Pannenkoekschip in Zwolle

al 30 jaar de lekkerste pannenkoeken van Zwolle en omgeving

Op maar 2 minuten loopafstand is een overdekt parkeergarage, 24 uur per dag geopend

Vanaf het station met de bus
    Neem lijn 4 richting AA landen en stap uit bij 'kerkbrugje'
    Loop met de bocht mee naar links en u ziet de stadsmuur al staan daar licht het schip achter

Pannenkoekschip laten bezorgen?

Ahoy welkom aan boord!
Al meer dan 30 jaar is de Thorbeckegracht de thuishaven van ‘t Pannenkoekschip. Daarvoor deed het in 1928 gebouwde schip dienst als vrachtschip en heeft het onder meerdere eigenaren vele “zeeën” bevaren.

Nu wordt de kapiteinshut bemand door Kapitein Roodbaard en zijn vrouw Ruige Rita. Zij hebben het schip van binnen omgetoverd tot een pannenkoekenrestaurant, geheel in piratensfeer....

U heeft keuze uit wel meer dan 100 verschillende pannenkoeken, waaronder vele specialiteiten.

Gezellig uiteten met het hele gezin op de meest originele locatie van Zwolle

• All-inclusive

1190092202 51
1196789774 46
1203487346 54
1391019367 59
1411112084 58
1431204800 62

1. Ik kwam met mijn zoon lunchen, we waren te vroeg maar dat was geen probleem. We kregen alle aandacht. Ik vond het alleen erg koud.
    De vanille ijs was ook op, op zaterdagmiddag... vond ik raar. Maar zoonlief heeft heerlijk gegeten en genoten.

2. Ik at hier met mijn vriendin. We wisten niet waar we naartoe moesten omdat je daar binnenkwam en er een gordijn voor zat. Bordje was handig geweest. Het was heel erg warm en chaotisch. De bediening was niet erg vrolijk en het eten was niet echt top. Ik had een spek pannekoek en de spek was helemaal zacht en de pannekoek heel zompig. Ik ga hier nooit meer eten

3. Jelle Dorst

Heerlijk gegeten zondag, ondanks de drukte ging het toch allemaal redelijk vlot. Bediening was heel vriendelijk en toonde ook echt interesse. De bolle van Zwolle is toch echt wel mijn favoriet! Zeker een aanrader en tot snel!

4. Voor de eerste keer met de kinderen bij het pannenkoekschip eten was erg teleurstellend. Tot 3 keer toe een andere pannenkoek moeten bestellen omdat voor de gekozen pannenkoek de ingredienten er niet waren.

5. Met kinderen prima eten. Gaat snel dus niet lang wachten voordat het eten er is. Wel bijzonder dat de shoarma op was (dit was om 18.00). Kreeg ook het gevoel dat we moesten opschieten met afrekenen. Er stond nog drinken op tafel toen er werd gevraagd of we beneden wilden afrekenen.

6. 2 pannenkoeken waren niet doorgekomen met de bestelling. Daar hebben we er wel een gratis gekregen, maar we hadden m liever gewoon op tijd gehad. Bediening duurde wel vrij lang, maar het eten was prima, en de prijzen aan de hoge kant, maar absoluut niet onredelijk. Al met al een krappe voldoende.

7. Waardeloos, veel te vol, veel te warm en chaotisch personeel. Aan het einde van de avond is het ijs op. Voor ons niet weer.

8. Cor Hazelaar

Eten is prima maar wanneer je een tafel gereserveerd hebt via hun eigen site en je krijgt op de dag zelf drie uur van te voren te horen dat het restaurant vol zit dan gaat er volgens mij iets goed mis met of het boekingssysteem op hun eigen site of ze gooien mensen er gewoon uit wanneer ze een beter aanbod krijgen. Je weet toch wel veel eerder dat je vol zit. Twee teleurgestelde gezichtjes hier thuis. Wat een aanfluiting!

9. Helaas kregen we koude pannenkoeken en duurde het soms lang voor er een bediende in zicht was. Voor de rest super ervaring. Zou wel een hek plaatsen tussen terras en boot. Het beangstigt mensen daar te zitten met hun rug naar het schip.

