Hatim Snacks in De Koog

1485619293 26
1552096739 33
1713541964 32

1. Johnny hagen

Super slecht gegeten. We hadden de visschotel besteld, 4 soorten vis, gort droog en ontzettend zout. Vis was gefrituurd en hierna op de grill, hele bijzondere bereidingswijze! Bestelde rijst was niet te eten, ook veel te zout.

Het enige wat nog redelijk was, was de fles witte wijn. Ga hier niet heen, zonde van je geld en voorkomt een boel ergernis.

2. Carla van Damme

Te slecht voor woorden!! En dan nog geld durven vragen voor de sausjes. De sausjes die dienen om de smaak te verdoezelen. Sluiten deze tent!

3. Stoffer en Koridon

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Hond vriendelijk.

4. Super slecht eten kregen iets anders dan besteld en was niet lekker!

5. Stok brood, duidelijk bij de Lidl vandaan. Bestel je een biertje, krijg je een grote glas bier uit een blik (ook bij de Lidl vandaan), Texel bier?? Ik durf te zeggen dat het geen Texel bier is, personeel praat bijna geen Nederlands. Scholfilet besteld, nou het is duidelijk pangafilet. Kort om nooit in mijn leven zo'n slordige en vieze tent gezien. Geen aanrader, niet heen gaan.

1,1
  6. Fam. Van ek

Van de buitenkant gaf dit restaurant ons een goed gevoel. Toen we de bediening zagen hadden we al zoiets van nee toch? Verschillende kleding, spijkerbroek, t-shirt en gympen. Lompe behandeling in woord en bediening. Eten erg flauw en zonder smaak, friet leek opgewarmd en niet eens groenten erbij. Als toetje hadden we ijs, dit hebben we niet opgegeten, was erg vies.

7. Saskia en Kees

Afrader! Vanaf de buitenkant zit dit reataurant er best degelijk uit. Echter, neem plaats en de grote reeks aan teleurstellingen begint.. De menukaart zit vol met schrijnende spelfouten en ziet er weinig professioneel uit. Is te vergeven, we zit er immers om lekker te tafelen. Nou, vergeet het maar. Als voorgerecht kun je slechts kiezen uit stokbrood (of zoals de menukaart vermeld: 'stookbrood') met kruidenboter en enkele soepen. Terwijl wij nog bezig waren met ons voorgerecht werd het hoofdgerecht al geserveerd. De met vet doordrenkte frieten werden heel charmant geserveerd in een hoop op een boterhambordje, het vlees was taai en de verschillende vleessoorten waren qua smaak niet te onderscheiden. De vis was gortdroog en kapot gefrituurd, geen vissaus of niets.. Bij de friet werd geen mayo geserveerd. Uberhaupt niets.. Het eten was volstrekt smakeloos, het personeel is volstrekt onherkenbaar doordat ze normale, zelfs slordige kleding dragen. Dranken en gerechten werden geregeld bij de verkeerde tafel aangeboden. Dit restaurant is zeldzaam slecht..!

8. Vandaag gegeten bij dit restaurant, veel zaken zoals eerder door voorgangers besproken zag ik terug.

O.a. Vieze plakkerige tafels. Personeel wat zeker vriendelijk is maar er ook ietwat onprofessioneel uitziet.
    Agressie of iets van dien aard heb ik niet ervaren.

Verder was het eten in verhouding met de prijs. Niet hoogstaand maar lekker gegrild!

De pizza's waren ook goed en zeker niet slap. Hoe te bepalen of het lam uit Texel kwam is mij niet duidelijk, maar het smaakte goed.

Het is een mix van Argentijns, Italiaans en tja misschien Turks.
    Pinautomaat deed het ook niet.

Wij waren vrij vroeg, toen ik af wilde rekenen had het personeel het erg druk.

Misschien komt dat de kwaliteit niet ten goede.

9. Lijkt in eerste instantie leuke eettent maar helaas schijn bedriegd. Soep zonder ballen. Eten geserveerd op een koud bord wat voor je neergesmeten wordt. Bediening somber en onpersoonlijk ,er kan geen lachje af. Mixed grill vlees was lauw en taai. We hebben er maar geen toetje meer besteld.

Al met al een teleurstellend etentje.

1,1
  10. Schandalig slecht, ga hier niet eten.

