Lunch Diner
vr lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:30
za lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:30
zo lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:30

Omschrijving

Welkom bij Eetcafé Storm, waar lekker eten nog betaalbaar is! Het eetcafe voor een heerlijke lunch, diner of zomaar een borrel.

Een voormalige drogisterij is door ons verbouwd tot een warm en sfeervol eetcafe. Eetcafé Storm wordt gekenmerkt door een gezellige eilander sfeer en vertelt u meer over de rijke Terschellinger maritieme geschiedenis.

Eetcafé Storm is gevestigd in de gezellige winkelstraat van het dorpje West-Terschelling. U vindt ons restaurant wanneer u vanaf de haven richting vuurtoren de Brandaris wandelt.

Ons eetcafé is 7 dagen per week geopend en kan plaats bieden aan 75 gasten. Zomers kunt op ons terras heerlijk lunchen of dineren.

Lekker eten voor een zeer betaalbare prijs!

Prijzen

1585191625 91
1612013363 90
1620953942 89
1701419156 89

1. Storm was jarenlang favoriet bij ons, lekker eten, vriendelijke bediening, gezellig. Tot afgelopen dinsdag... het eten was lekker maar van gezelligheid was geen sprake meer. De tafels naast en achter ons werden bevolkt door uiterst lawaaierige stellen met vervelende kinderen, die over onze hoofden heen naar elkaar zaten te schreeuwen. Het personeel deed vrolijk mee want men kende elkaar blijkbaar… We hebben zo snel mogelijk ons bord leeggegeten en zijn vertrokken uit deze rumoerige vreetschuur, zo ontzettend jammer dit!

2. Het was er weer subliem qua service en kwaliteit. En t personeel is er elke keer weer enorm gastvrij zeer zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader om te eten cq drinken in een ongedwongen sfeer.

3. Maaija de Roos

Lekker eten, goede porties en lekkere biertjes. We hebben wederom genoten, dank jullie wel goed eten voor een betaalbare prijs 👍🙋🏼‍♀️

4. Jem kaspers

Links in de hoek onze vaste plaats met ruimte voor onze hond.
    Een verse brandaan en een mooie droge witte wijn en daarna genieten van het eten voor een mooie prijs.
    Altijd behoorlijk druk maar dat stoort niet, sfeer altijd uitstekend, snelle service.
    Ieder jaar komen wij een paar maal met veel plezier naar dit unieke eetcafé

Gr Hans en Hanna Kaspers Alkmaar.

5. Madeleine

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en een gezellig avond gehad bij Storm!
    Goede kwaliteit prijs verhouding, vriendelijke, vlotte bediening.
    Altijd gezellig druk.

6. Heel lekker eten voor een eerlijke prijs. We zijn gedurende onze vakantie er bijna elke dag gaan eten. Zo goed is het daar en zeer sfeervol. Wel raadzaam om vooraf te reserveren, want het is elke avond vol. Grote porties en snelle bediening. Echt een aanrader

7. Wolter v/d sloep

Hebben vandaag 16 sept 21 weer heerlijk gegeten bij Storm, en zoals de serveerster zei "het is gewoon een feestje" om daar te zijn en te eten. We hebben gelijk weer voor zaterdag gereserveerd (vrijdag was al vol) dus naar Terschelling dan eten bij Storm

8. Het eten is super, maar het is wel een beetje weinig 😉 Echt een aanrader. 👍

9. Heerlijk gegeten en lekker bier uit eigen Brouwerij.

10. Brouwer

We hebben het eten laten bezorgen, zowel het hoofdgerecht als het nagerecht waren heerlijk! Qua hoeveelheid ook dik voor mekaar!

11. Gert Wagenaar

Corona hé, dus laten bezorgen.
    Keurig op de afgesproken tijd.
    Kwaliteit ouderwets prima.
    Klantvriendelijk.

12. Wow wat was het eten van Storm fantastisch lekker! We hebben een dagschotel afgehaald, varkenshaas, friet en een rijkgevulde salade voor 10 euro. Helemaal top!

