1191042841 93
1326320025 76
1361919284 72
1497196469 61

1. Peter en Maria

Prima en heerlijk gegeten.
    Alleen die stoelen zijn wel toe aan vervanging.

2. Al jarenlang kom ik een paar keer per jaar bij Da Gigi om lekker te eten, omdat ik zelf werkzaam ben als assistent restaurant manager kan ik niet zo vaak uit eten en als ik dan ga wil ik ontspannen en lekker kunnen eten. Ik verkondig bij mijn vrienden en familie altijd dat da Gigi de beste Italiaan van Veenendaal zijn. Helaas is mijn mening gisteren compleet veranderd nadat ik naar mijn mening schandalig behandeld ben tijdens mijn bezoek aan da Gigi. Bij binnenkomst vertelde de serveerster ons dat we zelf een tafel mochten uitkiezen, echter hadden wij specifiek een tafel in de serre gereserveerd. We namen dus plaats aan de enige vierpersoons tafel in de serre. Hier werden we echter snel weggestuurd want ze wilden de tafel gebruiken voor een grotere reservering. Met enige tegenzin hebben wij ons toen tussen twee andere tafels ingewurmd aan een tafel die eigenlijk voor 3 personen was. Het duurde vervolgens 10 minuten voordat de serveerster terugkwam en ik vroeg haar om mijn favoriete Chardonnay, maar die bleek er niet meer te zijn. Ze hadden nog maar 1 witte wijn op glas maar ze wist niet welke wijn dit was dus bestelde ik maar water. De kaart kwam en ik bestelde mijn favoriete pizza met Parmaham met als extra topping rucola sla, deze bestel ik al jaren. Toen de pizza kwam bleek de ham er echter rauw en koud op te zitten en ik herinnerde mij dat deze altijd meegebakken was. Vriendelijk vroeg ik de serveerster of het misschien mogelijk was om dit nog even mee te bakken daar ik het zo niet lust. Ik gaf aan niet te willen discussieren maar dat ik dacht dat de pizza voorheen anders geserveerd werd. Zij beweerde in mijn gezicht dat dit niet waar was en dat ik dit immers zelf besteld had.. ze leek niet welwillend mij tegemoet te komen maar nam de pizza na aandringen van mij toch mee. Ook de pizza van mijn tafelgenoot was niet compleet en ging ook mee, vervolgens werden wij volledig in het ongewisse gelaten terwijl de andere tafelgenoten maar vast begonnen te eten. Toen mijn pizza terugkwam had de chef hem met rucola en al de oven ingeschoven. Ik kon er niet bij dat er geen moeite genomen was om even die paar blaadjes sla eraf te halen en na opwarmen weer op te doen, ik riep dan dus ook de eigenaresse om mijn ongenoegen mee te delen. Echter wilde zij ook graag met mij discussieren over hoe de pizza hoort en leek niet te begrijpen waarom ik ondertussen mijn eetlust verloren was. Ik besloot een naturel foccaccia te nemen zodat ik wat kon eten en deze werd zonder verdere excuus voor mij gebracht. De begrippen gast is koning en niks is teveel zijn in dit restaurant niet bekend. De pizza parma heb ik uiteraard niet hoeven betalen, maar het dessert zijn we gezellig ergens anders gaan eten.

3. Blijft ons favoriete restaurant, heerlijk eten voor een goede prijs.

Alleen die rieten stoelen... die zitten echt niet. Nodig aan vervanging toe!

4. Afgelopen jaren regelmatig gegeten. Na een dip van de kwaliteit van het eten was het vanavond weer van erg goed kwaliteit, erg vers, complimenten. De stoelen zijn wel aan vervanging toe, echt comfortabel zit het niet. Ook een mooie witte loper ipv de papieren vellen en een peper/zout/olie stel zou ook een stuk luxe uitstralen. Al met al was het eten er dus echt op vooruit gegaan maar er valt nog wel een hoop te winnen op inrichting.