11. Ondanks veel negatieve reacties toch wezen eten bij Hatim. Kijk op de keuken. Schnitzel besteld, werd vers bereid. Ook de scholfilet werd netjes op een schone snijplank voorbereid. De Argentijnse vleesmix was keurig op bestelling raw en medium gegrild. Patatjes prima op bordjes en krokant. Volgens ons vieren heerlijk! Gewoon goed eten voor een redelijke prijs.

12. Gisteren wezen eten bij Hatim. Het voorgerecht bestond uit 2 afbakbroodjes van de jumbo, ietwat krokant en zwartgeblakerd, vergezeld van kruidenboter die duidelijk al een uurtje of wat uit de koelkast stond. Daarna kwam het hoofdgerecht. De biefstuk was taai, doorbakken en niet medium zoals gevraagd. Zelf had ik een shoarmashotel waarbij het vlees oud en taai aandeed en was gedrenkt in een indefinieerbaar sausje. Op een apart bordje kwamen wat frietjes die te kort en te koud waren gebakken. Slap, vet en onsmakelijk. Het nagrecht hebben we maar laten zitten.

We hadden een plekje achterin de zaak, met uitzicht op de toiletten. De toiletten die ook waarneembaar zijn voor een blinde vanwege de pentrante geur die er vandaan kwam.

2,4
  13. Ben Engelen

We waren met z'n vieren en bestelden de aanbieding: kibbeling met patat en salade. Het waren hele kleine porties. Weinig vis en veel korstjes. Salade stelde niets voor. Zeker geen aanrader. Was ook niet duur maar een cafetaria doet het zeker beter. Ook bij het bestellen van de drankjes werd een fout gemaakt.

3,6
  14. meulhuis

Erg slecht. Ober die geen Nederlands spreekt. Ook geen Duits maar vooral slecht Engels. Eten aangebrand en de patat koud. Mayonaise was geen mayonaise maar fritessaus. Nooit meer naartoe, bah.

1,9
  15. Petrovic

Vreselijk slecht eten. Vies bestek. Glas met lipstick.

2,6
  16. Ga hier nooit heen te eten! Van buiten ziet het er nog zo gezellig uit, maar niks is wat het lijkt. Wij dachten, we gaan even een lekker hapje eten. Toen wij binnen kwamen werden we bedolven onder een hevig en penetrante stank. Wij zijn gaan zitten en al snel kwam de ober bij ons met de menukaart en om wat drinken. Naast ons zaten ook mensen. Wij hadden later besteld dan hun, maar kregen ons eten helaas al 2 min later. Hier heb ik nog steeds spijt van. Bij het ruiken van hun eten, had ik al uit het restaurant moeten lopen... wat een stank!!

Zelf hadden we pizza's besteld. Deze bodems waren flauw en droog van smaak en nog deels rauw. Het vlees had een vieze nasmaak alsof het al maanden over datum was. Bij iedere hap die ik at, was ik bang een voedsel vergiftiging op te lopen. Dit heb ik verder ook niet geheel opgegeten.

Wij hebben helaas niet eerst de recensies van dit restaurant gelezen, maar ik hoop oprecht dat jullie dat wel gaan doen. Het eten bij Hatim is slecht voor het menselijk gestel en het is tevens slecht voor je beurs. Geld uitgeven aan dit eten doet me nog pijn! Mensen echte waar... ga hier niet heen om te eten!!

17. Labradoedel

Hier serveren ze super droge pizza's! Een echte no go!

18. Gisteren hier gegeten, wat een vreselijk vies eten, bediening is nog vreselijker. Zelden zo'n slecht restaurant meegemaakt. Hadden we maar gewoon doorgelopen, dit moet eigenlijk niet kunnen in Nederland, VWA ga hier eens kijken.

19. Zeer slecht! Afrader.

De menukaart klopt van geen kant, buiten op de borden staan aantrekkelijke prijzen van pizza's voor € 6.50 en dag menu's voor € 9.95, maar in het boek staan veel duurdere prijzen. Als je naar de menuprijzen op de borden vraagt, krijg je een vaag antwoord dat je het mondeling moet onder handelen.

De patat was nog rauw, daarover geklaagd bij de bediening, die zei "Had je het maar eerder op moeten eten, nu is het uitgedroogd door de zon." Eén van ons had het menu onbeperkt spareribs genomen van € 18,95, lustte de patat er bij niet dus honger. Bij de 3de portie kreeg hij van de ober te horen dat hij zijn spareribs niet mocht delen met de kinderen, een valse beschuldiging. De kids hadden namelijk zelf een kindermenu spareribs gehad.

