Brandaris Brasserie in Terschelling West

1472193545 77
1481944753 77
1486820358 77
1511198379 81

1. Op 10augustus met mijn vrouw en 2 dochters echt heerlijk gegeten super ontvangen de tournedou met wijnsaus en de kogelbiefstuk met pepersaus ook de spareribs geloof me echt goed. Gastvriendelijk en erg fijne behandeling door eigenaar en zijn vrouw. Bedankt groeten van Jan Zuithoff.

2. wadvaarder

Heerlijk gegeten, de eigenaar hield rekening met de wensen van de kinderen en we werden in de watten gelegd. Komen zeker terug

3. joram sluis

Onsympathieke eigenaar. Betere prijs kwaliteit bij de buren. Ik sla dit restaurant in het vervolg over.

4. Jaap 14 punten

Altijd als we op Terschelling zijn gaan we zeker 1 keer eten bij dit restaurant. Het is er altijd gezellig druk, de bediening is vriendelijk en het eten voortreffelijk.

5. Henriëtte Klumper

Al jaren kom ik regelmatig bij de Brandaris en dat voelt als een warme deken. Onlangs hier geborreld en gegeten. Toen mijn vriendin de volgende dag de rekening bekeek, zag ze dat ik voor twee glazen lauw kraanwater 50 eurocent heb betaald. Oeff en dat voelt niet goed. Als ik nu een hele middag alleen kraanwater drink en het terras bezet houd, kan ik me er iets bij voorstellen. Maar nu? Jammer, zo wordt die warme deken en dun zomerdekje en dat zou zonde zijn.

6. Deze week in dit restaurant gegeten. Werden door verschillende bediening geholpen wat maar goed is ook. Sommige zijn vrolijk en geduldig andere duidelijk minder.

Wij hadden sliptongetjes besteld, op zich waren ze lekker, helaas was er van alles overheen gelegd/gestrooid. Sliptong gebakken in alleen boter met een citroen erbij vinden wij nog steeds het lekkerst.

De bijgerechten waren anders dan het gebruikelijke, maar zeker niet onze smaak. De aardappels waren erg zout en teveel gekruid, salade doordrenkt met olijven (die wij niet lekker vinden). En de mayonaise was gemixed met mosterd.

Dus zal best wel een ok restaurant zijn, maar niet onze smaak dus.

7. Heel lang moeten wachten na bestelling. Salade fantasie- en smaakloos. De kalkoen was nog rauw, de tong en spareribs waren gelukkig wel goed. Altijd vervelend dat je met 4 personen één bakje taaie frites krijgt, met een schelpje mayonaise. Bediening ongeïnteresseerd snel. Laatste keer dus!

8. Magda Timmer- Kluiver

Als wij op Terschelling zijn eten we zeker 1x per bezoek bij de Brandaris (7 tot 8 keer per jaar). Heerlijk eten en een gezellige sfeer.

10. De gastvrijheid was ver te zoeken. We wilden erwtensoep eten, want dat werd op het bord aangeprijst voor een goed bedrag. Eenmaal binnen vroegen we meteen of deze soep er nog wel was. Dit werd 2x bevestigend beantwoordt. We namen met vijf mensen wat te drinken....en plots kwam iemand zeggen dat er geen soep meer was, deze was ineens te oud en te zout. Terwijl er naast ons wel mensen erwtensoep zaten te eten. Wij besloten meteen weg te gaan om hier nooit meer terug te komen.

11. In de vakantie hier een broodje carpaccio gegeten, broodje was een beetje taai/hard maar voor de rest wel redelijk. Wel een gezellig en sfeervolle restaurant.

12. Het drankje werd snel opgenomen en snel gebracht. We gaven aan dat we wilden eten, maar na 3 kwartier was er nog niemand geweest voor onze bestelling. Het personeel leek ook niet gewenkt te willen worden, dus afgerekend en ergens anders gaan eten. Wel een leuke locatie.

