Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veenendaal verdeeld zijn.

Ronald Cordes

Top feestje gevierd bij Zeldzaam, heerlijke hapjes en uitstekende persoonlijke service!

2. Afrikaans Veenendaal

Nathan Jager

Prima restaurant, gewoon met je handen eten. De ober spreekt niet heel erg vloeiend Nederlands maar dat maakt het alleen maar leuker. Vaak rustig en een mooie ligging. Niet al te lang moeten wachten op onze bestelling. Gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb vanavond een frikandel speciaal gekocht en hij was echt lekker alleen er veel ui en maar weinig Mayo en wel veel curry er over heen.
    Toen ik dat zij tegen de jonge dame achter de counter (met duidelijk aangegeven dat hij prima smaakte) kreeg ik meteen commentaar dat er maar een lepel ui op zat. Ze schoot meteen in de verdediging en dan ben ik er klaar mee dus ik heb gezecht dat is prima was en ben gegaan. Het is voor mij wel helaas de laatste keer dat ik bij jullie ben geweest want ik vind de reactie en niet echt klantvriendelijk.

4. Nederlands Veenendaal

Vanavond bij Mucha gegeten. In één woord: fantastisch! Vooraf al vlot het brood op tafel met sausjes erbij van het huis. Heerlijk voorgerecht op: langzaamgegaard buikspek. Je merkt dat de koks in de keuken passie voor hun vak hebben. Hoofdgerecht Ossenhaas.. Helemaal Top gegaard! Bediening super vriendelijk en staan constant voor je klaar en vragen telkens of alles naar wens is.. Zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader voor Veenendaal!

5. Nederlands Veenendaal

Van de week bij Mucha gegeten en het was zeer goed bevallen! Concept is 3-gangen voor een vaste prijs. Het was echt super lekker! Veel keuze in de voor- hoofd- en nagerechten. Ik had de drieluik uit de zee met een rokend schaaltje op tafel waar de makreel op lag! Fantastisch bedacht! Smaak was super! Als hoofdgerecht de rib-eye die zeer mals was! Top gebakken! Brood met olijven en aioli zat ook nog bij de prijs in. Daar moet meestal extra voor betaald worden. Kan bijna niet voor die prijs! Zeer vriendelijk personeel dat zeer oplettend is. Super! Mucha ga zo door! Wij komen zeker vaker terug!

Lekker gegeten, kindvriendelijk, en goede bediening. Niet lang hoeven te wachten. Prima pannenkoeken. Kortom blij met dit restaurant.

7. Chinees-Indisch Veenendaal

De eerste keer dat ik hier ging afhalen was omdat de Chinees waar ik normaal heen ging dicht was. Sinds dien altijd hier heen. Prijs is goed, eten heerlijk en echt goed warm.
    Je moet rekening houden met een wachtrij maar dan heb je ook echt wat!

Heerlijk gegeten met Social Deal. Ruime keuze en ook vooral erg lekkere keuzes! Echt een aanrader. De ruimte is wat klein en je zit best dicht op elkaar. Bediening was erg aardig, we moesten alleen wel erg lang op ons eten wachten. Maar wat we kregen was wel erg lekker! Geen verse jus, dat was jammer... kraanwater was gratis trouwens.

Marco Schuurmans

Geweldige ervaring als opa en oma met vier kleinkinderen. Heerlijk gegeten, goede aandacht ook voor de kinderen. Komen zeker terug. Aanwinst voor culinair Veenendaal.

10. Internationaal Veenendaal

Hebben heerlijk gegeten. Jammer dat er zo weinig bezoekers waren. Dit is echt een aanrader.

11. Zuid-Amerikaans Veenendaal

Het eten is erg lekker, vers en ziet er verzorgd. De inrichting en sfeer die er heerst in het restaurant zijn erg mooi en sfeervol.

Prima restaurant, bar. Als nieuwkomers in ‘t Veen voelen we ons hier al snel thuis. Zeldzaam is een eufemistische uitdrukking voor onze bezoekfrequentie.
    We zullen er vaker gespot worden al dan niet met onze evt. Gasten

13. Chinees-Indisch Veenendaal

I must say I'm pleased indeed whenever I visit the Wok Restaurant 2x a month considering the service is outstanding and the hospitality is marvellous in not forgetting the delicious food for i surely recommend this to anybody in visiting this amazing establishment.

14. Internationaal Veenendaal

H Snellen

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, chefkok kwam ook naar de tafel om te vragen hoe het smaakte!

15. Nederlands Veenendaal

Jan de ruiter

Dat was een mooie afknapper. Het restaurant was gesloten, vanwege mosselparty. Wij moesten op zoek naar een ander restaurant: Zeldzaam.