13. Thea

14. Wij waren met een groep van 10 personen en mochten vanwege Corona niet bij elkaar zitten. Maar dat hebben ze prima opgelost. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Het was voor ons zelfs zoveel dat we allemaal geen nagerecht meer wilden. De prijzen zijn ook zeer vriendelijk.

15. Doede Postma

Vanmiddag met mijn vrouw hier gegeten, ik de dagschotel met kabeljauw, mijn vrouw de kipsate. Alles met heerlijke friet en lekkere salade met olijven, zontomatjes enz en heerlijk stuk meloen. Ongelovelijk zo goed en lekker eten voor respectievelijk weinig geld. Topper en aanrader, ga zo door !!

16. Syb 103 punten

Op 7 januari met z'n tweeën hier gegeten.

Als hoofdgerecht kozen we Varkenshaas met champignonroomsaus en Kipsaté. Alles werd geserveerd met frietjes en salade. De varkenshaas was uitstekend gebakken (gegrild) en zoals het hoort nog een beetje rosé van binnen. De champignonsaus was prima op smaak. De frietjes waren perfect knapperig van buiten en zacht van binnen. De salade was heerlijk met zongedroogde tomaatjes en olijven. De kipsaté was lekker mals met een heerlijke pindasaus. En hierbij ook de salade en frietjes. We wilden hierbij de Pinot Grigio drinken maar die werd alleen per fles geserveerd en niet per glas. Dus kozen we voor de Mansay, Vin de Pays d’Oc. Overigens een uitstekende wijn.

Als nagerecht kozen we de Crème brûlée en Dame blanche Crème brûlée was zoals ie hoort te zijn: heerlijke custard met een gecaramelliseerd suikerlaagje. Precies goed met de brander bewerkt. (wil nog wel eens verbranden...). Mijn partner vroeg bij de Dame Blanche of er advocaat bij was. Dit was geen probleem.

Conclusie: Uitstekend restaurant, heerlijk eten voor een schappelijke prijs en uiterst vriendelijke bediening in een sfeervolle ambiance.

17. Heel gezellige sfeer. Ondanks de enorme drukte vriendelijk personeel. Heel vriendelijke prijzen voor echt heerlijk eten en een fantastisch toetje. Aanrader!!

18. De afgelopen 14 dagen 3× gegeten het was weer grandioos eten prima, ook het goedkope stoofpotje was prima verzorgd.
    Heel vriendelijke bediening door een ieder op juiste moment vragen of je nog iets te drinken wil top.
    De prijs tov kwaliteit is prima. (Kan niet anders gaat zo door)

19. Charlotte

Super eetcafe! Echt een aanrader! Je kunt hier erg gezellig zitten! Het eten is echt heerlijk voor niet veel geld. Je krijgt echt waar voor je geld, hele porties! Toppers zijn de ossehaaspuntjes, drieluik van vis en de kipsate. Personeel is erg vriendelijk! Onze kinderen willen alleen maar eten in Storm wanneer we op Terschelling zijn! We komen zeker terug!

20. Wat een ontzettend goed eetcafé op Terschelling.
    We zijn een week op vakantie geweest op Terschelling verschillende restaurants geprobeerd maar die eetcafé steekt er met kop en schouders boven uit.
    Heerlijk eten verrukkelijke toetjes aardige en snelle bediening en betaalbaar. Tip is wel om een dag van tevoren te reserveren want het is er echt druk. Maar echt een aanrader.

21. Roberto

Prima eten. Wat mij wel opviel onderweg naar het toiletbezoek, dat was dat de keuken erg smerig is. Slecht schoongemaakte apparatuur. Ook het RVS wel een poetsbeurd gebruiken. Overal lag ook eten. Ook hetgeen dat nog voor consumptie bestemd was. Dat staat een beetje in contrast met hetgeen je voorgeschoteld krijgt.... want dat is uitstekend.

