• Bezorgen

1462037141 82
1471980785 82
1481924429 82
1611191796 82

1. ls al jaren geleden nooit meer opengegaan na een keukenbrand.

2. Ik heb hier gegeten met collega's. Nog nooit zulke lekkere sushi gehad. Bediening is jong, maar vlot en het eten was daarnaast ook hartstikke lekker. Wij hebben vaker sushi gegeten in en buiten Zwolle voor ons werk. De vis is vers, de sashimi en de nigiri zijn daar het allerlekkerst. Ook is de teriyaki en de ebi tempura ook heerlijk. Enig minpunt is dat het afgelegen is, niet heel erg sfeervol en niet heel erg gezellig. We bestellen nu ook vaak voor op het werk, maar de site is wel verandert. De bezorging is snel van de sushi en bezorgers zijn niet altijd even enthousiast aan de telefoon. Jammer. Maar als je voor de sushi komt is dit de plek to be! Voor ons vanaf nu elke keer weer sushi bij lin shing.

3. Ik heb hier met een vriendin gegeten. Wij zijn dol op sushi en kennen veel sushi restaurants in de buurt. Lin Shing kenden we nog niet. Het is een all you can eat concept voor €28,50. Dat is duurder dan de andere sushi restaurants aanbieden. De zaak is niet gezellig, zelfs de vissen hebben geen plantje in hun aquarium. Maar wat vooral opvalt is dat het niet schoon is. De muren zijn betegeld en de tegels zijn vies. Dat alles mocht wat ons betreft de pret niet drukken, we kwamen immers voor de sushi. De bediening was erg traag. Een jong meisje kwam ons uiteindelijk vragen wat we wilden drinken en gaf ons de menukaarten. Nadat we de eerste ronde op de kaart hadden ingevuld, heeft die kaart 20 minuten op tafel gelegen voordat het meisje deze op kwam halen. De eerste ronde kregen we in een leuke boot gepresenteerd. De gember was lekker vers. De rijst was erg plakkerig. De twee rondes erna bleef hetzelfde: trage bediening, erg plakkerige rijst (bijna rijstepap, we hadden het gevoel dat we smakeloze deegballen zaten te eten) en de sojabonen waren droog en koud toen we ze op tafel kregen. We hebben dit gedeeld met het jonge meisje wat ons bediende, maar die wist niet wat ze ze mee moest en deed er vervolgens niks mee. Wij hebben afgerekend en zijn weggegaan. Dit was de eerste keer dat we sushi hebben laten staan.

1,5
  4. Pasgeleden hier gegeten met mijn vriendin. (10 jaar samenzijn vieren) Het was die avond best druk en de serveerster was ook druk , maar hield met iedereen aan tafel wel een praatje. Zo zie je ook dat al is het druk er nog steeds veel aandacht aan klanten worden geschonken. De bediening was top! Er werd al gevraagd naar een nieuw glas drinken voordat ik de mijne ophad. Dat zie ik bijna niet meer bij andere sushibars. Jammer. De sushi was ook heerlijk, beste tot nu toe! Authentieke sushi die je nergens anders krijgt. Meesten vinden een snelle ronde belangrijker dan de kwaliteit. Al duurde de sushi wat langer, we vermaakten ons zeker door de gezelligheid van de serveerster. Het ijs is met vers fruit , gelukkig geen fruit uit blik. Enige minpunt was dat (waarschijnlijk) haar collega redelijk luidruchtig is. Naast het restaurant gedeelte is er een afhaal en wij zaten helemaal achter in de zaak bij de aquarium. Zij lachtte of zei iets tegen de serveerster of een andere collega, maar we konden gewoon meeluisteren. Ook vind ik het vervelend dat ze grove straattaal gebruikt in een restaurant , wetende dat er andere gasten zijn.
    Bij het afrekenen , stond zij achter de serveerster (die het geld aannam) keek mij een tijdje aan, keek even op haar mobiel en vervolgens schoot ze keihard in de lach. Deed ik iets belachelijks?
    Ik kan iedereen aanraden hier te gaan eten, maar let vooral niet op niet gemotiveerd personeel van de afhaal. Ik ben vaste klant!

5. Lin Shing rules the world! Heerlijke Sushi! Alles wordt vers bereid, zelfs de sojasaus en gember worden zelf gemaakt. Tot nu toe nog geen restaurant gevonden die Lin Shing overtreft, en we hebben al veel geprobeerd. Soms halen we hier sushi af maar het is toch het allerlekkerst en leukst om in het restaurant te eten. Vriendelijke gastvrouw en chefkok. Sushi zoals het hoort te zijn, zonder opsmuk.

6. Merel Voerman

Bij Lin Shing eten is werkelijk waar heerlijk! De beste sushi in Zwolle en omstreken (en dan is omstreken erg ruim). Zeker de moeite waard! En zeer speciaal. Laat je verrassen door de chef!

