Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Koog verdeeld zijn.

1. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede bediening. Je kunt zelf het tempo aangeven waarin je wilt eten.
    Een aanrader!

Zou zo weer gaan. We zíjn namelijk zo netjes geholpen dat als ik weer in De Koog ben, ga ik er weer heen. Een aanrader en beleving voor iedereen.

Per 11 november een nieuwe kaart… en zeker geen tegenvaller. Overheerlijke diamanthaas, tortellini, maar ook Marissa, Suus en de andere dame in de bediening maken het geheel compleet!

Daarna ff gezellig een borrel pakken in De Jutter en je hebt een top dag!

Atie Voerman

Wij hebben een B&B vlak bij de Kroontjes en sturen veel gasten naar de Kroontjes toe. Uiteraard omdat we er zelf ook graag komen. We vinden het nieuwe systeem van € 9, - per gerechtje geen verbetering. Afgelopen vrijdag heb ik daar met een vriendin gegeten en we vonden met name de prijs/kwaliteitsverhouding van de voorgerechten niet kloppen. Ik had zelf gerookte zalm en het was zo verschrikkelijk weinig. Ook de soepjes kosten € 9, - en dat vonden we echt te duur. De hoofdgerechten Stoofpotje Rund en Heilbot waren heerlijk en de portie waren oke, de roodbaarsfilet viel niet in de smaak maar dat kan ook aan de persoonlijke voorkeur c.q. smaak lichten. Enfin, € 105, - lichter met 3 gerechtjes, een flesje wijn en koffie en thee toe zijn wij niet tevreden de deur uit gelopen. Ik heb het aan de tafel niet gemeld omdat het best druk was en andere mensen hier wat mij betreft geen getuige van hoeven te zijn. Het is maar een persoonlijke mening. Ik zal mijn gasten nog wel naar de Kroontjes sturen, maar wel zeggen dat het verschrikkelijk prijzig is geworden.

We hebben een super goeie avond gehad. Lekker eten en gezellige sfeer!
    Zeker een aanrader!

We komen al enkele jaren in texel en hebben die top restaurantje verleden jaar ontdekt. Het eten is er echt top, verse produkten en van heel goede kwaliteit. Je wordt er liefdevol ontvangen en met de glimlach bedient. Er hangt een gezellig sfeer. Prijs kwaliteit is het erg aan te raden, eten top, wijn top, alles is er super lekker. Wij gaan elk jaar terug.

7. Grieks De Koog

Ton van der Schoot

Prima restaurant. Goede en snelle bediening. Eten was heerlijk. Aanrader

Vanavond geweldig gegeten hier! Direct bij binnenkomst voelde het vertrouwd. Goede en gezellige bediening, zonder opdringerig te zijn. Menu was ruim genoeg met een mooie afwisseling. Ook veel producten van het eiland zelf. Eten was zeer kwalitatief en goed op smaak.

Gutes Essen zu einem vernünftigen Preis. Sehr nettes Personal.
    Wir sind gerne hier.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Goed eten voor een redelijke prijs. Heel vriendelijk personeel. Wij komen hier graag.

10. Nederlands De Koog

Peter Krämer

Sehr zu empfehlen, gute Atmosphäre, freundliche Leute.
    Wir haben Burger und Steak gegessen, beides sehr lecker und ausgesprochen reichlich.

Wir kommen auf jeden Fall wieder :-)

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Zeer aan te bevelen, goede sfeer, vriendelijke mensen. Wij hebben burger en steak gegeten, beide heel lekker en meer dan genoeg.

Wij komen in ieder geval weer :-)

Was erg lekker, gaan we zeker nog eens eten.

Peter Finkler

Super! Sehr zu empfehlen..!

(Vrije vertaling Redactie Eet.nu)

Super! Zeker aan te bevelen..!

Ingrid En Erik

We hebben erg lekker gegeten in dit gezellige restaurant. De bediening is goed en ze geven goede tips en niet alleen over het eten.

Wij hadden gereserveerd n.a.v. reviews en dachten dat het 'gewoon' in de Dorpsstraat zit, maar dat is niet zo. Het is het deel van de Dorpsstraat dat buiten het centrum van De Koog ligt, ter hoogte van weg 17. Van buiten ziet het er niet bijzonder uit, van binnen is het sfeervol. We hebben heel lekker gegeten, zowel de kleine als de grote gerechten, en de bediening was top.
    Wij komen zeker terug.

