Lunch Diner

1532098311 67
1573191597 54
1703320338 73

1. Ria Verbeek

Je kunt hier heerlijk en betaalbaar eten, zeer gastvriendelijk. Als we op Texel zijn gaan we hier altijd een paar keer eten.

2. 3x pizza salami
    Pizza's gaan als margarita in de oven en worden dan belegd met koude plakjes salami van de supermarkt.
    Hun reactie: de salami krimpt als we het in de oven doen, de mensen vinden het lekker zo....??!!!
    Overall: matig tot slecht!

3,3
  3. Wij hebben er regelmatig gegeten.
    Tot vanavond… Dacht een lekkere lagana.
    Te krijgen.
    Maar de onderste helft was niet gaar.
    Jammer dat ze dat niet vergoeden…
    Had er geen trek meer in 🙄
    Jammer je laatste avond😥

4,7
  4. Het eten is heel lekker en de bediening is vriendelijk. Het vlees is uitstekend voor de prijs. De sfeer is OK.

5. Dit is een restaurant waar ze absoluut niet op de hygiene letten. Niemand wast er hun handen, bediening eet in de keuken het overgebleven eten van de gasten op en gaat dan vervolgens eten bereiden, in ieder hoekje ligt er wel een vieze vaatdoek die eruitziet alsof het al een week daar ligt, meerendeel van de bediening is onproffesioneel. De bediening zelf vind de poleerdoeken stonken, maar gaat toch door met poleren. Daarnaast was het eten gewoon vies te noemen. Ik heb meerdere mensen mijn eten zien bereiden en geen een leek te weten wat de bedoeling was. Het vlees dat we hadden besteld werd bereid zonder te vragen hoe we het wilden hebben. We kregen het dan ook zo vreselijk taai dat ik kaakpijn kreeg van het kauwen. Het zou een latin restaurant zijn, maar behalve de muziek lijkt het eerder Grieks. Ik ga hier niet meer naartoe.

1,4
  6. Een erg goed restaurant aardige bediening lekker eten en voor een Goede prijs

7. Ongastvrije dame die je je plaats wijst! Visschotel was ronduit slecht!
    Dat in combinatie met een heel smerig toilet… voor ons dus zeker niet voor herhaling vatbaar!

3,5
  8. Al vaker gegeten en altijd lekker. De pizza's smaken zoals ze moeten smaken. En de kip en shoarma is erg lekker. Als je uit eten wilt en niet te veel wilt betalen, is dit een prima plek.

9. Zeer lekker eten en goede bediening

10. Voor de tweede keer deze week gegeten bij Latino. Ik kan alleen maar zeggen Perfect. Bediening was vlot en vriendelijk en het geserveerde eten zag er prima uit en smaakte ook prima. De prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Wij kunnen dit restaurant dan ook zeker aanbevelen.
    Wij gaan in elk geval weer terug.
    De Koog 21 september 2016

11. Richard

Ik heb nog nooit zulke vieze spareribs gehad en mevrouw kreeg een stuk vlees dat zo taai was dat je het niet eens je hond zou geven. Heel slecht eten, ik ga hier nooit meer iets eten.

12. Marco loots

Een goed en lekker restaurant met leuke prijzen heerlijke pizza en riante shashlick gegeten

13. Van Esch

Donderdagavond 3 maart 2016. Op naar Latino. Dit was een tegenvaller. Graag wilden we vooraf wat brood met kruidenboter bestellen. Het meisje dat de bestelling opnam vertelde dat iedere gast die automatisch kreeg. Niet dus. Slechte start. We bestelden een pizza Alex en een quatro stagioni. De pizza's waren bijna identiek. 3 plakken salami bovenop wat spul dat door elkaar lag. Uiteindelijk vond ik het spek op de Alex en wat champignons op de quatro. Aan de baas gevraagd of hij zeker wist dat het een quatro stagioni was. Ja zei hij: de chef mixt alles door elkaar. Nou dikke tegenvaller. Oh ja. De drankjes waren goed. Dit doen we dus niet meer.

14. Toon van Aarle

Wij gingen voor de aanbieding 3 gangen voor 2personen 35 euro. Bij afrekenen rekenden ze 11 euro te veel, omdat ze niet de aanbieding berekend hadden , maar de prijs op de kaart. Wij hadden dit beter van tevoren moeten aangeven, deelden ze ons mede. Afijn na afrekenen de 11 euro teruggekregen.
    Verder eten was goed. Sfeer lijkt op een cafetaria.

