1. Vandaag voor het eerst (en laatst) geweest.... had besteld 2 double cheeseburger, 1 normale en medium friet met mayonaise.
    Begint met een parkeerplaats zoeken en maar hopen dat er geen schade ontstaat... veel te krappe plaatsen! Dan 25 minuten wachten op je bestelling, vervolgens krijg je je “voer” resultaat na 25 minuten, alles koud en patat met zout is zout met patat in minivorm, dit noemen ze medium..
    De mayonaise hebben ze afgekeken hoe de mac dat eerder deed, 1 klein bakje wat dus niet voldoende is, en kost ook nog eens 1 euro!
    Vraag me nog steeds af waarom je zo lekker onpersoonlijk via zo'n scherm moet bestellen, gaat er niets vlotter door.
    Kortom, volgende keer gauw doorrijden en niet naar de burger king!

2. Gisteren bij de Burger King in Zwolle gegeten. We moesten 35 min. op ons eten wachten en dat was het absoluut niet waard. De bediening is erg traag...helemaal voor een zg. fastfood restaurant. Het dak is van metaal en het klinkt alsof je in een hal zit. Het geluid van alle mensen is vreselijk door de galm van het gebouw. Tot slot was de burger ver beneden de maat.
    De manager deed het restaurant op slot omdat ze de drukte niet meer aankonden. Ik heb bij Mac Donalds gezeten waar het 2x zo druk was en men vrolijk iedere 2 minuten een maaltijd uitserveerde.

Voor ons nooit meer Burger King Zwolle.