Delphi in Sittard

1197205580 91
1204345522 90

1. Annette

voor herhaling vatbaar

2. Opnieuw hier gegeten en opnieuw erg smakelijk!

Het bedienend personeel was erg vriendelijk, doch soms gehaast.

3. Eerste paasdag wezen eten met drie personen. De verwachtingen waren hoog, maar het eten was zeer teleurstellend.

Ossenhaas salade zwom in de olie, garnalen salade was een en al saus en de gebakken champignons waren ook niet om over naar huis te schrijven.

Voor zover de voorgerechten.

Ossenhaas spies, vlees was goed alleen heel erg zout. Mijn vriendin heeft alles laten staan. Ikzelf heb naderhand 2 liter water moeten drinken van het zout. Ovenschotel varkenshaas was smaakloos.

Voor zover de hoofdgerechten.

Kleine gebakjes met ijs bleek baklava te zijn, ijs was wel goed. Vers fruit was eigenlijk alleen maar appel.

Kortom teleurstellend!!

4. op den Camp

Hebben heel goed gegeten, is voor herhaling vatbaar. Wel vooraf reserveren.

5. Sharon Van Den Boom

Samen met vriendinnen wezen eten bij Delphi. Gelukkig geen voorgerecht genomen want het was erg veel! Erg lekker!

1 min punt, wij zaten dicht bij de keuken, onze jassen stinken nu helemaal naar eten, die kunnen dus naar de stomerij

6. Gisterenavond wezen eten bij Delphi en vergeleken met andere Griekse restaurants was dit toch een hele verademing! De prijs is iets aan de hoge kant ,maar door het gebruik van kwalitatief goede ingrediënten krijg je dan ook écht waar voor je geld!
    Niet voor niets is dit restaurant uitgekozen tot een van de 3 beste Griekse restaurants van Nederland! Alleen maar lof voor de heerlijke (ruime) schotels. Zeer vriendelijke bediening!

7. Math Daemen

8. lenssen

Heerlijk gegeten met de hele fam.
    Prima service, zeer goede Griek.

9. Eten was meer dan voldoende en van goede kwaliteit. Bediening was uitstekend en iedereen was zeer behulpzaam en vriendelijk.

10. Van der Veen

Na bijna een jaar wederom onze favoriete Griek bezocht. En weer werd aan onze verwachting voldaan. Gekozen voor de Delphi schotel voor 2 personen als hoofdgerecht en een Delphi koffie na. Het hoofdgerecht werd verrassend snel na bestellen geserveerd. De kwaliteit en bereiding is van hoog niveau en het smaakte uitstekend. De bediening is over het algemeen goed, maar we misten wel even contact met de eigenaar. Na afruimen van hoofdgerecht moesten we de bediening attenderen op een vuile tafel welke hierna wel werd schoongemaakt.
    Kortom, dit is en blijft onze favoriete Griek, alleen Jannis hou je personeel scherp.

11. Fam. Schenk

Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Op advies van de eigenaar een aantal heerlijke authentieke Griekse gerechten gegeten met een heerlijk wijntje erbij. Restaurant is sfeervol ingericht en zeer gezellig. Een echte aanrader voor een heerlijke avond. Zou wel reserveren zeker in het weekend.

12. Heerlijke Griek. Eten perfect en smakelijk. Prijzen zijn nogal stevig. Redelijk lang moeten wachten. Twee personen is rond de 70 euro aftikken incl drank en een voorgerecht. Zaak zat tot de laatste tafel vol en we hebben dan ook vooraf moeten reserveren. Anders was het niet gelukt hier te gaan eten.

Voor herhaling zeker vatbaar.

13. Eric1977

14. Eten was goed, erg veel, maar wel erg duur voor een Griek.

15. Ron van Mierlo

16. Net als veel andere recensenten komen we al jaren bij Delphi en komen er elke keer weer met veel plezier lekker eten. Goede, grote kaart, klopt wat duurder dan normaal maar dat mag met zulke schotels ook. Geen probleem, altijd een warme hand, wat aandacht links en wat extra's rechts. Wij blijven er gewoon altijd komen. Top, vooral zo doorgaan zou ik zeggen.

17. Maria 305 punten

Heerlijk gegeten en hele vriendelijke goede service. Persoonlijk vind ik het eten (in vergelijking met restaurants in de buurt) iets duurder.

