Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Son verdeeld zijn.

1. Italiaans Son

Heerlijk eten!☺️ En heerlijke koffie. Fijn en sfeervol

2. Italiaans Son

Een echt Italiaans restaurant in Son. Met heerlijke eigen gemaakte gerechten en fantastische pizza's. Altijd een gezellig praatje met Carmen en/of Eddie.
    Pioniers in ons dorp en dat al 32 jaar!

3. Italiaans Son

Rob Groenevelt

Super tent, gewoon met een echte Italiaanse sfeer. Bestel altijd: Doe maar iets lekkers en ze verrassen me elke keer weer. Eddie, je kookkunsten zijn toppie, en Carmen, altijd even tijd voor een praatje. Personeel niet vergeten, zeer netjes. Dus tot gauw!

4. Italiaans Son

Een gezellig restaurant met een fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Prachtige gerechten en heerlijke pizza's door Italiaanse kok(s) voor liefhebbers van de Italiaanse keuken.
    Absolute aanrader!

De limoncello van Carmen is een geschenk uit de hemel! Beter bestaat er gewoonweg niet. Salute!

5. Italiaans Son

Gezellig, lekker eten, fijne bediening en betaalbaar uit eten bij Eddie en Carmen!!
    We kijken alweer uit naar morgen!!

6. Italiaans Son

Bart van Nunen

Lekker eten en altijd een ontspannen sfeer. Daarom kom ik hier al vanaf kleins af aan! Zeker een aanrader als je in de buurt van Son bent.

7. Italiaans Son

hermieke van vijfeijken

Hele goede bediening, het eten was super. Voor herhaling vatbaar.

8. Italiaans Son

Myra

Wij komen al jaren bij Eddie en Carmen in Il Ponte. Worden altijd ontzettend gastvrij ontvangen en het eten is voortreffelijk. Persoonlijk raad ik de pasta's aan, ze zijn verrukkelijk en met liefde bereid! Als we afhalen en het is een pizza dan is die zoals je verwacht. Prima dunne bodem en knapperig zoals het hoort! 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

9. Italiaans Son

Opnieuw heerlijk gegeten. Diverse voorgerechten, pizza, weekgerecht en pasta, allen smaakten voortreffelijk. De bediening verliep slordig en chaotisch. Wat jammer is bij dit restaurant, is het enorme verloop van personeel. Telkens als wij hier komen zien we alleen nieuwe gezichten, met uitzondering van Eddy en Carmen natuurlijk.

10. Verschrikkelijk, bij binnenkomst leek het een vluggertje te gaan worden, aangezien er maar 1 persoon stond te wachten, maar niemand had echt zin om een bestelling op te nemen. Toen de bestelling werd opgenomen, moesten we alles 3 keer herhalen. Dit mocht niet baten aangezien we nog niet kregen wat we besteld hadden. Geen excuses, alleen een hoop gezucht en na 14 minuten hadden we de juiste burgers. Aangezien het binnen ontzettend vies was, hebben we het eten maar in de auto opgegeten. Was er geen manager? Jawel en aangezien we lang moesten wachten, hebben we goed kunnen zien wat hij al die tijd aan het doen was; helemaal niets!

2,7
  11. Italiaans Son

liekster

Heel slecht... Eerste keer dat ik hier pizza en pasta ging halen. En meteen ook de laatste keer. De pizza was qua toppings niet eens zo slecht, maar de bodem was niet gaar en vrij dik. De lasagne was echt ongelofelijk... Er zat als vulling voor het grootste deel kaas in (hoezo bolognese saus in een lasagne bolognese?), afgewisseld door plakken ham!!! Een lasagne ham-kaas, dat geloof je toch niet? Wat een drama... Ik miste alleen de curry nog voor het tosti effect. Nee, voor ons is dit absoluut een slechte plek voor Italiaans eten. No-go...

1,1
  12. Italiaans Son
    Vertaal van English naar Nederlands

Erg gezellig! Super lekker eaten, toetjes alleen wat minder. Zeker het geld waard, kom er al jaren en blijf dat ook zeker doen!

13. Met 11 personen inclusief 4 kinderen een fijne avond gehad. Prima eten, zeer gastvrij, geen moeite met extra vragen, iets anders etc. We zaten in de brasserie, gezellige informele ambiance.