5. E Munnik

Zijn na jaren trouwe klant te zijn geweest na het eten gisteravond afgehaakt. Halve liter wijn, werd rondom ons besteld, is niet meer mogelijk!! In plaats daarvan huiswijn voor 20 euro per fles van 750 ml!!

Pizza taai en plakkerig en pasta van mijn partner zag er niet veel beter uit. Proberen een tweede drankje te krijgen was een groot probleem.

Vorige keer al zwaar teleugesteld in 3 gangen menu, dus tijd om eens ergens anders naar te kijken.

6. Wij als vriendengroep hadden om ons heen al gehoord dat gigi's verschrikkelijk was. Dit wilden wij natuurlijk bevestigd hebben en gingen er met zn 3e eten. Omdat wij ervan wisten dat het slecht was, bestelden wij 1 pizza met 3 personen zodat als het daadwerkelijk slecht was, dat het ons minder geld scheelde (weggegooid geld). En uiteraard zoals de mensen om ons heen al zeiden, restaurant is zacht uitgedrukt: verschrikkelijk.

Het begon al bij de bediening. Die had er blijkbaar niet zoveel zin in en behandelde ons alsof wij veel minder waren dan zij. Misschien omdat wij zelf uit italie komen en meer wisten van de cultuur van ons mooie land! Dat kon zij blijkbaar niet hebben/waarderen. Uiteraard hebben wij de pizza ook niet opgegeten en laten liggen, of beter gezegd laten drijven. Ik zou niet weten wat ze ermee gedaan hebben. Maar alles gleed er van af, stukken braken door midden en in het midden van de pizza zat een plas water.

Echt een afrader! Niet heen gaan.

7. j van dijk

Vanavond met mijn 2 zonen prima gegeten bij Da Gigi. Eten was snel geserveerd en was uitstekend
    van smaak en goed warm. Wij kregen na het eten de menukaart om een dessert uit te zoeken. Helaas kwam er nooit meer iemand aan onze tafel om dit te vragen. We hebben na een half uur wachten maar besloten
    af te rekenen en te gaan. Jammer dat drukte binnen een goed restaurant ten kostte gaat van de service.
    Het eten was heerlijk, maar door dit voorval krijg je toch een beetje een bad feeling.
    Misschien toch een tip voor het team van Da Gigi om hier extra aandacht aan te schenken.

8. Harde broodjes, maar volgens eigenaresse kon dat niet? Nou ik ken ze nog dat ze lekker warm en zacht waren. Veel te zout was het eten, we hadden de borden nog vol, maar er werd niets mee gedaan. Ja, of we de dessertkaart wilden hebben. Er werd gedaan of we gek waren, we komen er gewoon niet meer. Het personeel weet niets van de gerechten.

9. C. Hemmes

Restaurant heeft zijn beste tijd gehad, moet nodig geïnvesteerd worden in beter zit comfort, en een opfris beurt. Eten niet echt bijzonder, de kip leek alsof hij voorgebakken was en wederom in de oven gezet om op te warmen. De risotto citroen erg kaal met maar erg weinig kip. Als je de kip moet kluiven met je handen wat niet erg is maar serveer dan een fingerbowl erbij zodat je de handen weer vetvrij hebt. Bij de broodjes word kruidenboter geserveerd maar het zou een tip zijn om er olijfolie bij tegeven, of keuze mogelijkheid! Daar er mensen naast ons even kwamen zitten om sigaretten te roken, hebben wij besloten om maar geljik weg te gaan en geen dessert meer te nemen. Gaan hier niet meer terug.