Het personeel is er vreselijk op gericht om nieuwe klanten zo snel mogelijk een bord eten aan te smeren. Je zit nog niet of de menukaart en het bestek ligt er al, je hebt het gevoel, nu kan ik niet meer weigeren.

Het bier was niet in te nemen, een zure smaak. Wc was te goor om er heen te gaan. Het voelt als een dreigend sfeertje, beetje maffia achtig. Een echte domper van een mooie dag Texel.

20. We hebben nog nooit in een tent gezeten als deze, personeel is gewoon onbeschoft, pizza's worden op tafel gegooid ''zoek het maar uit elke pizza is hetzelfde'' werd ons verteld.
    Vervolgens blijft een personeelslid de hele tijd zeuren en opscheppen over hoe goed het eten wel niet is. Doe jezelf een plezier en ga lekker ergens anders eten.

1,5
  21. Heerlijk gegeten, alleen jammer dat de gastheer alleen was in een overvol restaurant... een gast dacht dat hij pizza shoarma besteld had maar had een pizza salami besteld maar de gastheer bracht voor deze gast nog een bord shoarma zonder dit in rekening te brengen! Een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houd!

22. Lekker eten!! Leuke sfeer en decoratie. Bediening vrolijk, je wordt gewoon vrolijk van dit restaurant. Ik hou het kort: Hele erge aanrader!!

23. We dachten lekker pizza eten! Kwamen langs Hatim. Van buiten zag het er erg gezellig uit. Toen we binnen kwamen kwam er een penetrante geur ons tegemoet. Een mix van bejaardehuizen en openbare toilet. We werden vriendelijk verzocht om te gaan zitten. We zaten naast een TV. Wat erg afleidde. We kregen de kaart en hebben wat drinken besteld. Toen ze bij ons terug kwamen om onze bestelling op te nemen vroegen ze om de nummers ipv de namen van de pizza's. De pizza's waren er erg snel. Maar de bodem was erg zacht en niet gaar. En de korst erg droog. Een pizza bij je Jumbo was lekkerder! In het toilet hing geen normale toiletrol en er was 1 grote handoek om je handen af te drogen. Nadat we de pizza op hadden vroegen ze of we nog wat wilde drinken van het huis. We hebben bedankt en vroegen om de rekening. Toen ik zei dat ik wilde pinnen werd me verteld dat ze geen pin hadden. Dus moest ik verderop gaan pinnen. Al met al dus geen aanrader!

2,8
  24. Good atmosphere in the centre of de koog quick cheerful service. Large food portions. Free wifi access - 5min walk from the beach and car parks. Well worth a visit for a relaxed evening

25. Sander Berentsen

De menukaart staat vol met taalfouten. Serveerders komen aan de tafel met gesloten armen en spreken je aan met je. Maar het eten is erg lekker. Al helemaal voor de prijzen die ze ervoor vragen.

26. Jasper Potkamp

Ik ben hier een week op vakantie geweest met 8 vrienden en heb daarvan vier dagen hier gegeten. Ik kan oprecht zeggen dat het een aanrader is. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend. Kortom; leuke plek in het dorp waar je heerlijk kunt eten

27. Slecht restaurant, we wilden pizzá bestellen voor 5,50 maar toen we gingen zitten zij een man dat dit voor half zeven was, zou onderaan staan volgens hem.
    De bediening was slecht omdat een man zijn kauwgom ordinair aan het herkauwen was. Dit restaurant zou ook Italiaans zijn maar dit kwam niet terecht in de bediening we werden bediend door een zeer donkere Indiase man.
    Toen we verder de keuken in keken bleek dat 2 van de 3 afzuigkappen weg waren gehaald en de muur in de keuken was gewoon helemaal geel aangeslagen.
    Verder was de bediening slecht omat we moesten uitreiken voor ons eten terwijl het hoort te zijn dat ze dit zelf neerzeten.
    Er was 1 vrouw die mij toch meer aansprak, de rest is niks waard.
    Geen aanrader dus!!

1,4
  28. Jaimy en Jason

Mijn vriend en ik waren 's avonds opzoek naar een lekker restaurantje, wij kwamen bij Hatim uit omdat de pizza's lekker goedkoop waren. Wij werden hartelijk ontvangen door een aardige serveerster. De sfeer in het restaurant was goed, en wij hebben hier pizza tonijn en pizza capricosa gegeten en het smaakte ons lekker. Niet de beste pizza die wij hebben gegeten maar het was goed. Op het eind bleven wij nog even gezellig zitten en kregen wij een kopje koffie van het huis. De mensen die hier werken zijn erg aardig.

