Gratis parkeren achter de zaak. +/- 30 parkeerplekken.

• Suikervrij

1501963562 78
1542122001 78

1. Cemi Yokus

2. Jeanette Haffmans

Samen met een vriendin heerlijk gegeten. Van soep tot toet was alles heerlijk en voor een leuke prijs!

3. TJ Harmsen

Vriendelijk personeel en het eten was héérlijk!

4. helen siben

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. En een zeer mooie schone zaak

5. Petra en Mervin

Vandaag voor de tweede keer hier gegeten. Wat mij de eerste keer opviel en nu weer, is het vriendelijke personeel. Super gastvrij en netjes. Het eten is voortreffelijk en elk bord ziet eruit als een klein feestje!!
    Kortom AANRADER.
    Tot de volgende keer.

6. Super lekker gegeten en hele fijne service! Tent ziet er strak uit. Geslaagd avond met een groep van 18!

7. Hoorde dat eigenaar is veranderd. Goed eten en goede service, ga zo door!

8. Bij binnenkomst goed ontvangen en direct geholpen. Vriendelijk bediening en heerlijk genoten van allerlei tapas. Voor herhaling vatbaar!

9. Heerlijk gegegeten, leuk sfeertje en een goede service!

10. We hebben het meerdere kansen gegeven maar het blijft tegenvallen.
    Je wacht belachelijk lang, eten is heel matig en vlees taai. Voor ons nooit meer!

2,3
  11. Goed restaurant. Lekker wezen eten met de korting van de Jumbo actie.
    Was wat verwarring over, maar de eigenaar heeft het goed opgelost, goede service dus.

12. Rick Van der Velde

Gisteren heerlijk wezen eten. De service was snel, eten was smakelijk en we werden vriendelijk geholpen door een jongeman. We komen zeker terug!

Groetjes,

Rick en Wilma

13. Eergisteren bij Reyna gegeten, vriendelijke personeel, netjes ontvangen en behandeld.
    Tapas smaakte goed en heerlijk! Ondanks dat ze redelijk druk waren.. Duurde het allemaal niet zo lang en hebben wij erg genoten met ons groepje. Op mijn beurt zou ik zeggen, ga zo door! Wij komen snel terug... Bedankt voor de gastvrijheid...

14. Gisteren avond gegeten bij dit restaurant met totaal 8 personen. Vreselijke ervaring gehad, vies eten, totaal niet vers en zeer slechte bediening. Bovendien werden er drankjes te veel aangeslagen op de bon waar ik later achter kwam. Geen aanrader, ik zou lekker ergens anders gaan eten! 1 keer en nooit meer.

1,9
  15. Onbeperkt tapas gegeten, maar het was zo slecht dat we eerder weg zijn gegaan. Eten was gewoon niet te doen, en alles smaakte erg zout. Onze jassen werden in het begin aangenomen, helaas moesten we er nog zelf achteraan gaan om onze jassen terug te vragen, erg slordig en onprofessioneel. Ook werden we aan een tafeltje gezet waar het erg koud was en saai.
    Nooit meer hierheen voor ons!

16. Afgelopen week bij Reyna Be gebruik gemaakt van het onbeperkt tapas eten arrangement. Niet zo tevreden over! Het eten zelf was goed, super zelfs. Beter dan bij vele andere restaurants, de prijs is ook goed en netjes. (ook van het drinken!). Maar een gevulde maag krijg je er niet. Het bestellen duurt erg lang, we hebben uiteindelijk op het nippertje 3 rondes kunnen nemen, dus 6 gerechtjes per persoon omdat het zo lang duurde. Zal wel een truc zijn om de prijs niet op te laten lopen, maar kies dan voor kleinere gerechtjes waarbij het sneller gaat. Of een kaartje gebruiken waar je een nummer van een gerecht in kan vullen zoals veel anderen doen is een tip... personeel opzich wel vriendelijk, maar het duurde erg lang tot vervelens toe. Dat was jammer.

17. Heerlijk gegeten met 6 personen! Personeel was aardig en vriendelijk en legde alles ook goed uit. Het was een leuke en gezellige avond met het hele gezin. Bedankt hiervoor.

18. Ik heb gewoon heerlijk gegeten, kort maar krachtig. Service was goed, leuke bediening. En heerlijk eten. Aanrader.

19. Maikel van geldrom

Eten ging wel. Service, personeel liep ongeïnteresseerd rond. Het leek net of ze stoned was. Stonk ook naar rook/wiet. Service is niet meer zoals eerst.

