ma Gesloten

1623542041 97
1632196378 97

1. B Tijs

2. Devriendt Joan

3. Hier moet je geweest zijn om het heerlijke eten en leuke bediening te ervaren. Echt een aanrader... al het eten is echt vers en mooi bereid en met passie op gediend.

4. Geweldig gegeten en geweldige gastheer en kok.

5. Jenny 44 punten

Wow, wat een geweldig leuk restaurant! Alles klopt; van de amuses tot het toetje en als bonus een enorm gepassioneerde gastheer. De prijs-kwaliteitverhouding is ongekend; zoveel mooie gerechten met amuses & brood voor maar euro 34,50, waar vind je dat nog ?
    De mooie wijn combinaties op advies van de gastheer passen goed bij de gerechten. De zalmtartaar is een genereus voorgerecht met een mooie rooksmaak. De mulfilets & varkens rib eye worden mooi gecombineerd met verse krieltjes, rabarber & heerlijk frisse koolsla. Ook de toetjes (parfait & Zwitserse crème brulee) zijn zalig. Bij de koffie & thee volgen dan nog verscheidene lekkere koekjes, e.d. om het af te maken.
    Een aanrader bij een bezoek aan Texel, wij komen de volgende keer zeker terug.

6. Heerlijk en gezellig gegeten! We komen al heel wat jaren in De Koog maar waren hier nog niet eerder geweest. Gastvrijheid heel gezellig, eten erg lekker, voor ons top!

7. We hebben een super goeie avond gehad. Lekker eten en gezellige sfeer!
    Zeker een aanrader!

8. We komen al enkele jaren in texel en hebben die top restaurantje verleden jaar ontdekt. Het eten is er echt top, verse produkten en van heel goede kwaliteit. Je wordt er liefdevol ontvangen en met de glimlach bedient. Er hangt een gezellig sfeer. Prijs kwaliteit is het erg aan te raden, eten top, wijn top, alles is er super lekker. Wij gaan elk jaar terug.

9. Verwimp Geert

Altijd lekker 😋 eten, top bediening, Super prijs kwaliteit verhouding!

10. Gerrit Koelewijn

Leuke brasserie met een hele persoonlijke bediening. Je voelt je thuis als je hier komt eten.
    We zijn er 2 keer in 1 week geweest.
    Wanneer we terug gaan naar Texel komen we hier zeker terug.

11. 10 augustus 2017
    Vorig jaar voor t eerst, vandaag voor de 3e maal gegeten bij De Zwaluw in De Koog op Texel.
    Deze week eerder in verschillende situaties gesproken over het verschil tussen "klanten" en "gasten".
    Hier voel je je welkom, en word je als gast uitgebreid in de watten gelegd. Het eten is heerlijk, duidelijk met zorg en liefde bereid. De wijn is voortreffelijk! De bediening is vriendelijk met persoonlijke aandacht zonder opdringerig te zijn.
    Ik heb en zal dit restaurant bij een ieder (alleen aardige mensen!) die Texel gaat bezoeken, aanbevelen.

12. Na tien jaar Texel voor het eerste kennis gemaakt met Brasserie de Zwaluw. Wat een heerlijk restaurant, super lekker eten, hele fijne attente bediening en een geweldige sfeer. Wij zijn fan.

13. Hier recent met zijn tweeën gegeten.
    Eigenlijk is alles in voorgaande recensies al wel verteld.
    Echt heerlijk eten met ook overal een duidelijke uitleg bij.
    Misschien een tip.
    De prijzen van de dranken ook bij op de kaart vermelden.

14. Tim en Emmy

De enige reden voor ons om een recensie te schrijven, is omdat iets uitzonderlijk slecht of uitzonderlijk goed bevallen is... het laatste is hier het geval! Spijtig dat wij zo ver weg wonen anders kwamen we over vijf dagen de nieuwe kaart uitproberen.

15. Remcoproef

16. Afgelopen week hier tweemaal een heerlijk drie gangen menu gegeten. Verse producten en op een heerlijke manier bereid. Keuze uit een paar prima wijnen die goed gepresenteerd worden.

Wordt zeer vriendelijk geserveerd, de klant wordt duidelijk in de watten gelegd. Een aanrader!