29. Rinske en Carlijn

Nietsvermoedend en met een nog optimaal humeur liepen we langs deze schimmige steak- en pizzatent. We betraden het terras en kozen een plezant plekje uit, in de schaduw.

Al snel kwam er een vriendelijke ober op ons af. Door zijn gebrekkige Nederlands nam hij aan dat ik tomatensoep wilde drinken. Gelukkig konden we dit fiasco nog net voorkomen. De conversatie ging als volgt:' tomatensap graag.' Tomatensoep? ' Nee tomatensap, appelsap? ' doe dan maar jui'dorange'.

Vervolgens bestelde we twee pizza's en een mandje brood met kruidenboter vooraf. Het duurde zo lang, dat het me niet zou verbazen als het graan nog gemalen moest worden. Toen de broodjes na 3 kwartier op tafel verschenen bleek het tegendeel echter waar te zijn. Het leek alsof de broodjes al meerdere malen verteert waren. Ook de kruidenboter was niet te eten. Op zo'n moment denk je dat het niet erger kan maar toen arriveerden de pizza of tenminste dat moest het voorstellen. Het was een vierkant plat aangekoekt verbrand ding. De bodem was droog en het smaakte naar karton met een laagje aangekoekte tomatenpuree en harige ham. Oftewel het was ronduit ranzig. Een stuk piepschuim had ons nog beter gesmaakt.

En wij waren niet de enige wiens eten vergald was. Maar in opspraak komen had geen zin, behalve als je afgesnauwd wil worden door de arrogante serveerster, zoals dit bij het stel naast ons gebeurde.

Conclusie: wat een waardeloze tent, waar rob de geus snel een bezoekje aan moet brengen. Sla deze tent dus over.

30. Kevin & Daan

Werkelijk vreselijk, zo erg dat dit soort 'restaurants' zich zomaar tussen onze samenleving mogen voegen! We zijn naar binnengelokt met een actie '€5,50 voor elke pizza'. Je verwacht dat men niet veel kan verpesten aan een pizza, toch? Ik zal even kort en bondig proberen op te sommen wat er allemaal mis ging:

- Gebrekkig Nederlands sprekende mensen in onhygiënische kleding (geen bedrijfskleding, maar Armani t-shirt)
    - Het niet onthouden van onze aangepaste order, terwijl we dit toch duidelijk twee keer samen met de meest ongepassioneerde ober hebben doorgenomen. Daar waar wij hadden gevraagd om expliciet de paprika weg te laten, kregen we keurig groene, rode en gele paprika en niet zo'n beetje ook.
    - Er werd ons verteld dat het echt Texels lamsvlees was op de pizza, dit was niet correct.
    - Slechte kwaliteit van pizzabodem en ingrediënten
    - Pizzabodem was zacht en veel te dun, daarnaast zat er ook geen korst aan de pizza
    - Stokbroodjes vooraf van de minste kwaliteit. Als een broodje even buiten de oven heeft gelegen dan wordt een kantje wat minder vers, logisch. Snijd dit harde stukje brood dan op zijn minst weg!

Ik vond het verder wel relaxed dat ze snel waren met de rekening, zo konden we ook snel weg. Op de vraag of alles smaakte hebben we rustig ja geknikt, dit ook omdat je je al een beetje bedreigd voelt door het soort mensen dat daar rond liepen. Verder ook helemaal geen behoefte meer om überhaupt in gesprek te gaan met die amateurs. Een bezoek raad ik u niet aan, een grondige inspectie raad ik echter wel aan. Laten onze recensies er aub voor zorgen dat de tent kan opdoeken.

Een voor allen, allen voor een!

Hatim, serieus man, dit was echt triest gewoon..

31. Het zag er van buiten al niet best uit maar wat er op het bord kwam was nog veel erger. Vies vlees, slappe friet, drinken van de Aldi. Dit is een restaurant wat niet zou misstaan in een foute badplaats in Spanje. Kost niet veel maar dan heb je ook niet veel.

32. Hill 170 punten

Als ik de recensies lees van eet.nu waren wij niet naar binnen gestapt. Wij hebben er heerlijk gegeten, mix vis en mijn partner een pizza. Kan niet anders zeggen dan; het was prima!!
    Met een fles wijn + nagerecht was het niet meer dan 65€.

