Pannenkoekschip in Zwolle

al 30 jaar de lekkerste pannenkoeken van Zwolle en omgeving

Op maar 2 minuten loopafstand is een overdekt parkeergarage, 24 uur per dag geopend

Vanaf het station met de bus
    Neem lijn 4 richting AA landen en stap uit bij 'kerkbrugje'
    Loop met de bocht mee naar links en u ziet de stadsmuur al staan daar licht het schip achter

Pannenkoekschip laten bezorgen?

Ahoy welkom aan boord!
Al meer dan 30 jaar is de Thorbeckegracht de thuishaven van ‘t Pannenkoekschip. Daarvoor deed het in 1928 gebouwde schip dienst als vrachtschip en heeft het onder meerdere eigenaren vele “zeeën” bevaren.

Nu wordt de kapiteinshut bemand door Kapitein Roodbaard en zijn vrouw Ruige Rita. Zij hebben het schip van binnen omgetoverd tot een pannenkoekenrestaurant, geheel in piratensfeer....

U heeft keuze uit wel meer dan 100 verschillende pannenkoeken, waaronder vele specialiteiten.

Gezellig uiteten met het hele gezin op de meest originele locatie van Zwolle

• All-inclusive

1222040642 62
1531208740 65
1560193249 70

1. Joanne ten Bolscher

Heerlijk genoten met de hele familie op het buitenterras van het Pannenkoekenschip in Zwolle.

2. Familie Swart

Voor eerst in Zwolle en zo ook op het Pannenkoekenschip.
    Mooie locatie, fijne bedienening en heerlijke pannenkoeken met een hoop keuze voor beleg.
    Aanrader!

3. Heerlijk gegeten, lekker van smaak!

4. Wolsink

Gewoon goede pannenkoeken.
    De beleving was naar mijn mening wat minder.
    Dus in verhouding vind ik dat de pannenkoeken ook wat aan de dure kant

5. Anoniem

We hebben een uur gewacht tot we de pannekoek hadden, erg lang dus. Toen kregen we nog een verkeerde ook. Gelukkig kwam er toen wel snel een nieuwe. Er werd ook geen extra drinken aangeboden, hier moest je zelf om vragen. Het eten en drinken was wel erg lekker.

6. Lekker eten, erg genoten van de ervaring. Jammer was dat er weinig bezoekers waren maar daar kan niemand iets aan doen. Top

7. Familie Timmer

Gezellig restaurant. Heerlijke pannenkoeken! Vriendelijk personeel. Wij hebben een leuke middag gehad!

8. Cees de Koning

We hebben echt genoten van de pannenkoeken, de bediening en de sfeer. Een puntje van aandacht is misschien wel dat de entree voor minder validen minder toegankelijk is.

9. Konijntjee

Het was echt supergezellig. De pannenkoeken waren wel groot, maar vulden niet goed genoeg. Voor kinderen is het vooral superleuk. Aan een pannenkoek alleen heeft een volwassen persoon niet genoeg. Maar het was superlekker en echt een vibe.

10. L. Stoute

Heerlijk gegeten! Toch voor een hartige pannenkoek gegaan, wat ik normaal gesproken nooit doe. Met rucola en geitenkaas, hij was echt lekker. En vlot klaar, en ook nog lekker buiten op het dek kunnen zitten. Fijne bediening!

Eén vorige recensie
  11. Ina dokter

We hebben heerlijk gegeten…bediening was vriendelijk, vooral met de kids…drinken genoeg 👍🏻

12. Natasja

Voor het eerst uit eten geweest met mijn bonusdochter die het heel erg spannend vond. Het personeel was zo lief voor haar ze heeft het fantastisch gehad. Het eten was ook erg lekker en vullend.

13. Het was zaterdag heerlijk weer en hebben daarom "op het dek" gegeten. De pannekoeken zijn heerlijk dun maar goed gevuld/belegd. Geen meelballen zoals sommige pannenkoekenhuizen die opdienen.

14. De locatie is super een schip de kids vonden het geweldig, dat was ook de reden om hier te gaan eten.
    De Pannekoek was volgens mij al lang eerder bereid en opnieuw opgewarmd, niet lekker.