17. Wat een geweldig restaurant. Ik kan geen enkel minpunt noemen. De bediening, eten, sfeer, alles is perfect. Een plek om naar terug te komen.

18. Wat een heerlijke gezellige ontspannen avond met mooie gerechten en een geweldige service van Sven en Fred. Mannen bedankt. Van het begin tot eind een feestje. Alles goed verzorgd in een rustige en sfeervolle ambiance.

20. Waarom alleen maar tienen, heel simpel, het klopt aan alle kanten, van binnenkomst tot afscheid is een feestje, en wij hebben al heel vaak bij de jongens (zo noemen wij ze) gegeten samen of met onze vrienden en kunnen dus wel uit ervaring spreken, wat die twee samen doen is groots, het is gezellig, brandschoon en mooi ingericht, en heerlijk eten altijd weer, kortom van de bubbels bij binnenkomst tot de koffie met heel veel lekkers aan het einde van de avond is het elke keer weer volop genieten, dus ga heen, reserveer wel want het is er altijd druk, en laat je verrassen, van ons zijn de jongens in elk geval nog lang niet af. Dank Sven en Fred voor de al veel mooie avonden die wij bij jullie tot nu toe hebben gehad, er volgen er nog veel daar kunnen jullie van uit gaan, groet van Ann en Willem.

21. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit/prijsverhouding. Goede gastheer, gezellige ambiance, kok komt ook nog vragen of alles naar wens is geweest. Wij komen hier zeker terug, wij kunnen dit restaurant zeker aanbevelen aan anderen.

22. Heerlijk gegeten, een echte aanrader! Niet te overdadig, geweldig menu en zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

23. Net een bijzondere avond beleefd in brasserie de zwaluw!! Zeer vriendelijke bediening die alle tijd nam voor een prima service en gezellig contact. Ook de chef zelf kwam af en toe buurten en leverde uitstekende gerechten voor een eerlijke prijs. De sfeer in het prettig kleine restaurant was top. We kijken terug op een uitzonderlijk avondje uit en zullen deze plek zeker aanraden aan anderen en zelf ook terugkomen als we weer op Texel zijn.

24. de gezusters van eijk

Jongens, we hebben weer heerlijk gegeten. Een echte aanrader voor mensen die eens echt verwend willen worden, dan is dit het goede adres.
    Voeg er een paar foto's bij.

25. Nelleke ham

We waren dit weekeinde op Texel en wilden lekker gaan eten. Kwamen bij dit restaurant uit en hebben een leuke, gezellige en heerlijke avond gehad.
    Het eten was van prima kwaliteit, werd met flair gepresenteerd en de uitbater geeft er nog eens een leuke schwung aan!
    Een aanrader, ook wanneer je alleen water drinkt!

26. Deze mannen zitten vol liefde voor hun eten en wijnen. Dit is dan ook ruimschoots te proeven op het bord en in het glas. We hebben werkelijk heerlijk gegeten! "Lekker" zou tekort schieten... En dan nog het plezier waarmee alles naar je tafel wordt gebracht, heel fijn.
    Volgende keer op Texel gaan we hier zeker nogmaals heen!

27. Een klein maar gezellig restaurant met een flamboyante ober. We kwamen er eerst niet in wegens niet gereserveerd en dat was dan einde oktober op een donderdag avond. Dus tijdig reserveren is de boodschap. Het wachten wordt beloond. De kaart is beperkt maar de menu's zijn top! Je wordt op een persoonlijke manier bediend. De gerechten volgen elkaar vlot op. Voor ons één van de lekkerste ervaringen op de Waddeneilanden en in verhouding echt niet duur! Als we nog eens op Texel logeren dan komen we hier zeker terug. Een aanrader!

28. Warm en sfeervol restaurant. Regelmatig nieuw 3 gangen menu met voor ieder wat wils. Wij hadden pompoensoep, hertenbiefstuk, lamshaas, huisgemaakt sorbetijs, allemaal super vers en perfect op smaak! Reserveren is een must gezien het beperkte aantal tafeltjes. De gastheren runnen het geheel waardoor geen bediening van onbekwaam personeel. Een echte aanrader, de moeite waard!

