Sol in Sittard

Online bestellen bij Sol

Afhalen Bezorgen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Bestelmenu

Corona informatie

Bestel nu ook online via Eet.nu of https://www.solgrill.nl/online-bestellen

Afhalen en bezorgen op vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 16uur tot 20uur.
Parkeren op de rosmolenstraat, naast de hema, laden en lossen.

Tempelplein.
    Paardestraat.
    ODA-parking.

Alle richting Markt.

SOL Grill vindt u aan de sfeervolle Markt in Sittard. Gevestigd in één van de smalste historische pandjes.

Bij binnenkomst trekt de open keuken met een smeedijzeren houtskoolgrill de volle aandacht. Deze houtskoolgrill vonden we in Barcelona en is zeer populair bij de beste Spaanse restaurants. Niet gek dus dat deze grill een hoofdrol vervult op onze menukaart.

Op onze a la carte kaart treft u de mooiste vleessoorten aan van Amerikaanse Angus, entrecotes, ossenhaastfilets en spareribs. Bij ieder gerecht mag u zelf de begeleidende saus en bijgerechten bepalen.
Daarnaast serveren wij ook een tapaskaart met een rijkelijk assortiment vis,vlees en vegetarische gerechten, van deze kunt u ook onbeperkt genieten. Veel keus en voor ieder wat wils.

SOL Grill is niet groot en daardoor knus en gezellig. Wel bevelen wij daarom aan even te bellen voor een reservering.

Buiten eten kan ook : SOL beschikt tevens over een terras aan de Markt. Op onze 1e etage vindt u tevens een sfeervolle ruimte voor gezelschappen tot 25 gasten.

Tot ziens bij SOL !

1536198305 84
1578320987 83
1620443668 82

1. Ad Puthaar

Goede sfeer. Heerlijk gegeten. Leuke bediening.

2. B Kums

Vandaag eten afgehaald, frietjes slap, garnalenspiezen lauw, taai en qua formaat was het ook niet veel.
    Het geheel ook op moeten warmen in airfryer en onder de grill.
    Varkenshaas spies was qua smaak ook middelmatig, alleen de spareribs vielen in de smaak.
    Halen vrijwel nooit eten, ga voortaan zelf weer koken. Smaakt beter dan dit.

3. Raijmond gulikers

Het eten is goed, kwaliteit ook.
    Maar het is wel aan de prijzige kant.

4. Jan en Mirjam

Lief team van Sol,

We hebben zojuist genoten van jullie heerlijke tappas schotel voor 2 p , bij ons thuis bezorgd

Het was ECHT lekker , afwisselend en elk gerecht verrassend smakelijk

We hopen het op korte termijn bij jullie in de zaak te komen ervaren

Dank hiervoor en .... suc6 als team de laatste periode op afstand

Genietend,

Mirjam en Jan Schutten

5. Ronnie Cesco Resia

Wat hebben we weer genoten van de vers gemaakte tapas. Het was heerlijk zoals altijd. Dus voor herhaling vatbaar. 😊😊

6. Martine Wentink

Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een fijne sfeer! Beste tapas in de buurt! Dikke aanrader.

7. scheurvdp

Ondanks de Corona maatregelen, een leuke avond gehad.
    Eten was uitstekend… service goed…

8. Lieven Camp

Was op zich niet slecht, alleen dat we aan de wc zaten en het er redelijk fris was.
    We waren om 19.15 H aanwezig. En moesten al om 22 h vertrekken wegens de coronamaatregelen dit vonden we spijtig. Geen gezellige na avond en geen dessert kunnen bestellen. Wel voor alles volledig betaald. Jammer.

9. John Simons

Heel lekker eten in een gezellige omgeving met een vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

10. Weer heerlijk gegeten en komen hier zeker vaak terug.

Eén vorige recensie
  11. Wij hebben genoten van lekkere wisselende gerechten.
    Kortom: een aanrader.

