ma 09:30 - 18:00

1465419987 68
1522022064 76
1569190462 64
1701261975 68

1. Bediening is niet vriendelijk, het eten is met weinig liefde klaar gemaakt.
    Zeer teleurstellend en de prijs/kwaliteit staat niet in verhouding met elkaar.
    Jammer, het restaurant staat op een mooie plek aan de haven.

2. Leuke eetgelegenheid met terras met uitzicht op de zee. Eten is heel behoorlijk en de vlielandse paella is een aanrader. Bediening was vriendelijk. Een groot voordeel is het terras dat s avonds verwarmd wordt en deels afgedekt met een doek.

3. Roberto

Geen bijzonder eten en ook geen leuke bediening. 2 verzuurde dames die eruit zien alsof ze net van een opname voor the walking dead zijn gelopen. Ik kom er niet meer. Sorry.

3,4
  4. Elsje Schuymbeck

Deze fraai gelegen horeca locatie verdient beter.
    De espresso smaakte karakterloos.
    De muziek staat vrij luid en is van een armetierig 538 niveau.
    Probeer eens wat jazz, oude soul, blues, licht klassiek, of moderne muziek van jonge artiiesten, er wordt zoveel moois gemaakt.

Met de juiste muziek smaakt zelfs slappe espresso beter.
    Een zeer slecht verhaal gehoord over heel lang wachten op eten, half rauwe en in de magnetron opgepiepte zalm.
    Gelukkig was ik daar niet bij en laten we derhalve maar hopen dat het verhaal niet waar is.

Met de juiste muziek smaakt zelfs slappe zalm beter.

5. Een mooi rustiek etablissement met bruine-kroegsfeer, loungehoek, leestafel, een lichte serre, heerlijk terras met fraai haven- en zeezicht en vrolijke dames in de bediening. Prima bitterballen en een feestelijke nacho-hap met pulled-pork, die onze mede-terrasbewoners direct inspireerde tot ook een bestelling. Zeezicht heeft tevens een dorpszicht-ingang met een paar zitjes buiten. Het fameuze Brandaanbier vonden we aan de prijs.

6. Ria Laanstra

7. Maria West

Wat een heerlijke vernieuwde plek! We waren huiverig door oude recensies, maar dat maken de nieuwe uitbaters in 1x goed, top!!

8. B van Beers

Net weer geopend begrepen we, prachtig verbouwd. Zeer vriendelijke en hartelijke bediening. Gerechten zien er mooi uit en smaken heerlijk. Bij ons volgende bezoek aan Terschelling komen wij zeker weer lunchen.

9. Zeezicht

Sinds begin april is Grand Café Zeezicht totaal vernieuwd onder de leiding van nieuwe uitbaters, kom ook en ervaar de compleet nieuwe ervaring!

10. Locatie is prachtig, het is jammer dat het niveau verder beduidend lager is. De tafel waar wij aan zaten (binnen) had een diepe richel in het blad, waar etensresten/kruimels van vorige gasten in lagen... De bediening was niet echt heel vlot, maar wel vriendelijk.
    Het eten valt echt zwaar tegen, huisgemaakt moet met een forse korrel zout worden genomen. De tonijnsalade is niet van die uit een emmer te onderscheiden. Bij veel gerechten staat macademianoten als toevoeging. In onze maaltijdsalade ontbraken deze noten. Bij de bediening daarop gewezen, er werd nagevraagd en toegezegd dat er zo iets nagebracht zou worden. Bij een lauwwarme salade mag dat dan wel snel zijn. Vervolgens werd na enige tijd een klein schaaltje gebracht met resten uit een zak pinda's, een paar halve pinda's en heel veel miniem kruim. Vervolgens kwamen we er achter dat het stuk geitenkaas voor de onderste helft uit witbrood bestond. De hoeveelheid geitenkaas bleek daardoor wel heel minimaal. Ik heb het opgegeven en niet meer gezeurd. Ik denk dat de eigenaar en/of de chefkok daar handig gebruikt van maakt. Wij komen vaker op Terschelling en deze ervaring staat niet op zich. Ons zijn ze voorgoed kwijt als klant.