13. Spare ribs, mix grill, vis en kaasfondue. Het was allemaal top. Zeker aan te raden om hier te gaan eten.

14. Na het lezen van de reviews besloten hier te gaan eten. Het eten was erg goed en het personeel erg vriendelijk! De kaart was uitgebreid en de aankleding prima.

15. Lekker gegeten met de kinderen. Zitten hier altijd fijn, als we op Terschelling zijn. Fijne bediening en leuke kaart.

16. Wonend op Terschelling ga ik samen met een vriendin vaak een prima wijn drinken in de Brasserie. Wij nemen daarbij een carpaccio. Dit gerecht daar klaargemaakt vinden wij de lekkerste carpaccio! Wij komen graag elke keer terug, fijne bediening en plezierige sfeer. Een aanrader!

17. Heerlijk gegeten. Bekende gerechten met een eigen vleugje van de kok. Zeer goed.

18. Wij hebben met onze vakantie 3 augustus 2012 Bij de brandaris in de boomstraat met onze kinderen gegeten we hebben dit restaurant uit gezocht op deze site op basis van de referenties, goede service,bediening is snel en vriendelijk en het eten is er voortreffelijk, goed bereid en netjes opgediend,
    Voor de kinderen direct een kleurplaat met potloden en hadden het direct naar de zin. Een puntje van kritiek is het kinderijsje deze vonden we voor 3.5 euro niet in verhouding.
    Verder was de prijs kwaliteit verhouding zeer goed en hebben er met plezier gezeten en zullen bij een volgend bezoek aan Terschelling zeker weer komen.
    Su6
    Fam. Struik

19. Marcel & Charlotte

Heerlijk gegeten bij de brandaris, kids werden vermaakt en mochten persoonlijk hun complimenten aan de kok doorgeven! Een aanrader op het eiland.

20. Vanavond bij de Brandaris gegeten voor mijn 18e verjaardag. Het personeel reageerde hier heel leuk op en feliciteerde mij. Mijn kabeljauw met gamba's en limoensaus was echt heerlijk! Toen we op ons toetje wachtten, ging ineens de muziek keihard aan en werd Lang zal ze leven gedraaid. Daar kwam de ober met mijn ijs met vuurwerk erin. Wat een feest was dat! Echt heel erg leuk!
    Kortom, ik heb een geweldig verjaardagsdiner gehad! Het eten was heerlijk, de sfeer was heel gezellig en de bediening was vriendelijk en heel alert, waardoor we niet lang hoefden te wachten. Het eten kwam ook nog eens behoorlijk snel. Geen enkele reden om minder dan een 10 te geven!

21. Marc 71 punten

Zeer goede beslissing geweest om hier te hebben gegeten. Voorgerecht: paling en krabsalade op toast - lekker, jammer van de surimi als opvulling. Hoofdgerecht: 2 spiesen gegrilld lamsvlees, super mals. Zeer goede en alerte bediening. Ga van de week nog eens want ze hebben een uitstekende kaart met heerlijke en verrassende gerechten.

22. Vorige week 3 x heerlijk gegeten, kwaliteit/prijs-verhouding prima. Uitgebreide kaart, vlees- ook de visgerechten erg lekker klaargemaakt. Bijzonder vriendelijk personeel. Zeker een bezoek waard.

23. Kom er laatste tijd regelmatig, en kan zeggen dat t altijd lekker eten en drinken is.
    Vanavond maar weer een bezoekje doen.
    Altijd top bediening

Tot straks

24. maarten bloem

Kim met 3 vriendinnen hebben bij ons gegeten en vonden het niet goed.Het was die dag inderdaad heel erg druk en het glaasje water kwam wat later dan gewoonlijk. Natuurlijk kan het voorkomen dat iets koud is, maar zeg dit dan, maak het kenbaar tijdens het diner. Want mochten er klachten zijn, gelukkig komt dit niet vaak voor, dan lossen we het altijd op!!!
    Toch hoop ik dat Kim en haar 3 vriendinnen toch nog een keer lang komen en krijgen zij van ons een drankje met een glimlach.