12. Fijne kleine gezellige zaak. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

13. Sandra Huis in t Veld

Erg lekker gegeten, fijne bediening.
    Jammer dat je met 2 man aan een erg klein tafeltje zit terwijl er wel grotere tafeltjes beschikbaar zijn.
    Al met al een gezellige avond gehad

14. Gezellig klein restaurantje. Ontvangst door een zeer vriendelijke gastheer.
    Ruime keuze aan verrassende tapas gerechtjes. Deze waren allemaal zeer smaakvol.

Ook de rest van de bediening zeer vriendelijk@

Aanrader.

15. Karen Aguilar

Het eten was heerlijk, de service was prima en de prijs kwam overeen met de goede ervaring.

We zullen zeker terugkomen

Bedankt het Sol Team

16. Heerlijk gegeten, van alles uitgeprobeerd wat op de kaart stond alles was even lekker!
    Bediening super!! Heel vriendelijk en behulpzaam top!!

17. Heel lekker tapasmenu met ruime keuze in vlees, vis en vegetarisch. Goede en leuke bediening.

18. Heerlijk tapas gegeten op het terras met uitzicht over de markt en de bediening is heel vriendelijk, netjes en snel👍

19. Heerlijke tapas. Super leuke jongens in de bediening. Top

20. We hebben bij Sol heerlijke tapas gerechten gegeten, stuk voor stuk top bereid en snel geserveerd! De jongens van de bediening waren super vriendelijk en zagen het direct als er een glas leeg was of de volgende bestelling kon worden opgenomen.
    Onze kinderen van 8 en 10 jaar hebben tegen gereduceerd tarief ook mee gesmuld van de lekkere gerechten. Een echte aanrader!

21. Goede sfeer, lekkere tapas en vriendelijke bediening. Niet al te grote zaak. Wij komen nog wel eens terug.

22. Het eten was niet slecht. Maar het was ook niet bijzonder. Summiere aankleding van de gerechten. Voor 2 per. waren we €85,- kwijt. Het was met €50,- goed betaald geweest. Voor ons geen herhaling.

23. Lekker lang getafeld en genoten van heel veel lekkere gerechtjes. Vooral de keuze uit kleine toetjes vonden we super.

24. We hebben na lange tijd niet meer zo lekker en gevarieerd gegeten. Gezellige sfeer, passende muziek en aardig personeel. Bovenal een heerlijke avond en voor herhaling vatbaar!

25. Lekker gegeten, leuk concept, vriendelijk personeel, tapas is een goede keuze. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Gert-Jan Klasens

Vriendelijke bediening. Eten heerljk. Voor Tapas redelijk grootte porties.

27. In een woord waar-de-loos. Vroeger met enige regelmaat heerlijk gegeten in dit restaurant en het nu wederom geprobeerd.

We hebben met 4 personen voor de tapas gekozen, wat achteraf zwaar teleurstellend bleek te zijn. Je betaalt een forse prijs voor zeer kleine porties. In totaal hebben we bijna 3 uur binnen gezeten en we hebben met moeite onze 3e ronde geserveerd gekregen.

Bij werkelijk alles ging wel iets fout, van drinken serveren tot aan de verkeerde tapas serveren. Er is niemand die komt vragen of alles naar wens is en tussen elke ronde zit een half uur tot drie kwartier.

We hebben meerdere malen aangegeven dat het niet in orde is maar dat leek niemand ook maar iets te interesseren. Uiteindelijk zijn we voor de 4e ronde opgestaan en zijn vertrokken. Of we wel nog even 154 euro wilden afrekenen. Uiteindelijk minder dan de helft van dit bedrag betaald waarvan enkel de fles wijn gerechtvaardigd was in de prijs en elke euro meer teveel was.

Met veel excuses en begrip zijn we vertrokken. Jammer wat het eten en drinken is behalve veel te weinig gewoon erg goed, het personeel zeer aardig maar zwaar onderbezet. Helaas voor ons ook meteen de laatste keer dat we hier geweest zijn. Jammer...