29. Gewoon een top zaak service is top. Keuken is super. Een restarant om direct weer heen te gaan

30. Een aanrader om heerlijk een avondje uit eten te gaan, een gastheer die er alles aan doet om je het naar het zin te maken. Heerlijke prosecco en prima drie gangen menu.

Wij hebben in ieder geval al weer geboekt voor als we volgende keer op Texel komen.

Groeten,

familie Koorn

31. We zijn 4 dagen verwend door de beide heren. Het diner was elke dag weer een verrassing. Heel tevreden en we komen nog een keer terug

32. Mooi vernieuwd restaurant. Prachtige ambiance, goede sfeer, prima eten, goede gastheer. Al met al uniek. Komen snel weer.

33. Fam. Kubitza

Super Angebot, für jeden etwas zur Auswahl. Sehr dekorativ zubereitet, frisch und lecker. Das Ambiente überzeugt.

34. Frank 69 punten

Op 15-05 gegeten bij de Zwaluw, nieuwsgierig geworden door de goede recensies. Van alles wat er geschreven wordt is niets gelogen. Wordt fantastisch ontvangen door gastheer die je verder hele avond bij alles "entertaint". Dus verwent bij een TOP-maaltijd zoals je maar zelden ziet in de horeca. Hebben geslaagde avond gehad, met veel vermaak en goed eten tegen normale prijzen. Dus ben je in Texel, ga hier zeker eten. Tip: reserveer vooraf, is niet groot!

35. Fam. Poch

Ein schönes kleines Restaurant! Guter Service, gute Atmosphäre und eine ausgezeichnete Küche. Wir werden auf jeden Fall wieder hierher kommen!

Een mooi klein restaurant! Goede service, goede sfeer en een uitstekende keuken. Wij komen hier zeker terug!

36. Robert Bonneveld+Tillie van Gelderen

Het diner zondag 5 mei jl was een groot avontuur, kwalitatief erg goed, verrassende variatie's
    hadden wij niet in de Koog verwacht daar de meeste restaurants het afdoen met een "toeristen-menu."
    Zeer bedankt voor de heerlijke avond, de bediening, uitleg, het heerlijke menu.
    Wat een geweldige verwennerij....TOP...Grote Klasse. !!
    Graag tot de volgende keer.
    robert en Tillie

37. Vorig weekend en afgelopen weekend zijn we weer fantastisch onthaald en hebben we heerlijk gegeten.
    De voorgerechten, de hoofdgerechten (vlees/vis) en de nagerechten zijn altijd heel gebalanceerd en smaken uitstekend.
    Als we een weekje of tien dagen op Texel zijn proberen we altijd twee maal bij de Zwaluw te eten.
    Meestal ontmoet je ook leuke medegasten en samen met de twee mannen wordt het heel gezellig terwijl je geniet van een goed diner en ook tijdens het natafelen..
    Het geheel vernieuwde interieur mag er zijn, gefeliciteerd !

38. S. Vd Meer

Wij hebben hier fantastisch gegeten, in een top ambiance. Zeer goede service en een fijne gastheer.
    Wij komen hier zeker terug!
    Echt top kwaliteit!

39. Voor het restaurant zijn wij terug gekomen. De sfeer is leuk, amicaal maar niet te erg.
    Wederom heel, heel goed gegeten.

40. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met mijn zus bij De Zwaluw. We hebben genoten van het eten, de bediening en de aandacht. We hebben zelfs nog een rondleiding gekregen door het vernieuwde hotel dat er echt prachtig uitziet! Fred en Sven bedankt voor deze gezellige avond. Jullie zien mij in ieder geval zeker weer terug....
    Mary en Anja

41. Silvia en Paul

Na alle goede recensies besloten we naar De Zwaluw te gaan, en daar hebben we goed aan gedaan!
    De gastheer zelf was er niet vanwege omstandigheden , maar vervangend gastheer/keukenheer Fred nam de honneurs met veel vakmanschap en enthousiasme waar. Het 3 gangen diner smaakte super (heerlijk rabarber bijgerechtje!) en de aanbevolen wijn maakte het helemaal af. Espresso en juttertje toe en wij konden tevreden en voldaan weer huiswaarts

42. Hier ben je echt een avondje uit!! Heerlijk eten, lekkere drankjes en een goeie sfeer. De kaart wisselt regelmatig dus iedere keer weer een verrassing wat de keuzes zijn.
    Prijs - kwaliteit verhouding is heel goed, je betaald absoluut niet te veel voor een smaakvol 3-gangenmenu.
    Sven en Fred zijn 2 echte gastheren!