Ik had een kaas pannenkoek waarvan de kaas bijna niet zichtbaar was en behoorlijk uitgedroogd, niet lekker en zeker niet meer dan 10 euro waard.
    Kortom leuk voor de kids zo'n schip, maar we gaan er niet meer eten.

15. Erg gezellig restaurantje met lekkere pannenkoeken, maar het duurt wel redelijk lang voor je je pannenkoek krijgt en de serveersters zijn soms lang achterin de keuken. Wel vriendelijk personeel.

16. Elly Teusink

Leuke locatie, vooral voor de kinderen heel leuk! Prima bediening, wel wat prijzig

17. Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel, alleen duurde het wel vrij lang voordat het eten en drinken werd gebracht.

18. Hebt net eten besteld bij panenkoeken schip. Besteling is nooit aangekomen, we bellen na uur lang wachten met geduld besteling kom maar niet. Bel ik hun op krijgt ik te hooren dat ons eten is meegegeven aan iemand buiten ons huis. Menneer nam de moeite en tijd niet eens om bestelling na boven te geven dit kregen we als aandwoord u eten is aan iemand die van de scooter is afgestaan en eten aan hem mee gegeven. Schaandalig nu al uur gewacht voor niks schandalig nooit meer

19. Heerlijke pannenkoeken, leuk personeel. Vooral met kinderen belangrijk dat er snel geserveerd wordt, prima!

20. Johannes

Bij binnenkomst viel direct op dat het restaurant wel een schoonmaakbeurt kon gebruiken! Misschien maakt een drankje het wel goed dachten we… maar na een half uur stonden onze drankjes nog steeds niet op tafel. Na ruim een half uur gewacht te hebben werden er slechts vier drankjes bezorgd! Het laatste drankje moest zelf tot drie keer toe worden doorgegeven aan de bediening. De gezichtsuitdrukking van de bediening maakte tevens duidelijk dat ze er die dag weinig zin in hadden.
    Misschien maken de pannenkoeken het dan weer helemaal goed… de pannenkoeken stonden snel op tafel en dat beloofde dus veel goeds. Maar na één hap was de teleurstelling alleen nog maar groter. De meeste pannenkoeken waren flauw van smaak. Verder waren de rozijnen van één pannenkoek zelfs volledig verbrand!
    Kortom voor ons geen volgende keer!!!

21. ibe Pelgrim

Gezellige locatie en goede keus in pannenkoeken.
    Voor kinderen duurde het allemaal wel een beetje lang.
    Zij hadden wel een kleurplaat etc maar toch. De ruimte is te beperkt om jonge kinderen in het gangpad oid te laten lopen /spelen daardoor zijn ze min of meer gedwongen om aan tafel te blijven zitten.
    De menukaart zag er goed uit.

Wel leuk om een keer te ervaren en ...
    Ze bezorgen blijkbaar ook aan huis.

22. Felicia en John

Eten was heerlijk. Wel veel maar dat was het waard.
    Zou er zeker nog een x willen eten.

23. Was heel gezellig met onze kleinkinderen, en die hebben er echt van genoten. Is zeker voor herhaling vatbaar.

24. Mark Sloots

Door het slechte weer waren we de enige gasten maar ondanks dat voelden we ons meer dan welkom en was het eten goed.

25. Mijn kleindochter heeft erg genoten. De pannekoek smaakte goed. De bediening vriendelijk. Het schip mag wel een renovatie ondergaan, als dat nog mogelijk is. Dat heeft voor ons geen invloed gehad op de sfeer.

26. + Leuke ligging
    + Leuk aangekleed
    + Pannenkoeken waren lekker, mijn zoontje kon zelf met snoepjes z’n pannenkoek versieren
    + Leuke kleurplaten en drinkbeker mee naar huis
    + Verder leuk dat mijn zoontje nog een rondleiding door de keuken kreeg

- Wij waren de eerste gasten deze dag, maar ik vond het een beetje smoezelig. Tafels plakkerig, wc was niet schoon.
    - Ik vond de prijs van 8,95 voor een simpele pannenkoek met spek wel aan de prijzige kant.

Verder prima en mijn zoontje heeft genoten, dus mama ook :) wij komen zeker nog een keer terug.

27. Het eten was goed en de ligging van het schip is perfect zo dichtbij de stad.

28. Een leuk schip om met kinderen een pannenkoek te eten.
    Zorg er wel voor dat de pannenkoek niet aanbrand.
    Ontvangst en bediening uitermate vriendelijk.
    Zeer leuk naar onze kleinkinderen omgekeken.
    Hebben het er steeds over hoe leuk ze het vonden.