25. Ik kom hier nooit meer terug. Ik heb hier met drie vriendinnen zitten eten en wij zijn echt slecht behandeld. De bediening was chagrijnig en er niet bij met het verstand. We hebben bijna een kwartier op een glaasje water zitten wachten en het eten was koud toen het op tafel kwam. Toen wij daar iets van zeiden kregen we te horen dat het druk was en het niet de bedoeling was, er werd vervolgens alleen niks mee gedaan.

26. Mr. And Mrs. Smit

Het eten was excellent! De zalm was erg goed bereid. Ook de groente, aardappels en frites waren erg smakelijk. Zeker een aanrader.

27. douwe

28. Goed restaurant, zeker voor herhaling vatbaar!!!

29. Heerlijk gegeten en een super service. Ondanks dat het helemaal vol zat ging alles helemaal goed. Goede kwaliteit eten, goede sfeer en super bediening! Voor herhaling vatbaar.

30. Zoals in februari dit jaar, ook nu weer in augustus, PERFECT!

Fantistisch goed bereid eten (complimenten voor de keuken brigade), drinken en natuurlijk de echt gemeende gastvrijheid.

Graag weer tot gauw.

31. ik 90 punten

Dinsdag 12 juli prima gegeten bij de brasserie, carpaccio en twee vleesspiezen. Prijs /kwaliteit prima, verders correcte en vriendelijke bediening.

32. juttertje

Het eten was goed. De serveerster was bot en onvriendelijk.

Erg gehaast en niet klantgericht.

33. eutje 11 punten

Aangekomen buiten een plekje gezocht. De stoelen en de bank zaten niet perfect, jammer. Het tafeltje was niet schoon en werd ook niet schoongemaakt. We zijn verkast naar een ander tafeltje. Er werd vlot geserveerd, we hadden gevraagd of er voldoende tijd was voor de bereiding daar we met de boot moesten, geen probleem. Het onderbord van de soep was beschadigd, scherf eraf. Maar ondanks dat hebben we lekker gegeten.

34. 1e Paasdag gegeten (al in februari gereserveerd) en het was weer fantastisch. Heerlijk eten, uitstekende wijnen en een perfecte bediening. Het is elke keer weer als thuiskomen. Cecil & Maarten en personeel...hopelijk weer tot snel.

35. Lekker eten, goede bediening, gezellig restaurant, echt een aanrader als je in West Terschelling bent!

36. Een gezellige "warme" en ongedwongen sfeer. Vaste prik, als we op Terschelling zijn eten we minimaal 1 keer bij de Brandaris! Goede prijs kwaliteit verhouding, lekkere wijnen en een afwisselende kaart. Ook serveert men heerlijke seizoens gerelateerde gerechten, denk aan dagvers gevangen zeebaars..of een stoofpotje van terschellinger duinkonijn, heerlijk! De bediening is vriendelijk en vlot, en geeft net dat beetje "extra" aandacht, waardoor je je "gast" voelt en toch zeer op je gemak. Keer op keer een geslaagde avond.

M. Geveke.

37. F.Post

38. We hadden niet gereserveerd maar konden met 2 personen toch nog terecht. Ondanks dat het erg druk was een vlotte bediening en het eten was heerlijk. Wat ons betreft een aanrader.

39. ria en hans

Wij hebben heerlijk gegeten. Gezellige locatie. Zeer vriendelijke bediening.

Zeker een aanrader.

40. Frans Hemelop

Veel te zien.

Heel gezellig en vriendelijke bediening.

En vooral... lekkere maaltijden.

Twee kinderen in ons gezelschap mochten samen met de kok hun eigen ijstoetje maken, wat een luxe!