5,1
  11. Hans Erenstein

De lekkerste chocolademelk van het hele eiland, misschien wel van heel Nederland. De service is vriendelijk en snel. Echt een aanrader als je eens op terschelling bent.

12. Puur op locatie hier gegeten zonder vooraf recensies te bekijken. Dat was dom. Hoogseizoen maar geen maaltijdsalade (2x) aanwezig. Vegetarisch gerecht als vervanger droog en niet lekker. Kinderpannenkoek met kaas was de kaas niet gesmolten. Wel de vraag of droge of zoete rosé maar vervolgens wel de verkeerde gegeven. Lokatie is mooi, maar eten is niet best. Zo jammer als je gouden lokatie hebt om het zo te laten vergaan. Wij waren er op 13-08-14.

13. Fred van Duivenbooden

Heerlijk menu met hele goede wijn en vriendelijke bediening.

14. Mooi uitzicht, prima locatie. Eten is niet bijzonder maar goed. Service daarin tegen slecht. Menuutje gekozen, maar werd gerekend voor de volle pond. Geen geld aan je willen door middel van slecht in de drank te lopen (zonde).

5,9
  15. Net heel lekker gegeten bij Zeezicht op Terschelling. De sfeer was goed, het eten lekker en de bediening was vriendelijk, correct en flexibel. De locatie is nog steeds heel aantrekkelijk, gezellig gelegen in de haven van West.
    We hebben hamburger en een kindermenu kaasfondue gegeten.
    De hamburger was goed, zoals het hoort. De kinderportie kaasfondue was echt lekker met veel rauwkost erbij.
    De prijs - kwaliteit verhouding was ronduit goed, zeker voor Terschelling. Zeker met kinderen, die voor € 8 een kleinere variant van een normaal gerecht kunnen bestellen. Een echte aanrader !

16. Voordat wij met de boot gingen nog even een lunch pakken bij zeezicht. De prijs is uiteraard geweldig, en de bediening deed het super. De kwaliteit en snelheid was perfect. Graag wil ik het zeezicht team bedanken.

17. J. Hobbeling

Bekend restaurant, maar nieuwe eigenaars! Helaas kwamen wij daar te laat achter.
    Lang geleden was het mode om je gasten grote borden voor te zetten met minimale hapjes die leuk op het bord werden neergelegd. In "Zeezicht" gebeurt dit nu (kerst 2013) weer. Je betaalt relatief veel geld €32,50 (excl. consumpties) voor een driegangenmenu dat gemakkelijk op een klein ontbijtbordje past.
    Het eten smaakte redelijk maar zoals gezegd de porties waren minimaal. Het hoofdgerecht bestond uit een stukje vlees dat in twee/drie hapjes op was. De groente die op hetzelfde bord lag bestond uit drie (!) doormidden gesneden sperzieboontjes die links en rechts naast het stukje vlees lagen of het stukje vlees werd vergezeld door tien spruitjes.
    En dat was het hoofdgerecht! Geen schaaltjes met groente of aardappeltjes of patatjes. Ja, de patatjes kwamen toen wij het "hoofdgerecht" al op hadden!
    Van het toetje wil ik alleen dit vermelden: wat doen een kwart stukje (!) van een plakje chocolade cake en twee stukjes (!) van een koekje bij een toetje?
    Teleurstellend was ook de aankleding van de zaak en het personeel.
    Met de kerstdagen willen mensen uit en als je dan bediend wordt door de baas in zijn dagelijkse kloffie ... De twee jongste personeelsleden wisten wel hoe het moest maar die waren misschien nog in opleiding.
    Wij zijn een teleurstellende ervaring rijker en volgend jaar met kerst zoeken wij een ander restaurant.

18. Geachte Gast,

Sinds 1 april 2013 hebben wij, Tanja en Rik Slatius, dit prachtige restaurant overgenomen op deze unieke locatie.