22. Kort gezegd, we hebben genoten. Reservering perfect, bediening, sfeer en eten uitstekend. Echt voor herhaling vatbaar.

23. Frits & Jolanda van Essen

We hadden gereserveerd en kregen leuk tafeltje aan het raam. Ossehaaspuntjes (punten!!) waren voortreffelijk, alsook de biefstuk. Gezellige sfeer en prijs/kwaliteit: TOP!

24. Annelore

Na een 4uur durende wandeling kwamen we bij eetcafé storm om lekker te eten. Vooraf beide een soep met een broodje, direct al lekker. Daarna ribs en wings en ribeye steak. Jeetje wat een hoeveelheid! We kregen zeker waar voor ons geld en hebben onze buiken rond gegeten. Als toetje oreo en sticky chocolate… Yum!
    Het was heerlijk en we hebben rijkelijk gegeten. Ook de rekening achteraf was goed te behappen ;)

25. Uitstekende lamsfilet met cranberry jus. Prima portie. Alert personeel. Ambience uitstekend. Ga volgend bezoek zeker weer hier eten. O ja. Afrekenen was ook vriendelijk. ;)

26. Yvonne Habekotté

Het is gewoon een heerlijk eetgelegenheid met vriendelijke mensen en een top sfeer. Echt een aanrader als je er nog niet bent geweest.

27. Waren vroeg in de avond en begon best wel beetje vol te lopen, maar wat hadden die meiden van de bediening het onder controle, en dat alles in een ontspannen sfeer, iedereen voorzien van drinken en heerlijk eten.
    Dikke duim voor het hele "plaatje".

28. Goeie vlotte bediening. Heerlijk gegeten… vriendelijke sfeer. Goeie prijs/kwaliteit. Een dikke 9

29. Frans jan de vleeschouwer

Restaurant zat vol en we hadden niet gereserveerd maar er werd meteen attent meegedacht en dus toch snel aan tafel. Top.

Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht allemaal goed voor mekaar. Smaakvol en genoeg.
    Gezellig restaurant maar wat het helemaal af maakte was echt de bediening. Twee top kanjers die het helemaal snappen, attent en meedenkend, humor en een leuke vrolijke kop.
    Baas : die meiden zijn goud waard!
    Ga zo door restaurant Storm. Dit is hoe klanten het zo graag zien en ervaren.
    Zo blijven klanten wel binnen “ stormen”! Top.

30. Leuk eetcafé met een menukaart waar voor ieder wat wils is. Goed eten voor een goede prijs/kwaliteit. Leuke inrichting, alleen de plekken aan de linker muur als je binnenkomt zijn erg koud. Mijn man heeft het nooit koud, maar toen wel en het meisje naast hem zat met een sjaal om haar schouders en rug geslagen tegen de kou (het was geen sjaal voor de sier).

31. Recensie 60. Wat is er nog toe te voegen? Deze vakantie van 7 dagen hier 3 keer gegeten. Dagmenu’s maar ook gewoon van de kaart. En ja, altijd meer dan genoeg. Maar mijn vrouw heeft een maagverkleining gehad, ik ben geen grote eter en weggooien is zonde.
    Dus geef je aan dat je geen extra bakje frietjes en geen salade hoeft, geen kletskoppen bij het ijs... en dat krijg je dan ook niet.
    Gewoon het top👍🏻 eetcafe op het top eiland.

32. Deze zomer meerdere malen bij Storm gegeten. Altijd zeer prettig ontvangen. Werd keurig een tafeltje op het terras buiten voor ons vrijgehouden. Eten was steeds heerlijk en ruim voldoende, met de nadruk op ruim! Helemaal niets op dit restaurant aan te merken. Komen er graag weer!!