28. Geen uitleg bij aanvang Tapas menu, lange wachttijden, slechte bediening/service, zeer klantonvriendelijk reactie van leidinggevende na uiten van kritiek

29. Cindy Muresu

Lekker eten en heel vriendelijk personeel

30. Heerlijke tapas gegeten😊 vriendelijke bediening, leuke tent om te verblijven.
    Een aanrader!

31. Onze verwachtingen waren hoog, aangezien we al een keer eerder bij SOL zijn weze uiteten. Alles was toen perfect. Deze keer viel het echter helaas tegen. We werden op een snik hete verdieping geplaatst met één ventilator die niet eens tot onze tafel reikte.. nergens was een andere tafel vrij want die waren al gereserveerd door andere die specifiek voor de airco hadden gevraagd. Als ik dit had geweten op voorhand, had ik dit ook aangegeven bij het reserveren! Had een hoop ellende bespaard. Over het eten: wij hadden het all you can eat tapas arrangement gekozen waarbij we zelf de tapas gerechten konden kiezen (6per tafel). Enkele gerechten waren aangebrand of te lang gekookt, één ronde waren de warme gerecht lauw/koud geserveerd (wat me niet verbaast aangezien het leek of onze tafel vergeten werd) en de spareribs waren zo taai dat je ze met pijn en moeite van het bot kreeg. Het duurde ontzettend lang voor iemand ons formulier voor de nieuwe ronde kwam ophalen of kwam vragen of we nog iets wouden drinken (wat vaker had gemogen gezien de hitte waarin we zaten). Tip: met deze hitte was een gratis kan water, extra ijsblokjes of rondje van de zaak op z’n plek geweest. Wat mij uiteindelijk het meest heeft gestoord was de bediening. Het begin van de avond werden we bediend door een jongen waarbij het leek alsof dit werk een gevangenisstraf was voor hem. Hij was erg nors en bot, draaide met z’n ogen toen een van ons geen keuze kon maken qua drank en maakte opmerkingen tegen collega’s die gewoonweg niet konden. Zo arrogant/ijdel als hij was zei hij uit volle borst tegen zijn hard werkende collega’s: “als er geen airco is doe ik de bestelling niet”. Mijn bloed kookte op dat moment.. maar ik werd gesust door vriendinnen. Later op de avond waren de collega’s onderling elkaar aan het afsnauwen en tegen elkaar aan het schreeuwen; wij zaten op de eerste rang en konden alles In detail meekrijgen. Gelukkig waren 2 bedienden die zich wel iets van ons aantrokken en zich ver excuseerde voor alle hectiek en drama die wij meekregen. Gevolgd door “dit kan gewoon ook echt niet...”. Deze twee waren de enige die een gesprekje probeerde aan te knopen en op ons lette. Dit waardeerden we enorm en maakt het een beetje dragelijk waardoor de avond niet helemaal verpest was. Door deze slechte ervaring bedenk ik me voortaan 2x voordat ik nog naar SOL ga. Erg jammer!

32. Bianca Janssen

Heerlijk gegeten en gedronken.
    Niets op aan te merken, was weer top.

33. Lekker gegeten, veel variatie

34. Prima en vrolijke bediening, lekker eten. Pulled pork was wat minder maar de overige tapas die we gehad hebben waren top. Ik ga zeker nog eens terug.

35. Wederom erg lekker en gezellig gegeten. Prima bediening, erg attent en vriendelijk.
    Tot een volgende keer weer.

36. Noel Hundscheidt

Top zaak, super lekkere tapas.

37. Haagmans

Heerlijke tapas gegeten! Verse, lekkere en verrassende gerechtjes, veel om uit te kiezen. Gezellige sfeer, zowel binnen als buiten op het terras!

