• Lid sinds 23 januari 2016

Reyna Bê

Veenendaal

van keulen heeft nog geen foto toegevoegd

1. van keulen's profielfoto
    van keulen heeft een recensie geschreven voor Reyna Bê
    Internationaal Veenendaal

Samen met mijn vrouw en kinderen (4 en 6) jaar, bij binnenkomst (18:10 bijna leeg) eerst aan een tafel gezet met hoge krukken, niets voor de kids maarja (we hadden bij reservering gezegd twee kleine kinderen). Tafel die we kregen was nog niet schoon gemaakt. Na 5 minuten toen we net goed en wel zaten kregen we toch een lage tafel. We kregen de kaart uitgelegd en wij kozen voor onbeperkt eten en de kinderen een kids menu. Ons (voor)gerecht was er, de kids aten even met ons mee want hun eten liet nog even wachten. Wij hadden het bijna op en toen kwam het eten van de kinderen. We kregen weer de kaart voor het volgende gerecht. Na dit te hebben uitgezocht begon het.

We kregen zeer snel achter elkaar drinken aangeboden, de oudste van de twee wilde nog een broodje, dezelfde die we al eerder gehad hadden. Helaas heeft mijn zoontje (zes jaar) 3 keer moeten bestellen voordat hij zijn brood kreeg (ondertussen zaten we er al ruim een uur). Er is gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef, het antwoord was dat de keuken te druk was en dat het bijna gemaakt zou gaan worden...

Pfff na 1 uur en drie kwartier en een hoop ergenissen verder heb ik gezegd ik wil nu eten... ja het komt zo, was het antwoord. 10 minuten later heb ik verzocht om het eten van de kinderen af te rekenen en dat ik dan zou gaan. Dat kon niet zeiden ze, want het eten was bijna klaar. Ik heb ze gemeld dat het daar nu te laat voor was. Heb de kinderen verzocht de jas aan te trekken en vast naar buiten te gaan.

Ik heb deels betaald en ben gegaan, de serveerster kwam nog achter mij aan om excuus te maken. Ik heb gezegd het te laten bekoelen en later een keer terug te gaan, achteraf denk ik dat ik dat voorlopig laat wachten. Al met al een afrader voor iedereen met of zonder kinderen.

1,1