Misschien hebben wij de ommekeer meegemaakt!

33. MIxed grill met lamskoteletjes, kip en spare ribs. De lamskoteletjes waren volgens mij van een aan ouderdom overleden ram, taai, niet van het botje af te krijgen. De kip smaakte aangebrand, kwam van de grill maar een uur later had ik de smaak van de zwartgeblakerde kip nog in m'n mond. De spare ribs waren smakeloos. Mijn vrouw had shoarma , dit komt rechtstreeks uit de supermarkt. De bediening vroeg of alles goed was, ik antwoordde negatief en werd bedankt met een duim omhoog. Hij kon er niets aan doen, sprak zeer beperkt Nederlands en snapte er allemaal niets van.

34. Ga hier niet naartoe!! bah bah bah
    Shoarma kwam gewoon uit een supermarkt en was voorzien van extra zout en 5 kilo vet volgens mij, want de normaal toch al niet zo speciale supermarkt shoarma was nu echt helemaal niet meer te eten! Pizza was vet en smakeloos. Kroket zag er dood uit, o.a. wat grauw van kleur
    Jammer...

1,5
  35. Het horeca bedrijf bevindt zich midden in het uitgaansgedeelte van De Koog.

Als voorgerecht hadden wij soep. Deze was erg zout. Nadat de ober die onze tafel afhaalde vroeg of deze had gesmaakt, gaven wij aan dat de soep heel erg zout was. De ober gaf als antwoord dat je dan meer drinkt… jammer dus.

De MIX GRILL: drie stukken vlees die vet waren. De entrecote was erg taai met zenen erin. Beetje rauwkost in de vorm van sla en een stukje komkommer. Friet was goed welke er bij werd geserveerd. De friet die men er later bij kwam brengen als extra was niet gaar en slap. Sausjes bij de mixed grill zijn niet inclusief. Je moet er zelf om vragen en ieder sausje wordt extra op de rekening gezet.

De bediening: Er waren drie verschillende bedienden: •Een van de bedienden was een man welke redelijk met de klanten sprak. De andere twee waren twee dames waar van er een je niet eens aan keek. Deze dame was alleen maar bezig met concentratie op het dienblad zodat ze dit recht hield. De andere dame in de bediening sprak niet eens Nederlands maar was wel vriendelijk.

De binnenkant van de zaak was niet erg gezellig. Het leek een beetje op een opgewaardeerde shoarmatent. Dit werd later door een andere horecaondernemer op Texel min of meer bevestigd. In de Koog zijn er genoeg andere eetgelegenheden om gezellig en goed te kunnen eten. Hatim viel helaas een beetje tegen. De prijs was daarintegen lager dan bij de andere eetgelegenheden. Voor was dit in ieder geval het eerste en ook meteen het laatste bezoek.

Oja het bier kwam uit de fles welke zelfs bijna aan de off. datum was !!

1,5
  36. Laat ik beginnen met: Hier niet heen gaan!

Zijn hier na een gezellige dag op Texel gaan eten. Hadden ons erg verheugd op lekker eten, en de reklame borden buiten trokken ons aan om hier hier naar binnen te gaan.

We hadden eerst drinken besteld. Personeel spreekt geen Nederlands en wist niet eens wat cassis was. In al het bestelde drinken zat geen prik meer en uiteindelijk was de cassis aanmaak limonade. Door dit voorval gingen we eens wat reviews opzoeken over dit restaurant en dat beloofde al weinig goeds.

Helaas hadden we al het eten besteld en wachten het maar af. Toen we ons eten kregen, kwamen helaas alle slechte reviews die we hadden gelezen uit. Karton is nog beter dan de spare-ribs die we kregen, en de biefstuk was niet op te kauwen. We hebben ons eten terug gestuurd, en zijn naar een snackbar gegaan om daar alsnog wat te kunnen eten.

We vinden het erg jammer dat een restaurant als dit nog steeds klanten ontvangt en deze rotzooi durft te serveren. Wij willen graag iedereen afraden om hier te gaan eten!!

37. Zelfs de pizza's waren smakeloos en de bediening sprak geen Nederlanfs.. drama! Een absolute AFRADER!!

38. Wat een drama hier.

Hatim visschotel. alle soorten vis smaken hetzelfde. De volgende dag had ik nog de smaak van levertraan in mijn mond. De enige 2 stukken echte vis waren kurkdroog. De overige stukken waren gepaneerde stukken die waarschijnlijk al 2 jaar in de vriezer hadden gelegen.