38. Kirstin Theunissen

Jaren geleden toen Sol pas openging, kwam ik er graag eten. Mooi kwaliteit biefstuk, kip en andere vleessoorten / rode wijnsaus o.a. heerlijk!
    Ik vond de kaart toen mooi opgebouwd met vaste gerechten en daarnaast kon metn side-dishes bestellen. Mijn favoriet was de aardappel salade met augurk erbij of tomatensalade.

Een half jaar geleden voor het eerst kennis gemaakt met het tapasconcept. Dit viel in december 2019 nog erg in de smaak.

Gisteren 29 2020 juli sinds lange tijd weer Sol voor het uiteten uitgekozen.
    Jammergenoeg vond ik het erg tegenvallen.
    Er zaten lange tussenpozen tussen de tapasrondes. Sommige gerechtjes waren lekker anderen lieten qua smaak wat te wensen over. Voor de Sint-jakobschelp betaal je iets extra's. Dat is principe niet erg. Maar ze waren wel van een erg klein formaat. We moesten tussendoor lang wachten op ons drinken. De bediening regelmatig eraan herhinnert of ze ons niet vergeten waren. Zo ook met de gerechten. Ze waren duidelijk onderbezet qua personeel en dat voelde je als gast goed. We hadden om half 7 gereserveerd. Om kwart voor 10 hadden we onze vijfde ronde op. Uiteindelijk voor een toetje gekozen. Tiramisu en een brownie karamel, de porties waren erg klein, maar wel heel lekker. Toen men vroeg of alles naar wens was geweest hebben we dit bovenstaande ook kort kenbaar gemaakt.

Vroeger vergeugde ik mij om te gaan uit eten bij Sol. Maar na deze teleurstellende avond, ben ik niet snel geneigd om dit in de nabije toekomst te doen.

39. Opnieuw heerlijk gegeten. Tapas, maar dan net even luxer en lekkerder.

40. Al vaker wezen eten bij Sol, en wanneer het niet druk is is het de beste plek om te eten in Sittard. Maar gisteren was het helaas druk en dat resulteerde in koude gerechtjes, heel lang wachten en een aantal keer verkeerd gebrachte bestellingen. Ook vergaten ze een paar keer onze drankjes in het systeem in te zetten, dus moesten we hier een paar keer om vragen.
    Het personeel deed desalniettemin heel erg hun best om het iedereen naar hun zin te maken en om ze snel mogelijk te werken.

41. Heerlijk gegeten, attent personeel, gezellig restaurant.
    Voor herhaling vatbaar!

42. Marieke

Duurde lang voor de bestelling van de drank opgenonen werd. De ober was al 6 keer langs ons door gelopen. Reageerde ook niet als we hem riepen.
    Eten was wederom heel goed. Alleen de Paulaner Weisen was niet koud genoeg.
    Toen we het eten en andere ober hadden liep het weer meer zoals we van SOL gewend zijn.
    Fijne avond en het blijft een aanrader.

43. Bert Ehlen

We hadden er enthousiaste verhalen over gehoord. Die bleken niet overdreven. Lekker gegeten en een vlotte en attente bediening. En ja, voor sfeer moet je natuurlijk op de Markt in Sittard zijn. Die krijg je er gratis bij.

44. Wij hebben er tapas gegeten. Alles was even heerlijk. Ze hebben er niet alleen dr standaard gerechten, maar ook eens wat anders dan anders dingen.
    De bediening was goed. Eten en drinken. werd met een dosis humor gebracht. Moesten er soms wat langer op wachten, maar de smaak maakte alles weer goed.

45. Sinds kort kan ik ook lunchen bij mijn favoriete restaurant. En zoals verwacht lekker gegeten. Kaart voor de lunch is niet heel uitgebreid maar is wel lekker en voldoende voor een prima prijs.

46. Eten was oké niet super daardoor vonden we prijs/kwaliteit verhouding tegen vallen. Duurde soms lang voordat eten kwam. We geven de voorkeur toch aan andere tapas restaurants.

