1191968697 28
1205864049 28
1219759402 28
1421242016 36
1442085045 43

1. Super lekker gegeten en gedronken. Ga zeker nog terug mmm.

2. Heerlijk gegeten, maar alle hoofd gerechten iets te pittig. Het was er erg koud omdat de buitendeur openstond. Vriendelijk personeel maar drinken werd niet spontaan aangevuld.
    Prijs kwaliteit eten erg goed!

3. Barbara Knoppe

Ein Steakhaus ohne Steaks!?!

5 von 6 bestellten Rumpsteaks waren keine, sondern Schweinenackensteaks; echt schlecht - mir wurde schlecht, das mag ich nämlich gar nicht. Die Reklamation wurde nicht verstanden (oder man wollte uns nicht verstehen), nur eine Person hat ein neues Essen bekommen. Kein Entgegenkommen, keine Kulanz beim Preis.

Zur Bedienung: wir können nur wenig Holländisch, aber Englisch und wurden nicht verstanden. In anderen Restaurants hat es immer geklappt und die Menschen waren bemüht; hier hatten wir den Eindruck, man knobelt, wer unseren Tisch bedienen muss.

Ein Essen, das uns noch lange in schlechter Erinnerung bleiben wird. Gott sei Dank war es die einzige schlechte Erfahrung bei Restaurants während unsers Urlaubs. So haben wir Texel trotz allem in guter Erinnerung.

(Vertaling door Redactie Eet.nu)

Een steakhouse zonder steaks?!

Vijf van de zes bestelde kogelbiefstukken waren niet van rundvlees maar van varkensvlees. Echt slecht, ik voelde me er slecht door, want dat wil ik echt niet eten. De klacht werd niet begrepen (of men wilde ons niet begrijpen), slechts één persoon kreeg nieuw eten. Geen tegemoetkoming, geen korting op de prijs.

Wat de bediening betreft: wij spreken slechts een beetje Nederlands maar wel Engels, maar dat begrepen ze niet. In andere restaurants was dat altijd genoeg en die mensen zorgden goed voor ons, hier hadden we de indruk dat men erom getost heeft wie onze tafel bedienen moest.

Dit eten zullen we in negatieve zin nog lang herinneren. God zij dank was het de enige slechte ervaring bij restaurants tijdens onze vakantie. Dus we hebben ondanks deze ervaring toch goede herinneringen aan Texel.

4. Prima eten. Bediening wist weinig over de menu kaart, waardoor we niet geholpen konden worden. Vervolgens lang op het eten moeten wachten. Toen we de rekening kregen hebben ze een hoop niet berekend. Ben naar de baas gegaan. Maar die snapte me niet... Dus zo gelaten.

5. Slecht: 2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht en het hoofdgerecht was dan nog koud ook.

6. We hebben zeer goed gegeten. In eerste instantie bang ons eten te krijgen door de slechte recensies hier. Maja, we hadden al besteld en daarna pas recenties gelezen. Hun ook gevraagd hoe de slechte recenties komen. Antwoord was een andere kok. Ze hebben al een poosje een nieuwe chefkok. Dus mensen gewoon lekker gaan eten hier!

7. Ik heb me pas aangemeld bij Eet nu, en ondanks dat we hier al een jaar geleden waren (juli 2013) heeft dit "Restaurant" nog een recensie te goed. Als laatste avond van onze vakantie besloten om nog een keer lekker uit te gaan eten, en helaas hier naar binnen gelopen, want het zag er best wel leuk uit van buiten. We bestelden beiden sangria, ik een steak en mijn vriendin een T-bone steak. Ik kreeg twee stukjes vlees, taai en bitter, niet te eten. Kruidenboter was zuur, T-bone smaakte raar. Ober vroeg of het smaakte, maar begreep het woord bitter maar niet, ik kreeg een ander stuk vlees. Net zo taai en bitter. Uiteindelijk alleen een paar frieten gegeten. Wel alles mogen afreken.
    Tip: Ga hier nooit eten.

1,7
  8. frank de boer

Sorry, maar dit is geen restaurant te noemen! Erg slecht eten en zoals ik denk lijkt het vlees regelrecht uit de vriezer te komen. De sausjes zijn net water en smakeloos en de friet was donkerbruin. Karig opgemaakt bord met 3 blaadjes sla en wat komkommer, geen bijgerechten zoals je mag verwachten, en slecht als je het doorgeeft aan het bedienende personeel, er op z'n minst een kok zijn excuses kan komen brengen.
    We hebben we niets betaald, omdat dit het echt niet waard is om te betalen! Ben niet verwend of snel ontevreden, maar dit was echt heel erg slecht!
    Hier komen wij nooit weer! Jammer!

9. Eten was koud en het bier warm. Vlees met vissmaak. Saus was waterig. Grote mond van de manager. Gewoon slecht.

10. Kleijer

Nog nooit in zo'n slecht restaurant gegeten. Het eten is van zeer slechte kwaliteit. Op deze avond werden regelmatig de borden terug gestuurd.

