• Lid sinds 30 december 2009

Restaurant Flanagan's

Emmen

De Markt

Veenendaal

Gert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gert's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Chez Nous

Voor het eerst hier geluncht. Uitsmijter ham kaas. Niks mis mee, maar ook niks bijzonders. 2 eieren op plakjes ham en kaas. En dan is 7,50 wel behoorlijk aan de prijs.
    Service was prima. Attent en vriendelijk personeel.
    Mooie zaak, maar komt wel steriel over.

5,9
  3. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Restaurant Flanagan's

Heerlijk gegeten voor een hele schappelijke prijs. Voor ons de tweede keer maar zeker niet de laatste. Enige is dat de muziek de eerste keer leuker was, meer hedendaagse Ierse artiesten. Nu meer dubliners enzo. Dat gaat op den duur wel vervelen. Maar de Black pudding is heerlijk

4. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Restaurant Flanagan's

Gert

Onlangs hier wezen eten met mijn vriendin, die vegetarisch is.
    Eten was heerlijk en verrassend, met ook voldoende keuze voor mijn vriendin die aangenaam verrast werd. Vaak is vegetarisch een ondergeschoven kindje en fantasieloos, hier zeker niet.
    Voor mij was het eten ook heerlijk. Vlees van goede kwaliteit en prima bereid met heerlijke sauzen.
    Personeel was vriendelijk en attent en toch informeel. We voelden ons echt welkom.
    Enige minpunt: het toilet is niet rolstoeltoegankelijk.

5. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor In De Goede Luim

Gert

Eten was heerlijk, de bediening had z'n dag niet. Bediening had (veel) attenter kunnen zijn.

6. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Restaurant ten Cate

Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer.
    Vriendelijk en attente bediening.
    Wij zijn fans.

7. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Grandcafé Markant

Gisteren met z'n tweeën wezen eten. Was heerlijk, tegen een hele schappelijke prijs. Bediening vriendelijk en informeel. Allemaal helemaal goed.
    Alleen jammer als er mensen zijn die zich niet weten te gedragen. Schreeuwende volwassenen en rondrennende kinderen. Was zelfs moeilijk m'n tafelgenoot te verstaan.
    Maar goed, een zaak zoekt zijn klanten ook niet uit. Verder was alles prima in orde en we gaan zeker nog eens terug.

8. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor In De Goede Luim

Gert

Nadat we een paar jaar geleden een paar keer een slechte ervaring hebben gehad zijn we hier een tijd niet geweest. Gisteren toch maar weer eens geprobeerd, en wat een aangename verrassing.

Het eten was weer heerlijk en creatief. Vooraf de cannelloni van tonijn en krabsalade en een heerlijk rode pepersausje. Als hoofdgerecht kalfsschenkel. Vlees was perfect bereid en op het bord lagen allerlei verrassingen met als hoogtepunten (voor mij) puree van zoete aardappel en de truffeljus. Na nog een brownie en we gingen voldaan naar huis.

Als ik een minpuntje moet noemen was dat het nogal wachten was op het toetje. Maar dat is persoonlijk, een ander tafelt wel graag wat langer na.

In De Goede Luim staat wat ons betreft weer op de kaart en we komen zeker weer terug

9. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Stads-Hotel Boerland

Gert

Beetje eenvoudige kaart, maar voor die prijs helemaal goed. En lekker zitten op het terras op een leuke plek.

10. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Gasterij Zuidbarge

Gert

Gisteravond Emmen ontvlucht omdat er overal bands optraden. We zochten rust en hebben die gevonden.
    Heerlijk gezeten op een mooi en rustig terras. Prettige sfeer, prima gastheerschap en vooral heerlijk gegeten.
    We hebben allebei een verrassingsmenu genomen. Mijn vriendin de vegetarische en ik het vlees. En we werden inderdaad verrast met heerlijk en vooral ook creatief eten. Zo eet je nog eens iets wat je normaal niet zelf zou bestellen omdat je het niet kent. Maar alles smaakte heerlijk.
    En de prijzen: prima. Iets duurder, veel beter. Weer een adres waar we zeker nog eens terugkomen.

11. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Restaurant ten Cate

Gert

Wat een aangename verrassing. Prachtige rustige ruimte, vriendelijk ongedwongen personeel en vooral heerlijk eten met verrassende combinaties. We komen zeker terug.

12. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor De Vijfde Smaeck

Gert

Zoals we gewend zijn was het eten weer prima. Wat wel opviel was dat er te weinig personeel was. De mensen die er waren liepen de benen onder hun lijf vandaan, dus daar geen kwaad woord over. Maar ze konden het gewoon niet aan met z'n tweetjes. Dus weinig kans om tussendoor wat te drinken te bestellen en toen we na een half uur nog geen dessert besteld konden bestellen zíjn we maar gegaan. Jammer..
    Nog een tip: bij een vol restaurant is een goede luchtverversing wel prettig. Het werd erg benauwd. Ook een reden om eerder te vertrekken.

13. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor De Markt

Gisteren hier gegeten. Beperkte kaart, maar voor toch voor elk wat wils. En wat we gegeten hebben was heerlijk. Goede kwaliteit vlees en met aandacht bereid. Mooie zaak, vriendelijke en attente bediening. Kortom, helemaal goed.

14. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Reyna Bê
    Internationaal Veenendaal

Heerlijk gegeten voor belachelijk weinig geld. Alles aanwezig voor een avondje uit eten. Veel uit te proberen, mooie zaak, goede en vriendelijke service. We hebben genoten.

15. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Sphinx

Gert

Al jaren onze favoriete shoarmatent om te laten bezorgen (nooit gezeten, dus geen cijfer voor sfeer), maar vanavond weer laten bezorgen en het wordt weer tijd voor een complimentje. Ze gaan steeds meer over van shoarmatent naar een echt restaurant wat eten betreft.
    Geen voorgesneden kip- varkens- of wat voor vlees dan ook, maar echte stukken goed gegrild en gebakken vlees van prima kwaliteit. M'n vriendin had kipfilet met een heerlijke pindasaus, ik gegrilde varkenshaas. We hebben gesmuld..
    Bestellen via de telefoon gaat probleemloos en vriendelijk en bezorging behoorlijk snel. We hopen nog lang klant te blijven.

16. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor De Kamer
    Nederlands Emmen

Gert

Na jaren terug een paar slechte ervaringen te hebben gehad met met name de bediening, hadden we niet gedacht hier nog terug te komen. Maar, het was maandag, dan is er in Emmen niet te veel open, dus vooruit maar....
    En wat een aangename verrassing. De sfeer was totaal anders met vriendelijke en attente bediening. Het eten, dat we toentertijd nogal fantasieloos en gemiddeld vonden, was nu verrassend creatief en van prima kwaliteit. Mijn vriendin had de risotto, ik de tournedos met sucade. Allebei genoten... Het vlees was van heerlijk mals en afgemaakt met een er prima bij passende tuinkruidenjus. Verrassende voorafjes (carpaccio dank je zo langzamerhand wel te kennen, maar de carpacciorolletjes waren een echte verrassing) en toetjes en onze avond was helemaal geslaagd.
    We komen zeker weer terug.

17. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Oscars
    Snackbar Emmen

Gert

Wij laten altijd bezorgen, dus geen mening over de sfeer. Voor de rest: pas ontdekt, nu 3 keer laten bezorgen, maar helemaal tevreden. Prima kwaliteit (tip... frites kip chili), vriendelijk, correct en efficiënt aan de telefoon en snelle bezorging. En duurt het een keertje wat langer door de drukte wordt dat keurig gezegd en zijn ze toch nog sneller dan beloofd. Dit wordt ons favoriete adres voor frites. Als een minpuntje moet zijn: assortiment broodjes zou groter mogen, b.v. broodje warm vlees. De pindasaus is prima, dus...

18. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Carnevino
    Internationaal Veenendaal

Was jarenlang een van de beste shoarmazaken van de omgeving en is sinds enkele maanden omgetoverd tot een prima restaurant. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en binnen geleid in de mooie zaal. Een hele geslaagde combinatie van modern en toch knus. En, heel belangrijk, heerlijke stoelen. Mijn vriendin had vooraf een taco, ik de vitello tonato. Allebei prima. Als hoofdgerecht Fahiti chicken voor m'n vriendin, die prima smaakte, ik de Jump steak (kangoeroe-biefstuk). Heerlijk mals vlees met daarbij prima passende appelcompote en vijgen-portsaus.
    Afgesloten met een huisgemaakte tiramisu en tarte tatin waren we helemaal tevreden. Prijsstelling wel iets hoger dan gemiddeld in Veenendaal, maar kwalitatief zeker waard.

19. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Vogelhuis Oranjerie

Hier wel heerlijk gegeten. Was al onze favoriet voor de lunch, nu het diner geprobeerd. Prima. Heerlijke tonijnsteak met een erg lekkere saus. Met goed weer is het prima toeven op het terras en personeel is erg vriendelijk en attent.

20. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Sjans
    Nederlands De Koog

Net heerlijk zitten eten. Ben geen kenner van de Thaise keuken, maar Massaman Beef Currt. Ow, wat lekker....

21. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Zeldzaam

Gert

Gehoord dat 't beter geworden was. Dat viel tegen vanavond. Eten was wel goed, maar fantasieloos. Op het hoofdgerecht moesten we erg lang wachten en er kon geen sorry van af.
    Toetje maar laten zitten.
    Zeldzaam heeft weer mijn mening bevestigd: meer poeha dan wol.
    Jammer...

5,3
  22. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Skeutje bij

Gert

Leuk, gezellig eetcafé waar het heerlijk zitten is op een gezellige plek in het uitgaansgebied van Veenendaal. Zeker als het terrasweer is.
    Eten is in z'n prijsklasse prima en men doet z'n best er iets creatiefs van te maken. Zeker m'n (vegetarische) vriendin wordt altijd weer blij verrast door wat de kok nu weer bedacht heeft.
    Vlees is ook prima (gisteren lamsrack) en we zijn een fan van de heerlijke sausjes.
    Als garnituur gebakken krieltjes met ui, een lekker aangemaakte salade en rabarber.
    Daarbij een gezellig terras met een leuke, attente bediening en een bezoekje hier levert ons altijd weer een heerlijk avondje op.

23. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor 't Gelag

Gert

Na een wat mindere ervaring een paar jaar geleden waren we ze uit het oog verloren.
    Gisteren eigenlijk weer bij toeval terecht gekomen en heerlijk gegeten. Ook erg gezellig en vriendelijke, attente bediening.
    Enige nadeel: ondanks te terrasweer nergens een terras waar ook gerookt mocht worden. Voor ons als rokers een van de voordelen van de zomer.
    Maar verder top... ze zijn bij ons weer helemaal in beeld

24. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Indian Spices

Gert

Gisteravond met m'n vriendin wezen eten. Heb niet zo'n ervaring met Indiase restaurants, maar weet wel dat we gesmuld hebben. We komen hier zeker terug, er is nog genoeg te ontdekken op de kaart. En alles is heel schappelijk geprijsd ook. Voor nog geen 50 euri met z'n tweeën het buikje rond.

25. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Sphinx

Gert

Voor ons ook wel dé shoarmatent van Emmen. Van de saté tot de shoarma en de pizza, alles prima. En tegenwoordig zelfs pannenkoeken.
    Wordt ook altijd snel bezorgd.