29. Pascal Raats

Super fijn dat we voor de avondlockdown nog even terecht konden bij het pannenkoeken schip. Met z’n vijven (drie kinderen 2,5,8) hapje gegeten. Prima pannenkoeken niet te veel niet te weinig. Verder leuke sfeer helemaal ingericht voor kinderen fijn! Sterkte met de lockdown.
    Pascal

30. Bediening is jong en soms wat afwachtend, maar heel aardig. Het eten is top, heerlijke pannenkoeken in traditionele en verrassende smaken. Het was lekker rustig op zondag avond dus snelle keuken. Toetjes zijn flink en lekker ;-)

31. De pannenkoeken waren kurkdroog. Doen jullie wel boter in de pan? Ik had de pannenkoek met appel, maar die appels leken wel gedroogd.
    We waren met 6 volwassenen en 2 peuters; krijgen de peuters als laatste hun pannenkoek terwijl iedereen al heeft. En dan eerst de 1 en pas 5 minuten later de ander. Gewoon niet handig.

32. De Bruijne

Afspraak goed geregeld. Lekkere pannenkoeken. Hulpvaardige bediening.

Jammer dat zulke slechte slagroom wordt verstrekt. Dit doet veel afbreuk aan de pannenkoeken. Zelf gemaakte slagroom zal een hele verbetering geven.

33. Marijke Hovenga

Het was super leuke familie ervaring! We waren met mijn ouders, kinderen en zus uiteten geweest en het was ontzettend gezellig.
    Van te voren hadden we we lekkere nachos gegeten, super lekker met ui erbij. Om te genieten.
    Daarna allemaal lekker een pannenkoek. Erg smaakvol en vult goed. Ook is er veel variatie. Ik had lekker een ouderwetse spek/appel pannenkoek, hmmm wat lekker!!
    Om af te sluiten hadden we een koffie wn mijn beide en ruige rita, lekker lekker lekker
    Daarbij vonden we de bediening echt super vriendelijk, gastvrij en gezellig. Ook een leuke sfeer. We komen zeker terug!!

34. Gezellige sfeer en lekkere pannenkoeken. En leuk dat het op een boot is!

35. Hobbe Hiemstra

Gezellig restaurant. Service was erg goed. De pannenkoeken waren wel erg prijzig voor wat je kreeg. Smaak was oké, maar de hoeveelheid viel tegen. We waren met 10 persoon (5 volwassenen en 5 kids) iedereen at een grote pannenkoek volledig op. Maar niemand was daarna echt verzadigd. Vergeleken met andere pannenkoekenrestaurants waren de porties klein en daardoor relatief duur.
    Verder een leuk schip op een prachtige locatie!

36. Fam. A.de Haan.

We hebben heerlijk gegeten.
    De bediening was prima en de beide soepen en pannenkoeken waren overheerlijk.
    We komen zeker een keer terug wanneer we in Zwolle zijn.
    Héél veel succes gewenst voor de toekomst.

37. We werden hartelijk ontvangen! Het was er gezellig, ging even iets verkeerd met de bestelling maar werd super opgelost. We komen zeker een keer terug!

38. Heerlijk met de kids gegeten. Iedereen tevreden met zijn pannenkoek.

39. Mare van der Zee

Bijzondere locatie, vriendelijke bediening, niet lang hoeven wachten en wachten en een heerlijke pannenkoek gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

40. Fam van der Laan

Lekkere pannenkoeken en hele attente bediening!

41. Goed meegedacht met hoe te zitten met een kleintje, drinken en eten ook goed.

42. Heerlijk, super leuk en vriendelijk personeel.

43. Eten was lekker en service was netjes.

44. Een feestje om hier te eten! Ontzettend leuk en heerlijke pannenkoeken!

45. Fam.Mepschen

We verheugden ons erg op een bezoek aan het pannenkoeken/piratenschip met onze 2 kleinzoons. We hebben er een treinreis uit Emmen voor over gehad om lekker pannenkoeken te eten bij jullie in Zwolle. Om 16.00u afgesproken, er stond nogal wat wind dus maar een plekje binnen in het schip op gezocht. (Wel graag warme pannenkoeken eten…) wat drinken besteld. Mijn man bestelde een koud pilsje, maar dat was er nog niet… dus maar een Spa rood voor hem besteld.

