Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling West verdeeld zijn.

Marije Gould

We hebben gisteravond genoten bij Caracol. Het 5 gangen verassingsmenu was zalig, en de bijpassende wijnen waren erg lekker. Vriendelijke bediening en niet gehaast. Een gezellige avond.

Geert Meijer

Verrassend, gerechten top, zeer vriendelijk personeel, weinig klandizie agv bezoek 2e week januari.

3. Internationaal Terschelling West

Bo

Leuk gezeten.
    Eten niet te eten, en veel te duur.
    Sparibs waren half warm en aardappeltjes idem.
    Voor ons is 80 euro een hele hoop geld voor 3 x niet te vreten voedsel waarvan je het wel verwacht had dat het lekker is…
    Waarschijnlijk had de kok zijn dag niet omdat het maandag was die dag.
    Oja de bediening was ook niet al te best, We gaven aan wat ons dwars zat maar volgens hun te laat, en omdat we telaat waren bleef het bedrag rond de 80 euro daar had wel iets vanaf gekund of niet dan.

Ditta Sjoer

Heerlijk! Het woord “ smaakbeleving” past hier helemaal. De bediening zeer vriendelijk en weten wat ze doen en wat ze uit serveren. Het mag, van mij, allemaal wat “ losser”. Het is erg formeel!

6. Internationaal Terschelling West

Peter en Anita

Opnieuw heerlijke gerechten gegeten bij El Mundo waar de bediening altijd positief gestemd is. Bedankt team.

Fijne jaarwisseling en wellicht tot in 2018!

7. Internationaal Terschelling West

Leuk en ongedwongen restaurant met heerlijke gerechtjes van over de hele wereld. Wat ons betreft een van de beste restaurants op Terschelling.

Meer dan heerlijk gegeten. Geweldig vriendelijke en bekwame bediening en we zijn verrast met de heerlijkste smaken. Alles was uitgesproken smaakvol! Als we niet op het vaste land zouden wonen zouden weer hier zeker vaker eten...

Nell en Frans

Mijn vrouw en ik komen al meer dan 40 jaar meerdere keren per jaar op Terschelling.
    En de laatste jaren is Restaurant Storm ons meest favoriete restaurant op dit prachtige eiland.
    Niet alleen omdat het er iedere keer heerlijk eten is, voor een hele schappelijke prijs, maar ook omdat het personeel altijd heel 'gemeend' en vriendelijk én vrolijk op ons over komt.
    Toen wij dan ook in December ons 40 jarige huwelijk besloten te vieren op ons meest favoriete Nederlandse eiland, met een aantal dierbare vrienden van Terschelling, en uit onze woonplaats, was Restaurant storm voor ons de aangewezen plaats om dat te doen. En daar hebben wij geen spijt van! De kok én het bedienend personeel hebben ons en onze vrienden een werkelijk onvergetelijk fijne en heerlijke avond bezorgd .
    Vandaar mijn onuitputtelijke lof én tienen!!
    Hopelijk wordt het door mijn lovende recensie, nu niet zo druk, dat we daar zelf niet meer kunnen gaan eten wanneer wij daar zin in hebben ;)

Dit was ons 2e verzoek en we hadden na de vorige keer hoge verwachtingen. Die zijn waargemaakt. Vriendelijk ontvangen, het eten was fantastisch en de wijn heerlijk. Wij gaan bij ons volgende bezoek aan Terschelling zeker weer naar Caracol.

11. Internationaal Terschelling West

Angela Zwetsloot

Heerlijk eten en fijn personeel!

Uitstekende vistent. In het seizoen halen we er elke zondag een portie kibbeling.

2x hier geweest tijdens ons verblijf op Terschelling!
    Sfeer prima!
    Personeel vriendelijk en behulpzaam!
    Prijs kwaliteit prima!!
    Die negatieve recensies zijn vast een moment opname geweest! Wij hebben hier in het geheel geen enige herkenning in gevonden!!
    Leuke zaak met een fantastisch uitzicht!!

14. Internationaal Terschelling West

Eten is lekker, ook de vegetarische gerechten, fijne sfeer, vlotte bediening,
    een hele fijne avond gehad!

Leuk restaurant op Terschelling maar als je een van de beste op het eiland bent, verplicht dit tot meer. Aardig gegeten (oestertje vooraf, kokkels, tartaar van rund, lamsnek en dessert van bramen). Stuk voor stuk prima gerechten die nergens echt spannend werden. Een wijnarrangement met uitsluitend Portugese wijnen die erg vlak en op z'n best redelijk van kwaliteit waren. Als je er toch aan vast wilt houden, zoek dan betere wijnen uit. Portugal heeft écht meer te bieden. Bediening net iets te nonchalant en onverzorgd.
    Vooraf was 4-gangen besproken omdat we met een groep waren, echter bleken de oesters daarbuiten te vallen die ze voorstelde. Dat bleek later op de rekening evenals €15,- voor 8 mini bonbons.....