43. Tijdens onze vakantie een heerlijk 3 gangen-menu gegeten (Kalfsvitello, ossehaas puntjes met knoflook, en kaneel parfait met stoofpeer) met bijbehorende wijnen tegen een verrassend lage prijs. Mede door Sven zijn gastheerschap voelden we ons gelijk thuis in het zeer knusse restaurant. Zeker een aanrader als je op Texel bent.

44. Marcel Hoppenbrouwers

Vriendelijk en hartelijk welkom, knus, huiskamerstijl, restaurant. Attente bediening door de eigenaar.
    Prima kwaliteit met aandacht voor de gasten!

45. Afgelopen weekend heerlijk gegeten in Brasserie de Zwaluw in De Koog. Wij werden verrast met een heerlijke afstemming van smaken. Een najaarsmenu van streekproducten zoals lamspaté geserveerd met heerlijke wijnen.
    De verse groenten garnituur met de heerlijk gebakken aardappeltjes, jonge tuinboontjes en de heerlijke rabarber paste perfect bij zowel het hoofdgerecht met vis als de entrecote met bospaddestoelen. We hebben volop genoten van dit heerlijke eten. Het appelijs met Calvados was een perfecte afsluiter. Alles werd geserveerd met persoonlijk aandacht in combinatie met professionaliteit. Wij vonden dit zeer prettig. De prijs was verrassend laag voor de kwaliteit die geleverd werd. Wij hopen dat dit ook zo blijft, zowel de prijs als de kwaliteit ;-)
    Het is ongelooflijk dat zij dit met z'n tweeën doen!
    Dank voor de fijne avond.
    Jacky en Ferdinand Boland, Utrecht.

46. Verry pleasant small restaurant, my wife and I enjoyed the ambiance, the food, the friendly people a lot. Thanks and untill next time!

47. Helaas konden we maar twee keer genieten van een heerlijk 3-gangenmenu bij de Zwaluw. Zeer persoonlijk, intiem, gezellig, warm en sfeervol zitten genieten van voortreffelijke gerechten. Je proeft en merkt aan alles dat het met liefde wordt bereidt. Chef Fred...Bedankt voor een paar tongstrelende avonden. Natuurlijk willen we Sven niet vergeten en hem danken voor de zeer vakkundige, persoonlijke en vooral gastvrije bediening. Heren..ons verblijf op Texel was mede dankzij jullie een feestje. We komen zeker bij jullie terug en reserveren dan met de kamer ook meteen het Diner...Chapeau.....

48. Marieke van Gemert

Vrijdag 21 september hebben we hier van een heerlijk 3 gangen diner genoten. Vooraf een zalig aperitief, maar ook de prijs/kwaliteit van het eten vonden wij bijzonder goed.
    Aan het einde van de avond mochten we niet naar huis omdat het regende en kregen we een jutter van het huis aan geboden! Toen het weer wat droger werd en de buienradar aangaf dat we tussen 2 buien doorkonden fietsen, liep de gastheer zelfs met een paraplu en handdoek mee naar buiten om onze zadels af te drogen. Echt heel erg attent!

Kortom wij hebben een heerlijke avond gehad en als we weer op Texel zijn zullen we hier zeker nog een keer gaan eten. Een echte aanrader!

49. Top ervaring in dit restaurant gehad.
    De drie gangen zijn perfect op elkaar afgestemd.
    De wijnen zijn smaakvol en passen top bij de gangen.
    De bediening is zeer vriendelijk en getuigt van product kennis.
    De kok weet hoe je dient te werken met verse producten.

50. Het is een klein restaurant met maar een paar tafels en wordt gerund door twee personen die verschrikkelijk veel plezier hebben in het bedienen van hun klanten. Het is niet culinair, maar ik zou het bijna zo willen noemen. Ze hebben een drie gangen menukaart waar je uit kan kiezen. Wij hadden vooraf een gerookt Texels kans, daarna Texelse lamstukjes in cranberry saus en een chocoladetaartje na. Gang voor gang smaakte heerlijk en was perfect bereid, de lam was boterzacht. Het toetje was heerlijk bereid vol met warme, pure chocolade. Dit restaurant is een pareltje op Texel. Een aanrader waar we nog een keer met kinderen terugkomen voor het beloofde kindermenu. Let wel, tijdig reserveren.

