Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Koog verdeeld zijn.

1. Nederlands De Koog

Wir haben ein sehr leckeres Abendessen genossen und kommen sicher noch einmal wieder. Ein Highlight auf Texel, wir hatten nicht mit so leckerem Essen gerechnet!

3. Internationaal De Koog

Dit restaurent is ruim van opzet maar met een prettig ingetogen sfeer.
    Het eten (hoofdgerechten en nagerecht) zag er aantrekkelijk uit maar miste verfijning in smaak, zo viel ons beiden op. Dezelfde "verfijning" misten we ook een beetje bij de bediening.
    Op zich kan het er allemaal wel mee door maar het prijsniveau mocht wat ons betreft wel ietsje lager voor het gebodene.

C van Middegaal

Er zaten lekkere gerechten tussen.
    Maar helaas waren de broodjes op. De gambas waren op. De rijst was op. En in de lamsschotel zat weinig lam, het was meer een soepje. Dat vond ik niet goed geregeld. Toch betaal je het volledige bedrag. Jammer niet voor herhaling vatbaar.
    Claudia, uit Veghel.

Zeer uitgebreide kaart, het concept is top en zit goed in elkaar. Ook de prijs/kwaliteit verhouding voor de kleinste genieters onder ons is perfect geregeld. Bij all-in concepten denk je al snel aan een wok restaurant met een beperkte keuze qua gerechten. Hier zijn de gerechten perfect gebalanceerd, ook voor de vegetariër en mensen met allergieën zoals vis is de keuze enorm. Het leuke is dat de hoeveelheid gerechtjes waar je uit kan kiezen zo ruim is, dat je het niet bij 1 avond kan laten, want als je vol en voldaan bent, dan zijn er nog zoveel keuzes over, dat je zeker nog een keer terug wilt komen om de rest te proeven. Chapeau voor het keukenteam dat zorgt voor een mooie opmaak en een smaakbelevenis, en de bediening die er zeker voor zorgt dat je niets te kort komt. Graag tot een volgende keer!

Menno Heijn

C.Oltmanns

Es war mal wieder sehr lecker. Haben sich selbst übertroffen. Fahren jeden Urlaub dorthin.

8. Nederlands De Koog

Na 50 min geen tafel. Personeel ontwijkt contact met de klant. Beetje jammer dat als er word gevraagd of we op een tafel wachten en je ja zegt. Later wordt gezegd dat we nee zeiden. Nee we wachten aan de bar met onze jassen aan omdat we dat leuk vinden. Ja doei.

9. Internationaal De Koog

Super lekker gegeten. Was helemaal top!

10. Internationaal De Koog

henny kuijpers

Goed restaurant voor een normaal budget, perfecte service

11. Internationaal De Koog

Weer heerlijk gegeten op 2e kerstdag.
    De scholfilet was echt te lekker.
    Alleen de binnen temperatuur had wel een graatje hoger gemogen.

Mai-lin richard en fam

Super lekker gegeten 2de kerstdag we moesten helaas de laatste boot terug en daar houden ze echt rekening mee :) bediening top en de keuken fantastisch tot volgende keer :)

Fantastische kerstavond gehad. Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en oplettende bediening. Geen moeite teveel, steeds genoeg te eten en te drinken. Duurde ook niet lang voor er weer nieuwe gerechtjes kwamen. Een ronde niet bestellen, ook geen probleem. Vorig jaar waren we al erg tevreden toen we bij 't Plein hadden gegeten, dat geldt dus nog steeds. Prijs/kwaliteit ook prima!!
    Gewoon top, dus!!

14. Pizzeria De Koog

Op naar "So What"! Heerlijk eten. Grote porties. Gezellige omgeving. Vriendelijke uitbaters.

15. Pizzeria De Koog

Els Stehouwer

Lekkerste kop.. OOIT gegeten hier! Aanrader!