33. Nell en Frans

Mijn vrouw en ik komen al meer dan 40 jaar meerdere keren per jaar op Terschelling.
    En de laatste jaren is Restaurant Storm ons meest favoriete restaurant op dit prachtige eiland.
    Niet alleen omdat het er iedere keer heerlijk eten is, voor een hele schappelijke prijs, maar ook omdat het personeel altijd heel 'gemeend' en vriendelijk én vrolijk op ons over komt.
    Toen wij dan ook in December ons 40 jarige huwelijk besloten te vieren op ons meest favoriete Nederlandse eiland, met een aantal dierbare vrienden van Terschelling, en uit onze woonplaats, was Restaurant storm voor ons de aangewezen plaats om dat te doen. En daar hebben wij geen spijt van! De kok én het bedienend personeel hebben ons en onze vrienden een werkelijk onvergetelijk fijne en heerlijke avond bezorgd .
    Vandaar mijn onuitputtelijke lof én tienen!!
    Hopelijk wordt het door mijn lovende recensie, nu niet zo druk, dat we daar zelf niet meer kunnen gaan eten wanneer wij daar zin in hebben ;)

34. Het personeel was vrolijk en ondanks de drukte werdt er snel uit ge serveerd. Ook waren de borden goed gevult en het eten smaakte zeer goed. Ga zo door.

35. Goede sfeer en bediening. Eten heerlijk, een aanrader als je op het eiland bent.

36. Suus & Haike

Gezellige sfeer en hele vriendelijke bediening, zelfs toen t helemaal vol was. Prijs kwaliteit verhouding van t eten heel goed.

37. H.R. Scheper

Zondag 13 augustus, zonder te hebben gereserveerd, toch nog kunnen eten tussen alle gereserveerde tafeltjes. Dat zegt al genoeg… veel reserveringen. Als gezin van 5 personen bestelden we varkenshaas, 2× kipsaté, spareribs en een biefstuk die ik graag tegen medium aan wilde hebben. Na met o.a. de 'Schoemrakker' (Terschellinger bier) de ergste dorst te hebben gelest, werd vrij vlot het eten geserveerd. Drie grote spareribs, 3 forse satéstokken, een mooie varkenshaas en een voortreffelijk gebakken biefstuk waren aan ons zeker besteed. Een verse rauwkost salade complementeerde het geheel. Het was zalig!
    Je kunt hier gezellig, zéér goed eten voor een betaalbare prijs. En wat niet onbelangrijk is, de muziek staat precies op het juiste volume. Als we weer op Terschelling zijn komen we zeker terug.

38. Zoals altijd prima gegeten, bediening en niet duur.

39. Hagemeijer

Goed gegeten, bediening erg vriendelijk en veel voor weinig als je een grote eter bent.

40. S.H. Ordelman

Gisteravond geweldig gezeten en gegeten bij eetcafé Storm West Terschelling. Een restaurant met een zeer goede prijs-/kwaliteit verhouding, waar je tevens snel en netjes wordt geholpen. Een aanrader!

41. Goede luch, maaltijd en services voor weinig geld. Echt super
    Tip eet een keertje vroeger en er is een plekje.

42. Prima eetcafe. Lekker gegeten. Voor elk wat wils. Lekkere salade erbij. Bijtijds reserveren. Druk maar gezellig.

43. Enige tijd geleden daar gegeten en een slechte ervaring opgedaan. De bestelde lamsfilet bleek taai en met pezen. Duidelijke geen lamsvlees. Toen de bediening dat merkte, werd het bord zeer snel weggehaald, maar gelukkig had ik nog een stukje op mijn bord.

We zullen er binnenkort weer gaan eten en kijken of het lamsvlees nu echt is zoals het moet.

2,8
  44. Fam. S.P.Wijma

Heel veel lekker en prima geserveerd eten door leuk personeel voor relatief weinig geld!

45. Maria Zweistra Bloemendaal

Heerlijk gegeten, onwijs vriendelijke bediening!!