20. Gegeten bij Reyna Bê. Lang gewacht op m'n eten, de serveerster onervaren 15 jaar. Serveerster bracht eerst cola in plaats van 2 fanta. Daarna kwam het eten pas 45min later, toen hadden we al 3 drankjes op. We vroegen hele tijd aan de serveerster hoe lang het ongeveer zou duren, maar die kon het ons niet vertellen. Ze zei dat ze het zou na vragen, maar bleef de hele tijd bij de bar staan. Ik vond het heel slecht geregeld.

1,7
  21. Samen met mijn vrouw en kinderen (4 en 6) jaar, bij binnenkomst (18:10 bijna leeg) eerst aan een tafel gezet met hoge krukken, niets voor de kids maarja (we hadden bij reservering gezegd twee kleine kinderen). Tafel die we kregen was nog niet schoon gemaakt. Na 5 minuten toen we net goed en wel zaten kregen we toch een lage tafel. We kregen de kaart uitgelegd en wij kozen voor onbeperkt eten en de kinderen een kids menu. Ons (voor)gerecht was er, de kids aten even met ons mee want hun eten liet nog even wachten. Wij hadden het bijna op en toen kwam het eten van de kinderen. We kregen weer de kaart voor het volgende gerecht. Na dit te hebben uitgezocht begon het.

We kregen zeer snel achter elkaar drinken aangeboden, de oudste van de twee wilde nog een broodje, dezelfde die we al eerder gehad hadden. Helaas heeft mijn zoontje (zes jaar) 3 keer moeten bestellen voordat hij zijn brood kreeg (ondertussen zaten we er al ruim een uur). Er is gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef, het antwoord was dat de keuken te druk was en dat het bijna gemaakt zou gaan worden...

Pfff na 1 uur en drie kwartier en een hoop ergenissen verder heb ik gezegd ik wil nu eten... ja het komt zo, was het antwoord. 10 minuten later heb ik verzocht om het eten van de kinderen af te rekenen en dat ik dan zou gaan. Dat kon niet zeiden ze, want het eten was bijna klaar. Ik heb ze gemeld dat het daar nu te laat voor was. Heb de kinderen verzocht de jas aan te trekken en vast naar buiten te gaan.

Ik heb deels betaald en ben gegaan, de serveerster kwam nog achter mij aan om excuus te maken. Ik heb gezegd het te laten bekoelen en later een keer terug te gaan, achteraf denk ik dat ik dat voorlopig laat wachten. Al met al een afrader voor iedereen met of zonder kinderen.

1,1
  22. James Kantelman

Één kleine maand geleden in Amersfoort wezen dineren en het is even zo lekker, heerlijk mals vlees en smaakvolle tapas! Bediening, die goed oplette terwijl het erg druk was, gaven ze toch aandacht! Goed ontvangen bij binnenkomst en begeleid naar de tafel. Reyna, ik kom vaker langs! Top restaurant.

23. Ik kom er wel vaker. De meloen in ham, of de beef teriyaki is zo geweldig lekker. Maar ook de champignons in pesto en kaas, heerlijk! Als vrienden/familie vragen waar ze lekker kunnen eten, raad ik Reyna be aan. Je kunt zoveel en zo weinig als je wilt tapas eten voor een goede prijs. Service is goed en het eten is heerlijk. Aanrader dus.

24. Al een aantal hier wezen eten. Al die keren erg fijn en lekker gegeten hier.

Behalve begin december ben ik hier voor het laatste wezen eten met mijn beste vriendin (die ook altijd zeer te spreken was over Reyna Be).
    Maar de laatste keer dat wij hier gegeten hebben was het erg slecht ineens... Ik had bij de tapas menu Nachos besteld, en wat er onderop lag, waren echt alleen maar droge kruimels.... Daarna allebei kip besteld, maar deze was ook erg droog! Mijn vriendin en ik zaten op den duur ook echt met lange tanden te eten. We hebben uiteindelijk 2 rondes gegeten die beide niet erg goed waren helaas. Dus zijn we daarna maar weg gegaan.

Erg jammer, want normaal gesproken is het eten altijd prima!

25. Geke Verver

Wij hebben heerlijk gegeten. Prima service. Leuke sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

26. Tapas wezen eten in dit restaurant, maar ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zo lovend kunnen zijn over dit restaurant. Het eten is van slechte kwaliteit en men heeft meer oog voor het wegzetten van drankjes. Tussen de rondes van het bestellen van tapas zit vaak dik een uur.