51. Wow, wat een smaakbeleving!
    Gastheer Sven en chefkok Fred weten van hun strak maar
    gezellig ingerichte brasserie een sfeer te brengen die uniek is.
    Zij werken en praten vanuit hun hart en dat komt via het bord
    en de smaakpapillen tot uiting.
    Al met al een heerlijk avondje uit onder begeleiding van lekker
    eten en prima wijnen.
    Wij komen beslist weer terug.

Wil, Wim Stoof / Lelystad - 15-09-2012

52. Tonie

53. Hans (Zwitserland)

5 september hier wezen eten.
    Het eten in één woord beschreven: Lekker! De sfeer is klein maar fijn. Tip van Sven (gastheer): is je buik na het hoofdgerecht al vol.....schuif je kontje iets naar voren op je stoel en het dessert past er ook nog in! Hij kan verbaal prachtig mee eten en dan is Nederlands nog niet eens zijn moedertaal! Helaas was er de volgende twee avonden geen plaats meer, anders hadden we meteen weer een tafeltje gereserveerd.

54. Ook deze keer weer een fantastische ervaring bij gastheer Sven en Chefkok Fred, wat zijn deze heren toch goed bezig.
    Zeer vriendelijke en atentte bediening en zowel het voor-, hoofd- en nagerecht complimenten aan de chef!
    Advies: reserveren, om teleurstelling te voorkomen.

55. Zeer goede persoonlijke aandacht door de gastheer Sven, met erg goede wijnadviezen!
    Ontzettend lekker gegeten, prijs/kwaliteit is super.
    Na de eerste keer wilde we graag een tweede keer hier eten tijdens onze vakantie. Ondanks dat de kaart nog niet veranderd was (gebeurt om de drie dagen), heeft de kok voor ons een uitzondering gemaakt en de tweede keer een compleet ander diner gemaakt en ter plekke, toen dit toevallig ter sprake kwam, ons favoriete nagerecht gemaakt!
    Echt alle lof voor dit geweldige restaurantje.

Als je een keer echt lekker wil eten op Texel, voor een goede prijs, dan ben je bij De Zwaluw aan het goede adres!

Groeten Joris en Nicole

56. Fam. Arink

Onze beste uit-eten-ervaring op Texel. Perfect eten, zeer vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar als we weer naar ons favoriete eiland gaan.

57. Het diner was werkelijk sterren waardig, Fred is in onze beleving een zeer goede kok die er erg veel plezier in
    heeft om zijn gasten te verwennen met een uitstekend
    diner. Tevens alle lof voor de bediening, ook zeer gedreven
    en altijd goed lachs, prijs/kwaliteit perfect.

Komen zeker terug

58. Nettes Ambiente, leckeres Essen und super Service. Einfach hingehen, nette Umgebung genießen und sich verwöhnen lassen. Unbedingt rechtzeitig reservieren - klein aber fein.
    Wir hatten den Eindruck echt Willkommen zu sein!

59. Zondag 5 Augstus 2012 voor het eerst bij Brasserie de Zwaluw gaan eten.

De ontvangst was zeer hartelijk. We werden begroet door de gast heer Sven Mayweg die ons zeer leuk en enthousiast te woord stond.

We kregen een leuk tafeltje in de sfeervolle ruimte. Het restaurant is zeer gezellig en huiselijk ingericht waar je je helemaal op je gemak en thuis voelt. De ruimte is qua zitplaatsen wel beperkt dus ALS je hier wilt eten zorg dan dat je ruim van te voren een reservatie maakt want er zijn maar 6 tafels beschikbaar.

De bediening was echt uitstekend en fijn. Alles werd goed uitgelegd en toegelicht en alles werd weer enthousiast en hartelijk gedaan.

Het eten zelf was echt subliem. Je kan kiezen uit 3 verschillende voor gerechten hoofdgerechten nagerechten en deze gerechten wisselen elke 3 dagen. Dus je kan hier meerdere keren als je bvb op vakantie bent eten want het eten wisselt vaak af. De prijs van het eten is echt zeer goed in vergelijking met wat je krijgt want het eten is echt zeer top!