46. Er staan op de kaart geen veganistische hoofdgerechten. Ik heb 's middags aan de kok doorgegeven dat ik plantaardig eet. Na even goed nadenken heeft hij een geweldig mooie spinazietaart geserveerd bomvol lekkere groentes, pijnboompitjes en kiemen, heerlijke aardappeltjes en verrassende cranberry saus. Ook het toetje was een fantastisch geimproviseerd sorbetijs met heerlijk vers fruit. Mag van mij allemaal op de kaart!

47. Tinie Bierman

Geweldig lekker gegeten. Erg attente service. Vlotte uitgave van het eten. Uitstekende prijs kwaliteit. Een aanrader!!

48. Jenny Bouma

Gezellig. Lekker eten.

49. Heerlijk gegeten! Niet duur, fijne sfeer, overzichtelijke kaart en prettig personeel!
    Echt een aanrader! Wel even reserveren.
    Ik had geboekt op goede recensies, ik sluit mij daar helemaal bij aan.

50. Jan Broersma

Afgelopen week 2 maal gezellig gedineerd bij Storm. Erg druk, vol huis en niet gereserveerd. Wij zijn super ontvangen, plaatsje aan de bar en konden na 10 min aan tafel. Erg attent personeel, perfecte kaart en heerlijk gegeten met goede wijn. Een locatie om te delen en terug te komen. Complimenten ook aan de keuken brigade.

51. Prima. Snelle bediening. Goed eten.

52. Arina Noorloos

Wij hebben heerlijk gegeten bij Storm, de bediening was heel vriendelijk en snel, het is er gezellig druk en de prijzen zijn goed betaalbaar. Zeker een aanrader!

53. Fijne avond in een gezellige sfeer met heerlijk eten. Goed en niet duur.
    Heerlijk toetje.

54. Zeer vriendelijke en attente bediening. Gezellige en knusse sfeer. Eten en drinken erg goed voor de betaalde prijzen.

55. Eline Visser

Afgelopen donderdagavond met zes personen gegeten. Helaas zat er een klein steentje in mijn sla. Ik vond toch dat ik dat moest melden ondanks dat we allemaal lekker en goed gegeten hadden en de sfeer prima was. De serveerster pakte het goed op. Ze liep weg en vrij kort daarna meldde zij dat we allemaal na het eten een kopje koffie mochten kiezen naar keuze van de zaak. Top! Zeer goed opgelost! Complimenten!
    Als wij weer eens in de "buurt" zijn weten wij jullie te vinden! Met vriendelijke groet, familie Visser

56. Kabouter-100

Heerlijk gegeten! Ruime porties met heerlijk aangemaakte sla. Zeer vriendelijke en vlotte bediening.

57. Heerlijk gegeten, leuke opgemaakte borden. Het kraanwater werd niet berekend. Top!! En het toetje was Mmmmmmm.

58. Wat hebben we 1 week heerlijk gegeten hier in dit eetcafe toen we hier een weekendje op Terschelling verbleven, echt fantastisch! En ook vriendelijke dames! Knap hoor zoals jullie het deden op die drukke zaterdagavond! We komen hier vast nog wel eens een keer weer als we weer op Terschelling zijn. Ga zo door met jullie eetcafe! En veel succses!!

59. Resi van der Sluijs

Wij hebben hier in juni voor het eerst gegeten. De bediening is waardeloos. Het eten wel goed voor die prijs. Jammer dat je moet schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan.

60. Niels R

61. Opnieuw heerlijk gegeten. Mixed grill erg lekker en een goed gevuld bord. Een echte aanrader om daar te gaan eten. Reserveer wel even want het is daar altijd gezellig druk. Bediening erg vlot en gezellig.

63. ik 403 punten

Wij hebben hier voor het eerst gegeten mijn vrouw en ik. Een heel groot compliment voor het eten, bediening, prijs-kwaliteit en de entourage. Volgende keer komen wij weer. Chapeau.

