Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling West verdeeld zijn.

1. Gelukkig nog plaats voor 4 personen op drukke vrijdagavond met veel gereserveerde tafels. Prima bediening, die met wat humor ook zorgdevoor goede sfeer. De vier verschillende gerechten smaakten goed tegen redelijke prijs. Soep in een grappig pannetje en borden goed opgemaakt. Het toilet was volgens sommigen de moeite waard om er even te kijken.

2. Renate

Geweldig gegeten in een mooie ambiance en leuk personeel!

3. Een superervaring! Er was geen tafel in Midsland voor mij en mijn dochter. Dus bracht de eigenaar ons naar West-Terschelling. Nog nooit zoiets meegemaakt. Meer dan vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!
    Dankjulliewel team Hans & Grietje en team 't Sprookjesbos. Tot een volgende keer!

4. Ellen

5. Annelore

Na een 4uur durende wandeling kwamen we bij eetcafé storm om lekker te eten. Vooraf beide een soep met een broodje, direct al lekker. Daarna ribs en wings en ribeye steak. Jeetje wat een hoeveelheid! We kregen zeker waar voor ons geld en hebben onze buiken rond gegeten. Als toetje oreo en sticky chocolate… Yum!
    Het was heerlijk en we hebben rijkelijk gegeten. Ook de rekening achteraf was goed te behappen ;)

6. Heerlijk gegeten, goede bediening, mooi restaurant!

7. Marco Reijven

Recentelijk heeft Caracol haar deuren weer geopend.
    De culinaire belevenis bij Caracol is direct weer op het oude, zeer hoge, niveau.
    Een aanrader voor iedereen die van bijzondere gerechten en wijnen houdt.
    Elk gerecht is zeer puur, vaak gemaakt van lokale ingredienten, en zet je smaakpapillen flink aan het werk.
    Gisteravond wederom genoten van het verassingsmenu.
    Niet goedkoop maar een uitstekende prijs kwaliteitverhouding en kundige en vriendelijke bediening.

8. Uitstekende lamsfilet met cranberry jus. Prima portie. Alert personeel. Ambience uitstekend. Ga volgend bezoek zeker weer hier eten. O ja. Afrekenen was ook vriendelijk. ;)

9. Andre & Priska

Gerechten van hoge kwaliteit tegen redelijke prijzen, prettige bediening, laat je niet afschrikken als het s’avonds niet zo vol is als elders, 2e jaar al weer dat dit restaurant ons zo goed bevalt. Topkeuken!

10. Annemieke

Zeer vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten. Helemaal top.

11. Wim van Es

12. Al meerdere keren prima gegeten. Smaakvol en grote porties. Sfeer is goed en gemoedelijk.

13. Benjamin

14. Elsje Schuymbeck

Deze fraai gelegen horeca locatie verdient beter.
    De espresso smaakte karakterloos.
    De muziek staat vrij luid en is van een armetierig 538 niveau.
    Probeer eens wat jazz, oude soul, blues, licht klassiek, of moderne muziek van jonge artiiesten, er wordt zoveel moois gemaakt.

Met de juiste muziek smaakt zelfs slappe espresso beter.
    Een zeer slecht verhaal gehoord over heel lang wachten op eten, half rauwe en in de magnetron opgepiepte zalm.
    Gelukkig was ik daar niet bij en laten we derhalve maar hopen dat het verhaal niet waar is.

Met de juiste muziek smaakt zelfs slappe zalm beter.

15. Jonathan Stigter

16. Ary T. Langbroek

Fantastische eetgelegenheid in oktober: uitstekend eten, mooie en betaalbare wijn, bediening waar menig eethuis jaloers op mag zijn - en een uitzicht dat uniek is.

17. Ontzettend lekker gegeten!
    Het restaurant liep helemaal vol en de service bleef goed.
    Mooi gepresenteerde gerechten, hele fijne smaakcombinaties en een goede hoeveelheid.
    Het restaurant is mooi ingericht en de stoelen zitten eeg comfortabel.
    Kortom een absolute aanrader!!

18. Wilma van Dam

Na binnenkomst (ondertussen hadden wij de menukaart al bekeken) duurde het even voordat wij de drankjes konden bestellen. Op een gegeven moment wilde wij maar om de rekening vragen want er kwam niemand om de bestelling op te nemen.
    De serveerster had er niet aan gedacht vertelde ze terwijl er maar 5 tafeltjes bezet waren.
    Wij bestelde een broodplankje en oesters als voorgerecht en als hoofdgerecht kabeljauw en zeebaars. Of wij misschien de prijs wisten van de zeebaars daar deze buiten op een bord stond vermeld.
    Broodplankje en de oesters werden op tafel gezet zonder uitleg over de dips en het sausje bij de oesters.
    Nadat de oesters op waren werd het schaaltje weggehaald zonder te vragen of het gesmaakt had.
    Tijdens het hoofdgerecht werd over de tafel heen het waxinelichtje aangedaan.
    De borden waren mooi opgemaakt en de kwaliteit was goed. Alleen paste het schaaltje met (goedkope) friet er niet bij.
    Het personeel was niet echt betrokken en het ontbreekt aan sfeer.
    Wij hadden niet het gevoel dat we in een restaurant zaten.

19. Heerlijke oesters gegeten van de oester fabriek. Kleine gerechtjes van vis en vlees waren echt verrukkelijk. Bediening was super attent. Wij komen zeker terug!

20. Veel te duur voor de inhoud van het gerecht. Kreeg mijn eten op een kapotte pan & daarnaast was het ook nog eens smerig. Grootste minpunt van het Eiland

1,4
  21. Roy Everts

22. Yvonne Habekotté

Het is gewoon een heerlijk eetgelegenheid met vriendelijke mensen en een top sfeer. Echt een aanrader als je er nog niet bent geweest.

23. Heerlijk eten met grandioze service!

24. Wendy Akkerman

25. Nienke Rookmaker

26. Kelvin Müller

27. Marije Bakker

28. Top service! Heerlijk eten en drinken!

29. Prima! Fijne sfeer en goede bediening!