10. Pizza besteld en was super!! Bodem was zoals hij hoort te zijn en de kaas had een lekkere pittige smaak! Zeker een aanrader

11. Afgelopen week voor de 5de keer in +- 10 jaar tijd hier geweest. Vier van de vijf keer was het gewoon niet goed genoeg. Telkens geef ik het restaurant weer een kans, maar dit was de laatste. Hier wat punten die je altijd terug ziet komen:

- 30 à 45 min wachten totdat je daadwerkelijk kunt bestellen.
    - Drankjes brengen duurt altijd 15min +
    - Te weinig bestek.
    - Te weinig kaarten.
    - Te weinig glazen.
    (het personeel is de hele avond op speurtocht naar deze items)

Het eten is niet geweldig maar ook niet slecht. Wat wel frusterend is, is dat de prijs kwaliteit niet goed is. 10 à 15 euro voor een pizza die "mwah" is, is gewoon te duur. Dit geldt overigens voor de hele kaart. In de omgeving van Veenendaal zijn genoeg restaurants die een veel betere prijs/kwaliteit verhouding hebben, plus een betere service.

12. Reinaer Bron

13. Wij zijn erg vaak uit eten geweest bij Da Gigi en vonden het de laatste paar keer steeds slechter worden, zowel de kwaliteit van het eten als de bediening.

Helaas moet ik zeggen dat wij altijd super enthousiast waren over de kwaliteit van het eten. Vandaag nog een keer afhaal geprobeerd, wij hebben twee pizza besteld en brood met kruidensaus. Blijkt bij thuiskomst dat wij de verkeerde pizza mee hebben gekregen. Terug rijden geen zin i.v.m. file. Dus toch de verkeerde pizza's geprobeerd. Erg slappe bodem en niet wat wij er van verwachten. De broodjes waren oud.

Voor ons niet meer een reden om terug te gaan, erg jammer! Hopelijk komt de liefde voor koken terug bij de kok

14. Van den Brink

Gisteravond weer een bezoekje gebracht een da gigi, en dat viel behoorlijk tegen vergeleken bij hoe het in het verleden geweest is. Geen kennis van de huiswijn, bij vragen welke druivensoort geen antwoord hebben. En bij vragen rekening aan de balie vooraan restaurant, stonden 2 medewerksters op hun telefoon aan de bar te hangen, een 3e medewerkster rekende met ons af en de andere 2 medewerksters gingen ongestoord verder met hun mobiele bezigheden. Zelden zoiets onbeschofts meegemaakt. Dit was de laatste keer dat wij hier geweest zijn.

15. De laatste twee maanden zijn wij enkele malen geweest met mijn gezin en vrienden, en inderdaad is de kwaliteit ernstig achteruit gegaan. De pizza mag de naam pizza niet dragen zo slecht. Waar wij eerder regelmatig daar gingen eten voor de goede kwaliteit is het de laatste tijd zo teleurstellend dat wij daar niet meer zullen gaan eten. Er is duidelijk geen sprake meer van een echte Italiaanse keuken. Heel jammer!

16. anton

1 punt
  17. De laatste jaren neemt het plezier om bij Da Gigi te eten af. Waar je eerder een heerlijk gerecht at voor een mooie prijs, krijg je nu duur eten met een bijzonder slechte service.

Laatst met een groot gezelschap gegeten: bij alle gangen werden er gerechten "vergeten", deze gasten kregen hun eten toen de rest het al op had. Bij alle gangen, hoe krijg je het voor elkaar. Kind kreeg verkeerde pizza en zag dat pas toen het was aangesneden. Serveerster pakte hem op en gaf hem zo aan de juiste persoon. Een aangesneden pizza... Andere pizza totaal verbrand, we hadden al zo lang moeten wachten dat we het er maar bij hebben gelaten.

Het restaurant staat zo vol dat de bediening niet bij je plaats kan, dus serveren is er niet bij. Ze staan aan het begin van de lange tafel en je mag al het drinken doorgeven.. Absoluut geen restaurant gevoel tot je moet afrekenen.. En die gastvrouw is te irritant voor woorden. Overdreven gezellig maar als er iets mis gaat zie je haar niet meer.

Na jaren veelvuldig daar te hebben gegeten is het na de laatste paar bezoekjes wel duidelijk dat we hier niet meer komen.