64. Peter Steinfort Schaap

We hebben wel even gereserveerd, want het restaurant is vaak vol. Om half zeven dus gereserveerd en onze tafel was dus vrij. Vlotte bediening en eerst wat gedronken en daarna het menu besteld: Het dagmenu en biefstuk schotel. Voortreffelijk met echt verse ingrediënten; het smaakte geweldig.

65. John de Vries

Heerlijk gegeten. Keurige bediening en vlot. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Goed menu en mooi geserveerd, inclusief dessert.

66. Conny Witteman

Leuke tent, heerlijk buiten gegeten. Snel plaats voor ons op terras gemaakt! Super.

67. De spareribs waren taai en lauw.. Mijn vriendin had een biefstuk met haricot verts en wortel, was gewoon koud. Deze tent kan beter presteren.. Gewoon laten staan zo taai is het

68. Afgelopen weekend heerlijk gegeten in dit restaurant. Het was heerlijk. De erwtensoep is een echte aanrader. We moesten vanwege de drukte even wachten, maar kregen meteen een klein hapje aangeboden van het huis. Prima eten en ongedwongen sfeer... uitstekend.

69. Theo Dekker

Uitstekend restaurant, heerlijke erwtensoep, vriendelijke bediening, aanrader is het dagmenu voor 10 euro.

70. Ondanks de drukte, vlotte bediening door vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Een heerlijke salade! De dagschotel voor een tientje was prima (een aanrader!). Prijs en kwaliteit prima. Hoe zou het toch komen dat er zoveel gezinnen (kinderen) aanwezig waren? Wij komen hier zeker weer eens terug. Samenvattend: warm aanbevolen!

71. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Super vriendelijke bediening. Schone toiletten en gezellige inrichting. Helemaal top dus!!!

72. de hongerige wolf

Eten bij storm overstijgt ruimschoots de norm. Voor een kleine prijs eet je hier onwijs. Alle gerechten een plus. Cut to the chase, serveer niet minder vlees!

73. Hier afgelopen week twee keer wezen eten. Erg dubbel gevoel, bediening is erg vriendelijk en professioneel. Het restaurant erg sfeervol aangekleed, eten ook goed geprijsd maar toch wel minder in kwaliteit.

Net zoals in vorige recensies aangegeven was de slibtong te lang gebakken, spareribs waren droog en niet mals en lekker gekruid, voordeel je krijgt geen vieze vingers. Bijgerechten waren simpel maar goed.

74. cees en jeanne spits

Donderdag 6 juni j.l. dagje Terschelling met doeksen, nu te doen! Veerbootoorlog. 's middag gegeten bij Storm, wij dachten even voor de boot vertrekt, een dagmemenu'tje te nemen, maar daar denken ze bij eetcafe storm anders over. Wat een lekker, goed en meer dan voldoende eten.

Onze complimenten en we komen zeker terug en vertellen het onze vrienden, veel succes in de toekomst.

75. Rolf, Ellen, Ron & Diana

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Ongecompliceerd, gezellig, warm enz. Goede service en een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding.
    We hebben alle vier iets anders gegeten en het was stuk voor stuk erg lekker!
    Wij kunnen restaurant Storm zeker aanraden! Als we weer op Terschelling zijn, gaan we er zeker weer heen :-)

76. Heerlijk gegeten voor 10 euro heb je patat salade en wij hadden een heerlijk visje erbij wij hebben hier nog nooit op Terschelling zo lekker gegeten als hier en de bediening was echt top en de wijn was ook echt super lekker.

77. Wij hebben hier gisteravond voor de derde avond op rij gegeten. Waar we eerder twee keer voor het dagmenu gingen, aten we gister uit de kaart. We hadden de carpaccio en de gegrilde tonijn, die allebei erg op smaak waren. Als hoofdgerecht hadden we de ossehaaspuntjes en de zeebaars. Ook dit was erg lekker en mooi grote portie. Na lekker nagetafeld te hebben met een Terschellinger koffie verlieten wij erg tevreden restaurant storm. WIj komen volgend jaar zeker terug!!! groetjes Roel en Cindy

78. Bij ons was niemand tevreden over het eten. Alleen de carpaccio als voorgerecht was lekker. Als voorgerecht de buffalo wings. Grote hompen met kip voorgeschoteld. Als hoofdgerecht de spareribs, mixed grill en de slibtongen op tafel gekregen. De slibtongen waren niet vers en bijna doorzichtig wit gebakken. De spareribs te droog op een bord volgegooid met friet en salade. De mixed grill was ook niet smaakvol.
    Qua sfeer was het wel leuk, maar misschien moeten ze van kok veranderen? Dit was ver onder de maat!