Toen de pannenkoeken werden gebracht, begonnen we aan onze maaltijd. Om een lang verhaal kort te maken; de pannenkoeken smaakten niet, het deeg was niet lekker, een chemische smaak, ook de vulling was weinig en niet smaakvol. De kinderen die normaal gesproken dol zijn op pannenkoeken lieten meer dan de helft staan. Niet lekker oma… (Zo jammer!) de bediening vond het wel vervelend voor ons… De piratenkleurplaten vonden de kinderen erg leuk. Waren erg fanatiek daar mee bezig… positief! We waren snel uitgegeten /de rekening betaald en vlot klaar om met de trein weer naar Emmen te gaan. Jammer dat het eten niet smaakte, terwijl we een paar jaar geleden heerlijk gegeten hebben bij jullie met 2 kleinkinderen! We hadden een goeie ervaring wat dat betreft.
    Voorlopig gaan wij niet weer naar dit pannenkoekenschip.
    Het spijt ons dit te moeten mededelen.

Een hartelijke groet,
    Janny Mepschen-Wieringa.

46. Na een super leuke dag, een afsluiter pannenkoeken eten bij dit super mooie schip.
    Super service en lekkere pannenkoeken

47. Fam Malasch

Wij hebben er heerlijk gegeten met onze kleinkinderen… ze hebben getekend/gekleurd tijdens het wachten op de pannenkoek… de bediening was héél vrolijk en vriendelijk… Wij hebben heerlijk gegeten met z'n allen… Komen zeker nog eens terug… 😊👍

48. Lekkere pannenkoeken met een ruime keuze aan ingrediënten en combinaties. Goed ook dat personen met zowel een gluten als lactose intolerantie ook lekker mee kunnen eten.

49. Wat me tegenviel is hoe kindonvriendelijk dit pannenkoekenrestaurant is. Er is nergens speelruimte dus de kinderen moeten aan tafel blijven zitten. Binnen is geen ruimte voor een kinderstoel dus jonge kinderen moeten op schoot. Ook geen ruimte om ergens je kinderwagen neer te zetten. De snoepjes op een kinderpannenkoek zijn zuurtjes, die zijn niet geschikt voor kleine kinderen. De bediening is erg gehaast, we zaten naast de keuken en kregen continu mee hoe ze aan het klagen waren over de drukte. Al met al voor ons nooit weer!

50. We hebben er vandaag gegeten. Stokbrood was op. Hoe dan in een restaurant stokbrood op? En op een zaterdag vind dat erg slecht, kinderen wouden kleuren moest er zelf om vragen, word niet aangeboden. Geen gezellige sfeer; was eenmalig

51. Ik vond het erg slecht
    De pannenkoeken waren het geld niet waard hebben er een uur op gewacht
    Geen aanrader!!

52. Fiselie

Sfeer en bediening was prima.
    helaas voor het bedrag wel dunne pannenkoeken.

53. Anoniem

Mooie locatie en heerlijke pannenkoeken! Zeker een aanrader als je in Zwolle bent!

54. Wieneke Krist

Het was weer heerlijk om bij jullie te eten! Kinderen genoten en wij ook. Zeker om aan te bevelen bij anderen. We komen graag weer.

55. wiebe lenstra

Simpel, 4 pannenkoeken, met spek met appel, met kaas en twee naturel voor de kinderen. Echt heerlijk. Gezellige attente bediening. Heerlijk buiten gezeten op een warme zomeravond in de koelte onder de bomen.

56. Pannekoeken waren prima maar niet geweldig en naar onze mening niet pannenkoekenrestaurantwaardig. Heel dun, iets aangebrand, niet helemaal gaar onder ingrediënt.
    De bediening is super aardig en snel, de service is oneindig. De bestelling was mega snel klaar wat erg prettig is met kleine kinderen. De keerzijde is dat ik liever iets langer wacht en kwaliteit krijg.