27. Eten is heerlijk. De actie met de Xenos is werkelijk belachelijk €31,50 moeten betalen terwijl dit normaal €15,95 is. Doe dan als restaurant niet mee aan deze actie als je over de rug van je gasten geld wil verdienen.

28. Gister een hele gezellige avond gehad met 12 meiden bij Reyna Be. We kozen het verrassingsmenu, bestaande uit 2 rondes (1e koude/warme voorgerechten, 2e warme hoofdgerechten) allemaal geserveerd in kleine porties/schaaltjes. De hele tafel stond vol...

Het eten was heerlijk, service was top, en genoeg voor iedereen (ook qua keus). En op laatst nog een overheerlijk toetje.

Zeker een aanrader!!

29. Wij hebben hier al diverse keren gegeten en blijven terug komen. Leuke bediening, goede sfeer, heerlijk eten. Net weer gereserveerd voor over een paar weken.

30. Tanja Schaap

Gewoon super. Voor een normaal bedrag heerlijk koude en warme tapas op tafel. Niet alleen de spaanse maar ook thais en indonesisch wordt niet geschuwd. Een heerlijk drankje uit het juiste glas en de gezellige bediening doen de rest. Parkeren in de straat is wat moeilijk en prijzig tot 20.00 uur, maar achter het restaurant is ook een kleine parkeerplaats.

Kortom, perfect voor een avondje gezellig bijkletsen en jezelf laten verwennen.

31. vriendengroepje

Fijne bediening en alle tijd om te genieten.

32. P van Dijk

Mijn vrouw en ik zijn al zo vaak langs Reyna Be geweest dat het ook voor ons tijd is om een recensie achter te laten.

Het eten is ieder keer weer lekker, bediening is gezellig en altijd in voor een leuk gesprek. Ambiance is goed te noemen. We komen nog altijd graag langs. Voor ons is Reyna Be echt de beste in de regio.

Groet,
    P en M van Dijk

33. Sonja van Beek

We hebben hier met vier personen heerlijk genoten van alles. Alles zag er gezellig en lekker uit en het was heerlijk.

34. We zijn er geweest op zaterdag 20-6 met zijn 4en. Goede ontvangst en service. We hebben heel lekker gegeten voor maar 19.95 pp!. Wij komen zeker snel weer terug! Bedankt Reyna Be!

35. Heerlijk uit eten geweest voor niet al te veel geld! Er worden ruime hapjes geserveerd na ongeveer 3 rondes van 3 hapjes zaten we alle 4 vol.

36. Op 19-4-2015 voor het eerst hier wezen eten. Restaurant blijkt er al 3,5 jaar te zitten, wat ik nog niet wist. Zeer aangename verrassing en we gaan hier zeker vaker komen! Het eten was echt heel erg goed, en ook heel scherp geprijsd. Onbeperkt tapa's voor 16.95 en groot formaat tapas. Aan 2, 3 heb je voldoende. Zeer smakelijk en goed. Bediening was ook heel erg goed. Op circa 5 tafels liep er minimaal 5 man bediening, 3 koks, eten kwam snel en werd telkens door 2 personen opgediend. Voor 2 personen uitgebreid eten, met wijn en bier, uiteindelijk 52 euro kwijt, terwijl we iets van 70-75 euro hadden verwacht. Lijkt mij dan ook niet nodig om daar nog 5 euro korting vanaf te willen trekken. De kwaliteit van het eten is echt heel erg goed, dus de prijzen zijn sowieso al scherp.

38. Eten is prima. Service is heel slecht. We hadden via de jumbo gereserveerd, hierbij zouden we 5 euro korting pp. Krijgen. Toen we de rekening kregen was de korting niet berekend. Bij navraag bleek de actie hier niet te gelden.. we hadden dit moeten melden bij het reserveren??? We hebben dit gedaan via de jumbo site. Vervolgens heeft meneer de chef alle tapas los aangeslagen en terug gekomen met dezelfde rekening, echt belachelijk!! Zeer slechte service, uiteindelijk stuurde dhr. De chef zijn personeel om dit op te lossen.. Belachelijk! Wij komen hier nooit meer!!