11. Hemelvaarts weekend gegeten. Andere klanten die later kwamen kregen eerder te eten. Biefstuk, lamsgehakt was rouw en smakeloos. De kipfilet was rubber. Bijgerechten ontbraken kwamen pas als het gerecht op was(na zelf vragen). Verlichting in de wc deed het niet ivm defecte lampen. Kortom een grote vergissing. Absolute afrader.

12. Op hemelvaartsdag hier binnen gestapt. Het was niet druk maar werd wel drukker. Spare Ribs en de fajita met Nachos vooraf. Eten was in een woord slecht. Na een hap om de rekening gevraagd, betaald en zo snel mogelijk weg. Ik eet gemiddeld 200 dagen per jaar in restaurants wereldwijd maar nog nooit zo slecht eten voorgeschoteld gekregen.

13. Gisteravond hier gegeten. Er zaten in ieder geval nog een paar mensen binnen. Op zich is de aankleding van het restaurant best leuk. Wel verschillende stijlen door elkaar heen. De redelijk warme aankleding werd al snel koud toen we onze jassen uittrokken. De kou kwam waarschijnlijk van boven waar de oude, niet schone, koude toiletten zijn.
    Bij de voorgerechten kregen we verbrande gamba's en mosselen. De inktvisringen en de tomatensoep waren ok. Bij het hoofdgerecht hadden we taaie stukjes steak, de spare-ribs waren wisselend ( het ene stukje viel alles spontaan van de rib, het andere stukje taai), kipfilet was prima, lamskoteletje was flauw. Kindermenu met vissticks was ok. We kregen nog wel een kopje koffie als "goedmakertje". Wij zullen hier niet weer gaan eten.

14. Maaike en Michel

Afgelopen zondag gegeten bij restaurant El Toro in de Koog, Texel. De guacemole is niet zelf gemaakt maar waarschijnlijk iets uit de supermarkt, niet lekker. Tortilla met kip ook niet lekker, te zout. Mijn vriend had de mixed grill ook dit gerecht was veel te zout. Geen aanrader dus!

15. Vandaag voor de tweede keer gegeten bij El Torro geweldig lekker gegeten. We hadden als voorgerechten de wrap met kip en de tortillas chips met kaas en pikante saus en als hoofdgerechten de marradonna schotel en de shaslik ossehaas zoals gezegt perfect klaargemaakt. Met dank aan de leuke spontane meid die de bediening doet en voor iedereen een vriendelijk woord heeft. Ook de heerlijke skuumkoppe en de rose waren erg lekker. Kortom, this is de place to be in de Koog als je van lekker eten houd voor niet te veel geld. Wij komen in ieder geval terug, ik hoop dat velen dat met mij doen. Richard en Anita Mulder

16. Heerlijk gegeten, malse ossehaas van de grill!

17. We hebben hier de afgelopen week twee keer heerlijk gegeten. Leuk restaurant, vriendelijke bediening, heerlijk eten.

18. Binon Anne

Wij zijn hier superlekker gaan eten; dit is echt the place to be als je zin hebt in een lekker stukje vlees! Het brood met tapenade en kruidenboter als voorafje was ook excellent...
    Ook de bediening is supervriendelijk en beleefd, amai wat een groot verschil sinds de huidige uitbaters!
    Doe zo voort jongens, goed bezig. Ons zie je zeker nog weer!

19. Gezellige,aardige bediening, erg lekker vlees gegeten. Echter erg jammer dat er een toeslag op sausjes van 1.50 werd gevraagd welke of kant en klaar of gebaseerd op maïzena waren.

20. Fam. Draaijer

Afgelopen week 2 keer gegeten bij El Toro .Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Ook de pubers vonden het erg lekker. Prijs kwaliteit is prima. Ga zo door en we komen zeker terug.

21. fam. vermeulen

De prijs/kwaliteitverhouding is hier echt ongelofelijk (heerlijke Argentijnse steaks...) en de bediening was supervriendelijk en persoonlijk. Een aanrader!

22. Wat leuk om deze nieuwe reacties te lezen! Restaurant El Toro heeft een nieuwe eigenaar en nieuwe regels! Prettig om te lezen dat het naar uw genoegen is! Wij zien u graag weer eens terug bij El Toro!

Mvg,

Het personeel van steakhouse El Toro

23. erg lekker en gezellig restaurant
    lekker gegeten voor een goede prijs
    zeker aan te raden
    goulashsoep was ook super
    vlees ook heerlijk

24. fam. de Bruijn

De ene dag Tango menu (Argentijnse steak, Entrecote en ossenhaas) gegeten, vanwege de prettige service en kwaliteit van het eten, goed doorbakken en lekker gekruid, de volgende dag teruggekomen. Nu een "De Carne" gegeten zowel de Taco als de Tortilla, beiden smaakten voortreffelijk met lekker vlees en genoeg soorten paprika's en een lekker soort ui. Beide dagen een lekkere halve liter rode wijn erbij gedronken. Volgend jaar gaan we daar zeker nog een keer eten.

