Restaurant Milligers in Zwolle

1580195028 63
1594190988 61
1682832069 64

1. Antonio Vila-Nova

MilligerPlas zijn toppers van de toppers.

2. Stadshagenaar

Koud ongastvrij en bot monpoliegedrag.

Gisteren na wandeling kwamen we om 17.55u om een hapje te eten. Op de deur stond een handgeschreven briefje 'om 20.00 gesloten'. Tot onze verbazing kregen we bij binnenkomst te verstaan dat even nog met de eigenaar moest worden afgestemd of we nog wel iets konden krijgen. Nee dat kon dus niet meer. We vroegen of er dan misschien alleen een frietje kon worden gemaakt of dat we die dan mee naar huis konden nemen. Ook dat was niet mogelijk...

Dergelijke botte houding verwacht je van een belastingdienst en niet van een klantgerichte horeca ondernemer... De hoogste tijd voor meer concurrentie.

Wat een afknapper. Loop in vervolg wel naar de kwalitaria.

3. Vandaag dacht ik als jaren vaste klant gezellig met mijn gezin te gaan lunchen bij Milligers.

Bij de bestelling van mijn grote uitsmijter heb ik duidelijk aangegeven of ze er rekening mee willen houden dat beide broodjes goed zijn belegd met ei. Aangezien ik de vorige keer een broodje kreeg waarbij het voor de helft belegd was. (Je wilt toch ook geen pizza die maar voor de helft is belegd?)

Bij uitserveren van onze bestelling kreeg ik toch weer 2 broodjes waarvan 1 goed belegd was en de ander maar weer voor de helft was belegd met ei.
    Ik gaf de serveerster aan dat mijn broodje weer voor de helft belegd was ondanks dat ik deze specifieke wens had aangegeven. De dame ging nog heel even netjes met mij de discussie aan maar had al snel in de gaten dat ik in mijn gelijk stond.
    Ik zei haar nog dat het dan netjes was geweest dat als ze mijn verzoek niet hadden kunnen maken, dat dit dan even hadden moeten melden zodat ik een andere keuze kon maken, namelijk de kleine uitsmijter die wel goed is belegd.
    De dame bood mij hierop aan om een nieuwe te maken.
    Prima heel fijn. Komt ze vervolgens terug omdat ze overleg had gehad met haar baas. Nu mocht ze mij geen nieuwe geven en konden de bestelling ook niet aanpassen. Of ik dan maar akkoord ging om met mijn inmiddels koude broodje verder te gaan. (Wel vreemd eerst nieuwe beloven en dan ineens niet meer) werd dus min of meer voor het blok gezet om deze alsnog af te nemen. Ben hier maar mee akkoord gegaan en moest dan bij het afrekenen maar eruit komen met de baas. Ik gaf haar nog aan dat als ik dan de prijs betaal van de kleine uitsmijter het verder wel akkoord zou zijn voor mij. Ik denk daar komen we als heren die elkaar kennen wel over uit.

Ga ik bij het afreken netjes het gesprek met de baas aan om mijn verhaal te doen word ik continu in de rede gevallen en kon mijn verhaal niet eens doen. Hij had er duidelijk geen zin in en nam niet eens de moeite om mijn verhaal verder aan te horen. Hij was verder niet geïnteresseerd en vroeg boos en hard aan mij wat ik wou. Zeg maar wat je wilt!, nee, zeg maar wat je wilt! Ik zei hierop als we afrekenen voor de kleine uitsmijter is het goed. (Had inmiddels ook de helft van mij uitsmijter laten staan). Hij vond het ook prima maar dreigde mij wel met hier zitten consequenties voor jou aan. Ik wist direct wat hij hiermee bedoelde maar zwichtte niet voor zijn bedreig. Je zou als ondernemer wat serieuzer naar je klant kunnen luisteren.
    Eenmaal afgerekend kwam hij zoals verwacht met zijn boodschap dat hij mij voor de toekomst niet meer wilt voorzien van zijn services. (Nette bewoording voor niet meer welkom gewenst)

Ik kom hier al jaren, ben vaste klant. En vind de manier waarop met een serieuze klacht wordt omgegaan uiterst teleurstellend en lees in de reviews dat ik niet de 1e ben die dit zo ervaren heeft.

Ik werd hierop ook zo boos dat ik hem hard schreeuwend door de zaak en zelfs in de keuken mijn mening heb gegeven. Hij liep weg voor de confrontatie en dook diep weg en was niet meer te bekennen. Wat een slapjanus is die vent! Bah bah!

Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken maar wil iedereen waarschuwen voor deze ondernemer die niet tegen een klacht kan. Zal wel een heel gefrustreerd leventje hebben. Moet wel!