Het vlees zat tegen aangebrand aan en had een vreemde smaak.

Enige positieve was het goede bier.

Vermijd deze tent.

1,7
  39. Wij waren op zoek naar een simpel, maar lekker hapje om te eten op Texel. Puur toevallig liepen we bij deze tent binnen en daar begon de ellende: plakkende menukaarten. Aangezien we ze toch nog het voordeel van de twijfel gunden hebben we toch maar besteld. De bediening is op zijn zachtst gezegd langzaam, maar de echte ellende begon pas toen het eten geserveerd werd. De keuken had zich vergist in 2 van de gerechten, maar de bediening beweerde doodleuk dat wij andere gerechten hadden besteld en dat zij geen fout hadden gemaakt en deden dit op manier die ik nog nooit eerder had meegemaakt in een restaurant. Uiteindelijk hebben 2 van onze tafelgenoten het eten een kwartier later gekregen.

Over dit alles is uiteraard heen te stappen, maar het eten dat hier geserveerd wordt kan écht niet door de beugel! Met mijn 9 jaar ervaring als sous-chef kan ik echt wel proeven of iets goed of niet is, maar het vlees dat hier geserveerd wordt zou direct in de prullenbak moeten verdwijnen. Zodra je steak 'vissig' smaakt en ruikt hoor je het weg te gooien; hier gaat het gewoon op de grill en op bord. De gamba's zijn dusdanig gortdroog dat pellen niet gaat. De salade is een hoopje ijsbergprut overladen met een duistere dressing. Als dit nou het geval was geweest bij 1 gerecht, kan ik het nog als foutje bestempelen. Maar dit was het geval bij ALLE gerechten. Na een blik in de keuken geworpen te hebben kon ik maar 1 ding concluderen: als de sodeju wegwezen uit deze tent!

Waarom dan toch 2 punten voor het eten&drinken? Ze serveren Schuumkoppe en dat is prima bier.

1,6
  40. Nu ook aan het eten bij Hatim, tot mijn spijt de recenties hierboven net pas gelezen. Laat ik het kort houden. Zelfs de friet is niet te eten. Vis en vlees smaakt aangebrand, is taai en veel te zout. 1 positief ding: het bier smaakt wel goed.

41. We wilden even snel iets eenvoudigs eten, 27 december, en Hatim zag er van buiten best gezellig uit.

Binnen viel de gezelligheid toch een beetje tegen, maar vooruit.

We bestelden eerst iets te drinken. De frisdrank werd geserveerd direct in een glas. Na de eerste slok was het duidelijk waarom....het was merkloze goedkope frisdrank! En dan gewoon bijna 2 euro voor een glas durven vragen.

Stokbrood met kruidenboter was redelijk.

Onze ene dochter had spaghetti met tonijn besteld maar kreeg, nadat we hier bij de kok navraag na gedaan hadden, spaghetti Napolinata! Hadden we niets gezegd dan hadden we teveel betaald.

Onze andere dochter had saté. Deze was aangebrand en kurkdroog.

Mijn vrouw had 5 soorten vis. Ook deze waren kurkdroog en smaakten allen gelijk. Smakeloos!

Zelf had ik shoarma speciaal. Deze was eveneens smakeloos. Er werden geen sausjes bij geserveerd. Tegen betaling kon je er wel een sausje bij krijgen. Ik vroeg om een rode shoarmasaus maar die had men niet? Wel pepersaus, cocktailsaus?

We hebben nog nooit zo smakeloos gegeten! Echt zonde van het geld!

1,5
  42. Zag er van buiten wel gezellig uit. We gingen voor de vis. 1x kabeljauw en 1x visschotel met 5 soorten vis. Vis was uitgedroogd en de 5 verschillende soorten smaakten allen eender. Geen verse maar stukgevroren diepvries. Diep triest.

1,6
  43. De cola was nep! Waarschijnlijk van de lidl en de zalm op het broodje was ver te zoeken. Smakeloos. Gelukkig hier alleen een broodje gegeten we hadden het al snel hier gezien.

44. roelina

Met een lekkere trek richting restaurant.
    Een uur moeten wachten op het eten :(, zelfs het voorgerecht (stokbrood met kruidenboter) moest om gevraagd worden hoe lang dit nog ging duren. De sla bij het eten was eenvoudig. Het eten smaakte wel goed, maar toen de rekening kwam geen pin om te betalen!