14. koelewijn

gezellig restaurant waar je nog begroet word en aangesproken word door de eigenaar die altijd wel een grapje maakt. eten goed en met opgroeiende kinderen genoeg.

15. Lekker gegeten bij deze Griek. Gezellig sfeertje. Correct personeel.

16. Nederlands Son

Wij zijn er al meerdere malen geweest voor zowel de aanschuiftafel als het 3 gangen keuze menu. Het 3 gangen keuze menu is echt voortreffelijk! altijd. De aanschuiftafel daarentegen is totaal niet te vergelijken met het gewone menu, maar dit is ook logisch voor die prijs.

Echte aanrader. Wij komen zeker terug!

17. Vertaal van English naar Nederlands

Steenkoude boter en graatjes in de vis, niet voor herhaling vatbaar.

5,1
  18. Chinees-Indisch Son

We hadden een Nasi Rames Lai Pin; de smaken waren goed maar over het geheel genomen was al het vlees heel erg droog. Als dit de standaard is komen wij hier niet meer terug.

19. Anita van der Meijden

Wat hebben we heerlijk gegeten en de sfeer is prima, zeer aardig en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Hebben direct weer gereserveerd.

20. Chinees-Indisch Son

Rehabilitatie voor Lai-Pin. Na mijn recensie op de 5-10 inzake de ervaringen op 4-10 is een aanvulling wel netjes.

Na plaatsen op deze site nam iemand van de zaak contact met mij op en zei dat ik mocht langskomen om mijn geld terug te krijgen (minus de drankjes; 1 koffie, 1pepsi en 1 limo). Mensen en ook bedrijven verdienen een nieuwe kans als er iets fout loopt. Netjes geregeld van Lai-pin. Hans.

21. Weinig sfeer, maaltijden te snel achter elkaar. Niet voor herhaling vatbaar.

22. Dorry & Peter

Tegenvaller! We maakten gebruik van de Xenos-voucher 'Wereldkeuken'. Toen we een maand geleden reserveerden werd bevestigd dat het goedkoopste 3-gangenmenu gratis zou zijn en we uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten konden kiezen. Bij aankomst (= vorige week) bleek het nagerecht al niet meer gratis te zijn, serveerden ze alleen DURE vis-/vleeshoofdgerechten (niets vegetarisch), was de hoeveelheid bijgevoegde aardappeltjes en groenten voor een zieke muis, kostte een eenvoudig flesje wijn € 25,- en informeerde het personeel geen enkele keer of alles naar wens was. De uiterst bescheiden gerechtjes smaakten best aardig, maar om daarvoor € 83,- te moeten betalen vonden we toch wel héél bizar.

Beslist géén aanrader...

23. Zeker geen verse vis, ronduit niet lekker en dan zeg ik het netjes (omdat ik weet wat een hongerwinter is)

24. Chinees-Indisch Son

annie de smit

25. Chinees-Indisch Son

Wij zijn zondag met z'n vieren daar voor het eerst gaan eten en het was er zeer goed. Een 10 en zeer vriendelijke bediening. Het is echt een aanrader. Ik ga er nog vele keren terug.

26. Chinees-Indisch Son

Oke, smaken verschillen. Maar nu een gigantisch slechte ervaring gehad. Op 3-10 reserveerde ik voor drie personen voor het lopend buffet, voor 4-10. Ik gaf aan; tussen 7 en 8 uur ´s avonds. Dit werd genoteerd. Gisterenavond (4-10) arriveerden wij bij Lai Pin rondom 19:40 uur. De eigenaresse en twee serveersters waren druk bezig met de zaak op orde te brengen. Wij waren schijnbaar niet verwacht. Het buffet betrof een stel van roestvrijstalen bakken, hangend in warm water. Een armzalige aanblik. Wij werden geplaatst in een hoek bij de ingangsdeur. De nederlandse serveerster zei dat het nogal druk geweest was. Dat bleek tevens uit het buffet aanbod. Nóg twee stokjes saté; bakjes met sauzen waar een vingerdik ingedroogd vel op zat. Vrijwel geen bami meer. Tjap tjoy van verpieterde groenten in een saus welke oogde en met opscheppen aanvoelde als bisonkit; frietjes bestaand uit zwaar verdroogde verschrompelde en gerimpelde geel-bruine staafjes; Foe jong Hai wat geen soort van omeletgerecht meer bleek te zijn, echter een soort van gelige piepschuim waar zelfs de opscheplepel op terugkaatste als je erop tikte.