Het gaat mij niet om de 2 euro die ik meer of minder moet betalen, maar meer dat hij alle deuren dicht gooit en niet redelijk met een klacht om kan gaan.

4. We waren er om wat te drinken 21-07 het was behoorlijk druk, het personeel was vriendelijk en werkte hard, de gene die bij de kassa stond schreeuwde tegen de meisjes van de bediening, dat ze het niet goed doen, was dit nu nodig?

5. 1 ster is misschien nog wel teveel. Wat een uitermate slechte behandeling door de eigenaren van deze tent.

Bij binnenkomst kregen wij het verkeerde drinken en verkeerde eten. Hierop een opmerking gemaakt dat dit niet naar bestelling was, dit werd weggevuifd en na lang zeuren werd er alsnog nieuw eten en drinken verzorgd. Het drinken kwam vrij snel, al bleek dit achteraf alcohol te bevatten terwijl er alcoholvrij besteld was (kwalijk). Het eten kwam een kwartier later, nadat het een kwartier had gestaan en koud was geworden. Hierop weer een opmerking gemaakt dat het niet naar wens was, waarna ik een uitbrander kreeg van de eigenaar. Eindelijk het goede broodje gekregen, die van mijn partner was inmiddels sompig geworden.

Toen we onze weg konden vervolgen benoemden wij wat er gebeurd was richting de eigenaar, die gunde ons nog geen blik waardig. Opmerkingen als "dan hadden jullie hier maar niet moeten gaan zitten" en "als je zeker wilt weten of het 0% is, kijk je maar op het etiket" kwamen voorbij. Toen ik om een blik vroeg tijdens het discussiëren, kreeg ik die niet en schreeuwden beide eigenaren "wegwezen" richting ons.

Al met al een vreselijke ervaring bij deze tent, nog nooit zoiets meegemaakt. Als ik een advies moet geven: blijf hier weg en zoek een andere plek, veel slechter kan het niet.

1,8
  6. Eten goed en verkeerde bestelling wordt goedgemaakt met gratis ijs.
    Wel gezien dat degene die de bestelling inpakt, gemorste saus van zijn vingers likt en dan gewoon verder gaat met snacks inpakken, zonder eerst zijn handen te wassen.

7. Heerlijk broodje zalm gegeten. En ja… zuinig met de zalm waren ze niet. Nette prijs. Zeer mooie locatie. Het weer was ook wel top. 19 Graden en dat in maart. Lekker op het terras dus. Eén tipje voor de eigenaar. Koop wat betere loungesets. Deze waren wat gammel en uitgezakt. Maar dit mag de pret niet drukken. Bediending was top! Aanrader!

8. Bestellen voor thuis via website. Maaltijdsalade geitenkaas is geen aanrader. Je betaald 10,50 en je krijgt sla, komkommer, ui en een beetje geitenkaas. Dit kan ik geen maaltijdsalade noemen.

3,5
  9. Het is een fantastische plek om te zijn, zo aan het water met een prachtig mooi terras. Bediening is goed voor elkaar met aardige dames en heren. We werden snel en netjes geholpen.
    Het enige minpuntje was dat ik het eten qua prijs kwaliteit niet in verhouding vond.

De goede koffie maakt veel goed!

5,3
  10. Wij hebben 3 maai onze gezamelijke verjaardag daar gevierd. Plus 2 maal daar heerlijk gegeten. Ik kan niks anders als lof bedenken zowel voor het eten als voor de bediening of verzorging. Gewoon klasse.

11. Een leuke tent als je er van een afstandje naar kijkt, maar het personeel is zo traag… We hebben 20 minuten gewacht om een biertje te kunnen bestellen. Vervolgens super lang gewacht om de rest te kunnen bestellen maar helaas kwamen ze niet… dus maar binnen afgerekend en vertrokken.

12. Het eten was erg lekker.
    De locatie is Super.
    Het personeel zeer vriendelijk en gastvrij.
    Kortom.
    Het is perfect.

13. Ton Huis in t Veld

Mijn tachtigste verjaardag gevierd. Voortreffelijk verzorgd, goede bediening en vriendelijk personeel. Het was een topdag in een mooie locatie.

14. Annet de vries-de kleine

Zeer leuke locatie om een verjaardag / feestje te vieren! Ik heb dit geregeld voor mijn schoonmoeder die 80 jaar is geworden. De bediening is super vriendelijk, het eten is lekker en goed en als je iets vraagt om aan te vullen wordt dat meteen geregeld. Ik ben erg tevreden!