Oh ja, we hebben al drie keer pizza's besteld om af te halen. Gevraagd om gesneden pizza's maar bij thuiskomst nog nooit gelukt...

18. Gerrit Bijsterbosch

Gisteravond weer eens met 4 personen bij DaGigi gegeten. Het verschil met onze vorige ervaringen was helaas groot! Geen "oliestelletje" meer op tafel, plastic zout- en pepermolen, en erg veel tafeltjes op een klein oppervlak. De broodjes, welke voorheen altijd zacht en vers waren, waren dit keer keihard! Nauwelijks weg te krijgen en zeker niet vers. De hoofdgerechten waren voorheen leuk aangekleed, inclusief wat bijlagen. Nu bestond e.e.a. puur en alleen uit het vlees- of visgerecht, en moest er zelfs voor de saus extra betaald worden. Maar de prijzen zijn onveranderd hoog, want voor het merendeel van deze "kale" hoofdgerechten betaal je nog steeds tussen Euro 15 en 20 per gerecht! Om het wat aan te kleden, komt er dan nog minstens een euro'tje of 5 voor friet, saus en andere bijgerechten bij. Zelfs het uitstekende Warsteiner bier is intussen voor een tweedekeus bier ingeruild!

Kortom: Ons zie je bij DaGigi niet meer, tenzij men weer naar een goede prijs/kwaliteit verhouding terugkeert.

19. marielle en remco

Vanavond hebben wij weer heerlijk gegeten! Mijn vriend voor het eerst en voor mij was het denk ik de 4e keer.
    Het personeel is vriendelijk en attent, wij kunnen ons niet vinden in het commentaar over het personeel, ook hebben wij niet hoeven wachten op ons eten, alle gerechten volgden elkaar prima op.
    Ook de afhaalpizza's zijn altijd goed!
    Kortom gezellige sfeer en goed eten!

20. Ik zelf ben al heel vaak naar pizzeria Da Gigi geweest en elke keer was het weer lekker. Het personeel is erg vriendelijk en praat ook graag met mensen. Ze waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!!

21. Da Gigi draait op de goede naam die het vanuit het verleden in Veenendaal heeft. De vader van de huidige eigenaar had het destijds goed voor elkaar. De laatste keren dat ik er was heb ik me geïrriteerd aan de lange wachttijden zonder dat er even iemand aan je tafel verschijnt. Bestelde drank krijg je wanneer je hoofdgerecht bijna op is. Dit in combinatie met een overdreven interessant doende gastvrouw/eigenaresse en wisselende kwaliteit van bijvoorbeeld een antipasti van maarliefst €12,50 maken dat ik er niet meer kom. Helaas!

22. Wel echt een Italiaanse tent met redelijke bediening, matige inrichting en slechte thermostaat. Het eten viel tegen, dikke vette pizza, redelijke pasta maar al met al onvoldoende.

23. Het eten smaakt heerlijk als het uit de oven komt, alleen soms als je het voor een bepaalde tijd besteld hebt en je komt er om het te halen staat het er soms al een behoorlijke tijd. Ook wij vinden het personeel heel erg onvriendelijk en zien ze je bij binnenkomst niet eens staan, alleen daarom gaan wij er eigenlijk niet meer naar toe. Dit is niet een keer gebeurd maar wel een keer of vijf helaas. Ook zijn ze in een korte tijd fors met de prijs gestegen in een jaar wel 3 euro op een pizza, beetje overdreven.

24. Ik ben hier al 15 keer geweest, als het niet vaker is en iedere keer geniet ik weer.
    De sfeer is zo Italiaans gezellig en knus, de pasta's zijn elke keer weer subliem en de tiramisu is ook heerlijk!
    Het enige kritiekpuntje vind ik de bediening, dat kan nogal lang duren.
    De prijzen vind ik erg prettig.
    top italiaan!