15. 2x een menu voor 2 personen besteld. Vaak krijg je dan minder, daar het gaat om een voordeliger menu. Dat was bij Latino niet het geval. Elk gerecht was netjes opgemaakt. We hebben lekker gegeten en de prijs was kwalitatief netjes.

Als we volgend jaar terug gaan, kunnen ze op ons weer rekenen.

16. Herman klok

Komen binnen lopen door zeer scherpe prijzen (dat bleek later minder florisant). Duurde erg lang tot de bestelling werd opgenomen en ook voor dat het werd geserveerd. Afijn het eten smaakte dus niet erg lekker, taai, verbrand, noem maar op. Sfeer was niet fantastisch maar dat is vind ik niet het belangrijkste bij een restaurant. Service dus ook erg slecht! Dus zo zie je maar weer goedkoop is duurkoop! Wees zo slim er niet heen te gaan.

1,1
  17. Wiener schnitzel smaakte naar taaie kipnuggets, pizza's echt slap. Spareribs waren wel oké. Voor de rest prut bediening, de ober verstaat amper Nederlands. Vieze keuken/wc.

Niet heen gaan

1,8
  18. Wij hebben heerlijk gegeten. Goede vleesschotel Latino. Goede gezellige sfeer. Eigenaar maakt leuke grapjes en neemt voor elke klant de tijd. Hier komen wij zeer beslist terug.

20. Vandaag voor de tweede keer gegeten. En kan niet anders zeggen dan dat het erg goed eten is. Mijn man had een shoarma schotel en was overheerlijk. Genoeg vlees en friet met overheerlijke salade. En dag schotel voor 8,50 euro

Mijn moeder had een wienersnitsel die voor dezelfde prijs werd verkocht. Maar ook met champion, paprika en ui. Ik had spareribs en toen ik het bord voor me kreeg had ik zo iets van hoe ga ik dit op krijgen.... Ook voor de zelfde prijs.

Nou wij komen hier van de week zeker nog een keer terug.

21. Maarten

Bij binnenkomst ruikt het onaangenaam. Bediening vriendelijk maar sober. Eten matige kwaliteit. Lamsvlees erg taai, vlees verder niet echt goed warm, droog en beetje aangebrand. Pizza slecht en veel te veel goedkope kaas erop, waardoor kaasvet er bovenop dreef.

Heb vermoeden dat bier niet is wat het hoort te zijn. Smaakte in elk geval niet naar Skuumkoppe.

Gezien de kwaliteit zijn de prijzen begrijpelijk. Al met al geen aanrader en ik zal er niet weer heengaan.

22. Coen Gerlofsma

Een gezellig restaurant en keurige bediening. Ook over prijs en kwaliteit geen klagen.

We komen zeker terug van de zomer...

23. E.Tuitel

24. de gezusters van eijk

We hebben er heerlijk gegeten, zijn er al 3 keer geweest. De bediening is uitstekend, vriendelijk.
    Lekker pizzareepjes met kruidenboter vooraf. Lasagne overheerlijk. Shoarma met shaslick verrukkelijk. Heerlijke sausjes erbij. Spaghetti met 4 kazen erdoorheen, overheerlijk.
    Kortom voor een lage prijs kan je daar goed eten.
    Deze nieuwe eigenaar verdient een pluim, dus mensen ga snel een keer eten bij Latino.
    Jongens tot gauw.

25. Voortreffelijk gegeten voor een prima prijs. Heel veel mogelijkheden. Gezellige en professionele gastvrouw.
    Wij komen zeker terug. De nieuwe eigenaar doet negatieve recensies van 1 jaar geleden volledig vergeten. Toppertje.

26. Ik heb hier verschillende keren heerlijk gegeten. Een goede atmosfeer, vriendelijke mensen en lekker eten.

27. Jitske van der wal

Gezellig gegeten. Sfeer hartstikke gezellig. Eten is er altijd goed. Ik heb er ook verschillende keren gegeten. Ik vind alles top daar. Kwaliteit prijs en sfeer. Ga zo door. En ik hoop tot gauw.

28. Slecht,

Slechte sfeer, slecht eten en nog slechtere service.. Kortom niet naartoe gaan!

Totaal aan ergernissen bij het restaurant:

Eten:
    - Eten was matig, vis veel te zout, ossenhaas verbrand, rijst droog, vlees nog rauw van binnen zonder te vragen of het raw, medium, well done moest zijn.