10. Kinderen vonden het super leuk. Een echte piraten pannenkoek. Onze zoon heeft genoten van het schip zelf met roer.

11. Waren aan de vroege kant maar werden zeer hartelijk ontvangen. Eerst heerlijk buiten in de zitjes op het gras voor het schip even iets gedronken. Fijn plekje! Daar werd ook onze bestelling voor de pannenkoeken opgenomen. Toen deze klaar waren werden we geroepen en konden we in het schip aan onze gereserveerde tafel. Prima geregeld! Pannenkoeken werden vlot geserveerd. Lekkere, niet te dikke pannenkoeken. De hartige bevielen erg goed, helaas vielen de appelpannenkoeken tegen: de pannenkoek was gevuld met rauwe nogal zure stukjes appel. Wel zeer vriendelijk personeel, leuke entourage en zeker weer eens even iets anders dan een gewoon pannenkoekenrestaurant.

12. We komen al jaren bij het pannenkoekschip. Fijn dat je nu ook op de wal kunt eten. Dat was echt nodig met deze temperaturen. De spek van de spekpannenkoek mag wat meer doorgebakken zijn. Verder top!!

13. Heb hier verrukkelijk genoten van het mooie uitzicht. Je zit niet zo dicht op elkaar wat ik echt een pluspunt vind. Eten was lekker. Beetje te machtig maar dat lag aan mezelf. Heb hier fijn gegeten vriendelijk personeel en locatie is ook echt top!

14. Snel geholpen en het eten stond ook snel op tafel wat heel fijn is met een peuter. Pannenkoeken waren heerlijk. Gaan we zeker vaker doen.

15. Luuk Holleman

Personeel is 1 grote chaos. Ze rennen door het restaurant heen terwijl het helemaal niet druk is. Komen half buiten adem aan je tafel de bestelling opnemen om het vervolgens te vergeten. Sfeer is leuk als je met kinderen bent.

16. A 7 punten

Super lekker gegeten samen met mijn familie. De sfeer was goed en de kinderen zaten aan een tafel gezellig te kleuren terwijl wij aan de tafel ernaast zaten met zn allen. De bediening was vriendelijk en de pannenkoeken waren lekker. Iedereen was tevreden dus een geslaagde avond.

17. jv 17 punten

Schandalig! Arrangement geboekt, bijna 30 euro pp: een stapel pannenkoeken op een bord gekwakt en midden op tafel neergezet. Niet een pannenkoek was rond of lag recht op de stapel. De randen van de pannenkoeken waren van karton, alsof de pannenkoeken al enige tijd geleden gebakken waren. Verder waren de lauwwarme pannenkoeken smakeloos. Een enkele pannenkoek had een reepje spek. Waarom geen andere versieringen op tafel (jam,komkommer, fruit, etc)? Hoe kan je zo iets simpels als een pannenkoek zo vreselijk bakken? Als toetje nog een bolletje ijs (met stukjes vriesijs) en een toefje slagroom. Veel te veel geld voor dit arrangement. Twee serveersters: niet klantvriendelijk of klantgericht: veel geld verdienen in korte tijd met waardeloos eten. Voor ons nooit meer.

18. Leuk, het eten kwam wel heel erg snel, volgens mij binnen twee minuten, maar was heerlijk, maar k had nog best even willen acclomatiseren met mm dochter die voor het eerst op een schip was. Vond het eten heerlijk, alleen wat aan de prijs voor wat je kreeg. Een Piet piraat pannenkoek met wat spikkels een snoepje en wat slagroom was prima, maar dan vind ik 8 euro wel wat overdreven voor wat je krijgt... Verder prima, kom vast nog eens terug!

19. Op een rustig moment wezen eten. Nog niet de helft van de tafels bezet. Zeker een kwartier gewacht dat er een drankje werd opgenomen. En een uur moeten wachten op een lauwwarme pannenkoek. Anderen die later binnen kwamen gingen voor. In de tussentijd kwam niemand lang. De eter is niet belangrijk. Omzet maken zeker ook niet. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid nulkommanul. Aanrader? Zeker niet.