39. Heerlijk eten, vriendelijke bediening totdat je de rekening krijgt. Gereserveerd via de jumbo actie avondje uit. Een bevestiging via de mail gekregen dat ik 5 euro korting p.p. kreeg. Daarin stond vermeld dat Reyna Be hiervan op de hoogte is en we de bevestiging niet mee hoeven te nemen. Bij het afrekenen was de korting niet verrekend. Dit aangegeven waarna de serveerster geagiteerd reageerde en begon te roepen dat ik dit telefonisch had moeten doorgeven. Verwezen naar de mail en laten zien maar zij gaf aan dat het zo niet werkt. Uiteindelijk ging ze een nieuwe bon maken met 10 euro korting. Maar wat bleek ik moest hetzelfde bedrag betalen als zonder korting. Uitleg gevraagd en gaf aan dat dit zo werkt bij jumbo klanten. Erg bijzonder dat je dus eigenlijk helemaal geen korting krijgt. Werden niet verder geholpen. Belachelijke service, ga hier nooit meer heen.

40. Anton Jan de Jongste

Vanavond wezen eten bij Reyna Be in Veenendaal. Van te voren op de site van diner kortings kaart gekeken. Bij Reyna Be wordt iedere dag de DK kaart geaccepteerd. Helaas kom je bij het afrekenen van de koude kermis thuis, want dan blijkt de actie onbeperkt eten niet i.c.m de DK kaart te zijn. Verschrikkelijk slechte actie van Reyna Be!!!

Ik kom er nooit meer ondanks dat het eten wel goed was. Bediening erg vriendelijk, maar de chef reageert helemaal verkeerd!! "Staat op de site meneer", maar zie dat maar eens te vinden. Staat erg onsamenhangend onderaan de startpagina van het restaurant. Andere acties zijn volgens mij niet een DK kaart, maar daar denken ze bij Reyna Be anders over.

Geen beste actie!

41. Heerlijk gegeten met een gezelschap in de leeftijdscategorie van 20 tot 88 jaar oud. We werden zeer gastvrij ontvangen en de bediening, plus uitleg van alle heerlijke (soms voor ons onbekende) gerechten, was voortreffelijk. Wij hadden uitkijk op de keuken, het was een plezier om de koks zo bezig te zien! Het eten was heerlijk, iedereen heeft genoten en het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Zelfs aan de jarige werd gedacht, dmv vuurwerk op het dessert.

42. Gisteravond lekker gegeten en werden zeer vriendelijk ontvangen door een jonge dame. Helaas werd ze vervangen door een oudere dame die er duidelijk geen zin in had. We hadden een pauze gevraagd en alles werd van tafel gehaald. We bestelden later nog een ronde, alles moest weer gedekt worden. Aan het einde vroeg ze of we nog dessert wilde. We wilde koffie. We vroegen of we eerst het drinken op mochten drinken. Helaas, de koffie kon niet wachten.

Nee, voor ons geen herhaling.

43. Heerlijk gegeten voor belachelijk weinig geld. Alles aanwezig voor een avondje uit eten. Veel uit te proberen, mooie zaak, goede en vriendelijke service. We hebben genoten.

44. Prima restaurant, met bediening die correct en snel is, houden netjes de drankjes vol ( super). Het eten is goed op smaak, enige minpuntje was dat de garing van het vlees wat te ver was. Opzich geen probleem want je kunt zo weer wat nieuws bestellen, misschien net pech gehad. Hier komen we zeker nog eens terug.

45. Prima gegeten. Goede porties. Vriendelijke bediening.

46. Reyna Be is echt ons favoriete restaurant. Je kunt hier onbeperkt heerlijke tapas eten, vriendelijk personeel. Kortom echt een aanrader!

47. Heerlijk gegeten, vriendelijke personeel. Was een jonge man liep stage bij reyna be.. zeer vriendelijke jongeman.
    Regelmatig kwam 1 van de bediening vragen of alles naar wens was en maakte ook nog even praatje.. We komen zeker weer maar dan met de familie..

48. Mallekoote

We waren in het restaurant voor de 2e keer, wederom heerlijk gegeten. Het personeel is erg vriendelijk en geeft prima service. Wel zou het voor ons handig wezen om de gerechten een nummer op de kaart te geven. (gemakkelijker om te onthouden wat je al gegeten hebt). Als we weer iets te vieren hebben of gewoon zin hebben om lekker en ongedwongen te eten komen we weer.
    Van harte aanbevolen.

49. Een geweldige kaart met ruime keuze. Uitermate vriendelijk personeel, ze verblikken zelfs niet als je iets vreemds besteld. Mijn keuze voor een campari zonder ijs als entree werd na enig knipogen toch zonder problemen geserveerd, met alle egards.