Alleen jammer, maar dat geldt voor iedere shoarmatent, dat het altijd weer mopeilijk blijkt de gevraagde sauzen correct aan de bezorger mee te geven

26. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor De Bik Bar

Wat en vreemde zaak. Hier gisteren wat afgehaald. Noemt zichzelf kwalitaria en was uitgeroepen tot beste zaak van Emmen, dus..
    Om te beginnen schijnt 't heel vreemd te zijn dat je iets mee wilt nemen. Normaal wordt dat bij een snackbar gevraagd, maar hier werd alles in bakjes uitgeserveerd. Toen ik zei dat ik 't me wilde nemen (vreemd he, als je allen bent en voor 20 euro bestelt), kwam de sjacherijnige opmerking of ik dat niet eerder kon zeggen. Je zou 't bij zo'n bestelling ook zelf kunnen bedenken.
    Dan 't eten: de patat zaten half gare stukjes in en alles wat met "speciaal"te maken had (patat, frikandel, hamburger) kwam een of ander smakeloos sausje over. Doe mij maar gewoon mayo, curry en uitjes, dit smaakte nergens naar.
    Ook het assortiment viel me behoorlijk tegen (geen gewone portie sate, geen broodje warm vlees, gewoon het standaardspul van standaard kwaliteit.
    Sorry, dan weet ik in de directe omgeving nog wel 3 betere snackbarren en zo snel geen slechtere..

3,2
  27. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Reyna Bê
    Internationaal Veenendaal

Gisteren hier gegeten met m'n vriendin. Eten was prima, zeer uiteenlopende keuken en een prima advies van de zeer vriendelijke bediening.
    Jammer was dat de sfeer bepaald werd door een groep van 25-30 dames op een bedriijfsuitje die zo'n kabaal maakten dat het onmogelijk was een normaal gesprek te voeren. M'n cijfer voor de sfeer is daarom gebaseerd op wat je op basis van de inrichting van de zaak en de prettige bediening zou mogen verwachten op een avond zonder zo'n stoorzender.
    Er is nog genoeg op de kaart over om te ontdekken voor ons en hij wordt om de drie maanden vernieuwd. Ze zien ons dus zeker terug.

28. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Ziya's Place
    Afhaal en bezorg Veenendaal

Eten is het standaard snackbar/shoarmatent voedsel. Niets op aan te merken, maar ook niks bijzonders.
    Wel op de service, die holt achteruit. De laatste twee keren dat we hier bestelden duurde het zo'n anderhalf uur voordat het bezorgd werd.
    En als je dan na ruim een uur belt om te vragen of we soms vergeten zijn, word je nog afgesnauwd ook.
    Wij trappen er niet meer in, dan zijn er in Veenendaal wel betere alternatieven....

5,7
  29. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Eigeweis!
    Internationaal De Koog

Hier een heel plezierige middag doorgebracht. Eerst op het gezellihe terras een paar consumpties, daarna binnen gegeten.
    leuke zaak met erg prettig personeel met een persoonlijke benadering.
    tomatensoep vooraf. De laatste tijd niet zulke lekkere geproefd.
    Trio van lam prima, vooral het hamburgertje.
    M'n vriendin was aangenaam verrast door de inhoud van de vegetarische wrap.
    Jammer dat de vork die ik kreeg niet schoon was, maar dat werd snel en prettig opgelost. Kan gebeuren.
    Al met al heel gezellig en nog lekker gegeten ook...

30. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Grandcafé Markant

Gert

Jaren niet geweest omdat 't de vorige keer wel erg tegen viel. Maar we hoorden weer goede verhalen en inderdaad, wat een verschil met de vorige keer.

Het blijft een eetcafé met de bijbehorende eenvoudige kaart en (gelukkig) dito prijzen.

Eten was prima. Was er samen met m'n vriendin (vegetarisch) en omdat een voorgerecht omgetoverd kon worden in een hoofdgerecht (gefrituurde groenten) heeft ook zij heerlijk gegeten. Vooraf een tomatensoep en een mostersoep met heerlijke vers uitgebakken spekjes. De entrecote was een prima stuk vlees met een lekker sausje.

Enige minpuntje was dat in de dame blanche, met op zich prima ijs en slagroom, de chocolade hard bevroren was. Stond wel op de kaart, maar zulke grote stukken bevroren chocola eet wel erg moeilijk. M'n vriendin had heerlijk bananen/kokos ijs.

Tel daarbij vriendelijk en behulpzaam personeel en een serre waar je heerlijk kunt zitten en het was een geslaagde avond.

Markant staat voor ons weer op de kaart.

Meer updates