Wij hopen u dan ook binnenkort eens te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Tanja en Rik Slatius

19. Nou... het eten is niet om om naar huis te schrijven. .. gezien de recensies werken er meerdere koks. Vandaag helaas een slechte.. we hadden een saté, lamsbiefstuk en onze zoon had kip met groente en aardappels. Er zat geen smaak aan. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Bediening vriendelijk en mooi uitzicht

4,7
  20. Jaren komen we al op Terschelling en ook in Zeezicht. Het was altijd gezellig, goede sfeer en we hebben ook altijd goed gegeten. Dit keer, juli 2013, was een blamage! We wilden met 3 kinderen lucnchen, het restaurant was rustig. De bediening ronduit chagrijnig. Een van de dames dronk geïrriteerd een biertje. Alles was teveel moeite. We bestelden tosti's en broodjes met soep. De soep was te zout en ook niet van de kwaliteit die we eerder hadden gehad. Mijn man's broodje kwam helemaal niet. Bij een tweede ronde, omdat er gewacht moest worden op het broodje van mijn man, bestelden we voor de kinderen een stukje gebak. De cranberry taart bleek op instorten te staan, en naar mijn idee veel te warm op een warme dag. Ik bekeek de bar en zag dat de kwarktaart buiten de koeling stond. Ik kon het niet geloven en informeerde of de taart al lang uit de koeling was. De ongeïnteresseerde serveerster wist het niet en vroeg aan iemand anders of die taart er al lang stond. Dat was inderdaad zo, want ja, je kunt hem wel in de koeling blijven zetten met dit weer. Dit was voor ons de druppel. Gelukkig hebben we geen buikloop opgelopen en helaas hebben we ook de veel te dure rekening betaald, maar dit was leergeld. We komen hier NOOIT meer.

1,4
  21. Tijdens de wedstrijd Nederland-Denemarken ondanks de nederlaag (daarom een 9 voor sfeer) heerlijk gegeten. De zeebaars was uitstekend en de wijn die Michel ons adviseerde was fantastisch. Ook het dessert was heerlijk. Het noordzee menu voor 29,50 euro is zeker de moeite waard. Een echte aanrader dus!

22. Erg goed eten voor een goeie prijs en zeer vriendelijk personeel.

23. Tijdens Oerol kwamen wij met z'n tweeën vragen of we nog een hapje konden komen eten. De ober raadde ons een donker plekje aan de bar bij de kleurpotloden aan. Hij zou er zelf gaan zitten omdat je daar zo leuk mensen kon kijken, ja ja met onze ruggen naar de rest van het restaurant.. Gelukkig mochten we ook aan een normale tafel plaatst nemen.

De bediening was vlot maar toen de ober ons kwam vragen of alles naar wens was kelderde hij enorm in mijn aanzien. De gamba's uit mijn tongrolletjes waren nog rauw, de ober is het met mij eens dat dit niet lekker is. Hij vraagt of ik ze nog even in de pan wil hebben; als het niet te veel moeite is, graag. Dat is het blijkbaar wel want hij kijkt me moeilijk aan en zegt; dat gaat wel heel erg lang duren. Ik kijk moeilijk terug en de ober laat het er verder bij. Met Oerol zal het hier ongetwijfeld wat chaotischer zijn, daar heb ik alle begrip voor. Maar voor een hoofdgerecht van boven de 20 euro vind ik dat je onder wat voor omstandigheden dan ook, mag verwachten dat het op z'n minst gaar is.

4,7
  24. Wij hebben van de week heerlijk gegeten bij Zeezicht. Aardappeltjes waren heerlijk. De saus bij mijn varkenshaasje was heel lekker, de garnalencocktail ging gepaard met een salade met ook al een heel lekkere dressing. Ook de asperges waren prima. Is een van de restaurants geworden die wij elke vakantie opnieuw zullen aandoen!