57. Jan van der Veen

Bij binnenkomst gevraagd om tafel aan het raam bij het water, was niet mogelijk. Vervolgens bleven twee tafels aan het raam al die tijd vrij. Kinderpannenkoek kon volgens bediening maar 1 extra, op de kaart staat twee. Ipv een kinderpannenkoek was er een fout gemaakt werd het een grote. We hadden 3 kids bij ons. 3 Andere tafels kregen een verkeerde pannenkoek. Sommige mensen moesten heel lang wachten en 1 tafel kreeg eerst 2 pannenkoeken en nadat ze die op hadden werd pas de derde geserveerd. Kortom niet goed.

58. Wat een afknapper was dit zeg. Samen met onze kleinzoon van 5 bijna een uur op onze pannenkoek zitten wachten. Kwam eerst die van mij en kleinzoon die van mijn man waren ze vergeten dus hij heeft later gegeten terwijl mijn kleinzoon en ik de pannenkoek al op hadden. Dus ons zien ze daar nooit meer.

59. Erg fijne en vriendelijke dame in de bediening. Klant vriendelijk aardig en oog voor je klant. Beterschap met je polsblessure! Je was misschien niet de meest handigste maar zeker wel het meest klantgericht.

De rest kan een voorbeeld aan je nemen! Je bent vriendelijk en komt snel naar ons toe. De andere jonge meiden keken boos toen je een dienblad liet vallen, het was netter geweest als ze je te hulp kwamen.

En dat andere bediening klaagt over bedrijfvoering en verkeert in de kassa aan slaan en over ander personeel klagen tegen klanten siert ze niet.
    Ook het overleggen waar klanten bij staan komt niet echt klant vriendelijk over. Als een andere tafel wacht op de nachochips zeg dan vriendelijk oh mijnheer het komt er aan ipv nee hoor dat staat niet op de bon.

Maar dat is ook wat je verwacht, een lekkere goed betaalbare Pannekoek en bediening door jong personeel.

We hebben een lekkere Pannekoek gehad, en genoten van ons plekje op het dek..

60. Renate van B.

We werden heel vriendelijk ontvangen, ook op de bediening was niets aan te merken: vlot en vriendelijk.
    De pannenkoeken waren heerlijk met vindingrijke variaties en namen😆

61. Ronald van Vliet

Prima pannenkoeken, voor jong en oud, de kinderen hebben genoten van de schommel, en de buren zorgden voor muziek met hun festival!

62. Karin Wolf

Een leuke verrassing voor onze dochter die gek is op pannenkoeken.
    De sfeer op de boot, kleurplaat voor de kinderen en service allemaal goed.
    De pannenkoeken vonden wij niet zo lekker en vond ze zelf wat droog en een aparte smaak aan zitten. Erg leuke plek maar voor de pannenkoeken gaan we niet snel terug.
    Wel een geslaagde avond geweest.

63. Heerlijk gegeten. Onze dochter wilde graag pannenkoeken eten. Dat we bij het Pannenkoekenschip in Zwolle gingen zitten was voor haar een verrassing. Ze genoot er duidelijk van. Daarnaast was de sfeer misschien wel extra goed door bediening, die haar eerste werkdag had. Wij hadden twee pannenkoeken met o.a. appel. Hierbij viel ons op dat er was gekozen voor een lekker fris appeltje. Dit kwam de smaak van de pannenkoek ten goede.

Dat service geen 10 krijgt ligt zeker niet aan de bediening, maar het was nóg aangenamer geweest als er een beetje meer ventilatie was. Het was een warme dag, maar door buien konden de deuren niet aan beide kanten open. Dit zal op gemiddelde dagen geen issue zijn.

64. Bewust geen 10 gegeven omdat er altijd wel wat te verbeteren is.
    Zou zo niet kunnen bedenken wat😁.
    Lekker eten, mooi plekje op het dek en een prima bediening.

65. L van Beesten

Veel producten waren niet aanwezig, slagroom, koffiebonen voor de Irish coffeeshop, spinazie.
    1 iets te uitbundige, jonge medewerkster, die ws nog niet zo lang meeliep, zij kon niet aangeven waar een moeder met een peuter verschoond kon worden en welke gerechten er aks alternatief in een pannenkoek konden.

66. Gezellig en lekker. Lekker zitten op het gras of op de boot.

67. Leuk schip. Wellicht iets te krap bemeten aan de binnenkant. Goed entertainment voor de kinderen (kleurplaten).

68. Fam. van Amelsfort

Goed gegeten en gedronken. De service is top. Kortom, een prima adres voor een lekker etentje. Als we in de buurt zijn, gaan we zeker nog eens terug.