15. Dit restaurant niet aan te raden. Vooral niet om de service. Het eten is niet te eten. Als je iets vraagt word er amper naar geluisterd. De baas keert je de rug toe als Je graag een vraag wil stellen. 20 minuten gewacht rot er iemand vroeg om je drinken vervolgends kan je nog 2 uur wachten op je eten wat niet eens lekker is. Nooit eten hier!

16. Jeffrey Hondebrink

Erg slecht, voor de service hoef je hier niet te gaan zitten. Bediening overlegt nauwelijks met de gast (bestel je bruin brood :”we hebben maar wit gedaan want het bruin was op”)verkeerde bestellingen aan tafels en er wordt niet of nauwelijks om een nieuw drankje gevraagd terwijl ze al 3 keer aan tafel zijn geweest. Als je keuken dicht is haal de kaarten van de DINER kaarten van de tafels zodat de nieuwe gast weet dat hij geen diner meer kan bestellen om 19:30. Kortom bediening is veel te jong en onervaren. Zonde voor z'n mooie locatie.

1,5
  17. Danique de Nijs

Wij hebben net van de snack afdeling patat met saus gehad en een kaassoufle met frikandel speciaal. We kregen geen plastic bestek en servetjes mee. De bakjes zaten onder het saus we kregen meer saus dan patat. Ik had een patat oorlog met ui ik zag nergens ui. De satésaus was waterig. En we hadden een normale patat ketchup en er zaten resten mayonaise en ui in. Heb de ui maar van haar gepakt zodat ik toch nog een echt patatje oorlog had 😂. De service was heel ongezellig, misschien door de hitte maar ik moet ook gewoon werken met dit weer en gedraag me ook niet zo. Toen we eerst op de menukaart keken was die vies zaten vlekken op. Hier kom ik dus nooit meer terug. Verwacht geen luxe patat maar hallo. Een bakje vol saus ZONDER UI heb ik niet gevraagd. Ik wil hier wel bij zeggen dat wij aan de snackkant stonden. En het terras zal vast een andere sfeer en bediening hebben.

1,4
  18. Jan van der kolk.

In 2014 65 e verjaardag van mijn echtgenote gevierd in het oude strandpaviljoen.
    Prima verzorgd feestje met een heerlijk buffet, vriendelijke bediening en heel
    betaalbaar en een goede gastheer. Wij komen hier nog regelmatig. Jan van der Kolk.

19. Ongastvrij gevoel! Na het spelen van de pupquiz, waren we niet meer welkom. De wijn, die een kwartier geleden besteld was kwam niet meer. Bij navraag bleken ze niet meer te schenken (ook de vergeten wij niet meer). De bediening was moe en wilde graag naar bed. Tsja. Ik ben ook wel eens moe. Ongastvrij, niet horecaminded. Pupquiz was gezellig, maar eten tijdens erg slecht. Aldi Inkoop en van allergenen nog nooit gehoord! Voor ons niet weer!

20. Cor Kuiper

Heerlijk gegeten. Prima bediening ookmop prachtige locatie. Gewoon goed.

21. Leuke omgeving en lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het duurde wel wat lang maar we hadden het gezellig dus geen punt. De bediening was super vriendelijk. Was heerlijk!!!

22. Prachtige locatie. Eten matig. Er was een buffet die er niet echt uitnodigend uit zag. Heel raar dat ik een gevoel van schaarste voelde. In geen tijden zo'n raar afgepast buffet gezien. Bediening was snel maar niet echt vriendelijk. In andere zaal werd iets anders gedaan en blokkeerden voor een deel onze uitgang. Denk dat ze denken dat ze door de plek kunnen inleveren op service en kwaliteit.

23. We zijn afgelopen zaterdagavond bij jullie geweest… Gezellig en er werd geweldige muziek gedraaid door DJ Henri Geerlings. Voor herhaling vatbaar! 👍

24. Willem brand

In tegenstelling tot eerder eten (voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht) met 4 personen is dit ons gister avond (27 mei) tegengevallen. Onderstaand een aantal zaken:
    1. We zaten nog aan ons voorgerecht toen het hoofdgerecht al aankwam.
    2. Bij de salades carpaccio was de carpaccio zeer weinig, maar wel heel veel sla.
    3 De zalm was slap en waterig.
    4 In de Griekse salade zat geitenkaas zonder smaak.

Jammer, bovenstaande. De drukte mag geen invloed hebben op de kwaliteit.
    Groet,
    Willem

25. Cindy van der Matten

Erg vriendelijke gastvrouw. Maar ze waren niet op de hoogte dat er online gereserveerd kon worden via Eet.nu.