We hebben genoten, het was een hele fijne ervaring en we gaan zeer zeker nog een keer terug komen!

60. Iva

61. Heerlijk gegeten! Super gastheer (hij snapt wat het vak van gastheer is) en een top kok (je proeft dat hij enorm gedreven met zijn vak bezig is)!

Wij komen zeker terug!

62. Het afgelopen weekend hebben wij tot tweemaal aan toe mogen genieten van het heerlijke eten in brasserie de Zwaluw.

Het grote geluk dat wij ook nog eens hadden is dat de kaart (die om de drie dagen wordt veranderd) precies op onze 2e dag werd veranderd.

Het drie gangen keuze menu waar de gast per gang kan kiezen uit minimaal 3 mogelijkheden is gevarieerd genoeg, zodat er voor iedereen wel iets op de kaart staat wat men aanspreekt. Alhoewel ik moet vermelden dat ik met alle liefde en plezier alle gerechten op beide kaarten die we gezien hebben, met veel smaak zou hebben gegeten.

Chef Fred is een ware meester en krijgt het voor elkaar om van gerechten die eenvoudig lijken op de menukaart een ware smaaksensatie te creeeren voor de gast.
    Eerlijke smaken, respect voor de ingredienten waar de chef gebruik van maakt en liefde voor het vak, vormden keer op keer weer een stuk kunst wat met veel smaak wordt opgegeten.

Ook de bediening is fantastisch en gastheer Sven doet zijn uiterste best om de gast zich echt gast te laten voelen.

Verleden jaar waren wij al gelukkige gasten van het hotel dat deze twee heren runnen, sinds afgelopen weekend zijn wij tevens fans geworden van dit fantastische restaurant en zullen spoedig weer terug keren om wederom van deze belevenis te mogen genieten.

63. Fam. Meijer

Wat een leuk Restaurant(je) en wat kun je daar lekker eten in een ontspannen sfeer (mede door de beide gastheren Fred en Sven).
    Ga zo door, super; komen vast terug om lekker te smullen en door jullie te laten verwennen !

64. Na alle goede recensies gelezen te hebben, besloten hier te gaan eten. Was erg lekker en gezellig. Zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit is echt geweldig!

65. Fam. Den Hollander

Een geweldig weekend bij "De Zwaluw" gehad met de broer/neef toer. Heerlijk gegeten, super sfeer, perfecte service. Met een hartelijke dank aan Fred en Sven. Tot de volgende keer.

66. Janny Nijhof

We hebben een hele leuke avond gehad met heerlijke gerechten. Met Sven is het echt lachen!

67. Na aanleiding van de goede recensies hier een avond gegeten. Het was in 1 woord heerlijk! Zowel het eten, inrichting, gastheer, prosecco waren subliem. Volgend jaar komen we weer eten!
    Sandra & Eugene

68. Kees en Carin

Meesterkok Fred en super gastheer Sven zorgen ervoor dat u een onvergetelijke avond hebt, fantastisch eten in een warme huiselijke sfeer. Echt een aanrader. wij verheugen ons nu al weer op ons volgende bezoek.

69. ingrid

70. Marcel Henkelman

Het Pinksterweekend verbleven wij met twaalf personen van vrijdag t/m maandag in hotel "De Zwaluw".
    Ik spreek niet alleen namens mijzelf als ik die 4 dagen als een grandioos succes bestempel!
    De gastvrijheid die ons door onze gastheren Sven en Fred werd aangeboden, de service en de culinaire kennis en kwaliteiten van "meester"-kok Fred waren voor onze groep aanleiding om ons verblijf in De Zwaluw met een dikke negen te honoreren.
    Niet alleen de diners waren een dagelijks hoogtepunt wat ons betreft, maar ook het gevarieerde ontbijt moet worden vermeld.
    Behalve alle hierboven vermelde lofzang ook nog eens een goede kwaliteit-prijs-verhouding! Super!
    Fred en Sven, nogmaals bedankt en succes bij jullie verbouwing.