2,8
  79. Tijdens onze vakantie gegeten bij restaurant Storm. We hadden er veel van verwacht. Boven de tafel hing een enorme lamp met wel heel veel licht en een box waar heel harde muziek uitkwam. Toen we vroegen of het licht en de muziek iets zachter kon reageerde de dame aan onze tafel met de woorden "daar heb ik nou nog nooit klachten over gehad" Gasten aan de tafel naast ons waren blij dat wij het vroegen!
    Na anderhalf uur nog steeds geen eten geserveerd! Bij navraag waar het eten bleef werd ons verteld dat het eraan kwam. Het dessert maar niet meer besteld. Voor ons dus volgend jaar geen Restaurant Storm meer. Jammer!

80. Leuke gezellige zaak, fijne rustige muziek, dagschotel ribeye met friet en salade voor € 10,
    Kom hier zeker terug als ik weer op dit mooie eiland Terschelling ben.

81. We zijn een weekend op Terschelling geweest en hebben tweemaal bij Storm gedineerd. Echt fantastisch! Vrolijke en snelle bediening. Gezellig aangekleed. Zeer vers en lekker bereid eten. Echt een aanrader!!

82. Gezellig en lekker gegeten. Goeie grote porties voor een nette prijs. Lekkere flinke salade erbij. Personeel was vriendelijk en gezellig. Van binnen gezellig aangekleed en mooi terras buiten.

83. Wij wilden rond 21.30 nog een hapje eten, gelukkig was hier de keuken nog open. Wij hebben echt super lekker gegeten, het dagmenu voor 10 euro. Wij kunnen de droge witte huiswijn zeker aanraden! Gezellig muziekje op de achtergrond en zeer vrolijke bediening!

84. Gisteravond in eetcafe storm gegeten. Heerlijke zeebaars gegeten en mijn vriendin had een heerlijke camembert en na een crème brulee. De bediening was zeer vriendelijk, we hebben genoten!

85. Wouter-Jan Schouten

Wat ooit het beste restaurant van Terschelling was is nu een eetcafé van bedenkelijk allure. Alle strandtenten hebben een betere keuken dan wat hier voorgeschoteld wordt. Heel jammer!

1,2
  86. M&B 151 punten

Prima eten maar niet echt onder de indruk. Beetje flauw van smaak allemaal. De entourage was leuk en sfeervol maar de temperatuur binnen was niet aangenaam. (koud)
    De gebruikte producten waren wel erg vers, de hoeveelheden waren absoluut erg ruim. Wij hebben hier overdag gezeten, ik vermoed dat het in de avond hier beter zitten is.

87. Goed en lekker eten, in een leuke tent.

88. Super lekker gegeten in een sfeervolle zaak met een kok die zijn/haar vak verstaat.

Heerlijke amuses en dat alles voor niet al te veel geld, zeker een aanrader!

89. Op advies van goede vrienden, afgelopen zaterdag met zijn 6en bij Storm gegeten. De sfeer, de persoonlijke bediening, de presentatie van het eten en het eten zelf, super! We hebben een zalige avond mogen beleven en zeer gastvrij. Absoluut een aanrader!

Peter.

90. Erg lekker gegeten in een mooie ambiance. Alle 4 de gangen waren lekker bereid en leuk gepresenteerd. Ook de hoeveelheid was prima in balans.

Ga er zeker nogmaals naar toe.