Vorige week naar de snackbar gebeld of ik een bestelling kon plaatsen en het om die tijd kon ophalen. Ja hoor mevrouw dat kan; was het antwoord. Vervolgens kom ik binnen op dat tijdstip, wordt ik geholpen en vervolgens wordt mijn bestelling pas in de pan gegooid. Vandaag weer gebeld en nadrukkelijk om gevraagd of het ook dan echt klaar is. Daar ga ik voor zorgen was dit keer het antwoord. Nu kom ik daar binnen en moet de hele bestelling nog in de pan gegooid worden. Er is een reden dat ik bel om een bestelling op die tijd op te halen. Vind het erg jammer want de kwaliteit is wel goed. Maar dit is dan een grote tegenvaller want als ik elders mijn bestelling doorbel kom ik binnen op de tijd en is mijn bestelling gelijk gereed.

Super gezellig en lekker gegeten! Vriendelijk personeel! Echte aanrader… Tot de volgende keer!

18. Internationaal Veenendaal

Jeanette Haffmans

Samen met een vriendin heerlijk gegeten. Van soep tot toet was alles heerlijk en voor een leuke prijs!

Genoten van begin tot eind! Wat wij goed vonden: het complete proces:
    - informatie opzoeken / orienteren op de website
    - digitaal reserveren
    - ontvangst
    - eten en drinken
    - service
    - parkeren

Marinus van den Berg

Sfeervolle avond met heerlijke gerechten. Prima bediening.

Leuke en snelle bediening, heerlijk eten goede service. Kortom een aanrader voor een heerlijke lunch of een heerlijke kop koffie en gebak in het scheepjeshof in Veenendaal.

Carina schot

Heerlijk kunnen genieten, zoals we wekelijks doen. Zo super trots op de eigenaar en zijn personeel.

Volgens mij meer dan 3 kwartier zitten wachten tot dat ze bestelling kwamen opnemen...☹️

jan fredriksen

Hele slechte ervaring gehad vorige week.
    Ten eerste veel te veel personeel en dan hangen ze ook nog eens met zn alle bij de balie.
    Ten tweede prijs is heel duur vergeleken wat je krijgt.
    Bestel je een waterfiets is het letterlijk 2 frikandellen met iets van 15 frietjes er overheen gelegd.

Service en sfeer daarom niet goed door 1e punt.
    En prijs zo laag door 2e punt.
    Uiteindelijk was eten wel oke daardoor het eten een 7

met vriendelijke groet.
    Jan.

Vlotte prettige service, ook moeilijk dieet was geen probleem. Pannenkoeken heerlijk.

26. Internationaal Veenendaal

Vanuit Middelburg toevallig in dit restaurant beland, absoluut geen spijt van gehad, oh jawel, dat de afstand zo groot is :)
    Genoten van een voor- en hoofdgerecht, alles met veel aandacht en kunde bereid en zeer smakelijk.
    Zeer betrokken eigenaars en met kennis van zaken, niet alleen voor de gerechten maar ook voor de inrichting en bediening, we hebben niets te klagen gehad, tot snel maar weer!

Met 5 man prima gegeten. Een van ons met voedsel allergie kreeg een apart gerecht waar ze niet ziek van werd, dus zorgvuldig klaar gemaakt, dat is lang niet altijd het geval in restaurants. Vriendelijke bediening en echt lekkere pannenkoeken. We hadden een nakomertje rond 8 uur maar daar werd nog snel een pannenkoek voor gemaakt. Aanrader.

Water-ski besteld bij deze toko, ten eerste snapte de telefoniste niet wat dat was. Uitgelegd dat dit een Waterfiets is, maar dan I.P.V. 2 frikandellen, een frikandel en een kroket. Uiteindelijk werd de bestelling bezorgd; mist de Kroket in de Water-ski. Weer opgebeld dat deze mist, en deze zou langsgebracht worden. Bij het langsbrengen moest er nog wel even 1,60 afgerekend worden voor de kroket, terwijl er al 5,15 was betaald voor de incomplete Water-ski.

Voorheen bestelde wij regelmatig bij deze toko, maar dit was wel de laatste keer. Als er zo omgegaan word met klanten dan zoek ik wel een andere Snackbar op in Veenendaal.

29. Internationaal Veenendaal

Wij gaan regelmatig bij Goya Oriental (all you can eat) eten. Naast een vriendelijk ontvangst door de eigenaar zelf is het eten voortreffelijk en de bediening vriendelijk. Een echte aanrader.

J. Veenbrink

De high tea was geweldig en heerlijk en het was er erg gastvrij en een lekker huisgevoel.