Willy de Boer

Wij hebben woensdagavond 8 november kibbeling met frietjes gegeten bij Van Dijk. Ik heb nog nooit zulke lekkere kibbeling gegeten Vaak voert de vis je op na die tijd. Geen enkele laat hiervan gehad. Super genoten van heerlijke vis. Een aanrader!

wim tamboer

Lekker gegeten van de ingrediënten van het wad, echt en aanrader.
    Sfeer was positief en de informatie van de bediening was zeer goed.
    Echt een aanrader.

Het personeel was vrolijk en ondanks de drukte werdt er snel uit ge serveerd. Ook waren de borden goed gevult en het eten smaakte zeer goed. Ga zo door.

Fantastisch grote zeebaars gegeten! Heerlijk en niet duur! Hele leuke bediening, beregezellige tent kortom. Gaan!

Heerlijk gegeten, verse vis, maar voor mij ook heerlijk vegetarisch. Prima keuken voor redelijke prijs.

Jaren fan geweest van deze zaak. Vanwege de locatie maar ook vanwege de sfeer. Dit jaar viel het mij op dat de sfeer hier behoorlijk veranderd is en gisteren werd dat ook weer bevestigd. Ben het afgelopen jaar 4 x naar Terschelling geweest en ook vele malen naar de Walvis.

De Walvis:

We zaten er zondag 29 oktober 2017 vanaf 13.00 Uur en werden door de alleraardigste en meest klantvriendelijke jongen, buiten onder het afdak met de terrasverwarmers, bediend. Ik zou zeggen 'Walvis, zorg dat deze jongen niet wegloopt want met dit soort goede mensen redt je zaak het wellicht nog. '
    We hebben tot 17.00 Uur onafgebroken drankjes gedronken (biertjes, wijntjes etc) en uitgebreid geluncht.
    Rond 17.30 Besloten we ook hier nog te gaan dineren. Ik had echter geen échte trek meer maar mijn gezelschap wel. Ik keek op de kaart en het enige waar ik op dat moment zin in had was de kinderpasta. Had de hele dag al genoeg genuttigd. Mijn gezelschap wilde gewoon de curry. We namen plukbrood vooraf, en toen kwam er een meisje naar buiten met de mededeling dat de kinderpasta voor mij niet mogelijk was. De reden: er komen weleens studenten die dan goedkoop willen eten en dan een pasta nemen en een glaasje cola.

Wij zaten er echter al de héle middag, van álles te nuttigen. Maar nee, ik moest iets anders (duurders) nemen.
    Na lang nadenken en overleg met mijn gezelschap en na het betalen van onze rekening (100 euro)(ook echt een bedrag voor iemand die cheap ass het goedkoopste bestelt) zijn we dus opgestapt.

Ze konden toch zien dat ik die pasta niet wilde om goedkoop te doen? Maar dat boeide niet. Het was niet mogelijk. Dat we daarom vertrokken interesseerde verder ook echt niemand. Toch jammer en een gemiste kans.

Het ging ons niet zo zeer om het niet kunnen bestellen van die pasta maar wel om het verhaal dat het niet kan om te weren dat mensen goedkoop gaan bestellen. Dan mis je als restaurant toch echt wel het punt en zie je niet wie je voor je hebt zitten.

22. Internationaal Terschelling West

Marga Piederiet

Helaas te ver om vaker te gaan maar zeker een aanrader! Service met een glimlach, gastvrij, attent, geweldig eten en mooie wijnen.

Best bereide Zeebaars ooit.

24. Internationaal Terschelling West

Gea G. Planken

Super lekker eten, vlotte bediening! Prijs/kwaliteit echt voor elkaar. Jammer dat er behoorlijk betaald moet worden voor de wijn waar maar 2 slokken in zitten.

Mooie avond in een voor ons nog nieuw plekje op Terschelling. Heerlijke gerechten die prima werden begeleid door Portugese wijnen. Bieding was attent en vriendelijk.

Diana Schreuder

Sinds de Walvis overgenomen is door de dochter is het onvriendelijkheid troef. Lang wachten en als je daar een vraag over stelt gilt ze: nou doei dan daaaaag!! De week erna met een vriendendienst haar moeder kent en toen was ze poeslief. Waar is de fijne ongedwongen sfeer van de Walvis gebleven, altijd mijn favo plek? Sinds deze mevrouw er is is dat weg en wij, een groep van 20, ook!!!

Adriaan Koenen

Bijzonder, zowel het eten, de bediening als de afstemming van de gerechten. Echt een aanrader en voor ons betekent dat jullie ons vaker zullen zien

28. Internationaal Terschelling West

Heerlijk gegeten en sfeer is goed. Bediening erg vriendelijk.
    Prijzen vonden wij aan de hoge kant; of de porties iets groter maken, of de prijzen iets lager.

29. Internationaal Terschelling West

Mariëlle

Een absolute aanbeveling!! Heerlijke tapas, goede wijnen en vriendelijke bediening!

Goede sfeer en bediening. Eten heerlijk, een aanrader als je op het eiland bent.