Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwolle verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Zwolle

Je mag over de loop plank naar binnen, dan met een hele stijle trap naar beneden. Dus niet geschikt voor mensen slecht ter been.
    Wij hadden gereserveerd voor 5 volwassenen, dat was echt wel even inschikken en eigenlijk te krap. Alle tafels en banken zitten vast en zijn allemaal even groot.
    Ik zou zeggen niet meer dan 4 volwassenen aan een tafel.
    Pannenkoeken, vol op keuze en een speciale pannenkoek van de maand.
    De pannenkoeken waren rijkelijk gevuld en smaakten heerlijk.
    De sfeer was gezellig, en knus, maar wel een kakel want de hele boot zat vol in een kleine ruimte.

Kortom een hele leuke ervaring met een lekkere pannenkoek, maar let er op het is krap en niet minder valide vriendelijk.

2. Internationaal Zwolle

Kleine porties. Je moet het hebben van de patat. Welke ook nog apart naast menu betaald moet worden. De zeebaars waren 2 reepjes van 10 bij ca 2 cm. Glazig niet gaar.
    Bediendes waren klantgericht en supernet.

3. Indonesisch Zwolle

Marleen de Mik

Heerlijk restaurant! Kleinschalig, mooie inrichting en sfeer, fijne bediening, fantastisch eten met heerlijke bijpassende wijnen!

4. Ronduit slecht! Lomp gemaakt, melige natte rijst en weinig smaak, de soja was ook waterig. Afgelopen zondag middag opgehaald in winkelcentrum De Dobbe te zwolle. Zonde van de centen!

5. Antonio Vila-Nova

MilligerPlas zijn toppers van de toppers.

• Eindcijfer 9,5
  6. Pannenkoekenhuis Zwolle

Goed en snel geholpen. Eten was prima.

7. Pannenkoekenhuis Zwolle

Gezellig klein restaurantje, leuke sfeer. Kinderen vonden het erg leuk, de entree met de piraat bij het stuurwiel en de spannende trap naar beneden zetten gelijk de sfeer. Eten was prima. Bediening goed en vlot.

8. Fijne bediening met goede uitleg. Kwalitatief top.

9. Internationaal Zwolle

Meerdere malen geweest was altijd gewoon goed, maar laatste keer was kwaliteit eten echt ondermaats. Te weinig smaak de zalm was echt niet lekker. Pasta carbonara was prima. Al met al matig.

10. Pannenkoekenhuis Zwolle

Sean Newcombe

Vertaal van English naar Nederlands

It was a very cozy and pleasant experience with great food and atmosphere. Pancakes were delicious and cappuccinos were great.

11. Aziatisch Zwolle

Nick Martinus

Eind middag, begin avond, gegeten bij dit restaurant gesitueerd aan het water. Het is een mooi restaurant en de bediening is goed (medewerker was zeer vriendelijk). Je kan voor 2,5 uur meerdere ronden vier gerechtjes uitkiezen. De sushi is redelijk goed. Alleen het vlees en vis waren helaas vaak (veel) te gaar en was daarom taai en droog. Zo was de ossenhaas niet mals, maar doorbakken. Dit was erg jammer natuurlijk. Tijdens bediening helaas ook patat weggenomen, terwijl wij daar nog mee bezig waren. Al met al is de sfeer heel goed, een mooie locatie, maar was het eten van matig tot redelijke kwaliteit. Hopelijk kunnen ze dit verbeteren (of betrof het een incident).

12. Voor het eerst via thuisbezorgd besteld. Zwartgeblakerde kippeling, kan zo echt niet.

13. Mathilde Cromwell

14. Pannenkoekenhuis Zwolle

Het is voor mij geen super lekkere pannenkoek, te dun en niet goed warm. Voor de kids kindermenu, een afgang met een hele banaan en geen kinderbestek. Ijsje ook niet smaakvol.

5,5
  15. Bedorven vlees!!
    Alle tafels en drink apparatuur vies!! Geen aanrader!!

