Hier zie je hoe de meningen over de Zeldzaam verdeeld zijn.

1. Internationaal Veenendaal

Reisgemak-online

Prima en leuk restaurant. Goed en vooral genoeg eten (grote porties). Verrassende en veelzijdige kaart met heerlijke gerechten, goede kok! Stoelen zaten ook heerlijk, kortom, prima.
    Bediening is goed, oplettend vooral en houdt van een geintje! Super! Ons zien ze zeker nog een keer terug!

2. Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk!
    Restaurant is gezellig en schoon ingericht, wij gaan zeker nog een keer terug!

3. Vanavond heerlijk in dit restaurant gegeten! Wij hebben genoten van het verrassingsmenu. Er is uitstekend rekening gehouden met mijn wensen. Bediening is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

4. Wel echt een Italiaanse tent met redelijke bediening, matige inrichting en slechte thermostaat. Het eten viel tegen, dikke vette pizza, redelijke pasta maar al met al onvoldoende.

5. Peter En Allegonda

Samen een tijdje terug gegeten.

De rode wijn was lekker. Het brood was ongelooflijk lekker!

We hadden beiden vleesmenu's besteld, was medium bereid precies zoals gevraagd. En het smaakte voortreffelijk.

Bij het toetje werden we nog verrast door het personeel, erg leuk.

Een echte aanrader!

6. Knus restaurantje, aardige bediening en heerlijk eten met je handen/afrikaanse pannenkoek voor een betaalbare prijs!

7. Internationaal Veenendaal

Op nieuwjaarsdag met zes personen heerlijk gegeten. Het was er niet druk. We hadden allemaal een menu met drie gangen. Inclusief de drankjes moesten we 35 euro pp afrekenen. We komen zeker terug.

8. Ik ben er nu 2 keer geweest in 3 jaar. Beide keren was het eten/bediening erg goed!
    Alles is hygiënisch en vers vergeleken met andere Japanse restaurants met dit concept.

Daarom nu maar een berichtje op Eet.nu, ga zo door! Ik kom zeker terug :)

9. De bediening van het restaurant was zeer goed te noemen eindelijk weer eens een restaurant met een leuke gastheer, eten was erg aangenaam te noemen. Er was wel een minpuntje; sushi koks hadden geen bescherming op het hoofd, beetje onhygieenisch.

10. Fam van Verseveld

Bij binnenkomst zeer leuk ontvangen door hoogstwaarschijnlijk de eigenaar.
    Voorgerecht gevulde champignons en carpaccio zeer lekker hoge kwaliteit.
    Voor het hoofdgerecht is de hoogstwaarschijnlijke eigenaar weggegaan daarna werden personeelsleden niet toegezet om klanten te bedienen maar om de kerstversiering op te gaan ruimen, waardoor de tafels om ons heen op een bouwput begonnen te lijken.
    Hoofdgerecht waren 2 kale borden met in het midden een klein stukje vlees 22.50???
    Vervolgens 15 minuten op de dessert kaart gewacht, maar personeel was zo druk met kerstversiering opruimen dat we totaal werden vergeten,
    Dit begon allemaal rond kwart voor 8 dus bij lange na niet rond sluitingstijd.

2,5
  11. Zeer goed gegeten bij Nakoyashi. Vleesgerechten waren heerlijk, met goede sausjes en marinades. Sushi's mooi en met liefde gemaakt. De bediening maakte de avond compleet, zeer professioneel. Een aanrader in Veenendaal!

12. Nederlands Veenendaal

Vakantieveilingenvoucher voor lunch liep vandaag af, dus vandaag er gebruik van gemaakt.
    Tomatensoep was lekker romig en niet te zout; gelukkig geen oubollige soepballetjes er in, anders hadden we 't laten staan.
    Pistolet met kip was lekker warm en vers & daarbij een glas versgeperst sinaasappelsap.

Jongedames in de bediening waren zeer adequaat, servicegericht en snel.
    Goede zaak !

13. Het eten smaakt heerlijk als het uit de oven komt, alleen soms als je het voor een bepaalde tijd besteld hebt en je komt er om het te halen staat het er soms al een behoorlijke tijd. Ook wij vinden het personeel heel erg onvriendelijk en zien ze je bij binnenkomst niet eens staan, alleen daarom gaan wij er eigenlijk niet meer naar toe. Dit is niet een keer gebeurd maar wel een keer of vijf helaas. Ook zijn ze in een korte tijd fors met de prijs gestegen in een jaar wel 3 euro op een pizza, beetje overdreven.

14. Gerarda Beijk

Gisteravond hebben we ons culinair laten verwennen door de chefkok van 'de Vendel Gasterij' . Wat een sensatie van smaak en geur, woorden schieten te kort voor deze heerlijke proeverij van topproducten. Heb hier meerdere keren gegeten en deze kok presteert een constante kwaliteit vast te houden, wat ons betreft een topprestatie.