17. Internationaal De Koog

Komen al jaren speciaal bij paal 17 voor de heerlijke Beachburger wat jammer dat deze niet meer is zoals hij altijd was, tegenvaller dus! Ook de oliebollen die we besteld hadden bij de koffie waren slecht, koud en heel erg vet, serveer ze dan niet!

Lekker verschillende gerechtjes proeven de hele avond voor vaste prijs excl drank en dessert, aan de gerechten veel aandacht besteed qua presentatie, lekker gegeten!

Waardeloos telkens 15 min wachten op je volgend gerecht mooi concept voor de eigenaar trage zooi

We hebben heerlijk gegeten. Alleen op vrijdagavond 15 december was het er erg rustig.

21. Italiaans De Koog

Hans Benedick

Heerlijk gegeten! De sfeer in het restaurant was prima, evenals de bediening. Hier gaan we zeker vaker eten. Een aanrader!

Het was een geweldige ervaring voor ons. Het concept zit erg goed inelkaar. De gerechten zijn goed afgepast en genoeg. De gastvrouw is erg vriendelijk en goed in het uitleggen van de gerechten. De zaak was erg schoon en hondje mocht mee. Wij komen terug.

We hebben hier vorige week heerlijk gegeten, helaas voelde 1 van ons zich niet goed waardoor we de maaltijd voortijdig moesten beëindigen. De eigenaar bood ons direct aan dat we niet het hele bedrag van het arrangement hoefden te betalen. Wat een fijne service! We komen zeker een keer terug!

24. Grieks De Koog

Dennis van Rooijen

Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar

25. Internationaal De Koog

Het restaurant ziet er onwijs gezellig uit. Het personeel is uiterst vriendelijk. Helaas was het eten minder positief. Voorgerecht: De garnalen waren lekker! Nacho’s waren zompig en taai en veel te veel voor een voorgerecht. Hoofdgerecht: De schnitzel was niet bijzonder, de warme groente erbij was koud. Mijn man had een stoofpotje Texels lam. Deze was flauw van smaak. De rekening was daarintegen wel pittig!

26. Internationaal De Koog

Dequinze Martje

Heel erg lekker gegeten, goede bediening en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

27. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede bediening. Je kunt zelf het tempo aangeven waarin je wilt eten.
    Een aanrader!

Zou zo weer gaan. We zíjn namelijk zo netjes geholpen dat als ik weer in De Koog ben, ga ik er weer heen. Een aanrader en beleving voor iedereen.

Per 11 november een nieuwe kaart… en zeker geen tegenvaller. Overheerlijke diamanthaas, tortellini, maar ook Marissa, Suus en de andere dame in de bediening maken het geheel compleet!

Daarna ff gezellig een borrel pakken in De Jutter en je hebt een top dag!

Atie Voerman

Wij hebben een B&B vlak bij de Kroontjes en sturen veel gasten naar de Kroontjes toe. Uiteraard omdat we er zelf ook graag komen. We vinden het nieuwe systeem van € 9, - per gerechtje geen verbetering. Afgelopen vrijdag heb ik daar met een vriendin gegeten en we vonden met name de prijs/kwaliteitsverhouding van de voorgerechten niet kloppen. Ik had zelf gerookte zalm en het was zo verschrikkelijk weinig. Ook de soepjes kosten € 9, - en dat vonden we echt te duur. De hoofdgerechten Stoofpotje Rund en Heilbot waren heerlijk en de portie waren oke, de roodbaarsfilet viel niet in de smaak maar dat kan ook aan de persoonlijke voorkeur c.q. smaak lichten. Enfin, € 105, - lichter met 3 gerechtjes, een flesje wijn en koffie en thee toe zijn wij niet tevreden de deur uit gelopen. Ik heb het aan de tafel niet gemeld omdat het best druk was en andere mensen hier wat mij betreft geen getuige van hoeven te zijn. Het is maar een persoonlijke mening. Ik zal mijn gasten nog wel naar de Kroontjes sturen, maar wel zeggen dat het verschrikkelijk prijzig is geworden.