25. Fam. Buursema

26. Enige tijd geleden hier een voor de laatste keer een pizza gehaald. Ik bestelde hier vaak maar zal er nooit meer heen bellen.

De laatste ervaring had ik zeker moeten delen met Da Gigi maar ben er niet aan toe gekomen en op het moment zelf wilde ik de discussie die het dreigde te worden niet aan.

Ik had gebeld voor de pizza en een pasta om op te halen. Ik woon vlakbij. Bij aankomst na ongeveer 10 minuten zag ik een aantal pizza's op het espresso/koffie apparaat
    liggen om warm te houden. Omdat ik altijd zeer achterdochtig ben en over kritisch heb ik ze in de gaten gehouden. Wat me meteen al irriteerde is dat de eigenaresse
    mij niet vroeg waarvoor ik kwam. Zij keek me aan en had verwacht dat iemand anders me wel zou helpen denk ik. Ze was aan het praten met vaste klanten,
    ik geloof over het dertig jarig bestaan van de zaak. Ik wens gewoon geholpen te worden en heb er een hekel aan om te luisteren naar futiliteiten.
    Wellicht heel belangrijk met vaste klanten te praten maar laat me zeker niet staan! Na 5 minuten ongeveer werd me gevraagd of ik wilde bestellen
    en legde uit dat ik telefonisch had besteld. Na nog ongeveer 5 minuten was de pasta klaar en werd tot mijn verbazing de pizza die er al lag op het espresso apparaat bij gepakt.

Ik gaf aan dat ik er al even stond en ik dit belachelijk vond. Ik zei die pizza ligt er al zeker 15 minuten. Toen de jongedame een discussie aan ging was ik er klaar mee. Een andere vrouw,
    volgens mij een manager bood aan de pizza nog even in de oven te stoppen. Echter wilde ik naar huis. Ik had een lange dag achter de rug en was moe.

Ik wil trouwens helemaal geen pizza die er al 20 minuten ligt...

Al eerder heb ik daar pizza gehaald. Altijd heel lekker! Maar wat ze daar doen is de pasta boven op de pizza doos zetten en geen Plastic (Krukje) afhoudertje in het midden van
    de pizza drukken wat ervoor zorgt dat het warm wordende karton van de doos inzakt en op de kaas gaat plakken.

Ik was er in een keer helemaal klaar mee.

Ga je eten afhalen let er dan op. Het is jammer want voor de rest zijn de gerechten goed.

Beste Da Gigi. Wil je een mondelinge reactie? Reageer, dan kom ik even langs.

27. Willemsen

De dag voor koninginnedag heerlijk gegeten in dit Italiaanse restaurant.
    Vooraf hebben we genoten van een schaal antipasta. Hierop lagen allerlei heerlijke gerechtjes. Het was voor 2 volwassenen maar ze brachten uit zichzelf een extra bordje voor onze dochter zonder dat we daarom hoefde te vragen.
    Daarna een heerlijk vissoep gegeten. Met gigantisch veel vis. Hoe dat voor dit geld kan is de vraag.
    Een klein nadeel was dat niet alle vis gefileerd in de soep zat en dat we deze dus eerst even uit de soep moesten vissen en op een apart bordje moesten fileren. Maar de smaak van deze zeer goed gevulde soep was voortreffelijk.
    De meiden vonden het helemaal leuk dat ze na afloop iets uit mochten zoeken.
    Kortom voor herhaling vatbaar.
    De bediening was overigens heel erg aardig en ook geduldig naar onze kinderen die steeds bij de pizza oven wilde kijken.

28. Reina

29. Lon 7 punten

Onlangs hier heerlijk gegeten. Het eten smaakte heerlijk.
    Enige klein minpunt is dat ze niet erg letten op lege glazen op tafel. Daar moet je zelf om vragen, maar daarna krijg je je drinken ook erg snel!

