Wok Plaza in Veenendaal

1272419177 70
1375582086 61
1419019100 65

1. I must say I'm pleased indeed whenever I visit the Wok Restaurant 2x a month considering the service is outstanding and the hospitality is marvellous in not forgetting the delicious food for i surely recommend this to anybody in visiting this amazing establishment.

2. Roety Starrevelt

Het was een gezellige avond. Het eten was heerlijk, wat een keuze. Ook de kinderen hebben gesmuld, wat een variatie. Leuke ruimte voor de kleintjes. Gezellige koks.

3. Het eten was erg lekker. Alleen jammer dat de rijen lang waren bij de wok. De sfeer mag wat meer aangekleed worden. Verder tevreden.

4. Cor 5 punten

Eten en drinken goed de sfeer mag wel iets vernieuwt worden.
    Het is een beetje verouderd.
    De rest wel aan te raden.

5. Jolanda de wit-bakker

Hebben heerlijk gegeten, genoeg keus. Komen vast nog wel een keer terug

6. Goed en lekker gegeten. Jammer van de entourage is niet echt gezellig maar stoort niet. Wordt goed bijgevuld, nu was het niet te druk. Het eten is lekker warm. Geen spijt van.

7. De wachtrijen voor de wok waren erg lang. De bakken met warm eten waren steeds leeg. De bediening was wel erg goed.

8. Toos westra

Eten te grof gesneden. Wel mooi dat er verre jus was en verse muntthee. Niet snel genoeg aangevuld. Idee dat er weinig personeel is. In vergelijking met Elst is het een koude douche. Sorry misschien kunt u er wat mee

9. Het was lekker en ik heb goed gegeten met mijn broertje.
    Het is goed aan te raden om daar te eten.
    En het is goed om dat van tevoren af te spreken.

10. Stephanie

Ik vond het assortiment erg beperkt.
    De vaat werd na een 1,5 uur niet weg gehaald en het personeel komt ook niet langs.
    De biefstuk was rauw.
    Erg spijtig.

11. Zoals bij eerdere bezoeken was het geheel goed. Klein minpuntje voor het kant en klaar buffet; sommige gerechten waren aan de koude kant.

12. Eens en nooit meer... oud eten, niet vaak aangevuld, eten helemaal uitgedroogd, beperkte keuze. Personeel weet niet wat ze doen, creme brulee met suiker erop gegooid, niet afgebrand zoals het hoort. De zaak is nodig aan een opknap beurt nodig. Erg oud en niet sfeervol. Ook veel borden met stukjes eruit.
    Helaas voor ons niet meer.

2,1
  13. Eten zeer goed, beetje rumoerig, verder echt goed.

14. Altijd lekker. Alleen onbeperkt drinken nadeel als je niet zoveel drinkt, je betaalt er toch voor.

15. Sfeer is ver te zoeken. Grote zaal waar je zit. Carpaccio was op en herhaaldelijk gevraagd om bij te vullen maar werd niet gedaan. Verder was het goed. Biefstuk was heerlijk mals.

16. Op doordeweekse avond hier gegeten. De bezetting is niet erg groot, de koks vervelen zich en de bediening is traag in het weghalen van de vuile borden. Het aanbod is in variatie en kwaliteit niet meer dan gemiddeld. Met iets meer enthousiasme en aandacht scoor je al gauw extra punten.

17. Me and my friends were visiting in Veenendaal and chose to go to Wokplaza because of the great deal! I am really happy we did. The food was amazing, fresh and seemed neverending! The restaurant was very clean and the staff was not only polite and friendly, but really made sure we were comfortable and enjoyed our diner.

It was a great diner all in all, definitively worth checking out!

18. Gisteravond met kleinkinderen, tieners, gegeten. De ontvangst was uiterst vriendelijk en voorkomend. Aangezien ik een streng glutenvrij dieet heb kon ik niet alles eten. Uitgebreid werd aangeven door de dame van de ontvangst welke gerechten glutenvrij waren. Van de gerechten waar zij het niet zeker wist ging ze dit aan de kok vragen. Ondanks deze beperking was het aanbod zeer groot. Samen met de anderen gerechten was het aanbod overweldigend en goed van kwaliteit. Tijdens het eten werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Regelmatig werd door de kok gecontroleerd of alles nog voldoende aanwezig was en werd zo nodig aangevuld. Achteraf bleek dat de glutenvrije gerechten niet besmet waren met gerechten die wel gluten bevatten.
    Dus ook een aanrader voor mensen die een glutenvrij dieet hebben.