20. Ga er graag heen. Lekker eten en niet duur!

21. Katja Lindeboom

Het schip is niet echt kind gericht terwijl de meeste klanten toch kinderen zullen zijn. Maar 1 verhoging voor bij de tafels. Op de wc kun je niet samen met je kind zijn. Te krap.
    Pannenkoek te duur voor wat je krijgt. Geen korting wat ik best slecht vond.
    Kind mocht kleuren met kleurpotloden maar meer dan de helft van de kleuren zat geen punt meer op.

1,1
  22. Dit was de 2e keer voor ons. Helaas was het niet beter dan de vorige keer. Slechts 1, overigens heel vriendelijke dame in de bediening. Het duurde erg lang. Er moest vaak "nee" verkocht worden omdat niet alles van de kaart er was. Pas 10 minuten na het bestellen van het ijs hoorden we dat er alleen aardbei was. Oké, vooruit. Nogeens 5 minuten later bleek er alleen bananenijs te zijn. Dit soort dingen kun je beter vertellen op het moment dat je de kaart uitreikt. Wij zijn erg teleurgesteld!

23. Pannenkoeken waren prima. Het was echter wel zeer lang wachten tot er opgediend werd, terwijl het restaurant niet heel druk was.

24. H.van Rossum

Eten was goed. Lange wachttijd. Er was maar 1 serveerster. Doordat de rugleuningen tegen elkaar aan zitten word je behoorlijk door elkaar gerammeld als je drukke achterburen hebt. Door de kleine ruimte is het ook erg gehorig.

25. Lekker eten. Maar duurde lang voordat we 'gezien' werden. Hele boot vol ivm kerstavond, maar slechts 1 serveerster.

26. R.Oldenbeuving

Prima gegeten, leuke bediening.

27. Erg klantonvriendelijk personeel. Een paar pannenkoeken waren bruin/aangebrand en een was al afgekoeld bij opdienen.

28. I. Groothuis

De bediening was niet heel enthousiast. Vond het ook jammer dat we onze bon voor een gratis pannenkoek niet in konden ruilen. Bleek voor een kinder pannenkoek. Ze hadden op zijn minst kunnen zeggen dat er 5 euro van het totale bedrag af gehaald kon worden.service liet te wensen over. De kinderen vonden de sfeer in het schip wel heel leuk dat maakte veel goed.

29. Wij hebben een heel gezellige avond gehad, gezellige bediening, heerlijke pannenkoeken, erg creatieve pannenkoeken ook! Veel keuze uit diverse heerlijke soorten!
    Kortom, heerlijk gegeten! Personeel was zeer open en makkelijk te benaderen! Bedankt jullie allemaal! Namens de Meiden Bos! Heleen Bos

30. Mijn pannenkoek was koud en de bediening had niet echt veel zin om te werken, dat waren mijn aandachtspuntjes, verder was het heel gezellig.

31. Jan Vogelzang

Heerlijk gegeten en leuke enthousiaste vlotte bediening. We moesten wel twee pannenkoeken bestellen wat we niet gewend zijn in een pannenkoeken restaurant. We zijn dikker gewend. Maar wat maakt het uit, ze waren heerlijk en de bestelling kwam zeer snel op tafel! Top.

Wel nog een tip voor de kaart. Er staan twee taalfouten op de menukaart wat eigenlijk niet kan naar mijn mening.

Vriendelijke groeten, Jan.

32. Opa, Oma, Sten en Jesse Herbrink

Het was zo wie zo een super gezellige dag met de keinkids en een geweldig leuke afsluiting in het pannenkoekenschip. Geweldig hoe de kinderen direct een piraten kleurplaat werd aangeboden en natuurlijk heerlijke pannenkoeken.

33. Fam. Van Walderveen

Gezellige sfeer, prima bediening. Het eten was lekker, voor herhaling vatbaar.