- Zelfs ijs maken was lastig, zaten ijskristallen in, hoorntje was zacht.

Service:
    - We zaten er van kwart over 7 tot half 11, duurde bijvoorbeeld al een half uur toen we ons drinken konden bestellen, en nog 25 minuten voor iedereen eindelijk het drinken had gekregen.

- Bij het serveren kreeg de helft van de tafel drinken en een voorgerecht terwijl de andere helft het pas kreeg nadat ze erom vroegen. Zo ook bij het hoofdgerecht.

- De bestelling van het ijs waren ze kwijt geraakt, geen probleem, maar laat ons dan niet eerst een half uur wachten voor we opnieuw kunnen bestellen..

- Er werd niet gevraagd of het eten naar wens was, ze kwamen niet langs om drinken bij te vullen, je moest vaak wenken voor er uiteindelijk iemand kwam om je te serveren of om de bestelling op te nemen.

- Als je dan op een vriendelijke wijze vraagt of er een serveerster miste omdat het een beetje een rommeltje was krijg je kortaf een ''ja'' te horen, met de boodschap: ''Daar kunnen we ook niets aan doen, dat is lullig voor jullie.'' Geen excuses, geen korting, geen extra drankje.

Sfeer:
    - Veel te warm (warmer dan buiten)

- Matige sfeer, goedkope uitstraling: rondjes met stift getekend om het plafond.

- Serveerster keek nors en bood geen verontschuldiging aan

2,8
  29. wimpiewombat

Toen we binnenkwamen was het er eigelijk te warm, maar de prijzen zagen er schappelijk uit dus toch maar blijven zitten. Na 10 minuten werd onze order opgenomen, op ons drinken moesten we weer wachten waarnaar 4 van de 6 wel drinken kregen en de rest opnieuw moest bestellen. Het voorgerecht was goed maar het hoofdgerecht werd maar gedeeltelijk uitgeserveerd. Ook was de scholfilet te zout en de varkenshaas verbrand. We hebben meermaals moeten vragen om bediening en toen we al een half uur aan het wachten waren op ons dessert kwam er een serveerster bij ons om te vertellen dat ze onze order kwijt geraakt was. Bij de dame blance werd de chocolade saus koud geserveerd en is er ons niet gevraagd of alles naar wens was.
    Bij het afrekenenen hebben we nog geïnformeerd of er wat aan de hand was, er bleek een serveerder ziek te zijn. Dat was jammer voor ons werd er verteld. Verder is er ons geen rondje of excuus aangeboden voor de slechte bediening. Erg jammer dit.

1,8
  30. Wij hebben hier heerlijk gegeten, o.a vlees en pizza`s waren heerlijk. En dan voor een schappelijke prijs. Bediening is vlot en vriendelijk. Wij hebben geen spuitflesje gezien. We hebben het hier heel gezellig gehad en we zijn vlot bediend ook toen zat het terras vol. Wij komen zeker nog een keer terug.

31. Mr X 30 punten

Na 10 minuten op het terras gezeten te hebben werden we eindelijk geholpen. Wit bier in een simpel fluitje was de enige mogelijkheid gezien ze geen andere glazen hadden. Gezien m'n vriendin erg zin had in Pizza bleven we zitten. Het eten besteld, maar geen bestek gekregen. Het eten werd geserveerd, maar helaas nog geen bestek. Gelukkig kwam dit 4 minuten later, het was bestek van de Lidl en leek erg misbruikt. Het bord was erg slecht opgediend voor de T Bone steak met een schaaltje frietjes ernaast met daarbij nog een mooie Mayonaise Spuitfles, zo verf uit de supermarkt. De mayonaise leek bijgevuld door een waterig goedje wat weinig weg had van mayonaise. De pizza was prima en leek meer hun "specialiteit". Ongeveer na 4 minuten eten was het mes afgebroken en kon een andere gast mij een ander mes aanreiken. De serveerster kwam nog 3 minuten later en gaf eerlijk toe dat het niet meer de beste kwaliteit was van de Lidl.

Na het eten hebben mijn vriendin en ik ongeveer 15 minuten zitten wachten op service, maar helaas leek deze niet meer in de buurt, hoewel er toch zo'n 20 man op het terras van het restaurant zat. Uiteindelijk maar naar binnen gelopen om af te rekenen, waarna ik een foute rekening kreeg en het nog 3 minuten langer duurde om het te corrigeren.

1,9