Marcel Henkelman,
    29-05-2012

71. Sabine 161 punten

Deze Brasserie hoort bij het gelijknamige hotel. Elke 3 dagen is er een keuzemenu met 3 voor/hoofd/nagerechten. Het is een klein, knus restaurant met een geweldig vriendelijke gastheer. Hij maakt graag een praatje en werkt efficient, het ontbreekt je aan niets.
    De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken heerlijk. Het zijn verse gerechten met verse ingredienten. De kok kwam soms zelf de gerechten opdienen en maakte dan ook een praatje. Ik begrijp wel waarom dit restaurant zo populair is en snel volzit!

72. Super gezellig huiselijk restaurant.
    Fantastische goede bediening. En meer als voortreffelijke keuken.
    De gastheren Fred en Swen bezorgen je een fantastische culinaire avond.
    Al met al een super avond.
    Echt een aanrader.

73. Zeer goed eten en waar voor je geld! Om de 3 dagen wordt de menu kaart veranderd dus mocht je hier een week zitten zoals wij kan je elke dag wat anders eten! De bediening is fantastisch en niks op aan te merken! Het restaurant geeft een warm en huislijk gevoel!! Al met al super gegeten voor een mooi prijsje!!!!

74. Echt een super leuk restaurant(je) met heerlijk eten. Er is hier echt een huiskamersfeertje met een fantastische bediening/kok.

75. Een culinaire verrassing van sterrenniveau in een heel persoonlijke huiskamersfeer met bijzonder aardige en persoonlijke gastheren die ons met plezier en passie echt een topavond hebben bezorgd.
    Reserveer want het is echt maar een "huiskamer"!

76. Ben en Paula Kloosterman

Een geweldige maaltijd gekregen van culinaire kwaliteit en vriendelijke bediening
    Zeker de moeite waard voor wéér een volgende keer

Bedankt Fred en Sven

77. Wij komen hier zakelijk, echter 'simpel' eten is niet mogelijk in de positieve zin van het woord! Culinair zeer hoogstaand.
    Elke keer weer super om hier te zijn! Zeer gastvrije en gedreven gastheren, altijd met een glimlach en grapje...

78. Luc en Christel

Via deze site dit gezellige restaurantje gevonden. Na de eerste avond, direct een volgende avond gereserveerd. Wat een heerlijkheid; voortreffelijke prosecco als aperitiefje, overheerlijke gerechten met bijpassende wijntjes, een warme en zeer gezellige sfeer met fantastische gastheren. Kortom....voor ons een cullinair hoogstandje!! Ook prijstechnisch niets op aan te merken. Wij hebben enorm genoten! De volgende keer als we op Texel zijn, komen we zeker terug!

79. Op aanraden van vrienden hier gaan eten en ze hebben niks teveel gezegd. Erg leuke sfeer en ambiance. Daarbij lekkere gerechten en voor ieder wat wils. Ook de rose prosecco is iedereen aan te raden!

80. Fam. Ros

Wat een geweldige avond hebben wij hier gehad.(31 maart 2012) Sven is een prima gastheer en weet een sfeer te scheppen waarbij je je echt "thuis" voelt. Het eten was erg lekker en ook de Italiaanse rose prosecco was prima. Compliment voor jullie twee dat je dit zo weet te bereiken. Bedankt en wie weet tot ziens.
    Jasper,Marjo,Niels en Rachella.

81. herman en ingrid

Fantastisch weekend gehad in Hotel de Zwaluw, wat hebben wij genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid !
    Nogmaals bedankt en we komen zeker terug !!!
    Herman en Ingrid

82. Werkelijk vakmanschap. Zowel gastheer als kok waren zeer vakkkundig en uitermate vriendelijk. Via email aangekondigd dat wij wat te vieren hadden en hier werd bijzonder goed op ingespeeld met 2 prosecco van het huis, extra kaarsen en bloemen.
    De gerechten waren van hoge kwaliteit. Met name de voor- en nagerechten. Bovendien waren de porties riant te noemen.
    De gastheer was deze avond de uitblinker; wij kregen de kans om meerdere dingen te proeven en te vragen.
    Al met al zelden zo'n mooie dineravond beleefd. Het wederbezoek kan ons niet snel genoeg voorkomen.
    NB. de prijs voor zo een mooie avond, valt erg mee.
    Een klein verbeterpunt: de muziek mag wel iets harder, gezien het compacte formaat van het restaurant.