69. De " gewone" pannenkoeken waren lekker. De veganistische pannekoek was ronduit smakeloos( flauw en niet goed doorbakken)terwijl er ook nog toeslag werd berekend voor het beslag.
    Bediening gaf aan dat dit vaker aangegeven wordt. Desondanks blijven ze het blijkbaar serveren.

70. Petra van t Ende

Wat een teleurstelling! De pannenkoeken waren niet warm, de kaas was nauwelijks gesmolten en ze waren erg dun. Ze waren in no time klaar. We hadden de indruk dat ze niet vers gebakken waren, maar zo uit de magnetron kwamen. En ze waren behoorlijk aan de prijs vergeleken met andere pannenkoekenrestaurants waar we regelmatig een bezoek brengen. Toen de serveerster weer bij ons kwam en we dit meldden, zei ze dat ze het zou doorgeven, maar er werd niets mee gedaan. We konden gewoon de volle mep betalen. Dit viel ons zodanig tegen, dat we hier nooit meer terug zullen komen.

71. Harry Nieuwenhuis

Was gewoon prima, niet meer of minder. In tijden van Corona kon het eigenlijk niet. Te veel mensen en geen 1,5 meter afstand.

72. Eten en drinken was heel lekker.
    Sfeervol en gezellig ambiente.
    Service personeel is heel vriendelijk.
    Kwaliteit is goed, maar de pannenkoeken zijn iets hoogprijzig. Voor kleine groepen/ families en gezinnen maar ook voor meerdere personen is het heel leuk om te doen.

73. Knus schip en lekkere pannekoeken. Bediening is ok.

74. Ronald Mulder

Lekker gegeten met me zoon. Bediening was super aardig.

75. Nooit meer! Pannekoeken waren oké.. Geen mogelijkheid om stroop bij de pannekoeken te bestellen.. Luikse wafel met kersen.. Het waren 2 mini wafeltjes.. En bij de milkshake geen rietje! Deze bestelling leverde veel irritaties.. Geldverspilling

76. Super gezellig en lekker. We zaten op het dek van het schip en konden uitkijken op de gracht. De kinderen vonden het prachtig al die bootjes die voorbij kwamen en het personeel was super aardig ook naar de kinderen, de oudste mocht even in de keuken kijken.

77. We hadden gereserveerd, maar waren door omstandigheden wat later. Omdat we binnen wilden eten gaf dat niet, want iedereen zat buiten. Bediening was vriendelijk. Pannenkoeken waren goed te eten. Het was geen probleem om ingrediënten te veranderen. Kortom een pkaats om terug te komen.

78. Bas Gankema

Was super! Zowel de bediening als het eten. We kregen de pannenkoeken ook eerder dan we hadden verwacht. Top locatie en leuk schip! Aanrader :D

79. Onze reservering (online, de dag ervoor) was niet doorgekomen, terwijl ik wel n bevestiging had gehad, dus er was alleen nog een plekje in de knallende zon scheefzittend op het dek. De bediening was wel vriendelijk. De pannenkoek die mij aanbevolen werd beloofde veel ingredienten die ik niet allemaal terugvond. De kinderpannenkoek was leuk met kleine extraatjes. In verhouding daarbij vond ik mijn pannenkoek erg duur. Kortom: het viel me wat tegen helaas. Ik zou er niet snel weer heen gaan.

80. Wiesje Verdonk

Met 2 kleindochters van 6 en 7 bijna een uur moeten wachten. De oudste zei: hoe moeilijk kan het zijn om een pannenkoek te bakken? Er waren 3 koks, miscommunicatie, kun je wel zeggen.

81. Vriendelijke bediening, ondanks de drukte snelle service en wederom heerlijk gegeten.

82. We hebben heerlijk gegeten met de kids en is voor herhaling vatbaar! De vorige keer dat we er waren was het ons ook goed bevallen. En de bediening was ook top!

83. Het eten was heerlijk! Wij zijn gek op pannenkoeken en reizen er heel wat af, de locatie hier in Zwolle is erg uniek! Leuk om te zien hoe dit allemaal in ze werk gaat op een schip! Wij komen zeker nog eens terug vanuit Den Haag!

