Hier zie je hoe de meningen over de Vogelhuis Oranjerie verdeeld zijn.

Sandra Switzar

We hebben met zes personen heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening.
    Echt een aanrader. Leuk concept. Je kan zo meerdere gerechten, verdeeld over de avond proberen.

Tom

Wie immer hat die Reservierung (2 Personen) einwandfrei geklappt und es gab einen schönen Tisch direkt am Fenster Richtung Flaniermeile. Somit war die optische Unterhaltung schon mal gegeben.
    Die Begrüßung war gewohnt freundlich und ohne lange Wartezeiten wurde nach den Getränkewünschen gefragt.
    Mit Eintreffen der Getränke war unsere Wahl für das Essen schon getroffen. Zügig erhielten wir unser Essen und frische Getränke.
    Die Getränke hatten die richtige Temperatur. Das Essen war richtig gut, hätte allerdings eine Idee wärmer sein können. Die Teller waren zwar vorgewärmt, aber ein Grad mehr für´s Essen wäre schön gewesen.
    Geschmacklich war alles absolut in Ordnung und auch die Portionen sind gut bemessen.
    Alles in Allem ein netter Abend mit sehr freundlichem und aufmerksamen Personal. Lecker gegessen und getrunken, die Preise empfinden wir durchaus als angemessen.
    Wir werden hier sicher noch öfter einkehren.

Michiel Haas

We hebben als gezelschap vegetarisch gegeten en het eten was heel smaakvol en ieder van ons had een ander gerecht gekozen, zodat we veel hebben kunnen proeven. Alles was lekker, mooi om te zien en we hebben genoten van onze avond. De bediening was heel vriendelijk, niets was ze te veel.

4. Internationaal De Koog

Mooie tent en lekker druk maar voor een patatje prima kan je weinig aan verprutsen.
    Wij hadden kipspies voor 21euro echt een dikke teleurstelling. Smaakloos het leek wel of ze de kip hadden gekookt en toen de sate erover hadden gegooid. Ook erg weinig eten voor veel geld veel te duur.
    Wij komen alleen nog voor een patatje.

2,1
  5. Nederlands De Koog

Super lekker gegeten.
    Nette vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader als men op Texel is.

Anoniem

Het all you can taste concept is een prima concept wat erg aanspreekt. Je bestelt steeds 1 gerechtje van de kaart en gaat door tot je alles geprobeerd heb wat je wilde. Helaas zit er tussen de rondes erg veel tijd. Doordat je steeds maar 1 gerechtje kunt proberen wordt de lekkere trek niet echt verzadigd. Het duurt ontzettend lang voordat je een bodempje gelegd hebt en om voldaan naar huis te gaan moet je er echt de hele avond voor uittrekken. Dit vonden wij persoonlijk een nadeel omdat we ruim 4 uur gezeten hebben. Zeker met kinderen is dit niet te doen.

7. Internationaal De Koog

Ik snap niet waarom er nergens een recentie te vinden is van dit restaurant.....
    Dat is spijtig!
    Het kán zijn dat dáárom mensen deze zaak missen.
    Een super restaurant met een meer dan goede prijs kwaliteit verhouding!
    Vriendelijk personeel uit Egypte die erg goed hun best doen!!
    Als verwende Nederlander ben je hier op jouw plaats!
    Entourage laat te wensen over..... dát mag zo zijn.... maar verder; een 9+

Wat is er aan de hand bij Vogelhuis Oranjerie? Was jaren vertrouwd adres, maar kwaliteit is erg wisselend de laatste tijd. Begin mei hier gedineerd, mixed grill, vlees was erg droog, saus en groente was lauw en leek opgewarmd/uit potje, niet vers. We zijn anders gewend bij dit restaurant. Waarschijnlijke andere kok, want de kwaliteit wisselt erg per seizoen. We gaan voorlopig even niet meer naar dit restaurant, hoewel de bediening wel erg sympathiek is, jammer…

Marion van Roij

Erg lekker gegeten en veel verschillende gerechtjes geprobeerd. Allemaal even lekker! Leuk restaurant met fijne en vlotte bediening.

Lekker en goed eten, snelle hap, aardig en snelle bediening. Geen restaurant om te loungen of lekker lang, gezellig te tafelen. (kebab/pizza tent)

11. Italiaans De Koog

J&G Stam

Pizza's zijn heerlijk. Geen kant en klare bodems!

12. Internationaal De Koog

Fam lol

We waren hier gister te eten met 9 personen waaronder 2 kinderen bij binnenkomst stond de kinderstoel al klaar. En de speciale eet wensen waren ook doorgegeven aan de keuken En er werd gelijk rekening mee gehouden een zeer geslaagde avond met als verrassing ook nog een zanger…

13. Internationaal De Koog

Peter Lebens

Geweldig, heerlijk gegeten, leuk restaurant, geweldig leuk personeel.