47. Heerlijk gegeten (wederom) en zelfs versierd voor de verjaardag!

48. Huub 5 punten

Zaten op terras buiten.
    Prima sfeer en lekker gegeten.

49. Heerlijke gerechten en leuk dat je de mixed grill zelf kunt samenstellen!

50. Gisteravond lekker gegeten. Het eten was top, zoals we gewend zijn. Het enige wat ons tegenviel deze keer was de sfeer die er heerste tussen het personeel onderling. Wij keken boven op de keuken uit en kregen veel mee van wat er gezegd werd tussen het personeel (niet altijd positief, veel struggles). Het maakte niet echt een vriendelijke indruk en de sfeer in het team leek niet echt goed.. Ook onze laatste ronde tapas ronde is nooit bij ons aangekomen. Daarvoor kregen we een dessert van het huis aangeboden. Deze stond helaas daarna wel op de bon... Deze keer viel onze ervaring daardoor een beetje tegen.

51. Het eten was heerlijk ook een heel gezellige sfeer enkel hebben we vooral in het begin lang moeten wachten op een menu kaart of op een personeels lid die kwam opnemen.

52. Leuke zaak, lekker eten.

53. Jolanda

Het was lekker en gezellig op terras voor herhaling vatbaar 1min puntje was de bediening 😏

54. Ramona Angerer

Goed eten met vriendelijke bediening

55. Marieke

Wederom super gegeten. Lekker buiten kunnen zitten en vriendelijke bediening.

56. Paul en Anne

Heerlijk avondje tapas gegeten. De ene na de andere lekkernij kwam de keuken uit :) top! Tot gauw!

57. Monique

We hebben heerlijke tapas gegeten. De bediening was heel vriendelijk en snel. Wij gaan zeker terug.

58. Saskia 142 punten

Onbeperkt tapas gegeten. Veel variatie en qua niveau echt wel luxere tapas. Gelukkig niet de gangbare keuzes die je overal op het tapasmenu ziet. Ontzettend veel keus, zelfs met 2 personen lukte het niet om alles te proberen. Nagerechten ook in tapasvorm, dus kleinere porties zodat je meer kunt proeven.

59. Lidwien Hollanders

Gezellige sfeer, heerlijke tapas (vlees, vis en vegetarisch).

60. Nathalie Klaui

Eerste keer bij Sol na het ingaan van de Coronamaatregels.
    Eten smaakte zeer goed wederom, service goed en uitermate vriendelijk allemaal.

61. Kirsten

Het was heel leuk en lekker eten.

62. Eten was prima en ambiance was ook ok. Alleen de bediening liet te wensen over. Vaak niet opletten of we nog iets wilden drinken, als we bestelling hadden geplaatst qua drank duurde het heel lang voordat we het kregen, terwijl de zaak bijna leeg was. Personeel vond het wel erg gezellig om samen aan de bar te praten in plaats van klanten te bedienen.

63. Was een tegenvallende ervaring, sfeer van het restaurant was uitstekend en de serveerster die ons in het begin bediende was erg vriendelijk. Aan het einde van de avond werden wij echter bediend door een man en deze was van een bedroevend niveau. Iets op tafel neerzetten en vriendelijk zijn was er niet bij het was meer het betere gooi en smijtwerk. Het eten was prima maar ook niet meer dan dat. Dit was voor ons eens maar nooit meer.

64. Lin peeters

Op donderdag 5-3 hebben we gegeten bij Sol. We waren om half 8 binnen. Tot 10 uur hadden we de tijd om gerechtjes te bestellen aangezien de keuken op dat tijdstip dicht gaat. We hebben p.p. 4 gerechtjes kunnen bestellen aangezien we op ieder gerechtje minimaal 30 minuten hebben moeten wachten. Hierdoor gingen we met honger naar huis. Daarnaast werd ons een drankje van het huis beloofd aangezien we op een redelijk sfeerloze plek moesten zitten aangezien er een foutje was gemaakt. Dit gratis drankje hebben we niet gekregen. Jammer..

