Minoyu in Zwolle

Gehele dag gratis (overdekt) parkeren.

Stadsbus lijn 1 Stadhagen, halte WKC Stadshagen.

Bezorgrestaurants in de buurt van Minoyu

1421983327 87
1428991936 88
1453522065 67
1492069412 80

1. Hartelijke ontvangst, maar daarna moesten telkens een seintje geven voordat er iemand kwam om drinken op te nemen.

Zijn gewend om 3 stuks sushi per soort en 5 gerechten per ronde te krijgen, maar hier waren het 1/2 stuks sushi en 4 gerechten per ronde.
    Scheelt dus bijna de helft aan stuks sushi.
    Dit is dan nog niet erg als de smaak echt perfect is, maar er is weinig variatie in sushi en hebben allemaal een vrij vlakke smaak.
    Salades bevatten zo weinig vis dat het een droge hap werd.
    Daarentegen bestaat het nagerecht uit een bol ijs die zo groot is dat het bijna niet eens in de kom past.

Kortom een verkeerde besparing en tijd voor betere sushi's..

2. Joey 5 punten

We eten er regelmatig. En absolute aanrader! Overheerlijk eten. Vooral de Sushi is heerlijk.

3. de Groot

Het eten is altijd goed bij Minoyu. De bediening vlot en heel vriendelijk. Een echte aanrader!

4. Anneke van Essen

Alleen maar heerlijk eten! En niet alleen sushi. Ook de biefstuk, eendeborst en zalm worden voortreffelijk klaargemaakt. Echt een aanrader!!!

5. Dorien

Heerlijk gegeten. Vooraf niet gedacht dat het zo goed zou zijn.
    Sfeer was prima en de bediening vlot.
    Wij gaan er zeker weer een keer eten.

6. Vandaag weer eens erg lekker gegeten bij Minoyu. Het is mijn favoriete Japanse restaurant. Ik begrijp niet waarom mensen dit restaurant een onvoldoende hebben gegeven. De sushi is er lekker en vers, het vlees heerlijk en mals met weinig vet. Goede bediening die wel even een steek liet vallen toen ze mijn beefsalade vergeten waren. Gelukkig weer snel opgelost.

7. All you can eat in de wijk Stadshagen. We hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Verse sushi en de vleesgerechten zijn voortreffelijk. Dit restaurant doet absoluut niet onder voor gevestigde namen in Zwolle.

8. J.H. van Putten

Gisteravond zijn wij met 7 personen wezen eten bij Minoyu. Bij binnenkomst valt gelijk de sfeer en gezelligheid op. De jassen werden netjes aangenomen en ons werd de tafel aangewezen. Vervolgens kregen wij al snel de gelegenheid om een drankje te nuttigen. Daarna zijn wij begonnen aan de eerste gerechten. Het smaakte allemaal heerlijk. De gerechten kwamen vlot op tafel. Het was dan ook niet druk, en op een gegeven moment waren wij de enigen in het restaurant.
    Aan het einde was er nog ijs. 1 bolletje per persoon vind ik persoonlijk wel wat weinig (voor de andere bolletjes moet je bijbetalen) evenals de keuze uit 3 soorten ijs. Zelf wilde ik graag het sesam ijs proberen, maar men kwam ons vertellen dat deze op was. Toen maar de groene thee ijs genomen en deze viel mij tegen. Mijn vrouw had vanille ijs en daar zaten harde stukjes ijsklontjes in.
    Onze ervaring is dat je voor het vlees en de bijgerechten zeker naar Minoyu moet gaan, maar laat het ijs maar zitten. Verder vinden wij de service erg goed. Aan het eind van de avond kwamen ze netjes vragen of ze de keuken al konden opruimen of dat wij nog wat wilden gebruiken. Na de betaling kregen we nog even een heerlijk pepermuntje. Al met al voor ons een gezellig personeelsuitje.

9. Heerlijk! Sushi lekker vers. We gaan hier altijd graag naartoe. Ook de kids vinden 't geweldig.

10. We zijn 2de kerstdag gaan eten bij Minoyu, het is een aanrader voor iedereen die van eten houd want het was heerlijk. Wij hadden het all you can eat concept gedaan en je kon zoveel mogelijk bestellen als je wou, dat was heerlijk. Nu zou je denken van maar dat duurt heel erg lang maar nee dat was niet zo. Daarentegen was alles wat je had bestelt in 3 minuten gebracht. De bedienden waren heel kindvriendelijk en ook tegen volwassenen waren ze beleefd. Kort samengevat; een super 2de kerstdag in een super restaurant.

11. Yolanda Jansen

We komen regelmatig en keer op keer heerlijk! De sushi is vers en goed van smaak, de salades om te smullen, het vlees is mals en de vis lekker! Oh zalig gewoon, ik krijg er al weer zin in! Ik vind de onvoldoendes onterecht, vandaar even een berichtje.