25. Vanavond hier gegeten. Bediening was heel vriendelijk. Maar ze kwam niet langs om te vragen of er van alles voldoende was en of het smaakte.. We hadden het waddenmenu gekozen. Tomatensoep was goed met voldoende stokbroodjes erbij. Het hoofdgerecht was matig. Niet smakelijk. De aardappeltjes waren matig. De groente bestond uit een aantal blaadjes sla. Wel lekker maar karig. Het toetje in de vorm van ijs met cranberry saus was wel lekker. De huiswijn was heel redelijk.

26. Rene 1289 punten

Mooi restaurant. Heel erg open door veel ramen en ook buiten zitten is goed te doen met mooi uitzicht op de haven. Ook is de boel leuk aangekleed met miniatuur boten van klein tot groot.

Helaas kan ik niet zo positief zijn. Had als hoofdgerecht de kreeft en die had maar weinig smaak. Nagerecht was lekker maar weinig.

Bediening was vriendelijk en vlot.

5,7
  27. We komen net van de boot en hadden zin om een hapje te eten.

We zaten bij het raam, mooi uitzicht op de zee.

Het was lekker warm binnen.

Ze waren vlot met het drinken en eten.

Helaas was mijn koffie glas smerig (zat lippenstift op).

Maar voor de rest was alles goed.

De ham kaas uitsmijter is zeker een aanrader.

28. F.Post

29. Wij hebben, ondanks de vrij grote groep (13 personen), een hele fijne ervaring met Restaurant Zeezicht. Ons diner bij Zeezicht was de aftrap van een verrassingsweekend voor mijn jarige vrouw. Alles wat ik vooraf in overleg met de mensen van Zeezicht "stiekum" had geregeld is door hen waargemaakt! Ik wil met name eigenaar Ah Yung Kuo en Michel bedanken. Voor hen was niets teveel om voor mij te regelen. Perfecte service, goed eten en zeer vriendelijk personeel die er alles aan hebben gedaan om ons tevreden te stellen. Dat is zeer zeker gelukt!

En dan vergeet ik bijna nog de fantastische locatie te vermelden...

Nogmaal erg bedankt!

30. We zijn met een wat grotere groep hier gaan eten.

Keurige, vlotte bediening.

De vlees- en visgerechten waren voldoende en goed bereid, echter de garnering was een beetje karig, alleen frietjes of gebakken aardappeltjes en sla.

Een warm groente-tje had er wel bij gemogen zeker voor de mensen die vlees ipv vis hadden besteld.

Nagerecht was goed!

Mooie locatie met uitzicht op de haven.

31. We zijn hier in onze vakantie met een groep van 6 personen gaan eten. We hadden van te voren gereserveerd, maar er was nog genoeg plaats toen we uiteindelijk daar kwamen.

We werden bediend door een aardige jongedame die meermalen een lach op ons gezicht heeft getoverd. Ik ben, samen met 2 anderen in onze groep, voor de kreeft gegaan, omdat ik dit nog nooit had gegeten.

Toen de kreeft gebracht werd kregen we een uitstekende uitleg over hoe we de verschillende instrumenten moesten gebruiken.

Ik moet zeggen dat ik weinig smaak aan de kreeft vond zitten, en heb het vooral moeten hebben van de sausjes, die overigens wel erg lekker waren. De gebakken aardappeltjes en friet die we erbij kregen waren wel lekker!

Als toetje ben ik gegaan voor de brownie met griekse yoghurt en aardbeiensaus. Ook heb ik meegesnoept van een kaasplankje. Uiteindelijk vond ik het jammer dat ik hier niet voor ben gegaan.

De avond was wel geslaagd. Het enige nadeel vind ik de prijs die in heel terschelling bovengemiddeld lijkt!

32. Wachtend op de Koegelwiek met prachtig uitzicht genieten van de producten van deze goede keuken.

33. Heerlijk terras met uitzicht op de haven. Lekker eten, betaalbaar, leuke bediening, niks mis mee.

34. Gezellig restaurant met uitzicht op de haven van Terschelling.

Snelle bediening en veel keus, en heerlijk eten.