25. Vies eten, soep uit blik. Volgens mij alle sausjes gehaald bij de supermarkt. Bediening niet attent. Geen aanrader!

26. Na 15 min wachten werd het menu eindelijk opgenomen, daarna hebben wij nog zeker 1 uur moeten wachten totdat het eten kwam. En toen werd de helft dan nog vergeten. Het eten was wel redelijk.

27. monalissa

1 punt
  28. We hebben hier lekker gegeten, vriendelijke bediening, leuke muziek.

Lekker vlees gegrild op houtskool, kalfs spareribs zijn top, een aanrader.

29. tom 5 punten

We gingen met 19 personen. Restaurant was overvol, we moesten 10 minuten wachten. Service was uitstekend, eten was erg lekker, spareribs waren echt lekker. Bedankt.

30. Sassebas

Vreselijk diep droevig, echt waar. Vies eten, slechte bediening, op de tocht, oude glazen, frisdrank zonder prik, vies vlees en vette visjes, oude friet en karige salade. Vieze toilet.

1,1
  31. Boven aan de trap gekomen, kwamen we al moeilijk binnen. De deurklink functioneerde onvoldoende en bleef klem zitten achter de deurpost. Hierdoor kwamen we al met een pijnlijke hand binnen.

We bestelden eerst cola. De glazen bleken zo vies dat we hier niet uit wilden drinken. Uiteindeijk kregen we nieuwe consumpties aangeboden in twee glazen, die van grootte verschilden.

We bestelden hierop spareribs en ossehaas. Voor zover we het vlees van de spareribs afwilden bijten, lukte dit niet en 'veerde' dit gewoon weer terug. Geen spareribs! De ossehaas hebben we half opgegeten. Deze was van binnen koud, rood en onsmakelijk. Vermoedelijk vanuit de diepvries op de grill? Bovendien rook de sparerib ook niet fris....

Omtrent de toiletten: dit was echt heel erg: de toilletdeur klemde en was niet dicht te krijgen. Ondanks april: de kerstboom stond nog opgetuigd!.

32. Bij binnenkomst zag het er grappig uit.
    De jas maar aangehouden want het was erg koud.

Een groep van 7 personen kunnen ze niet bedienen; het vlees was een bonk vet en alles was koud.

De bediening was erg amateuristisch en ging zelfs een discussie aan over de kwaliteit van het eten!

Rekening gevraagd, maar na een kwartier nog niet ontvangen (de televisie was belangrijker).

Absoluut geen aanrader dus!

33. Wij waren er al vroeg bij. Net na 16.00 uur.

Desondanks hebben we goed gegeten.

Ons vlees, Ribeye en T-Bone, was perfect.

Wij gaan er zeker bij een volgende vakantie nog eens eten.

34. Buenas tardes.

Bedankt voor het lekkere eten.

Hasta luego.

35. Het vlees werd lauw tot koud opgediend. De kipfilet en de friet was niet gaar. Kortom hier nooit gaan eten!

Ook over de prijs was niet te discussieren! Volle pond betalen!

36. jantine

Bestek en glazen waren niet schoon, net als de rest van het restaurant, de biefstuk smaakte naar houtskool, het ijs had veel te lang in de diepvries gelegen en bediening was niet eens vriendelijk.

37. heerlijk vlees ,goed wijn ,bediening was heel erg vriendlijk

38. het vlees was goed,wijn niet best ,bediening vriendelijk,

39. Wij zijn leterlijk ziek geweest van dit restaurant. Het begon met een fles wijn waar de schimmel op stond (kurk zat al los.) Personeel reageerde hier amper op mompelde iets over kurk. Vlees van de grill was taai en niet lekker. Rest van de avond en volgende dag was ons hele maag-darmstelsel van slag, en zijn we echt hondsberoerd geweest. Zonder enige overdrevenheid; ga hier NIET eten!

40. De bestek en de glazen waren vies, menukaart plakkerig, het waaide flink in het restaurant. Het eten werd geserveerd op hard plastic borden en die moest je zelf aanpakken en doorgeven. De wijn was heerlijk maar niet goed open gemaakt en iemand haalde zijn vinger daardoor flink open. Het eten was doorbakken en gaar en de champignonsaus kwam regelrecht uit een pakje! Een van de slechtste restaurant ooit!

41. het alle beste steakhouse op texel ,argentijns steak,rib-eye top vlees

42. Slecht restaurant!
    Wij waren er in februari, het tochtte in het restaurant, echt koud. Lekker gezellig zat je dus niet. Jammer!
    De garnalen cocktail zag er heerlijk uit, vééél garnalen, maar ze waren taai, met een rare smaak. Het vlees was ook niet lekker. Heel jammer. Valt meer van te maken!