Hier gaan we dus niet meer heen, die tent waar de wijnkruikjes aan het plafond hangen.

45. De cola werd zonder flesje geserveerd en was duidelijk geen coca cola of pepsi.

De spareribs waren onbeperkt maar na 1 boordje had je het wel gezien. Echt niet te eten. Aangebrand, droog, te zout. We hadden samen 4 spare-ribs en 1 van de vier 'ging wel'.

O ja, de likeur ameretto leek ook niet de échte te zijn...

Over het personeel, we voelden ons niet echt welkom.

In totaal 37,75 kwijt en geen cent fooi gegeven.

46. Catastrofale avond.

Met de honger in de hals stapten we dit op het eerste gezicht gezellig restaurant binnen. De bediening was op het eerste gezicht wel goed. De geserveerde drankjes een beetje minder. Het bier was goed maar de wijn was oud en zuur.

Het eten:

Mixed grill: niet vers en niet gebakken, opgewarmd of zo.

Shaslick: aangebrand met veel zwarte randen, vlees vies, je weet niet wat je proeft.

Pizza: in eerste instantie wel goed, maar na het zien van de vleesgerechten niet meer zo geweldig.

Alles werd geserveerd zonder sausjes? (dit hoort er toch standaard bij?) Smakeloos en vies.

Het meeste eten hebben we weer teruggeven. De bediening was erg verbaasd over onze klachten, kon zich hier niets bij voorstellen? Ongelooflijk.

We hebben na overleg alleen het bier betaald. Hier was de bediening niet erg over te spreken. Als je de recenties leest dan moet dit niet de eerste keer zijn geweest.

Attentie, ga hier vooral niet eten.

47. Mensen! Opgelet, ga hier niet eten!

Is zeker niet goed voor een mens;)

Wij hadden een kogelbiefstuk en een ribeye besteld. Nou, het leek allebei op elkaar, terwijl het heel anders hoort te zijn..... Mijn biefstuk (nog wel kogelbiefstuk) was heel erg taai en erg gaar en smakeloos.

Uiteindelijk kreeg ik een nieuw kogelbiefstukje, maar ook dat was verschrikkelijk vies en leek echt niet op een biefstuk.

Uiteindelijk hebben we niet alles betaald, maar ook daarvoor was lullen als Brugman nodig, want ze wilden ons gewoon alles laten betalen....
    Zonde van het geld allemaal.....

48. We hebben gegeten bij dit restaurant omdat het toen we er 's middags voorbij liepen er in eerste instantie gezellig en uitnodigend uitzag.

's Avonds terug gegaan (zondagavond 20 sept. 2009).

Het begon niet zo goed. De muziek op de achtergrond was erg hard en dat bleek radio 3FM te zijn. Normaal een leuke zender, maar niet voor een restaurant.

We hadden zin in uiensoep en daarna Texels lamsvlees.

De uiensoep was gewoon lekker, geen gegratineerd stokbrood of zo erop, maar het was goed te eten.

Het lamsvlees was ontzettend veel, wel 5 stukken en was niet echt gekruid, ook geen sausje of zo. De salade die erbij zat kwam uit een bak water dat op het bord was gegooid, was sla, beetje wortel en een stukje komkommer en de bestelde gebakken aardappeltjes waren gefrituurd.

Bediening was netjes, maar iedere keer een ander. We waren geholpen door drie mensen.

Betalen kan alleen contant. Pinnen kon bij de bank aan de overkant!

2,6
  49. Hier helaas een erg slechte ervaring.

De eetgelegenheid uitgezocht om de verscheidenheid wat er op de kaart stond. En het er op het eerste gezicht leuk uitzag en het er toch nog wel redelijk druk was, moest goed zijn toch?

Wat te drinken en stokbrood met kruidenboter besteld.

Al vrij gauw daarna werd het hoofdgerecht opgenomen door een ander persoon. Binnen een 25 minuten zaten we ook al aan het hoofdgerecht (met 5 man).

De zalmfilet was omhuld met een krokant laagje en bevatte erg veel dille, er zat erg weinig smaak aan.

De pizza en de shoarma speciaal waren wel goed te eten (aldus onze heren). M'n vriend vond de kipschnitzel ook goed te eten, maar deze was erg simpel en kwam naar ons idee rechtstreeks uit de frituur.