84. Rudolf Valster

In de zon aan de wal gezeten, gezellige sfeer, fijne bediening en lekkere pannenkoeken!

85. De pannenkoeken waren lekker, alleen beetje jammer dat die van mijn moeder niet helemaal warm was. De service was prima, heel behulpzaam en vriendelijk.

86. Liesbeth Zijderveld

We wilden graag buiten zitten en dat had het personeel onthouden, na ons drankje, konden we buiten de pannenkoeken nuttigen.
    Pannenkoeken waren lekker, was nog lekkerder geweest als het vlees met de pannenkoek mee was gebakken.

Eén vorige recensie
  87. jarno brink

super gezellig op de boot voor de kids is dat super👍🏼pannenkoeken zijn erg lekker zelfs voor de ouders een aanrader👌🏼 dus voor een leuke sfeer en lekker eten moet u bij willem en nicol het pannenkoekenschip zijn👌🏼👌🏼👌🏼 uiteraard in Zwolle 💙

88. De pannenkoeken zijn super lekker je kunt op het teras zitten of op het dek en ook binnen het service is goed en snel het is echt een aanrader.

89. 5 jaar samen met mijn vriendin, een heerlijk avondje weg. Nog nooit pannenkoeken buiten de deur gegeten, maar wat ging er een wereld voor ons open, die specialiteiten wat een aanrader is dat! Bediening ging vlot en was zeer vriendelijk! Wij komen snel terug!!

2 vorige recensies
  90. Willem Sipkema

91. Zeer slechte ervaring gehad. De serveersters waren tegen hun goesting aan het werken, ze zijn totaal niet klantvriendelijk. De pannenkoeken waren zeer simpel bereid en waren niet lekker!!!

92. Mark Oldenburger

Leuke ervaring ik ben niet echt een liefhebber van pannenkoeken maar de schavuit was voor mij een openbaring, mijn vrouw en zoon hebben ook genoten, de sfeer en bediening was prima.

93. De proeverij was een aanfluiting, de chef had totaal geen inspiratie. Een pannenkoekje met 3 rozijnen die erg hard waren, een pannenkoekje een paar ui snippers. Dit was geen 10 euro waard. Er zat zelfs kleine pannenkoek bij waarvan wij al een grote pannenkoek hadden besteld.
    Tip voor de proeverij, doe er wat speciale pannenkoekje bij.
    De bezorging was een half uur te laat.

94. Geinig idee om een boot te gebruiken als pannenkoekenrestaurant. Zelfs wij als ouder echtpaar vonden het geheel leuk. Het eten was ook lekker én snel klaar. Ook werd er heel goed gelet op de regels van het RIVM.

95. Jeroen Tuin

Lekker gezeten op het dek aan de waterkant. Lekkere pannenkoeken met een flesje duvel in de zon. Perfect met kinderen.

96. “Volwassen” Pannenkoeken waren goed belegd. Piet piraat pannenkoeken voor kinderen waren sober. Het kindermenu was aan de prijzige kant. De sfeer was goed en de bediening ook. Kinderen hebben plezier gehad.

97. Reinder

Heerlijke pannenkoeken! We waren met zijn vijfjes. Twee hartige en drie zoete pannenkoeken gehad, allemaal lekker en perfect gebakken.
    Ook voorbeeldig personeel. De serveerster reageerde spontaan op ons gesprek over de citroen in de tonic en bracht ook voor de cola van de kinderen nog een stukje.
    Niet heel goedkoop maar zeker het geld waard.

98. John Vreeker

Prima pannenkoeken, vriendelijke bediening.

99. Jessica

Leuk voor de kinderen, ze hebben genoten. Echter waren de pannenkoeken niet echt lekker. Het fruit was erop gelegd en niet meegebakken. Droge pannenkoek.

100. Nessijn

Leuk eten op het pannekoekenschip. Enthousiaste bediening, vriendelijk voor de kinderen. Onze zoon was jarig en hij kreeg uitgebreid aandacht, heel leuk. Niet heel groot, maar met getroffen corona maatregelen kun je toch alle bankjes op de boot bezetten. Pannenkoek(en) waren gewoon lekker. Kinderpannenkoekmenu misschien wat aan de grote kant i.c.m de hoeveelheid snoepjes en het toetje.

Volgende pagina