12. suze blankenstein

Super slecht. We waren met z'n 2en en een van de eerste klanten dus nog niet druk. Lijstje ingevult voor de eerste ronde, duurde erg lang voordat alles door was. We hadden elk 5 hapjes besteld, 1 salade zalm terug gestuurd. Sla stonk, bah. Volgens de baas (heeft ook geproeft) niets aan de hand. Dat was de vis, zalm, die ik rook. Ben blond maar weet wel hoe vis ruikt. Ronde 2 duurde weer zo lang dus wij dachten we vullen ronde 3 maar vast in want daar hadden we tenslotte alle tijd voor. Werd opgehaald dus wij dachten zo gaat het allemaal lekker door. Had bij ronde 2 zeewier besteld, kreeg ik na een half uur nadat ik gevraagd had waar het bleef. Ronde 3 moest nu toch wel snel doorkomen want we hadden deze tenslotte bij het 2de hapje van ronde 2 al ingeleverd. Ze kwamen 5 keer vragen of we nog wat wilde drinken, pffff, maar we hadden honger.. we wilde sushi. Toen ze voor de 6de keer weer kwamen vragen of we wat wilde drinken hadden we het helemaal gehad en vroegen waar de 3e ronde bleef. Wij zijn opgestaan en naar de kassa gelopen. Tja wilde ze weten wie ons briefje van de 3de ronde had meegenomen.. nou zeg moeten wij daar op letten? Wij hebben met eigen ogen gezien dat de jongen bij de kassa het aannam van de serveerster, maar geen briefje. Maar we konden nog wel een nieuw briefje invullen en een sorry. We kregen dan een drankje aangeboden, maar wij waren er klaar mee. We hebben afgerekend, hoefde de cola en 2 bier niet te betalen. Wij waren niet de enige die zo lang moesten wachten op eten. Naast ons een tafel kreeg een maar 1 hapje en mevrouw had nog niks en toen wij er klaar mee waren had ze nog niets. Onze avond was verknalt en 52,00 euo armer en nog honger. Gaan we nooit meer naar toe.

13. Redelijk gegeten. Normale kwaliteit. Jammer dat koffie automaat stuk was. Kreeg erg slechte koffie aangeboden. Bij afrekenen dit aangegeven. Men wist ervan en hoopte dat het snel opgelost zou worden wat betreft het koffieautomaat. Met geen woord werd er gesproken over mijn klacht. moest gewoon volle pond betalen voor de koffie. Erg jammer!

14. Hollands Venetië

15. Postema

Afhalen ging perfect en eten, wat top! Sushi was heerlijk!

16. Roetgerink

Samen met mijn vriendin en Japanse directeur met zijn vrouw hier wezen eten. Was in een woord voortreffelijk! Zelfs mijn Japanse collega vond het zeer goed! Personeel is vriendelijk en snel. Komen hier zeker vaker.
    Bedankt!

17. Ik ben een sushi-eter, dus heb dat hier met regelmaat besteld. Alles smaakte echt super lekker!! Het is een all-you-can-eat-concept, dus elke ronde de kaart weer invullen en de prijs-kwaliteitsverhouding is perfect!
    We hebben een fantastische avond gehad, bedankt Minoyu tot de volgende keer!!

18. Modern restaurant, wat er keurig netjes uitzag. Niet al te groot en massaal. We waren met 4 volwassenen en 2 kleine kindjes. Bij binnenkomst werden de jassen aangenomen en werden we naar onze tafel begeleid. We waren behoorlijk vroeg en al snel kregen we de eerste gerechten gepresenteerd: super!! Tomatensoep, lekker en goed gevuld. En nog een detail: het servies is ook met de tijd meegegaan!
    Het is een all-you-can-eat-concept, dus wij druk elke ronde de kaart weer invullen. Ik heb 3 keer in een all-you-can-eat-restaurant gegeten, maar ik moest mijn eerste gerechten (vers gewokte groenten) delen, want anders zou ik gelijk vol zitten!! De porties zijn hier minimaal tweemaal zo groot dan dat we gewend waren. Ik ben een sushi-eter, dus heb dat ook met regelmaat besteld. De zeewiervelletjes zijn iets dikker dan ik gewend ben, waarschijnlijk was dat de reden waarom ze iets anders smaakten. Kan ook de rijst zijn geweest. Ze waren in ieder geval wel lekker en vers.
    Maar alles wat we besteld hebben, smaakte echt superlekker!!! De bediening bestaat uit studenten, maar doen het goed en netjes. Er zou een kinderhoekje zijn, maar die was karig met 2 tafeltjes en stoeltjes, papier en potloden. Daar had ik meer van verwacht. We vertelden dit aan de eigenaar en die zei dat ze er mee bezig waren. Twee kindercomputertjes in een tafel gemonteerd, was de bedoeling. Voor alle leeftijden. Ben benieuwd...
    Voor de rest hebben we een fantastische avond gehad en heel belangrijk: prijs-kwaliteitsverhouding is perfect!
    Bedankt Minoyou, tot de volgende keer!!!