34. Matige pannekoeken, simpel en karig.

35. Eeen leuke knusse sfeer. We hebben er lekker gegeten. Maar ook belangrijk: het is leuk voor kinderen.

36. Prima bediening en heerlijke pannenkoeken! En kindvriendelijkheid! 👍

37. Wat een enorm gastvrije ontvangst. Een mooi bordje met de naam van de jarige job. Sterretjes op haar pannenkoek en een vriendelijke bediening. Achteraf een rekening die enorm meeviel en een cadeautje uit de scheepskist + een kijkje in de keuken. Dank jullie wel voor een geslaagde verjaardag.

38. Mirjam Bakker- de Winter

Vriendelijke bediening, redelijke pannenkoeken. De entourage kan een up date gebruiken, de inrichting is sleets en het geheel oogt niet fris. Jammer, want de locatie is top! De menukaart mag ook wat hipper, het is allemaal wat jaren '80.

39. Gisteren bij het Pannenkoekschip gegeten. Mooie plek en de pannenkoeken zijn lekker.
    Helaas is/was de bediening ver onder de maat. Erg traag en onhandig. Het hoeft toch geen half uur te duren om een paar drankjes te brengen tóch?
    Verder is het wel heel raar dat je 3x om de rekening moet vragen...
    Al met al is het jammer, want met betere service win je klanten.

Mijn tip: als je personeel aan het werk hebt die geen ervaring heeft, dan moet je ze begeleiden!!

40. Fam. De Bouter

Met zijn 8-en hebben we heerlijk gegeten, zittend op het achterdek, in de zon en langs het water.

41. Fam vd Hoek

Super lekker gegeten en er werd uitstekend rekening gehouden met allergie van zoon.

42. 2 ouders met 2 kinderen. 2 volwassen pannenkoeken en 2 kinderpannenkoeken besteld. Bij uitserveren mist 1 pannenkoek... In totaal 60 euro voor 4 pannenkoeken en drinken.

Laatste keer voor mij daar.

43. Oud, stoffig, kan wel een refresh gebruiken, pannenkoeken waren redelijk maar in verhouding te duur, voor 8,50 mag je een betere pannenkoek verwachten, bediening in ieder geval vriendelijk en kinderen worden goed verwend.

44. Anja Goed

Leuk om met kids heen te gaan. Lekkere pannekoeken, bediening heel vriendelijk. Tafels voor max. 4 personen, anders erg krap. Gaan hier zeker nog wel een keertje heen!

45. Catharina

We hebben 5 kwartier op de pannenkoek gewacht, het voorgerecht was er niet meer (onvoldoende ingekocht). We kregen als dank voor het wachten een drankje "van het schip", dit bleek later op de nota bijgeschreven te zijn... Bij navraag bleek dat we dan toch nog een vergoeding kregen, zonder excuses overigens. 1e keer en laatste keer voor ons.

46. Celine deckers

Erg leuk avondje gehad met kinderen. Gezellige bediening en een goede sfeer. Zeker een aarader.

47. Vond het een erg leuke avond en mijn kinderen ook, al met al genoten en het eten was erg lekker en vullend! Bediening was vriendelijk en leuk met de kinderen! Een aanrader!

48. Een gezellige ambiance, in het centrum van Zwolle. Leuk voor jong en oud.

49. henk snoeijenbos

Zeer goed. Mooie pannekoeken en goede bediening.

50. Aantal keer gegeten, prima service en eten is verzorgd. Duurt soms helaas wel ietwat lang, maar goed door de drukte kan dat natuurlijk voorkomen...

51. Laurianne

Een bijzonder slechte ervaring... Heel lang wachten op het eten, voor 2 personen. De andere 2 kregen hun eten 20 minuten later dan de eerste 2. Slechte bediening, vergat van alles, stootte drinken om maar weigerde een nieuw drankje te geven. Constant tutoyeren terwijl we haar ouders hadden kunnen zijn. Vet, klef eten, zowel de pannenkoeken als de burger. Heel erg zout. Een rekening voor 3 pannenkoeken, 1 burger, 7 drankjes? Circa 85 euro... We komen hier écht nooit weer. De ondertitel 'al 30 jaar de lekkerste pannenkoeken in Zwolle'? Om je kapot te schamen!