15. Internationaal De Koog

Fijne gegeten bij Eigeweis! Altijd goed en altijd gezellig.

M.Hammersma

Lekker gegeten.
    Aan mensen met een glutenallergie wordt super goede aandacht besteed.

17. Steakhouse De Koog

Voorgerecht breekbrood prima daarnet de zalm besteld helaas aan onderkant te doorbakken daardoor droog. De vleesspies heb ik niet helemaal op gegeten wat zeer ongewoon is voor mij. Hij was te droog en niet lekker al met al een teleurstelling dus raden wij het niet aan. Bij het afrekenen niet eens gevraagd of het gesmaakt heeft. In ons geval prijs kwaliteit niet goed.

Bea Lokhorst

Aanrader! Ruim voldoende keuze uit heerlijke voor- en hoofdgerechten van goede kwaliteit! We hebben er een avondvullend programma aan gehad, super!

19. Nederlands De Koog

Goed restaurant maar beetje duur.

20. Steakhouse De Koog

Het eten is heel lekker en de bediening is vriendelijk. Het vlees is uitstekend voor de prijs. De sfeer is OK.

21. Internationaal De Koog

Gerrit kuiken

Dit was de 2e keer
    Spontane en vriendelijke bediening
    Eten was zeer goed

Heerlijk gegeten, over het algemeen verrassende smaken en creatief opgemaakte borden. Het oog wil ook wat nietwaar? We hebben met z'n zevenen ruim drie uur aan tafel gezeten en de gelegenheid gehad om voldoende gerechtjes te bestellen. Persoonlijk vond ik het soepje van gegrilde paprika met courgette het lekkerst. Prima bediening, ondanks het slechte weer en een vol huis was de sfeer relaxed te noemen. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar! Wel jammer dat je hiervoor helemaal naar Texel moet.

23. Nederlands De Koog

als ik de recensies lees lijkt het wel of wij ergens anders gegeten hebben. we dronken een drankje buiten maar kregen hier geen menukaart. binnen zaten we bij een tafel waarvan één lamp uit was. de entrecote was zoet van smaak en zat vol met zenen. aan de rest van het eten zat weinig smaak. toen de serveerster vroeg of het had gesmaakt zeiden wij dat dit niet het geval was. toen zij ze: ik bied mijn excuses aan en daar bleef het bij. echt jammer want wij gaan niet zo vaak uit eten

24. Aziatisch De Koog

C Scheffer

Slecht eten, weinig keuze, afwaskar staat tegen het" salade buffet"
    Slechte afzuiging bij het wok/bak gedeelte> resultaat een blauwe walm waar je in staat/zit.
    Spa blauw ed staan in flessen op de koffie bar.. ??
    Waarom niet in kleine flesjes...
    Kortom een vreselijk restaurant!!!

Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

Mijn favoriete restaurant tijdens een weekendje Texel. Al jaren niks op aan te merken. Gewoon goed, gezellig en een super vriendelijke service.

Prima eten, vriendelijke bediening.

Lekker gegeten en gezellig gezeten.

Marianne Linden

Samen met kleinzoon lekker gesmuld. Minpuntje mijn kleinzoon had een glas met een behoorlijke ster erin dat kan natuurlijk niet. Door de vrij donkere locatie zag hij dit pas toen het glas leeg was. Zelf had ik een mosselpannetje besteld en kreeg een of ander mosselvoorgerecht maar ook dat is opgelost. Mijn kleinzoon had een lamsduo en vond het heerlijk. Wij hopen nog eens terug te komen.

30. Nederlands De Koog

Vandaag bij Sjans gegeten op aanraden van Landal (hadden een bon). De sfeer van het etablissement was goed, het was druk en goed dat we gereserveerd hadden. Het duurde ongeveer 25 minuten voordat er iemand onze bestelling kwam opnemen, dat was wel even wachten... het eten was goed, goed op smaak en goede porties. Het dessert viel tegen omdat de mousse erg vettig was, de bolletjes ijs erg gekristalliseerd en de panna contra erg zoet was door de frambozensaus. De bediening was erg ongeorganiseerd en het personeel was met veel dingen bezig maar iets minder met de klanten. Qua eten goed aan te raden, qua service iets minder.