16. Stadshagenaar

Koud ongastvrij en bot monpoliegedrag.

Gisteren na wandeling kwamen we om 17.55u om een hapje te eten. Op de deur stond een handgeschreven briefje 'om 20.00 gesloten'. Tot onze verbazing kregen we bij binnenkomst te verstaan dat even nog met de eigenaar moest worden afgestemd of we nog wel iets konden krijgen. Nee dat kon dus niet meer. We vroegen of er dan misschien alleen een frietje kon worden gemaakt of dat we die dan mee naar huis konden nemen. Ook dat was niet mogelijk...

Dergelijke botte houding verwacht je van een belastingdienst en niet van een klantgerichte horeca ondernemer... De hoogste tijd voor meer concurrentie.

Wat een afknapper. Loop in vervolg wel naar de kwalitaria.

17. Pannenkoekenhuis Zwolle

Leuk schip en goed eten! Snelle bediening.

18. Aziatisch Zwolle

Door onduidelijkheid al op de site en door medewerker verkeerde bestelling, niet bereid tot teruggave geld dus voor ruim 70 euro in de afvalemmer omdat het totaal niet onze smaak was deze verkeerde bestelling. Fout werd volledig bij ons gelegd. Ze wilden wel korting geven op volgende bestelling maar dit was 1 x en nooit weer

1,6
  19. Aziatisch Zwolle

Karin Folkersma

20. Willemijn

De tomatensoep was veel te zout en veel te scherp. In de broccolisoep zat nauwelijks broccoli, deze was waterig en smakeloos. Ik heb hierover een mailtje gestuurd, via het contactformulier op hun site, maar helaas geen reactie ontvangen. Jammer, want als ze met een reactie waren gekomen had ik het hier niet hoeven melden. Matig eten en slechte service.

2,3
  21. Pannenkoekenhuis Zwolle

Gert Post

Mooi, knus en gezellige atmosfeer.

22. v d Molen

Mijn ervaring.
    Regelmatig koop ik een brood bij jullie, maar gisteren een brood gekocht. Vanmorgen bij het ontbijt blijkt het brood oud te zijn, uitgedroogd.
    Dit is mij al eerder gebeurt, toen heb ik een nieuw brood gekregen.
    Maar nu voor de tweede keer, kom ik niet weer bij jullie.
    Neem aan dat jullie broden die niet verkocht worden, de volgende dag door verkopen, dit kan echt niet.

23. Heerlijk eten met hoog kwaliteit vlees

• Eindcijfer 10
  24. Ibrahim

25. Eten is top

• Eindcijfer 10
  26. Pannenkoekenhuis Zwolle

Jacqueline

Kids hebben genoten, was leuk en lekker!

27. Pannenkoekenhuis Zwolle

Tom van Berkel

Leuke locatie, vriendelijk personeel maar vooral lekkere pannenkoeken. Dit is de derde keer dat we hier eten en het blijft onveranderd goed. Ik kan de winterpannenkoek met ragout en champignons aan bevelen.

28. Chinees-Indisch Zwolle

ls al jaren geleden nooit meer opengegaan na een keukenbrand.

29. Edwin Schutte

Heerlijk eten… prima bediening en betaalbaar.
    Soms wel lang wachten… maar het was zaterdag en het was druk.

30. Pannenkoekenhuis Zwolle

De sfeer was prima, de bediening uitermate slecht. Eerst glas drinken over iemand heen, daarna besteld en die kwam niet kompleet aan op tafel. Dus een paar moesten wachten op de soep, terwijl de anderen konden eten. Het eten was echt heerlijk, maar de bediening wist niet welke pannenkoeken ze in hun handen hadden...iets met spek ofzo 🤣🤣
    Tussendoor drinken bestellen was ook een uitdaging, wel besteld maar je krijgt niets. Dus telkens vragen waar blijft het drinken.
    Conclusie een volle zaak kunnen ze niet naar behoren bedienen.