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

30. Het was weer erg goed zoals we gewend zijn.

31. Jaap

32. We waren met onze kleinkinderen gaan eten in Da Gigi, bestelden 5 pizza's. Kregen er 4, op de 5e moesten we een kwartier wachten! Bediening heel slecht, geen aandacht, hebben volgens ons geen plezier in hun werk. De pizza's waren heerlijk, toch gaan we hier nooit meer eten.

33. Bronkhorst

Redelijk tot goed eten, bediening zeer slecht! Lang wachten op je drinken, zullen niet zelf opmerken dat je glas bijna leeg is. Prijs en eten liggen ver uit elkaar, aantal jaar geleden was het een stuk goedkoper en het was toen ook beter! Jammer, we kwamen er redelijk vaak, maar door het gedrag van de bediening, komen we er niet meer.

34. Gewoon goed, houtgestookte pizza oven en goede bediening. Eerlijke producten en daardoor erg smaakvol.

35. cervantes

Prijs/kwaliteit van eten is goed; alleen voor dat je iets op je bord krijgt duurt wel een paar flessen wijn.

Ofwel de drukte geeft al aan dat de kwaliteit op waarde wordt geschat maar de afhalers hebben wel voorrang.

36. M.Ristić

Eten is altijd lekker, en er heerst een gezellige sfeer.

37. De bediening was erg vriendelijk.

De menu kaart niet heel uitgebreid, vooral de nagerechten vallen erg tegen. De pizza margherita vond ik persoonlijk niet lekker. De kaas was echt heel kazig en er zat teveel op. De bodem was overigens wel goed. Zonder de kaas was de pizza goed te eten.

De pizza's waren er heel snel, binnen 10 minuten.

Vaak wordt er geklaagd over te langzaam (over het algemeen), maar deze pizza's kwamen iets te snel, ze hadden nog wel 5 min langer gemogen,

Zeker omdat de champignons van de andere pizza niet helemaal gaar waren.

38. Jacob Vink

Zondagavond 20-6-2010:

Zeer teleurstellende bediening:

* foute cola (geen light, kan een keer gebeuren)

* 1 hoofdgerecht ontbrak, was niet opgemerkt.

* 3 maal verzoek om drinken te bestellen (bijna smeken)

* serveerster herkende irish coffee niet.

* gemeld bij leiding, geen excuus bij verlaten gelegenheid.

Kwaliteit eten echter goed.

39. joey

40. Ik ben er gisteren wezen eten en het was super!

Zelf ben ik een grote fan van pizza´s en dit was echt heel lekker.

Niet alleen het eten was super, maar ook de bediening.

Allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

Ik zou dit echt aan iedereen aanraden!

41. Visliefhebbertje

Heb genoten bij Da Gigi, al diverse keren. Het is altijd enorm druk, maar het personeel blijft zeer toegewijd en attent. Het eten is van goede kwaliteit en mooi verzorgd opgediend. Alleen jammer dat er geen standaard patat en groenten bij het hoofdgerecht worden geserveerd, maar dat je deze apart moet bestellen.

Je maakt met gemak een gezellige avond vol hier, niet in het minst door de gastvrije sfeer.

42. Eén keer in de drie maanden ga ik er weer heen met mijn beste vriendin. Zodat we weer even bij kunnen praten. Maakt niet uit hoelang we er zitten, de bediening blijft super aardig.

43. Pizza's zijn erg lekker! Ook de broodjes met "kruidensaus".

Als je komt bestellen om de pizzas mee te nemen, zijn ze binnen 10 minuten klaar, helemaal super!

44. Prima locatie, prima sfeer en heerlijke gerechten.

45. Zeer gezellig restaurant, bediening gastvrij en het eten van perfecte kwaliteit. Een echte aanrader!

46. Zeer gezellig restaurant. Eerlijk Italiaans eten! het is altijd druk, dus neem de tijd om rustig te dineren. Een echte aanrader!

47. van de Vendel

Goed, lekker en gezellig eten voor een leuke prijs.
    Bediening is netjes

48. Echt Italiaans.alle vers en met liefde