Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Koog verdeeld zijn.

1. Steakhouse De Koog

Zeer lekker eten en goede bediening

2. Mooi ingerichte eetzaal met attent bediening MAAR de maaltijd viel erg tegen: mosterdsoep die nauwelijks naar mosterd proeft, lamsbout geserveerd op een bed van kleine pasta met een paar smakkelozegroenten van de roerbak mix en voor de vegetarier tussen ons de tofu was droog en te lang gebakken. Kortom, enorme teleurstelling en dat voor een relatief hoge prijs. Ze moeten meer attent zijn in de keuken.

3. Veel te lang moeten wachten op zoiets eenvoudigs als een pannenkoek. Nieuwe mensen die het restaurant binnen kwamen werden weggestuurd omdat de keuken onderbezet was. Er waren op dat moment nog geen vier tafels bezet, wat moet dat worden als het echt druk is op Texel. De pannenkoek was uiteindelijk wel erg lekker.

6,7
  4. Na tien jaar Texel voor het eerste kennis gemaakt met Brasserie de Zwaluw. Wat een heerlijk restaurant, super lekker eten, hele fijne attente bediening en een geweldige sfeer. Wij zijn fan.

5. Snelle en vlotte bediening. Eten erg goed. Personeel ook erg vriendelijk

6. Internationaal De Koog

Yvonne

Het is en blijft een pracht van een strandtent, waar wij ook nog een jaren heerlijk gegeten hebben..
    Tot we hier de laatste 2 keer toch aardig teleurgesteld weg komen.
    Waar we altijd een heerlijke tapas schotel gegeten hebben komen we nu niet verder als wat lidle vleeswaren, met een klein stukje brood en 3 verschillende smaakloze stukjes vlees.
    Er wordt flink wat ingeleverd op kwaliteit de laatste tijd... wij gaan een andere strandtent zoeken waar het niet alleen om geld draait maar ook om het leveren van kwaliteit en klantvriendelijkheid!

7. Internationaal De Koog

Het eten smaakte weer heel lekker alleen jammer dat als je een toetje besteld waar je voor moet bijbetalen deze ook maar 1/3 van een normaal toetje is.
    maar ondanks dat komen we zeker weer als we weer op Texel zijn.

8. Internationaal De Koog

Sanne Bakker-Jansen

Super lekker eten. Alleen de verdeling van het personeel is niet handig. Een meisje voor het uithalen en opnemen van de gerechten is te weinig voor de tijd die je hebt om te eten. Terwijl er een meisje staat te vervelen/ gapen om het eten te brengen. Als je er wat van zegt, een snauw krijgen, is niet echt bevordelijk voor een leuke avond. Tegen de sluitingstijd waren de borden ook niet meer mooi opgemaakt, want alles was inmiddels op.
    We hebben dan ook verder niets besteld en meteen af gerekend. Jammer een gemiste kans. Want er hadden nog zeker 2 rondjes aan drankjes en eten besteld kunen worden, maar omdat de serveerster zich aangevallen voelde door het commentaar, bleef ze achter de bar hangen. En de sfeer was gelijk bepaald. Dus uiteindelijk ergens anders een koffie besteld en niet geheel voldaan het restaurant verlaten...

5,1
  9. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten, maar alle hoofd gerechten iets te pittig. Het was er erg koud omdat de buitendeur openstond. Vriendelijk personeel maar drinken werd niet spontaan aangevuld.
    Prijs kwaliteit eten erg goed!

10. Internationaal De Koog

Prima gegeten heerlijke gerechten en een goede bediening.

11. Faizan Naqvi

Hele leuke ervaring.

12. Internationaal De Koog

Lekkere gerechten en veel keuze. Leuke bediening.

13. Internationaal De Koog

Elly Reinunk

We hebben eerst relaxed een paar biertjes gedronken en daarna heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding, prettige bediening. We komen zeker weer terug, een echte aanrader. Dikke pluim.

14. Internationaal De Koog

Lekker eten en genoeg keuze.

15. Anoniem

We hebben er heerlijk gegeten. Goede bediening en locatie. We waren met 7 mensen. Ook konden we warme groenten en salades zoveel bijbestellen als we maar wilden. De borden waren erg professioneel opgediend. Cijfer 9. Super!

16. Zaterdagavond hier gegeten naar aanleiding van een aantrekkelijke kaart. We hadden een half uurtje van tevoren gereserveerd en dat zorgde al voor wat moeilijkheden omdat we niet op de lijst stonden. Er was een tafeltje vrij aan het raam, maar die was al gereserveerd dus we werden aan een tafel midden in het restaurant gezet.