Wij gaan zeker

Eten was ok, service erg zakelijk in een enorm lawaaierige omgeving. Kortom; geen aanrader meer.

Vertaal van de naar Nederlands

Wir kommen immer wieder gern. Das Essen ist gut, das Personal sehr freundlich.

Bij aankomst bleek het erg druk te zijn, gelukkig was er nog een plekje beschikbaar. Bediening was prima. Helaas bleek de melk op te zijn dus koos mijn dochter wat anders. Bij thuiskomst bleek de melk echter wel op de rekening te staan, volgende keer de rekening toch beter controleren dus. Eten was redelijk, hamburger vond ik persoonlijk te droog.

Zeer genoten van een avond uiteten met twee personen bij 'De Kroontje'!
    De smaak-variaties in de gerechten gaan erg goed samen. Zeer lekker allemaal!
    Netjes opgediend, prettige porties en een snelle service.
    Zeker de moeite waard om hier heerlijk te dineren tijdens het verblijf op het eiland!

Grietje Tammenga

Ondanks dat het erg druk was bleef het personeel vriendelijk en kregen we ons eten toch snel. Alles keurig verzorgd. Zeer tevreden.

A. vd Lee-Carty

Echt lekker gegeten. Was heerlijk genieten. Goede sfeer. Vriendelijke bediening. Speelplaats voor de kinderen was top.
    We gaan zeker terug.

Natasja van Dwingelen

We waren op maandag avond de enige gast. Maar werden met alle egards behandeld, en hebben ons geen moment ongemakkelijk of opgejaagd gevoeld.
    Heerlijk eten, met liefde gekookt en een mooie oosterse touch bij sommige gerechten. Heerlijke groenten bereidingen, vooral de gebrande groenten met lamsham.
    Zeer vriendelijke en kundige bediening. Kortom, een aanrader!

Danielle Fassotte

Het was prima bediening, niet druk. Eten was redelijk, misschien prijzig in verhouding tot kwaliteit.
    Picolinni’s van de supermarkt… kom beetje meer fantasie zou best kunnen.

22. Italiaans De Koog

Het eten is goed, prijs ook… 1 ergenis ze doen alsof je bruchettes krijgt… ze roepen tegen iedereen heeft u al bruchettes gehad… eeeehhhhh… nee? Supersnel gaat dat… Hop je hebt ze… 5 euro op de rekening… ik hou daar niet van…

22 Jaar komen we al in de Oranjerie, altijd zeer tevreden en ook nu was het weer superlekker, de lekkerste asperges ever en een nieuwe ober (denk ik) maar vriendelijke man. We komen zeker terug tijdens deze vakantieperiode.

Lagendijk

Wij hebben op 4 mei met negen personen heerlijk gegeten. Alles was prima verzorgd en van goede kwaliteit. Heel positief vonden wij het dat er om acht uur twee minuten stilte in acht werd genomen i.v.m. de dodenherdenking. (Wel jammer dat een daar aanwezig duits echtpaar er zich niets van aantrok en er zelfs wat lacherig over deden!!) Voor het eten een echte aanrader. Ook zeer vriendelijk personeel en een speeltje voor de kleintjes. Top!!

Rianne schilder

Gister heerlijk wezen eten met mijn 2 kinderen, helaas niet in de serre maar binnen was ook.
    Erg gezellig. Leuk concept! Heerlijk gegeten, mooie opmaak van de gerechtjes. Af en toe wel om een pauze moeten vragen omdat de nieuwe gerechtjes snel werden opgenomen, attente bediening erg vriendelijk. Klein misverstand met de leeftijd van mijn jongste maar dat werd professioneel opgelost. Wij komen zeker terug.

Ik zou nog wel graag een tip willen geven: zet een extra personeelslid in de bediening: onze bestelling werd opgenomen, het eten werd gebracht, en het drinken werd gebracht door telkens 2 personen in een bijna vol restaurant.

Marcella

Leuk restaurant. Afgesloten terras met heaters erg gezellig. Bediening goed en steeds weer nieuwe gerechtjes uitzoeken. Is top. Eten was goed. Geen gehaast lekker genoten van alles.

Yvonne

Kwaliteit van het eten was goed. Wel kon de bediening iets vriendelijker en moesten we soms erg lang wachten voordat we onze gerechten kregen.

28. Internationaal De Koog

Het eten was lekker, het personeel was vriendelijk, het zag er gezellig uit. De extra bestelde patat kwam een beetje laat en de stoel wiebelde een beetje.

Ronald

Zeker niet slecht gegeten, jammer dat je erg lang moet wachten tussen de gerechtjes door.
    1 Gerechtje per keer bestellen kan best maar hou dan het tempo erin.
    Dessert niet inbegrepen bij het All you Can taste menu.

J Meijdam

2E jaar bij de Orangerie op Texel.
    Heerlijk gegeten, asperges waren TOP!
    Vriendelijk en servicegericht personeel.
    Wij zeggen tot volgend jaar!