ik tegenvallen. Geen fooi gegeven maar met hun omzet van onze groep zullen ze er genoeg aan overhouden.

113. Gisteren, 14-02-16, hadden wij een feest, georganiseerd door een lieve oude man die al zijn vrienden wilde uitnodigen. In totaal zijn we denk ik met ongeveer 100 mensen geweest, en kenden elkaar eigenlijk vrijwel allemaal. Om 16:00 uur zou het beginnen. En het zou tot 21:30 uur duren. We zouden erwtensoep gaan eten en voor degenen die dit niet lustten of vegetarisch zijn, groentesoep. Dit duurde al een tijdje. Aantal mensen kregen vast groentesoep. Op een gegeven moment werd de erwtensoep geserveerd, eerst bij de groep links achterin. Wij zaten voor de bar. De soep stonk erg en een aantal mensen kwamen al maar ons toe en zeiden dat de soep niet goed was, het stonk en smaakte heel chemisch, verbrand. Niemand at de soep op. De soep werd weer terug gebracht. En toen... Ik weet niet precies wat er mis was aan de soep, want bij ons werd het nog niet geserveerd. De groentesoep was op. Was maar voor een paar mensen bestemd. Er was verder geen reserve soep of iets dergelijks. Het was inmiddels half 7 en iedereen had honger. De kids kregen allemaal een belegd broodje, maar ook daar was niet genoeg van.

Op een gegeven moment werden er snacks geserveerd, bitterballetjes enz.. Dit waren 4 schalen voor 100 man. Iedereen had denk ik 1 of 2 snackjes gehad en sommigen helemaal niks. Ik en nog iemand anders werden gevraagd mee te helpen met serveren...!! Uhm hallo? Ik wil best helpen, daar gaat het niet om, maar ik werk daar toch niet? Ze hadden veel te weinig personeel. Wij als feestgangers moesten helpen met serveren...

Iedereen nog steeds honger, snacks ook op. Zeker 1/4e van de gasten was al vertrokken omdat ze moesten eten. Het was op dat moment misschien 7 uur. Als het niet nog eerder was. Daarna werden er een paar, letterlijk een paar, frietjes gebakken. Met een paar frikandellen en kroketten. Waarschijnlijk alles wat ze nog hadden. Dit werd in 1 grote bak in een hoekje op tafel gezet en je moest zelf maar pakken. Er werd onder ons wel wat gedeeld. Ik heb de hele avond maar 10 patatjes gegeten 1 snack gehad en een stokbrood (1 klein sneetje) met zalm. Dit gaat 1 tafel rond en is dan op. Dus ook dit heeft niet iedereen gehad. En toen was toch echt alles op. Mijn moeder wilde warme chocolademelk bestellen om zo toch nog iets vullends te hebben. Dit kon niet, want dat was niet bij de prijs inbegrepen.

Zeker de helft, dan niet meer, van de gasten waren vertrokken. Wij bleven zo lang mogelijk omdat we het ontzettend zielig vonden voor Hans. De lieve man die dit georganiseerd had. Gelukkig konden we het met elkaar gezellig maken. De service was waardeloos. Bier wat net nieuw was besteld en op tafel werd gezet, werd 2 seconden later door weer iemand anders opgehaald omdat hij dacht dat het op was. Glas was nog helemaal schoon. Glazen werden niet met een dienblad opgehaald gewoon met de handen en dan de vingers in de glazen om er zoveel mogelijk mee te nemen. Bah! De sfeer, het was niet gezellig gemaakt met kaarsen of een mooi tafelkleed of wat dan ook. Alles was gewoon heel erg basic. Normaal gesproken zou ik dat niet heel erg vinden, maar dit komt er dan wel weer bovenop.

20:45 zijn ook wij naar huis gegaan om toch wat te gaan eten. We hebben Hans bedankt voor de gezelligheid, want met elkaar hebben we het leuk gemaakt.

Ik heb hier maar 1 woord voor. Waardeloos! Wij komen hier niet meer. Achteraf gehoord dat Hans ook de volle map heeft moeten betalen. Hij kreeg geen korting, terwijl zij de boel verprutst hebben. Heel erg sneu voor de lieve oude man.

114. Lekkere pannenkoeken, vriendelijke service, snelle bediening, sfeervolle open haard, voor een redelijke prijs.

115. Zojuist even langs gewipt bij de Witte Wieven om voor ons even oude herinneringen op te halen.

We namen plaats op het terras en het duurde al even voordat de eigenaresse ons zag. Ze liep eerst een aantal langs op en hielp klanten die later hadden plaats genomen. Eenmaal bij ons bestelden we een icetea en een cola. Beide drankjes werden lauw geserveerd. (Het is 30 graden buiten).

We besloten om een stokbroodje erbij te nemen met kruidenboter. Zo'n 40 min later was deze er nog niet en aangezien andere gasten die later kwamen al aan het smikkelen waren van hun belegde broodjes, besloot ik even naar binnen te lopen. Ik kreeg te horen: "Ja er was een grote groep voor u". Ik vertelde dat dit inderdaad klopte en vroeg om uitleg waarom andere klanten wel een belegd broodje hadden. Hier werd niet op gereageerd. Ze vertelde me wel nog dat het broodje klaar stond en alsnog gebracht zou worden.

Toen ik naar buiten kwam werd ik aangesproken door een motorrijder die aan het wachten was op zijn broodje kroket. Hij wachtte ook al zo'n 45 min en besloot enkel z'n koffie af te rekenen omdat hij er genoeg van had.

Zo'n 10 min later ben ik maar weer naar binnen gelopen omdat ik niet kon geloven dat mijn broodje, waar ik niks op moest hebben maar dus enkel wat kruidenboter erbij kreeg, zoveel tijd in beslag zou nemen. Ik zag dat het er nog steeds niet was en besloot alleen mijn lauwe consumpties te betalen.

Nooit meer terug! Wat een service! En dat voor een 1 broodje.. Wat als we meer hadden besteld?

116. Het eten (gehaktbal, tosti en broodje brie met honing) was niet te eten, vond de prijs erg hoog voor de kwaliteit .. Ik kan het thuis nog lekkerder maken voor veel minder. 1x geweest, maar ga nooit meer.

117. Op de menukaart stond vermeld: gehaktbal huisgemaakt, nou dat viel me toch tegen. Het was een onsmakelijk stuk vlees, dat op een gehakbal moest lijken. Smaakte naar blikvoer. Het bier van de tap had een vieze bijsmaak. Eerste glas vervangen voor een ander pilsje. Deze smaakte hetzelfde. Volgens de website een uitstekende keuken met eigengemaakte produkten, wat is mij dit tegen gevallen, je ziet ons daar niet weer.

118. Het huren van een zaal voor feesten is lastig. Wij hadden een feest en stipt om 12 uur kwam de eigenaar het feest sluiten. Op een vrij ruwe manier. Al onze posters zijn door de eigenaar van de muur afgescheurd.