Vooraf hadden we de oesters en carpaccio. De gegratineerde oester was koud en en lag op ijs. Hierdoor kwam de smaak van het gratin niet goed naar voren. Hoofdgerecht lamsschouder en kabeljauwrug. Lamsschouder was erg droog. Jammer gezien de prijzen die worden gevraagd. Toen we weggingen was het tafeltje aan het raam nog steeds niet bezet (lees half 11). Het zou fijn zijn geweest als er om half 10 was gevraagd of we alsnog wilden verhuizen naar het leuke tafeltje. Al met al de bediening en de keuken vielen tegen voor de prijzen die gevraagd worden en de ambiance.

17. Zondagavond met familie (9 personen) gegeten bij de Orangerie. Reservering was om 18.00 uur, vonden we wat vroeg maar het restaurant liep helemaal vol. Vlotte, correct bediening. Lekker (vlot) gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Voordeel voor eten met kinderen is de speelaccommodatie die erbij is, glijbaan, ballenbak en speelhoek, helemaal top! Ongedwongen sfeer. Aanrader met grote(re) groepen.

18. Internationaal De Koog

familie Smit-kouwenberg

Super lekker gegeten, iedere ronde was weer een feestje! Personeel is alert en snel en zeer aardig.

Tijdens all you can eat kon je zo lang blijven als je wilde, deze formule vind ik slim en fijn. Je zit rustiger en voelt je welkom.

Grote aanrader!

19. We hebben heerlijk gegeten bij 'De Kroontjes'. Soort huiskamer met heel veel prullaria/kneuterig gezellig, zeer vriendelijke bediening en veel keuze met gerechten/-tjes. We waren met een groep van 10 mensen en dan is het moeilijk oom voor een ieder iets te vinden....dat is in dit geval zeker gelukt. Aanrader, goed eten tegen een goede prijs!

20. Carla van Damme

Te slecht voor woorden!! En dan nog geld durven vragen voor de sausjes. De sausjes die dienen om de smaak te verdoezelen. Sluiten deze tent!

21. Internationaal De Koog

Weer heerlijk gegeten met mijn vriendinnen. Eten was weer fantastische, de sfeer gezellig, bediening weer top zoals gewoonlijk. Ik weet het wordt saai. Maar het was weer helemaal top, een echt aanrader.

22. J. van den Toorn

Het diner dat wij in het hotel hadden geboekt viel heel erg tegen. Zalmtartaar wat heel erg waterig was (waarschijnlijk uit de vriezer) en kip piri piri waar bijna geen kip aan zat. Geen aanrader!

6,5
  23. Zweers

Fijne restaurant om te eten, keurige en nette bediening, goede service, het was zeer schoon.
    Goede kwaliteit eten, zeer aan te bevelen aan anderen.

24. Pieter Jongkind

We hebben zaterdag met een groep van tien personen gedronken en gegeten bij de Oranjerie. De hele groep was erg tevreden over de bediening en het eten. Het uitserveren van het eten was keurig: allemaal tegelijk onze hap. Het enige minpuntje was dat twee Skumkoppe die bij ons ten onrechte werden geserveerd en weer retour gingen, later toch op de rekening stonden. Helemaal jammer was het dat bij de discussie die ontstond de bediening onze woorden in twijfel trok. Uiteindelijk hebben wij de extra kosten betaald. Niet zo zeer de extra kosten, maar meer het in twijfel brengen van onze woorden, vonden wij vervelend en eigenlijk niet passend. Er bleef een naar smaakje hangen. Jammer.

25. Internationaal De Koog

Goed en goeie kwaliteit. Porties zouden gerust wat kleiner
    mogen.

26. Internationaal De Koog

L ten Hove

Goed gegeten, jammer dat ze € 2,95 extra rekenen voor extra bakje gebakken aardappelen en ook € 2,95 voor een extra bakje sla. Terwijl je met 4 personen uitgebreid eet en ook maar 1 schaal krijgt voor 4 personen.

27. Alexandra Noordhoek

Prima restaurant, heerlijke gerechten, vooral de mixed grill is een aanrader!
    Beste prijs/kwaliteitverhouding van alle restaurants in De Koog. Tijdens onze bezoeken aan Texel eten we altijd bij Vogelhuis Oranjerie!

28. Internationaal De Koog

Sem de Haan

Dit was de tweede en zeker niet de laatste keer. Samen met onze kinderen heel gezellig en lekker gegeten.

29. Ben Kok

Hele aardige bediening en het eten smaakte prima.
    Aanrader dus!

30. Internationaal De Koog

Esther

Leuk concept, vriendelijke bediening, een goede sfeer en voornamelijk lekker eten. Wel duurde het soms lang voordat je het volgende gerechtje kreeg.