18. Saskia

19. Bert andriolo

Vrijdag 31-01-2014 gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijk personeel. Het bestelde menu was vlug klaar. Mixed grill en visschotel was ruim voldoende voor 4 personen en smaakte prima! Delphi, een echte aanrader, staat bij mij met stip op 1.

20. f.h.kessels@ziggo.nl

Kort samengevat: super. Wij komen al sinds 1994 naar dit restaurant om lekker te eten. De sfeer is geweldig, zeker na de recente verbouwing, en de kwaliteit van het eten is door de jaren heen dan ook super gebleven. Natuurlijk zijn de vleesmenu's top, maar probeer ook eens de ovenschotels of de vis-menu's.
    Met andere woorden: het beste Grieks restaurant van Limburg, en misschien wel van heel Nederland.

21. jolanda marchal

Een mooi, gezellig restaurant. Het eten is heerlijk, het vlees was lekker mals en goed gegrild, en ondanks dat ik die avond ziek aan het worden was, smaakte het lekker. Het personeel is super aardig, snelle bediening. We gaan snel weer.

22. Sandra Peeters

23. We zijn al enkele jaren tevreden gasten van Delphi en ook na de recentelijke verbouwing is de standaard nog steeds even hoog.
    Het restaurant is zeer sfeervol geworden na de verbouwing en nog steeds erg gezellig. De bediening is zeer vriendelijk en wat betreft het goede eten zijn er zowel op kwantiteit als op kwaliteit geen consessies gedaan .
    Dit is wat ons betreft de beste Griek van Sittard e.o.
    Hier gaan we nog vaak van genieten .

24. Super gezellige sfeer wat je nodig hebt na een drukke werkdag. Het restaurant is stijlvol en heeft een geweldige bediening.

25. Johan Derhaag

Het restaurant is recent geheel verbouwd en het is werkelijk prachtig geworden. Voeg daarbij het uitstekende eten en een prima service en je komt tot een 10.

26. Rik 35 punten

Een tijdje terug ben ik met vrienden bij Delphi gaan eten. Het eten is prima, vooral het hoofdgerecht was ontzettend lekker. De porties zijn wel heel groot.

Op de service heb ik niets aan te merken. Het restaurant ziet er gezellig uit, al is het een beetje ouderwets.

27. huub en sandrina

Op moederdag gaan eten. We hadden niet gereserveerd maar er werd een tafeltje vrij
    gemaakt. Bediening was vriendelijk. Lamsvlees en gyros waren heerlijk mals. Nog nooit zo
    mals gehad. Porties zijn wel wat groot,maar je kan het meenemen als je wilt.
    De inrichting is wat ouderwets maar passend bij de zaak en sfeer. Gezellig en knus.
    Een aanrader!

28. Service is prima, zeer vriendelijk en correct. Het eten is op zich is niet bijzonder, gewoon doorsnee Grieks. Vis smaakt allemaal hetzelfde. Grote porties en je kunt mee naar huis nemen wat er over is. Duur! Inrichting is oudbollig, wel gezellig maar toe aan een opknapbeurt.

29. Beste griek die er is. Prijs iets aan de hoge kant maar dat maakt het eten helemaal goed.

30. Voorop gesteld; prima eten ook na diversen bezoeken, doch de service vandaag sloeg echt alles! Schijnbaar zijn de Griekse economische problemen ook in dit restaurant voelbaar. Met een gezelschap van 4 volwassenen en 2 kinderen moet men schijnbaar een voor, hoofd en nagerecht nuttigen ook al heeft men daar geen behoefte aan. Kortom, eet je maar misselijke en haal het niet in je hoofd enkel meerdere(!) voorgerechten die ook nog voor meerdere personen was aangevuld met tzaziki, brood extra frites, diversen dranken en gehele nagerechten ronde (voor ieder van ons een nagerecht) en eerlijk ook deze waren heerlijk te bestellen. Ons werd er vriendelijk op gewezen tijdens het betalen van de rekening dat dit niet kon. Enfin, resumerend prima eten, maar ik bepaal zelf wel wat en hoeveel ik bestel. Kortom; tot nooit meer ziens! Ik ga wel weer naar mijn favoriete griek waar wat ik bestel geen enkel probleem is.

31. Het was echt geweldig daar, ze zijn er ook zeer vriendelijk en vooral als je binnen komt krijg je al meteen een warm welkom. Echt een aanrader

32. Ruud en Marion, Marc en Petra

Voor de zoveelste keer bij Joanni en Maria gegeten en ook deze keer was het weer fantastisch. De ontvangst; je voelt je echt welkom, de bediening; vriendelijk en snel, het eten; in een woord heerlijk.