65. Te vol restaurant waardoor je te dichtbij elkaar zit en elkaars gesprekken kunt volgen, kreeg een beetje het prop gevoel. De bediening was vriendelijk! Het eten vonden wij niet spectaculair, zeker qua kwaliteit/prijsverhouding viel het ons behoorlijk tegen. Een menukaart voor tapas werkt in onze beleving niet, het was een vieze vette menukaart om vast te houden. Beter is een voorgedrukte placemat met alle gerechten erop en blaadjes om in te vullen waar alles al op staat gedrukt en je alleen hoeft aan te kruisen. Het enige advies wat ik aan dit restaurant nog zou willen geven is dat ze eens naar andere restaurants zouden moeten gaan om vergelijking te maken en ideeën op te doen.

66. Sandra De Gregorio

Heel gezellig om te zitten en heel goed gegeten.

67. Heerlijk gegeten! Goede gerechten van de grill. Smaakvol gepresenteerd. Mooie en gezellige avond. Zeker de moeite waard om terug te komen!

68. Leuke avond gehad bij Sol. Gekozen voor het tapas menu all you can eat. Grote keuze aan gerechtjes. Allen goed bereid. Vriendelijke bediening. Zelf vond ik de Sol satay een aangename verrassing. Heerlijke saus en mals vlees. Verder was de Tonijn te lang gebakken en erg droog, jammer. Caesar salade met anchovis vlgs de kaart die zoek was.
    Verder niks aan te merken, het was allemaal zeer goed. We komen zeker terug.

69. Mirjam en Jan

Het was een heel ontspannen avond in een warme gezellige en ontspannen sfeer. Goed eten, superfijne en vriendelijke bediening. Een soort familierestaurant sfeertje, echt top deze avond!

70. Het is een klein, smal zaakje waardoor het best rumoerig was toen alle tafels waren bezet (we hebben bekenden gezeten). Maar buiten dat... Heerlijk gegeten!! Super vriendelijke bediening, en daarbij genoeg keuze bij het onbeperkt tapas eten. Zo goed bevallen dat ik de volgende reservering alweer geboekt heb!

71. Wederom heerlijk gegeten bij Sol!
    Zeer vriendelijke en snelle bediening.
    Wij komen zeker weer terug!

72. Alles heel lekker, vriendelijke bediening. Het is alleen redelijk krap, en de akoestiek is niet zo goed waardoor je erg goed meekrijgt wat er naast je gezegd wordt.
    Maar het eten was heel prima en er zat voldoende tijd tussen, niet teveel niet te weinig.

73. A. Derhaag

Eten was lekker, maar niet uitzonderlijk. Qua sfeer mag er meer passend versierd worden. Service was prima. Prijs van de onbeperkte tapas was wel wat prijzig, zeker als je nog het dessert los moet betalen.

74. Het eten was heerlijk. Veel variatie en met zorg bereid. Ieder gerechtje is vers en niet opgewarmd. Bediening is aardig. Kortom het was goed verzorgd.

75. Een heerlijk sfeervol relax tapas restaurant. Prima bediening en vooral heerlijke smaakvolle tapas gerechtjes. Zeker een aanrader voor heerlijke tapas in de regio Sittard-Geleen.

76. Eten was heel lekker, ging er spontaan kleine dansjes van doen op mijn stoel. We gingen voor de mixed grill ipv de tapas en er werd rekening gehouden met speciale wensen.
    Bediening was heel vriendelijk.

77. Goed eten met prettige bediening. Was een avondje genieten op een mooie locatie aan de Markt in Sittard.

78. Pedro Maas

Heerlijke gerechten, mooie zitplaats pal voor bovenste raam met schitterend uitzicht op de markt van Sittard. Enige minpuntje: 2 x was de bediening onze bestelling vergeten, wel compensatie ontvangen. TOP! Extra leuk was het verjaardagstoetje voor onze 59-jarige vriend.

