1. 26 juli jl. tapas gegeten, hapjes waren erg smakelijk. Bediening is vriendelijk. We zaten dit keer aan de hoge tafeltjes, uitzicht op de open keuken. Persoonlijk vind ik aan de lage tafeltjes zitten prettiger.

Wij komen weer een keer terug!

Vorige recensies van Familie Smul

• Op 4 december met 5 personen gegeten, nette ontvangst, goede stoelen (mooie inrichting met open keuken!) en snel drankjes en warm Turks brood geserveerd (v/h huis). De menukaart werd duidelijk toegelicht, veel keus voor vleeseters en vegetariërs. Voor grote eters wellicht nog een extra ronde bestellen met tapas hapjes maar als je er nog een voorgerecht erbij neemt is het ruim voldoende. Klein minpunt was dat er bij de tapas (wij hadden voor 4 personen de warme tapas gekozen) bijvoorbeeld maar 3 stukjes vlees werden geserveerd zodat niet iedereen het kan proeven. Waarom niet gewoon voor 4 personen? Bediening houdt je tafel goed in de gaten en is erg vriendelijk. Eten was warm en smaakvol. Schone toiletten. En tot slot; goede prijs/kwaliteit verhouding, betaalbaar uit eten gaan! Wij komen nog eens terug, echt een aanrader!