52. Het eten was lekker en goed verzorgd, alleen de ruimte voor met zes personen te zitten was erg krap.

53. Heerlijk eten altijd goed! Kom er regelmatig en de sfeer is altijd gezellig. Goed personeel, ze weten waar ze mee bezig zijn. Niet lang hoeven wachten op mijn pannenkoek. De pannenkoek vulde ook zeker en heb optimaal genoten. Volgende keer ga ik voor de hamburgers die sinds kort op het menu staan!

54. Michel Haaima

We hebben er heerlijk gegeten en gezellig gezeten en ze hebben een heel vriendelijke bediening.

55. Het eten was prima, de bediening was vriendelijk. De kinderen hebben gesmuld. Voor herhaling vatbaar!

56. Kevin Schraag

Heerlijk eten en niet te duur, na 1 pannenkoek zat ik echt vol. Goed belegd en niet te zuinig. Voor iedereen een aanrader. Heel gezellig en vrolijk personeel. Al om al top!

58. Prima gegeten. Lekkere pannenkoeken en leuke bediening.

59. Op zaterdag 1 juni hebben we in het pannenkoekschip gegeten . We hadden gereserveerd voor 17.00 uur voor 20 personen waaronder 10 kinderen van 1 tot 12 jaar. Blijkbaar waren ze niet ingesteld op ons gezelschap want we hebben meer dan een uur moeten wachten voordat de eerste pannenkoek werd geserveerd.
    Vooral voor de kinderen duurde dat veel te lang zodat ze erg ongedurig werden. De pannenkoeken werden in etappes geserveerd en de laatste kwam pas toen iedereen de pannenkoek al op had (wachten op elkaar was geen optie tenzij je koude pannenkoeken lekker vindt). De pannenkoeken waren niet allen even gaar, de glutenvrije zijn voor een groot deel (vanwege de smaak) niet opgegeten.
    De bediening was matig, een tweede drankje kwam niet of te laat. Ook werd er onterecht een consumptie op de rekening gezet. De chef excuseerde zich met opmerking dat er deze avond met nieuwe pannen werd gewerkt. Een slap excuus, omdat we hebben gezien dat andere gasten die later kwamen veel eerder dan wij bediend werden.
    Ter compensatie van het ongemak kregen de kinderen een gratis ijsje.
    Jammer van de avond die feestelijk had moeten worden en, gelet op de ervaring,op een teleurstelling uitliep.
    Geen aanrader. Ons zullen ze hier niet meer zien.

60. Erwin 167 punten

Prima pannenkoeken met een leuke sfeer, bediening doet zijn werk prima. We komen hier geregeld als we in Zwolle zijn en het bevalt ons elke keer prima.

61. dhr Bulten

Erg lekker gegeten en de kwaliteit ten op zichte van de prijs zijn gewoon goed.

De sfeer is leuk voor de kinderen en de lokatie is top.

Het personeel daarentegen was zeer slecht, kom zelf uit de horeca maar hier zat geen lijn in.

Het tweede drankje kwam dan ook pas na dat we de pannenkoeken op hadden.

Erg vervelend ook om deze zelf nog eens uit te vragen. Meerdere tafels stoorden zich aan het feit dat de twee bedieningsmedewerksters meer beneden waren dan "bovendeks". Erg jammer, het kan zoveel beter.

62. Wij hebben hier vandaag een kinderfeestje gehouden. We hadden 7 jongens bij ons, en die waren behoorlijk aanwezig maar hier werden ze gelukkig niet koud of warm van. De kinderen werden geschminkt als piraat en kregen 1 (of meerdere) pannenkoeken en na afloop een lekker ijsje. Ik en mijn nicht konden gewoon lekker mee-eten en na afloop mochten de kinderen een cadeautje uit de schatkist kiezen. Erg leuk gedaan, heerlijk pannekoeken en vriendelijk personeel.

