Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Veenendaal verdeeld zijn.

Heel druk en onrustig en heel veel lawaai.
    Je moest bijna schreeuwen om te communiceren met je eetpartner.
    Jammer.

Zondagavond. Bijna vol.
    Gezellig. Goede service. Lekker eten.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wij hebben hier weer geweldig gegeten. Aardige mensen en de beste japanner van nederland

5. Pannenkoekenhuis Veenendaal

Goede service ook als je een allergie hebt. Vlotte leuke bediening. Eten lekker.

6. Chinees-Indisch Veenendaal

Eten was koud en uitgedroogd. Dan maar een pannenkoek bestellen maar helaas na 10 minuten wachten nog steeds niemand die komt helpen. Chocoladefontein werkt niet, ijs cake eigenlijk gewoon alles was uitgedroogd. Werkelijk nog nooit zo slecht gegeten.

7. Chinees-Indisch Veenendaal

Wij waren hier op 2e kerstdag en de wachttijd van het eten duurde erg lang. We zaten boven, waar de sfeer wat minder was. Dat viel tegen.
    Het eten was uitstekend.

9. Internationaal Veenendaal

Fijne avond gehad, service uitstekend, eten van hoog niveau!

Aalbers

11. Internationaal Veenendaal

Familie Bouwman

Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening.
    Absoluut een aanrader!

12. Pannenkoekenhuis Veenendaal

We waren voor de eerste bij Hugo's en hebben er heerlijk gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar

13. Pannenkoekenhuis Veenendaal

Helaas niet meer dan een 1. Veelste jong en onkundig personeel, daarnaast ook onvriendelijk! Pannenkoeken smaken ook echt nergens naar.

14. Internationaal Veenendaal

Mooie, frisse en nette zaak. Onze complimenten voor de heerlijke gerechten, goede bediening en super ontvangst door de gastheer! Wij hadden hier onlangs de verjaardagen van mijn neefje en nichtje gevierd met een groot gezelschap en hadden hier een geweldige avond gehad! We komen zelf uit Den Haag graag voor terug! Echt een aanrader!

Wij hebben heerlijk gegeten en een lekker wijntje op. Goeie vriendelijke bediening. Echt een aanrader Skeutje bij!

16. Internationaal Veenendaal

Agnes Kerkhoff

Op 2 december met z'n 4-en.
    Blij verrast. AYCE concept is bekend, maar heel fijn is dat er geen tijdslimiet aan vast zit. Zo kun je heerlijk ontspannen eten.
    De borden waren allemaal mooi opgemaakt en wij houden veel van broccoli en zoete aardappel en bosuitjes, dus feest!
    Toetjesbuffet zeer uitgebreid en bleef netjes aangevuld.
    Net sanitair, dansje in voorportaal mogelijk, haha.
    Over 2 weken weer gereserveerd om de andere helft van de kaart uit te proberen.
    (Enige aandachtspunt: bij zitten op de bank, kwamen wij haast niet boven de tafel uit! Gelukkig gauw kunnen ruilen voor een tafel met 4 stoelen.)

Ronald Cordes

Top feestje gevierd bij Zeldzaam, heerlijke hapjes en uitstekende persoonlijke service!

18. Afrikaans Veenendaal

Nathan Jager

Prima restaurant, gewoon met je handen eten. De ober spreekt niet heel erg vloeiend Nederlands maar dat maakt het alleen maar leuker. Vaak rustig en een mooie ligging. Niet al te lang moeten wachten op onze bestelling. Gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb vanavond een frikandel speciaal gekocht en hij was echt lekker alleen er veel ui en maar weinig Mayo en wel veel curry er over heen.
    Toen ik dat zij tegen de jonge dame achter de counter (met duidelijk aangegeven dat hij prima smaakte) kreeg ik meteen commentaar dat er maar een lepel ui op zat. Ze schoot meteen in de verdediging en dan ben ik er klaar mee dus ik heb gezecht dat is prima was en ben gegaan. Het is voor mij wel helaas de laatste keer dat ik bij jullie ben geweest want ik vind de reactie en niet echt klantvriendelijk.

20. Nederlands Veenendaal

Vanavond bij Mucha gegeten. In één woord: fantastisch! Vooraf al vlot het brood op tafel met sausjes erbij van het huis. Heerlijk voorgerecht op: langzaamgegaard buikspek. Je merkt dat de koks in de keuken passie voor hun vak hebben. Hoofdgerecht Ossenhaas.. Helemaal Top gegaard! Bediening super vriendelijk en staan constant voor je klaar en vragen telkens of alles naar wens is.. Zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader voor Veenendaal!

21. Nederlands Veenendaal

Van de week bij Mucha gegeten en het was zeer goed bevallen! Concept is 3-gangen voor een vaste prijs. Het was echt super lekker! Veel keuze in de voor- hoofd- en nagerechten. Ik had de drieluik uit de zee met een rokend schaaltje op tafel waar de makreel op lag! Fantastisch bedacht! Smaak was super! Als hoofdgerecht de rib-eye die zeer mals was! Top gebakken! Brood met olijven en aioli zat ook nog bij de prijs in. Daar moet meestal extra voor betaald worden. Kan bijna niet voor die prijs! Zeer vriendelijk personeel dat zeer oplettend is. Super! Mucha ga zo door! Wij komen zeker vaker terug!

22. Pannenkoekenhuis Veenendaal

Lekker gegeten, kindvriendelijk, en goede bediening. Niet lang hoeven te wachten. Prima pannenkoeken. Kortom blij met dit restaurant.

23. Chinees-Indisch Veenendaal

De eerste keer dat ik hier ging afhalen was omdat de Chinees waar ik normaal heen ging dicht was. Sinds dien altijd hier heen. Prijs is goed, eten heerlijk en echt goed warm.
    Je moet rekening houden met een wachtrij maar dan heb je ook echt wat!

Heerlijk gegeten met Social Deal. Ruime keuze en ook vooral erg lekkere keuzes! Echt een aanrader. De ruimte is wat klein en je zit best dicht op elkaar. Bediening was erg aardig, we moesten alleen wel erg lang op ons eten wachten. Maar wat we kregen was wel erg lekker! Geen verse jus, dat was jammer... kraanwater was gratis trouwens.

25. Pannenkoekenhuis Veenendaal

Marco Schuurmans

Geweldige ervaring als opa en oma met vier kleinkinderen. Heerlijk gegeten, goede aandacht ook voor de kinderen. Komen zeker terug. Aanwinst voor culinair Veenendaal.

26. Internationaal Veenendaal

Hebben heerlijk gegeten. Jammer dat er zo weinig bezoekers waren. Dit is echt een aanrader.

27. Zuid-Amerikaans Veenendaal

Het eten is erg lekker, vers en ziet er verzorgd. De inrichting en sfeer die er heerst in het restaurant zijn erg mooi en sfeervol.

Prima restaurant, bar. Als nieuwkomers in ‘t Veen voelen we ons hier al snel thuis. Zeldzaam is een eufemistische uitdrukking voor onze bezoekfrequentie.
    We zullen er vaker gespot worden al dan niet met onze evt. Gasten

29. Chinees-Indisch Veenendaal

I must say I'm pleased indeed whenever I visit the Wok Restaurant 2x a month considering the service is outstanding and the hospitality is marvellous in not forgetting the delicious food for i surely recommend this to anybody in visiting this amazing establishment.

30. Internationaal Veenendaal

H Snellen

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, chefkok kwam ook naar de tafel om te vragen hoe het smaakte!