19. Heerlijk restaurant, mooi uitzicht. Kom hier regelmatig om te eten en is nog nooit slecht geweest. Heb nu al weer zin in volgende week, dan gaan we met z'n 15en kijken hoe het dan gaat maar heb er alle vertrouwen in.

20. Met z'n vieren erg goed gegeten. Parkeren voor de deur, vrij aardige sfeer en lekker eten. Keuze iets beperkter dan bij andere sushiketens, maar meer dan voldoende. Tevens fijn dat ook verschillende salades, grillgerechten en een soepje op de kaart staat. Voor ieder wat wils dus. De teppanyaki (grill) gerechten zijn echt super. Mals vlees en verse vis, kan niet beter.
    Bediening is goed. Als soortgelijke gerechten besteld worden, komen deze ook tegelijkertijd op tafel. Maakt het wel zo gezellig, samen eten.
    Wel bijzonder dat je maar één bolletje (lekker!) ijs kunt bestellen.

21. Maurice van Raalte

In het kader dat perfectie niet bestaat een welverdiende negen. Wanneer mijn partner zonder mij, maar bijvoorbeeld met vriendinnen bij Minoyu gaat eten, ontstaat er bij mij altijd een onbehagelijk, jaloers gevoel. geweldige sushi 'tent'!!

Als sushi en teppanyaki verslaafden hebben meerdere restaurants in Zwolle geprobeerd. Ondanks dat deze niet van slechte kwaliteit zijn geven wij altijd de voorkeur aan Minoyu. Sushi altijd vers (bij de tempura maki is de garnaal soms zelf warm!), teppanyaki altijd mals en van goede proporties. Salades zijn heerlijk op smaak (beef en zalm zijn de aanraders).

Soep van de dag is inderdaad altijd tomatensoep, maar soep in een restaurant eten is altijd zonde (ik haal dan wel een blik unox voor thuis).. dus dat doen we gewoon niet :)

Mijn complimenten voor de bediening. Zijn erg alert, gaat nooit met lege handen terug en zorgen dat je altijd wordt bijgeschonken.

22. Margriet

We hebben hier verschillende keren gegeten en het blijft erg goed en lekker. Goede sfeer, aardige bediening en lekker eten. De sushi is van zeer goede kwaliteit! De rest van het eten trouwens ook. Malse ossenhaas, verse vis en groenten. Ik kan geen minpunten bedenken. We komen hier snel weer terug!

23. Iris van maarlen

Vooral leuk als je een visliefhebber bent. Er staat niet duidelijk bij of er saus bij de gerechten zit. En als je dan bami besteld zit er niks bij. Bij een ander gerecht hadden we saus besteld maar dan krijg je eerst het gerecht en dan 5-8 min later een keer de saus dus dat schiet ook niet op! Je moet alles opeten anders word er een bedrag in rekening gebracht, Logisch maar zorg dan wel voor een doggybag. Er mogen wel wat meer ijssoorten komen.

24. Goed concept. Zowel kleine als grote gerechten zijn in 5 gangen te bestellen. Zeer positief waren de wokgerechten die met 4 verschillende sauzen te bestellen waren. Gratis parkeren. Kom hier zeker terug.

25. Hier hebben wij al verscheidene malen lekker gegeten. Het personeel is altijd erg vriendelijk en komt regelmatig aan je tafel om te vragen of alles naar wens is. Ook worden de borden altijd tijdig opgehaald dat is wel zo fijn als je veel kleine gerechtjes hebt. Het eten is altijd vers en smaakt goed. De zalmsalade is echt een aanrader! Het enige puntje van kritiek dat ik kan bedenken is dat de soep van de dag altijd Chinese tomatensoep is. Voor het geld dat je betaald kun je hier prima eten!

26. Mooie zaak. Op zaterdagavond was het druk en hier en daar werden wat foutjes gemaakt door de jonge bediening, maar dat werd ook netjes weer opgelost.

De sushi was lekker en ook de wokgerechten waren goed te doen. Ik miste bij de sushi wel de gember.. De teppanyaki gerechten waren minder, die waren wat gewoontjes. Echt alleen op de grill gelegd.

Voor een leuk avondje uit kan je hier best naartoe!

27. Super eten. Vriendelijk personeel dat graag mee denkt met uw wensen.
    Hebben leuke ( lekkere ) suggesties. Gewoon even zeggen wat je ongeveer wil.. Ik heb alleen ervaring met afhaal dus heb ik sfeer maar even niet beoordeeld.
    Gaan hier zeker binnen kort eten.

28. Super leuk restaurant komen hier regelmatig. Echt heel leuk concept. Veel en goed eten voor weinig geld we gaan volgende week dinsdag weer eten met 7 personen. Heb er nu al weer zin in.