33. Fam Bovens

34. Met afstand de beste griek die ik ken in Sittard en omstreken. Topkwaliteit eten, super personeel. Kortom: een echte aanrader.

35. ahmad

1 punt
  36. Roger Moore

Ons tweede thuis. We komen hier al jaren en we hebben in de wijde omtrek nog geen betere gevonden dan DELPHI Sittard. Gewoon proberen, misschien wel iets duurder dan de meeste Griekse restaurants, maar als je er gegeten hebt dan weet je waarom, de kwaliteit is gewoon niet te vergelijken met een andere Griek.

37. Thei Adams

Zijn gisteravond met familie gaan eten,32 personen. Alles perfect geregeld. Heerlijk gegeten, super voorgerecht, hoofdschotel en nagerecht. Fijne en vriendelijke bediening, bedankt was een gezellige avond.

38. Gewoon TOP!

39. monique vernooij

Ontzettend gezellig restaurant, leuke bediening en een goede kok!

Monique.

40. robert sanders

41. Het eten is erg lekker en de eigenaar erg vriendelijk. Een aanrader.

42. Leuk restaurant, lekker eten en een goede service. Wij komen hier dan ook regelmatig en het is echt een aanrader!

43. Geweldig Grieks restaurant.

Alles was perfect, bediening, grote keuze voor/hoofd en nagerechten, grote porties.

Alles was goed geregeld.

44. Levi 117 punten

Gewoon een heel goed Grieks restaurant.

Vriendelijke bediening, grote porties, echte Griekse gerechten.

45. We komen al meer dan 15 jaar bij Yanni. En elke keer is het eten weer heerlijk en de bediening en de sfeer weer super. Een absolute aanrader waar we zeker nog vaak terug zullen komen.

De beste Griek in de wijde omtrek.

46. Goede service, attent en vriendelijk personeel. Het eten, zowel het voor- hoofd als nagerecht smaakte ontzettend goed, is niet heel goedkoop, maar dan krijg je wel wat. We komen zeker nog een keer terug.

47. mitch

48. kelly

49. Dit is echt een topgriek.

De eigenares heeft mij zelfs het recept gegeven voor de baklava.,

Bediening is super en eten is al helemaal super.

Alleen wat te veel van het goede...

Maar daarom krijg je het resterende eten ook mee naar huis.

50. Super lekker.

51. Dit is zonder twijfel het beste Griekse restaurant in de wijde omtrek! Heeeerlijk eten! Goede en leuke bediening.

Klantvriendelijk en persoonlijk. Super! Een echte aanrader!

52. Heerlijk in een ontspannen sfeer gegeten, zeer attent personeel,

Super vriendelijk, eten voor een goede prijs.

53. Delphi is niet de beste grieks restaurant van sittard maar van heel nederland. De bediening is supergoed en ze draaien mooie griekse muziek en het is netjes ingericht en het eten is op en top helemaal af. Het smaakt heel goed en superlekker. Petje af voor de kok en de bediening. DELPHI SITTARD is een aanrader voor elke inwoner van nederland en omstreken.

54. Daan

55. Heeerlijk eten, fijne, vriendelijke bediening. Enige nadeel het toilet: de weg naar beneden zeer onbeholpen, bijna gevaarlijk.

56. Perry Hermans

57. Restaurant Delphi, gelegen in een zijstraat van de Sittardse Markt, biedt goede kwaliteit vlees en gerechten en is naar mijn mening het beste Grieks restaurant van Sittard en verre omgeving. Dit is al jaren zo. Zelfs over de grens in Duitsland en Belgie zijn geen restaurants te vinden die aan de kwaliteit van Delphi kunnen tippen. Prijs ligt iets hoger dan de concurrenten, maar is zeker acceptabel. Oh ja, bediening en service is zeer goed en authentiek. Sfeer en aankleding van zaak is cliche en mischien het enige minpuntje.

58. Jan Mallemans

Heerlijk eten, snelle bediening.

Personeel was heel aardig ze spraken zelfs Grieks.

Personeel was ook zeer kindvriendelijk, mijn zoontje werd de hele avond bezig gehouden door het personeel.

Interieur was erg mooi, het was net als of je in Griekenland zelf was. Bediening was snel en het eten super!