7. Ernst van der Wolde

Vandaag een ruime portie sushi afgehaald. Wat een slechte kwaliteit. Meer dan de heft van de sushi hebben we laten staan. De rijst was zo klef dat je er een glas water bij nodig hebt. Een nieuwe sushi chef zou hier niet mis staan. Dit was eens maar nooit meer!

1,6
  8. Samen met mijn vader wezen eten. We hadden beiden nog nooit eerder in een sushibar gegeten, dus was een totaal nieuwe ervaring! We werden zeer hartelijk ontvangen en de bediening was de hele avond spontaan, gezellig en vriendelijk. Absoluut het toppunt van het restaurant! We vonden de sushi heerlijk en het systeem werkte prima. Het is jammer dat de buitenkant zo weinig uitstraling heeft, maar binnen is het gezelliger. Top tent en we gaan deze week weer!

9. Vandaag maar eens bij deze zaak wat te eten afgehaald.
    We wilden sate ajam maar dat hadden ze niet meer alleen babi (varkens). De sate was taai en heb 2 stukken uitgespuugd.
    De nasi was klef. De mihoen was goed maar flauw.
    En de kroepoek was slof.
    Eens maar nooit weer.

2,2
  10. Jennita

Circa drie weken geleden weer overheerlijke sushi gegeten bij Lin Shing. Pasgeleden ook nog elders in Zwolle sushi gegeten, maar dat haalde bij lange na niet de verse sushi van Lin Shing. Overigens heb ik in verschillende landen sushi gegeten, maar nergens zo lekker als hier.

Het interieur had misschien iets sfeervoller gemogen, maar de kwaliteit en de gastvrijheid overtreffen alles. Ga zo door!

11. In het morsigste gedeelte van de Thomas á Kempisstraat in Zwolle, naast het afhaalcentrum van Lin Shing dat er uitziet als een aftandse minisnackbar die zijn beste tijd gehad heeft, zit het restaurant(je). Ook niet het toonbeeld van opgeruimdheid, intelligente interieurarchitectuur of sfeervolle inrichting. Maar wel een allerhartelijkste gastvrouw en de verukkelijkste sushi van Zwolle en omstreken. Ruim vier uur later vertrokken we er weer. Verkwikt, verzadigd en een prima en overheerlijke avond achter de rug.

12. Mich 129 punten

Vreselijk! Één woord vreselijk! Sfeerloze tent en de sushi was niet te eten. Tevens moesten wij voor de eerste sushironde driekwartier wachten omdat er teveel mensen waren die aan het afhalen waren.

De eigenaar was zeer vriendelijk maar dat heft het slechte eten niet op.

13. Een dikke 10! Onwijs lekker, verse producten, geweldig team en erg goedkoop.

14. Andy Tjokrotaroeno

Het is elke keer weer heerlijk sushi eten bij Joyce en Keung! Alles is supervers... Meesterchef Keung doet geen concessies en zorgt daardoor voor sushi zoals het bedoeld is. En met Joyce in de zaak is de sfeer en gastvrijheid ook altijd goed... Ga hier altijd met een voldaan gevoel weg.

15. De sushi was niet lekker en de gerechten eromheen waren al helemaal verschrikkelijk. Ik heb niks maar dan ook niks geproefd wat er een beetje mee door kon. Daarnaast zaten we alleen in het restaurant de hele avond (wat ook weer wat zegt) maar moesten we nog een half uur op het eten wachten. Het was onbeperkt maar na de tweede ronde zijn wij vertrokken,... maar wel meer dan 80 euro kwijt! Zonde van het geld, dit was een keer en echt nooit meer. Enige pluspuntje was dat de gastvrouw erg vriendelijk was.

16. Door een vriendin meegenomen naar Lin Shing, sindsdien heb ik al diverse familieleden en vrienden meegenomen om hier de lekkerste sushi van Nederland te eten. De sushirijst is perfect, de kwaliteit van de ingredienten top! En de bediening is ontzettend gastvrij en vriendelijk. Zelfs als je geen sushi lust is er nog voldoende keuze om een avond heerlijk culinair te genieten van japanse gerechten. Super aanrader dus!

17. Dit was echt genieten genieten genieten van de lekkerste sushi van Zwolle! Alles supervers, heerlijk van smaak en prachtig opgemaakt. Ben verslaafd geraakt aan dit restaurant.

18. Iedere keer wanneer ik weer bij jullie eten ga halen smul ik weer. De beste chinees van Zwolle vind ik. En zo klantvriendelijk.

Heel erg lekker, ik kan iedereen aanbevelen om hier chinees te halen, super hoor!

19. Wauw, wat lekker! Nog nooit eerder sushi gehad. Het was allemaal overheerlijk. En zo'n ontzettend gastvrije bediening hebben we nog nooit eerder meegemaakt. Een aanrader en zeker iets om vaak naar terug te komen!