15. Nederlands Veenendaal

Was een zeer aangename verrassing , heb nog nooit zulke lekkere kipsate voor zo weinig geld gegeten .
    Deze mensen weten wat kwaliteit inhoudt. Frituur schoon , geen dubbel gebakken frites , geen voorgegaarde spullen maar puur kwaliteit

16. We hebben heerlijk gegeten, maar we misten de echte kerstsfeer. Het had ook een gewoon etentje kunnen zijn.

17. Chinees-Indisch Veenendaal

Het eten wat gebakken is was redelijk maar het eten eromheen was koud en werd niet op tijd aangevuld.

18. Arie Hulsmeijers

Na een hele grote stijging in prijs, worden ze nog eens duurder en om nou te zeggen dat de kwaliteit omhoog gaat.. Veder is het er altijd wel lekker, maar de laatste paar keren dat ik er kwam waren kreeg ik maar een half bakje gevuld patat en de frikandel was ook maar half gaar.

Gr,
    Arie.

19. Al een paar keer meegemaakt dat ik een zak slappe patat kreeg, was echt om weg te gooien. Verder hangt er geen sfeer, en het is bij hun ook best wel duur.

20. Ook wij hebben hier gisteren eten gehaald en dat was echt lekker. Heerlijke friet en snacks, ik snap hier niks van die beoordeling.
    Wij komen hier al jaren en het is en blijft gewoon goed!

21. Internationaal Veenendaal

Vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel. De gastheer maakt een praatje en is duidelijk trots op zijn zaak. Het eten zeer goed, elke hap was lekker. Goede porties, zelfs aan de grote kant. Hier werkt een uitstekende kok! En hun wijn is van uitzonderlijk goede kwaliteit.

22. Internationaal Veenendaal

Op 14 dec 2012 bij Carnevino gegeten.Ontvangst door de eigenaar die ons als een echte gastheer begeleide naar onze tafel.Een uitermate vriendelijke en spraakzame man met als doel ons een gezellige culinaire avond bezorgen. Wel dat is zeker gelukt ,wij eten veel buiten de deur en weten best waar het lekker is maar dit restaurant is echt verbazend goed. Houd je van een lekker stukje vlees nou dan ga hier gerust heen, wat een geweldige chef hebben ze daar in de keuken lopen ,petje af .De smaken zijn zo verrassend lekker gecombineerd daar geniet je gewoon van . Het was voor ons een avondje uit in een heel gezellige sfeer ,bedankt en zeer zeker tot ziens.

23. Internationaal Veenendaal

Vanavond voor het eerst wezen eten via etentjeveilen.nl. In 1 woord fantastisch.
    Heel goed eten, goede bediening lekker op je gemak. Goede parkeergelegenheid op een rustige locatie.
    Zeker voor herhaling vatbaar. En dat gaan we zeker doen.

24. Gisteren hebben we voor het eerst na lange tijd weer bij de Vendel gegeten. Wat een verrassing.
    Het restaurant heeft een flinke opknapbeurt gehad en is erg sfeervol.
    Het 6 gangen diner was super en ook het wijnarrangement was van topklasse. Dit doen we zeker vaker, we hebben een heerlijke avond gehad..

25. Gehoord van mensen dat dit een erg goed restaurant was. Vond het erg tegen vallen. De service vond ik erg goed maar de sfeer vond ik weinig soeps. Eten was wel lekker maar weinig keus naar mijn mening. Erg klein restaurantje

26. Ben hier al vaak wezen eten. Het is iedere keer weer heerlijk! Gerechten worden snel bezorgd. Sfeervol restaurant!

27. Ik ben hier al 15 keer geweest, als het niet vaker is en iedere keer geniet ik weer.
    De sfeer is zo Italiaans gezellig en knus, de pasta's zijn elke keer weer subliem en de tiramisu is ook heerlijk!
    Het enige kritiekpuntje vind ik de bediening, dat kan nogal lang duren.
    De prijzen vind ik erg prettig.
    top italiaan!

28. Aalbers

29. Bart en Henny

Voordat we naar de Dutch Eagles in de Lampegiet gingen, heerlijk gegeten in Valentino. De bediening was heel vriendelijk (toen we aangaven de bruschettes te willen delen werden er direct 2 bordjes gebracht) en het was gezellig druk. De zalm smolt op je tong en de spaghetti was lekker pittig (zoals ook op het menu stond). Al met al een aanrader!

30. Internationaal Veenendaal

Prima gegeten. heerlijke gerechten, echt smaakvol. Vriendelijke bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!