59. Raymond

60. Raymond 106 punten

Of er in Sittard en omgeving een betere Griek is betwijfel ik. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van het interieur van Griekse restaurants (vandaar die 7 bij "sfeer") maar daar draait het hier niet om. Het gaat om het eten en bij Delphi is het werkelijk waar héérlijk Grieks eten! Lamskoteletjes die supermals waren, lekkere gyros en bake meze. Alles bij de Delphi schotel was met zorg en aandacht bereid en dat proef je.

Goede prijs kwaliteit. Ook het personeel verdient een pluim, snelle oplettende bediening en zeer (kind) vriendelijk. Onze dochter mocht zelfs de rekening opmaken, vandaar die 10 bij "service" (gegeven door ons dochtertje van 6 jr).

Delphi in Sittard is een echte aanrader.

61. Er wordt altijd prima rekening gehouden met 'mijn' glutenintolerantie/coeliakie. Héérlijk eten, prettige bediening.

62. Er wordt altijd prima rekening gehouden met 'mijn' glutenintolerantie/coeliakie. Héérlijk eten, prettige bediening.

63. Kort maar krachtig: heerlijk eten en vriendelijke bediening.

64. Een heel mooi ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Wij konden er terecht zonder reservatie, mede door goede medewerking van het personeel. Het eten was heerlijk en uitgebreid. Prijs kwaliteit is prima, zeker een plaats om van een lekker etentje te genieten.

65. Lekker gegeten hier.

Porties waren ruim voldoende.

Van sommige vrienden aan tafel was het vlees iets te droog.

Mijn stoofpot was heerlijk en apart.

Vriendelijke bediening en vlug.

Vond alleen de tafels wat dicht op elkaar staan en het loop pad wat smal waardoor je niet echt prive kan dineren.

De inrichting heeft verder niet echt indruk op me gemaakt.

66. Nadat we gisteren op het laatste moment van restaurant moesten wisselen vanwege plaatsgebrek kwamen we, mede dankzij alle lovende recensies, uit bij dit restaurant.

Bij binnenkomst werd gevraagd of we gereserveerd hadden, dus we vreesden even dat we weer naar een ander restaurant moesten gaan, maar gelukkig was er, na het bijplaatsen van een stoel, nog plaats.

De scampi's die ik besteld had waren heerlijk. Ook de gerechten van mijn tafelgenoten zagen er lekker uit, en de porties waren zo groot dat bijna niemand z'n bord heeft leeggegeten.

De prijs is ietsiepietsie hoger dan van andere Griekse restaurants, maar dit merk je absoluut terug in de kwaliteit. Wat mij betreft een echte aanrader!

67. Tom-Eric

68. Paar weekjes geleden voor het eerst gaan eten met familie. Gezellig restaurant, leuke ambiance, niet te groot...heeerlijk gegeten. Scampis! Hmmm...rijst was ook erg lekker. Prettige bediening, voorkomend en zeer behulpzaam.

Zeker voor herhaling vatbaar.

69. Dit blijft absoluut een fantastisch Grieks restaurant. Topkwaliteit producten, goede bereidingen en uitstekende service. Een zeer uitgebreide kaart met veel authentieke Griekse gerechten. De calamaris zijn hier bijzonder lekker, evenals veel andere mezzes. Voor de liefhebbers van rundvlees is de Argentijnse runderhaas niet te versmaden. Botermals vlees, zonder overdreven marinades of kruiden!

70. Wij komen hier al een aantal jaren en dit is echt ons vaste restaurantje. Een geweldige Griekse sfeer, gezellige entourage, verse producten en ìedere keer als we hier komen is het eten van topkwaliteit. En dat vinden wij zeer prettig, dat men vantevoren al weet dat het heerlijk zal gaan smaken. De kwaliteit van de gerechten is hier constant top. De bediening is gezellig en zeer vriendelijk en maakt altijd een praatje met de gast. De gastheer maakt het plaatje compleet, zeer vriendelijk en sociaal naar alle gasten toe. Wij zijn èn blijven hier voor altijd vaste gasten! Want er bestaat geen betere Griek!

71. Harm

72. Rob Maessen

73. Brigitte Groenestein

We hadden daar nog nooit gegeten, want we komen tenslotte uit de omgeving Rotterdam. Het eten was echt super lekker en veel (veel te veel voor mij). De bediening was top. Ondanks dat het best druk was, ook nog tijd voor een gezellig praatje met humor.