Goed gedaan was het voorgerecht, rundercarpaccio zonder de meestal teveel aanwezige pijnboompitjes, slechts genoeg smaak er van. Vervolgens bestelde ik een rib-eye steak a point (medium-rare) die door de chef perfect werd geleverd, hulde, want dat is niet makkelijk.

Enige puntje van kleine kritiek: bij het serveren van de gerechten mag er wel een basismandje met peper, zout, olie, azijn en sojasaus worden geplaatst. Vooral omdat het een brede keuken is, dan kan de gast eventueel bijkruiden naar smaak.

Wij gaan beslist nog eens terug!

50. Nr.1 in onze favorietenlijst. Je proeft gewoon dat hier met passie wordt gekookt. Echt ALLES is lekker. Als ze een all-in menu inclusief drinken en nagerecht (met o.a. echt Italiaans ijs) zouden hebben kregen ze van mij een dikke 10.

51. 26 juli jl. tapas gegeten, hapjes waren erg smakelijk. Bediening is vriendelijk. We zaten dit keer aan de hoge tafeltjes, uitzicht op de open keuken. Persoonlijk vind ik aan de lage tafeltjes zitten prettiger.

Wij komen weer een keer terug!

52. Ik schrijf deze recensie niet omdat ik ontevreden ben over dit restaurant. Dit is vanwege de naar mijn mening misleidende manier welke je via etentjeveilen.nl ervaart.

Op de foto bij de veiling staat een keur aan gerechten. Als je er komt dan blijk je geen zes tapas per persoon te krijgen, maar zes bakjes samen. En geen speciale grote porties. Alles wordt geserveerd per vijf! stuks, met z'n tweeën. Tussendoor nog maar een keer om extra brood gevraagd, anders heb je echt niet het idee dat je gegeten hebt.

Als je als restaurant mee wil doen met een veiling dan moet je de consequentie nemen dat je tafeltje voor lage prijs verdwijnt. Maar dan niet met zes kleine schaaltjes twee personen afschepen. Dit is natuurlijk niet alleen de schuld van het desbetreffende restaurant , maar ook van de site etentjeveilen.nl. Deze incasseren bijna net zo veel als de deelnemer zelf. Vorige week wezen eten bij de stern in Epe en daar was enkel onderscheid tussen de gasten.

Al met al zijn we zeer ontevreden over deze kwaliteit prijs verhouding. En weet je, dan is het net of de gerechten ook een andere smaak krijgen. Ik ben erg benieuwd hoe Reyna-Be op zo,'n recensie reageert.

6,3
  53. Jami v.d. Kieloog

54. Zaterdag 23 augustus jl. met vijf vriendinnen wezen eten bij dit wereldrest.
    Bij binnenkomst netjes ontvangen en begeleid naar ons tafel en aantal min. later kwam een medewerker ons drankje opnemen en de drankjes werden snel gebracht. Wij waren er voor het eerst en (terwijl het aardig druk was) nam de bedieningsmedewerkster toch de tijd om ons alles toe te lichten. Gerechten kwamen snel en smaakte in een woord prachtig! Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Wij komen zeer snel terug. Bedankt voor de gezellige en sfeervolle avond!

55. Prima restaurant, we hebben hier met 8 personen heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard hier nog eens te gaan eten.

56. Van den Heuvel

Zaterdagavond onbeperkt tapas eten met zijn vieren. Na drie keer besteld te hebben zag je ze niet meer, moest je vragen of je nog iets mag bestellen. Drinken kwamen ze wel.
    Onze zoon kan goed eten, maar dan moet je niet onbeperkt doen als er teveel wordt gegeten. We hadden een vrouwelijke bediende, was ook behoorlijk sacherijnig, gezellig is het dan niet en als we wat bestelden kregen we de helft ook maar. Bijvoorbeeld loempia, dan twee of drie en soms helemaal niet wat we besteld hadden.

6,1
  57. Helaas liet de bedienig wat te wensen over vanavond, jammer.

58. e.v. ginkel

Heerlijk onbeperkt tapas gegeten. Vriendelijk personeel. De eerste en tweede ronde werden vlot geserveerd. Jammer dat we op de derde ronde veel langer moesten wachten.