20. Inmiddels al een aantal keren gegeten hier, zaterdag weer! Wonen sinds 2 jaar in Zwolle en toen gelijk opzoek gegaan naar een sushi restraurant. En gevonden! De plek (straat) laat te wensen over, verwacht je daar niet en het restaurant ziet er een beetje als een snackbar uit van buitenaf gezien. Eenmaal binnen word je zeer gastvrij ontvangen. Hele aardige/warme mensen. De sushi is heerlijk en van topkwaliteit. Alles is vers bereid. Zeker een aanrader voor wie van sushi houdt!

21. Wat ongelooflijk lekker sushi gegeten zeg! We hadden mazzel dat er nog een tafeltje was, was helemaal vol, dus reserveren is wel noodzakelijk. Ook ben je echt wel een paar uur bezig, daar moet je rekening mee houden.

Ik moet echt toegeven dat ik in mijn leven nog niet zulke lekkere sushi heb gegeten als hier, ook de uitleg van de gastvrouw was erg aangenaam erbij.

Zeker ook een aanrader voor eenieder die eens kennis wil maken met sushi!

22. Als ware fan van de buitenlandse keuken al zeer veel restaurants en afhaalcentra's bezocht.

Nergens is het eten zo heerlijk als hier.

De smaken zijn vol, kruidig en zeker niet flauw. De producten zijn vers en dat proef je!

Sushi, Kantonees, Chinees, Indonisch, alles even goed.

Kortom de beste van Zwolle en omstreken!

Enig minpuntje van mijn kant.

Als je langs de zaak loopt en naar binnen kijkt schrikt het mensen af. Dan heb ik het met name over de afhaal.
    Dit zou echt veel beter kunnen. Netter, opgeruimder. Ik kijk daar doorheen, maar weet uit ervaring dat andere mensen om deze reden hier niet eerder naar binnen zijn gegaan.

Gelukkig heb ik ze kunnen overhalen!

;)

23. Jacqueline

Al jaren is de naam Lin Shing bekend maar dat zij een sushi restaurant naast de afhaal hadden was voor mij, als zwollenaar, compleet nieuw.

Je verwacht het ook niet als de straat kent en je zou er zo voorbij lopen. Maar wat een belevenis... wij, 3 mensen, waren niet zo bekend met sushi en hebben het overgelaten aan de meesterkok.

Met uitleg van Joyce zijn vrouw, wat zeer boeiend was. Het was overheerlijk eten, leerzaam en genieten. De meesterkok kwam aan het einde van de tafel nog aanschuiven, wat een eer!

Lieve mensen, wij komen graag weer! Ik ben ook zeer benieuwd naar de thaise gerechten...

Vertel het voort!

24. Miranda & Léon

Wij eten hier regelmatig overheerlijke sushi. Keung is een topkok en Joyce is een gezellige gastvrouw.

Naast sushi kan je hier ook overheerlijke andere gerechten (chinees) eten. Net weer het jaarlijkse oesterfeest gehad, ook helemaal geweldig.

Als je een sushi liefhebber bent moet je hier gewoon een keer geweest zijn.

25. Heerlijk Sushi eten in Zwolle. Wie had dat gedacht.

Op zoek naar een Sushi restaurant in de omgeving van Zwolle kwam ik er achter dat er in Zwolle ook een Sushi restaurant zit. Laten we dat maar eens proberen dachten wij. Geen seconde spijt van gehad. Het overtrof onze verwachting.

Heerlijke verse sushi, zeer vriendelijke bediening en een klein prijsje voor al dat lekkers. Kortom een echte aanrader, we gaan hier zeker vaker komen.

26. In 3 woorden: Ge-wel-dig! Het eten, de bediening, de entourage, de prijs/kwaliteit verhouding. Zelden tot nooit een restaurant van deze klasse meegemaakt.

27. Nico en Jacqueline

We hebben een fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten met niet alleen mooi gemaakte sushi etc. Het was ook erg lekker, verfijnd en erg vers. Erg enthousiaste eigenaar en wij kunnen dit Sushi restaurant aan iedereen aanbevelen, sterker nog: ik heb al weer gereserveerd voor een jubileumfeest.

28. Helemaal geweldig! Superlekker eten (zowel de Sushi als de andere gerechten) en hele lieve mensen. Echt een aanrader!

29. agterberg

geweldig goed eten, smakelijk tot aan de laatste hap, vriendelijke bezorging in 1 woord geweldig

30. Wij halen hier al jaren ons chinese eten, is echt een van de beste van Zwolle. Dagmenu is lekker goedkoop en goed, aanrader!

31. Gister wezen eten bij Shing Lin, hadden we gevonden op internet. Echt heerlijk gegeten. De beste sushi van Zwolle!!! Hele lieve mensen die je een leuke avond bezorgen. Klein restaurantje, dus reserveren is aanbevolen.
    Ze hebben een leuk gangensyteem, waarbij je op een kaartje aangeeft wat je per gang wil eten en hoeveel, wij hebben ons laten verrassen door de kok, echt een aanrader!