83. Patricia & Niels

Het eerste restaurant dat van ons een tien verdient! Heerlijk gegeten, meesterlijke wijntjes, warme sfeer en perfecte gastheren! Compleet voorzien van 3 gangen diner, aperitief , wijn, Juttertjes voor 50.- euro pp. Dus ook prijstechnisch een goed restaurant. Wij hebben ontzettend genoten! In oktober komen we graag weer terug.

84. Diana

85. sonja dijkstra

Woorden zeggen niet genoeg. Het was perfekt, bediening top, eten top, gewoon een topavond gehad. En ook het afrekenen was top. Komen hier zeker nog eens terug. Bedankt

86. Tom & Dianne

Een weekendje Texel via internet 'blind' geboekt. Bleek een schot in de roos! Hospitality samen met passie voor koken vormen het ingrediënt voor fantastische dagen in 'de Zwaluw'.
    Fred en Sven bedankt voor deze culinaire en warme ervaring op een koud en mistig Texel.

87. We kregen dit cadeau van onze kids. We hebben ontzettend genoten van het heerlijke eten en de hartelijke bediening. Een top avond en een aanrader.

88. Brigitte en Igno

Wat een verrassing! Via internet dit restaurant gevonden en gereserveerd. Het overtrof echt alle verwachtingen , het eten was voortreffelijk! We voelden ons als gasten bijzonder welkom en werden gigantisch in de watten gelegd. Kortom er zit niks anders op dan vaker naar Texel te gaan om dit nog eens mee te maken.

89. Bas en Chrisja

Heerlijk gegeten in dit kleine, sfeervolle restaurant. Geweldige bediening en smaakvolle gerechten welke bereidt worden met liefde en passie. Het restaurant is kleinschalig waardoor men als gast heerlijk in de watten wordt gelegd.
    Goed eten voor weinig geld, heerlijke wijnen passend bij de gerechten.
    Een aanrader!!!

90. We waren op zoek naar een restaurantje in de Koog.
    Uitgekomen bij de Zwaluw. Erg genoten van het eten en het fantastische gastheerschap. Genieten! Super combinatie van keuken en bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!

91. Een voortreffelijk restaurant met een zeer goede keuken en service een echte aanrader als je op Texel bent voor een zeer goede prijs heb je een 3 gangen menu.

Fred en Sven ga zo door jullie zijn geweldige mannen.

92. Van Der Zee

Heerlijk drie gangen menu gegeten, de keuze uit de drie menu's was erg lastig want alles zag er even goed uit!

De wijze van ontvangst en de persoonlijke benadering zorgen voor een onvergetelijke avond, zeker tot snel!

93. Wat is het elk jaar weer een feest om te gast te zijn bij Fred & Sven.

Voortreffelijk eten, heerlijke wijnen, leuke spontane bediening en een prettige ambiance.

94. Een heerlijk restaurant met een fijne en goede service! Een aanrader en waar voor je geld. Begin hier dan ook zeker met een prosecco of een goed glas wijn in de tuin...

95. Conny en petra

Dit is genieten! Een 10 door de prima keuken en bediening en natuurlijk het prima eten! Zeker terug komen.

96. Wim 5 punten

Goed lamsvlees. Lekkere prosecco. Ik eet hier elk jaar als ik op vakantie ben in Texel en het is supergoed.

Gezellig gemoedelijk kleine kaart maar super smaak.

97. Bart 10 punten

Vanavond perfect gegeten. Het driegangenmenu was erg goed. Vooral de lamsgerechten zijn aan te bevelen. Voor onze dochter van 3 werd ter plekke een nagerecht samengesteld naar haar smaak. Perfect.

98. Vanavond, vanwege de goede recensie op internet, gegeten bij de Zwaluw. We zijn best wel iets gewend, nationaal en internationaal, maar dit slaat alles. Wat een geweldig restaurant! Perfecte kwaliteit en hun driegangnemenu is, vooral vanwege de visgerechten perfect. Maar ook de geweldige persoonlijke bediening. Een aanrader en een 10+ wat ons betreft. Ook de prijs is uitermate bescheiden vergeleken met de kwaliteit van het eten.

Volgende pagina