59. Marianne

Een paar keer heerlijk gegeten bij Dara in Amersfoort, besloten we het in Veenendaal te proberen.
    Het eten was oke, maar elke tapas met garnalen was hetzelfde, droog en taai. We hebben dat doorgeven en kregen als antwoord terug dat dat door de kruiden en knoflook kwam?!
    We zaten aan een hoge tafel en bestek werd niet netjes aan onze tafel neergelegd, maar over een verhoging heen die tussen onze tafel zat, niet erg professioneel.
    Geen tweede keer meer voor ons.

60. Judy 15 punten

My husband & I have been frequenting this awesome restaurant many times now. Each time we visit, our experience just gets better. The service, food, ambience is excellent! Prices are very reasonable too!!
    I would recommend this restaurant anytime!! The customer is King here!! Thanks for a most wonderful evening once again on 04/06/14. We will definitely be back soon!

61. Weersma

Lekker gegeten en goed gedronken en snelle service

62. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

63. Bij binnenkomst werden we goed ontvangen en het eten was goed. Is een goed tentje.

64. Wij hebben heerlijk gegeten, dit was voor ons de eerste, maar zeker geen laatste keer bij Reyno Bê. Vriendelijk personeel, ze liepen af en aan. Het restaurant ziet er gezellig en modern uit. Zeker een aanrader!

65. Geweldige service, goede menukaart, lekker eten.
    Kortom een restaurant om zeker weer terug te komen.

66. Irene Wennekes

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, maar het had er wel wat schoner kunnen zijn.

67. Moeder met 2 dochters.

Wij hebben een geweldige avond gehad met heerlijk eten, en een vriendelijke bediening. Wat een belevenis! We gaan hier zeker vaker komen. Weer eens iets anders dan wokken of naar de Japanner. Leuke afwisseling!

68. lledo@planet.nl

Reserveren voor een groep kun je goed overlaten aan het personeel. We hadden een fantastische ruime tafel met uitzicht op de keuken. Aardig personeel en heerlijk eten, iedereen was tevreden aan tafel.

69. Heerlijk gegeten met een groep van 14. Verrassing van de chef laten komen... echt heerlijk. En niemand die moeilijk doet bij extra bestellen, vriendelijke bediening.

70. Hebben hier zaterdagmiddag via etentjeveilen met zijn 2en gegeten. We hadden onbeperkt tapas lunchen. We waren de enige in dit restaurant deze middag, maar er werd alles aan gedaan om het tot in de puntjes te verzorgen. We mochten zelf bepalen of de muziek wat harder of zachter moest, er werd heel duidelijk uitleg gegeven over de kaart en de chefkok heeft ons heerlijke gerechten voorgeschoteld. Bij elk gerecht werd uitgelegd wat het was, en er werd een aantal keer gevraagd of we nog wat drinken of meer eten wilden. Ik kom hier zeker nog eens terug!

71. Hallo, wij zijn op eerste kerstdag 2013 in dit restaurant gaan eten. We bestelden allemaal een 2 gangen menu en een iemand bestelde een 4 gangen menu. Het duurde (ruim!) anderhalf uur voordat ons eerste gerecht kwam, we wilden tegelijk met elkaar het toetje eten dus we wachten op de persoon die nog 2 gangen moest (foutje van de bediening, ze dachten dat de rest ook nog wel een gang zou bestellen). Vervolgens kreeg diegene opnieuw zijn voorgerecht wat zwaar irritant was aangezien we al zo lang aan het wachten waren. Weer wat later kwam het hoofdgerecht ein-de-lijk en konden wij een toetje bestellen. Ook dit duurde ontzettend lang ondanks dat het restaurant inmiddels aardig leegstroomde. Het toetje was niet lekker en we hebben van 7 uur tot half 11 in het restaurant gezetenn, wat ik echt niet vind kunnen! Ik kom hier voorlopig niet terug!

72. Op aanraden van andere vrienden, van het weekend wezen dineren bij Reyna be. De tapas waren voortreffelijk, vooral Carne de rei en black tigers. Veel geproefd en het onbeperkt dineren is uitstekend voor ons, wij komen zeker terug.

73. Tapasmenu : wel smakelijk, maar ... de kok gebruikte te veel suiker in de sausen, terwijl kaas te overheersend aanwezig was in het merendeel van de gerechten. Kortom, licht teleurstellend.