63. Het is een erg leuk schip waar je ook nog eens heerlijk kunt eten.

De pannenkoeken zijn goed, de service ook heel goed..

Wij komen dus zeker een keer terug!

64. Super!

Ik was er op zondag en het was geweldig!

Zo goede bediening, zeer leuk en attent!

De pannenkoeken waren er ook heeeeeerlijk!

Echt top!

65. Slecht, kan niet anders zeggen.
    Wij hadden een familiefeest en wilden met ruim 20 man komen eten.
    Daar schrok de eigenaar van want er werd per tafel gebakken.
    Resultaat tafel 1 had gegeten en tafel 3 begon net. (Hij vroeg nog of we in groepjes konden komen).
    Wij kregen - ondanks- reservering maar 5 tafels, meer was niet mogelijk.
    Personeel, wist van alles erg weinig, ik vroeg een biertje en de bediening vertelde dat ze alleen Heineken hadden.
    Mijn neef- tafel achter ons- kwam met dezelfde vraag en hij had ineens keus uit wel 5 soorten... nja ;-(.
    Ik ging verhaal halen bij de serveerster en zij vertelde dat ik vroeg welk bier zij hadden en als ik een ander biertje wilde hebben dat ik een "wit biertje"moeten vragen, dit was totaal wat anders....

Een andere neef lust geen pannenkoek en wilde een broodje en of salade, dit stond immers op de kaart.
    Dit was niet mogelijk, vandaag werden er alleen pannenkoeken gebakken, omdat de helft v.d. tafels bezet waren, en dat werd erg lastig voor het personeel.

Mijn pannenkoek was best aardig, maar ik hoorde ook wel dat de uitgebreide ( lees- 3-4 ingredienten) niet gaar waren.

Ons zien ze hier nooit weer...

66. De bediening was erg onvriendelijk. Ze wisten zelf niks en moesten alles navragen. Er werd constant gevraagd of we niet nog wat wouden drinken terwijl er nog gewoon drinken op tafel stond en het bord werd al zowat weggehaald voordat we uitgegeten waren.

Er misten bestelde ingredienten op de pannekoek waardoor een van ons moest wachten op een nieuwe pannekoek en we niet tegelijk konden eten. Ze wouden ons op geen enkele manier tegemoetkomen.

Pannekoeken smaakten nergens naar.

Al met al niet echt een geslaagd etentje. Hier zien ze ons niet meer terug!

67. GEWELDIG!

Wij gingen met 2 gezinnen daar eten en het duurde even voordat de pannekoeken klaar waren (half uurtje maar), maar dat was zeker waard want de pannekoeken waren heerlijk!

Ook de service was uitmuntend! Het was er heel gezellig en vrijwel alles was in piraten stijl :)

Mijn nichtjes die mochten na afloop iets uitzoeken uit de schatkist en kregen een stoere piraten munt bij hun pannekoek. En ze konden daar tekenen en ze konden lekker over het schip heen rennen terwijl ze moesten wachten.

Oftewel een TOP-restaurant!

68. Absoluut geen aanrader. Het duurt lang voordat je eten komt. Als je een ingrediënt niet wil en dit bij de bestelling aangeeft zit het er vervolgens gewoon wel doorheen. Pannenkoeken zijn nog half rauw en tot 2x toe niet gaar (de 2e was ter vervanging van de eerste). De bediening is traag en bot en tenslotte de toiletten ranzig! Echt nooit meer!

69. Marianne

Wij hebben hier afgelopen zaterdag met in totaal 11 personen wezen eten, en voor ons is dit voor herhaling vatbaar, zeker weten..!

Bediening was zeer attent, hoewel het zeer druk was, en het eten was fantastisch. De kindjes hebben hun bordje helemaal leeg gegeten, en ten slotte kregen de kindjes ook nog een heel mooi cadeau uit de schatkist mee...

Kortom een zeer geslaagde avond, en echt een aanrader voor ouders met kinderen.