19. astrid heijkamp

Wij komen al vanaf het begin hier en wij hebben het er altijd goed naar ons zin. Het eten is echt wel goed, veel keus en wat de rest betreft kinderen moeten kunnen spelen maar is geen opvang voor. Ouders moeten de kinderen wel in de gaten houden. Wij hebben in al die tijd zelf gezien dat de kinderen inderdaad soms echt wel dingen kapot maakte en ja als er dan wat gezegd wordt is normaal. Zelfs kinderen met leeftijd rond 11 a 12 jaar in de ballen bak, ja sorry kan niet. De aankleding hadden wij in het begin wat van gezegd en hebben ze ook veranderd. Als je met een idee komt doen ze er ook echt wel wat mee dus wij blijven gewoon lekker eten bij hun. En mensen die er nooit geweest zijn, niet altijd op andermans oordeel afgaan en ga er zelf heen bekijk het vanuit jullie eigen ervaring.

20. Eten is niet te eten. Kids die wat harder praten worden zonder pardon de speelhoek uit gezet, maar rennen bij de buffetten is toegestaan. Zeggen ze dat het niet hun verantwoording is maar van de ouders... Personeel gezicht op onweer. Nooit meer naar toe!! Geen aanrader.

Mijn zoon werd vals beschuldigd dat er een bal uit de ballenbak kapot was (wij stonden erbij en hebben niks gezien....) Slechte referenties op hun Facebook pagina worden verwijderd.

Echt geen aanrader, je kan beter iets meer betalen bij een ander en je heb ook honger meer na 2 uur 'eten'. Maar gelukkig is de McDonalds om de hoek bij Wok Plaza Veenendaal.

21. Afgelopen zondag heerlijk gegeten daar. Ik ben in verschillende work restaurants geweest, maar dit restaurant vinden wij (11 personen) het lekkerste. Hier wilt men echt traditioneel en kan het gewoon niet beter. Wat een rijke volle smaak van de wok. De vlam gaat in de pan tijdens het wokken, waardoor je een extra lekkere smaak krijgt.

22. Er wordt helaas teveel op je gelet. Elke keer als je drinken wil pakken dan wordt je aangestaard en na twee uur komen ze je vertellen dat je tijd bijna opzit, met andere worden jullie kunnen gaan. Heel jammer want voorheen mocht je zelf weten hoe laat je wilt gaan.

23. C.T.Gijsbertse

Wij komen er regelmatig eten en de bediening en de koks zijn klasse.En de sfeer is prima.

24. Het eten wat gebakken is was redelijk maar het eten eromheen was koud en werd niet op tijd aangevuld.

25. Op 13-09-2012 zijn we om ±19:30 voor de laatste keer bij Wokplaza geweest vlees en vis wordt in één pot gekookt grillen precies het zelfde alles op één plaat lopend buffet koud weinig keus en werd vanaf dat tijd stip ook niet meer aan gevuld oftewel als je rustig wilt eten je na ongeveer een ½ uur oude troep zat te eten en dan nog beweren dat de keuken tot 22:00 uur open is.

26. Weer eens wezen wokken in Veendaal gisteravond.
    Wat is daar de kwaliteit achteruitgegaan! De biefstuk was taai en de garnalen ook.
    Gewoon een stuk minder van kwaliteit allemaal, dat was echt te proeven. En juist daarvoor gingen we daar nog wel eens terug, voor de sfeer hoef je dat niet te doen.
    We hebben aangegeven dat we niet tevreden waren, maar daar werd niet of nauwelijks op gereageerd.
    Bovendien moesten we 7.50 betalen voor een grote fles plat water, terwijl we ook wijn hebben gedronken.
    Dat is toch echt niet normaal!?
    Ons zien ze er nu echt niet meer terug..

27. We zijn al meer dan eens gaan eten bij Wokplaza. En we zullen er zeker nog vaker komen.
    Wat een ruime keus! We genieten elke keer weer. Erg lekker ijs, goed stokbrood, prima soep, goed vlees. Niets op aan te merken! De koks werken vlot en kunnen grote hoeveelheden tegelijk verwerken en toch nog weten wat van wie was.
    Het restaurant mag er van de buitenkant misschien niet zo gezellig uitzien, van binnen is er niets mis mee, integendeel. Onze kindjes vonden het kleine speelhoekje nog leuk. Ik vind Wokplaza een van de betere wokrestaurants!