De bestelde Argentina mix (mixed grill) was totaal geen mixed grill. Deze zou moeten bestaan uit: biefstuk, ossenhaas en entrecote. Helaas leek alles op elkaar en nadat we allen een stukje van alles hadden geproefd kwamen we tot de conclusie dat alle stukjes biefstuk moesten zijn. De sausjes moesten we zelf om vragen en er werd standaard 1 bordje patat geserveerd, waarna we later ook nog aardappeltjes hebben bijbesteld.

We hebben er iemand bijgeroepen en die vroeg of ik nog een stukje vlees wou, terwijl we uitgegeten waren. Daarna werd de kok erbij geroepen welke ook nog enigzins kwaad werd. Deze draaide zich even later zo weer om. Hij maakte alles op dezelfde manier klaar en dat was het.......

Daarna hebben we nog een drankje van het huis aangeboden gekregen, maar we waren er inmiddels zo klaar mee dat we dat maar niet meer genomen hebben.

Het toetje hebben we ergens anders maar gehaald.

Totaal zijn er 3 verschillende mensen aan tafel geweest waarvan er 1-tje totaal geen Nederlands sprak.

De sausjes ontbraken, en daarvoor moest bovendien ook nog eens €1,75 betaald worden.

De rekening bedroeg €92,- erg jammer dat er geen smaak aan het eten zat en er bovendien geen vriendelijker gebaar gemaakt kon worden.

Sorry mensen, maar dit is echt het slechtste ''restaurant'' waar we ooit gegeten hebben.

2,4
  50. Met stip het allerslechtste diner dat we ooit hebben gehad.
    Het restaurant zag er leuk uit, dus we besloten een stapje over de drempel te doen. We werden meteen ergens neergezet, terwijl we alleen rond wilden kijken.

De bediening droeg geen bedrijfskleding, waardoor we moeilijk konden inschatten wie we moesten aanspreken. Ook hebben we tijdens onze 2-gangen wel 4 verschillende obers aan onze tafel gehad, nogal vreemd.

De cola en spa blauw kwam (zonder flesje) in coca cola-glazen op tafel: duidelijk oude cola en kraanwater.

Als voorgerecht namen we de vissoep en een tomatensalade. De vissoep smaakte naar een oude bouillon, en in plaats van vis-en schelpdieren kon ik slechts een paar stukjes surimi sticks ontdekken. De tomatensalade was nog rampzaliger: een bord vol fabrieksgesneden rauwkost, met 4 plakken komkommer, 4 plakken tomaat en heel veel dressing. Daar hebben we dus 6 euro voor betaald!

Terwijl mijn vriend nog bezig was aan zijn salade, kwam een ober al met de hoofdgerechten. Dit leverde echt een bizar tafereel op: ober had zijn handen vol met borden, waardoor mijn vriend als een dolle salade naar binnen zat te werken, waarna de borden omgewisseld werden. De reden voor de snelheid? "Het was niet zo druk".. wij begrepen inmiddels waarom...

Als hoofdgerecht hadden we de gegrilde tonijn en de zalmforel. Die laatste was zeker al 2 uur eerder bereid en opgewarmd, want het was droog en de huid zag er verschrikkelijk uit. Ik heb driekwart laten staan. Mijn vriend had de tonijn en die was gewoon grijs! Ik kan verder niet uitleggen hoe het smaakte want anders overtreed ik zeker 1 recensieregel.
    Ook over de friet en aardappelen kan ik niks positiefs zeggen, want die hebben we uit voorzorg ook maar laten staan. Het toetje hebben we wijselijk geschrapt en diezelfde avond in een ander restaurant gegeten.

Als ik mijn verhaal hierboven nog eens doorlees ziet het er heel negatief uit, maar ik moet eerlijk zeggen dat het ook een hele verdrietige avond was. We hebben iets meer dan 40 euro aan deze tent betaald en dat doet nog pijn.

1,2
  51. De bediening sprak alleen maar Engels.
    Er viel ook nauwelijks fatsoenlijk mee te communiceren.
    We bestelden Spa blauw en kregen absoluut kraanwater.
    Bij het eten stond op de kaart dat je de keuze had uit friet, aardappelen of rijst.
    Hier werd echter totaal niet naar gevraagd en we kregen standaard patat.
    Bij een grote vleesschotel (shoarma, kebab etc) werd geen enkele saus geserveerd.
    Kortom we kregen het idee dat het personeel / eigenaar zich totaal niet in de klanten interesseerden omdat die er vermoedelijk toch maar eenmaal komen.

4,5