70. Buiten gewoon slecht! We hebben er vanavond gegeten met 7 personen. We hadden netjes gereserveerd om 18.00 uur. Rond 10 voor 8 hadden we ons eten. Onze bestelling bestond uit 5 pannekoeken en 2 kinder patatjes met een kroketje. Ongelooflijk, wat er in die keuken gebeurde, geen idee. Maar dit is droevig. Van pure ellende hebben we maar geen nagerecht besteld. Dat had waarschijnlijk ook weer tot in den treure geduurd.
    Daar komt bij het is een pannenkoekenschip, dat trekt kinderen aan en als die zolang moeten wachten, worden ze vervelend. Met andere woorden doe iets aan het beleid.

71. Hallo,

Ik heb gisteren gegeten op het Pannenkoekenschip.

Vond het gezellig en de bediening vriendelijk.

Ik heb gevraagd, omdat mijn zoontje erom vroeg om te kijken in de keuken.

Ze bakken niet met een carrousel, maar de kok was bezig met vier pannen tegelijk.

Mijn zoontje heeft de hele pannenkoek opgegeten, wat hij normaal thuis niet doet.

Ik woon niet in Zwolle, maar kom zeker terug.

72. Een gezellig schip met lekkere pannenkoeken.

Echt geschikt voor een eenvoudig hapje eten. Verwacht geen uitgebreid restaurant met alles wat daarbij hoort.

De prijs is zeer vriendelijk.

73. Ben er op een woensdagavond heen geweest samen met mijn vriendin, was erg rustig, (wat je natuurlijk kunt verwachten op een woensdag) maar dan nog duurde de bediening erg lang. De pannenkoeken waren ook niet goed, absoluut niet zelf gebakken maar gemaakt dmv een zogenaamde 'carrousel', waardoor de pannenkoeken vaak niet gaar zijn, zo ook bij ons het geval.
    Verder was het interieur ook ietwat ranzig te noemen.

Ons zien ze nooit weer terug, ken wel betere pannenkoekenrestaurants in Zwolle!

74. Met een stel vriendinnen geweest. We waren er alleen. Het duurde desondanks toch best een poos voordat we onze pannenkoeken hadden. Ik heb ze wel eens lekkerder gegeten. De stroopfles en poedersuikerbus waren niet echt schoon. We hebben gevraagd om nieuwe en die kregen we.

We wilden nog even zitten met een kopje koffie, maar we werden verzocht om af te rekenen. Dit omdat we die avond alleen waren. Ik vond het zeer onvriendelijk. Ons zien ze niet weer. Ik ken wel betere pannenkoekenrestaurants in de omgeving.

75. Wij zijn hier met de hele familie geweest en het is ons zeer goed bevallen. De kinderen vonden het helemaal geweldig, die kregen bij de pannenkoek en zelfs na de pannenkoek een cadeautje uit de schatkist.

Het eten was zeer goed, iedereen had volgens mij zijn bord leeg, zelfs de kinderen, en de poffertjes smaken ook erg lekker...!

De bediening, pannenkoeken, prijs top!

Wij komen zeker weer.

76. Familie Onderweg

Leuk idee, zo'n piratenpannenkoekenschip.

Alleen is de kwaliteit van het eten schrikbarend slecht!

Pannenkoeken taai, smaken naar deeg. Poffertjes zijn niet vers en gewoon als rubber. Bij navraag bleken deze inderdaad niet vers te zijn met de mededeling dat pannenkoeken de specialiteit zijn. Helaas waren deze dus ook bar slecht!

Zelfs de kinderen vonden de pannenkoeken niet te eten.

Ons zien ze hier nooit meer!

77. Erg gezellige sfeer. Goede pannenkoeken, leuke bediening.

Wij komen hier nog wél een keertje terug.

78. Ik ben er vorige week geweest en dat was erg gezellig!
    Pannekoeken waren erg lekker en de bediening was erg vriendelijk!
    Mijn dochertje was jarig en daar werd speciaal lang zal ze leven voor op gezet en ze kreeg een pannekoek met sterretjes.
    Na afloop mochten alle kinderen een cadeautje uitzoeken uit de schatkist, slimme zet!
    Vond het een erg leuke avond, wij komen zeker nog een keer terug!