74. Wat kan ik zeggen top! Super lekker eten, super bediening, leuke atmosfeer,... gewoonweg top!

75. Rob

76. Als je een liefhebber bent van de Griekse keuken is dit restaurant toch wel een goede keus!

Gemiddeld ligggen de prijzen in dit restaurant iets hoger dan in andere Griekse restaurants, maar er wordt dan ook gebruik gemaakt van verse en kwalitatief goede producten. De koks weten de authentieke Griekse smaak goed over te brengen in hun gerechten.

De bediening is erg vriendelijk en alert. Er wordt voldoende gelegenheid geboden om drank bij te bestellen.

Kortom: een aanrader!

77. janneke

Beste Griek van Zitterd, super bediening, lekker eten, leuke prijs!

78. Hendrik

Veel keuze op de menukaart. Heerlijk gegeten, ook de ovengerechten zijn echte aanraders.

Goede bediening, warm en vers eten, tijdig geserveerd.

79. Wat een top zaak!

Super bediening en super eten!

Nog geen betere Griek gevonden en ben er een enorme fan van.

Ga zo door!

80. Michiel

Prima bediening, super eten, super service, lekker sfeervol.

Ronduit het beste (niet alleen het beste qua Grieks eten) restaurant waar ik OOIT geweest ben!

Aan te raden!

81. Roy

82. Roy 252 punten

Het beste Griekse restaurant waar ik geweest ben.

83. guido 448 punten

Heel erg lekker en heel veel :-)

84. Lekker, vooral de oven gerechten! En de vis gerechten en de voorgerechten en... vooral leuke bediening!

85. Beste Griekse Restaurant waar ik ooit gegeten heb. Dit ontstijgt het gemiddelde niveau van een Grieks restaurant in Nederland ruimschoots. Of je er nu vis of vlees eet, alles is bereid met prima producten en heeft zijn eigen smaak. Daarbij zijn de mezzes ook uitstekend en de authentieke garnalen saganaki zijn een absolute aanrader. Service is altijd prima!

86. Jamal 17 punten

Beste Griek aller tijden,

Ga hier ongeveer 1 keer per maand naar toe. Hier krijg je het lekkerste lamsvlees die er is.

87. Het beste Grieks restaurant waar ik ooit heb gegeten. En wij hebben er echt al heel erg veel gehad ondertussen, want Grieks eten is mijn lievelingseten!

Toppie! Ga zo door!

88. Chantal Pol

Een ontzettend netjes restaurant. Toen ik nog een jong meisje was, heb ik daar in de keuken gewerkt. Ik maakte daar de salades etc.. Na sluitingstijd konden wij allemaal nog uren poetsen. Super schoon moest het altijd zijn en ze zijn ontzettend netjes. Aangezien ik helemaal fan ben van de smaakpolitie, weet ik dat ik in dat restaurant altijd goed en vers eten geserveerd zal krijgen. Mijn baas en bazin waren toen ook altijd heel erg vriendelijk voor het personeel.

89. Ben er nu diverse keren geweest, alleen met gezin maar ook 2 maal met verenigingen (grote groep ± 20 pers. )

Super eten, super kwaliteit en betaalbaaar.

Aanrader!

90. Gewoon goed, lekker grieks.

91. Het was in een woord geweldig. Super eten, heel vriendelijke en fijne bediening.
    Voor ons geen andere griek meer, dit is de beste !!

92. Gisteren met 4 personen gaan eten. Was weer zoals gewoonlijk perfect. Je waant je in Griekenland. Eten prima. Bediening zeer goed.

93. marjo smeets

We zijn gisteren met zijn 2-en gaan eten en zoals altijd was het eten weer zeer goed. Maar wauw wat een voorgerecht hadden we deze keer!!! (no.44 op de kaart)Geweldig ook hun idee dat je de rest van je eten mee naar huis kunt nemen!!!

94. Frans cobben

Gewoon perfect

95. leo jacobs

super restaurant wij komen er al heel wat jaren,iets duurder dan andere griekse restaurants maar wel de beste in omstreken.

96. een echte topper voor Sittard en omgeving

97. zeer goede griek aanrader vooral de oude griekse keuken smaakt heerlijk

98. Hele leuke sfeer..goeie bediening..heerlijk eten..altijd gezellig..ik ben heeeel erg tevreden

99. Super griek, beste hier in omstreken, altijd heerlijk

Volgende pagina