Toen de serveerster mijn blik zag zei zij; Oh, ja... het buffet wordt weer aangevuld, hoor. Dat aanvullen gebeurde als volgt: er kwamen twee eetborden uit de keuken waarvan e.e.a. erop werd verdeeld over de diverse aangekoekte en uitgedroogde buffetbakken, ook één eetbord met bami. Deze werd in de bak gadaan en eventjes doorgeroerd. Eenmaal op onze borden bleek het hooguit halflauw te zijn. De twee stokje saté werden niet meer aangevuld. Het bleek dus ook uitgedroogd te zijn. Hetzelfde gold voor de Babi pangang. Niets mals en sappig, maar droog en taai in lijmsaus. Ik heb mij beklaagd bij de andere serveerster, een chinese jongedame. Bij het buffet-aanbod staand toonde ik de effecten van opscheppen van wat er gebeurde als je opschept en de taaie lijmsaus het allemaal weer van je lepel aftrekt terug in de buffetbak. En het mooie stuitereffect van de Foe jung hai. Zij knikte beleefd begripsvol en toen ik aangaf; "ik heb toch netjes gereserveerd?" gaf zij mij groot gelijk. Haar antwoord; "maar heeft het wel gesmaakt?" Hoe durf je!

Twee maal kwamen de dames aan tafel, niet om te vragen "is alles naar wens?", neen, om te vragen of wij nog drankjes wilden bijbestellen. Niet dus! Ik heb éénderde van mijn eerste bord gegeten en had mijn buik al vol van pure ergernis. Veruit de slechtste horeca ervaring voor mij t/m nu. Uit pure beleefdheid heb ik toch afgerekend en geen ene cent fooi gegeven. Achteraf gezien, zeer dom. Gewoon weglopen zonder te betalen is dan beter. Ik voel me zwaar bedonderd en beledigd, want ik stond zwaar voor gek tegenover mijn genodigden.

Voor iedereen die het nog aandurft: als je met een gezelschap hier naartoe wilt gaan, neem dan eerst een proef, zo rond 6 a 7 uur 's avonds. Bescherm jezelf voor zo'n soort van schande en ergernis. Succes.

1,2
  27. Wij komen steeds opnieuw terug bij De Zwaan vanwege de sfeer, de geweldige bediening en niet te vergeten de voortreffelijke keuken. In een nostalgische sfeer is het genieten. Het personeel is vriendelijk en staat altijd open voor een praatje. Ondanks dat het nagenoeg altijd druk is, heb je binnen zeer korte tijd je bestelde drankjes op tafel. Ook bestellingen in het restaurant worden snel uitgeserveerd. Aan te bevelen zijn de spareribs voor de liefhebbers, ofschoon de uitgebreide menukaart ook voldoende keuze biedt. Het weekmenu is steeds weer een verrassing en getuigt van inspiratie en creativiteit van de chefkok.

28. Italiaans Son

Hoewel wij niet in de buurt van Son wonen, komen wij er al jaren voor de pizza's.

De kwaliteit van de pizza's varieert nogal. Deze keer waren ze uitermate slecht. Pizza's waren slecht uitgerold en de ronde vorm die een pizza hoort te hebben was ver te zoeken. 1 pizza was zo hard dat je er bijna niet in kon bijten. De andere pizza was precies het tegenovergestelde. Niet goed gebakken en het deeg in het midden was nog rauw (als je dat zo noemt).

Het restaurant heb ik nooit gezellig gevonden. Erg rommelig en zeer ongezellig. Daarom nemen wij de pizza altijd mee. Zelfs de ruimte voor het afhalen staat volgepropt met spullen. Het was vandaag erg hectisch in de bediening, spreek ik nog niet eens over de jongedame van de bediening die me ontzettend chagrijnig aankeek.

Zeer teleurgesteld. Denk dat ik toch nog even ga bellen om mijn ongenoegen uit te spreken.

29. Gister heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant Mykonos in Son. Het was heerlijk en gezellig, het personeel vriendelijk en behulpzaam.

30. Anderhalf uur gewacht op het bezorgen van mijn eten, niks gekomen. Slechte zaak, valse beloftes.