79. 1 keer hier gegeten met mijn dochter.
    Nou, nooit weer dus! Pannekoek opzich was amper gaar.
    En de toevoegingen (spek/appel) waren verbrand.
    We hebben géén van beide de pannekoek op gegeten.

Het was toen met een aanbieding voorgerecht/pannekoek en ijs voor 2 personen.
    Voorgerecht was oorspronkelijk soep.
    Maar we vroegen of het ook stokbrood mocht zijn.
    Was geen probleem.
    Maar we kregen volgens mij amper 1 portie stokbrood...

Nee! Geen aanrader..

En dan die tegenvallende pannekoek.
    Het ijs smaakte over het algemeen wel goed..

Wel vonden we de prijs, zelfs van de aanbieding aan de hoge kant!

En ik vond het ook een smerig zooitje aan tafel e.d.
    Nee, daar kreeg je beslist géén trek van...

80. Wij hebben anderhalf uur moeten wachten op 2 pannenkoeken, terwijl er mensen die een half uur later waren, eerder hun eten hadden!
    Toen we het schip in liepen stond er een emmer goor water naast de trap waar ze de tafels mee afnamen.
    De tafels plakten en we kregen drinken zonder prik. Glazen werden van tafel afgepakt zonder te vragen of we nog wat wouden bestellen.

81. Oude vervallen boot,

Cola was dood, boerenjongenspannenkoek zonder rum en de kapitein haak pannenkoek erg dik en machtig.

Was wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar voor mij.

82. met zn 7en (3 kinderen)een feestje vieren en dan in etappes moeten eten (laatste pannekoek kwam ruim nadat de eerste langzaam etend al klaar was). gereserveerde plek niet beschikbaar, half uur op moeten wachten, wat een afknapper...

83. Jammer, had zo leuk kunnen zijn. eten was wel lekker maar niet top. Bediening eigenlijk niet aanwezig. Alleen in begin en met het afleveren van het eten. Toetje maar bij de ijssalon op de hoek gehaald. Moest zelf naar beneden lopen om de rekening te vragen (nog even gewacht, waren naar elkaar aan het schreeuwen)

84. Mussche

Een hele leuke boot met prima pannenkoeken super bediening en erg leuk voor de kinderen die mogen grabbelen in de schatkist

85. Anoniem

Het was een gezellige avond met lekker eten en een goede sfeer.

86. Vlot bediend, leuk met de kleintjes. Het is een pannenkoekenschip gericht op kinderen verwacht geen 4 sterren restaurant, maar voor dat doel een prima uitje.

87. Jammer, we hadden ons verheugd om gezellig te gaan eten, maar de bediening was niet goed, personeel was eigenlijk amper zichbaar aanwezig.
    De 1e pannenkoek van ons gezelschap (7) was hartstikke koud, de andere pannenkoeken werden met zo'n tijdsverschil geserveerd dat we zeker niet allemaal samen konden eten.
    We moesten zo lang wachten dat we maar niet meer aan een toetje zijn begonnen.

Jammer. maar hier komen we zeker niet weer.

88. Goed, klein restaurant. Lekkere pannenkoeken en aardig personeel.

89. Plakkerige tafels, lang wachten, kleffe pannenkoeken. Geen plezier op te eten.

90. Leuke ontvangst maar schrikbarend (!!) slechte prijs/kwaliteitsverhouding!Soep uit een pakje,lauwwarm uit magnetron,zonder brood. Los erbij besteld; 3 plakjes k&k boter met filterdungesneden oud brood voor €3,00!Pannenkoek klef,smaakloos,niet gaar en blikchampignons.Na niet eens half aangegeten gemeld,waarna excuus maar gewoon volle mep betalen.Had 't eerder moeten melden?!? Ben horecaffer,kraak niet snel collega's af,maar dit sloeg echt alles qua prijs/kwaliteit!

91. marjolein

echt een heel leuk restaurant en ze bakken er superlekker pannenkoeken.
    Hier moet je gewoon een keer gegeten hebben.
    En ook de prijs is goed