6,7
  74. Hajé van der Weide

Nu voor de tweede keer gegeten bij Reyna Be via etentje veilen. Vorig jaar in Veenendaal, nu in Amersfoort. Ik weet niet of het aan de vestiging ligt maar na vorig jaar hadden we zoiets van "Wow, dat is goed, lekker, voldoende en waren we bijna 3 uur bezig". Deze keer viel het tegen. Slechts 6 tapasgerechtjes waarvan de gehaktballetjes met pastasaus meer op een spons leken dan op gehakt. Ook de vis viel tegen. Nee, helaas... voor ons geen Reyna Be meer.

5,1
  75. Corne Haalst

Vorige week voor het eerst bezocht. We komen nooit meer terug. Helaas een 1e klas afrader. Zeer slechte kwaliteit. Cijfer willen we niet eens geven.

76. J. van der Staaij

Nu reeds twee keer wezen eten. Beide keren nette en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, zeker een aanrader om nog een keer te eten.

77. Gerrit J. Krijkamp

Het arrangement m.b.t. het mogen bestellen wat je wilt, was fantastisch. De keuze uit de diverse voorgerechten en hoofdgerechten was fabelachtig. Leuke dames in de bediening en de kok kwam ook nog even langs.
    Een geweldige ervaring en avond.
    Dank!

78. Onze ervaringen met Reyna bé zijn rondom slecht, het eten was gedeeltelijk koud, de tussenliggende tijd tussen gang één en twee was 50 minuten. Bij het afrekeningen werd niets gezegd over onze ervaringen en moesten het volle bedrag afrekenen alhoewel we niet meer dan twee gangen hadden gegeten. Wij hebben een e-mail gestuurd aan de directie en ons ongenoegen uitgesproken. Het is nu twee weken geleden en tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Al met al een avond om nooit te vergeten en dat bedoelen dan niet positief. Het geheel heeft ons doen besluiten geen sterren toe te kennen aan dit restaurant.

79. Sylvia van Rhijn

80. Martin Noordegraaf

Gisteravond een mooie avond gehad met fijne gerechten die heerlijk op smaak waren gebracht, o wat was die zalm lekker....

81. 10-10-2013. Wij hebben met 7 personen hier gegeten maar het eten was slecht. Visschotel met saus was mierzoet en maar een paar soorten vis. Het vlees van de dagprijs was taai zowel de bief als het lamsvlees. Het tapas menu voor 2 personen met vlees was niet echt een aanrader. Ik zal hier dus nooit meer heengaan.
    Hans Dirkse

1,9
  82. We hebben er echt heerlijk gegeten! Alleen de bediening was erg slecht. We moesten om alles vragen werden twee keer vergeten, 1 keer de drankjes en later de dessertkaart, ook werd er geen alstublieft gezegd, werd niet gevraagd met borden uit halen of het gesmaakt had. Heel jammer want dat brengt de sfeer niet ten goede. Dus ik hoop dat ze daar aan zullen werken. Het eten was top!

83. Voor de vierde keer in dit restaurant gegeten. De ontvangst is gastvrij. De kaart wordt duidelijk toegelicht. Wij hadden voor een verrassingsmenu van vis gekozen. Was heerlijk! Er wordt goed opgelet of de klanten niets tekort komen. Enige minpunt vinden wij het omgevingslawaai. Allemaal 'harde' materialen gebruikt, waardoor het soms een 'herrie' is.
    Fijn en gezellig gegeten, bedankt team van Reyna Be!

84. Het is echt een leuk restaurant, ik ben er vaker geweest. Het is heerlijk, het wordt aan het begin goed uitgelegd wat de bedoeling is (bij tapas eten) en er wordt netjes een aantal keren gevraagd of je nog wat drinken lust als ze zien dat er lege glazen staan. Zeker een aanrader!! Ze gaven ook van tevoren netjes aan dat ze 2 gerechtjes niet hadden, geen probleem. Er stond dat alle gerechten 'onbeperkt' was, ze zijn een aantal keer langsgeweest om te kijken of wel echt genoeg hadden... Heel netjes, super!

85. Wij waren vrijdag 16 augustus met z'n 2en.
    Wij hadden een bon van etentje veilen, we hadden nog nooit tapas gegeten.
    Wij zijn zeer verrast door het heerlijke eten(compliment voor de chefkok) aardige mensen en voor ons tweeen zeker genoeg!
    We komen snel terug!
    (ik heb een eigen kapsalon en ik zal mijn klanten over jullie vertellen!)

Ga zo door!

Groeten Anneke Sloos uit Woudenberg

86. Voor € 19,95 onbeperkt van de hele kaart eten en dan nog vraagt de bediening of het wel voldoende is geweest. Want je mag gerust nog wat bestellen hoor!