Eén vorige recensie
  79. Lekker gegeten. Veel verschillende soorten, goed klaargemaakte, tapas. Wel rumoerig door smalle ruimtes. Zeker een aanrader.

80. Reinier Voogd

Het was weer prima, als vanouds. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

3 vorige recensies
  81. Lekker eten wel prijzig

82. Simone Hamers

Wij hadden gisteren iets te vieren en hebben dat gedaan middels een etentje bij Sol. We kiezen daar altijd voor de tapas. We hebben wederom heerlijk gegeten, het was supergezellig versierd voor Kerst en ook de bediening was weer top. Als ik dan al een nadeel kan noemen, is het de prijs. Deze vinden wij aan de hoge kant. Maar goed, daarvoor kun je wel heerlijk eten!

Eén vorige recensie
  83. Heerlijk tapas gegeten, vriendelijke service ondanks de gezellige drukte en een fijne sfeer! Wij komen zeker nog eens terug!

84. Marja de Rooij

Heerlijk gegeten, het was wel warm beneden maar dat mocht de pret niet drukken.

85. Carla van Balen

Top restaurant, heel lekker gegeten en vriendelijk personeel. Leuk concept met mix grill. Komen zeker terug als we in de buurt zijn.

86. A. Perini

Zeer lekker gegeten. Bediening was goed en zeer vriendelijk.

87. Tapas. Je krijgt niet exact wat op de kaart staat. Je krijgt iets wat er op lijkt.
    Vriendelijk personeel.

88. Sander

89. Heerlijk gegeten, oplettend en vriendelijk personeel en je zit niet lang te wachten op je gerechten. Genoeg keuze en heerlijke gerechten. Gezellige sfeer, enige Tip sommige tafeltjes mogen wel iets meer uit elkaar je kan nu moeiteloos elkaars gesprekken horen.

90. Snelle en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! We hebben een goede en gezellig tapas avond gehad!

91. We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance 😊
    Zeker voor herhaling vatbaar.

92. Lekker gegeten, leuke bediening.

93. Voor het eerst bij Sol Grill geweest, vriendelijke en goede bediening, goede uitleg en.
    Lekker eten.Beslist een aanrader.

94. Savelkoul

Eten was lekker en vriendelijk personeel.

95. De bediening kwam ietwat onhandig en onervaren over. De prijs van het onbeperkt tapas eten was niet echt mild. Zeker gezien er bij diverse gerechten nog eens een extra bijtelling gold. Echter wat we allemaal te eten kregen was heerlijk.

96. Dave 34 punten

Op buitenterras genoten van de heerlijke tapas. Zeer goede en vriendelijke bediening. Voor ons was dit niet de eerste keer bij Sol en het smaakte al weer naar meer, dus zeker niet de laatste keer. Klein verbeter puntje : parasol op buitenterras (marktplein) zou fijn zijn.

Eén vorige recensie
  97. In één woord verrukkelijk.We hebben onbeperkt tapas gedaan, maar alles was heerlijk! Er is genoeg keuze en het varieert van vlees tot vis tot vegetarisch. De toetjes waren ook erg lekker en de bediening was top!

Eén vorige recensie
  98. Al voor de derde keer hier gegeten : wat hebben we weer genoten wat een aardig personeel en prima kok Gr uit Heemskerk.

99. Opnieuw heerlijk tapas gegeten voor een goede prijs. Leuk, die nieuwe kleine toetjes! Wij komen zeker weer terug!

100. De bediening was fantastisch. Goed advies wat betreft koelste plekje en meeste privacy. Lekkere gevarieerde tapas. Goede timing tussen diverse gangen. Bediening nam de tijd voor advies. Lekkere toetjes.

Volgende pagina