28. Nergens zo lekker als in Veenendaal.
    De kok achter de grill heeft echt gouden handjes en maakt de lekkerste grillgerechten klaar.
    Ik ga vrijdag weer eens eten met kids en ouders.
    Ik laat nog even weten hoe het was...

29. Als je eerder in het restaurant in Elst bent geweest moet je hier zeker niet naar toe gaan.
    Vlees en vis werd op 1 plaat gebraden, de plafonds waren geel verkleurd en de afzuigkappen zijn met kartonnetjes gevuld om het vet tegen te houden. Echt smerig. De sfeer is a la Mc Donalds ( hoewel dit nog beter is) en ik begrijp nu waarom er altijd plaats is.
    De kant en klaar gevulde bakken waren vrijwel leeg, stokbrood op en saladebar stelde niets voor.
    Tot slot was er voor de kinderen ook helemaal niets te doen, een kleed met tafel en wat speelattributen erop.
    Kortom, hier gaan wij nooit meer naar toe!

30. Het is echt een mooi restaurant.

En het eten is er heerlijk.

31. Het eten is redelijk, de ambiance is beangstigend, wat een ongezellige bende. Het is misschien leuk voor kinderen maar voor mij niet meer.

32. Wij hebben op eerste kerstdag met 16 mensen bij Wokplaza gegeten. We waren er erg enthousiast over. Het zag er gezellig uit, mooie verlichting, rode stoelen en een beetje kerstversiering. Verder is het lekker ruim, wij hadden iemand bij ons in een rolstoel, daar was prima ruimte voor. Het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Ze kwamen met een goede regelmaat vragen wat we wilden drinken. Kortom super!

33. Ontvangst viel tegen door gastheer.

Vlees was redelijk tot goed, vis en garnalen matig, bijproducten goed. Bediening wel vriendelijk maar toch wat langzaam met drankjes.

34. Eten goed. Bediening teleurstellend; medewerkers onvriendelijk. Te weinig personeel. We waren met een groep van 25 mensen; moesten constant vragen of men langs wilde komen om drankjes op te nemen.

35. Eten is redelijk tot goed. Sfeer is netzo als bij veel andere wokrestaurants ver te zoeken.

Bediening was erg traag terwijl het niet druk was.

Prijs/kwaliteit is goed.

36. piet

1 punt
  37. Goed en lekker eten voor een redelijke prijs.

Maar erg ongezellig en kil, je moet er zeker niet heengaan voor een romantisch etentje.

De koks die staan te grillen/wokken zijn erg klantonvriendelijk en kunnen veelal niet eens Nederlands verstaan/praten. Ze kijken je amper aan en staan samen alleen maar Chinees te spreken.

Zoiets zou met een beetje aandacht zoveel beter kunnen.

Zonde!

38. De bediening was goed. Je wordt redelijk goed onthaalt en de bediening aan tafel was prima. Maar de sfeer was naar mijn idee niet goed. Het is een hele grote ruimte en die voelt heel massaal en kil aan.

Verder hadden ze niet eens eetstokjes! Welk wokrestaurant heeft die nou niet? Nou moet ik eerlijk zeggen dat het merendeel van de mensen die daar komen waarschijnlijk niet eens weet hoe je ze moet gebruiken, maar goed dat is een ander verhaal...

Het eten was redelijk. Het assortiment is vrij uitgebreid en smaakt goed. Maar zoals eerder gezegd lijken de smaken nogal op elkaar. Wij gaan weleens ergens anders wokken en daar proef je echt de verschillen in smaken. Dat was hier niet zo goed te proeven. Verder was het ijs echt niet lekker en kwamen veel fruitsoorten uit blik. Maar verder was de kwaliteit van het eten goed.

Kortom, wij hadden een redelijke avond maar gaan er niet nog een keer heen.

39. Ik vind het een mooi wok restaurant.

Het is wel groot, je zit er alsof je in een grote hal zit, maar toch is het gezellig.

Het eten is echt gevarieerd, veel keuze, wordt vaak bijgevuld en is lekker!

40. Wij hebben met een groep van 15 gebruik gemaakt van onbeperkt eten en drinken. We zijn uiterst tevreden. Vooral over het aantal malen dat men langs kwam om te vragen wat we wilden drinken was heel goed. Het aanbod van eten en de verschillende mogelijkheden waren meer dan voldoende.

41. J 95 punten

Grote zaal waardoor het heel massaal aandoet. Eten smaakt allemaal gauw hetzelfde ondanks dat je een ander smaakje laat wokken.