Natuurlijk zit er ook wel iets tussen wat dan tegenvalt, maar dat is meer de persoonlijke smaak.

Wij hebben met 4 personen allemaal heerlijk gegeten en bevelen het restaurant zeker bij anderen aan. Denk niet dat de drankjes dan wel extra duur zullen zijn, want ook dat is niet het geval.

Bediening vriendelijk en vlot, kortom niets op aan te merken!!

87. Gister zijn we wezen eten bij Reyna Be met een groep van 10 personen. We hadden onbeperkt menu genomen en dit beviel ons prima! We hebben allemaal heerlijk gegeten, restaurant ziet er goed met een warme sfeer. Bediening vonden we attent en vriendelijk. Kortom goede ervaring voor een mooie prijs. We komen snel terug.

Met vriendelijke groet

88. Heerlijk gegeten, komen zeker nog eens terug. Goed geholpen, vriendelijk personeel.

89. Van wijk

Een etentje om niet snel te vergeten maar nooit meer. Het vlees was ronduit te taai om weg te krijgen kregen bij gratie na aangegeven te hebben niet te vreden te zijn 1 klein dessert vergoed. Na koffie en thee te hebben besteld moest ik zelf nog om de thee vragen kreeg alleen een glas warm water. De bediening was erg ongeïnteresseerd en niet behulpzaam. Na de rekening gevraagd te hebben wilde we graag pinnen en werd ons gevraagd of we echt de 92,50 wilde betalen en niet meer (fooi) eventueel. Dit was de eerste en laatste keer en had zo lekker in Amersfoort gegeten, maar dit in Veenendaal is niet voor herhaling vatbaar zonde van het geld.

1,2
  90. mark

91. rob

92. Martin Schuitemaker

Leuke actie om voor € 20,= onbeperkt te kunnen eten. Wij kozen voor een aantal tapas-gerechten. Op zich was dit prima te eten, maar het had het allemaal "net niet". Ik miste de trots van de kok om de gerechten een beetje extra te geven. Wat ik ook wat minder vond was dat de tapas-gerechten behoorlijk groot en machtig waren. Het leuke van tapas vind ik dat je veel kleine gerechtjes kunt eten. Na 4 gerechten zaten wij echt vol. Verder een prima tent, hoor. De bediening is netjes (wat onpersoonlijk), je zit er leuk en de prijs is oké.

93. De mogelijkheid om voor €20 onbeperkt te eten is leuk, alleen erg jammer dat we na een paar voorgerechten geen hoofdgerecht meer kregen omdat ze de keuken al schoon aan het maken waren. Dit was al om 21.00. Ik heb dus €20 moeten betalen voor een paar kleine tapas welke niet eens goed op smaak waren. Daarnaast is de bediening sloom en onvriendelijk.
    Ik zal hier zelf nooit meer terug komen en raad iedereen af om hier te eten!

94. emily en melissa

Mijn dochter van 11 jaar met haar vriendin hier afgelopen zaterdag afgezet met een bon van etentjeveilen.nl. Ze hebben het zo leuk gehad, en extra verwend, ze wisten niet goed hoe het ging met bestellen maar zijn extra goed verzorgd met allerlei lekkers. De dames hebben het super naar hun zin gehad en hebben heerlijk gegeten, bedankt voor de goede zorgen.

95. Wij zijn met een team van tien mensen wezen eten bij dit leuke restaurant. We hebben een gezellige avond gehad, dat mede door het heerlijke eten en de goede bediening en service. En niet te vergeten de inrichting is super. Al met al een top avond!

96. Heerlijk gegeten. Een menukaart vol lekkere gerechten en dat allemaal voor €19.95. Bediening supervriendelijk en een kok die na afloop komt vragen of alles naar wens is geweest. Absoluut een aanrader!

97. Samen met een vriendin hebben we op een maandagmiddag heel gezellig een high tea geboekt. Heerlijk gegeten met onbeperkt thee drinken. Met kleine sandwiches en heerlijke kleine warme hapjes en ijs toe. Echt een aanrader!!! Neem er wel de tijd voor. Het is even wat anders dan muffins en chocolade.

98. laura van arkel

Net terug van een fantastisch etentje met mijn vriendinnen. Alles was lekker en de bediening deed er alles aan om ons een goede avond te bezorgen. Bedankt, we komen zeker terug, en die kok moet je houden !

Volgende pagina